Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.19 vasárnap, 15:20:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 803 804 805 806 807 808 809 [810] 811 812 813 814 815 816 817 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13458547 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40450 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 20:38:04 »

Nem mindegy hogy egyforma-e a felépítése a szivattyúnak vagy nem?  Ha szerencséje van sok kilométert gurulhat a javítás felújítás után.  Amit muszáj hogy menjen a kocsi ő is meg akarja javíttatni, akkor ? Garancia ugyan nem lesz rá, de ha komplett felújítást csinál, és ne adj isten gondja lenne vele, akkor biztosan lehet érvényesíteni a garanciát?  Miért ne lehetne jó 1 szivattyú felújítás + 1 porlasztó felújítás, esetleg bontott mindkettőből + egy go szűrő csere? Pénz beszél a többi meg csak van!

Nyilván...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #40451 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 22:13:17 »

jobban jársz, ha kiütöd a saját katalizátorod belsejét.

nekem rég nincs benne semmi, nem nekem kellene.
Fontos lenne a méretpontos rajz/leírás

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40452 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 22:20:04 »

nekem rég nincs benne semmi, nem nekem kellene.
Fontos lenne a méretpontos rajz/leírás



akkor ervin fórumtársunknak írj. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #40453 Dátum: 2016.05.17 kedd, 07:57:42 »

akkor ervin fórumtársunknak írj. wave

Ne írjon, mert nem olvassa. Fel kell hívni a telefon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40454 Dátum: 2016.05.17 kedd, 20:49:24 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni ?

Pár napja csinálja a mondim, hogy a víz hőfok felmegy középállásba viszont fűtés nincs.
Majd ha kicsit oda lépek megjön a fűtés, de ahogy nem nyomom neki  megint csak hideg levegő jön.
Többször vettem észre hogy leállítom a motort és a ventilátor még percekig megy.
Gondolom nem egyedi a problémám valakinek lenne ötlete?

Előre is köszönöm.

üdv : Jasper

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40455 Dátum: 2016.05.17 kedd, 21:01:07 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni ?

Pár napja csinálja a mondim, hogy a víz hőfok felmegy középállásba viszont fűtés nincs.
Majd ha kicsit oda lépek megjön a fűtés, de ahogy nem nyomom neki  megint csak hideg levegő jön.
Többször vettem észre hogy leállítom a motort és a ventilátor még percekig megy.
Gondolom nem egyedi a problémám valakinek lenne ötlete?

Előre is köszönöm.

üdv : Jasper


vízpumpa, termosztát(ok)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #40456 Dátum: 2016.05.17 kedd, 21:53:45 »

Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40457 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:24:10 »

Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
szíjfeszítőt kéne megnézni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #40458 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:42:07 »

Sziasztok!

Úgy néz ki injektor problémám van (hidegen kopogós járás, egyenetlen alapjárat). Megnéztük a visszajövő résolaj mennyiségét, a négyes henger volt a legszarabb és kicsivel lemaradva a kettes. Megnéztem forscan-nel is, az is azt mutatja, hogy két rossz injektorom van. Csak az a problémám, hogy ahányszor elindítom a diagot, nem mindig ugyan azt a kettőt mutatja rossznak.
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74309&authkey=!AMN8Vt9GQLC8-qA&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74307&authkey=!AKBxhtzL_TjYlVM&ithint=video%2cmp4
https://onedrive.live.com/redir?resid=A738E90814428E1E!74308&authkey=!AC9ZF9qnaueY0uM&v=3&ithint=photo%2cjpg
Valószínűsítem, hogy én nem értek hozzá. Szóval hogyan tudnám tutira megállapítani, hogy mely injektoraim a rosszak?

Ehhez valaki?
Hogyan tudom megállapítani forscannel, hogy melyik injektor rossz?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40459 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:46:23 »

Hello mindenkinek valaki tudna segiteni a következö a gondom https://www.youtube.com/watch?v=xuvpe70uMLY&feature=youtu.be mi lehet a gond?? Elöre is köszönöm a segirséget! Ja még az hogy ezt csak alapjáraton produkálja!!
Mikor indítózol nem nyikorog valami?
Ez a hang az enyémnek is van, most cseréltem az összes görgőt mindkét oldalon. Már csak a generátorra tudok gondolni.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #40460 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:51:17 »

Mikor indítózol nem nyikorog valami?
Ez a hang az enyémnek is van, most cseréltem az összes görgőt mindkét oldalon. Már csak a generátorra tudok gondolni.
Nem nem, szépen indul pocre! worship csak idegesit ez a berregös hang mikor megálok a lámpánál és alapjáraton ketyeg. ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés falbav falbav
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40461 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:54:14 »

Ne írjon, mert nem olvassa. Fel kell hívni a telefon.

AndyA

De hidd el, olvassa. Ritkán, de pü-ben szoktunk beszélgetni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #40462 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:58:14 »

Nem nem, szépen indul pocre! worship csak idegesit ez a berregös hang mikor megálok a lámpánál és alapjáraton ketyeg. ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés falbav falbav
ja és a generátorom fel let ujitva kb 2 hunapja de elöte is morgot
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40463 Dátum: 2016.05.17 kedd, 23:28:23 »

ja még annyi hogy ha lekuplungolok kidobom üresbe és gurul a gép a fordulatom alig 1000 alat van de mikor a kocsi megáll akkor leesik a fordulatom 750-800 és indul a berregés falbav falbav
Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam  nekem nyikorog. Engem az idegel falbav falbav A szíj  berregésre a generátor szabadonfutósítása  lehet a megoldás.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #40464 Dátum: 2016.05.18 szerda, 08:01:42 »

De hidd el, olvassa. Ritkán, de pü-ben szoktunk beszélgetni.

Mindegy, elküldtem neki Ervin számát PÜ-ben. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40465 Dátum: 2016.05.18 szerda, 10:23:58 »

Mindegy, elküldtem neki Ervin számát PÜ-ben. Smiley

AndyA

 eljen
igen, telón egyszerűbb lesz. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40466 Dátum: 2016.05.18 szerda, 10:24:54 »

Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam  nekem nyikorog. Engem az idegel falbav falbav A szíj  berregésre a generátor szabadonfutósítása  lehet a megoldás.

+ a szíjfeszítő alupogácsázása. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40467 Dátum: 2016.05.18 szerda, 11:14:35 »

Ez természetes, mármint a fordulat. A berregés az nem én a felvételen nyikorgást is hallottam  nekem nyikorog. Engem az idegel falbav falbav A szíj  berregésre a generátor szabadonfutósítása  lehet a megoldás.
Én megcsináltam a szabadonfutosítást, de nekem is ilyen hangja van melegen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40468 Dátum: 2016.05.18 szerda, 12:50:10 »

Én megcsináltam a szabadonfutosítást, de nekem is ilyen hangja van melegen.
Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40469 Dátum: 2016.05.18 szerda, 14:00:00 »

Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.
Meg ugye én csak szabadonfutosítást csináltam.
Szíj, görgők, feszítő rugó, kéttömegű szíjtárcsa a régi.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40470 Dátum: 2016.05.18 szerda, 19:16:58 »

Sajnos van ilyen, hogy nem segít rajta a szabadonfutósítás, hallottam mástól is. Ilyenkor ha még van rá keret meg energia lehet próbálkozni a szíjfeszítővel, vagy pár miliméterrel rövidebb szíjjal, de ez se biztos megoldás.

Amikor bekapcsolom a klímát akkor szebb hangja lesz.
Majd megpróbálom még a feszítő rugóját és a szíjat is cserélni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40471 Dátum: 2016.05.18 szerda, 19:37:35 »

Amikor bekapcsolom a klímát akkor szebb hangja lesz.
Majd megpróbálom még a feszítő rugóját és a szíjat is cserélni.
feszítő sanszos, ha a klímára javul
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40472 Dátum: 2016.05.18 szerda, 22:21:37 »

eljen

simán le tudod venni. 8 v 10 db, már nem emlékszem, 10es anya fogja.
Érdemes kitakarítani mindent: szívósort, egr-t, turbócsöveket. És ha már levetted a szívósort, a tömítéseket is érdemes cserélni. Itt a fórumon azt mondják, csak gyári tömítést. Én simán lepasztáztam. Azóta is csontszáraz. vigyor3

Ledugóztam az EGR-t úgy néz ki, hogy jól sikerült. A szívósor is csupa dzsuva mert az ujjammal benyúltam , centi vastag a lerakódás, de még nem vettem le, mert nem volt tömítésem. Kérdésem, hogy tömítésből 4 db-ot kell vennem? Mert azt látom, hogy nem olyan hosszúkás mint amilyen a szívósor. Gondolom, hogy 4 torok van, ahhoz kell nem igaz?   wow1 wow1
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40473 Dátum: 2016.05.18 szerda, 22:48:03 »

Ledugóztam az EGR-t úgy néz ki, hogy jól sikerült. A szívósor is csupa dzsuva mert az ujjammal benyúltam , centi vastag a lerakódás, de még nem vettem le, mert nem volt tömítésem. Kérdésem, hogy tömítésből 4 db-ot kell vennem? Mert azt látom, hogy nem olyan hosszúkás mint amilyen a szívósor. Gondolom, hogy 4 torok van, ahhoz kell nem igaz?   wow1 wow1
8db kell drága volt legközelebb ha le kell venni pasztázom a paszta max2000ft egy tubus.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40474 Dátum: 2016.05.18 szerda, 22:53:10 »

8db kell drága volt legközelebb ha le kell venni pasztázom a paszta max2000ft egy tubus.

"tömítő paszta" néven kérjem??
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40475 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 18:22:49 »

"tömítő paszta" néven kérjem??

hőálló grafitos paszta.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40476 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 18:58:29 »

"tömítő paszta" néven kérjem??

Ki kell szilozni  vigyor3 Ahova nem jo a szilo, oda meg purhabot gazdagon  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40477 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 19:10:54 »

Akkor addig felesleges tovább találgatni, amíg az nincs kicserélve.

Milyen hibajelzés?



Üzemanyagszűrő kicserélve és EGR ledugózva, de sajnos az induláskori fehér füst megvan, hidegen az alapjárat dadog még, 100km/h környékén többször megtorpant az autó.
Ötlet mi lehet a baj vagy mi nem lehet? Gondolom a turbo jó lehet, mert a hibajelenség alapjáratnál van.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40478 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 19:18:43 »

Üzemanyagszűrő kicserélve és EGR ledugózva, de sajnos az induláskori fehér füst megvan, hidegen az alapjárat dadog még, 100km/h környékén többször megtorpant az autó.
Ötlet mi lehet a baj vagy mi nem lehet? Gondolom a turbo jó lehet, mert a hibajelenség alapjáratnál van.

Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #40479 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 22:21:01 »

kipufogó cső átmérője mekkora?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40480 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 22:41:26 »

kipufogó cső átmérője mekkora?
65mm re emlékszem.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #40481 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 22:43:44 »

65mm re emlékszem.
Köszi!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40482 Dátum: 2016.05.20 péntek, 09:56:11 »

Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.

Köszi. Ma este letesztelem az izzítógyertyákat.
 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #40483 Dátum: 2016.05.20 péntek, 15:59:47 »

Meg ugye én csak szabadonfutosítást csináltam.
Szíj, görgők, feszítő rugó, kéttömegű szíjtárcsa a régi.
*** marad akkoris ha mindent újra cseréltek! Ez már csak ilyen! Trágya az autó de legalább igénytelen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #40484 Dátum: 2016.05.20 péntek, 16:17:36 »

Ehhez valaki?
Hogyan tudom megállapítani forscannel, hogy melyik injektor rossz?
az első felvételen az A meg a B értéke nagyon rossz.Azt mondják okosabbak,hogy 2-ig még elfogadható de az felett és ez -2-re is igaz(ez alatt) már nem az igazi.Nekem is kettő 0 környéki és kettő meg 1 körül.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.20 péntek, 16:20:47 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40485 Dátum: 2016.05.20 péntek, 16:18:01 »

*** marad akkoris ha mindent újra cseréltek! Ez már csak ilyen! Trágya az autó de legalább igénytelen

Fatraktor  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40486 Dátum: 2016.05.20 péntek, 18:10:40 »

Ha "nincs kedved" az egészet egyben rendesen megcsináltatni, akkor ideiglenes megoldásként még egy bontottból vett egy szem injektor cseréje 15-20-ezerért is jobb megoldás lehet. Ha tényleg a nagynyomású halódik, akkor a felújított injektort is hamar ki fogja nyírni.

AndyAhíás

Sárváron felújították a bedöglött porlasztócsúcsot. Most úgy megy mint azelött. A mester szerint nem volt belülről olyan rossz az injektor, tehát reménykedhetek, hogy nem a nagynyomású pumpa, hanem inkább a korom okozta a bajt. Tanácsa, hogy 1800 fordulat alatt keveset járassam és OMV Max Motion-t tankoljak, ne a sima OMV gázolajat.
Jó volna, ha csak ennyi lenne, de úgy érzem nem utoljára jártam nála.
 
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #40487 Dátum: 2016.05.20 péntek, 19:44:01 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI

Köszönöm előre is.
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40488 Dátum: 2016.05.20 péntek, 20:09:49 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI

Köszönöm előre is.

Szia!

Nekem januárban a 4db felújítása 116.000Ft volt. Csomádon csinálták a Matyókáék.

Üdv: István

Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #40489 Dátum: 2016.05.20 péntek, 20:10:37 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI

Köszönöm előre is.

Szia!

Pár hét alatt gallyra ment a 4 porlasztó? Akkor ez zsebbe nyúlós lesz. Miért vagy benne 100%ig biztos? Vásárláskor jól megnézted,nincs benne olyan a szerződésben,hogy ilyen esetben kötelesek visszavásárolni?
http://www.filepdiesel.hu/
 wave
Naplózva
Istvanhh
Vendég
« Új hozzászólás #40490 Dátum: 2016.05.20 péntek, 21:17:28 »

Sziasztok, segitségeteket szeretném kérni. Van egy 2005-ös kombi mondeom TDCI 131 lovas. Kb 2000 -es fordulatnál mikor megkezdene húzni olyan fütyülős v visitós hangot ad, olyan mintha a ferodor hozzáérne a vashoz szóval valami forgó alkatrész probléma, voltmár valakinek igy, mi lehet a probléma, segitsetek... köszönöm István
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #40491 Dátum: 2016.05.20 péntek, 22:55:27 »

az első felvételen az A meg a B értéke nagyon rossz.Azt mondják okosabbak,hogy 2-ig még elfogadható de az felett és ez -2-re is igaz(ez alatt) már nem az igazi.Nekem is kettő 0 környéki és kettő meg 1 körül.

Ezt értem, de ha megnézed a másik felvételt, ott már az A, meg a D a rossz. Pár perc különbséggel készült a kettő. Leállítottam a diagot, meg a motort, majd újraindítottam. Úgy tűnik, mintha random osztaná ki az A,B,C,D jelöléseket a az injektoroknak. Hogyan tudom megállapítani, hogy hányas hengerre vonatkozik az adott érték?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #40492 Dátum: 2016.05.20 péntek, 23:03:54 »

Szia!

Nekem januárban a 4db felújítása 116.000Ft volt. Csomádon csinálták a Matyókáék.

Üdv: István



Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40493 Dátum: 2016.05.21 szombat, 11:46:32 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok, milyen olaj lenne a jó választás szerintetek? 2006 Mk3 Tdci DPF.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #40494 Dátum: 2016.05.21 szombat, 11:51:45 »

Sziasztok! Egyszer már megkérdeztem csak sajnos nem találom a választ hogy hol lehet az elektromos ülésmagasság állításához a műanyag fogaskerék helyett fémet csináltatni.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40495 Dátum: 2016.05.21 szombat, 11:52:27 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok, milyen olaj lenne a jó választás szerintetek? 2006 Mk3 Tdci DPF.

Ford olaj természetesen. És nem is drága http://www.mindenamiford.hu/ford_olaj_folyadek_kenoanyag/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #40496 Dátum: 2016.05.21 szombat, 11:55:22 »

Sziasztok! Egyszer már megkérdeztem csak sajnos nem találom a választ hogy hol lehet az elektromos ülésmagasság állításához a műanyag fogaskerék helyett fémet csináltatni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21227.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gilla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #40497 Dátum: 2016.05.21 szombat, 14:37:21 »

Üdv Mindenkinek!

Egy kérdésem lenne mivel teljesen tanácstalan vagyok.
Van egy 2005-s 96kw TDCI MK3 Mondeom, FMBA motorkód, 270.000 km van benne.
A problémám  következő:
Onnan indult, hogy decemberben, elromlott az üzemanyag szintjelzőm, össze vissza mért, a szerviz 50.000 ft-t javítaná, mondom ezzel tudok együtt élni majd megcsináltatom, most inkább a fékekre és a futóműre költök.
Szóval,
Eddig 3 szor állt le az autóm, rángatott, majd megállt a  motor. ut kb 20 perc és elindult.
Először azt mondták rossz az üzemanyag, ok mondom, Shell prémium és kb 1 hónap múlva megint ugyanaz, rángat, gyengül a motor, leáll,
majd 20 perc múlva elindul.
 P1608 és P0800-t írt ki a diagnosztika, kiütötték  a hibakódot, átnézték de nem találtak semmit- Gázolajszűrő csere, gázolaj adalék ,használtam egy hónapig kb 2000 km-t mentem majd tegnap ugyanez a hiba, a szerviz nem találja, hogy mi lehet a gond, mondták, hogy adagoló v injektor de lehet csatlakozó v valahol levegőt szív be.- De mikor megy akkor rendesen megy  Wink semmi gond vele.
Most azt mondták, hagyjam ott 1 hétre és szétszedik, valami érzékelő lehet ami néha gondot okoz, de nem tudják mi.
Ha van valakinek ötlete, köszönöm
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #40498 Dátum: 2016.05.21 szombat, 15:44:16 »

Üdv Mindenkinek!

Egy kérdésem lenne mivel teljesen tanácstalan vagyok.
Van egy 2005-s 96kw TDCI MK3 Mondeom, FMBA motorkód, 270.000 km van benne.
A problémám  következő:
Onnan indult, hogy decemberben, elromlott az üzemanyag szintjelzőm, össze vissza mért, a szerviz 50.000 ft-t javítaná, mondom ezzel tudok együtt élni majd megcsináltatom, most inkább a fékekre és a futóműre költök.
Szóval,
Eddig 3 szor állt le az autóm, rángatott, majd megállt a  motor. ut kb 20 perc és elindult.
Először azt mondták rossz az üzemanyag, ok mondom, Shell prémium és kb 1 hónap múlva megint ugyanaz, rángat, gyengül a motor, leáll,
majd 20 perc múlva elindul.
 P1608 és P0800-t írt ki a diagnosztika, kiütötték  a hibakódot, átnézték de nem találtak semmit- Gázolajszűrő csere, gázolaj adalék ,használtam egy hónapig kb 2000 km-t mentem majd tegnap ugyanez a hiba, a szerviz nem találja, hogy mi lehet a gond, mondták, hogy adagoló v injektor de lehet csatlakozó v valahol levegőt szív be.- De mikor megy akkor rendesen megy  Wink semmi gond vele.
Most azt mondták, hagyjam ott 1 hétre és szétszedik, valami érzékelő lehet ami néha gondot okoz, de nem tudják mi.
Ha van valakinek ötlete, köszönöm

CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #40499 Dátum: 2016.05.21 szombat, 16:18:25 »

CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?

Úgy tudom, a fekete színű szokott meghibásodni, amelyikben szürke van, az már jó.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Oldalak: 1 ... 803 804 805 806 807 808 809 [810] 811 812 813 814 815 816 817 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.