Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 07:06:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805606 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:31:00 »

De csak mert jó napom van Wink))))
Prizmás vagy vésett üveges lámpába vannak azok a keszonok!?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:43:00 »

Prizmás vagy vésett üveges lámpába vannak azok a keszonok!?
Jó kérdés. Kimegyek a parkolóba és megnézem Smiley))) Majd megírom. Miért kérd?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:46:00 »

Ihen végigvártam, volt 111, meg 010, 2x, de aztán csend... megcsináltam a járó motor tesztet is, még a hibatároló törlése előtt, de ott meg aztán semmi hibát nem írt ki...
Van e gurulós emelt fordulatod? Azaz csinálja e, hogy tartja 1100 körül gurulva, és amikor megállsz, akkor esik vissza alapjáratra a fordulatod?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:46:00 »

Jó kérdés. Kimegyek a parkolóba és megnézem Smiley))) Majd megírom. Miért kérd?
Lehet kedvet kapok hozzá csak érdekelne mibe megyen - nálam sima prizmás van Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:47:00 »

Lehet kedvet kapok hozzá csak érdekelne mibe megyen - nálam sima prizmás van Cheesy
Sztem abba bele sem fér... És Neked nem h1-esek vannak, de csak h7-be van szett?(jó hosszú megszerkessssztett kérdés mi?:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:47:00 »

Lehet kedvet kapok hozzá csak érdekelne mibe megyen - nálam sima prizmás van Cheesy
sztem sima alap fényszóró helyre szerelhető, nem kell kicserélni.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:48:00 »

Van e gurulós emelt fordulatod? Azaz csinálja e, hogy tartja 1100 körül gurulva, és amikor megállsz, akkor esik vissza alapjáratra a fordulatod?
Hűű, nekem van ilyen!!!! Jó ez nekem? Smiley)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:49:00 »

sztem sima alap fényszóró helyre szerelhető, nem kell kicserélni.
A kérdés, hogy vésett e a lámpaüveged, vagy sem? Azaz a törés a külső üvegen van e, vagy van benne egy jól kivehető(szemmel:) prima, ami vésett, és így töri a fényt!?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:50:00 »

Hűű, nekem van ilyen!!!! Jó ez nekem? Smiley)
Igen. Ez arra van, hogy könnyebben elindulsz, ha mégsem akarsz megállni kettesben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:58:00 »

Sztem abba bele sem fér... És Neked nem h1-esek vannak, de csak h7-be van szett?(jó hosszú megszerkessssztett kérdés mi?:-)))
ECHT XENON, NACHRüSTKIT (Satz, Set) H1 LAMPE MIT LICHTFARBEN: 6000K für alle Fahrzeuge mit H1 Lampen  
Nos szerintem ez jó bele csak, ha már benyomok egy ilyet kéne motoros állítás meg vésett üveg szerintem minimum. Motorjaim vannak amihez keresek egy jó ideje csatit és kéne venni vésett üveget egy párat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 16:00:00 »

ECHT XENON, NACHRüSTKIT (Satz, Set) H1 LAMPE MIT LICHTFARBEN: 6000K für alle Fahrzeuge mit H1 Lampen  
Nos szerintem ez jó bele csak, ha már benyomok egy ilyet kéne motoros állítás meg vésett üveg szerintem minimum. Motorjaim vannak amihez keresek egy jó ideje csatit és kéne venni vésett üveget egy párat.
Most már megváltozott ez irányban a véleményem.
 
Ez ugye azt jelenti, hogy H1-et soha ne xenonosíts?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 16:31:00 »

Most már megváltozott ez irányban a véleményem.
 
Ez ugye azt jelenti, hogy H1-et soha ne xenonosíts?
kb azt jelenti, hogy 6000 es Xenon komplett szett minden H1 es izzóval szerelt autohoz
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:46:00 »

kb azt jelenti, hogy 6000 es Xenon komplett szett minden H1 es izzóval szerelt autohoz
Murmuckának nincs vésett üvege, de van prizmája.. Én is csodálkoztam, hogy megy abba bele a xenon...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:01:00 »

Murmuckának nincs vésett üvege, de van prizmája.. Én is csodálkoztam, hogy megy abba bele a xenon...
És ezt láttad-e: #4133 ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:04:00 »

És ezt láttad-e: #4133 ?
Nem kell Neki a segítség!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:42:00 »

Murmuckának nincs vésett üvege, de van prizmája.. Én is csodálkoztam, hogy megy abba bele a xenon...
van prizmája...: az majd jól lecsökkenti a xenon fényét, úgyhogy biztos nem fog vakítani...
 
télleg, az automata szintszabályozású rendszer mit mér? az autó hossztengelyét? a vízsintest? de akkor mi van emelkedőn haladva
 
mert feltaláltam egy szintszabályozó rendszert, nem motoros állítású, és azt kellene fejlesztgetnem gondolatban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:42:00 »

Nem kell Neki a segítség!:)
Má megint?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:24:00 »

sziasztok !
Lenne egy eladó féltengely csuklóm ABS-es.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:26:00 »

Nem kell Neki a segítség!:)
No, kipróbálta, és most hogy mondod nincs gurulós ford. szám tartás.. Kinyomott kuplunggal lemegy olyan 900-ig és ott is marad, semmi reakció a megállás vagy gurulás között..
Ma reggel viszont megint kiolvastam a hibatárolót, és visszajött egy hiba kb. 40km után: 157! *** lenne a MAF szenzorom, mert tisztának tiszta, szál nincs elszakadva benne, kontakt jó??? A MAF okozhatja ezt a jelenséget?
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:38:00 »

No, kipróbálta, és most hogy mondod nincs gurulós ford. szám tartás.. Kinyomott kuplunggal lemegy olyan 900-ig és ott is marad, semmi reakció a megállás vagy gurulás között..
Ma reggel viszont megint kiolvastam a hibatárolót, és visszajött egy hiba kb. 40km után: 157! *** lenne a MAF szenzorom, mert tisztának tiszta, szál nincs elszakadva benne, kontakt jó??? A MAF okozhatja ezt a jelenséget?
Fedcompod van - működik? VSS jeladó lehet bibis
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:39:00 »

No, kipróbálta, és most hogy mondod nincs gurulós ford. szám tartás.. Kinyomott kuplunggal lemegy olyan 900-ig és ott is marad, semmi reakció a megállás vagy gurulás között..
Ma reggel viszont megint kiolvastam a hibatárolót, és visszajött egy hiba kb. 40km után: 157! *** lenne a MAF szenzorom, mert tisztának tiszta, szál nincs elszakadva benne, kontakt jó??? A MAF okozhatja ezt a jelenséget?
Szerintem alapjárat körül lesz a gond ... de ha Fusim javallatára cseréled azt a felső jeladót, hátha ... de mosmá csinájj valamit gyorsan azé a zoklevélé
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:43:00 »

No, kipróbálta, és most hogy mondod nincs gurulós ford. szám tartás.. Kinyomott kuplunggal lemegy olyan 900-ig és ott is marad, semmi reakció a megállás vagy gurulás között..
Ma reggel viszont megint kiolvastam a hibatárolót, és visszajött egy hiba kb. 40km után: 157! *** lenne a MAF szenzorom, mert tisztának tiszta, szál nincs elszakadva benne, kontakt jó??? A MAF okozhatja ezt a jelenséget?
Levis,
MAF-próba: alapjáraton húzd le a csatiját és kicsit változnia kell az alapjáratnak
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:50:00 »

No, kipróbálta, és most hogy mondod nincs gurulós ford. szám tartás.. Kinyomott kuplunggal lemegy olyan 900-ig és ott is marad, semmi reakció a megállás vagy gurulás között..
Ma reggel viszont megint kiolvastam a hibatárolót, és visszajött egy hiba kb. 40km után: 157! *** lenne a MAF szenzorom, mert tisztának tiszta, szál nincs elszakadva benne, kontakt jó??? A MAF okozhatja ezt a jelenséget?
Na én azért kérdezt, mert tavaly nekem is ez volt. És nálam a lambdaszonda volt a hiba, igaz, akkor volt hibakód is. Azért kimérném.
 
A MAF ügyben pedig cserélj vkivel, és minden kiderül...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:51:00 »

Na én azért kérdezt, mert tavaly nekem is ez volt. És nálam a lambdaszonda volt a hiba, igaz, akkor volt hibakód is. Azért kimérném.
 
A MAF ügyben pedig cserélj vkivel, és minden kiderül...
+em
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:56:00 »

Fedcompom nincs.. Megnézem a felső hőm jeladót, a lambda szondát, MAF-ot nem tok most cserélni senkivel.. vagy felajánlja valaki? Smiley Ma este megyek haza böszibe, szal nem vagyok a környéken a hétvégén..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:15:00 »

Két kérdés:
 - hogy ellenőrízzem a Lambda szondát? Most néztem a Haynes-ben, de nem találtam...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:28:00 »

Két kérdés:
 - hogy ellenőrízzem a Lambda szondát? Most néztem a Haynes-ben, de nem találtam...
Az autódon keresd még én se láttam ...
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:30:00 »

A lambda szondát láttam már, de hogy hogyan is mérjem ki, na az a kérdés.... A fel. hőm. jeladó mérési módját már megtaláltam...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:36:00 »

A lambda szondát láttam már, de hogy hogyan is mérjem ki, na az a kérdés.... A fel. hőm. jeladó mérési módját már megtaláltam...
Hívd fel a tudorokat
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:37:00 »

Hívd fel a tudorokat
Szerintem Fusim vagy Joe hamarosan reagál... de ha nem, megy a telefon!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2007.01.26 péntek, 12:16:00 »

Szerintem Fusim vagy Joe hamarosan reagál... de ha nem, megy a telefon!
Jujuj! Fel ne hívj!!!
 
Tehát a lambdaszonda 4 vezetékes. Kettő vagy két fekete, vagy két fehér a fűtőszál vezetéke, itt az ellenállást tudod mérni, ha semmi, akkor szakadt a szál. A másik kettő közül az egyiken (jön Fusim, és megmondja, de lehet próbálkozni is) tudod mérni a lustaságot, a másik végét a műszernek tetre rakod. 0 és 1 között kell ugrálnia az értéknek, ha olyan 0,2 körül marad, akkor halott...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:09:00 »

Szerintem Fusim vagy Joe hamarosan reagál... de ha nem, megy a telefon!
Lambdát nekem autoszerelőm szokta bemérni ha gyanus. Van egy bosch autodiag gépezet nagy lcd vel és oda rajzol hegyeket völgyeket. Szakember ránéz és aztmondja, hogy a helyek jól néznek ki vagy inkább ezek már csak dombocskák na akkor kell cserélni.A vezetékekből feketék a testek a másik kettőből az egyik a fűtés a másikon jön a lambda jel lehet mérni voltmérővel vagy oszcilloszkoppal. Méregetéshez nem is egyszerű megcsapolni a csatlakozót! Az 1-es láb a (kioldóhoz közelebbi sorban amelyiknél alul van egy megvezető a házon az lesz az 1-es) és a test között kell mérni 0.1-0.7V közötti változásokat ha nincs 0.7 a szonda lassú és csereérett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:28:00 »

Lambdát nekem autoszerelőm szokta bemérni ha gyanus. Van egy bosch autodiag gépezet nagy lcd vel és oda rajzol hegyeket völgyeket. Szakember ránéz és aztmondja, hogy a helyek jól néznek ki vagy inkább ezek már csak dombocskák na akkor kell cserélni.A vezetékekből feketék a testek a másik kettőből az egyik a fűtés a másikon jön a lambda jel lehet mérni voltmérővel vagy oszcilloszkoppal. Méregetéshez nem is egyszerű megcsapolni a csatlakozót! Az 1-es láb a (kioldóhoz közelebbi sorban amelyiknél alul van egy megvezető a házon az lesz az 1-es) és a test között kell mérni 0.1-0.7V közötti változásokat ha nincs 0.7 a szonda lassú és csereérett.
A szerelőd az keszin van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:29:00 »

A szerelőd az keszin van?
Igen a Szeles mester néven ismert itt a forumon - írni nem szokott csak ajánlom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:30:00 »

Igen a Szeles mester néven ismert itt a forumon - írni nem szokott csak ajánlom.
ok köszi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2007.01.26 péntek, 14:41:00 »

Lambdát nekem autoszerelőm szokta bemérni ha gyanus. Van egy bosch autodiag gépezet nagy lcd vel és oda rajzol hegyeket völgyeket. Szakember ránéz és aztmondja, hogy a helyek jól néznek ki vagy inkább ezek már csak dombocskák na akkor kell cserélni.A vezetékekből feketék a testek a másik kettőből az egyik a fűtés a másikon jön a lambda jel lehet mérni voltmérővel vagy oszcilloszkoppal. Méregetéshez nem is egyszerű megcsapolni a csatlakozót! Az 1-es láb a (kioldóhoz közelebbi sorban amelyiknél alul van egy megvezető a házon az lesz az 1-es) és a test között kell mérni 0.1-0.7V közötti változásokat ha nincs 0.7 a szonda lassú és csereérett.
A két fekete a fűtés, ez tuti!!!!!!!!!! Én már mértem egy párszor. Ezért 4 vezetékes, és nem csak kettő, vagy egy, mivel fűtött.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2007.01.26 péntek, 16:28:00 »

A két fekete a fűtés, ez tuti!!!!!!!!!! Én már mértem egy párszor. Ezért 4 vezetékes, és nem csak kettő, vagy egy, mivel fűtött.
Köszi, akkor mérek, a MAF-ot meg lehúzom, és meghallgatom mi lesz..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:05:00 »

Hellosztok!
 
Megjött a hideg és megint nem indul a mondeom 1,8i benzines.Ha 0°-felett a hömérséklet akkor indul. Nincs szikra ha kulcsal indítom ha másik kocsi behúzza akkor beindul nem kell sokat húzni,    
egykét méter. Ha már langyos a motor akkor már leállíthatom és beindul a kulcsal. Véletlen nem találkozott valaki ilyen hibával?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2007.01.26 péntek, 20:40:00 »

A két fekete a fűtés, ez tuti!!!!!!!!!! Én már mértem egy párszor. Ezért 4 vezetékes, és nem csak kettő, vagy egy, mivel fűtött.
A benyomos karom felöli két vezeték 1-es 2-es láb a szonda ez is biztos. A kettő közül amelyik nem test az a jel. Másik kettő a fűtés és a 13-as biztitől jön a fesz a másik test.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2007.01.27 szombat, 13:33:00 »

Hali hozzáértők!Probléma:kivettem az akksit visszaraktam és nem indult.Anyázás betolás elindul.Gyújtás ok,motor leállít újraindít-semmi,l. előbb.2-3 ismétlés után kicsi reccs az önindítónál és minden jó.Akksi megint kivesz(a másik autóhoz kellett abban tönkrement),visszarak és l. előző sorok.Eddig nem tapasztaltam ilyet,mit nézzek meg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2007.01.27 szombat, 15:37:00 »

Hali hozzáértők!Probléma:kivettem az akksit visszaraktam és nem indult.Anyázás betolás elindul.Gyújtás ok,motor leállít újraindít-semmi,l. előbb.2-3 ismétlés után kicsi reccs az önindítónál és minden jó.Akksi megint kivesz(a másik autóhoz kellett abban tönkrement),visszarak és l. előző sorok.Eddig nem tapasztaltam ilyet,mit nézzek meg?
Első körbe az aksisarukat tisztogasd meg és a "-" kábel másik végét a kaszninál. Ha minden ok a kábelekkel akkor önindító kitisztít esetleg kefék cserére szorulhattak vagy oxidáltak és szorulnak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2007.01.27 szombat, 21:22:00 »

Első körbe az aksisarukat tisztogasd meg és a "-" kábel másik végét a kaszninál. Ha minden ok a kábelekkel akkor önindító kitisztít esetleg kefék cserére szorulhattak vagy oxidáltak és szorulnak
Azt már megcsináltam,végül a trafó csatija jött elő hibaként.Legalábbis lehúztam-vissza és lőn csoda...De megijedtem mert eddig ilyet nem csinált-bevásrlás előtt mínusz fokokban családdal felszerelkezve...mint a torkosborz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 22:04:00 »

MAF szenzort mivel is lehet tisztítani? STP carbcliener? Jól emlékszem?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 00:01:00 »

MAF szenzort mivel is lehet tisztítani? STP carbcliener? Jól emlékszem?
Igen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 00:03:00 »

STP carbcleaner.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 00:06:00 »

Azt már megcsináltam,végül a trafó csatija jött elő hibaként.Legalábbis lehúztam-vissza és lőn csoda...De megijedtem mert eddig ilyet nem csinált-bevásrlás előtt mínusz fokokban családdal felszerelkezve...mint a torkosborz...
Amikor nem csinál semmit, a lámpák elhalványulnak? Mert ha nem, akkor valszeg az önindító rossz.
Nézd meg a váz és a motor között a kábelt is!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:08:00 »

A benyomos karom felöli két vezeték 1-es 2-es láb a szonda ez is biztos. A kettő közül amelyik nem test az a jel. Másik kettő a fűtés és a 13-as biztitől jön a fesz a másik test.
Hali,
 
viszgálgattam, méregettem a gépet a hétvégén, de nem lette okosabb sajnos...
 
1. MAF-ot lehúzva nem hallottam semmi változást a motoron, illetve néha, mintha egy kicsit emelt volna a fordulaton.  Amikor visszatoltam a csatit, akkor sem volt változás.. DE próbáltam mérni az ellenállást egyes lábak között, és meleg levegő hatására csökkent az ellenállás...
 
2. Most láttam, hogy a Lambda szondát nem jól mértem, csodálkoztam is, hogy csak 0.03V van rajta... majd újra kell próbálkoznom, bár nem tom mmikor jutok műhely közelébe..
 
3. Felső hőm jeladó jó értékeket adott, szerintem nincs vele gond.
 
4. Hibatárolót töröltem, és hazaérve (210km) újra kiolvastam: 157, 158. Ez ugye megint MAF hiba lett...
 
5. Megnéztem a MAF-ot, mint fent írtam, tudtam mérni némi ellenállás változást, szal szerintem az jó lehet.. de a csatlakozó konnektora gyanús, mert a 4 hüvelyből 2 szép tiszta, fém színű, míg a másik 2 olyan, mintha valami zsírréteg lenne benne, és olyan mintha réz csatlakozók lennének.. Most letisztogattam, megáztattam kontakt sprayben... a 158 el i múlt, de a 157 maradt...
 
5. Otthon megint töröltem a hibatárolót. Ma reggel visszaérve pestre megint kiolvastam:157, 452?Huh? Hogy van az hogy hibakódok jönnek - mennek...?
 
6. Tényleg több helyen is látszik, hogy a vezetékekről pereg a szigetelés..    
 
7. Gurulós alapjáratom továbbra sincs.. Ha nem fullad le, akkor megáll olyan 900 körül és ott is marad.. de azért életképes az autó, mert néha még 400 körüli fordulatról is sikerül visszaküzdenie magát...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:15:00 »

Hali,
 
viszgálgattam, méregettem a gépet a hétvégén, de nem lette okosabb sajnos...
 
1. MAF-ot lehúzva nem hallottam semmi változást a motoron, illetve néha, mintha egy kicsit emelt volna a fordulaton.  Amikor visszatoltam a csatit, akkor sem volt változás.. DE próbáltam mérni az ellenállást egyes lábak között, és meleg levegő hatására csökkent az ellenállás...
 
2. Most láttam, hogy a Lambda szondát nem jól mértem, csodálkoztam is, hogy csak 0.03V van rajta... majd újra kell próbálkoznom, bár nem tom mmikor jutok műhely közelébe..
 
3. Felső hőm jeladó jó értékeket adott, szerintem nincs vele gond.
 
4. Hibatárolót töröltem, és hazaérve (210km) újra kiolvastam: 157, 158. Ez ugye megint MAF hiba lett...
 
5. Megnéztem a MAF-ot, mint fent írtam, tudtam mérni némi ellenállás változást, szal szerintem az jó lehet.. de a csatlakozó konnektora gyanús, mert a 4 hüvelyből 2 szép tiszta, fém színű, míg a másik 2 olyan, mintha valami zsírréteg lenne benne, és olyan mintha réz csatlakozók lennének.. Most letisztogattam, megáztattam kontakt sprayben... a 158 el i múlt, de a 157 maradt...
 
5. Otthon megint töröltem a hibatárolót. Ma reggel visszaérve pestre megint kiolvastam:157, 452?Huh? Hogy van az hogy hibakódok jönnek - mennek...?
 
6. Tényleg több helyen is látszik, hogy a vezetékekről pereg a szigetelés..    
 
7. Gurulós alapjáratom továbbra sincs.. Ha nem fullad le, akkor megáll olyan 900 körül és ott is marad.. de azért életképes az autó, mert néha még 400 körüli fordulatról is sikerül visszaküzdenie magát...
!!!452!!! Sebességjeladó!
 
Ez nekem kétszer is előfordult! Mindkétszer ugyan ezzel a tünettel, hogy leállt az autó. Bontóban keress, ha visszajön a hibakód, és próbálkozz. Ez a váltó tetején van 3 madzag jön ki belőle, és ebbe megy bele a km óra spirál. Felülről is szerelhető, de igen szivatós...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:16:00 »

Hali,
 
viszgálgattam, méregettem a gépet a hétvégén, de nem lette okosabb sajnos...
 
1. MAF-ot lehúzva nem hallottam semmi változást a motoron, illetve néha, mintha egy kicsit emelt volna a fordulaton.  Amikor visszatoltam a csatit, akkor sem volt változás.. DE próbáltam mérni az ellenállást egyes lábak között, és meleg levegő hatására csökkent az ellenállás...
 
2. Most láttam, hogy a Lambda szondát nem jól mértem, csodálkoztam is, hogy csak 0.03V van rajta... majd újra kell próbálkoznom, bár nem tom mmikor jutok műhely közelébe..
 
3. Felső hőm jeladó jó értékeket adott, szerintem nincs vele gond.
 
4. Hibatárolót töröltem, és hazaérve (210km) újra kiolvastam: 157, 158. Ez ugye megint MAF hiba lett...
 
5. Megnéztem a MAF-ot, mint fent írtam, tudtam mérni némi ellenállás változást, szal szerintem az jó lehet.. de a csatlakozó konnektora gyanús, mert a 4 hüvelyből 2 szép tiszta, fém színű, míg a másik 2 olyan, mintha valami zsírréteg lenne benne, és olyan mintha réz csatlakozók lennének.. Most letisztogattam, megáztattam kontakt sprayben... a 158 el i múlt, de a 157 maradt...
 
5. Otthon megint töröltem a hibatárolót. Ma reggel visszaérve pestre megint kiolvastam:157, 452?Huh? Hogy van az hogy hibakódok jönnek - mennek...?
 
6. Tényleg több helyen is látszik, hogy a vezetékekről pereg a szigetelés..    
 
7. Gurulós alapjáratom továbbra sincs.. Ha nem fullad le, akkor megáll olyan 900 körül és ott is marad.. de azért életképes az autó, mert néha még 400 körüli fordulatról is sikerül visszaküzdenie magát...
Ja, és hát ugye már tudjuk, hogy ilyen egy okleveles autó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:17:00 »

Hali,
 
viszgálgattam, méregettem a gépet a hétvégén, de nem lette okosabb sajnos...
 
1. MAF-ot lehúzva nem hallottam semmi változást a motoron, illetve néha, mintha egy kicsit emelt volna a fordulaton.  Amikor visszatoltam a csatit, akkor sem volt változás.. DE próbáltam mérni az ellenállást egyes lábak között, és meleg levegő hatására csökkent az ellenállás...
 
2. Most láttam, hogy a Lambda szondát nem jól mértem, csodálkoztam is, hogy csak 0.03V van rajta... majd újra kell próbálkoznom, bár nem tom mmikor jutok műhely közelébe..
 
3. Felső hőm jeladó jó értékeket adott, szerintem nincs vele gond.
 
4. Hibatárolót töröltem, és hazaérve (210km) újra kiolvastam: 157, 158. Ez ugye megint MAF hiba lett...
 
5. Megnéztem a MAF-ot, mint fent írtam, tudtam mérni némi ellenállás változást, szal szerintem az jó lehet.. de a csatlakozó konnektora gyanús, mert a 4 hüvelyből 2 szép tiszta, fém színű, míg a másik 2 olyan, mintha valami zsírréteg lenne benne, és olyan mintha réz csatlakozók lennének.. Most letisztogattam, megáztattam kontakt sprayben... a 158 el i múlt, de a 157 maradt...
 
5. Otthon megint töröltem a hibatárolót. Ma reggel visszaérve pestre megint kiolvastam:157, 452?Huh? Hogy van az hogy hibakódok jönnek - mennek...?
 
6. Tényleg több helyen is látszik, hogy a vezetékekről pereg a szigetelés..    
 
7. Gurulós alapjáratom továbbra sincs.. Ha nem fullad le, akkor megáll olyan 900 körül és ott is marad.. de azért életképes az autó, mert néha még 400 körüli fordulatról is sikerül visszaküzdenie magát...
És láttad azt az említett MKII-őt a Képes hírdetések között?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.