Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:11:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804943 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6700 Dátum: 2007.09.15 szombat, 19:28:51 »

Kész lett az autóm. Cserélve volt: olaj, fagyálló, összes szűrő, szelepszárszimering és minden más ami ezzel jár, vezérműszíj görgőkkel, ékszíj. Remélem jó sokáig nem kell hozzányúlni. Szerelés közben találtunk egy kilyukadt kipufogóöntvényt, ezt is megcsináltattuk. Egy gebasz volt, egy rossz mozdulat miatt kilyukadt az olajteknő. Meg kellet hegeszteni, ez sok időt elvitt. Hétfőn vittem el, ma jött haza.  Hiányzott, de 7végén már autózunk egy jó 500 kilométert.

jó erős lehetett az a rossz mozdulat  Tongue

Kigyúrt kopasz vagyok, csak erős mozdulataim vannak. Grin Grin Emőlőről engedte le a srác, és alatta maradt egy bak. Szerencse, hogy egyből leállította, különben nagyobb gebasz lett volna.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6701 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:02:16 »

Tegnap a motorháztető zárszerkezetét állítottam ami járt némi kocogtatással, és a lökháritó alján is variáltam egy kicsit. Azóta ég a légzsákvisszajelző lámpám. Gondolom valami kimozdulhatott. Van valakinek ötlete hogy milyen csatlakozója van arra az abs-nek amit érdemes megnézni. én még nem találtam semmit
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6702 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:06:42 »

Tegnap a motorháztető zárszerkezetét állítottam ami járt némi kocogtatással, és a lökháritó alján is variáltam egy kicsit. Azóta ég a légzsákvisszajelző lámpám. Gondolom valami kimozdulhatott. Van valakinek ötlete hogy milyen csatlakozója van arra az abs-nek amit érdemes megnézni. én még nem találtam semmit

A géptetőszerelésnek semmi köze nincs a lufis emberkéhez. Nem túl bonyolult MKI ben. A műszerfal alatt van egy vezérlő ebben van az érzékelő, némi sárga kábel, egy kormányátvezető spirál, és maga a lufi(k).
Általában a kormányátvezető spirál szokott megszakadni. Szomolni kéne a villogásokat az ad infot merre lehet a hiba
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6703 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:10:44 »

Tegnap a motorháztető zárszerkezetét állítottam ami járt némi kocogtatással, és a lökháritó alján is variáltam egy kicsit. Azóta ég a légzsákvisszajelző lámpám. Gondolom valami kimozdulhatott. Van valakinek ötlete hogy milyen csatlakozója van arra az abs-nek amit érdemes megnézni. én még nem találtam semmit

A géptetőszerelésnek semmi köze nincs a lufis emberkéhez. Nem túl bonyolult MKI ben. A műszerfal alatt van egy vezérlő ebben van az érzékelő, némi sárga kábel, egy kormányátvezető spirál, és maga a lufi(k).
Általában a kormányátvezető spirál szokott megszakadni. Szomolni kéne a villogásokat az ad infot merre lehet a hiba

nincs villogás folyamatosan ég
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6704 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:24:42 »


nincs villogás folyamatosan ég


Akkor vezérlőre tippelnék
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6705 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:26:57 »


nincs villogás folyamatosan ég


Akkor vezérlőre tippelnék

csere?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6706 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:49:07 »


Igen csere - bontott is megfelel nagyon nehéz kiszerelni
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6707 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 10:57:19 »


nincs villogás folyamatosan ég


Akkor vezérlőre tippelnék

Ebben az a "legjobb" hogy holnap megy vizsgára

csere?


Igen csere - bontott is megfelel nagyon nehéz kiszerelni
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6708 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 11:06:43 »


nincs villogás folyamatosan ég


Akkor vezérlőre tippelnék

Ebben az a "legjobb" hogy holnap megy vizsgára

csere?


Igen csere - bontott is megfelel nagyon nehéz kiszerelni

Vedd ki a lámpát lufit nem nagyon nézik
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6709 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 11:21:48 »


nincs villogás folyamatosan ég


Akkor vezérlőre tippelnék

Ebben az a "legjobb" hogy holnap megy vizsgára

csere?


Igen csere - bontott is megfelel nagyon nehéz kiszerelni

Vedd ki a lámpát lufit nem nagyon nézik

Megtörtént... Roll Eyes Átnéztem közben ott a dolgokat az általad emlegetett spirált nem találom. Hogy kell szerelni hogy ne robbanjon fel a lufi?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6710 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 11:32:02 »

Megtörtént... Roll Eyes Átnéztem közben ott a dolgokat az általad emlegetett spirált nem találom. Hogy kell szerelni hogy ne robbanjon fel a lufi?

Nézd meg a bőrkormányos cikkem abba látsz képet a spirálról a kormány alatt van, akku leszed 15 percet vár akkor nem robban a lufi
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6711 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 11:32:34 »

Megtörtént... Roll Eyes Átnéztem közben ott a dolgokat az általad emlegetett spirált nem találom. Hogy kell szerelni hogy ne robbanjon fel a lufi?

Nézd meg a bőrkormányos cikkem abba látsz képet a spirálról a kormány alatt van, akku leszed 15 percet vár akkor nem robban a lufi

köszi
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6712 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 12:50:53 »

megnéztem a cikket. A sárga a "spirál"? ha igen akkor az hova vezet? az gyakorlatilag egy elektromos kábel? Teljes a homály spirál ügyben  idiota
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6713 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 13:24:12 »

megnéztem a cikket. A sárga a "spirál"? ha igen akkor az hova vezet? az gyakorlatilag egy elektromos kábel? Teljes a homály spirál ügyben  idiota

A kormány és kormányoszlop között van a spirál - egy szalagkábel feltekerve fekete dobozban. A kormány felöli sárga megy a lufiba a másik a duda meg tempomat ha van. Az oszlop felöl is van egy sárga az meg a légzsákeletronikához és a másik a duda meg a tempomat.A lufi kábelek és csatik mind sárgák MKI nél.
A képen alul középen van a spirál.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6714 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 15:14:59 »

megnéztem a cikket. A sárga a "spirál"? ha igen akkor az hova vezet? az gyakorlatilag egy elektromos kábel? Teljes a homály spirál ügyben  idiota

A kormány és kormányoszlop között van a spirál - egy szalagkábel feltekerve fekete dobozban. A kormány felöli sárga megy a lufiba a másik a duda meg tempomat ha van. Az oszlop felöl is van egy sárga az meg a légzsákeletronikához és a másik a duda meg a tempomat.A lufi kábelek és csatik mind sárgák MKI nél.
A képen alul középen van a spirál.


..és lőn világosság!
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6715 Dátum: 2007.09.16 vasárnap, 23:33:20 »

Sziasztok!
Pár napig nem használtam a mondit, nejem "hajtotta" 3 hónapos jogsival a városban. Pénteken újra a volán mögé ülhettem, mire nagy döbbenetemre tapasztalom, hogy mintha a gép fél ereje elszállt volna!!! Shocked
Egész hétvégén túráztattam a mondit, a jelenség ugyanaz volt: 1-2-3-ban brutál nyomom a gázpedált, a gép pedig szép komótosan nyugiban kezd "fölpörögni". Semmi ülésbelapulás, semmi betonszaggatás. Pedig 2.0i papíron 136LE. Nem vagyok hajtós, de egyértelmű a drasztikus teljesítménycsökkenés!
Az előbb megint mentem egy kört, mire valahol "iksztíz" sec után 3-as fokozatban "robbant" a moci és lőn, visszatértek a pacik, újra hasított a gép!
Mivel jó ideje csörömpöl a katalizátor, holnap viszem cserére. Univerzálisra lesz cserélve 20eFt körül. Abban reménykedek, hogy ez lesz a megoldás. Ami aggaszt, hogy üres váltófokozatban könnyedén fölpörgött a motor. A "fojtás" csak terhelés alatt van-volt.
Fusim anno írta, hogy el fog dugulni a katalizátor törött prcelándarabjaitól a kipuff, ez magyarázat is lehetne az öregpapás "gyorsulás-szerűségre", de szerintem akkor meg üresben is fulladoznia kellett volna a motornak.
És/vagy MAF? Ebben képben vagyok Scratch általi nagytali-tisztítás végett.
És/vagy "T" elem? Bár ezt nem tudom ponosan, mi-merre... itt olvastam a meghibásodási hajlamáról.
Segítségeteket köszönöm.
Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6716 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 08:58:59 »

...Fusim anno írta, hogy el fog dugulni a katalizátor törött prcelándarabjaitól a kipuff, ez magyarázat is lehetne az öregpapás "gyorsulás-szerűségre", de szerintem akkor meg üresben is fulladoznia kellett volna a motornak.
És/vagy MAF? Ebben képben vagyok Scratch általi nagytali-tisztítás végett.
És/vagy "T" elem? Bár ezt nem tudom ponosan, mi-merre... itt olvastam a meghibásodási hajlamáról.
Segítségeteket köszönöm.

Megszokta a lassú menetet Cool, ha megvan a katalizátorcsere tanítsd újra a mocit - aksi leszed 10 percre és utána betanítás.
A MAF magától nem tisztul, de otthon is elvégezheted a pucolást kaarburatortisztító spray kell hozz.
A "T". elem a trafó alatt van, ha elfáradt inkább rángatás a jele, nem nagy pénz 600Ft kicserélheted kis szerelgetéssel.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6717 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 09:04:59 »

Sziasztok!
Pár napig nem használtam a mondit, nejem "hajtotta" 3 hónapos jogsival a városban. Pénteken újra a volán mögé ülhettem, mire nagy döbbenetemre tapasztalom, hogy mintha a gép fél ereje elszállt volna!!! Shocked
Egész hétvégén túráztattam a mondit, a jelenség ugyanaz volt: 1-2-3-ban brutál nyomom a gázpedált, a gép pedig szép komótosan nyugiban kezd "fölpörögni". Semmi ülésbelapulás, semmi betonszaggatás. Pedig 2.0i papíron 136LE. Nem vagyok hajtós, de egyértelmű a drasztikus teljesítménycsökkenés!
Az előbb megint mentem egy kört, mire valahol "iksztíz" sec után 3-as fokozatban "robbant" a moci és lőn, visszatértek a pacik, újra hasított a gép!
Mivel jó ideje csörömpöl a katalizátor, holnap viszem cserére. Univerzálisra lesz cserélve 20eFt körül. Abban reménykedek, hogy ez lesz a megoldás. Ami aggaszt, hogy üres váltófokozatban könnyedén fölpörgött a motor. A "fojtás" csak terhelés alatt van-volt.
Fusim anno írta, hogy el fog dugulni a katalizátor törött prcelándarabjaitól a kipuff, ez magyarázat is lehetne az öregpapás "gyorsulás-szerűségre", de szerintem akkor meg üresben is fulladoznia kellett volna a motornak.
És/vagy MAF? Ebben képben vagyok Scratch általi nagytali-tisztítás végett.
És/vagy "T" elem? Bár ezt nem tudom ponosan, mi-merre... itt olvastam a meghibásodási hajlamáról.
Segítségeteket köszönöm.

Simán katalizátor!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6718 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 11:11:32 »

Sziasztok!
Pár napig nem használtam a mondit, nejem "hajtotta" 3 hónapos jogsival ...

nekem is volt ilyen, városban max. 60km/h, kívül max. 80, és a műszerfal minden résén dőlt be a füst, ha lámpánál megálltam
ja, és előtte csörgött
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6719 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 11:25:44 »

Sziasztok!
Pár napig nem használtam a mondit, nejem "hajtotta" 3 hónapos jogsival ...

nekem is volt ilyen, városban max. 60km/h, kívül max. 80, és a műszerfal minden résén dőlt be a füst, ha lámpánál megálltam
ja, és előtte csörgött

Nekem csak fűtésnél ömlött a gáz:), majd jött a nyár, és el is felejtettem. Aztán ismét a tél, és kb a második útnál beállt a porcelán.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6720 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 11:57:10 »

Ma reggel megkezdtem a helyi katalizátor-mesterek megpályáztatását. Kérettetem magam, mintha sokadik előző életemben királylány lettem volna... kuss...

Azt akarom, hogy a szerelőmesterek érezzék át, hogy az ÉN MONDEOM-at kell babrálni, és ez számomra érzelmileg nem babra megy!

Egyelőre úgy néz ki, hogy a 2. potenciális szerelőcég is azt nyilatkozta, hogy az MKI. mondeo katalizátor cseréje egy 17-24eFt körüli univerzálisra nem a "pikk-pakk" verzió, hanem kicsivel bonyolultabb átalakítósdi kell a nem passzentos csőkiképzések miatt.

Vagy vehetnék leömlőstől gyári egybekatalizátort valami 100eFt-ért is! mf1
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6721 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 12:01:52 »

Ma reggel megkezdtem a helyi katalizátor-mesterek megpályáztatását. Kérettetem magam, mintha sokadik előző életemben királylány lettem volna... kuss...

Azt akarom, hogy a szerelőmesterek érezzék át, hogy az ÉN MONDEOM-at kell babrálni, és ez számomra érzelmileg nem babra megy!

Egyelőre úgy néz ki, hogy a 2. potenciális szerelőcég is azt nyilatkozta, hogy az MKI. mondeo katalizátor cseréje egy 17-24eFt körüli univerzálisra nem a "pikk-pakk" verzió, hanem kicsivel bonyolultabb átalakítósdi kell a nem passzentos csőkiképzések miatt.

Vagy vehetnék leömlőstől gyári egybekatalizátort valami 100eFt-ért is! mf1

Igazuk van! Kell egy kis átalakítás, mert Y-ba jön le, és az utángyártottnak kevés a hely...(de tuti lesz)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
And One
Vendég
« Új hozzászólás #6722 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 13:21:54 »

Ma reggel megkezdtem a helyi katalizátor-mesterek megpályáztatását. Kérettetem magam, mintha sokadik előző életemben királylány lettem volna... kuss...

Azt akarom, hogy a szerelőmesterek érezzék át, hogy az ÉN MONDEOM-at kell babrálni, és ez számomra érzelmileg nem babra megy!

Egyelőre úgy néz ki, hogy a 2. potenciális szerelőcég is azt nyilatkozta, hogy az MKI. mondeo katalizátor cseréje egy 17-24eFt körüli univerzálisra nem a "pikk-pakk" verzió, hanem kicsivel bonyolultabb átalakítósdi kell a nem passzentos csőkiképzések miatt.

Vagy vehetnék leömlőstől gyári egybekatalizátort valami 100eFt-ért is! mf1

Nekem is cserélték, és nen olyan nagy durranás.Hívd a Proex-et. Tel:256-7590 wave
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6723 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 15:29:15 »

Ma reggel megkezdtem a helyi katalizátor-mesterek megpályáztatását. Kérettetem magam, mintha sokadik előző életemben királylány lettem volna... kuss...

Azt akarom, hogy a szerelőmesterek érezzék át, hogy az ÉN MONDEOM-at kell babrálni, és ez számomra érzelmileg nem babra megy!

Egyelőre úgy néz ki, hogy a 2. potenciális szerelőcég is azt nyilatkozta, hogy az MKI. mondeo katalizátor cseréje egy 17-24eFt körüli univerzálisra nem a "pikk-pakk" verzió, hanem kicsivel bonyolultabb átalakítósdi kell a nem passzentos csőkiképzések miatt.

Vagy vehetnék leömlőstől gyári egybekatalizátort valami 100eFt-ért is! mf1

Nekem is cserélték, és nen olyan nagy durranás.Hívd a Proex-et. Tel:256-7590 wave

Köszönöm a telszámot és cégnevet!
Sajna pécsi vagyok, így ezzel a lehetőséggel nem tudok most élni.
DE!
Nagggyyyonnn bírom a fórumon folyamatosan megnyilvánuló önzetlen segítségnyújtási szándékot!!!
 wave vigyor2 wave worship
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6724 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 15:32:50 »

Ma reggel megkezdtem a helyi katalizátor-mesterek megpályáztatását. Kérettetem magam, mintha sokadik előző életemben királylány lettem volna... kuss...

Azt akarom, hogy a szerelőmesterek érezzék át, hogy az ÉN MONDEOM-at kell babrálni, és ez számomra érzelmileg nem babra megy!

Egyelőre úgy néz ki, hogy a 2. potenciális szerelőcég is azt nyilatkozta, hogy az MKI. mondeo katalizátor cseréje egy 17-24eFt körüli univerzálisra nem a "pikk-pakk" verzió, hanem kicsivel bonyolultabb átalakítósdi kell a nem passzentos csőkiképzések miatt.

Vagy vehetnék leömlőstől gyári egybekatalizátort valami 100eFt-ért is! mf1

Igazuk van! Kell egy kis átalakítás, mert Y-ba jön le, és az utángyártottnak kevés a hely...(de tuti lesz)

Joe, attól ne parázzak, hogy amiket univerzálisban láttam, az mind sokkal testesebbnek - hengeresebbnek látszott? Nem fog lefelé kilógni a mondeo aljának síkjából? És a szervízből kijövet 10m-re leszakítom az egész kócerájt az überszuper magyar utakon?
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6725 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 15:49:53 »

Joe, attól ne parázzak, hogy amiket univerzálisban láttam, az mind sokkal testesebbnek - hengeresebbnek látszott? Nem fog lefelé kilógni a mondeo aljának síkjából? És a szervízből kijövet 10m-re leszakítom az egész kócerájt az überszuper magyar utakon?

Attól ne félj!
Igazából ez is jó rá, ebből is az ovális forma:

http://www.addel.hu/template/temp1/detailproduct.php?storeid=581&productid=27156

Ha nem találsz ilyet Felétek, akkor postázzák is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6726 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 15:51:30 »

Joe, attól ne parázzak, hogy amiket univerzálisban láttam, az mind sokkal testesebbnek - hengeresebbnek látszott? Nem fog lefelé kilógni a mondeo aljának síkjából? És a szervízből kijövet 10m-re leszakítom az egész kócerájt az überszuper magyar utakon?

Ja, és nekem ugye ültetve van az autóm, és ezért én vagy 2cm-rel feljebb tetettem az egész rendszert. Van ott hely, ne félj!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6727 Dátum: 2007.09.18 kedd, 14:53:18 »

Joe, attól ne parázzak, hogy amiket univerzálisban láttam, az mind sokkal testesebbnek - hengeresebbnek látszott? Nem fog lefelé kilógni a mondeo aljának síkjából? És a szervízből kijövet 10m-re leszakítom az egész kócerájt az überszuper magyar utakon?

Attól ne félj!
Igazából ez is jó rá, ebből is az ovális forma:

http://www.addel.hu/template/temp1/detailproduct.php?storeid=581&productid=27156

Ha nem találsz ilyet Felétek, akkor postázzák is!

Joe, mi a te gépparamétered? Enyém MKI. 5a 2.0i
Amit belinkeltél, pont ez való a típushoz?
Csőátmérőkről fogalmam sincs, meg a "3utas" mibenlétében se vagyok képben sajna.
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6728 Dátum: 2007.09.18 kedd, 15:10:07 »

Joe, mi a te gépparamétered? Enyém MKI. 5a 2.0i
Amit belinkeltél, pont ez való a típushoz?
Csőátmérőkről fogalmam sincs, meg a "3utas" mibenlétében se vagyok képben sajna.

Ugyan olyanba került, mint a tiéd! MKI 2,0 16V.
És abból is az ovális kell nem a szögletesebb!
És pont ez igen! A boltban semmihez sem értenek, az ovált kell kérni belőle és kész...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6729 Dátum: 2007.09.19 szerda, 15:48:34 »

Katalizátor

Hát neked pont szerencsétlenül ment tönkre a katalizátorod. Nekem is kivan, már szerintem porrá égett az egész bele, de valahogy nem érdekel. Főleg mert úgy megy az autó, mint még soha Cheesy Csak zöldkari kell okosba, de hát az nem gond.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6730 Dátum: 2007.09.19 szerda, 16:14:31 »

Hát neked pont szerencsétlenül ment tönkre a katalizátorod. Nekem is kivan, már szerintem porrá égett az egész bele, de valahogy nem érdekel. Főleg mert úgy megy az autó, mint még soha Cheesy Csak zöldkari kell okosba, de hát az nem gond.

Tévedésben vagy!:) A katalizátor a Zetec motorok esetében 2-3LE-t is kölcsönöz a motor teljesítményéhez. Igy az egész. Ha tuningolni kezdik, az más helyzet, ott már visszadolgozásba is átmehet...Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6731 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 07:27:52 »

Tévedésben vagy!:) A katalizátor a Zetec motorok esetében 2-3LE-t is kölcsönöz a motor teljesítményéhez. Igy az egész. Ha tuningolni kezdik, az más helyzet, ott már visszadolgozásba is átmehet...Smiley

Hát nekem eddig csak gondot okozott. Igazság szerint az egész lambdaszondát is kivenném a fenébe, de ahhoz má kompjúterhez is nyúlni kéne. Bár kiváncsi lennék, hogy a végére vajh jobban/rosszabbul menne a gép. Valahogy mindig az eccerű motorokat szerettem (Golf II 1,8GT), ezen is lehetne kicsit butítani Cheesy
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6732 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 09:08:30 »

ugy alakult hogy a tervezett idő előtt féktárcsát kell cserélnem. A probléma az, hogy másfél hónapja cseréltem betéteket így azok szinte újak 1000km-t mentek. Felrakhatom ezeket a betéteket az új tárcsák mellé vagy akkor is muszáj cserélni őket ha alig mentek?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6733 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 09:10:10 »

ugy alakult hogy a tervezett idő előtt féktárcsát kell cserélnem. A probléma az, hogy másfél hónapja cseréltem betéteket így azok szinte újak 1000km-t mentek. Felrakhatom ezeket a betéteket az új tárcsák mellé vagy akkor is muszáj cserélni őket ha alig mentek?

Felrakhatod, persze azért nézd meg, hogy a régi, rossz tárcsa nem koptatte-e őket egyenetlenül, mert akkor kuka. Úgy az új tárcsát is hazavágja.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6734 Dátum: 2007.09.21 péntek, 12:14:52 »

Nemrég jeleztem, hogy az 5a MKI-em csomagtér ajtaja nem nyitható belülről a vezetőülés melletti kallantyúval. Kaptam is 1-2 választ, amit becsülettel bevallok, nem értek részleteiben.
Azzal a kéréssel fordulok a hasonló cipőben jártakhoz, hogy aki e területen sikerrel járt, az írja meg nekem a módszert, lehetőleg kicsit "gyogyisabban", hogy hátha én is fölfoghatnám a folyamatot sikerrel.
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6735 Dátum: 2007.09.21 péntek, 12:16:13 »

Nemrég jeleztem, hogy az 5a MKI-em csomagtér ajtaja nem nyitható belülről a vezetőülés melletti kallantyúval. Kaptam is 1-2 választ, amit becsülettel bevallok, nem értek részleteiben.
Azzal a kéréssel fordulok a hasonló cipőben jártakhoz, hogy aki e területen sikerrel járt, az írja meg nekem a módszert, lehetőleg kicsit "gyogyisabban", hogy hátha én is fölfoghatnám a folyamatot sikerrel.

Akkor ezt most nem Fusimnak címezted? eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6736 Dátum: 2007.09.21 péntek, 12:47:53 »

Nemrég jeleztem, hogy az 5a MKI-em csomagtér ajtaja nem nyitható belülről a vezetőülés melletti kallantyúval. Kaptam is 1-2 választ, amit becsülettel bevallok, nem értek részleteiben.
Azzal a kéréssel fordulok a hasonló cipőben jártakhoz, hogy aki e területen sikerrel járt, az írja meg nekem a módszert, lehetőleg kicsit "gyogyisabban", hogy hátha én is fölfoghatnám a folyamatot sikerrel.

Akkor ezt most nem Fusimnak címezted? eplus2

Nem csak... law
De a vitzet félretéve, mintha valaki(k) más értekezett volna a témában.
Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6737 Dátum: 2007.09.21 péntek, 12:52:48 »

Nemrég jeleztem, hogy az 5a MKI-em csomagtér ajtaja nem nyitható belülről a vezetőülés melletti kallantyúval. Kaptam is 1-2 választ, amit becsülettel bevallok, nem értek részleteiben.
Azzal a kéréssel fordulok a hasonló cipőben jártakhoz, hogy aki e területen sikerrel járt, az írja meg nekem a módszert, lehetőleg kicsit "gyogyisabban", hogy hátha én is fölfoghatnám a folyamatot sikerrel.

Akkor ezt most nem Fusimnak címezted? eplus2

Nem csak... law
De a vitzet félretéve, mintha valaki(k) más értekezett volna a témában.

Látom nem olvastad a kezelésit - a zárnak van egy pöcke amit ha félrenyomsz pl: egy csomaggal akkor nem nyitható belülről - kattintsd át a másik állásba lehet csak ennyi a baj  Grin
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6738 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:36:26 »

a benzinajtó cipővel történő véletlen megnyomása ellen kellene valamit tenni
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6739 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:38:13 »

a benzinajtó cipővel történő véletlen megnyomása ellen kellene valamit tenni

Korai modellekbe még egy kis keretbe van a kar - nem szabadon, bontóba biztos kapsz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6740 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:41:56 »

Korai modellekbe még egy kis keretbe van a kar - nem szabadon, bontóba biztos kapsz

Hát igen. Az enyémben még van anyag! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6741 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:46:00 »

Korai modellekbe még egy kis keretbe van a kar - nem szabadon, bontóba biztos kapsz

Hát igen. Az enyémben még van anyag! eplus2

hát igen, nekem meg még egyben vannak motortéri kábelek, bebeee laugh
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6742 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:47:38 »

Korai modellekbe még egy kis keretbe van a kar - nem szabadon, bontóba biztos kapsz

Hát igen. Az enyémben még van anyag! eplus2

hát igen, nekem meg még egyben vannak motortéri kábelek, bebeee laugh

Nekem van keretes csominyitóm, új motortartóim és új zárak új fedcomp bebebe - a bicskakulcsot nem is említem (ja a kábelek ki vannak cserélve már régen)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6743 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:53:00 »

hát igen, nekem meg még egyben vannak motortéri kábelek, bebeee laugh

Neked is? Nekem is! Tongue
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6744 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:53:39 »

Nekem van keretes csominyitóm, új motortartóim és új zárak új fedcomp bebebe - a bicskakulcsot nem is említem (ja a kábelek ki vannak cserélve már régen)

Nekem meg egy tuti autóm, ami szép is! Tongue
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6745 Dátum: 2007.09.21 péntek, 18:48:13 »

Nekem van keretes csominyitóm, új motortartóim és új zárak új fedcomp bebebe - a bicskakulcsot nem is említem (ja a kábelek ki vannak cserélve már régen)

Nekem meg egy tuti autóm, ami szép is! Tongue

az biztos, hogy az mk1-nek a legszebb az orrkiképzése 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6746 Dátum: 2007.09.21 péntek, 19:46:31 »

Én meg kezdek aggódni,mert majdnem minden jól működik az autón....aztán a legváratlanabb pillanatban megy gallyra valami...bár azt hiszem szilenteket kell cserélni,mert a minap 170-ről intenzíven lassítva jobbra-balra vert a kezemben a kormány.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6747 Dátum: 2007.09.21 péntek, 19:54:59 »

Tévedésben vagy!:) A katalizátor a Zetec motorok esetében 2-3LE-t is kölcsönöz a motor teljesítményéhez. Igy az egész. Ha tuningolni kezdik, az más helyzet, ott már visszadolgozásba is átmehet...Smiley

Hát nekem eddig csak gondot okozott. Igazság szerint az egész lambdaszondát is kivenném a fenébe, de ahhoz má kompjúterhez is nyúlni kéne. Bár kiváncsi lennék, hogy a végére vajh jobban/rosszabbul menne a gép. Valahogy mindig az eccerű motorokat szerettem (Golf II 1,8GT), ezen is lehetne kicsit butítani Cheesy
Ha a lambdaszondát kiiktatod, akkor kicsit rángatni fog, többet eszik, rángathat. Inkább hagyd békében. Nekem bekrepált, és nem volt jóérzés, ja meg benzinszag is lehet, ha döglődik.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6748 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 11:30:38 »

Nemrég jeleztem, hogy az 5a MKI-em csomagtér ajtaja nem nyitható belülről a vezetőülés melletti kallantyúval. Kaptam is 1-2 választ, amit becsülettel bevallok, nem értek részleteiben.
Azzal a kéréssel fordulok a hasonló cipőben jártakhoz, hogy aki e területen sikerrel járt, az írja meg nekem a módszert, lehetőleg kicsit "gyogyisabban", hogy hátha én is fölfoghatnám a folyamatot sikerrel.

Akkor ezt most nem Fusimnak címezted? eplus2

Nem csak... law
De a vitzet félretéve, mintha valaki(k) más értekezett volna a témában.

Látom nem olvastad a kezelésit - a zárnak van egy pöcke amit ha félrenyomsz pl: egy csomaggal akkor nem nyitható belülről - kattintsd át a másik állásba lehet csak ennyi a baj  Grin


Ó hogy az a...!!!!!!!!! !!!!! falbav falbav falbav
Visszapöccintettem.

Amúgy tudja valaki, mi értelme ennek a belülről nem nyitható csomitartó verziónak? Miért van ez az átbillenthető pöcök?
Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6749 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 11:32:47 »

Ó hogy az a...!!!!!!!!! !!!!! falbav falbav falbav
Visszapöccintettem.

Amúgy tudja valaki, mi értelme ennek a belülről nem nyitható csomitartó verziónak? Miért van ez az átbillenthető pöcök?

Egyetemes szivatás  Grin nem izgul, már lebontottam egyszer a kárpitokat arrafelé miatta  falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.