Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:01:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804885 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2007.04.04 szerda, 08:03:00 »

Bazs77 kollegával történt beszélgetés után valószínűleg a klímakompresszor csapágya eltört és mindenestül beragadt-csörömp.A füst pedig a gen.szíj...többet a szerelő tud majd mondani.Tekintettel egy klk. árára-ha az,meg a megszüntethetetlen olajszivárgásra és a szerelő által ajánlott vez. tengely cserére egyszerűbbnek látom a motorcserét......igaz papírozva nem lesz,esetleg később.Motorkód ugyanaz,szám?Remélem nem szedik szét az autót a kpm ellenőrzésen...Szóval nincs szerencsém,de sűrűn imádkozok a MONDIk istenéhez
Szia Misi107!
 
Mi a helyzet a géppel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2007.04.04 szerda, 08:46:00 »

misi107 kitartás! bazs77 üdv ! figyuzzatok, olyat csinálnak valahol, hogy az oldalsó ablakokon a karcokat valamivel kiszedik, tudjátok a vízlehúzó gumi rohadása miatt keletkezett csíkokat !?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:06:00 »

misi107 kitartás! bazs77 üdv ! figyuzzatok, olyat csinálnak valahol, hogy az oldalsó ablakokon a karcokat valamivel kiszedik, tudjátok a vízlehúzó gumi rohadása miatt keletkezett csíkokat !?
Hi Bandi!
 
Sajna azokat a karcokat nem tudják kipolírozni már:-((((( Túl mélyek és érdekesen törné utána a fényt az üveg. Csinálnának az ablakodból egy jó kis nagyítót;-)))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:12:00 »

Szia Misi107!
 
Mi a helyzet a géppel
Szia!Ma húzzuk ki Burczyval Kistelekre aztán a többi majd kiderül.De én a csere mellett vagyok,az autó használható részeit meg akció keretén belül meghirdetem,hátha sikerül valamennyit kiárulni belőle utána irány a bontó.Szenia!Ha jól emlékszem a Totalcar boltjában van ilyen sérülésekre folyadék-igaz most nem találtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:26:00 »

wazze! nah valami okosat kitalálunk ! addig nem alszok !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:29:00 »

wazze! nah valami okosat kitalálunk ! addig nem alszok !
Várom a tapasztalatokat!!!
Tessék mindenkivel megosztani!!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:39:00 »

Várom a tapasztalatokat!!!
Tessék mindenkivel megosztani!!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2007.04.04 szerda, 13:01:00 »

Szia!Ma húzzuk ki Burczyval Kistelekre aztán a többi majd kiderül.De én a csere mellett vagyok,az autó használható részeit meg akció keretén belül meghirdetem,hátha sikerül valamennyit kiárulni belőle utána irány a bontó.Szenia!Ha jól emlékszem a Totalcar boltjában van ilyen sérülésekre folyadék-igaz most nem találtam.
Szorítok én is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2007.04.04 szerda, 15:44:00 »

Na érdekes utazás volt szervo nélküli kormánnyal meg fékkel...éljen a férfierő...Szóval teljesen igaza volt Bazs kollegának.Klíma teljesen kikészült+amit még talál.Szerelőnek nem tetszett a motorcsere lehetősége-lusta népség-nekem meg a motor megbontása.Ha ott a jó,azt minek szedné szét ha átmehet egészben is?Mindenesetre megcsinálja valamikor húsvét utánra...dehát hol van még karácsony?A nagytalira tán csak kész lesz?Elintéztem a szabit erre nem lesz mivel menni?Csak nem esik meg velem ez a csúfság...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2007.04.04 szerda, 15:59:00 »

Na érdekes utazás volt szervo nélküli kormánnyal meg fékkel...éljen a férfierő...Szóval teljesen igaza volt Bazs kollegának.Klíma teljesen kikészült+amit még talál.Szerelőnek nem tetszett a motorcsere lehetősége-lusta népség-nekem meg a motor megbontása.Ha ott a jó,azt minek szedné szét ha átmehet egészben is?Mindenesetre megcsinálja valamikor húsvét utánra...dehát hol van még karácsony?A nagytalira tán csak kész lesz?Elintéztem a szabit erre nem lesz mivel menni?Csak nem esik meg velem ez a csúfság...
Símán kész lesz, és megyünk együtt... tudoood...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 08:39:00 »

Na érdekes utazás volt szervo nélküli kormánnyal meg fékkel...éljen a férfierő...Szóval teljesen igaza volt Bazs kollegának.Klíma teljesen kikészült+amit még talál.Szerelőnek nem tetszett a motorcsere lehetősége-lusta népség-nekem meg a motor megbontása.Ha ott a jó,azt minek szedné szét ha átmehet egészben is?Mindenesetre megcsinálja valamikor húsvét utánra...dehát hol van még karácsony?A nagytalira tán csak kész lesz?Elintéztem a szabit erre nem lesz mivel menni?Csak nem esik meg velem ez a csúfság...
Heló misi107!
 
Egyébként egy picit egyet értek a szerelőddel....
Merthogy ugye a klímakompresszorod kellene csak ártakni, meg ha jól emlékszem vezérműtengyely/ek/e/t/... Ahhoz nem igazán kell megbontani a motort. Tehát sokkal kisebb meló kicserélni ezeket, mint az egész motort. Meg olcsóbb is.....Mármint munkadíjban. A klímakompi cserét nem irígylem tőlül-ku..a sz@r meló... Hülye helyen van és igencsak kevés a hely. Én egymás után kétszer is megnyertem tavaly, mert ugye a bontóban szivárgó kompresszort adtak.....
Kitartás!  
Azért gondold át a döntést, mielőtt belevágsz.  
Mert ugye májustól /elvileg/ szigorított műszaki lesz, előtte kötelezően be akarnak vezetni minden alkalommal egy "kis" eredetvizsgát. Namost ha nem az a moci van benne, aminek kellene, az nem túl jó......
Bazs77
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:43:00 »

Turbó, és adagoló csere! TDDI alázót lehet belőle kreálni lásd: Citrom, aki sértődve nem jár erre...
Hm... Ő hogy csinálta?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:38:00 »

Hm... Ő hogy csinálta?
Sok korommal...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:48:00 »

Hm... Ő hogy csinálta?
Ha jól tudom, akkor bosch adagoló, geometriás turbó, talán 60-as cső kipuffként...
 
Egyébként jól vagytok ott Veszprémben? megy még az 1,6?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:17:00 »

Sziasztok!
 
tud valaki küldeni egy fényképet 5 ajtós vas csomagteréről + ajtóról... Hülyeség mi:-) ? Az a gond, hogy nem záródik az ajtó rendesen... ajtó csere volt (1.6-os ajtaja lett felrakva... a szárnyas) A srác aki cserélte, állítja: a zárat kell utána állítani, másik szerelő állítja, ogy az ajtóról hiányzik valami gumitartó. Mivel nem tudom, ogy kit üssek meg, így kéne egy fotó vagy kettő, egy működő konfigról... MERT MÁR MEGŐRÜLÖK A NYIKORGÁSTÓL kösz. Email: north77viking@yahoo.com
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:27:00 »

Sziasztok!
 
tud valaki küldeni egy fényképet 5 ajtós vas csomagteréről + ajtóról... Hülyeség mi:-) ? Az a gond, hogy nem záródik az ajtó rendesen... ajtó csere volt (1.6-os ajtaja lett felrakva... a szárnyas) A srác aki cserélte, állítja: a zárat kell utána állítani, másik szerelő állítja, ogy az ajtóról hiányzik valami gumitartó. Mivel nem tudom, ogy kit üssek meg, így kéne egy fotó vagy kettő, egy működő konfigról... MERT MÁR MEGŐRÜLÖK A NYIKORGÁSTÓL kösz. Email: north77viking@yahoo.com
Kedves komám!:)
 
Ne üss meg senkit...:-)
Képet ugyan nem küldök, de amit érdemes megnéznetek, az, hogy a régi és az új ajtón ugyanott vannak-e az ütköző gumi babák. Mert a közelmúltban én is cseréletm 5. ajtót és természetesen a kettőn nem ugyanott voltak ezek a csodák. Ehhez nem kell kép, meg tudod nézni, ha ez van, akkor le kell fúrni a popszegecseket, amik tartják és át kell fúrni őket a megfelelő helyre...  
Remélem segítettem picit...
 
Üdv:
Bazs77
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 18:31:00 »

Ha jól tudom, akkor bosch adagoló, geometriás turbó, talán 60-as cső kipuffként...
 
Egyébként jól vagytok ott Veszprémben? megy még az 1,6?
Megyeget... Lassacskán betölti a 300.000-et. Nemrég műszakizott. Csak ritkán használjuk. Férjemnek van céges rohangászósautó, de az ölég büntetés, gyereket abba én bele nem rakok, mi viszont elég ritkán "szabadulunk":)) Na, mindegy, így legalább ritkán veszik el a jogsimat Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 18:32:00 »

Sziasztok!
 
tud valaki küldeni egy fényképet 5 ajtós vas csomagteréről + ajtóról... Hülyeség mi:-) ? Az a gond, hogy nem záródik az ajtó rendesen... ajtó csere volt (1.6-os ajtaja lett felrakva... a szárnyas) A srác aki cserélte, állítja: a zárat kell utána állítani, másik szerelő állítja, ogy az ajtóról hiányzik valami gumitartó. Mivel nem tudom, ogy kit üssek meg, így kéne egy fotó vagy kettő, egy működő konfigról... MERT MÁR MEGŐRÜLÖK A NYIKORGÁSTÓL kösz. Email: north77viking@yahoo.com
Valóban lehet a záron utánaállítani. De Te inkább csak üss, és akkor hátha megcsinálják garanciába:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 18:33:00 »

Heló misi107!
 
Egyébként egy picit egyet értek a szerelőddel....
Merthogy ugye a klímakompresszorod kellene csak ártakni, meg ha jól emlékszem vezérműtengyely/ek/e/t/... Ahhoz nem igazán kell megbontani a motort. Tehát sokkal kisebb meló kicserélni ezeket, mint az egész motort. Meg olcsóbb is.....Mármint munkadíjban. A klímakompi cserét nem irígylem tőlül-ku..a sz@r meló... Hülye helyen van és igencsak kevés a hely. Én egymás után kétszer is megnyertem tavaly, mert ugye a bontóban szivárgó kompresszort adtak.....
Kitartás!  
Azért gondold át a döntést, mielőtt belevágsz.  
Mert ugye májustól /elvileg/ szigorított műszaki lesz, előtte kötelezően be akarnak vezetni minden alkalommal egy "kis" eredetvizsgát. Namost ha nem az a moci van benne, aminek kellene, az nem túl jó......
Bazs77
Persze ezzel egyetértek,de az autó most volt műszakin és nem akarom megint vizsgáztatni.A másik meg, hogy vannak más problémák is a motorjával l. 4774.A kuplung szarakodását se tudták megszüntetni ill. csak ideiglenesen.Mint az este kiderült,a hengerfejnél-is-szórja az olajat kifele.Szerinted ilyenkor mit tegyek?Részemről még mindig a csere az egyszerűbb megoldás...Más vélemény?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2007.04.06 péntek, 08:23:00 »

Persze ezzel egyetértek,de az autó most volt műszakin és nem akarom megint vizsgáztatni.A másik meg, hogy vannak más problémák is a motorjával l. 4774.A kuplung szarakodását se tudták megszüntetni ill. csak ideiglenesen.Mint az este kiderült,a hengerfejnél-is-szórja az olajat kifele.Szerinted ilyenkor mit tegyek?Részemről még mindig a csere az egyszerűbb megoldás...Más vélemény?
Mit csinál a kuplungod? (ha semmit nem tud megoldani a szervíz, nem őket kellene inkább cserélni?Huh??)
Hengerfej tömítésnél szivárog? Azt sem sok idő cserélni:-) Persze, ha már lent van, akkor szelepszár szimmeringeket is cserélni!! És utána lesz egy vadálat géped, a saját motorjával.
De végülis te tudod. Ha az a másik motor annyira jó állapotú, akkor tessék mondani a szerelőnek, hogy nézzen rád! Te vagy a TULAJ, és te azt mondod cserélje ki, oszt' kész:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2007.04.06 péntek, 08:28:00 »

Persze ezzel egyetértek,de az autó most volt műszakin és nem akarom megint vizsgáztatni.A másik meg, hogy vannak más problémák is a motorjával l. 4774.A kuplung szarakodását se tudták megszüntetni ill. csak ideiglenesen.Mint az este kiderült,a hengerfejnél-is-szórja az olajat kifele.Szerinted ilyenkor mit tegyek?Részemről még mindig a csere az egyszerűbb megoldás...Más vélemény?
a kuplung javítását csak kiszerelt motornál lehet végezni, tehát a motor ki-be szerelését nem lehet megúszni, a papírmunka meg nem lehet olyan nehéz, ha a tiéd volt eredetileg is a motor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2007.04.06 péntek, 08:56:00 »

Mit csinál a kuplungod? (ha semmit nem tud megoldani a szervíz, nem őket kellene inkább cserélni?Huh??)
Hengerfej tömítésnél szivárog? Azt sem sok idő cserélni:-) Persze, ha már lent van, akkor szelepszár szimmeringeket is cserélni!! És utána lesz egy vadálat géped, a saját motorjával.
De végülis te tudod. Ha az a másik motor annyira jó állapotú, akkor tessék mondani a szerelőnek, hogy nézzen rád! Te vagy a TULAJ, és te azt mondod cserélje ki, oszt' kész:-)
A kuplung kinyomásakor olyan hangja volt,mintha nem oldana rendesen.Súrlódó-fémes hang.Pedál felengedéskor meg csattant elég tisztességesen.Két különböző szaki is megnézte és nem tudták mitől.Megbízhatónak ismertem meg mindegyiküket így nem kételkedem benne,hogy tényleg nem tudják mi a baja.De a családdal együtt már igencsak idegesített,hogy városban állandóan a csattogást hallgattuk belülről.A motorcseréről ennyit találtam:"A motorcserét nyilvántartásba kell vetetni az okmányirodában: ezért be kell mennie az okmányirodába, ott bemutatni a forgalmit és ha van, törzskönyvet, a motor tulajdonjogát igazoló okiratot (pl. számla, adás-vételi szerződés). Nem típusazonos motor beépítése esetén a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és Műszaki adatlap is szükséges, valamint a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik. A motorcsere nyilvántartásba vételének díjai, illetéke: forgalmi engedély illetéke 6.000 Ft, törzskönyv illetéke 6.000 Ft, nem típusazonos motor beépítése esetén az érvényesítő címke díja 320 Ft."Szóval az  én értelmezésem szerint csak a 12eft illetéket kell fizetni és annyi.Nálam annyi a bibi,hogy a másik autóra szeptemberben jár le a lízing,addig nem írattathatom át a motort.Igaz,amikor a törést bejelentettem,azzal se foglalkoztak.Annyi volt a kérdés,hogy tudom-e fizetni a részletet.Ha igen,akkor nem érdekes,hogy összetört.Azóta meg szépen átépültek az alkatrészek ebbe az autóba.Mire egybelett jött ez.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:00:00 »

A kuplung kinyomásakor olyan hangja volt,mintha nem oldana rendesen.Súrlódó-fémes hang.Pedál felengedéskor meg csattant elég tisztességesen.Két különböző szaki is megnézte és nem tudták mitől.Megbízhatónak ismertem meg mindegyiküket így nem kételkedem benne,hogy tényleg nem tudják mi a baja.De a családdal együtt már igencsak idegesített,hogy városban állandóan a csattogást hallgattuk belülről.A motorcseréről ennyit találtam:"A motorcserét nyilvántartásba kell vetetni az okmányirodában: ezért be kell mennie az okmányirodába, ott bemutatni a forgalmit és ha van, törzskönyvet, a motor tulajdonjogát igazoló okiratot (pl. számla, adás-vételi szerződés). Nem típusazonos motor beépítése esetén a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és Műszaki adatlap is szükséges, valamint a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik. A motorcsere nyilvántartásba vételének díjai, illetéke: forgalmi engedély illetéke 6.000 Ft, törzskönyv illetéke 6.000 Ft, nem típusazonos motor beépítése esetén az érvényesítő címke díja 320 Ft."Szóval az  én értelmezésem szerint csak a 12eft illetéket kell fizetni és annyi.Nálam annyi a bibi,hogy a másik autóra szeptemberben jár le a lízing,addig nem írattathatom át a motort.Igaz,amikor a törést bejelentettem,azzal se foglalkoztak.Annyi volt a kérdés,hogy tudom-e fizetni a részletet.Ha igen,akkor nem érdekes,hogy összetört.Azóta meg szépen átépültek az alkatrészek ebbe az autóba.Mire egybelett jött ez.....
A váltótartókat nézd meg az szokott csattogni. A bak csavarját fentről tudod oldani - alul van egy hatlap, de az nem mozdul - már feszegettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:52:00 »

Sziasztok!
 
Az a tényálás, hogy az ajtón semmilyen gumi nincs, csak a helye. Erre azt mondta az arc, hogy nem is kell az ajtón is meg a kesznin is lennie.... Megölhetem őket? Mert szerintem hobbiból nem fúrnak rá lyukat (ajtóra), hanem oda raknak is valamit... nemm?
És ha sanda gyanúm beigazolódik, és kell rá gumi... azt hol kapok? Kb mennyiért?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:52:00 »

A kuplung kinyomásakor olyan hangja volt,mintha nem oldana rendesen.Súrlódó-fémes hang.Pedál felengedéskor meg csattant elég tisztességesen.Két különböző szaki is megnézte és nem tudták mitől.Megbízhatónak ismertem meg mindegyiküket így nem kételkedem benne,hogy tényleg nem tudják mi a baja.De a családdal együtt már igencsak idegesített,hogy városban állandóan a csattogást hallgattuk belülről.A motorcseréről ennyit találtam:"A motorcserét nyilvántartásba kell vetetni az okmányirodában: ezért be kell mennie az okmányirodába, ott bemutatni a forgalmit és ha van, törzskönyvet, a motor tulajdonjogát igazoló okiratot (pl. számla, adás-vételi szerződés). Nem típusazonos motor beépítése esetén a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és Műszaki adatlap is szükséges, valamint a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik. A motorcsere nyilvántartásba vételének díjai, illetéke: forgalmi engedély illetéke 6.000 Ft, törzskönyv illetéke 6.000 Ft, nem típusazonos motor beépítése esetén az érvényesítő címke díja 320 Ft."Szóval az  én értelmezésem szerint csak a 12eft illetéket kell fizetni és annyi.Nálam annyi a bibi,hogy a másik autóra szeptemberben jár le a lízing,addig nem írattathatom át a motort.Igaz,amikor a törést bejelentettem,azzal se foglalkoztak.Annyi volt a kérdés,hogy tudom-e fizetni a részletet.Ha igen,akkor nem érdekes,hogy összetört.Azóta meg szépen átépültek az alkatrészek ebbe az autóba.Mire egybelett jött ez.....
Bár nem mondeos tapasztalat alapján de én a kinyomó csapágyat jelölném meg. az szokott nyomkodásra kerregni csattogni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:55:00 »

MÁSIK ügy:
Olajcsere, és a szerelőm beletöltött egy adalékot az olajba, ami felpuhítja a tömítéseket, ogy ne szivárogjon el az olaj.. Erre most meg meleg a motor... (Termosztát cserélve, edíg ingadozott, de most már fixen a NORMAL felirat A-jánál van kb 30 km vegyes út után)
Ha most azonnal beleteszek csak friss olajat (szűrőt nem cserélek) akkor ezzel ki tudom küszöbölni ezt a hibaforrást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:55:00 »

Bár nem mondeos tapasztalat alapján de én a kinyomó csapágyat jelölném meg. az szokott nyomkodásra kerregni csattogni.
Ki lett cserélve újra...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:55:00 »

Sziasztok!
 
tud valaki küldeni egy fényképet 5 ajtós vas csomagteréről + ajtóról... Hülyeség mi:-) ? Az a gond, hogy nem záródik az ajtó rendesen... ajtó csere volt (1.6-os ajtaja lett felrakva... a szárnyas) A srác aki cserélte, állítja: a zárat kell utána állítani, másik szerelő állítja, ogy az ajtóról hiányzik valami gumitartó. Mivel nem tudom, ogy kit üssek meg, így kéne egy fotó vagy kettő, egy működő konfigról... MERT MÁR MEGŐRÜLÖK A NYIKORGÁSTÓL kösz. Email: north77viking@yahoo.com
Ezt viszont mondeos tapasztalat alapján mondom mert én is szívtam vele: a zár állítás nem hülyeség az alsó részében van egy nyelv annak a kismértékű hajlítása csodákra képes. Illetve a két oldalán az ajtónak van két rugós gumibaba azoknak az állapotát és helyét érdemes megnézni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:56:00 »

Sziasztok!
 
Az a tényálás, hogy az ajtón semmilyen gumi nincs, csak a helye. Erre azt mondta az arc, hogy nem is kell az ajtón is meg a kesznin is lennie.... Megölhetem őket? Mert szerintem hobbiból nem fúrnak rá lyukat (ajtóra), hanem oda raknak is valamit... nemm?
És ha sanda gyanúm beigazolódik, és kell rá gumi... azt hol kapok? Kb mennyiért?
ezeket nyugodtan veheted a bontóban csak nézd át őket. 2-3 ezerből meg lehet úszni az egész szettet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2007.04.06 péntek, 09:58:00 »

Sziasztok!
 
Az a tényálás, hogy az ajtón semmilyen gumi nincs, csak a helye. Erre azt mondta az arc, hogy nem is kell az ajtón is meg a kesznin is lennie.... Megölhetem őket? Mert szerintem hobbiból nem fúrnak rá lyukat (ajtóra), hanem oda raknak is valamit... nemm?
És ha sanda gyanúm beigazolódik, és kell rá gumi... azt hol kapok? Kb mennyiért?
Az jó, mert nekem az ajtón semmilyen gumi nincs... csak a kasznin.... szerintem akkor az ajtóról leoperálta a delikvens... (Neki is ugyan ilyen mondija van...) A szomorú az egészben az, hogy házhoz vittem a javítandó meg a teljesen üzemkész donort is... és szervíz után nagylelkűen a donort neki adtam ingyé....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:09:00 »

a kuplung javítását csak kiszerelt motornál lehet végezni, tehát a motor ki-be szerelését nem lehet megúszni, a papírmunka meg nem lehet olyan nehéz, ha a tiéd volt eredetileg is a motor
Hát izé... szerintem a váltót sokkal egyszerűbb kivenni "kuplungozáshoz", mint a motort. Én legalábbis így szoktam tenni......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:12:00 »

Az jó, mert nekem az ajtón semmilyen gumi nincs... csak a kasznin.... szerintem akkor az ajtóról leoperálta a delikvens... (Neki is ugyan ilyen mondija van...) A szomorú az egészben az, hogy házhoz vittem a javítandó meg a teljesen üzemkész donort is... és szervíz után nagylelkűen a donort neki adtam ingyé....
Szia Viking1!
 
Nos, nem feltétlenül kell lennie az ajtón guminak. Két féle megoldást alkalmaztak a Fordék:-)
Ez természetesen két féle méretű gumival volt megoldva.  
1. az ajtón és a kasznin is van, 1-1 vékony gumi.
2. csak a kasznin van magasabb gumi.
Nézd meg a régi ajtód, hátha még nem dobta ki a mester....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:14:00 »

Szia Viking1!
 
Nos, nem feltétlenül kell lennie az ajtón guminak. Két féle megoldást alkalmaztak a Fordék:-)
Ez természetesen két féle méretű gumival volt megoldva.  
1. az ajtón és a kasznin is van, 1-1 vékony gumi.
2. csak a kasznin van magasabb gumi.
Nézd meg a régi ajtód, hátha még nem dobta ki a mester....
Igyekszem elérni...de mnem veszi fel... ugyanitt leszedték az elektromos tükreimet is, mert " a manuális tükör színe jobban megy a kárpithoz...."
A másik kérdésemre tudtok lőni valamit?Huh? (#4805)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:14:00 »

Bár nem mondeos tapasztalat alapján de én a kinyomó csapágyat jelölném meg. az szokott nyomkodásra kerregni csattogni.
Szerintem is tuti a kinyomócsapágy halála....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:19:00 »

Igyekszem elérni...de mnem veszi fel... ugyanitt leszedték az elektromos tükreimet is, mert " a manuális tükör színe jobban megy a kárpithoz...."
A másik kérdésemre tudtok lőni valamit?Huh? (#4805)
Kérdés:
Nagyjából honnan látszik az olajszivárágs?
 
Lenyúlták a tükreidet?? Hmmm.... tévedtem: CSAK ÜSS MEG VALAKIT!!!!!!!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2007.04.06 péntek, 10:34:00 »

Kérdés:
Nagyjából honnan látszik az olajszivárágs?
 
Lenyúlták a tükreidet?? Hmmm.... tévedtem: CSAK ÜSS MEG VALAKIT!!!!!!!:)
Bal oldalt, meg alul... huh.. nehezen behatárolható... no mind1 újra olajcsere. Holnap...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:01:00 »

Szerintem is tuti a kinyomócsapágy halála....
l. 4804,csak a váltó lett lehúzva a motorról,tényleg egyszerűbb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:02:00 »

az olajszivárgást nem hiszem hogy egy szimpla olajcsere megoldja hacsak nem valami brutál sűrűt öntessz bele de az meg egy csomó más dolognak nem tesz jót
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:03:00 »

Kell valakinek olajteknő tömítés?Új,cromaxnál vásárolt számlával...végül nem kellett 1.8b-s hez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:13:00 »

l. 4804,csak a váltó lett lehúzva a motorról,tényleg egyszerűbb...
Új kinyomócsapággyal is csinálja....Huh???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:13:00 »

Bal oldalt, meg alul... huh.. nehezen behatárolható... no mind1 újra olajcsere. Holnap...
Hát, nem akarok kedvszegő lenni..... DE:
ezek a szivárgáscsökkentő trutyik nem sokat érnek. Öcsém próbálkozott már ilyesmivel, de 0 eredménnyel.
Általában a vezérműtengely jeladójánál jön fentről az olaj benyásoknál. legalábbis 10-ből 9x......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:14:00 »

misi! 2.0-ba jó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:41:00 »

misi! 2.0-ba jó?
Nem tudom,de utánakérdezek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:42:00 »

Új kinyomócsapággyal is csinálja....Huh???
Igen,csak épp azt nem tudja senki miért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:46:00 »

misi! 2.0-ba jó?
Megnéztem a cromax oldalán,a diesel és a v6 külön van,a zetec-1.6,1.8,2.0-egy kategória úgyhogy szerintem jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2007.04.06 péntek, 11:51:00 »

Telefonos érdeklődésre is az a válasz,hogy jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2007.04.06 péntek, 12:35:00 »

Csodaadalékot nehogy beöntsetek többet árt mint használ, ami folyik meg kell javítani nem befusizni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2007.04.06 péntek, 12:42:00 »

Igen,csak épp azt nem tudja senki miért.
Nézd. Azért lássuk be, nincs ott olyan sok minden, ami sercegő hangot tudna adni....
Amúgy csak kinyomócsapágyat cseréltek annó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2007.04.06 péntek, 13:40:00 »

Nézd. Azért lássuk be, nincs ott olyan sok minden, ami sercegő hangot tudna adni....
Amúgy csak kinyomócsapágyat cseréltek annó?
Igen.A váltó tuti jó,mert nem akadt meg semmi gond nem volt vele,csak a kuplung kinyomáskor-felengedéskor csinálta/ja.Menet közben sem volt hangja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2007.04.06 péntek, 15:42:00 »

Csodaadalékot nehogy beöntsetek többet árt mint használ, ami folyik meg kell javítani nem befusizni
Fusim, ne fusizzak? :-)
Én már sokszor mondtam: amper vadász vagyok.. autóhoz hozzáértés nuku. Eleje hátulja, oszt mitől megy nem tudom... ezért viszem el szakemberhez.... Az olajcserével csak azt akarom elérni, hogy az adalék eltünjön a motortérből... Van valami kocc alul is, ahonnan az olaj elmehet (15000km alatt 1,5 liter asszem), de a jóember nem csinálta meg.... Szóval ennyi a szakemberekről.. ha én így végezném a munkám... sok árva gyerek lenne...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.