Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:17:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804966 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:20:00 »

És azt lehet tudni, hogy miért teszi mindezt?
 
(Bocs, nem működik a 'válasz'-gomb.)
Lehet pl. ütközés, ütés hatására.
Ez egy biztonsági funkció, hogyha ütközés történik, és véletlenül járva maradna a motor, ne gyülladjon ki az autó. De akár valamilyen elektronikai gond előjele is lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:21:00 »

Rákattintasz és írsz, csak ennyi.
Már csináltam;) De most nem küldi el az üzenetet, ha írás előtt rákattintok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:21:00 »

És azt lehet tudni, hogy miért teszi mindezt?
 
(Bocs, nem működik a 'válasz'-gomb.)
Rákattintasz és írsz, csak ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:22:00 »

Már csináltam;) De most nem küldi el az üzenetet, ha írás előtt rákattintok.
Most elküldte:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:26:00 »

akkor nincs más megoldás: irány a konditerem :-)
Ma már nem autóval mentem a nagyautóhoz a szilentekért. Gyalog és HÉV-vel suhantam el az araszoló autók mellett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:01:00 »

Sziasztok!
Bemászot majd behalt egy egér a mondimba (94-es kombi, benzines). A ragasztóba két hét alatt nem ragadt bele, (lehet, hogy nem ízlik a paraszt kolbász és a trapista) ezért gondolom már nem járkál, de a szagja az ott van. A műszerfal alatt lehet pontosabban a szellőző rendszerben (üléséket, hozzáférhető üregeket ellenőriztem). Ide kellene bejutnom valahogy, csak minden tele mindenféle szerkentyűvel. Hol érdemes nekiállni a bontásnak , hogy a holttest megkaphassa a végső tisztességes kukát?Üdv: Győz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:08:00 »

Sziasztok!
Bemászot majd behalt egy egér a mondimba (94-es kombi, benzines). A ragasztóba két hét alatt nem ragadt bele, (lehet, hogy nem ízlik a paraszt kolbász és a trapista) ezért gondolom már nem járkál, de a szagja az ott van. A műszerfal alatt lehet pontosabban a szellőző rendszerben (üléséket, hozzáférhető üregeket ellenőriztem). Ide kellene bejutnom valahogy, csak minden tele mindenféle szerkentyűvel. Hol érdemes nekiállni a bontásnak , hogy a holttest megkaphassa a végső tisztességes kukát?Üdv: Győz
Kesztyűtartó kihűz, anyos lábtérbe a burkolatot lebontod 4 patent. Fűtőmotort a csatlakozó melletti retesz félrenyomásával kitekered és kiemeled. Szélvédő előtti szélterelőt kiszereled, pollenszűrőt kiveszed. Kisebb kutya tudna segíteni honnan jön a szag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:11:00 »

Köszönöm a segítséget.  
Kicsi kutya, kicsi kutya még nagy sincs, majd én.
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2006.12.06 szerda, 09:28:00 »

Levágott az üzemanyag biztonsági kapcsoló bal "A" oszlop tövénél a lábrészen kis ablak a takaron gombot benyomni
Van egy műanyag takarólemez, ami a motorháztető-nyitótól fordul a kuplung felé. Azon van egy kis kerek nyílás. A mögött kéne lennie az ominózus gombnak??  
 
Egyébként, ha tényleg a biztonsági kapcsoló a gond, akkor szabadna elindulni a motornak? Mert elindulni minden indításnál elindul, csak szinte azonnal le is áll.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2006.12.06 szerda, 21:50:00 »

A magyar könyven lévő rajzok elég szűkszavúak és több helyen eltérnek az autóban találhatótól. írd le itt mi a gondod és megprobálunk segíteni - WD40 csodaszert ismered?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 10:10:00 »

Közben megkérdeztem a nagyautót, mennyi a gyári ford szilent, olcsóbb mint a cromaxnál, van is, és  visszavihetem, ha nem jó a méret.
Azt, hogy 48 vagy 54mm-es szilent van-e benne csak akkor lehet megmérni, ha szétszedik? Vagy én is meg tudmám mérni szétszedés nélkül?
Nincs valami nagy szerencsém mostanában.
Tegnap elvittem a szerelőhöz újpestre a 4db első lengőkar szilentet. Gyári ford szilentek, a nagyautónál vettem, 1993-as TD-ba valók, de csak 3-at tudott kicserélni a szerelő, mert a jobb első lengőkarban a hátsó szilentem sokkal nagyobb mint amit vettem. Valószínűleg a jobb első lengőkarom más autóba való lengőkar.
Nézem a cromax honlapján milyen lengőkar lehet az enyémben, látok nagyobb szilentet az árlistában, ami 1996-2001 közötti mondeóba való, és ez való az 1993-1996 közötti 4x4 es modellekbe is. Ezekbe 60mm-es átmérőjű a szilent, amit én vettem az kb 44mm átmérőjű lehet.
Ha viszont a lengőkar árlistát nézem, 1993-2000-ig, csak egy féle lengőkar van. Vagy nem elég részletes ez az árlista
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 10:40:00 »

Köszönöm a segítséget.  
Kicsi kutya, kicsi kutya még nagy sincs, majd én.
Üdv: Győző
Inkább vennél egy macskát...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:05:00 »

Nincs valami nagy szerencsém mostanában.
Tegnap elvittem a szerelőhöz újpestre a 4db első lengőkar szilentet. Gyári ford szilentek, a nagyautónál vettem, 1993-as TD-ba valók, de csak 3-at tudott kicserélni a szerelő, mert a jobb első lengőkarban a hátsó szilentem sokkal nagyobb mint amit vettem. Valószínűleg a jobb első lengőkarom más autóba való lengőkar.
Nézem a cromax honlapján milyen lengőkar lehet az enyémben, látok nagyobb szilentet az árlistában, ami 1996-2001 közötti mondeóba való, és ez való az 1993-1996 közötti 4x4 es modellekbe is. Ezekbe 60mm-es átmérőjű a szilent, amit én vettem az kb 44mm átmérőjű lehet.
Ha viszont a lengőkar árlistát nézem, 1993-2000-ig, csak egy féle lengőkar van. Vagy nem elég részletes ez az árlista
Nekem mindkét első ilyen. Shadow azt mondja, ez Mk2 első lengőkar. A bal oldalimon rá van filccel írva az az autóház, ami a hátsó rendszámtáblatartón van,(Shauz autohaus) uh valszeg az még nem magyarba lett cserélve. Vagy nem szórakoztak a szilenttel, vagy törve volt a bal oldala... Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:20:00 »

Nekem mindkét első ilyen. Shadow azt mondja, ez Mk2 első lengőkar. A bal oldalimon rá van filccel írva az az autóház, ami a hátsó rendszámtáblatartón van,(Shauz autohaus) uh valszeg az még nem magyarba lett cserélve. Vagy nem szórakoztak a szilenttel, vagy törve volt a bal oldala... Sad
Vagy nem szórakoztak a szilentcserével, vagy törve volt mindkét oldala, csak a másik lengőkarra nem írtak rá filccel.
Ha kétféle lengőkar van, nem tudom miért csak egyfélét ír a cromax. Lehet, hogy már csak az újabbat gyártják, és azt kell tenni a régebbi mondeókba is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:24:00 »

Vagy nem szórakoztak a szilentcserével, vagy törve volt mindkét oldala, csak a másik lengőkarra nem írtak rá filccel.
Ha kétféle lengőkar van, nem tudom miért csak egyfélét ír a cromax. Lehet, hogy már csak az újabbat gyártják, és azt kell tenni a régebbi mondeókba is?
Ránézésre az újabbik szimpatiusabb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:40:00 »

Nekem mindkét első ilyen. Shadow azt mondja, ez Mk2 első lengőkar. A bal oldalimon rá van filccel írva az az autóház, ami a hátsó rendszámtáblatartón van,(Shauz autohaus) uh valszeg az még nem magyarba lett cserélve. Vagy nem szórakoztak a szilenttel, vagy törve volt a bal oldala... Sad
Német nem cserél szilentet - ebay is teli van komplett lengőkarral szilentet nem is láttam külön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:07:00 »

Akkor most szerintetek nem baj, hogy másfajta az egyik lengőkarom? Jó így?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:11:00 »

Akkor most szerintetek nem baj, hogy másfajta az egyik lengőkarom? Jó így?
Ha autó egyenesen megy ne foglalkozz vele darab darab
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:23:00 »

Ha autó egyenesen megy ne foglalkozz vele darab darab
Mert ha csak annyi a különbség a két lengőkar között, hogy az újabban nagyobb a lyuk a hátsó szilent helyén, és ezért nem okoz semmilyen gondot, akkor kicserélem a megvett szilentet egy nagyobbra, és majd azt rakom bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 17:00:00 »

Inkább vennél egy macskát...
Az bekakil és hull a szőre és nyávog és nem engedelmeskedik és összekarmolja a plüss kárpitot és..., szóval inkább é
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 17:10:00 »

A fékbetét kopottságjelzőm folyamatosan visszajelez. Régebben csak időszakosan jelzett, most már folyamatos. A fékbetéteket nemrég cseréltettem (nagyautós, eredeti)és a megbízható szaki szerint nem talál a visszajelző csatija. Azelőtt is világította lámpa, tehát nem ez lehet az ok, bár én csak találgatok. Vegyem ki az izzót (ha lehet) vagy esetleg valami megoldást tudtok javasolni? MKI 2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 19:03:00 »

A fékbetét kopottságjelzőm folyamatosan visszajelez. Régebben csak időszakosan jelzett, most már folyamatos. A fékbetéteket nemrég cseréltettem (nagyautós, eredeti)és a megbízható szaki szerint nem talál a visszajelző csatija. Azelőtt is világította lámpa, tehát nem ez lehet az ok, bár én csak találgatok. Vegyem ki az izzót (ha lehet) vagy esetleg valami megoldást tudtok javasolni? MKI 2.0
A fék légtelenítő csavarján van a csatlakozó a fékvisszajelzéshez. Az egyik vezeték a test, a másik a jel. Akkor alszik el a lámpa ha mindkét oldalon a jel testen van - lásd AWS leírást. Ha nem visszajelzős a betét amit vettél mindkét oldalon kösd össze a csati két érintkezőjét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2006.12.08 péntek, 11:50:00 »

Mert ha csak annyi a különbség a két lengőkar között, hogy az újabban nagyobb a lyuk a hátsó szilent helyén, és ezért nem okoz semmilyen gondot, akkor kicserélem a megvett szilentet egy nagyobbra, és majd azt rakom bele.
Akkor most így hagyom ahogy van, és ha legközelebb bontani kell, kicseréltetem a negyedik szilentet is. Azt mondta a szerelő, hogy a stabilizátor gumikat is ki kellene cserélni, ilyen nevű alkatrészt nem látok a cromax árlistába, de látok "Szilentblokk első stabilizátor rúdhoz" nevűt, gondolom ez lesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2006.12.08 péntek, 12:39:00 »

Akkor most így hagyom ahogy van, és ha legközelebb bontani kell, kicseréltetem a negyedik szilentet is. Azt mondta a szerelő, hogy a stabilizátor gumikat is ki kellene cserélni, ilyen nevű alkatrészt nem látok a cromax árlistába, de látok "Szilentblokk első stabilizátor rúdhoz" nevűt, gondolom ez lesz
Az lesz, vedd meg hozzá a bilincset is. A cseréjéhez le kell engedni a segédvázkeretet (bölcsőt) szóval jobb ha körbecserélik most a szilenteket sok munka.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2006.12.08 péntek, 14:51:00 »

Az lesz, vedd meg hozzá a bilincset is. A cseréjéhez le kell engedni a segédvázkeretet (bölcsőt) szóval jobb ha körbecserélik most a szilenteket sok munka.
"Stabilizátor rúd tartóbilincs" nevű alkatrészt látok a cromax-on, gondolom ez az. Ezt is ki kell cserélni minden szilentcserénél? Mert ha logikusan gondolkodok, a fém tovább bírja, mint a gumi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2006.12.08 péntek, 15:04:00 »

"Stabilizátor rúd tartóbilincs" nevű alkatrészt látok a cromax-on, gondolom ez az. Ezt is ki kell cserélni minden szilentcserénél? Mert ha logikusan gondolkodok, a fém tovább bírja, mint a gumi.
Sztem nagy szétszedéses munkát spórolsz meg 2k-n, ha meg vannak fáradva a vasak és újra szét kellesz szedni mijatta, az nagyobb szívás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2006.12.08 péntek, 15:34:00 »

Sztem nagy szétszedéses munkát spórolsz meg 2k-n, ha meg vannak fáradva a vasak és újra szét kellesz szedni mijatta, az nagyobb szívás...
Minden szilentcserénél érdemes cserélni a vasat, vagy minden másodiknál, vagy mikor hogy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2006.12.08 péntek, 15:54:00 »

Minden szilentcserénél érdemes cserélni a vasat, vagy minden másodiknál, vagy mikor hogy?
Nekem eddig 2* voltak cserélve szilent a lengőkarba 93 as a gépem. Első alkalommal gömbfejek is (TRW épült be - Motorcraft nem volt csak karral együtt). Mindíg cserélve lett az összes csavar, az összes önzáró anya és azok a lemezek is. A váltó alatti lengőkar csavar miatt le kell engedni a segédvázkeretet motor, váltó megemelve, hűtő felkötve, nem érdemes spórolni azon a pár ezer forinton amibe az összes dolog kerül. A művelet 6-8 évente esedékes, ha rendesen karban van tartva a gép és nem földes utcában lax. Ha kopottak a kutyacsontok - a stabilizátor rúd végét és a golyalábat összekötő csuklós izé - az viszi magával a többi gumit. Szóval érdemes rá odafigyelni ha kopog csere. Mindenből csak a gyárit szabad beépíteni. A váltó első tartójának csavarját fentről lehet oldani - alulról is szoktak próbálkozni de hegesztve van Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2006.12.09 szombat, 10:28:00 »

Nekem eddig 2* voltak cserélve szilent a lengőkarba 93 as a gépem. Első alkalommal gömbfejek is (TRW épült be - Motorcraft nem volt csak karral együtt). Mindíg cserélve lett az összes csavar, az összes önzáró anya és azok a lemezek is. A váltó alatti lengőkar csavar miatt le kell engedni a segédvázkeretet motor, váltó megemelve, hűtő felkötve, nem érdemes spórolni azon a pár ezer forinton amibe az összes dolog kerül. A művelet 6-8 évente esedékes, ha rendesen karban van tartva a gép és nem földes utcában lax. Ha kopottak a kutyacsontok - a stabilizátor rúd végét és a golyalábat összekötő csuklós izé - az viszi magával a többi gumit. Szóval érdemes rá odafigyelni ha kopog csere. Mindenből csak a gyárit szabad beépíteni. A váltó első tartójának csavarját fentről lehet oldani - alulról is szoktak próbálkozni de hegesztve van Cheesy
Mivel nem tudom, mi mennyi munkával, és ezáltal szerelési költséggel jár, ezért szoktam a legszükségesebbek cseréjére gondolni. De ha nagy a szerelési költség és sok idő, akkor már másképp fest a dolog.
A 3db szilent csere szerelési díja 8eFt volt, ha mind a 4 ki lett volna cserélve, akkor is 8e lett volna. A leírásod alapján az az érzésem, hogy a stabilizátor rúd szilent csere többe kerülhet, mert nagyobb mutatvány.  
Közben egy első kerékcsapágy csere is érik ,mert már kicsit lötyög a kerék, ezért talán egyszerre kellene szerelni az egészet. Bár a csapágy még akármennyit is kibírhat ettől. Nálam eddig csak 5-15 ezer km-t bírt egy csapágy, azt gyanítom, hogy rosszul szerelték be a mesterek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2006.12.09 szombat, 13:29:00 »

Az idom egy "hosszú anyacsavar", utána kontraanya. A váltótól a bovdenen kb 5-6cm. Almát nem láttam, csak a ződcségesbe... Csinázok képeket...
Most megpróbáltam kiszedni a légszűrőházat. A légszűrőházhoz csatlakozó vastag csővet fogó 2 fém fület lepattintottam, de nem bírom széthúzni, max 5 mm-t, mintha még valami fogná, de nem tudok rájönni mi. A légszűrőház tetejét tartó többi fület is lepattintottam, így a légszűrőház tetejét alulról már semmi nem akadályozza hogy lejöjjön, de nem akar.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2006.12.09 szombat, 14:28:00 »

Most megpróbáltam kiszedni a légszűrőházat. A légszűrőházhoz csatlakozó vastag csővet fogó 2 fém fület lepattintottam, de nem bírom széthúzni, max 5 mm-t, mintha még valami fogná, de nem tudok rájönni mi. A légszűrőház tetejét tartó többi fület is lepattintottam, így a légszűrőház tetejét alulról már semmi nem akadályozza hogy lejöjjön, de nem akar.
Kissé szoros nekem is, de húzás közben le-föl, le-föl... és egy idő után kijön!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2006.12.09 szombat, 14:44:00 »

Kissé szoros nekem is, de húzás közben le-föl, le-föl... és egy idő után kijön!
Lehet, hogy valami gumi van a két felület között, azért nehéz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2006.12.09 szombat, 14:53:00 »

Az idom egy "hosszú anyacsavar", utána kontraanya. A váltótól a bovdenen kb 5-6cm. Almát nem láttam, csak a ződcségesbe... Csinázok képeket...
Az idom környékén menetet kellene látnom? Mert ha lenézek fentről az aksi és a légszűrőház között, látszik az idom kontranyás vége, de menetet nem látok, nem nagyon tudom elképzelni, hogy tudom majd tekerni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2006.12.09 szombat, 15:46:00 »

Most megpróbáltam kiszedni a légszűrőházat. A légszűrőházhoz csatlakozó vastag csővet fogó 2 fém fület lepattintottam, de nem bírom széthúzni, max 5 mm-t, mintha még valami fogná, de nem tudok rájönni mi. A légszűrőház tetejét tartó többi fület is lepattintottam, így a légszűrőház tetejét alulról már semmi nem akadályozza hogy lejöjjön, de nem akar.
Szedd szét a AWAB bilincseket a rezonátorháznál, kösd ki a levegőhőméró csatiját és a MAFét is. Lejön az egész csővel együtt. A légszűrőházat ha a fedél meg a szűrő kint van simán egy határozott mozdulattal fel tudod tépni a gumitartókból.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2006.12.09 szombat, 16:26:00 »

Szedd szét a AWAB bilincseket a rezonátorháznál, kösd ki a levegőhőméró csatiját és a MAFét is. Lejön az egész csővel együtt. A légszűrőházat ha a fedél meg a szűrő kint van simán egy határozott mozdulattal fel tudod tépni a gumitartókból.
Már sikerült lehúznom a légszűrőház fedelét a csőről, van köztük egy gumigyűrű, azért volt nehéz. Viszont a légszűrőház alját nem bírtam feltépni. Rá kellene edzeni. Valamelyik végét próbáljam húzni felfele, vagy egyszerre az egészet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2006.12.09 szombat, 17:33:00 »

Már sikerült lehúznom a légszűrőház fedelét a csőről, van köztük egy gumigyűrű, azért volt nehéz. Viszont a légszűrőház alját nem bírtam feltépni. Rá kellene edzeni. Valamelyik végét próbáljam húzni felfele, vagy egyszerre az egészet?
Most jött egy segéderő aki feltépte nekem. Most már látom, a légszűrőház motor felöli felén van a két bepattanó műanyag, ott érdemes meghúzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2006.12.09 szombat, 17:53:00 »

Fusim,
Te mivel ragasztottad fel a visszapillantód? Én a mezei tükör gaasztóval, ami ma elengedett és most gyorskötözővel rögzített a napellenzőhöz:)))
Szerinted a szélvédőragasztó jó lesz visszatenni? A tükörragasztó ugye szivacsos, elnyeli a rezgéseket, de ha csak úgy rárragasztom az üvegre, félek, hogy a rázkódástól eltörik a szélvédő. Szerinted?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2006.12.09 szombat, 18:01:00 »

Fusim,
Te mivel ragasztottad fel a visszapillantód? Én a mezei tükör gaasztóval, ami ma elengedett és most gyorskötözővel rögzített a napellenzőhöz:)))
Szerinted a szélvédőragasztó jó lesz visszatenni? A tükörragasztó ugye szivacsos, elnyeli a rezgéseket, de ha csak úgy rárragasztom az üvegre, félek, hogy a rázkódástól eltörik a szélvédő. Szerinted?
Én annak idején úgy csináltam, hogy leszedtem minden ragacsot az üvegről, és a visszapillantóról.Utána a ragasztóhoz kapott kis lapkát simán rátettem, azzal ragasztottam fel.Nekem jó volt úgy 1 évig, igaz lehet azóta már cserélték
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2006.12.09 szombat, 18:04:00 »

Én annak idején úgy csináltam, hogy leszedtem minden ragacsot az üvegről, és a visszapillantóról.Utána a ragasztóhoz kapott kis lapkát simán rátettem, azzal ragasztottam fel.Nekem jó volt úgy 1 évig, igaz lehet azóta már cserélték
Nekem az a lapocska engedett el. Pedig felmelegítve ragasztottuk. Mondjuk ez súlyosabb tükör, mint a mezei.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2006.12.09 szombat, 19:42:00 »

Sziasztok!Végre visszakerült az előző autótól örökölt direktszűrő-igaz nincs még a levegőcső beszerelve,de hiányzott a szép búgó motorhang...Sokan ellene vannak,miért?Másnak milyen tapasztalata van?Mert rosszat én még nem vettem észre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2006.12.09 szombat, 20:28:00 »

Sziasztok! Kaptam egy kábelköteget,de nagy kocka csatalakozós. Én azt sem tudom, hogy hol kell megnézzem, hogy az enyém milyen. Nem tudnátok megmondani mit kell nézzek, hogy megállapítsam talál-e?  
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2006.12.09 szombat, 20:47:00 »

Még egy kérdés: amikor hozzám került a drága. automata váltós volt. Közben ki kellett cserélni a váltót, most már kéziváltós. Különbözik-e a a két fajta kábelköteg és ha igen okozhat-e ez gondot, ha kicserélem?
Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 16:24:00 »

Nincs még vége a dolgoknak, a motor alja is olajos, motorból fogy az olaj. Valami olcsó olajat kellene rátöltenem, mivel úgyis elfolyik. Merre keressek? Tescoban turbódizelhez valót nem láttam, csak sima dizelolajat, az meg biztos nem jó a turbónak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 19:09:00 »

Sziasztok! Kaptam egy kábelköteget,de nagy kocka csatalakozós. Én azt sem tudom, hogy hol kell megnézzem, hogy az enyém milyen. Nem tudnátok megmondani mit kell nézzek, hogy megállapítsam talál-e?  
Üdv: Győző
A vezető oldali toronynál van a főcsati. A régebbieknél három ovál csatlakózós az újabbaknál van a nagy kocka. Ami lényeg lenne az injektoroknál a kisköteg és a ventillátornál, klímánál a kábelek. Hozd el a donorból a nagy csati másik felét és egy ügyes villanyász átköti neked.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 19:16:00 »

A vezető oldali toronynál van a főcsati. A régebbieknél három ovál csatlakózós az újabbaknál van a nagy kocka. Ami lényeg lenne az injektoroknál a kisköteg és a ventillátornál, klímánál a kábelek. Hozd el a donorból a nagy csati másik felét és egy ügyes villanyász átköti neked.
Fusim: #3819...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:08:00 »

Sziasztok Mindenki. Az eggyik klubb társ jqavaslatára kibontottuk a muszerfalat és csodák csodájára OTT volt a hátsóablak fütés csatija.Valamikor megvolt bontva és a kilóméteróra mögött hgyták és ezért nem találtam a vezetéket. Immáron megoldodott ez a brobléma is. Összegezvén a dolgokat nagyon megvagyok elégedve az Autóval.MKI-V6.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:50:00 »

Fusim,
Te mivel ragasztottad fel a visszapillantód? Én a mezei tükör gaasztóval, ami ma elengedett és most gyorskötözővel rögzített a napellenzőhöz:)))
Szerinted a szélvédőragasztó jó lesz visszatenni? A tükörragasztó ugye szivacsos, elnyeli a rezgéseket, de ha csak úgy rárragasztom az üvegre, félek, hogy a rázkódástól eltörik a szélvédő. Szerinted?
Nekem sima kétoldalas TESA kültéri kétoldalassal van feltéve. Szélvédőragasztó jó hozzá az a fekete kartucsos olyasmi mint a sziloplaszt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:55:00 »

Nekem sima kétoldalas TESA kültéri kétoldalassal van feltéve. Szélvédőragasztó jó hozzá az a fekete kartucsos olyasmi mint a sziloplaszt
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:25:00 »

A vezető oldali toronynál van a főcsati. A régebbieknél három ovál csatlakózós az újabbaknál van a nagy kocka. Ami lényeg lenne az injektoroknál a kisköteg és a ventillátornál, klímánál a kábelek. Hozd el a donorból a nagy csati másik felét és egy ügyes villanyász átköti neked.
Megtaláltam és nekem három kerek csatim van. Ha Gyálon megvan mindkét oldal akkor a hozom máris. Az általad említett három másik csatlakozó is különbözhet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 22:43:00 »

Megtaláltam és nekem három kerek csatim van. Ha Gyálon megvan mindkét oldal akkor a hozom máris. Az általad említett három másik csatlakozó is különbözhet?
Azok stimmelni fognak
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.