Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 23:59:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805097 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6300 Dátum: 2007.06.19 kedd, 18:53:00 »

fusim, mennyiért adod el a kormányt?(képes fórumon láttam) parás kicserélni a régvl? légzsákot átrakn esélytlen gondolom
köszi
A légzsákot nem nehéz átrakni kb 20 perc (15 várás 5perc szerelés), ha nem tempomatos a mostani kormányod akkor csereszabatos. Írj egy árat mailben amit Te gondoltál érte.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6301 Dátum: 2007.06.19 kedd, 18:54:00 »

olvastam a cikked a főoldalon a cseréről.  
már csak az a kérdés, hogy mennyiért adod oda nekem a kormányt.
Torx 30 as csavarhúzó aminek lekoptak a számai a cikkben, a középső csavar pedig sime 15ös
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6302 Dátum: 2007.06.20 szerda, 19:46:00 »

Jóestét, volna egy technikai kérdésem!
Nekem, miután nincs gyári motoros ablakemelőm, az ehhez tartozó biztosíték nincs berakva, sem bekötve rá semmi.  
Kérdés 1: ez az áramkör ugye a gyújtskapcsolóval aktiválódik, gyújtás nélkül nincs áram alatt?
2: szeretném berakni a biztit, és erre az áramkőrre kötögetni mindenféle jót. Honnan (melyik kábelről, csatiról) tudom ezt elérni, hogy erről a biztosítékról járjon?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6303 Dátum: 2007.06.20 szerda, 22:17:00 »

Jóestét, volna egy technikai kérdésem!
Nekem, miután nincs gyári motoros ablakemelőm, az ehhez tartozó biztosíték nincs berakva, sem bekötve rá semmi.  
Kérdés 1: ez az áramkör ugye a gyújtskapcsolóval aktiválódik, gyújtás nélkül nincs áram alatt?
2: szeretném berakni a biztit, és erre az áramkőrre kötögetni mindenféle jót. Honnan (melyik kábelről, csatiról) tudom ezt elérni, hogy erről a biztosítékról járjon?
Előre is köszi a segítséget!
Két nagy csati van a biztitáblába bedugaszolva, ha nincs bizti a relékhez közelebbi érintkező az elmenő. Egy OHM mérővel megkeresheted a nagy csatin, de ha nincs bizti akkor lehet kábel vagy érintkező sem lesz a nagycsatinál.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6304 Dátum: 2007.06.20 szerda, 22:24:00 »

Két nagy csati van a biztitáblába bedugaszolva, ha nincs bizti a relékhez közelebbi érintkező az elmenő. Egy OHM mérővel megkeresheted a nagy csatin, de ha nincs bizti akkor lehet kábel vagy érintkező sem lesz a nagycsatinál.
Thanx, azért remélem a kábelt már csak nem spórolták ki, ha mégis, marad a forrasztás...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6305 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 14:02:00 »

Sziasztok!
Segítségeteket illetve tanácsotokat kérném. Jópár éve mikor vásároltam MIkocsimat csak egy inditókulcsot kaoptam hozzá. Azonban az idő során annyira elkopott hogy most már csak én tudom, hogy hogyan kell elinditani. Szeptemberben műszaki vizsga s addigra kellene pótkulcs, ami igazából cvan de az nem immobilizeres. A kérdésem az hogy szerintetek egy vagy két kulcsot kell vennem és kodoltatnom? Illetve a kódolást hézilag meg lehet oldani vagy csak szervízben? (a kulcs piros jelzésű állitólag ez fontos)
 
válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6306 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 14:10:00 »

Sziasztok!
Segítségeteket illetve tanácsotokat kérném. Jópár éve mikor vásároltam MIkocsimat csak egy inditókulcsot kaoptam hozzá. Azonban az idő során annyira elkopott hogy most már csak én tudom, hogy hogyan kell elinditani. Szeptemberben műszaki vizsga s addigra kellene pótkulcs, ami igazából cvan de az nem immobilizeres. A kérdésem az hogy szerintetek egy vagy két kulcsot kell vennem és kodoltatnom? Illetve a kódolást hézilag meg lehet oldani vagy csak szervízben? (a kulcs piros jelzésű állitólag ez fontos)
 
válaszotokat előre is köszönöm
Én ugyanígy jártam csak nem Kerepesen vetted
Szóval, a programozás házilag asszem nem megoldható, a PATS-es kulcs (ez a neve) 13k körül van, itt volt nyersre korábban forrás, nem tudom létezik-e még, olyan félár körül. Én nem erőltettem, másoltattam sima Ford kulcsot és beültettem a PATS-est a kormányműhöz, de ez titok a két kulcs volt 3k, részemről ennyi ... ha érdekelnek a részletek, személyesen megmutatom a teknológiát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6307 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 14:38:00 »

Hi! Régi darabomban (1993) gyári(?) Blaupunkt rádiósmagnó van. Kérdésem: házilag hogyan tudom kicserélni mp3 lejátszósra, mert a csatipontok eléggé fixnek néznek ki. please help.
köszi előre is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6308 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 14:41:00 »

Sziasztok!
Segítségeteket illetve tanácsotokat kérném. Jópár éve mikor vásároltam MIkocsimat csak egy inditókulcsot kaoptam hozzá. Azonban az idő során annyira elkopott hogy most már csak én tudom, hogy hogyan kell elinditani. Szeptemberben műszaki vizsga s addigra kellene pótkulcs, ami igazából cvan de az nem immobilizeres. A kérdésem az hogy szerintetek egy vagy két kulcsot kell vennem és kodoltatnom? Illetve a kódolást hézilag meg lehet oldani vagy csak szervízben? (a kulcs piros jelzésű állitólag ez fontos)
 
válaszotokat előre is köszönöm
Ezt szervízben simán megoldják, és gyártanak Neked, akár mesterkulcsot is, persze nem 5-6HUF-ért, hanem ahogy Napu is írta ez 13K, mivel immo-s. Csak pénz kérdése, hogy melyik megoldást választod...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6309 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 15:33:00 »

Én ugyanígy jártam csak nem Kerepesen vetted
Szóval, a programozás házilag asszem nem megoldható, a PATS-es kulcs (ez a neve) 13k körül van, itt volt nyersre korábban forrás, nem tudom létezik-e még, olyan félár körül. Én nem erőltettem, másoltattam sima Ford kulcsot és beültettem a PATS-est a kormányműhöz, de ez titok a két kulcs volt 3k, részemről ennyi ... ha érdekelnek a részletek, személyesen megmutatom a teknológiát
Napu, ezt a nagyon lámer technológiát nekem is megcsinázták a szagszervízben, az első volt, hogy robogtam haza és a beszigszalagozott régi kulcsot kiszedtem és egy méteres madzag egyik végére kötöttem, a másik végére a mechanikusan indító kulcsot, 6 hónap alatt sikerült a szervíznek beszerezni egy olyan sz.gépet, amely be tudta hangolni az én kulcsomat is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6310 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 15:35:00 »

Sziasztok!
Segítségeteket illetve tanácsotokat kérném. Jópár éve mikor vásároltam MIkocsimat csak egy inditókulcsot kaoptam hozzá. Azonban az idő során annyira elkopott hogy most már csak én tudom, hogy hogyan kell elinditani. Szeptemberben műszaki vizsga s addigra kellene pótkulcs, ami igazából cvan de az nem immobilizeres. A kérdésem az hogy szerintetek egy vagy két kulcsot kell vennem és kodoltatnom? Illetve a kódolást hézilag meg lehet oldani vagy csak szervízben? (a kulcs piros jelzésű állitólag ez fontos)
 
válaszotokat előre is köszönöm
nekem is csak egy darab, fekete színű, baromira kopott kulcsot adtak, a kormányzárat néha nyitotta, de inkább nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6311 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 15:36:00 »

Napu, ezt a nagyon lámer technológiát nekem is megcsinázták a szagszervízben, az első volt, hogy robogtam haza és a beszigszalagozott régi kulcsot kiszedtem és egy méteres madzag egyik végére kötöttem, a másik végére a mechanikusan indító kulcsot, 6 hónap alatt sikerült a szervíznek beszerezni egy olyan sz.gépet, amely be tudta hangolni az én kulcsomat is
Emléxem a sztoridra ám nálam bejött, én csináztam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6312 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 15:38:00 »

Hi! Régi darabomban (1993) gyári(?) Blaupunkt rádiósmagnó van. Kérdésem: házilag hogyan tudom kicserélni mp3 lejátszósra, mert a csatipontok eléggé fixnek néznek ki. please help.
köszi előre is
Elvileg szakboltokban kapsz átalakítót hozzá (a gyártó szerint), nagy szerencsével! Vagy válassz olyat, amihez van Vagy marad a buhera ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6313 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 15:49:00 »

Oké, Napu, de a buherát hogy kezdjem, mivel fogjak hozzá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6314 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 16:03:00 »

Oké, Napu, de a buherát hogy kezdjem, mivel fogjak hozzá?
Nekem gyárim van és marad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6315 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 16:04:00 »

Nekem gyárim van és marad
Nekem mondod nem lopja ezt senki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6316 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 16:05:00 »

Oké, Napu, de a buherát hogy kezdjem, mivel fogjak hozzá?
Nem vagyok képben, nekem gyári van és marad de vannak itt olyanok, akik mingyá tolják a kapcsrajzot ... kis türelmet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6317 Dátum: 2007.06.21 csütörtök, 16:45:00 »

szia
nem én Móváron vettem, a gyári kulcsok (20e a nyers) helyett a cromaxnál találtam 6,3eFt-ért nyerskulcsokat ami még elfogadható viszont félek a szervizt nem uszom meg olcson, inkább azt szeretnék kikerülni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6318 Dátum: 2007.06.22 péntek, 09:01:00 »

szia
nem én Móváron vettem, a gyári kulcsok (20e a nyers) helyett a cromaxnál találtam 6,3eFt-ért nyerskulcsokat ami még elfogadható viszont félek a szervizt nem uszom meg olcson, inkább azt szeretnék kikerülni...
Ja, szerintem se akarják ellopni a vasadat kell neked az az immo és zsebbe nyúlsz, vagy okosba, ez itt a kérdés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6319 Dátum: 2007.06.22 péntek, 11:03:00 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni abban, hogy hogyan tudnám kinyitni a jobb hátsó ajtót, mivel se kivülről sem pedig a belső térből való nyitásra nem reagál. Az ajtó kárpitját pedig nem tudom leszedni, mivel vannak olyan csavarok amelyekhez csukott ajtónál nem férek hozzá.
Továbbá dízelesektől kérdezem, hegy mi annak az oka, hogy ha meleg a motor akkor indításnál olyan kattogó hangot  lehet hallani (valóőszínű az önindító) mintha fegyvert sütne el valaki?
Még sorolhatnám a hibákat de egyelőre ennyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6320 Dátum: 2007.06.22 péntek, 11:22:00 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni abban, hogy hogyan tudnám kinyitni a jobb hátsó ajtót, mivel se kivülről sem pedig a belső térből való nyitásra nem reagál. Az ajtó kárpitját pedig nem tudom leszedni, mivel vannak olyan csavarok amelyekhez csukott ajtónál nem férek hozzá.
Továbbá dízelesektől kérdezem, hegy mi annak az oka, hogy ha meleg a motor akkor indításnál olyan kattogó hangot  lehet hallani (valóőszínű az önindító) mintha fegyvert sütne el valaki?
Még sorolhatnám a hibákat de egyelőre ennyi
Inkább sorold, mert ezekre lövésem sincs, tudod, csak kattogok
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6321 Dátum: 2007.06.22 péntek, 11:25:00 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni abban, hogy hogyan tudnám kinyitni a jobb hátsó ajtót, mivel se kivülről sem pedig a belső térből való nyitásra nem reagál. Az ajtó kárpitját pedig nem tudom leszedni, mivel vannak olyan csavarok amelyekhez csukott ajtónál nem férek hozzá.
Továbbá dízelesektől kérdezem, hegy mi annak az oka, hogy ha meleg a motor akkor indításnál olyan kattogó hangot  lehet hallani (valóőszínű az önindító) mintha fegyvert sütne el valaki?
Még sorolhatnám a hibákat de egyelőre ennyi
Próbálkozz meg a kilincs kiszerelésével, az menni fog. Aztán ott keress leesett bovdent, vagy vasrudat, most hirtelen nem emléxem, hogy mi nyitja az ajtót, mert Neked vhol ott lesz a hiba.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6322 Dátum: 2007.06.22 péntek, 11:51:00 »

A belső kilincset kiszereltem, de nem ott van a probléma. A külsőt meg hogy tudom kiszerelni???
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6323 Dátum: 2007.06.22 péntek, 12:45:00 »

Két nagy csati van a biztitáblába bedugaszolva, ha nincs bizti a relékhez közelebbi érintkező az elmenő. Egy OHM mérővel megkeresheted a nagy csatin, de ha nincs bizti akkor lehet kábel vagy érintkező sem lesz a nagycsatinál.
Há kirámoltam ezt a hulladékot, de egy szabad kábel sincs benne. Pedig se ABS, se fűthető tükör, motoros ablak se oda van kötve. Biztik ott vannak, de aztán kész.  
Úgyhogy rákötöttem a cuccost a műszerfal-világítás körére, egyel nagyobb bizti rá, oszt csókoltam. Majd ha füstöl, akkor nem lett jó Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6324 Dátum: 2007.06.22 péntek, 20:22:00 »

A Bátyám autóján kuplungot cseréltek(MKI 2,0). Azóta kicsit megnövekedett a fogyasztása, és talán nem is megy annyira. Most a városi fogyija felment 19l-re, ami korábban még 14l-nél is soknak nézett ki. Kivillogtattuk a hibatárolót, és rögtön a (mégcsak nem is a tárolóból) 337, és 336 jött ki. Az előbbi az EGPD szenzor, vagy EGR szelep, a másik pedig, hogy túl nagy a kipufogó gáz nyomása. Az EGR-t ledugózom, ez utóbbira mi lehet a megoldás? A zöldkártyán sem tudták átrugdosni gondolom, hogy ezek miatt pár hónapja...
Tudja e vki, hogy ezt a kipufnyomást honnan szedi a rendszer. Van erre vmi érzékelő?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6325 Dátum: 2007.06.22 péntek, 23:41:00 »

Tudja e vki, hogy ezt a kipufnyomást honnan szedi a rendszer. Van erre vmi érzékelő?
EGPD szelep súgja, ami a tűzfalon figyel 2 fekete hengeres kütyü társaságában.
Nyomáskülönbséget érzékel ezért néha falsot jelez. (pl: katalizátor tömődés bezavarja)
Én már szedtem szét nem egy elromlós alkatrész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6326 Dátum: 2007.06.23 szombat, 07:59:00 »

A belső kilincset kiszereltem, de nem ott van a probléma. A külsőt meg hogy tudom kiszerelni???
Belülről a kárpit alatt vannak a csavarjai.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6327 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 12:09:00 »

Pénteken jáccottam egy kicsit Smiley)))
Ilyen lett:

 
Én kérek elnézést Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6328 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 12:10:00 »

Pénteken jáccottam egy kicsit Smiley)))
Ilyen lett:

 
Én kérek elnézést Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6329 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 13:44:00 »

Sziasztok! Valaki babrált a zárammal, és most nem tudom kinyitni a jobb első ajtót, amire a riasztó és a központi is kötve vagyon. WD 40 meg minden belenyomva, semmi, megpusztult a mechanika. Ráadásul ez már cserélve volt a régi tulajnál, egy hasonló eset miatt, úgyhogy ez az egyetlen hely ahol nyitni - csukni lehet kívülről, és csak itt lehet a riasztót lelőni.. Van ötletetek, hogy hol lehet olcsón zárat cserélni? Marha kínos üvöltő riasztó mellett a csomagtartóból bemászni a saját kocsimba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6330 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 17:35:00 »

sziasztok
 Ki vállalná átnézni és megjavítani autóm elektronikai problémáit?
Nem működik a központi záram, a légkondicionáló, ventilátor rendszer, a hátsó ablaktörlőm......
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6331 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 19:07:00 »

sziasztok
 Ki vállalná átnézni és megjavítani autóm elektronikai problémáit?
Nem működik a központi záram, a légkondicionáló, ventilátor rendszer, a hátsó ablaktörlőm......
biztosíték(ok) mindkét helyen rendben
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6332 Dátum: 2007.06.24 vasárnap, 23:58:00 »

sziasztok
 Ki vállalná átnézni és megjavítani autóm elektronikai problémáit?
Nem működik a központi záram, a légkondicionáló, ventilátor rendszer, a hátsó ablaktörlőm......
A légkondit, csak megbízható légkondis tudja megoldani. Jön majd nemsokára egy kollega, aki segít a címben. A központit, és ablaktörlőt bízhatod autóvillamosságisra.  Aventillátornál gondolom, hogy az gond, hogy csak 4-esbe megy ugye? Ha igen, akkor adj mailcímet, és elküldöm a megoldást...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6333 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 10:31:00 »

 rendben. a ventillátor meg pedig semilyen fokozatban sem megy. a motor nem hiszem, hogy ki lenne égve, mert kibontottam és semmi változás, viszont a alőtét ellenállás csatlakozója szét volt égve! Kicseréltem a csatlakozót és semmi! lehet hogy az ellenállás sérült?
 Ahogy olvastam ettől még 4 es fokozatban kéne mennie! de nem megy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6334 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:02:00 »

rendben. a ventillátor meg pedig semilyen fokozatban sem megy. a motor nem hiszem, hogy ki lenne égve, mert kibontottam és semmi változás, viszont a alőtét ellenállás csatlakozója szét volt égve! Kicseréltem a csatlakozót és semmi! lehet hogy az ellenállás sérült?
 Ahogy olvastam ettől még 4 es fokozatban kéne mennie! de nem megy
Biztosíték kimérve? Fűtésfokozat kapcsolón meg kéne mérni, hogy táp rendben. Ellenálláslétránál a hővédő szokott tönkremenni az ellenállásoknak lehet nincs bajuk. Esetleg motorra is lehet ovatosan adni 12V-ot.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6335 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:31:00 »

Hajjajj! Alig tudtam eldönteni, hova írjak: élmények, keres-kínál, hibák, stb.
marad a közös metszet, az mk1.
 
Segítsetek légyszi! Rövidre fogva, tegnap az anyósülésen ücsörögve (nej 3 hete jogsi-tulaj) gyakorlatilag a lábamra esett az utastér levegőmozgató ventillátora!!! Kirázdódhatott az a kemény fél centis bajonettzár-szerűség-foglalatból.
Több lamella kitört és a tengely központossága is odalett! Otthon visszaraktam, de 2-es ventillátor fokozatban már üt rendesen.
Érdemes-e javíttatni? Milyen jellegű csapattal?
Vegyek újat?
Vegyek bontottat?
Kicsit kemény itt a nyári melegben egy mondeoban csak a lehúzott ablakok adta hűtőerőben bízni...
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6336 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:36:00 »

Hajjajj! Alig tudtam eldönteni, hova írjak: élmények, keres-kínál, hibák, stb.
marad a közös metszet, az mk1.
 
Segítsetek légyszi! Rövidre fogva, tegnap az anyósülésen ücsörögve (nej 3 hete jogsi-tulaj) gyakorlatilag a lábamra esett az utastér levegőmozgató ventillátora!!! Kirázdódhatott az a kemény fél centis bajonettzár-szerűség-foglalatból.
Több lamella kitört és a tengely központossága is odalett! Otthon visszaraktam, de 2-es ventillátor fokozatban már üt rendesen.
Érdemes-e javíttatni? Milyen jellegű csapattal?
Vegyek újat?
Vegyek bontottat?
Kicsit kemény itt a nyári melegben egy mondeoban csak a lehúzott ablakok adta hűtőerőben bízni...
Nekem van otthon egy bontott, csak nehéz lenne eljuttatni Pécsre, ha érdekel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6337 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:44:00 »

Nekem van otthon egy bontott, csak nehéz lenne eljuttatni Pécsre, ha érdekel...
Posta?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6338 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:48:00 »

Nekem van otthon egy bontott, csak nehéz lenne eljuttatni Pécsre, ha érdekel...
Első körben minden megoldás érdekel!
Egyébként mi a Ford-neve ennek a lamellás ventimotornak? Fűtőmotor?
Most próbálok pécsi bontós kontaktot szerezni, de errefelé híresen nincsenek bontott mondeo alkatrészek.
Joe, "cégautóink" járogatják az országot, igaz, eléggé rendszertelenül. Mailban adnál részlet-infókat a számomra?
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6339 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 11:59:00 »

Posta?
A posta szóbajöhet valami PVC-elektomagnetikus lebegővédelemmel. Pl ahogy a nitoglicerint szállíthatják...
Írom ezt azért, mert a kezemben tartva a ventillátort, és a lamelladaraboka, olybá tűnik, mintha maximálisan minimális anyagból lenne csinálva.
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6340 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 12:05:00 »

Első körben minden megoldás érdekel!
Egyébként mi a Ford-neve ennek a lamellás ventimotornak? Fűtőmotor?
Most próbálok pécsi bontós kontaktot szerezni, de errefelé híresen nincsenek bontott mondeo alkatrészek.
Joe, "cégautóink" járogatják az országot, igaz, eléggé rendszertelenül. Mailban adnál részlet-infókat a számomra?
Kéne egy fotó is, hogy melyik része is kéne pontosan! Nehogy vmi lemaradjon...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6341 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 12:56:00 »

Itt a KÉP.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #6342 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 13:10:00 »

Itt a KÉP.
Találkoztam már ilyen kieséssel a rögzítő pöcök törhetett el, ha megvan a cseredarab a hengeres résznél furd meg a házat lent - ahova be kell tekerni a motort - és küldj be 1-2 csavart nehogy ez is kizuhanjon.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6343 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 13:38:00 »

Itt a KÉP.
Ma kiszerelem a tömbből, aztán beszélünk.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6344 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 14:37:00 »

Találkoztam már ilyen kieséssel a rögzítő pöcök törhetett el, ha megvan a cseredarab a hengeres résznél furd meg a házat lent - ahova be kell tekerni a motort - és küldj be 1-2 csavart nehogy ez is kizuhanjon.
Misi, ez jó ötlet! Tegnap haloványan felötlött bennem, hogy is biztosítsam a cseredarab épségét... igaz, megragadtam olyasminél, hogy szigetelőszalaggal alulról "megpólyázom".
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6345 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 14:46:00 »

Ma kiszerelem a tömbből, aztán beszélünk.
eltűnt a Joe-nak szánt üzim...
ha előbukkanna valamikor, sorry a fél-ismétlésért.
Szóla, Joe! Bontás előtt nem adnál egy akár tájákoztató jellegű árajánlatot? Kaptam már 1-2-őt.
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6346 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 15:21:00 »

eltűnt a Joe-nak szánt üzim...
ha előbukkanna valamikor, sorry a fél-ismétlésért.
Szóla, Joe! Bontás előtt nem adnál egy akár tájákoztató jellegű árajánlatot? Kaptam már 1-2-őt.
Ezek szerint tudod az árát. Akkor mondj egyet, akár privben, hogy postaköltséggel együtt megérje Neked!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6347 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 15:36:00 »

Sziasztok!
 
Tudna valaki segíteni, hogy hogy tudnám leellenőrizni a turbónyomás szabályozóba a membránt, ill. hogy kell cserélni. 1.8 TD Mondi-ról van szó.
Jelenség a kövi volt: Motor felpörög, majd ford. vissza. Nehezen leállít, ezután nem indul. Pihi, majd indul és jár minta a DOXA, és az egész kezdödik az elejéről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6348 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 16:42:00 »

sziasztok!  2.0 benzines motorom van. Olyan 2000 körüli fordulatszám környékén megjelenik egy zörgő hang ami fülre a szívósor környékéről jöhet de csak alulról hallani a motortérbe hajolva nem. A zörgés jellege olyan hogy az első tippem az volt hogy valamilyen hővédő lemez rezonál. van valakinek ötlete / tapasztalata? előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6349 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 20:08:00 »

Sziasztok!
 
Tudna valaki segíteni, hogy hogy tudnám leellenőrizni a turbónyomás szabályozóba a membránt, ill. hogy kell cserélni. 1.8 TD Mondi-ról van szó.
Jelenség a kövi volt: Motor felpörög, majd ford. vissza. Nehezen leállít, ezután nem indul. Pihi, majd indul és jár minta a DOXA, és az egész kezdödik az elejéről.
Adagoló hűtőfelöli alján van egy ufó, gumicső van rajta, ami rézcsőben folytatódik. Ha ezt lehúzod, és az adagolón lévő csőből jön a gázolaj, akkor nyertél te is egy turbómembrán-cserét...
Cserélni könnyű, csak a tömítéseire kell vigyázni. Van vagy 5 db, amit figyelni kell összerakáskor.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.