Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 21:38:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
668
669
670
671
672
673
674
[
675
]
676
677
678
679
680
681
682
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10173804 alkalommal)
francoe
és 14 vendég van a témában
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33700 Dátum:
2017.12.06 szerda, 10:33:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.06 szerda, 09:40:35
Tudod esetleg, hogy direktbe köthető, vagy milyen átalakítót tettek hozzá? Kormány távvezérlő nem érdekel, sose használom.
AndyA
Erről fogalmam sincs sajnos, ahol vettem, ott szerelték be. A készülék teszi a dolgát, szépen szól, a teljesítménye is elég.
Naplózva
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33701 Dátum:
2017.12.06 szerda, 19:31:46 »
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni!
A bátyámnak van problémája az mk3-as 2000tddi
mondeojával!
Az a probléma hogy menet körben kigyullad a töltés lámpa akár töbször is,majd elalszik!
Gondol egyet kigyullad a kézifék lámpa és elalszik,úgy hogy nincs be húzva!
Ráadásként még azt is csinálja hogy elmegy menet közbe a fordulatszámmérő és az is elöfordult hogy az egész müszerfal!
Valaki járt már így vagy tud segíteni,hogy mi lehet a baj és hol keressük a provlémát!
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33702 Dátum:
2017.12.06 szerda, 19:42:27 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2017.12.06 szerda, 19:31:46
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni!
A bátyámnak van problémája az mk3-as 2000tddi
mondeojával!
Az a probléma hogy menet körben kigyullad a töltés lámpa akár töbször is,majd elalszik!
Gondol egyet kigyullad a kézifék lámpa és elalszik,úgy hogy nincs be húzva!
Ráadásként még azt is csinálja hogy elmegy menet közbe a fordulatszámmérő és az is elöfordult hogy az egész müszerfal!
Valaki járt már így vagy tud segíteni,hogy mi lehet a baj és hol keressük a provlémát!
Előre is köszi a segítséget!
akku,testkábel hiba,töltés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33703 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:11:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.06 szerda, 19:42:27
akku,testkábel hiba,töltés.
Köszi!
Amúgy beleszólhat ez a probl€ma a motor műkődésébe pár km után?
Úgy értem hogy teljesítmény csökkenés!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33704 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:27:06 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2017.12.06 szerda, 20:11:20
Köszi!
Amúgy beleszólhat ez a probl€ma a motor műkődésébe pár km után?
Úgy értem hogy teljesítmény csökkenés!
nemhiszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33705 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:41:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.06 szerda, 08:16:16
Bekötés?
AndyA
Egyszerű. Kell venni egy ford iso csatlakozót. Persze meg kell nézni hogy a vezetékek a megfelelő vezetékekhez kapcsolódnak e majd a magnónál. Nekem nem volt bekötve egy szál.... Összedugod és már megy is. Kell egy beépítő keret. (kb 6000Ft. Sok pénz egy db műanyagért ami nem épp a legpercízebben illeszkedik- bár a színe legalább ugyanolyan mint a műszerfal)
Bekötik általában autóhifi boltban is de ezért már plusz pénzt nem akartam fizetni....
Tehetsz bele 1dines fejet is. Ehhez létezik olyan beépítőkeret ami ad a fejegység alá (a kisebb méretért cserébe) egy kis tárolórekeszt . Ez nagyon hasznos tud lenni ha megszoktad hogy az autók 90%ban amúgy gyárilag van kis tárolózseg a sebességváltó előtt. :-)
Naplózva
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33706 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:46:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.06 szerda, 09:40:35
Tudod esetleg, hogy direktbe köthető, vagy milyen átalakítót tettek hozzá? Kormány távvezérlő nem érdekel, sose használom.
AndyA
Az átalakító kb 1000Ft volt. Kell hozzá egy rádióantenna átalakító is! (bármelyik autósboltba ~200Ft)
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33707 Dátum:
2017.12.06 szerda, 21:14:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.06 szerda, 20:27:06
nemhiszem.
Köszi
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33708 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 07:50:07 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2017.12.06 szerda, 19:31:46
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni!
A bátyámnak van problémája az mk3-as 2000tddi
mondeojával!
Az a probléma hogy menet körben kigyullad a töltés lámpa akár töbször is,majd elalszik!
Gondol egyet kigyullad a kézifék lámpa és elalszik,úgy hogy nincs be húzva!
Ráadásként még azt is csinálja hogy elmegy menet közbe a fordulatszámmérő és az is elöfordult hogy az egész müszerfal!
Valaki járt már így vagy tud segíteni,hogy mi lehet a baj és hol keressük a provlémát!
Előre is köszi a segítséget!
Alf válaszát kicsit részletezve:
Döglődő akksi - műszeres mérés, ellenőrzés.
Testkábel hiba - az akksi doboza alatt van, korrodálni szokott, és olyankor is ilyen feszültségeséses tünetek vannak.
Végül lehet még töltés hiba is - generátor ellenőrzés, szükség esetén javítás, csere (Kertész utca, lásd a főoldalon).
A TDDI-nek nem tudom, hogyan van a motorvezérlése. A TDCi-nél az elektronikát meg tudja hülyíteni az ugráló feszültség, ez szélsőséges esetben okozhat gondot a motornál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33709 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 08:30:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.07 csütörtök, 07:50:07
Alf válaszát kicsit részletezve:
Döglődő akksi - műszeres mérés, ellenőrzés.
Testkábel hiba - az akksi doboza alatt van, korrodálni szokott, és olyankor is ilyen feszültségeséses tünetek vannak.
Végül lehet még töltés hiba is - generátor ellenőrzés, szükség esetén javítás, csere (Kertész utca, lásd a főoldalon).
A TDDI-nek nem tudom, hogyan van a motorvezérlése. A TDCi-nél az elektronikát meg tudja hülyíteni az ugráló feszültség, ez szélsőséges esetben okozhat gondot a motornál.
AndyA
Az adagoló elektronikának biztos nem teszt jót a fesz ingadozás...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33710 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 10:57:48 »
Sziasztok .Van egy kis problémám.2001 Ford Mondeo mk3 cseréltem elemet a kulcsban minden müködik kivéve a távirányitós zárás nem akar a zárba dugom a kulcsot zár ablak felmegy kinyit távirányítóval ablak fel le nyit csak nem zár rázár de azonnal ki is nyit valaki valamit tud mondani elöre is köszönöm
Naplózva
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33711 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 11:24:21 »
Üdv mindenkinek.
A kérdezném, hogy ha a tolatólámpa hátramenetbe kapcsolva nem világít az nagyvalószínűséggel a kapcsoló hibája vagy lehet biztosíték is. A bizti a hiba akkor melyik lenne a hozzá tartozó.
Köszönettel: sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33712 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 12:12:44 »
Idézetet írta: sly70 - 2017.12.07 csütörtök, 11:24:21
Üdv mindenkinek.
A kérdezném, hogy ha a tolatólámpa hátramenetbe kapcsolva nem világít az nagyvalószínűséggel a kapcsoló hibája vagy lehet biztosíték is. A bizti a hiba akkor melyik lenne a hozzá tartozó.
Köszönettel: sly70
Motortérben a valtó tetején lehúzod a kapcsoló csatiját, mondjuk egy gémkapoccsal rövidre zárod (vigyázva, hogy máshoz ne érjen hozzá). Gyújtás ráad, hátramenetbe berak. Ha világít, akkor kapcsoló.
A kapcsolót is tudod ellenőrizni egy multiméterrel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33713 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 12:20:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.07 csütörtök, 12:12:44
Motortérben a valtó tetején lehúzod a kapcsoló csatiját, mondjuk egy gémkapoccsal rövidre zárod (vigyázva, hogy máshoz ne érjen hozzá). Gyújtás ráad, hátramenetbe berak. Ha világít, akkor kapcsoló.
A kapcsolót is tudod ellenőrizni egy multiméterrel.
Ok Köszönöm
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33714 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 16:44:12 »
Sziasztok!
Ma menet közbem kivillant a töltés lámpám.
Alapjáraton vagy kinyomott kuplungnál nem világít de terhelésnél egyből.
80 km után sem veszem észre,hogy merülne az akksi,viszont hallani síró,nyöszörgő hangokat.
Gondolom generátor?!?!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33715 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 16:47:52 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2017.12.07 csütörtök, 16:44:12
Sziasztok!
Ma menet közbem kivillant a töltés lámpám.
Alapjáraton vagy kinyomott kuplungnál nem világít de terhelésnél egyből.
80 km után sem veszem észre,hogy merülne az akksi,viszont hallani síró,nyöszörgő hangokat.
Gondolom generátor?!?!
meg sem nézted?
Lehet, hogy rongyokban van az ékszíj....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33716 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 16:51:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.07 csütörtök, 16:47:52
meg sem nézted?
Lehet, hogy rongyokban van az ékszíj....
A szíj hibátlan.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33717 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 17:02:32 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2017.12.07 csütörtök, 16:51:37
A szíj hibátlan.
akkor a generátor valószínűleg távozott az örök vadászmezőkre.Csapágyastul mindenestül....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33718 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 17:25:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.07 csütörtök, 17:02:32
akkor a generátor valószínűleg távozott az örök vadászmezőkre.Csapágyastul mindenestül....
Ez volt az érzésem nekem is :/
Így nem nagyon kéne járni vele gondolom?!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33719 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 17:41:20 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2017.12.07 csütörtök, 17:25:08
Ez volt az érzésem nekem is :/
Így nem nagyon kéne járni vele gondolom?!
az álmos könyv szerint nem jó Ómen...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33720 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 17:46:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.07 csütörtök, 17:41:20
az álmos könyv szerint nem jó Ómen...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33721 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 22:02:07 »
Sziasztok.
Rosszalkodik a külső hőmérséklet jel adóm. Ma pl mutatta rendesen az aktuális 4 fokot, aztán egyből leugrosst -28-ra. Szép lassan "felmelegedett" -2-ig majd újra -15..
Cseréltem már külső szenzort, a hiba nem javult.
Mi lehet a gond?
Köszönöm a segítséget
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33722 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 22:34:54 »
Idézetet írta: A-magyar - 2017.12.07 csütörtök, 10:57:48
Sziasztok .Van egy kis problémám.2001 Ford Mondeo mk3 cseréltem elemet a kulcsban minden müködik kivéve a távirányitós zárás nem akar a zárba dugom a kulcsot zár ablak felmegy kinyit távirányítóval ablak fel le nyit csak nem zár rázár de azonnal ki is nyit valaki valamit tud mondani elöre is köszönöm
Eléggé erősen gyanús, hogy a bal első zárad adta fel a harcot. Ezt te is meg tudod nézni. Beülsz és megpróbálod a távirányítóval bezárni. Látni fogod, hogy a bal első nem zár. Csere javasolt 2003 utánira. Ez a cikkszáma 2S4A-A21813-DB Az utolsó kettő betű lehet ás is
Az MK-I-es Focusé is jó, viszont az angol Mondeoé nem.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=2S4A-A21813-DB&_sacat=0
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33723 Dátum:
2017.12.08 péntek, 08:40:42 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2017.12.07 csütörtök, 17:25:08
Ez volt az érzésem nekem is :/
Így nem nagyon kéne járni vele gondolom?!
Amíg bírja az akksi, megy az autó...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titán
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33724 Dátum:
2017.12.08 péntek, 16:09:48 »
Sziasztok! Vállal valaki tolatókamerás multimédia beszerelést 2004-es kombiba? Minden megvan csak a szaktudás hiányzik. Aki vállal ilyet Budapesten vagy a közelben kérem jelentkezzen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33725 Dátum:
2017.12.08 péntek, 16:37:04 »
Idézetet írta: Titán - 2017.12.08 péntek, 16:09:48
Sziasztok! Vállal valaki tolatókamerás multimédia beszerelést 2004-es kombiba? Minden megvan csak a szaktudás hiányzik. Aki vállal ilyet Budapesten vagy a közelben kérem jelentkezzen.
Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, így is lesz. Ha nem, fölösleges többször kérdezni, attól sem lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33726 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:17:21 »
Sziasztok!
SOS segítséget szeretnék: autó rendben indult. 25km után egy kereszteződésben álltam és lefulladt az autó. Utána csak tekert indításkor, de nem indult el. 2 perc múlva elindult, elgurultam 100m-ert, hogy félreálljak, indulni már nem indult. 3-4 indítási kísérlet után úgy fest, mintha teljesen lemerült volna az akksi. Az utolsó 2 indításkor annyi volt, hogy maxra kitért a kmóra és fordulatszám mérő, és bekapcsolt a klíma (
). Világítást ráadva és indítózva, világítás kialszik, most pedig már csak kattog, ablakot fél sebességgel tudom emelni/engedni.
Akku halott? De miért, semmi előjele nem volt (korát nem tudom, 2 éve van nálam az autó, semmi baja nem volt eddig). Töltésjelző nem világított előtte.
Kösz az ötleteket.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33727 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:36:25 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.09 szombat, 12:17:21
Sziasztok!
SOS segítséget szeretnék: autó rendben indult. 25km után egy kereszteződésben álltam és lefulladt az autó. Utána csak tekert indításkor, de nem indult el. 2 perc múlva elindult, elgurultam 100m-ert, hogy félreálljak, indulni már nem indult. 3-4 indítási kísérlet után úgy fest, mintha teljesen lemerült volna az akksi. Az utolsó 2 indításkor annyi volt, hogy maxra kitért a kmóra és fordulatszám mérő, és bekapcsolt a klíma (
). Világítást ráadva és indítózva, világítás kialszik, most pedig már csak kattog, ablakot fél sebességgel tudom emelni/engedni.
Akku halott? De miért, semmi előjele nem volt (korát nem tudom, 2 éve van nálam az autó, semmi baja nem volt eddig). Töltésjelző nem világított előtte.
Kösz az ötleteket.
A műszerfal reset egyértelműen alacsony feszre utal. De az nem biztos, hogy az akksi halott, bár a hidegre való tekintettel simán lehet. Az biztos, hogy most az indítózástól lemerült, azért nem megy semmi. A hibát az akksitartó alatt a földelési pont korróziója is okozhatja (feszültségesés), de lehet halodó generátor és alacsony töltés, tehát több dolgot is meg kell nézni. Lefulladást az ilyen viszont nem okozhat, mert amíg az akksiban van villany és/vagy a generátor ad töltést, addig megy az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33728 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:43:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.09 szombat, 12:36:25
A műszerfal reset egyértelműen alacsony feszre utal. De az nem biztos, hogy az akksi halott, bár a hidegre való tekintettel simán lehet. Az biztos, hogy most az indítózástól lemerült, azért nem megy semmi. A hibát az akksitartó alatt a földelési pont korróziója is okozhatja (feszültségesés), de lehet halodó generátor és alacsony töltés, tehát több dolgot is meg kell nézni. Lefulladást az ilyen viszont nem okozhat, mert amíg az akksiban van villany és/vagy a generátor ad töltést, addig megy az autó.
AndyA
Közben gyors utánakerestem itt, és ketten is ugyanilyen jelenségről számoltak be, akksicsere volt a megoldás, mert mindkettejüknek elhalálozott.
A földelést igyekszem megnézni.
A generátor halódásának nincs előjele? Gondolok itt töltést visszajelző lámpácskára. Indításkor világít, vagyis kiégve nincs. A generátor elvileg szabadonfutósított (az eladó elmondása alapján), így vettem, szétszedve nem volt, mert nem volt indokolt.
A lefulladás volt nekem is a legfurcsább.
Köszönöm a hozzászólást
Szerk.: közben gondolkozom. Kb. 12x próbáltam elindítani, mire idejutottam. Ha jó az akku, ennyitől teljesen lemerülhet?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.09 szombat, 12:45:19 írta edk
»
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33729 Dátum:
2017.12.09 szombat, 19:19:00 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.09 szombat, 12:17:21
SOS segítséget szeretnék...
A fejlemények: gyorsban kellett megoldanom, 1,5 órát töltöttem az akkut. Visszatevéskor és elindításkor ugyanúgy maxira kitértek a műszerek, de OBD-vel közben néztem a töltést(?), ami alapjáraton is 14,3-14,6 között mozgott. Szíjak nem nyikorognak, nem nyavajognak, laikusként semmi gyanúsat nem vettem észre.
Pár percig alapjáraton ment az autó, aztán családot biztos helyen hagyva egyedül hazajöttem az autóval. Az ODB szerint a töltés továbbra is ugyanannyi volt (14,3-14,6). A 25 km-es hazaút során semmi gond nem volt. Az utolsó 100m-en szimuláltam az odautat: égett a világítás és ment a klíma is, de a töltés nem változott. Amikor megálltam a ház előtt a parkolóban, leállítottam a motort. Kíváncsiságképpen újra beindítottam, ami változás lett: NEM értek ki a mutatók, minden normálisnak tűnt. A következő lépés az akku teljes feltöltése, ez még folyamatban van, holnap próba.
Ami nem kerek:
-ha mentem vele 25km-t, hogy a bánatba merült le teljesen az akku, hisz töltés elvileg volt? Holnap az akku alatt lévő földelést megtakarítom, biztos, ami biztos.
-miért fulladt le alapjáraton? Itt már csak világítás volt, klíma nem ment.
Előzmény: a héten hétfőtől péntekig kb. 5km-es távokra volt használva. Viszont a hideg+fagyott dér miatt minden reggel első-hátsó szélvédőfűtés (elsőben kb. 5 csík él), klíma az ablakra. Lehet, hogy ezek többet vettek ki az akkuból, mint amit visszatöltött menet közben? Erre látok reális esélyt. De visszakanyarodok az előzőhöz: menet közben töltöttem...
Ha az akku a hibás, mi ajánlott helyette? Bárdi előnyben, mert itt a közelben és a kedvezményt meg tudom oldani. Apropó: milyen max méret fér bele (az akku feletti műanyag, ha volt is, nekem már nincs)? Amit ott láttam:
-Excide Premium EA722 72Ah - listaár 41e
-Bosch S4 007 - listaár 39e - ilyen van benne jelenleg, 2013. 10 havi
-Excide Excell EB712 70Ah - 37e
-meg valami olcsóbb Bosch
Köszönöm az ötleteket ismét.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33730 Dátum:
2017.12.09 szombat, 19:51:30 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.09 szombat, 19:19:00
A fejlemények: gyorsban kellett megoldanom, 1,5 órát töltöttem az akkut. Visszatevéskor és elindításkor ugyanúgy maxira kitértek a műszerek, de OBD-vel közben néztem a töltést(?), ami alapjáraton is 14,3-14,6 között mozgott. Szíjak nem nyikorognak, nem nyavajognak, laikusként semmi gyanúsat nem vettem észre.
Pár percig alapjáraton ment az autó, aztán családot biztos helyen hagyva egyedül hazajöttem az autóval. Az ODB szerint a töltés továbbra is ugyanannyi volt (14,3-14,6). A 25 km-es hazaút során semmi gond nem volt. Az utolsó 100m-en szimuláltam az odautat: égett a világítás és ment a klíma is, de a töltés nem változott. Amikor megálltam a ház előtt a parkolóban, leállítottam a motort. Kíváncsiságképpen újra beindítottam, ami változás lett: NEM értek ki a mutatók, minden normálisnak tűnt. A következő lépés az akku teljes feltöltése, ez még folyamatban van, holnap próba.
Ami nem kerek:
-ha mentem vele 25km-t, hogy a bánatba merült le teljesen az akku, hisz töltés elvileg volt? Holnap az akku alatt lévő földelést megtakarítom, biztos, ami biztos.
-miért fulladt le alapjáraton? Itt már csak világítás volt, klíma nem ment.
Előzmény: a héten hétfőtől péntekig kb. 5km-es távokra volt használva. Viszont a hideg+fagyott dér miatt minden reggel első-hátsó szélvédőfűtés (elsőben kb. 5 csík él), klíma az ablakra. Lehet, hogy ezek többet vettek ki az akkuból, mint amit visszatöltött menet közben? Erre látok reális esélyt. De visszakanyarodok az előzőhöz: menet közben töltöttem...
Ha az akku a hibás, mi ajánlott helyette? Bárdi előnyben, mert itt a közelben és a kedvezményt meg tudom oldani. Apropó: milyen max méret fér bele (az akku feletti műanyag, ha volt is, nekem már nincs)? Amit ott láttam:
-Excide Premium EA722 72Ah - listaár 41e
-Bosch S4 007 - listaár 39e - ilyen van benne jelenleg, 2013. 10 havi
-Excide Excell EB712 70Ah - 37e
-meg valami olcsóbb Bosch
Köszönöm az ötleteket ismét.
Szia.
Ha cseréled,szerintem Bosch
A Bárdi nem jön össze,akkor esetleg itt:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17878
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Robi43
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33731 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 00:46:58 »
Sziasztok! Menet közben az izzítógyergya- visszajelző villog. Tud valaki segíteni hogy mi lehet az oka? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33732 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 08:30:11 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.09 szombat, 19:19:00
A fejlemények: gyorsban kellett megoldanom, 1,5 órát töltöttem az akkut. Visszatevéskor és elindításkor ugyanúgy maxira kitértek a műszerek, de OBD-vel közben néztem a töltést(?), ami alapjáraton is 14,3-14,6 között mozgott. Szíjak nem nyikorognak, nem nyavajognak, laikusként semmi gyanúsat nem vettem észre.
Pár percig alapjáraton ment az autó, aztán családot biztos helyen hagyva egyedül hazajöttem az autóval. Az ODB szerint a töltés továbbra is ugyanannyi volt (14,3-14,6). A 25 km-es hazaút során semmi gond nem volt. Az utolsó 100m-en szimuláltam az odautat: égett a világítás és ment a klíma is, de a töltés nem változott. Amikor megálltam a ház előtt a parkolóban, leállítottam a motort. Kíváncsiságképpen újra beindítottam, ami változás lett: NEM értek ki a mutatók, minden normálisnak tűnt. A következő lépés az akku teljes feltöltése, ez még folyamatban van, holnap próba.
Ami nem kerek:
-ha mentem vele 25km-t, hogy a bánatba merült le teljesen az akku, hisz töltés elvileg volt? Holnap az akku alatt lévő földelést megtakarítom, biztos, ami biztos.
-miért fulladt le alapjáraton? Itt már csak világítás volt, klíma nem ment.
Előzmény: a héten hétfőtől péntekig kb. 5km-es távokra volt használva. Viszont a hideg+fagyott dér miatt minden reggel első-hátsó szélvédőfűtés (elsőben kb. 5 csík él), klíma az ablakra. Lehet, hogy ezek többet vettek ki az akkuból, mint amit visszatöltött menet közben? Erre látok reális esélyt. De visszakanyarodok az előzőhöz: menet közben töltöttem...
Ha az akku a hibás, mi ajánlott helyette? Bárdi előnyben, mert itt a közelben és a kedvezményt meg tudom oldani. Apropó: milyen max méret fér bele (az akku feletti műanyag, ha volt is, nekem már nincs)? Amit ott láttam:
-Excide Premium EA722 72Ah - listaár 41e
-Bosch S4 007 - listaár 39e - ilyen van benne jelenleg, 2013. 10 havi
-Excide Excell EB712 70Ah - 37e
-meg valami olcsóbb Bosch
Köszönöm az ötleteket ismét.
Simán lehetett pl. valami hordalék az egyik cella alján, ami felkavarodott és rövidre csukta az egyik cellát. Terhelővillával nézesd meg, mit bír.
Akkut meg pl. innen:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17878
Bárdinál csak 25% a kedvezmény, messze nem a legjobb az ár akkukra. Kauffertől még kiszállítva is majd' egy ezressel olcsóbb, mint a Bárdiból.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
OPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33733 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 16:08:49 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.03 vasárnap, 11:50:18
szoboszlón van HZSolt92,írj rá.
Köszönöm, rákérdezek nála. :-)
Naplózva
2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33734 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 17:28:13 »
Idézetet írta: Robi43 - 2017.12.10 vasárnap, 00:46:58
Sziasztok! Menet közben az izzítógyergya- visszajelző villog. Tud valaki segíteni hogy mi lehet az oka? Válaszokat előre is köszönöm!
Persze. Amikor villog, hibakód olvasás és a kapott kódokkal gyere vissza. Ha leírod, hogy merrefelé laksz, talán lakik arrafelé fórumtárs, akinek van ilyen cucca és segít is neked kiolvasni.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33735 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 17:54:57 »
Köszönöm a válaszokat Vagyokabajnok, AndyA
.
Kérdés: mindketten a Bosch-t linkeltétek. Véleményetek szerint jobb, mint az Excide Premium? Az Excide 680 helyett 720mAh-s, árban pedig gyakorlatilag ugyanannyi.
A feltöltött akkut visszatéve elsőre ismét kitértek maxra a műszerek, de indításkor néztem OBD-vel az akkufeszültséget:
-indításkor leesett 10,x-re
-műszerrel mérve is leesett, de az pillanatnyi értéket mutat, minimumot nem, de azon is beesett 10 köré.
Alapjáraton ment 2 percet, utána leállítottam és újra indítottam:
-most nem tértek ki a mutatók
-leesett 8,x-re OBD szerint (vagyis ennek annyi, tudomásom szerint)
Azt hiszem, önkéntmuszáj alapon holnap veszek/rendelek egy másikat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33736 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 18:01:54 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 17:54:57
Köszönöm a válaszokat Vagyokabajnok, AndyA
.
Kérdés: mindketten a Bosch-t linkeltétek. Véleményetek szerint jobb, mint az Excide Premium? Az Excide 680 helyett 720mAh-s, árban pedig gyakorlatilag ugyanannyi.
A feltöltött akkut visszatéve elsőre ismét kitértek maxra a műszerek, de indításkor néztem OBD-vel az akkufeszültséget:
-indításkor leesett 10,x-re
-műszerrel mérve is leesett, de az pillanatnyi értéket mutat, minimumot nem, de azon is beesett 10 köré.
Alapjáraton ment 2 percet, utána leállítottam és újra indítottam:
-most nem tértek ki a mutatók
-leesett 8,x-re OBD szerint (vagyis ennek annyi, tudomásom szerint)
Azt hiszem, önkéntmuszáj alapon holnap veszek/rendelek egy másikat.
A gyári is Bosch volt anno, 7-8 éveket is elment. Azután vettem új S4-et, elment az is 4-5 évet. Most tavaly vettem új S4-et, mert a régi kezdett lekonyulni, és inkább nem vártam meg, míg ott hagy az út szélén. Alig több, mint egy éves, és már vannak érdekes dolgai...
Szóval úgy xar az összes, ahogyan van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33737 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 19:18:22 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 17:54:57
Köszönöm a válaszokat Vagyokabajnok, AndyA
.
Kérdés: mindketten a Bosch-t linkeltétek. Véleményetek szerint jobb, mint az Excide Premium? Az Excide 680 helyett 720mAh-s, árban pedig gyakorlatilag ugyanannyi.
A feltöltött akkut visszatéve elsőre ismét kitértek maxra a műszerek, de indításkor néztem OBD-vel az akkufeszültséget:
-indításkor leesett 10,x-re
-műszerrel mérve is leesett, de az pillanatnyi értéket mutat, minimumot nem, de azon is beesett 10 köré.
Alapjáraton ment 2 percet, utána leállítottam és újra indítottam:
-most nem tértek ki a mutatók
-leesett 8,x-re OBD szerint (vagyis ennek annyi, tudomásom szerint)
Azt hiszem, önkéntmuszáj alapon holnap veszek/rendelek egy másikat.
vegyél Excide Premium-t , nem fogod megbánni, nekem már a 3 telet nyomja rendes terhelés mellet (kiegfütés + ülésfütés és ha kell a szélvédő fütés)
köszöni még jól van
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33738 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 20:24:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.10 vasárnap, 18:01:54
Most tavaly vettem új S4-et, mert a régi kezdett lekonyulni, és inkább nem vártam meg, míg ott hagy az út szélén. Alig több, mint egy éves, és már vannak érdekes dolgai...
Ezért kérdeztem, mert ami benne volt S4, az pont 4 éves, és halott(nak látszik). Viszont ha neked már az egy éves is szórakozik, akkor nem túl biztató.
Köszönöm, AndyA, rstwingo
off: rstwingo, te ügyködtél régebben Concorde tabletes fórumon?
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33739 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 20:31:39 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 20:24:34
Ezért kérdeztem, mert ami benne volt S4, az pont 4 éves, és halott(nak látszik). Viszont ha neked már az egy éves is szórakozik, akkor nem túl biztató.
Köszönöm, AndyA, rstwingo
off: rstwingo, te ügyködtél régebben Concorde tabletes fórumon?
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33740 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 21:02:02 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 20:24:34
Ezért kérdeztem, mert ami benne volt S4, az pont 4 éves, és halott(nak látszik). Viszont ha neked már az egy éves is szórakozik, akkor nem túl biztató.
Köszönöm, AndyA, rstwingo, alf
off: rstwingo, te ügyködtél régebben Concorde tabletes fórumon?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 07:22:44 írta edk
»
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33741 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 07:18:10 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.10 vasárnap, 20:24:34
Ezért kérdeztem, mert ami benne volt S4, az pont 4 éves, és halott(nak látszik). Viszont ha neked már az egy éves is szórakozik, akkor nem túl biztató.
Köszönöm, AndyA, rstwingo
off: rstwingo, te ügyködtél régebben Concorde tabletes fórumon?
Igen én voltam
Aksira vissza térve , én is S4-ről váltottam, mindkét kocsimba az volt és szinte egyszerre mentek tönkre kb 4 évesek voltak
ezt az Excidet ugy vettem meg, hogy a srác megmutatta, mit bírnak az aksik és egyedül az Excide volt az amelyik tudta a ráírt Amper értéket (még egy kicsit több is volt), ezért vettem meg
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33742 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 07:29:53 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.12.11 hétfő, 07:18:10
Aksira vissza térve , én is S4-ről váltottam, mindkét kocsimba az volt és szinte egyszerre mentek tönkre kb 4 évesek voltak
Akkor az elmondottak alapján a statisztika:
-én S4-em 4 évet bírt
-rstwingo 2db S4-e 4 évet bírt
-AndyA régi S4-e 4-5 évet bírt, a mostani S4-e "Alig több, mint egy éves, és már vannak érdekes dolgai..."
A Focusban a gyári Motorcraft ment 7 évet (tudom, régi szép idők), aztán nyekkent meg, az utána vásárolt Tesco-s (valami vöröses a matrica az elején, típusra nem emlékszem, de ez gyorsan kellett, ez volt "kéznél"), 4 éve üzemel, de ez sem áll a helyzet magaslatán. A Focusos fórumon mintha azt írták volna, hogy a mostani Motorcraft akkuk már nem a régiek élettartamukat tekintve (bár lehet, rosszul emlékszem).
Azt hiszem, megpróbálkozom az Excide-dal.
Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33743 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 09:49:36 »
Idézetet írta: edk - 2017.12.11 hétfő, 07:29:53
Akkor az elmondottak alapján a statisztika:
-én S4-em 4 évet bírt
-rstwingo 2db S4-e 4 évet bírt
-AndyA régi S4-e 4-5 évet bírt, a mostani S4-e "Alig több, mint egy éves, és már vannak érdekes dolgai..."
A Focusban a gyári Motorcraft ment 7 évet (tudom, régi szép idők), aztán nyekkent meg, az utána vásárolt Tesco-s (valami vöröses a matrica az elején, típusra nem emlékszem, de ez gyorsan kellett, ez volt "kéznél"), 4 éve üzemel, de ez sem áll a helyzet magaslatán. A Focusos fórumon mintha azt írták volna, hogy a mostani Motorcraft akkuk már nem a régiek élettartamukat tekintve (bár lehet, rosszul emlékszem).
Azt hiszem, megpróbálkozom az Excide-dal.
Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat.
nekem 2db s4 is 2 évet bírt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 990
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33744 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 12:59:28 »
És a VARTA Sylver Dynamic akksikról mi a vélemény? 74Ah és 750A indítóáram?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33745 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 13:04:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.11 hétfő, 12:59:28
És a VARTA Sylver Dynamic akksikról mi a vélemény? 74Ah és 750A indítóáram?
Azisboss...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33746 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 14:09:27 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.12.11 hétfő, 12:59:28
És a VARTA Sylver Dynamic akksikról mi a vélemény? 74Ah és 750A indítóáram?
ugyan az. johnson controls mind2, csak más ragasztanak rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33747 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 14:26:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.11 hétfő, 14:09:27
ugyan az. johnson controls mind2, csak más ragasztanak rá
Varta Silver = Bosch S5
Blue = S4
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33748 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 14:31:47 »
Idézetet írta: G_B - 2017.12.11 hétfő, 14:26:43
Varta Silver = Bosch S5
Blue = S4
black meg az s3
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33749 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 14:35:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.11 hétfő, 14:31:47
black meg az s3
de olyat nem veszünk
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak:
1
...
668
669
670
671
672
673
674
[
675
]
676
677
678
679
680
681
682
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ