Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 19:38:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10898195 alkalommal)
Foley
és 23 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14000 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:11:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 19:43:41
Én igen, semmi csekkendzsin nincs.
Dughatod mint állat!
készítenél egy képet a motortérről ráközelítve az egr-re nagyjából?összevetném az enyémmel.....nekem 2010 az évjárat...de még az eu besorolását sem vágom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14001 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:14:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 20:11:26
készítenél egy képet a motortérről ráközelítve az egr-re nagyjából?összevetném az enyémmel.....nekem 2010 az évjárat...de még az eu besorolását sem vágom...
Sima liba, holnap lefényképezem, de ha Jani olvasgat itt és nem a linket keresi nekem amit már rég átkellett volna küldenie, ő tuti lefotózta mikor dugózott.
Amúgy szemelőtt van, ha szemben állsz a kocsival akkor hátul a tűzfalnál kicsit jobbra fent, "könnyedén bontható"
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 20:16:33 írta tomeed
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14002 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:17:21 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 20:14:08
Sima liba, holnap lefényképezem, de ha Jani olvasgat itt és nem a linket keresi nekem amit már rég átkellett volna küldenie, ő tuti lefotózta mikor dugózott.
Amúgy szemelőtt van, ha szemben állsz a kocsival akkor hátul a tűzfalnál kicsit jobbra fent, könnyedén bontható.
ezért lenne jó a kép.Nekem az egr elöl van jobb oldalt-szemben állva.A coolerről jön a turbócső,és ott figyel a motor bal elején-menetiránynak megfelelően.
Szóval a tűzfaltól igen messze esik,ezért érzek némi eltérést.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14003 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:33:49 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 20:11:26
készítenél egy képet a motortérről ráközelítve az egr-re nagyjából?összevetném az enyémmel.....nekem 2010 az évjárat...de még az eu besorolását sem vágom...
forgalmiban szerintem 10-es besorolás = Euro IV
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14004 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:43:13 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.21 csütörtök, 18:11:05
Az EuIV-esek dobnak, de nem gond ugyanúgy mint az MKIII-as facelift is EuIV-es. Akit zavar az legfeljebb törli. A bajom az EuV-ös IV-essel van. Semmi anyagom nincs róla hogy mit csinálna, ez lehet hogy nem is hibakódot hanem egy gyomrost dobna
átalakulna Optimus fővezérré és kettélőné az arcod a plazmapuszpitájával...
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14005 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:46:19 »
Idézetet írta: zenész - 2013.02.21 csütörtök, 17:30:05
... a 2 év.4 hónap alatt picit sokallom a 150 ezer kilométert, ...
Franciában (ahogy Te nevezed) ez a 150 ekm éves futás is csak átlagos ,mármint manager, cégautó szinten! Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 20:49:28 írta zzoli
»
Naplózva
Fekete bálna
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14006 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:48:13 »
Köszönöm mindenkinek az okosságokat. Sejtettem, hogy lehet számítani a fórumozókra, és megint nem csalódtam.
Még egyszer kösz.
Tisztelettel : zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14007 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:52:15 »
Persze bele lehet tenyerelni sz@rba, de én még nem hallottam rossz MK4ről.
[/quote]
ja és valami mindig vinnyog a kalaptartó körül a kombiban... zörög, ciripel, agyfelba.szós,
ha letörlöd az ablakot mint a fésűben folyó takony a visszapillantó látóterében folyik szét az első oldalablakon, írtó zavaró, nekem
tükör talán túlzottan is aszferikus, opellel tök májer parkoló voltam, ezzel meg bénázok rendszeresen
első szélvédőfűtés fűtőszálait is érdemes letesztelni, nekem 4-5 nehezen melegszik, vagy egyáltalán nem... még nem jöttem rá.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14008 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:53:28 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.21 csütörtök, 20:43:13
átalakulna Optimus fővezérré és kettélőné az arcod a plazmapuszpitájával...
Egy traler-től jobban tartanék
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14009 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:12:02 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.20 szerda, 20:15:14
én
jobb hátsó ajtó felől ciripel nekem is valami, szétbassz.a az agyamat zene közben... egy minitalin kéne menni egymás kocsijával pár kört és megnézni/fülelni hogy mi a retek... nincs jobb ötletem.
A hangszóró rácsot ha megnyomod, abbahagyja?
(nekem igen)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14010 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:13:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 11:59:41
Hi,
Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?
Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.
Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
~6500-7500
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14011 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:15:14 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 17:42:41
Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Én ledugóztam a 2,2-esem. Nincs checkengine.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14012 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:18:43 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 20:11:26
készítenél egy képet a motortérről ráközelítve az egr-re nagyjából?összevetném az enyémmel.....nekem 2010 az évjárat...de még az eu besorolását sem vágom...
Drágaságom,
én mi a tökömnek töltögetem fel egy külön albumba a fotókat, meg linkelem be az aláírásomba, hogy ha nem nézed meg?
Na tessék nekiugrani, átnézni mindent, mert a márciusi minitalin kikérdezem...
a Te motorod ua, mint enyém
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14013 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:21:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.21 csütörtök, 21:15:14
Én ledugóztam a 2,2-esem. Nincs checkengine.
Mikor csináltad a dugózást?A III-as is EuIV-es és ott dobja. Csak ott azt figyeltem meg hogy télen nagyon ritkán (fél év alatt ha egyszer) nyáron viszont nagy melegben általában 3-5ekm-ként törölni kell a kódot (de volt olyan egyszer, hogy 1000km után is).
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14014 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:23:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 20:17:21
ezért lenne jó a kép.Nekem az egr elöl van jobb oldalt-szemben állva.A coolerről jön a turbócső,és ott figyel a motor bal elején-menetiránynak megfelelően.
Szóval a tűzfaltól igen messze esik,ezért érzek némi eltérést.....
Nem.
Az EGR hűtő hátul van a motoron a JE kerék felőli oldalon. Ez után van mellette maga az EGR szelep, ez kb a kocsi közepénél van. Tehát ezek vannak a tűzfalnál. Ebből indul egy fém cső a motor tetején át a motor elején lévő PILLANGÓSZELEP HÁZig, ahol becsatlakozik.
Én ezen a ponton dugóztam le.
Ha visszaolvasol, leírtam részletesen mindent, tapasztalatokat, EGR hiba volumenjét (az OBD buszon).
Innen olvasgass pár hsz-t
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg706942#msg706942
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 21:25:46 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14015 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:24:43 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.21 csütörtök, 21:21:15
Mikor csináltad a dugózást?A III-as is EuIV-es és ott dobja. Csak ott azt figyeltem meg hogy télen nagyon ritkán (fél év alatt ha egyszer) nyáron viszont nagy melegben általában 3-5ekm-ként törölni kell a kódot (de volt olyan egyszer, hogy 1000km után is).
Innen olvasgass pár hsz-t
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg706942#msg706942
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14016 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:29:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.21 csütörtök, 21:24:43
Innen olvasgass pár hsz-t
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg706942#msg706942
OK köszi. Ezek szerint , már a hűvösebb időben csináltad, ez így szerintem rendben is van. De ne lepődj meg ha majd melegszik az idő akkor lesz kód majd nálad is.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14017 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:31:32 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.21 csütörtök, 20:52:15
Persze bele lehet tenyerelni sz@rba, de én még nem hallottam rossz MK4ről.
ja és valami mindig vinnyog a kalaptartó körül a kombiban... zörög, ciripel, agyfelba.szós,
ha letörlöd az ablakot mint a fésűben folyó takony a visszapillantó látóterében folyik szét az első oldalablakon, írtó zavaró, nekem
tükör talán túlzottan is aszferikus, opellel tök májer parkoló voltam, ezzel meg bénázok rendszeresen
első szélvédőfűtés fűtőszálait is érdemes letesztelni, nekem 4-5 nehezen melegszik, vagy egyáltalán nem... még nem jöttem rá.
Van 2 fül, amibe a hátsó ülésed háttámlája beakad: szövetszigszalaggal tekerd be, csodákat tesz...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14018 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:33:47 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.21 csütörtök, 21:29:18
OK köszi. Ezek szerint , már a hűvösebb időben csináltad, ez így szerintem rendben is van. De ne lepődj meg ha majd melegszik az idő akkor lesz kód majd nálad is.
Nem hinném. MIért dobna melegben?
4 hónapja nincs dugóm (havi 3-4000km-t megyek.)
Az EGR szelep hibaértéke olyan határon belül van így, hogy erre még nem dob kódot.
Hogyan függne ez a hőmérséklettől?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14019 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:35:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.21 csütörtök, 21:23:36
Nem.
Az EGR hűtő hátul van a motoron a JE kerék felőli oldalon. Ez után van mellette maga az EGR szelep, ez kb a kocsi közepénél van. Tehát ezek vannak a tűzfalnál. Ebből indul egy fém cső a motor tetején át a motor elején lévő PILLANGÓSZELEP HÁZig, ahol becsatlakozik.
Én ezen a ponton dugóztam le.
Ha visszaolvasol, leírtam részletesen mindent, tapasztalatokat, EGR hiba volumenjét (az OBD buszon).
Innen olvasgass pár hsz-t
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg706942#msg706942
na az az! én azt a pontot szemeltem ö a dugozasnak,amit te korábban megtettél.köszi.ígérem elolvasom tantobácsi,de én menet közben lettem majdnem mk4es....;-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14020 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:40:19 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 21:35:32
na az az! én azt a pontot szemeltem ö a dugozasnak,amit te korábban megtettél.köszi.ígérem elolvasom tantobácsi,de én menet közben lettem majdnem mk4es....;-)
Nincs magyarázkodás.
Itt boncolgattam is egy kicsit, hogy kell-e dugó és ha igen hol:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14021 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:45:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.21 csütörtök, 21:33:47
Nem hinném. MIért dobna melegben?
4 hónapja nincs dugóm (havi 3-4000km-t megyek.)
Az EGR szelep hibaértéke olyan határon belül van így, hogy erre még nem dob kódot.
Hogyan függne ez a hőmérséklettől?
Azt hogy miért csinálja azt nem tudom, de hogy ezt csinálja az tény. Amíg a III-ast használtam akkor olyan átlag 5000 km-et futottam egy hónapban. Ebből kijön hogy hűvösebb időben volt hogy 30ekm-ig se kellett törölni, melegebb időben viszont átlag 3-5ekm.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14022 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:47:34 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 20:17:21
ezért lenne jó a kép.Nekem az egr elöl van jobb oldalt-szemben állva.A coolerről jön a turbócső,és ott figyel a motor bal elején-menetiránynak megfelelően.
Szóval a tűzfaltól igen messze esik,ezért érzek némi eltérést.....
Igazad van, neked módos 2.2-esed van, ott máshol van
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14023 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:49:58 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.21 csütörtök, 21:45:53
Azt hogy miért csinálja azt nem tudom, de hogy ezt csinálja az tény. Amíg a III-ast használtam akkor olyan átlag 5000 km-et futottam egy hónapban. Ebből kijön hogy hűvösebb időben volt hogy 30ekm-ig se kellett törölni, melegebb időben viszont átlag 3-5ekm.
meglátjuk majd.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14024 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:52:59 »
Köszi a linket!
Szívok vele hátha megtalálom valahol, de sok esélyt nem látok rá.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14025 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:59:34 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 21:52:59
Köszi a linket!
Szívok vele hátha megtalálom valahol, de sok esélyt nem látok rá.
ETIS a neten
http://www.google.com/search?q=Ford+ETIS+Europe+v02.2010+Multilanguage+download+-site:soft4car.net#hl=hu&sclient=psy-ab&q=Ford+ETIS+Europe+v02.2010+Multilanguage&oq=Ford+ETIS+Europe+v02.2010+Multilanguage&gs_l=serp.3..0j0i30l2j0i5i30.41848.42060.1.42285.2.2.0.0.0.0.145.290.0j2.2.0...0.0...1c.1.4.psy-ab.-1ptTmomFeg&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&fp=b29ae1ab1b9b513c&biw=1193&bih=871
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14026 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 22:44:15 »
Sziasztok!
Két honapja van meg a mondim és nagyon elégedett vagyok vele...most kellett izzót cserélni,azért F astra csere után kicsit meglepett hogy ki kellett szednem hozzá az egész lámpatestet mikor az astrán ez két pöcök benyomása volt aztán viszlát dehát ugye fejlődik a technika,szoval ez már nem a pálya szélén cserélős móka.
Viszont a kéttömegű lendkerékről nagyon sokat írtok hoyg íyg bírja meg ugy,a kérdésem az lenne hogy miből látszik/hallatszik hogyha cserés lesz? Mi történik vele ha nem cserélem?Beesik a kuplung vagy vmi hasonló? Nekem van néha váltásnál főleg hidegen egy apró kattanás ha mondjuk 3-ból 4-be teszem de nem nagyon észrevehető csak full csendben hallom picit....ez lehet már vmi jel vagy természetes?
Köszi a válaszokat
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14027 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 23:00:28 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.02.21 csütörtök, 22:44:15
Sziasztok!
Két honapja van meg a mondim és nagyon elégedett vagyok vele...most kellett izzót cserélni,azért F astra csere után kicsit meglepett hogy ki kellett szednem hozzá az egész lámpatestet mikor az astrán ez két pöcök benyomása volt aztán viszlát dehát ugye fejlődik a technika,szoval ez már nem a pálya szélén cserélős móka.
Viszont a kéttömegű lendkerékről nagyon sokat írtok hoyg íyg bírja meg ugy,a kérdésem az lenne hogy miből látszik/hallatszik hogyha cserés lesz? Mi történik vele ha nem cserélem?Beesik a kuplung vagy vmi hasonló? Nekem van néha váltásnál főleg hidegen egy apró kattanás ha mondjuk 3-ból 4-be teszem de nem nagyon észrevehető csak full csendben hallom picit....ez lehet már vmi jel vagy természetes?
Köszi a válaszokat
Kettőstömegű halála hideg motornál jól hallható, beindítod, rálépsz a fékre, közben engeded fel a kuplungot, és ha a motortérből csattogó, klaffogó hangot hallasz akkor el kell kezdeni gyűjtögetni a pénzt
. Mással össze nem téveszthető hangja van.
Tünete még a nem egyenletes alapjárat, remegő kuplung pedál.
De nyugi, apámnak novembreben jött elő a csodás hang, és rá majdnem egy évre cserélte le szeptemberben, közben ment vele vagy 30 ezret.
Szóval nem eszik olyan forrón azt a kását, nem hullik szét az olyan könnyen. Szét tud, de nem fog, ha viszont igen, akkor rendbe tesz ott mindent
Ezt csak úgy ne cseréld ki, ez nem olyan, mint a vezérlés, nem kell, majd akkor ha már ő mondja, hogy kuka.
Mennyi van az autódban km?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 23:07:51 írta tomeed
»
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14028 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 23:17:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 23:00:28
Kettőstömegű halála hideg motornál jól hallható, beindítod, rálépsz a fékre, közben engeded fel a kuplungot, és ha a motortérből csattogó, klaffogó hangot hallasz akkor el kell kezdeni gyűjtögetni a pénzt
. Mással össze nem téveszthető hangja van.
Tünete még a nem egyenletes alapjárat, remegő kuplung pedál.
De nyugi, apámnak novembreben jött elő a csodás hang, és rá majdnem egy évre cserélte le szeptemberben, közben ment vele vagy 30 ezret.
Szóval nem eszik olyan forrón azt a kását, nem hullik szét az olyan könnyen. Szét tud, de nem fog, ha viszont igen, akkor rendbe tesz ott mindent
Ezt csak úgy ne cseréld ki, ez nem olyan, mint a vezérlés, nem kell, majd akkor ha már ő mondja, hogy kuka.
Mennyi van az autódban km?
Hát 80 ezerrel vettem, a ford szervizben azt mondták 40-el van benn több tehát olyan 120-130 elvileg...állapot is azt tükrözi,nagyon tip-top még.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14029 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 23:52:27 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.02.21 csütörtök, 23:17:11
Hát 80 ezerrel vettem, a ford szervizben azt mondták 40-el van benn több tehát olyan 120-130 elvileg...állapot is azt tükrözi,nagyon tip-top még.
tehát nem akartak megbántani és 160e
ami jel még: leálláskor nem nyomod ki a kuplungot, hanem csak lefordítod a kulcsot és hallasz egy csattanó nehéz fémes hangot... na az ott az. én eddig 42e km-t jöttem el kt lendkerék hibával, 180 körül fogom cserélni vezérléssel együtt. olcsó lesz szerintem...
a cél hogy 300 alatt megússzam.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14030 Dátum:
2013.02.22 péntek, 06:11:28 »
Nem akartak megbántani , ez jóóóó
300 alatt megúszod, nincs az annyi, 3asba 125 a szett + 30 a munkadíj, kizártnak tartom,hogy több, mint a duplája lenne a 4esbe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14031 Dátum:
2013.02.22 péntek, 06:52:47 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.22 péntek, 06:11:28
Nem akartak megbántani , ez jóóóó
300 alatt megúszod, nincs az annyi, 3asba 125 a szett + 30 a munkadíj, kizártnak tartom,hogy több, mint a duplája lenne a 4esbe.
vezerlessel együtt!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14032 Dátum:
2013.02.22 péntek, 07:09:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.22 péntek, 06:52:47
vezerlessel együtt!!!!
Az még mindig sok(k)
Alf, te sem tudsz aludni? Vagy téged is a multinacionális vállalat szipolyoz ki és már ilyen korán bent kell lenni?
Nincs valamelyikőtöknek ismerőse, kapcsolata, ötlete, jó cascója stb, küszöb spoilert kéne végre feltenni az autóra, de képtelen vagyok találni, csak mk3ra van, valamiért a 4esre nem hajlandóak gyártani. A gyári felejtős, mert aranyáron mérik.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14033 Dátum:
2013.02.22 péntek, 08:05:31 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.22 péntek, 06:11:28
Nem akartak megbántani , ez jóóóó
300 alatt megúszod, nincs az annyi, 3asba 125 a szett + 30 a munkadíj, kizártnak tartom,hogy több, mint a duplája lenne a 4esbe.
100 körül van a kt lendkerék, 55 a szett és 50 körül van a kinyomócsgy (MT6) vezérlést pont nemrég linkeltem, meg wyctor is írt, az kb. 60e, belső szíjak, görgök és vízpumpa, szerelés kb 30 azt jól mondtad...de azért picit felette lesz az a 300-nak...
Naplózva
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14034 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:51:11 »
Sziasztok,
Elég sokat olvasgattam "Vendég"-ként a fórumot, de sajnos nem találtam meg a felmerült "problémámra" az infót ezért kissé nehézkesen, de Péter segítségével beregisztráltam. (ezúton, ismét köszönöm a segítséget)
Tehát:
Az eredeti bicskakulcsról lévén szó, melyben a gombok eléggé csúnyán megnyúltak. Tervezem a kulcsház cseréjét, mely 4000HUF + posta.
A kérdés tehát a következő: Elegendő a kulcsban lévő elektronika panelt és a CR2032 gombelemet valamint a kulcslapot áttenni, vagy valahol el van még rejtve egy transzponder is? Cserélte vár valaki a házat? Ha van, átlehet tenni a transzpondert különösebb roncsolás nélkül? Annyira nem égető ez a probléma, hogy 40e-ért rendeljek egyet a márkaszervízből, de ha 5-6e-ből megvan a házcsere azt azért kipróbálnám...
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14035 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:24:25 »
Én cseréltem, igaz nem bicskakulcsos az autó, de abba aztán a primitív nyák és az elemen kívül semmi nem volt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26665
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14036 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:53:26 »
Idézetet írta: enginedriver - 2013.02.22 péntek, 12:51:11
Sziasztok,
Elég sokat olvasgattam "Vendég"-ként a fórumot, de sajnos nem találtam meg a felmerült "problémámra" az infót ezért kissé nehézkesen, de Péter segítségével beregisztráltam. (ezúton, ismét köszönöm a segítséget)
Tehát:
Az eredeti bicskakulcsról lévén szó, melyben a gombok eléggé csúnyán megnyúltak. Tervezem a kulcsház cseréjét, mely 4000HUF + posta.
A kérdés tehát a következő: Elegendő a kulcsban lévő elektronika panelt és a CR2032 gombelemet valamint a kulcslapot áttenni, vagy valahol el van még rejtve egy transzponder is? Cserélte vár valaki a házat? Ha van, átlehet tenni a transzpondert különösebb roncsolás nélkül? Annyira nem égető ez a probléma, hogy 40e-ért rendeljek egyet a márkaszervízből, de ha 5-6e-ből megvan a házcsere azt azért kipróbálnám...
Van transzponder.
Keresd Relhistet, ő nagy guru kulcsügyben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14037 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:19:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.22 péntek, 07:09:13
Az még mindig sok(k)
Alf, te sem tudsz aludni? Vagy téged is a multinacionális vállalat szipolyoz ki és már ilyen korán bent kell lenni?
Nincs valamelyikőtöknek ismerőse, kapcsolata, ötlete, jó cascója stb, küszöb spoilert kéne végre feltenni az autóra, de képtelen vagyok találni, csak mk3ra van, valamiért a 4esre nem hajlandóak gyártani. A gyári felejtős, mert aranyáron mérik.
Van ember fordéknál aki tud nekünk aranyár mínusz 13%-ért bármit.érdekel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14038 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:20:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.22 péntek, 14:19:28
Van ember fordéknál aki tud nekünk aranyár mínusz 13%-ért bármit.érdekel?
és áfa nélkül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14039 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:23:17 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.22 péntek, 14:20:15
és áfa nélkül?
egyértelműen írtam.gyári cuccokat tud raktárból hivatalosan.ez az ő kedvezménye,amennyivel olcsóbban nekünk tudja adni.a többit nem szoktam forszírozni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14040 Dátum:
2013.02.22 péntek, 15:23:46 »
Megjöttek tegnapelőtt kínából a ledes izzók.
Beraktam mindent, elég jó lett.
A helyzetjelző helyére ment a 2 lézerkard, sztem tök jó lett: olyan 4kereklámpás zsiga feeling közelről, ami nekem bejön.
Ledes lett a tükörvilágítás, az is terít szépen.
Ledes lett a rszámtábla világítás, hálistennek nem villog, mint az előző ledes cucc, s megint megvan a felmosóvíz-felszívó feeling (ami a nagyáruházakban van ráülős takarítógép, s ezt húzza maga után).
Ledes lett a belső mennyezeti lámpa, szép lett ez is.
köszi AndyA még1x
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14041 Dátum:
2013.02.22 péntek, 15:35:08 »
Tavasszal nem akar még vki ilyet?
http://www.ecotuning.hu/
Kéne szerveződni, mert szeretnék egyedi árat kérni.
1. SzJani
2. Tomeed (így gondolod még?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14042 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:02:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.22 péntek, 15:23:46
Megjöttek tegnapelőtt kínából a ledes izzók.
Beraktam mindent, elég jó lett.
A helyzetjelző helyére ment a 2 lézerkard, sztem tök jó lett: olyan 4kereklámpás zsiga feeling közelről, ami nekem bejön.
Ledes lett a tükörvilágítás, az is terít szépen.
Ledes lett a rszámtábla világítás, hálistennek nem villog, mint az előző ledes cucc, s megint megvan a felmosóvíz-felszívó feeling (ami a nagyáruházakban van ráülős takarítógép, s ezt húzza maga után).
Ledes lett a belső mennyezeti lámpa, szép lett ez is.
köszi AndyA még1x
Alkalomadtán tennél fel képeket az eredményről? Az előző autómat (2-es Focus) Én is telepakoltam "CAN BUS SMD LED"-ekkel ahol csak lehetett (persze a jó ízlés határain belül) és nagyon szép lett. Most is gondolkodom ilyesmin.
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14043 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:34:24 »
Idézetet írta: enginedriver - 2013.02.22 péntek, 16:02:03
Alkalomadtán tennél fel képeket az eredményről? Az előző autómat (2-es Focus) Én is telepakoltam "CAN BUS SMD LED"-ekkel ahol csak lehetett (persze a jó ízlés határain belül) és nagyon szép lett. Most is gondolkodom ilyesmin.
A fotó nem igazán adja jól vissza...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14044 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:08:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.22 péntek, 15:35:08
Tavasszal nem akar még vki ilyet?
http://www.ecotuning.hu/
Kéne szerveződni, mert szeretnék egyedi árat kérni.
1. SzJani
2. Tomeed (így gondolod még?)
Persze, hogy úgy gondolom, még szép, már csak az Eon-nak, a távhőnek kéne szólni, hogy vegyenek vissza az elszámolásos számlákból, mert különben ütök, mint bütyök. Ha szót fogadnak akkor mehet a dolog, de anélkül is!
Kicserélték ma a toronycsapágyat, hát basszus, mekkora egy lúzer vagyok, hogy vártam vele eddig! Tök jó lett. Csendbe van a kormánymű, a kerék, minden! Szóval ez egy jó nap volt
Milyen izzót kell nekem beletenni a xenonba?
Lehet kapni nem gyárit? Vagy csak a gyári a tuti? Színhőmérséklete mennyi a gyárinak? Illetve ára mennyi lehet a 2 db-nak?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 22:39:17 írta tomeed
»
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14045 Dátum:
2013.02.22 péntek, 22:54:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.22 péntek, 15:23:46
Megjöttek tegnapelőtt kínából a ledes izzók.
Beraktam mindent, elég jó lett.
A helyzetjelző helyére ment a 2 lézerkard, sztem tök jó lett: olyan 4kereklámpás zsiga feeling közelről, ami nekem bejön.
Ledes lett a tükörvilágítás, az is terít szépen.
Ledes lett a rszámtábla világítás, hálistennek nem villog, mint az előző ledes cucc, s megint megvan a felmosóvíz-felszívó feeling (ami a nagyáruházakban van ráülős takarítógép, s ezt húzza maga után).
Ledes lett a belső mennyezeti lámpa, szép lett ez is.
köszi AndyA még1x
A helyzetjelzős lézerkardot megnézném én is.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14046 Dátum:
2013.02.22 péntek, 22:57:57 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.02.22 péntek, 22:54:56
A helyzetjelzős lézerkardot megnézném én is.
a xenonnal elég brutál együtt...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14047 Dátum:
2013.02.22 péntek, 22:59:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.22 péntek, 22:57:57
a xenonnal elég brutál együtt...
Muti egy linket ezekről légyszi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14048 Dátum:
2013.02.22 péntek, 23:01:08 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.22 péntek, 22:59:44
Muti egy linket ezekről légyszi
az izzó-xenon-led topicban andya rakott be az ő autójáról képeket. vannak összehasonlító képek is.
Az izzókról is ott vannak linkek.
www.dx.com
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14049 Dátum:
2013.02.22 péntek, 23:32:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.22 péntek, 23:01:08
az izzó-xenon-led topicban andya rakott be az ő autójáról képeket. vannak összehasonlító képek is.
Az izzókról is ott vannak linkek.
www.dx.com
Köszi, írtam oda is.
Azért holnap nyomhatnál szemből egy fotót
Enyém már egy jóideje ledes, 8 led van benne, de a színe kicsit kékebb, mint a xenonnak. Ezt még javítanám egy kicsit, hogy közelebb kerüljek a gyári színhez.
Naplózva
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ