Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:54:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804857 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 17:16:00 »

Sziasztok!
Segitséget kérnék. 96-os MK1-esem van egyik pilanatrol a másikra olyan hiba merült fel hogy a hűtőventillátor folyamatosan pörög. leállított motornál is . ráadásul amikor leállítottam nem produkált ilyet majd amikor vendégeskedés után odamentem a kocsihoz hallom hogy pörög a ventill. és azota is folyamatosan csak úgy tudtam megállítani ,hogy lehúztam a csatit. Mi lehet a probléma? Hőgomba, zárlat vagy mi? Segítség!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:24:00 »

Sziasztok!
Segitséget kérnék. 96-os MK1-esem van egyik pilanatrol a másikra olyan hiba merült fel hogy a hűtőventillátor folyamatosan pörög. leállított motornál is . ráadásul amikor leállítottam nem produkált ilyet majd amikor vendégeskedés után odamentem a kocsihoz hallom hogy pörög a ventill. és azota is folyamatosan csak úgy tudtam megállítani ,hogy lehúztam a csatit. Mi lehet a probléma? Hőgomba, zárlat vagy mi? Segítség!!
Beégett volna a relé? Ha a hőgomba megy tönkre, akkor gyújtás levételekor abba kéne hagynia. Keresd meg a relét, húzd ki, oszt meglássuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:29:00 »

Beégett volna a relé? Ha a hőgomba megy tönkre, akkor gyújtás levételekor abba kéne hagynia. Keresd meg a relét, húzd ki, oszt meglássuk.
Kihúztam a relét és még mindig pörög , gyujtáskulcs nélkül is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:32:00 »

Beégett volna a relé? Ha a hőgomba megy tönkre, akkor gyújtás levételekor abba kéne hagynia. Keresd meg a relét, húzd ki, oszt meglássuk.
Ja és a jelenséget úgy produkálta hogy kb 10 fokos szögben ált a kocs orral felfelé. és elkezdet esni az eső.
Beázott volna
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:44:00 »

Ja és a jelenséget úgy produkálta hogy kb 10 fokos szögben ált a kocs orral felfelé. és elkezdet esni az eső.
Beázott volna
Szerintem nem beázás, hanem összeégett valami. Pl a relé másik fele. Menj el egy autóvillamosságihoz, fél óra alatt kiméri. Vagy ha van egy műszered (lámpád), indulj el a relétől. és méricskélj! De várd meg, amíg eláll az eső.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2006.05.30 kedd, 13:01:00 »

Nincs valakinek 93-as 1.8 benzineshez légtömegmérője?
70/2217979
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2006.05.31 szerda, 17:46:00 »

Üdv!
 
Ha jól láttam nincs Pécs topic, így itt kérdezem meg, hogy tudtok-e Pécsett olyan szerelőt, műhelyt, ahova bizalommal lehet vinni I-es Mondeot?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2006.05.31 szerda, 20:53:00 »

Sziasztok mondisok
Lenne egy nagyon érdekes dolog amit szeretnék megvitatni veletek. Ugy éreztem, hogy csuszik az 1.8-as mondi kuplungja mivel 2-es seb fokozatban 4500-as fordulaton csak 60-al mentem?Huh?Huh?Huh?Huh?? 5-ösbe pedig 3000-3100 nál vagyok 100-nál??
Kérdeztem másik monmdeost és ő is ezt mondta. Utánna mentem egy másik 1.8-assal az pedig 3500-as fordulatnál volt 60-nál és 2300-as fordnál pedig 100-on EZ HOGY LEHET?Huh?Huh??? különböző váltókkal szerelték a 95 elötti és utáni mondikat Huh?Huh? Erröl mit tudtok  KÖSZI Ati
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:03:00 »

Sziasztok mondisok
Lenne egy nagyon érdekes dolog amit szeretnék megvitatni veletek. Ugy éreztem, hogy csuszik az 1.8-as mondi kuplungja mivel 2-es seb fokozatban 4500-as fordulaton csak 60-al mentem?Huh?Huh?Huh?Huh?? 5-ösbe pedig 3000-3100 nál vagyok 100-nál??
Kérdeztem másik monmdeost és ő is ezt mondta. Utánna mentem egy másik 1.8-assal az pedig 3500-as fordulatnál volt 60-nál és 2300-as fordnál pedig 100-on EZ HOGY LEHET?Huh?Huh??? különböző váltókkal szerelték a 95 elötti és utáni mondikat Huh?Huh? Erröl mit tudtok  KÖSZI Ati
Nem mind1, hogy hol helyezték forgalomba. Ahol sok a hegy ott általában rövidebb volt az 5., ahol sok a sík terep ott hosszab volt az 5..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:10:00 »

Ez nem tudtam de köszönöm a választ de erre nem is gondoltam volna az enyémet ráadásul téli extrával szerelték ugyhogy valószinü , hogy hegyvidék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 08:16:00 »

Sziasztok mondisok
Lenne egy nagyon érdekes dolog amit szeretnék megvitatni veletek. Ugy éreztem, hogy csuszik az 1.8-as mondi kuplungja mivel 2-es seb fokozatban 4500-as fordulaton csak 60-al mentem?Huh?Huh?Huh?Huh?? 5-ösbe pedig 3000-3100 nál vagyok 100-nál??
Kérdeztem másik monmdeost és ő is ezt mondta. Utánna mentem egy másik 1.8-assal az pedig 3500-as fordulatnál volt 60-nál és 2300-as fordnál pedig 100-on EZ HOGY LEHET?Huh?Huh??? különböző váltókkal szerelték a 95 elötti és utáni mondikat Huh?Huh? Erröl mit tudtok  KÖSZI Ati
függ a műszerektől is, azaz csalhatnak
amúgy télleg mások a váltók, egy mk1 1.6-osban az 1-es és 2-es fokozatban hamar túlpörög a moci, nekem meg nem (mk1 2.0 4x4)
viszont lehet, hogy csúszik a kuplung, mert nekem már majdnem xarrá kopott volt a szerkezet, és 5.-ben 100-nál 3000rpm volt, teljes csere után csak 2800 körül
 
próba a csúszásra: 3-asban, behúzott kéziféknél a motornak le kell fulladnia
 
ja, csak most látom, mennyivel akarsz menni kettesben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 11:52:00 »

Hello Mindenkinek! Mult héten vettem egy 1.6-os CLX-et. Ha nincs rajta a gyújtás, akkor a penzinmutató valahol áll (most még keveset tankoltam), ha meg elindulok, akkor visszamegy a piros jel környékére. Ilyenkor mi a helyzet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:00:00 »

Hello Mindenkinek! Mult héten vettem egy 1.6-os CLX-et. Ha nincs rajta a gyújtás, akkor a penzinmutató valahol áll (most még keveset tankoltam), ha meg elindulok, akkor visszamegy a piros jel környékére. Ilyenkor mi a helyzet?
kb 62 literes a tank! Fel kéne tölteni legalább félig hogy valamit mutasson. Az alaphelyzet nem a bal szélen van levett gyújtásra valahova beáll.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:32:00 »

Hello Mindenkinek! Mult héten vettem egy 1.6-os CLX-et. Ha nincs rajta a gyújtás, akkor a penzinmutató valahol áll (most még keveset tankoltam), ha meg elindulok, akkor visszamegy a piros jel környékére. Ilyenkor mi a helyzet?
ne számíts valami pontos benzinszintmérésre, ez ilyen, az mk1 egyetlen hibája
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 14:59:00 »

ne számíts valami pontos benzinszintmérésre, ez ilyen, az mk1 egyetlen hibája
A toredezo szellozoracsok, mallo kabelszigeteles a motorterben, hidegben akado valto es elrohado klimaszuro mellett:)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 15:10:00 »

A toredezo szellozoracsok, mallo kabelszigeteles a motorterben, hidegben akado valto es elrohado klimaszuro mellett:)
A szellöző rácsok tényleg vacakok, a többivel nekem nem volt gondom. Hidegben viszont az ajtókat nem kis erővel kell becsapni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 15:17:00 »

A szellöző rácsok tényleg vacakok, a többivel nekem nem volt gondom. Hidegben viszont az ajtókat nem kis erővel kell becsapni.
De miért jön hideg levegő a hátsó ajtóból a hangszóró rácson át? Szellőző rácsaim nekem is hiányosak, az ajtóim viszont remekül müködnek. Váltóról ne beszéljünk, két hete szerelő hibájából megfőztem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 15:27:00 »

ne számíts valami pontos benzinszintmérésre, ez ilyen, az mk1 egyetlen hibája
Köszönöm a választ! Már aggódtam, hogy benzin keletkezik a tankban spontán...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 16:11:00 »

függ a műszerektől is, azaz csalhatnak
amúgy télleg mások a váltók, egy mk1 1.6-osban az 1-es és 2-es fokozatban hamar túlpörög a moci, nekem meg nem (mk1 2.0 4x4)
viszont lehet, hogy csúszik a kuplung, mert nekem már majdnem xarrá kopott volt a szerkezet, és 5.-ben 100-nál 3000rpm volt, teljes csere után csak 2800 körül
 
próba a csúszásra: 3-asban, behúzott kéziféknél a motornak le kell fulladnia
 
ja, csak most látom, mennyivel akarsz menni kettesben?
"próba a csúszásra: 3-asban, behúzott kéziféknél a motornak le kell fulladnia ".
Ezt hogy érted? Állóhelyzetben gondolom...és 3-ba indulsz?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:07:00 »

"próba a csúszásra: 3-asban, behúzott kéziféknél a motornak le kell fulladnia ".
Ezt hogy érted? Állóhelyzetben gondolom...és 3-ba indulsz?
Behúzott kézifékkel szerintem sehogy ne indulj el.Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2006.06.02 péntek, 06:17:00 »

Ha csúszik a kuplung, behúzott kézifékkel 3. gangban kiengedett kuplunggal a motor fel fog pörögni... Ha a kuplung jó, lefullad. Sztem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2006.06.02 péntek, 10:04:00 »

Ha csúszik a kuplung, behúzott kézifékkel 3. gangban kiengedett kuplunggal a motor fel fog pörögni... Ha a kuplung jó, lefullad. Sztem
ez az, csak pontosabban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2006.06.02 péntek, 11:38:00 »

sziasztok olyan kérdésem lenne mi a jelentösége annak a csönek ami a szivó torkon lévö fekete dodboz aljába csatlakozik.Le akarom cserélni a légtömeg mérőtől a szivó torokig az egészet egy aluminium csőre érdekelme hogy ezt a csővet vissza kell-e kötni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2006.06.02 péntek, 11:43:00 »

sziasztok olyan kérdésem lenne mi a jelentösége annak a csönek ami a szivó torkon lévö fekete dodboz aljába csatlakozik.Le akarom cserélni a légtömeg mérőtől a szivó torokig az egészet egy aluminium csőre érdekelme hogy ezt a csővet vissza kell-e kötni.
azon a puha gumicsövön semmi nem megy se ki, se be, szerintem ledugózható
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2006.06.02 péntek, 11:52:00 »

azon a puha gumicsövön semmi nem megy se ki, se be, szerintem ledugózható
szia rob valamint még az lenne a kérdésem hogy az 1.8 mondeoba van ez a lengöcsöves rezonátor na ennek az alján is van egy érzékelö na az micsoda és azt is ki lehet iktatni köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2006.06.02 péntek, 12:08:00 »

szia rob valamint még az lenne a kérdésem hogy az 1.8 mondeoba van ez a lengöcsöves rezonátor na ennek az alján is van egy érzékelö na az micsoda és azt is ki lehet iktatni köszi
a lengőcsöves rezonátor, a "féregnyúlvány", az enyémben  ('95. nov.) már nincs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:14:00 »

A szellöző rácsok tényleg vacakok, a többivel nekem nem volt gondom. Hidegben viszont az ajtókat nem kis erővel kell becsapni.
Hmm, ajto nekem is problemas, alig birtam telen becsukni, de csak a hatsokat. Azt hittem egyedi, mert valamikor megtortek, de ezexerint nem biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:17:00 »

sziasztok olyan kérdésem lenne mi a jelentösége annak a csönek ami a szivó torkon lévö fekete dodboz aljába csatlakozik.Le akarom cserélni a légtömeg mérőtől a szivó torokig az egészet egy aluminium csőre érdekelme hogy ezt a csővet vissza kell-e kötni.
Kartergaz szellozo cso.
 
"... az a funkciója, hogy lecsökkentsék a karterből származó elégetlen HC kibocsájtását és hogy az olajsár képződését minimalizálják. Mivel biztosítva van az, hogy nyomáscsökkenés jön létre a legtöbb működés közben, főleg alapjáraton, és mivel friss levegőt vezetnek a rendszerbe, a karterban felgyűlő olaj- és egyéb gőzök kiszívódnak a karterből az olaj leválasztón keresztül a beömlő területre, hogy aztán a motor elégesse azokat."
 
Bovebben itt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2006.06.02 péntek, 22:10:00 »

Szasztok! Tegnap cseréltem vezérműszijat természetesen görgőkkel...Kicsit szorult 1-2 csapágy, meg lett is 1 kis válla az egyik görgőnek. Javaslat: mindenki cserélje le ezeket a cuccokat, aki nem tudja, mikor volt cserélve, és akkor már érdemes generátor szijat is cserélni! Nekem ez most elmaradt, de sajnálom is. Szóval hamarosan megint szét kell majd szednem... SZÉP NAPOT!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 01:57:00 »

Sziasztok!  
Találtam egy ritkaságot hátha érdekel valakit!
Digit klíma MKI be (gyári) úgy tudom ez elég ritka.
Egy bontóban találtam ahol 35eret kérnek a komplett csomagért ami az átalakításhoz kel (manuálról digitre)
Ha valakit érdekel keressen meg priviben: gyik01@hotmail.com
További jó szorakozást!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 11:05:00 »

Sziasztok!  
Találtam egy ritkaságot hátha érdekel valakit!
Digit klíma MKI be (gyári) úgy tudom ez elég ritka.
Egy bontóban találtam ahol 35eret kérnek a komplett csomagért ami az átalakításhoz kel (manuálról digitre)
Ha valakit érdekel keressen meg priviben: gyik01@hotmail.com
További jó szorakozást!
Nem olyan egyszerű betenni, sok plusz érzékelő kell, ami alapból nincs a manuális klímásba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 20:40:00 »

Hello Fusim
Megvan a csati, meg a fehér-kék vezeték. A rádió hangosodik, köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2006.06.06 kedd, 07:57:00 »

Sziasztok,MKI 1.8 b-n az olajpálca felső jelzése felett van az olajszint.Okozhat e valami galibát,ha igen,hogy varázsoljam ki a felesleget a leeresztőcsavaron kívül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2006.06.06 kedd, 08:13:00 »

Sziasztok,MKI 1.8 b-n az olajpálca felső jelzése felett van az olajszint.Okozhat e valami galibát,ha igen,hogy varázsoljam ki a felesleget a leeresztőcsavaron kívül?
A katalizátort kinyírhatja ha túl sok, vagy kinyomja valahol a tömítéseken szimmeringen. Olajszűrőbe elég sok fér, ha azt leveszed és kiüríted csökkenni fog a szint. Na de mitől nőtt meg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2006.06.06 kedd, 08:17:00 »

Hello Fusim
Megvan a csati, meg a fehér-kék vezeték. A rádió hangosodik, köszi!
Gratula! VSS-t lehet ám használni máshova is fedcomp, AWS hajrá Tongue
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2006.06.06 kedd, 09:41:00 »

Sziasztok,MKI 1.8 b-n az olajpálca felső jelzése felett van az olajszint.Okozhat e valami galibát,ha igen,hogy varázsoljam ki a felesleget a leeresztőcsavaron kívül?
Olajbetöltőnyílás, bazinagy orvosifecskendő, levegőcső.... (fecskendő gyógyszertár, párforint, levegőcső autósbolt, 1 forint.) Sztem. Kevésbé koszolós minta olajszűrő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2006.06.06 kedd, 19:54:00 »

Fusim
Mi másra lehet használni azt a VSS jelet? Mindem megoldás érdekel!
Épített már valaki 1-es Mondiba hátra térképolvasós lámpát? -kombi. Hol lehetne helyet találni neki a legkisebb rizikóval és roncsolással?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2006.06.07 szerda, 09:20:00 »

A katalizátort kinyírhatja ha túl sok, vagy kinyomja valahol a tömítéseken szimmeringen. Olajszűrőbe elég sok fér, ha azt leveszed és kiüríted csökkenni fog a szint. Na de mitől nőtt meg?
Gyanítom, hogy "csak" símán túllöttyintették...
Én is jártam így.
Mondjuk, jelenleg is pont maxra sikerült tölteni.
Szintszab: szerintem minden autószerelőnél kell legyen egy leszívó cső-szerűség, közlekedő edény effekttel talán könnyebben csökkenthető a szint.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2006.06.07 szerda, 09:36:00 »

Fusim
Mi másra lehet használni azt a VSS jelet? Mindem megoldás érdekel!
Épített már valaki 1-es Mondiba hátra térképolvasós lámpát? -kombi. Hol lehetne helyet találni neki a legkisebb rizikóval és roncsolással?
luli mint letebb írtam pl: fedcomphoz tudod használni. De szükség lehet rá ha utólag akarsz AWS - mikiegér kijelzőt. Vagy valami profi előre is néző tolatóradart.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2006.06.08 csütörtök, 17:18:00 »

Sziasztok, a Mondi I-nél jól emlékszem, hogy 60.000km-enként kell cserélni a vezérműszíjat és tartozékait? Nekem lassan 65k van bennük, a szerelő szerint is "kivan" már, csak nem tudom, megéri-e cserélnem, mivel lehet, hogy lassan eladósorba kerül a járgány. (ha kapok céges autót persze...)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2006.06.08 csütörtök, 17:21:00 »

Sziasztok, a Mondi I-nél jól emlékszem, hogy 60.000km-enként kell cserélni a vezérműszíjat és tartozékait? Nekem lassan 65k van bennük, a szerelő szerint is "kivan" már, csak nem tudom, megéri-e cserélnem, mivel lehet, hogy lassan eladósorba kerül a járgány. (ha kapok céges autót persze...)
kérdés, megéri-e kockáztatni... pláne, ha már a szerelő szerint is megérett a cserére... ha elszáll, "kicsivel" nagyobb lesz a kőccség...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2006.06.08 csütörtök, 21:18:00 »

Csá.Kiszívtam a felesleges olajat az olajpálcás csövön keresztül egy bazi nagy fecsivel,fél literrel volt több.Most már nyugi vagyok,jók legyetek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2006.06.09 péntek, 07:44:00 »

kérdés, megéri-e kockáztatni... pláne, ha már a szerelő szerint is megérett a cserére... ha elszáll, "kicsivel" nagyobb lesz a kőccség...
Igen, ez elgondolkodtató, köszi!
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2006.06.09 péntek, 12:22:00 »

Csá.Kiszívtam a felesleges olajat az olajpálcás csövön keresztül egy bazi nagy fecsivel,fél literrel volt több.Most már nyugi vagyok,jók legyetek.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2006.06.09 péntek, 12:53:00 »

Csá.Kiszívtam a felesleges olajat az olajpálcás csövön keresztül egy bazi nagy fecsivel,fél literrel volt több.Most már nyugi vagyok,jók legyetek.
nyugodtak vagyunk, azaz mégsem
hallottam, hogy városi használatú kocsiknál előfordulhat, hogy a benzin égésterméke belekondenzálódhat az olajba, emelve a szintet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2006.06.09 péntek, 17:06:00 »

Sziasztok!
 
Van egy kis gondom egy MKI-em van (95.04-ik havi kiadás) és az a gond, hogy folyamatosan világít a kézifék visszajelző lámpa a műszerfalon. A kérdésem, hogy ez lehet-e azért mert mondjuk elkopott valamelyik fékbetét? Azért kérdezem, mert egy ideje furcsa fémes hang jön a bal első keréktől főleg fékezéskor de alapjáraton is. És fékezéskor rángat, szaggat az autó. Ezek kb. teljesen egybeeső jelenségek. Korábban nem volt egyik sem.
Köszi a segítségeket.
Üdv: Karesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2006.06.09 péntek, 17:33:00 »

Még egy hülye kérdés. Hátul tárcsa vagy dobfékes a kombi MKI?
Már csak azért mert ebay-on csak olyan készletek vannak amiben 4db tárcsa + a betétek vannak benne és azt írják jó a 1995-ös turnierbe. Akkor most hogy is van ez?
Mert árban nagyon megérné!
Köszike
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2006.06.09 péntek, 21:09:00 »

Még egy hülye kérdés. Hátul tárcsa vagy dobfékes a kombi MKI?
Már csak azért mert ebay-on csak olyan készletek vannak amiben 4db tárcsa + a betétek vannak benne és azt írják jó a 1995-ös turnierbe. Akkor most hogy is van ez?
Mert árban nagyon megérné!
Köszike
Nekem az MKI-ben hátul dobfék volt.De ha bekukucskálsz a kerék mögé, láthatod, hogy a Tiédben mi van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2006.06.10 szombat, 09:33:00 »

nyugodtak vagyunk, azaz mégsem
hallottam, hogy városi használatú kocsiknál előfordulhat, hogy a benzin égésterméke belekondenzálódhat az olajba, emelve a szintet
Hali.Az igazság az,hogy én töltöttem túl 3 hete.Viszont onnantól gyengécskébb lett,ezért azon voltam ,hogy valahogy kiszipákoljam belőle.Nálam nincs(még)az általad írt probléma,de azért nem árt figyelnem.Kösz,császtok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2006.06.10 szombat, 11:33:00 »

12 eves ford mondeo glx td 1.8 as /angliabol/ elado alkatresznek! 250 000Ft
Naplózva
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.