Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:06:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804940 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 06:50:00 »

sziasztok.még mindig ráz az autom két elsö kereke gyorsitásnál.futoművet állitottak akkor kevésbé rázott,de 500km után ujra előjött és azota egyre jobban ráz.szilentek jok,gumik jok.ha valaki tud erről a jelenségröl v.mit irja meg.köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 09:41:00 »

sziasztok.még mindig ráz az autom két elsö kereke gyorsitásnál.futoművet állitottak akkor kevésbé rázott,de 500km után ujra előjött és azota egyre jobban ráz.szilentek jok,gumik jok.ha valaki tud erről a jelenségröl v.mit irja meg.köszi
Bár nem vagyok nagy szakértő, de úgy tudom ha gyorsításkor remeg akkor az féltengelyre utaló tünet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 10:04:00 »

Az olajnyomás gombánál húzd le a kábelt - a motor tűzfal felöli oldalába van becsavarva - nyomd testre. Segítő gyújtáson nézze a lámpát, ha így világít cserélj olajnyomás gombát. Ha nem világít cserélj izzót a műszerfalban.
Mivel meleg motor esetén ég az izzó a műszerfalon, az én logikám szerint az ízzóval nem lehet gond.
Jó a logikám?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 10:38:00 »

Mivel meleg motor esetén ég az izzó a műszerfalon, az én logikám szerint az ízzóval nem lehet gond.
Jó a logikám?
Sztem rendbe van a logika. Fusim próba jól hangzik, sztem is ki kellene próbálni. Lehet esetleg még kontaktos, madzagját nézzed meg, hátha vhol kap testet. (dörzsi miatt szigetelés hiányzik, ilyesmi...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 12:29:00 »

sziasztok.még mindig ráz az autom két elsö kereke gyorsitásnál.futoművet állitottak akkor kevésbé rázott,de 500km után ujra előjött és azota egyre jobban ráz.szilentek jok,gumik jok.ha valaki tud erről a jelenségröl v.mit irja meg.köszi
Bizony, ez féltengely-gyanús próbáld kitekert kormánnyal (körbe) járatni az autót, kintről hallgasson oda valaki, ha ropog, az gáz, nagy gáz ...
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 14:08:00 »

Hali, sajna régen nem jártam erre... viszont mostanában egyre többet jelentkezik az a probléma, hogy a lassításkor kinyomott kuplungnál leáll a motor... kanyarban egy kicsit ciki volt mikor elment a szervóm...
Szerencsére csak ritkán fordul elő, de idegesít... alapjárati motorhiba lehet?  Sajna még nem csináltam meg a lámpást, így nem tom kivillogtatni...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 14:36:00 »

Hali, sajna régen nem jártam erre... viszont mostanában egyre többet jelentkezik az a probléma, hogy a lassításkor kinyomott kuplungnál leáll a motor... kanyarban egy kicsit ciki volt mikor elment a szervóm...
Szerencsére csak ritkán fordul elő, de idegesít... alapjárati motorhiba lehet?  Sajna még nem csináltam meg a lámpást, így nem tom kivillogtatni...
Az EGR vezérlőkből vételezz egy garnitúrát és cseréld ki őket. Az egyik fekete hengeres izé miatt állsz le - nálam ez volt. Vehetsz MKII es szettet is csak vágd le a csatikat hozzá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:23:00 »

Bizony, ez féltengely-gyanús próbáld kitekert kormánnyal (körbe) járatni az autót, kintről hallgasson oda valaki, ha ropog, az gáz, nagy gáz ...
már nézettem azt is.azt mondták seemi baja a félt.nek és nem is kopog.ja és kb30-40km után kezd el ráni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:24:00 »

Sztem rendbe van a logika. Fusim próba jól hangzik, sztem is ki kellene próbálni. Lehet esetleg még kontaktos, madzagját nézzed meg, hátha vhol kap testet. (dörzsi miatt szigetelés hiányzik, ilyesmi...)
Van a 93-as TD-kon AC pumpa? Tavaly kerestem, de nem találtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 15:33:00 »

Van a 93-as TD-kon AC pumpa? Tavaly kerestem, de nem találtam.
Van !
Ott van a motor elején !
Úgy hívják, hogy adagoló !!!
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 16:43:00 »

Az EGR vezérlőkből vételezz egy garnitúrát és cseréld ki őket. Az egyik fekete hengeres izé miatt állsz le - nálam ez volt. Vehetsz MKII es szettet is csak vágd le a csatikat hozzá
Az EGR szabályozó szelepre gondolsz, mert csak ezt találtam a Cromax oldalon, de fotó sincs róla... Ja, és köszi az infót!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 18:12:00 »

Az EGR szabályozó szelepre gondolsz, mert csak ezt találtam a Cromax oldalon, de fotó sincs róla... Ja, és köszi az infót!
Nem az EGR szelep a tűzfalon ami hozzá tartoznak dobozok, szelepek pl: levegő impulzus szelep stb, aranyáru cuccok bontott megfelel
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 18:31:00 »

Az EGR vezérlőkből vételezz egy garnitúrát és cseréld ki őket. Az egyik fekete hengeres izé miatt állsz le - nálam ez volt. Vehetsz MKII es szettet is csak vágd le a csatikat hozzá
Nehogy!
Elösször diag, és csak aztán vásárolunk.
Nekem kétszer csinálta ezt: km jeladó, majd lambdaszonda. Ha fogyid megnött, vagy nem megy az órád, akkor ezek, de semmiképpen se menj bele egyikbe sem rögtön, mivel ezt a diagnosztika azonnal kiadja. Én ha minden igaz szerdán leszek Pesten, és tudnék villogni, de gondolom, hogy Te hazamész. Ha mégsem, akkor keress!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 20:19:00 »

Van a 93-as TD-kon AC pumpa? Tavaly kerestem, de nem találtam.
1.8TD adaglóval szíjja a züzemagyagot. Nincs elektromos hókuszpókusz. Ha matatsz az üzemanyagcsöveknél, a gázolajszűrő tetején lévő pumpával nyomathatod fel a zolajat az adagolóig, onnan már csinálja ő. Ha Lucas adagolód van, (látsz több elektromos madzagokat az adagolón) arra vigyázz, naon érzékeny a levegőre. Szerezz be átlátszó üzemanyag-csöveket, szűrő elé/után, keményen le kell őket bilincsezni, ha gond van látni fogod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2006.12.22 péntek, 09:04:00 »

Nehogy!
Elösször diag, és csak aztán vásárolunk.
Nekem kétszer csinálta ezt: km jeladó, majd lambdaszonda. Ha fogyid megnött, vagy nem megy az órád, akkor ezek, de semmiképpen se menj bele egyikbe sem rögtön, mivel ezt a diagnosztika azonnal kiadja. Én ha minden igaz szerdán leszek Pesten, és tudnék villogni, de gondolom, hogy Te hazamész. Ha mégsem, akkor keress!
Az oké, de nem tud villogtatni mert nem építette még ki a villogtatáshoz szükséges drótokat - trezoid csatis lehet a gépe.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2006.12.22 péntek, 09:46:00 »

Az oké, de nem tud villogtatni mert nem építette még ki a villogtatáshoz szükséges drótokat - trezoid csatis lehet a gépe.
Valszeg szerdán már én is pesten leszek, majd megcsöröglek, de lehet hogy hétvégén megoldom. Van diag csatim, az izzós kábelt nem forrasztottam még össze... szal a kocsi tud villogni. OK, megnézem először!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2006.12.22 péntek, 09:52:00 »

Valszeg szerdán már én is pesten leszek, majd megcsöröglek, de lehet hogy hétvégén megoldom. Van diag csatim, az izzós kábelt nem forrasztottam még össze... szal a kocsi tud villogni. OK, megnézem először!
Van rendes villogtató készülékem DraperTools kapcsolós csatis valószínű Dunakeszin leszek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2006.12.22 péntek, 10:21:00 »

1.8TD adaglóval szíjja a züzemagyagot. Nincs elektromos hókuszpókusz. Ha matatsz az üzemanyagcsöveknél, a gázolajszűrő tetején lévő pumpával nyomathatod fel a zolajat az adagolóig, onnan már csinálja ő. Ha Lucas adagolód van, (látsz több elektromos madzagokat az adagolón) arra vigyázz, naon érzékeny a levegőre. Szerezz be átlátszó üzemanyag-csöveket, szűrő elé/után, keményen le kell őket bilincsezni, ha gond van látni fogod.
Kösz. Közben olvastam a cromax.hu-n, hogy a gázolajszűrőház kézi pumpás, ez lessz az amit én keresek. Azt is sejtem már miért nem találtam a pumpálót. Az autómon nem mondeo szűrőház van, hanem ARO-ba való, lehet, hogy ezen nincs pumpáló.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2006.12.22 péntek, 22:54:00 »

Sziasztok. Ezuton szeretnék minden Kedves klubbtagnak Nagyon Békés és Boldog Ünnepeket kivánni. Dancs Ottó alias maoto.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2006.12.30 szombat, 19:39:00 »

Hali, sajna régen nem jártam erre... viszont mostanában egyre többet jelentkezik az a probléma, hogy a lassításkor kinyomott kuplungnál leáll a motor... kanyarban egy kicsit ciki volt mikor elment a szervóm...
Szerencsére csak ritkán fordul elő, de idegesít... alapjárati motorhiba lehet?  Sajna még nem csináltam meg a lámpást, így nem tom kivillogtatni...
EGR is lehet, de alapjarati motor is ugyanugy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2006.12.30 szombat, 19:40:00 »

Az EGR vezérlőkből vételezz egy garnitúrát és cseréld ki őket. Az egyik fekete hengeres izé miatt állsz le - nálam ez volt. Vehetsz MKII es szettet is csak vágd le a csatikat hozzá
Azert ezt igy tavolrol megmondani eleg meresz ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2006.12.30 szombat, 19:43:00 »

Valszeg szerdán már én is pesten leszek, majd megcsöröglek, de lehet hogy hétvégén megoldom. Van diag csatim, az izzós kábelt nem forrasztottam még össze... szal a kocsi tud villogni. OK, megnézem először!
Lett valami eredmenye a villogtatasnak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2006.12.30 szombat, 19:44:00 »

már nézettem azt is.azt mondták seemi baja a félt.nek és nem is kopog.ja és kb30-40km után kezd el ráni.
Csak gyorsitaskor raz?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2006.12.30 szombat, 21:04:00 »

hopsz, pont most írtam be a kérdések rovatba... (157, 211, 326..)
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 18:19:00 »

Sziasztok!
Boldog új évet kivánok Mindenkinek!
Üdvözlettel: Leopold Győző
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2007.01.02 kedd, 10:15:00 »

Az oké, de nem tud villogtatni mert nem építette még ki a villogtatáshoz szükséges drótokat - trezoid csatis lehet a gépe.
Na azért ennél talán kissé jobban ismerem azt a ....... autóját!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2007.01.02 kedd, 13:47:00 »

Csak gyorsitaskor raz?
üdv és B.U.É.K.mindenkinek.igen csak gyorsitáskor.és kb.20km után.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2007.01.02 kedd, 16:20:00 »

üdv és B.U.É.K.mindenkinek.igen csak gyorsitáskor.és kb.20km után.
Sajnos passz:( Esetleg erdemes elnezni Moldvai urhoz Gyalra, 30/9406868, sokunknak segitett mar itt minden vacakkal. Hivatkozz a forumra:) Vagy Dunakeszin Fusim mester szereloje.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2007.01.04 csütörtök, 23:38:00 »

Üdv mindeniknek!
Tudna valaki segíteni abban, hogy mekkora kompressziónak kellene lennie egy 2.0-ás MK1 hengereiben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2007.01.05 péntek, 07:03:00 »

Üdv mindeniknek!
Tudna valaki segíteni abban, hogy mekkora kompressziónak kellene lennie egy 2.0-ás MK1 hengereiben?
20-21 körülre emléxem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2007.01.05 péntek, 08:28:00 »

Üdv mindeniknek!
Tudna valaki segíteni abban, hogy mekkora kompressziónak kellene lennie egy 2.0-ás MK1 hengereiben?
Benzinesbe 10 körül
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2007.01.05 péntek, 09:14:00 »

Benzinesbe 10 körül
Te a sűrítésről beszélsz, 1:10. Cooilo a nyomást kérdi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2007.01.06 szombat, 00:22:00 »

szerintetek lelehet gyorsulni lámpánál egy 116lóerős,1245kg mondival egy suzuki ignist ami 930kg és 95lóerő?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2007.01.06 szombat, 00:44:00 »

szerintetek lelehet gyorsulni lámpánál egy 116lóerős,1245kg mondival egy suzuki ignist ami 930kg és 95lóerő?
Hááát ha ügyes vagy, igen!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2007.01.06 szombat, 10:37:00 »

szerintetek lelehet gyorsulni lámpánál egy 116lóerős,1245kg mondival egy suzuki ignist ami 930kg és 95lóerő?
Ha pörgeted 5e fölé akkor nyerő vagy.Csakhát ennek vannak visszaütői is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2007.01.06 szombat, 10:40:00 »

Hopp,nem is ezért jöttem ide.A következő a gondom:bekapcsolom a klímát és kb. 10mp múlva leáll és elindul a motor hűtőventillátora.Mit nézzek meg?Valami el lett kötve az előző tulajnál?Ha igen,mi?Tisztelettel:p.i.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2007.01.06 szombat, 10:45:00 »

Ha pörgeted 5e fölé akkor nyerő vagy.Csakhát ennek vannak visszaütői is...
szal akkor elvileg lehetséges?és mi a hátul utöje az 5e felé pörgetésnek?motor nak nem tesz jót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2007.01.06 szombat, 12:30:00 »

szal akkor elvileg lehetséges?és mi a hátul utöje az 5e felé pörgetésnek?motor nak nem tesz jót?
Hát na.Inkább kíméld az autót,a Buzukis meg majdcsak felkenődik valamire...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2007.01.06 szombat, 14:18:00 »

Hát na.Inkább kíméld az autót,a Buzukis meg majdcsak felkenődik valamire...
oks:),csak vki állandóan azzal izél hogy nem ér semmit a 116lóerő mert nehéz a kaszni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2007.01.06 szombat, 15:37:00 »

oks:),csak vki állandóan azzal izél hogy nem ér semmit a 116lóerő mert nehéz a kaszni
Az ignác meg meg magas. Én vezettem 95 lóerős Ignác erőművet, nem tünt baromi erősnek, szépnek gazdaságosnak, kélnyelmesnek, jónak...stb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2007.01.06 szombat, 20:01:00 »

oks:),csak vki állandóan azzal izél hogy nem ér semmit a 116lóerő mert nehéz a kaszni
Jól gyorsulnak az 1.8-as mondeok, de sajnos egy jól tuning suzuki ellen semmi esélyed (tapasztalat),még az 1.3 suzuki hosszutávon megelözhető.De egy 1.6-os tuning swift(126le 800kg) nagyon meg tud alázni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 09:08:00 »

oks:),csak vki állandóan azzal izél hogy nem ér semmit a 116lóerő mert nehéz a kaszni
115 vagy te okosítottad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 09:21:00 »

Hali, sajna régen nem jártam erre... viszont mostanában egyre többet jelentkezik az a probléma, hogy a lassításkor kinyomott kuplungnál leáll a motor... kanyarban egy kicsit ciki volt mikor elment a szervóm...
Szerencsére csak ritkán fordul elő, de idegesít... alapjárati motorhiba lehet?  Sajna még nem csináltam meg a lámpást, így nem tom kivillogtatni...
Üdv Levis!
 
Meleg motornál is leállt az autód? Az enyém is hasonló dolgot produkál, de amennyire észrevettem, csak amíg be nem melegszik. Mondjuk nekem nem állt le még szerencsére, de kinyomott kuplungnál 4-500-ig leesik a fordulat.
 
A kettő vajon ugyanaz a probléma lehet??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:47:00 »

Én nyitom a garázskaput, beülök, indítok és megy minden, mint egy autó esetében nem is értem
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:58:00 »

Én nyitom a garázskaput, beülök, indítok és megy minden, mint egy autó esetében nem is értem
Nekem nyitják a garázskaput!
 
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:59:00 »

Üdv Levis!
 
Meleg motornál is leállt az autód? Az enyém is hasonló dolgot produkál, de amennyire észrevettem, csak amíg be nem melegszik. Mondjuk nekem nem állt le még szerencsére, de kinyomott kuplungnál 4-500-ig leesik a fordulat.
 
A kettő vajon ugyanaz a probléma lehet??
Motordiag kéne mindenképpen Neked is!
Van kis csatid a motortér jobb felén a tűzfalon?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 11:14:00 »

Nekem nyitják a garázskaput!
 

Bisztos azé megy annyira ... mé, má nyittyák?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 13:12:00 »

Sziasztok!
 
% ajtós modelre vannak kérdéseim: létezik, hogy az 1,6 és az 1,8 as 5 ajtósnak az 5.ajtaja különböző? Ugyanis Nekem feltettek egy 1,6 os szárnyas ajtót, de nyikorog. Azt mondták, mogy a gumibakok a két ajtón máshol vannak (1,8-nál nem az ajtón, 1,6 nál az ajtón), és így ne parázzak, csak a zárat kell utánaállítani. nah? van ilyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 13:14:00 »

2. kérdés. A hátsó fékpofákat cseréltettem, de a kézifék még mindíg az egekbe fog.... a szerelő nem tudta állítani.. mit lehet tenni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 13:19:00 »

2. kérdés. A hátsó fékpofákat cseréltettem, de a kézifék még mindíg az egekbe fog.... a szerelő nem tudta állítani.. mit lehet tenni?
Cseréljetek bowdent (bontva is jó lehet).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.