Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:32:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804996 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 20:04:00 »

A relét hallom kattogni a duda lenyomásakor.Ez jó v. nem?
Apropo nekem mindkét oldalon van duda kábel. Fel is tettem mindkét oldalra dudát és szól is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2007.05.10 csütörtök, 20:12:00 »

Apropo nekem mindkét oldalon van duda kábel. Fel is tettem mindkét oldalra dudát és szól is.
Én ennek az egynek is örülnék...de van lógó vezeték a tartálynál,majd megnézem.A másik autó talán holnap v. holnapután kerül vissza.De a relét kicseréltem és semmi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2007.05.11 péntek, 14:46:00 »

Képzeljétek , nagy mázlim volt , semmi ismerős nélkül elvittem műszakiztatni az autot a FKF-hez (űllöi vas gereben ) És 3 dolog miatt akarták meghúzni a vizsgán az autot de *** rendessek voltak és a sírásom hallgató fülekre talált és megoldották :DD  
Hátsó fék 0 kézi is
Bal hátsó lengéscsillapító akkor kilegést mutatott a monitoron hogy ha 2-t egymásra tettek volna akkor is felér a tetejére a jelzés!!
És alul meg tiszta olaj Cheesy szervó olaj ( havi 1 liter Cheesy hát persze hogy tiszta gány az alja!
 
de mondom nagyon rugalmasak voltak!!!  
 
Csávó a köv mercivel ráált a mérőre , lemérte és az adatot az enyémhez tette .
na de pssz!  
 
2 évig megint hawai! huu
Aztán majd megcsináltatom ha találok alkatrészt jó áron .  
 
Jó autózást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2007.05.11 péntek, 14:49:00 »

ja még érdekesség:  
 
Mikor merázta a kocsit a jobb légzsák gumi eleresztette magát azóta fityeg.
a hátsó ablaktörlő cspkodott Cheesy
a csomagtartó közveszélyes módon rázkódott (sajnáltam kicsit)
na meg ugye a felfüggesztés
 
és nem utolsó sorban a szemüvegem a közép konzolban!!  
 
ennyi
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2007.05.11 péntek, 14:50:00 »

Képzeljétek , nagy mázlim volt , semmi ismerős nélkül elvittem műszakiztatni az autot a FKF-hez (űllöi vas gereben ) És 3 dolog miatt akarták meghúzni a vizsgán az autot de *** rendessek voltak és a sírásom hallgató fülekre talált és megoldották :DD  
Hátsó fék 0 kézi is
Bal hátsó lengéscsillapító akkor kilegést mutatott a monitoron hogy ha 2-t egymásra tettek volna akkor is felér a tetejére a jelzés!!
És alul meg tiszta olaj Cheesy szervó olaj ( havi 1 liter Cheesy hát persze hogy tiszta gány az alja!
 
de mondom nagyon rugalmasak voltak!!!  
 
Csávó a köv mercivel ráált a mérőre , lemérte és az adatot az enyémhez tette .
na de pssz!  
 
2 évig megint hawai! huu
Aztán majd megcsináltatom ha találok alkatrészt jó áron .  
 
Jó autózást.
boldi, azért így autózni inkább veszélyes, mint nem. Te észre se veszed a "sima" menések alatt, de neadjisten egy élesebb szitut...
A zéró fék önmagáért kiált, a lengcsill meg 5 (tipp) egyéb gondot okoz, melyekből nekem első a kanyarstabilitás.
Naplózva

MKI 2.0i
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2007.05.11 péntek, 15:44:00 »

ja még érdekesség:  
 
Mikor merázta a kocsit a jobb légzsák gumi eleresztette magát azóta fityeg.
a hátsó ablaktörlő cspkodott Cheesy
a csomagtartó közveszélyes módon rázkódott (sajnáltam kicsit)
na meg ugye a felfüggesztés
 
és nem utolsó sorban a szemüvegem a közép konzolban!!  
 
ennyi
Boldi! Miklóson van egy elég jó maszek, én is most csináltattam fékeket: első fékbetét+hátsó fékbetét+fékdob felszabályozás+hátsó fékmunkahenger 30 ropi. Ég és föld! Ne járj *** fékkel, nem nagy pénz, és sokat számíthat.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2007.05.11 péntek, 15:55:00 »

Képzeljétek , nagy mázlim volt , semmi ismerős nélkül elvittem műszakiztatni az autot a FKF-hez (űllöi vas gereben ) És 3 dolog miatt akarták meghúzni a vizsgán az autot de *** rendessek voltak és a sírásom hallgató fülekre talált és megoldották :DD  
Hátsó fék 0 kézi is
Bal hátsó lengéscsillapító akkor kilegést mutatott a monitoron hogy ha 2-t egymásra tettek volna akkor is felér a tetejére a jelzés!!
És alul meg tiszta olaj Cheesy szervó olaj ( havi 1 liter Cheesy hát persze hogy tiszta gány az alja!
 
de mondom nagyon rugalmasak voltak!!!  
 
Csávó a köv mercivel ráált a mérőre , lemérte és az adatot az enyémhez tette .
na de pssz!  
 
2 évig megint hawai! huu
Aztán majd megcsináltatom ha találok alkatrészt jó áron .  
 
Jó autózást.
Lesz egy jó állapotu komplett hátsófék rendszerem eladó hamarosan, kézifékkotéllel ha kell - átalakítom tárcsásra. Minden gyári, a dobok pirosra lettek festve vásárláskor, a betétek a munkahengerek 2 évesek a csövek 7 hónaposak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2007.05.11 péntek, 15:55:00 »

Sziasztok!
Remélem valaki tud segíteni a problémám megoldásában ami az lenne hogy menet közben beindul a vészvillogó elkezd kürtölni miközben az óra melletti piros led folyamatosan világít.Megállok kulcs ki 1perc és megszünt a probléma, kb hetente egyszer eljátsza velem valami tipp vagy irány az autóvill. szerelő.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2007.05.11 péntek, 17:30:00 »

Sziasztok!
Remélem valaki tud segíteni a problémám megoldásában ami az lenne hogy menet közben beindul a vészvillogó elkezd kürtölni miközben az óra melletti piros led folyamatosan világít.Megállok kulcs ki 1perc és megszünt a probléma, kb hetente egyszer eljátsza velem valami tipp vagy irány az autóvill. szerelő.
A riasztója kapcsol be => szervíz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2007.05.11 péntek, 19:26:00 »

Na,ma addig gányoltam azt a fránya dudát amíg jó lett.De még mindig titok miért nem működött...esetleg múló női szeszély?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2007.05.11 péntek, 19:27:00 »

Na,ma addig gányoltam azt a fránya dudát amíg jó lett.De még mindig titok miért nem működött...esetleg múló női szeszély?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2007.05.11 péntek, 22:57:00 »

Na,ma addig gányoltam azt a fránya dudát amíg jó lett.De még mindig titok miért nem működött...esetleg múló női szeszély?
Vagy kontakthiba...
Nem az nem lehet, túl egyszerű:)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2007.05.12 szombat, 08:40:00 »

Vagy kontakthiba...
Nem az nem lehet, túl egyszerű:)))
Viszont taáltam csövet ami a semmibe vezet.A tűzfalon a baloldali-nekem 3 van-vacakból vezet ki.Megy bele cső,de a kivezető le lett dugózva.A másik motor rendesen be volt kötve,de a donor autóba meg eleve csak 2 db ilyen akármi volt.Ez okozhat hosszabb távon galibát?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2007.05.12 szombat, 09:09:00 »

Viszont taáltam csövet ami a semmibe vezet.A tűzfalon a baloldali-nekem 3 van-vacakból vezet ki.Megy bele cső,de a kivezető le lett dugózva.A másik motor rendesen be volt kötve,de a donor autóba meg eleve csak 2 db ilyen akármi volt.Ez okozhat hosszabb távon galibát?
A donorod a fiatalabb gondolom? Az újabbakon csak 2 doboz van egy kocka meg egy kerek. A EGR rendszer vezérlését végzik. Az impulzuslevegő szelepet hagyták el ha jól emléxem. Az EGR nyomásérzékelő és EGR működtető egységek maradtak. Más a dugasz is az ujak kisebbek gondolom a nagy köteget is át kellett rakni a motorcserénél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2007.05.12 szombat, 11:43:00 »

Látod azt nem tudom.De egy biztos,majd utólag rögzíteni kell pár vezetéket,mert csak lógnak a levegőben.Duda kábelt meg mégse találtam a tartálynál de ez legyen a legkisebb gond.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2007.05.12 szombat, 12:21:00 »

Látod azt nem tudom.De egy biztos,majd utólag rögzíteni kell pár vezetéket,mert csak lógnak a levegőben.Duda kábelt meg mégse találtam a tartálynál de ez legyen a legkisebb gond.
A régi motornak volt impulzuslevegő szűrője is a kipuff leömlő környékén. A mostanin gondolom már nincs, nem kell tisztogatnod meg cserélni, olajozni a szűrőjét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2007.05.12 szombat, 12:33:00 »

Lesz egy jó állapotu komplett hátsófék rendszerem eladó hamarosan, kézifékkotéllel ha kell - átalakítom tárcsásra. Minden gyári, a dobok pirosra lettek festve vásárláskor, a betétek a munkahengerek 2 évesek a csövek 7 hónaposak.
Szervusz!  
Ha meglesz a fékrendszer szolj légyszíves és megbeszéljük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2007.05.12 szombat, 12:41:00 »

Szervusz!  
Ha meglesz a fékrendszer szolj légyszíves és megbeszéljük.
Csonkállványok csavarok porvédőlap meg a fék már megvan, tárcsát betétet és bowdent és csövet kell még vételeznem. A nagytalira talán kész lesz, de lehet csak utána.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2007.05.12 szombat, 12:46:00 »

A régi motornak volt impulzuslevegő szűrője is a kipuff leömlő környékén. A mostanin gondolom már nincs, nem kell tisztogatnod meg cserélni, olajozni a szűrőjét.
Akinek első generációs motorja van - a tűzfalon 3 egység lapul - két hengeres és egy fém dobozka ott időnként szét kell szedni az impulzuslevegőszűrő házát kicserélni a szűrőbetétet és olajozni - sportlégszűrő olajjal! Az impulzuslevegő hozzákeveredik a kipufogógázhoz és védi a katalizátort a hidegindításkor hozzákevert friss levegővel - hamarabb bemelegszik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2007.05.12 szombat, 15:16:00 »

Akinek első generációs motorja van - a tűzfalon 3 egység lapul - két hengeres és egy fém dobozka ott időnként szét kell szedni az impulzuslevegőszűrő házát kicserélni a szűrőbetétet és olajozni - sportlégszűrő olajjal! Az impulzuslevegő hozzákeveredik a kipufogógázhoz és védi a katalizátort a hidegindításkor hozzákevert friss levegővel - hamarabb bemelegszik.
Na ez nekem új...de majd megnézem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2007.05.12 szombat, 23:01:00 »

Hy!
Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy 1.8-as Td mondeom (94-es), hogy azon hol kell kikapcsolni a riasztót?
Előre is köszöntem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 07:10:00 »

Hy!
Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy 1.8-as Td mondeom (94-es), hogy azon hol kell kikapcsolni a riasztót?
Előre is köszöntem!
Gyári a riasztó, vagy nem?
Gombbal próbáltad a távirányítóján?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 09:26:00 »

Hy!
Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy 1.8-as Td mondeom (94-es), hogy azon hol kell kikapcsolni a riasztót?
Előre is köszöntem!
A kulcs is kikapcsolja, ha aksi cserélve volt vagy elem a kulcsban ujra kell tanítani az autohoz. Ha sima kulcs akkor az ajtóban lévő szenzor kapcsoló halt meg, javítani kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 09:29:00 »

Hy!
Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy 1.8-as Td mondeom (94-es), hogy azon hol kell kikapcsolni a riasztót?
Előre is köszöntem!
Ritka, de előfordul a riaszó vezérlőben a forrasztások beégnek. Javítható, a kesztyűtartó mögött van ki meg szétszeded és forrasztásokat megerősíted friss ónnal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 09:44:00 »

Sziasztok!
Észrevettem, hogy a motorháztető és a szélvédő közti fekete műanyag idomnak az egyik rögzítőcsavarja hiányzik. Úgy emlékszem imbuszcsavar. Hol lehet ilyet szerezni? Autósboltban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 13:13:00 »

Sziasztok!
Észrevettem, hogy a motorháztető és a szélvédő közti fekete műanyag idomnak az egyik rögzítőcsavarja hiányzik. Úgy emlékszem imbuszcsavar. Hol lehet ilyet szerezni? Autósboltban
A fekete lemezre gondolsz,ahol a szellőző nyílása is van?Ha jössz a nagytalira,akkor viszek  Neked,csak írdd meg mennyi kell.Ha sürgős a Cromaxnál van kb. 120ft/db áron.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 13:14:00 »

Majd elfelejtettem:a motortér felőli hiányzik v. a külső,ami az ablaktörlőknél vannak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 13:40:00 »

Gyári a riasztó, vagy nem?
Gombbal próbáltad a távirányítóján?
Gyári, és amikor venném ki az akksit akkor beriaszt és van hozzá az a kis kulcs, és azzal hol lehet kikapcsolni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:39:00 »

A fekete lemezre gondolsz,ahol a szellőző nyílása is van?Ha jössz a nagytalira,akkor viszek  Neked,csak írdd meg mennyi kell.Ha sürgős a Cromaxnál van kb. 120ft/db áron.
Köszi, majd valamelyik lesz.
Közben más eseményeket is felfedeztem a gépen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:43:00 »

Gyári, és amikor venném ki az akksit akkor beriaszt és van hozzá az a kis kulcs, és azzal hol lehet kikapcsolni?
A motortérben van a sziréna annak a tetején egy kupak az alatt tudsz a kulcsoddal ügyködni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:51:00 »

Sziasztok!
December óta nem jártam erre, de csak a mai napig sikerült megúszni gond nélkül.
A sebváltás már régóta nehezen ment, most szerelő kicserélte a kuplungtárcsát, a kuplungszerkezet maradt a régi. Azt mondta, a kuplungtárcsa már nagyon el volt kopva.
A sebváltás már sokkal könnyebb, de most meg hangosabb az autó és erősen rezeg. (1993-as TáDé) Olyan érzés, mintha egy nagyon régi dízelben ülnék. Csak akkor van csöndben, ha benyomom a kuplungpedált.  
Nagy a baj?
(5103)-al kezdődő hozzászólásaimmal kapcsolatban, ma emelővel felemeltem a bal elejét, üresbe tettem a váltót, beindítottam a motort, és elkezdett forogni a levegőben lévő kerék. A többi kerék szerencsére nem. Ha benyomom a kuplungpedált, nem forog, ha kiengedem forog.
Lehet ebből a felfedezésből valamilyen következtetést levonni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:56:00 »

(5103)-al kezdődő hozzászólásaimmal kapcsolatban, ma emelővel felemeltem a bal elejét, üresbe tettem a váltót, beindítottam a motort, és elkezdett forogni a levegőben lévő kerék. A többi kerék szerencsére nem. Ha benyomom a kuplungpedált, nem forog, ha kiengedem forog.
Lehet ebből a felfedezésből valamilyen következtetést levonni?

Működik a difi Cheesy Gondolom kézzel le tudod fékezni a kereket állóra. Utoljára a ladámon bontottam ezzel a módszerrel le a hátsó fékdobokat alábakolva a gép és a dobok rozsdával kötöttek voltak erős fékezéskor engedett a rozsda szerencsére. Jópárévvel ezelőtt történt több mint 15. Kicsit megfontoltabb vagyok és nem pörgetem a megemelt autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:57:00 »

Sziasztok!Megrepedt az első szélvédő,honnan tudom hogy van e fűtőszál benne? A széleken fekete pöttyök vannak az lenne az? Bocsi a buta kérdésért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 18:07:00 »

Működik a difi Cheesy Gondolom kézzel le tudod fékezni a kereket állóra. Utoljára a ladámon bontottam ezzel a módszerrel le a hátsó fékdobokat alábakolva a gép és a dobok rozsdával kötöttek voltak erős fékezéskor engedett a rozsda szerencsére. Jópárévvel ezelőtt történt több mint 15. Kicsit megfontoltabb vagyok és nem pörgetem a megemelt autót.
Tehát akkor semmi újat nem fedeztem fel, minden autónál így van, hogy üresben is forog a kerék, ha nincs nagy ellenállás?
A kuplungom ettől még pont jól van beállítva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 18:42:00 »

Tehát akkor semmi újat nem fedeztem fel, minden autónál így van, hogy üresben is forog a kerék, ha nincs nagy ellenállás?
A kuplungom ettől még pont jól van beállítva
Most kipróbáltam újra, kézzel meg tudom állítani a forgó kereket, sőt ez a kerék (közben kereket cseréltem nagyobbra) már magától is megáll, és nem is indul tovább. Ilyenkor mi van, már nem működik a diffi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 19:15:00 »

Sziasztok!Megrepedt az első szélvédő,honnan tudom hogy van e fűtőszál benne? A széleken fekete pöttyök vannak az lenne az? Bocsi a buta kérdésért.
Jó erősen nézzed, ha fűtött, akkor lehet látni a hátsóhoz hasonló szálakat, ami azthiszem függőleges.
Esetleg ha leveszed vmelyik műanyag takarót a szélvédő előtt, láthatod a kivezetéseket, vagy csak az üres csatit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:03:00 »

Kedves tulajdonosok!A vaterára raktam fel-egyelőre csak ennyi-bontott alkatrészt.Akit érdekel az misi107 alatt keressen rám mint eladóra.Ahogy lebontásra kerülnek az újabb cuccok úgy bővül a kínálat.Az árak irányárak,alkudni mindig lehet!!!Amit árulok,azért vállalom a felelősséget,mind a saját verdámból kerül kiépítésre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:26:00 »

Csákány!
Segítsetek infó kéne!!!!'1.6 benzines MK.I.es turnier kombim van 1994-ből.Szarakodik az üzemanyag szint jelzőm!Valaki mondja meg :
-hány literes a tankom?
-mennyi üzemanyagnak kell lenni a tankban ha a mutató eléri a piros csíkot?
-és hogy kell kinéznie ha teljesen kifogy a benga ,az "E" betű alatt kell lennie?Huh?
 
sajnos ahogy közeledik a mutató a piros csík felé akadozik az üzemanyagellátás és gázadásnál fullad a motor nem húz mi lehet a baja???Kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:33:00 »

Csákány!
Segítsetek infó kéne!!!!'1.6 benzines MK.I.es turnier kombim van 1994-ből.Szarakodik az üzemanyag szint jelzőm!Valaki mondja meg :
-hány literes a tankom?
-mennyi üzemanyagnak kell lenni a tankban ha a mutató eléri a piros csíkot?
-és hogy kell kinéznie ha teljesen kifogy a benga ,az "E" betű alatt kell lennie?Huh?
 
sajnos ahogy közeledik a mutató a piros csík felé akadozik az üzemanyagellátás és gázadásnál fullad a motor nem húz mi lehet a baja???Kösz!
Nem lehet,hogy v. sok a tankban a trutyi v. a benzinszivattyú vacakol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:37:00 »

Csákány!
Segítsetek infó kéne!!!!'1.6 benzines MK.I.es turnier kombim van 1994-ből.Szarakodik az üzemanyag szint jelzőm!Valaki mondja meg :
-hány literes a tankom?
-mennyi üzemanyagnak kell lenni a tankban ha a mutató eléri a piros csíkot?
-és hogy kell kinéznie ha teljesen kifogy a benga ,az "E" betű alatt kell lennie?Huh?
 
sajnos ahogy közeledik a mutató a piros csík felé akadozik az üzemanyagellátás és gázadásnál fullad a motor nem húz mi lehet a baja???Kösz!
A Mondeo üzemanyag szintjelzése nem egy svájci óra - sajnos mind ilyen. Valószínű koszos a tankod és mikor már kevés benne a nafta a benne úszó kosz eltömíti a csövet ami felszívja a benzint. Ürítsd ki a tankot, hogy már az E betűnél legyen a mutató és vidd egy szervízbe aki keszedi neked a tankot és az üzemanyagszivattyút a jeladóval majd átmossa - lehetőleg benzinnel. Ha otthon nekiállsz a tankot a szabadba tisztogasd ne műhelybe garázsba könnyen robbanhat ilyemi. A jeladó kiszedése macerás, kell gyártani egy célszerszámot hozzá amivel kitekered a rögzíést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 21:39:00 »

Csákány!
Segítsetek infó kéne!!!!'1.6 benzines MK.I.es turnier kombim van 1994-ből.Szarakodik az üzemanyag szint jelzőm!Valaki mondja meg :
-hány literes a tankom?
-mennyi üzemanyagnak kell lenni a tankban ha a mutató eléri a piros csíkot?
-és hogy kell kinéznie ha teljesen kifogy a benga ,az "E" betű alatt kell lennie?Huh?
 
sajnos ahogy közeledik a mutató a piros csík felé akadozik az üzemanyagellátás és gázadásnál fullad a motor nem húz mi lehet a baja???Kösz!
Méress üzemanyag nyomást - 2 Bar körül van a jó érték. Esetleg egy Mikiegérkijelzőt (AWS) építs be akkor lesz tartalékkijelzésed - leírás a főoldalon a tuning alatt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 22:39:00 »

Gyári, és amikor venném ki az akksit akkor beriaszt és van hozzá az a kis kulcs, és azzal hol lehet kikapcsolni?
Ha kis kulcs van hozzá, az már nem gyári!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 22:55:00 »

Ha kis kulcs van hozzá, az már nem gyári!
Microcatot lapozd át - az utsó lapokon van mindenféle riasztó - közte a kulcsos. Láttam is ilyet van rajta Ford felira.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 23:25:00 »

Microcatot lapozd át - az utsó lapokon van mindenféle riasztó - közte a kulcsos. Láttam is ilyet van rajta Ford felira.
Nekem MK2-be volt gyári, annak nem volt külön kulcsa.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 10:05:00 »

Szia TÁDÉ! Köszi a segítséged Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 10:13:00 »

Akinek első generációs motorja van - a tűzfalon 3 egység lapul - két hengeres és egy fém dobozka ott időnként szét kell szedni az impulzuslevegőszűrő házát kicserélni a szűrőbetétet és olajozni - sportlégszűrő olajjal! Az impulzuslevegő hozzákeveredik a kipufogógázhoz és védi a katalizátort a hidegindításkor hozzákevert friss levegővel - hamarabb bemelegszik.
Olajozni a szűrőjét? Arra a szivacs darabra gondolsz?
 
Aki szétszedi a levegő impulzus szűrőt: semmi képen ne benzinnel mossa a tömítéseket és a membránt mert nagyon kitágul tőle
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 10:25:00 »

Olajozni a szűrőjét? Arra a szivacs darabra gondolsz?
 
Aki szétszedi a levegő impulzus szűrőt: semmi képen ne benzinnel mossa a tömítéseket és a membránt mert nagyon kitágul tőle
Igen az a kis szivacs - ha nincs sportlégszűrő olajod WD40 vagy silicon spray is megteszi. Asszem 400Ft körül van egy új szűrő.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 11:51:00 »

A Mondeo üzemanyag szintjelzése nem egy svájci óra - sajnos mind ilyen. Valószínű koszos a tankod és mikor már kevés benne a nafta a benne úszó kosz eltömíti a csövet ami felszívja a benzint. Ürítsd ki a tankot, hogy már az E betűnél legyen a mutató és vidd egy szervízbe aki keszedi neked a tankot és az üzemanyagszivattyút a jeladóval majd átmossa - lehetőleg benzinnel. Ha otthon nekiállsz a tankot a szabadba tisztogasd ne műhelybe garázsba könnyen robbanhat ilyemi. A jeladó kiszedése macerás, kell gyártani egy célszerszámot hozzá amivel kitekered a rögzíést.
Az enyém tökéletesen mutat, ne általánosíts!:)
Nekem féltanknál pont a felét mutatja!
0,5l pontossággal meg tudom mondani, hogy mennyi lesz az átlagfogyim, ennyire ismerem már a mutatót...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 11:53:00 »

Csákány!
Segítsetek infó kéne!!!!'1.6 benzines MK.I.es turnier kombim van 1994-ből.Szarakodik az üzemanyag szint jelzőm!Valaki mondja meg :
-hány literes a tankom?
-mennyi üzemanyagnak kell lenni a tankban ha a mutató eléri a piros csíkot?
-és hogy kell kinéznie ha teljesen kifogy a benga ,az "E" betű alatt kell lennie?Huh?
 
sajnos ahogy közeledik a mutató a piros csík felé akadozik az üzemanyagellátás és gázadásnál fullad a motor nem húz mi lehet a baja???Kösz!
61,5l!
 
Nekem ha tele van, akkor talán 1 mm-rel van a csík fölött, ha kiürül, akkor ugyan ennyivel megy az alsó csík alá.
Ezen felül még 3-4l fér a csövekbe, amit szintén ki lehet óvatosan autózni, de ehhez tiszta tankra van szükség!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:35:00 »

Hellóbelló!!
 
Ha magas a hűtővíz hőmérséklet, melyik hőm.jeladót kell cserélni a 2 közül??
Köszi!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.