Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 00:00:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805100 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2007.10.24 szerda, 13:34:59 »


Gyáhh, hát ez jó kérdés. A motorolaj szivárog, gondolom a szíjnál akkor.


Az az olcsobb változat. Vegyél egy alsó ékszíjtárcsát egy főtengely fogaskereket éket hozzá és új csavart, meg a szimmeringet, utána tendereztesd le a szervizeket.

jól sejtem hogy az az ékszíjtárcsa 20K? el tud az vetemedni vagy kopni? vagy miért kell a csere?

MKI re olcsobb - a leszedésnék szokott sérülni jobb ha cseréli az ember
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2007.10.24 szerda, 13:44:51 »


Gyáhh, hát ez jó kérdés. A motorolaj szivárog, gondolom a szíjnál akkor.


Az az olcsobb változat. Vegyél egy alsó ékszíjtárcsát egy főtengely fogaskereket éket hozzá és új csavart, meg a szimmeringet, utána tendereztesd le a szervizeket.

jól sejtem hogy az az ékszíjtárcsa 20K? el tud az vetemedni vagy kopni? vagy miért kell a csere?

MKI re olcsobb - a leszedésnék szokott sérülni jobb ha cseréli az ember

Sérülni?? wow1 csavar ki aztán csak lehúzza az ember. vagy nem ugyanarról beszélünk?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2007.10.24 szerda, 13:50:17 »


Sérülni?? wow1 csavar ki aztán csak lehúzza az ember. vagy nem ugyanarról beszélünk?

Lehet hogy lejön, lehet hogy nem - könnyen. Jobb ha van kéznél új mint "C" vágányon álljon az autó mire megérkezik az alkatrész.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:05:52 »

Sérülni?? wow1 csavar ki aztán csak lehúzza az ember. vagy nem ugyanarról beszélünk?

Cukrászoknál biztos sérül. eplus2
Nekem már egy párszor le kellett venni, és soha sem esett ilyenről szó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:06:33 »

Lehet hogy lejön, lehet hogy nem - könnyen. Jobb ha van kéznél új mint "C" vágányon álljon az autó mire megérkezik az alkatrész.

Ááááá ééértem! Neked ezért van otthon az a donor autó! vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:13:09 »

Na majd megláttyuk, mindenesetre alkatrészeket beszerzem, úgyis a munkadíj lesz drága...

Addig meg az e hétvégi projekt:

Termosztát 92°C
Szilentblokk első stabilizátor rúdhoz
Szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
Stabilizátor rúd, függőleges, hátsó
Lengőkar első (bal-jobb)
Első fékbetét
Futómű beállítás

tehát: murmucka@murmucka.hu -ra lehet PayPal-on keresztül segélyeket kiutalni, ha kérhetem €-ban.  worship Wink nyes vigyor3 help Grin
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:14:47 »

Sérülni?? wow1 csavar ki aztán csak lehúzza az ember. vagy nem ugyanarról beszélünk?

Cukrászoknál biztos sérül. eplus2
Nekem már egy párszor le kellett venni, és soha sem esett ilyenről szó...

Nem emléxem melyik tárcsát kellett cserélnem. Csavar simán kijött a tárcsát meg feszegetni kellett és baja lett, szóval csere, nem tegnap volt, de első leszedéskor 10-12 éves korába történt.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:16:03 »

Lehet hogy lejön, lehet hogy nem - könnyen. Jobb ha van kéznél új mint "C" vágányon álljon az autó mire megérkezik az alkatrész.

Ááááá ééértem! Neked ezért van otthon az a donor autó! vigyor3

Jó dolog a donor a háznál Wink
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:26:49 »

Nem emléxem melyik tárcsát kellett cserélnem. Csavar simán kijött a tárcsát meg feszegetni kellett és baja lett, szóval csere, nem tegnap volt, de első leszedéskor 10-12 éves korába történt.

Nálam ez még nem lenne ok arra, hogy javasoljak egy ilyen alkatrész otthoni meglétét cserekor. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2007.10.24 szerda, 15:48:34 »

Nem emléxem melyik tárcsát kellett cserélnem. Csavar simán kijött a tárcsát meg feszegetni kellett és baja lett, szóval csere, nem tegnap volt, de első leszedéskor 10-12 éves korába történt.

Nálam ez még nem lenne ok arra, hogy javasoljak egy ilyen alkatrész otthoni meglétét cserekor. Wink

Legyíen szerencséje és ne kelljen - óvatosan feszegetnil, nálam azért ilyenkor van egy cseremotor is kéznél ha szükséges lenne Wink
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 10:42:55 »

Na majd megláttyuk, mindenesetre alkatrészeket beszerzem, úgyis a munkadíj lesz drága...

Addig meg az e hétvégi projekt:

Termosztát 92°C
Szilentblokk első stabilizátor rúdhoz
Szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
Stabilizátor rúd, függőleges, hátsó
Lengőkar első (bal-jobb)
Első fékbetét
Futómű beállítás

tehát: murmucka@murmucka.hu -ra lehet PayPal-on keresztül segélyeket kiutalni, ha kérhetem €-ban.  worship Wink nyes vigyor3 help Grin

az első stabi kar szilentjét jó nagy szívás cserélni készülj meleg teával és hideg élelemmel
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 10:44:43 »

Nem emléxem melyik tárcsát kellett cserélnem. Csavar simán kijött a tárcsát meg feszegetni kellett és baja lett, szóval csere, nem tegnap volt, de első leszedéskor 10-12 éves korába történt.

Nálam ez még nem lenne ok arra, hogy javasoljak egy ilyen alkatrész otthoni meglétét cserekor. Wink

Legyíen szerencséje és ne kelljen - óvatosan feszegetnil, nálam azért ilyenkor van egy cseremotor is kéznél ha szükséges lenne Wink

Van egy olyan érzésem, hogy pl itt is kijön a 2.0 műszaki fejlettsége a többihez képest  hehe
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 10:47:02 »

Nem emléxem melyik tárcsát kellett cserélnem. Csavar simán kijött a tárcsát meg feszegetni kellett és baja lett, szóval csere, nem tegnap volt, de első leszedéskor 10-12 éves korába történt.

Nálam ez még nem lenne ok arra, hogy javasoljak egy ilyen alkatrész otthoni meglétét cserekor. Wink

Legyíen szerencséje és ne kelljen - óvatosan feszegetnil, nálam azért ilyenkor van egy cseremotor is kéznél ha szükséges lenne Wink

Van egy olyan érzésem, hogy pl itt is kijön a 2.0 műszaki fejlettsége a többihez képest  hehe

A szíj görgők mindbe ugyanaz - kivéve MKII foka motorral a feketedeklis.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 10:49:11 »

Na majd megláttyuk, mindenesetre alkatrészeket beszerzem, úgyis a munkadíj lesz drága...

Addig meg az e hétvégi projekt:

Termosztát 92°C
Szilentblokk első stabilizátor rúdhoz
Szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
Stabilizátor rúd, függőleges, hátsó
Lengőkar első (bal-jobb)
Első fékbetét
Futómű beállítás

tehát: murmucka@murmucka.hu -ra lehet PayPal-on keresztül segélyeket kiutalni, ha kérhetem €-ban.  worship Wink nyes vigyor3 help Grin

az első stabi kar szilentjét jó nagy szívás cserélni készülj meleg teával és hideg élelemmel

Hát igen segédvázkeret - bölcső - leeresztését szeretik a szakemberek Wink Célszerű cserélni a kanyarstabilizátor szilentjeit is bilincsekkel együtt szintén csak a vázkeret leengedésekor érhető el a csavarja.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 10:57:55 »

az első stabi kar szilentjét jó nagy szívás cserélni készülj meleg teával és hideg élelemmel

Azt csak egyben lehet cserélni! Az a kutyacsont. A rúdon viszont lehet cserélni szilentet is, amit mindössze 2*2 (vagy 2*1, mert az egyik oldala fix?) csavar tart. Max 1/2h volt a kettő......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 11:03:23 »

az első stabi kar szilentjét jó nagy szívás cserélni készülj meleg teával és hideg élelemmel

Azt csak egyben lehet cserélni! Az a kutyacsont. A rúdon viszont lehet cserélni szilentet is, amit mindössze 2*2 (vagy 2*1, mert az egyik oldala fix?) csavar tart. Max 1/2h volt a kettő......

Keret lazítás nélkül? nem tudom kivenni a csavart csak ha leeresztem a keretet. Azt meg 21-es fejű csavar fogja az egyszerűség kedvéért  falbav
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 11:03:34 »

az első stabi kar szilentjét jó nagy szívás cserélni készülj meleg teával és hideg élelemmel

Azt csak egyben lehet cserélni! Az a kutyacsont. A rúdon viszont lehet cserélni szilentet is, amit mindössze 2*2 (vagy 2*1, mert az egyik oldala fix?) csavar tart. Max 1/2h volt a kettő......

Igen a hátsó stabilizátor szilenteknél ez a helyzet (1.6 ba a kisebb lyukút kell megvenni asszem 16 os), de elöl megnézem azt a 1/2 órás normaidőt Wink
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 11:58:26 »

Igen a hátsó stabilizátor szilenteknél ez a helyzet (1.6 ba a kisebb lyukút kell megvenni asszem 16 os), de elöl megnézem azt a 1/2 órás normaidőt Wink

Én kérek elnézést a saját nevemben. nem kevertem semmivel, arra gondoltam, csak elgondoltam... vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 12:27:00 »

Igen a hátsó stabilizátor szilenteknél ez a helyzet (1.6 ba a kisebb lyukút kell megvenni asszem 16 os), de elöl megnézem azt a 1/2 órás normaidőt Wink

Én kérek elnézést a saját nevemben. nem kevertem semmivel, arra gondoltam, csak elgondoltam... vigyor3

jó elgondolás  smile
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 19:42:35 »

Sziasztok! mi lehet a hiba? Ha ez hiba egyáltalán: 93as mondi, 1.8 GLX, és a hátsó fékek túl erősen fognak..Ez így furcsán hangzik, de az a helyzet,h egy kisebb, de határozott fékezésnél máris megcsúsznak a hátsó kerekek, míg az elsők még simán forognak.(nincs ABS)
Valami a dobfékkel lehet, szóval ez lenne a kérdésem,h ez mitől lehet,mert szvsz nem normális ez így,h a hátsó kerekek már kisebb fékezésre is blokkolnak..Olyan mintha hátulra több fékerő jutna.
Előre is köszi a választ.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.25 csütörtök, 19:44:24 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 19:52:23 »

Sziasztok! mi lehet a hiba? Ha ez hiba egyáltalán: 93as mondi, 1.8 GLX, és a hátsó fékek túl erősen fognak..Ez így furcsán hangzik, de az a helyzet,h egy kisebb, de határozott fékezésnél máris megcsúsznak a hátsó kerekek, míg az elsők még simán forognak.(nincs ABS)
Valami a dobfékkel lehet, szóval ez lenne a kérdésem,h ez mitől lehet,mert szvsz nem normális ez így,h a hátsó kerekek már kisebb fékezésre is blokkolnak..Olyan mintha hátulra több fékerő jutna.
Előre is köszi a választ.
v hátul a fékerő szabályzó adta fel v a dobfék. ha nem a fékerőszabályzó akkor nincs túl nagy gáz, egyszerűen csereérett a dolog. valszeg rongyá van égve a pofa is és a dob is. a kérdés az, h mennyire. a pofát mindenképp cserélni kell, a dob lehet, h még szabályozható de ezt 1 jó esztergályos megmondja (én monnyuk kíváncsiskodás nélkül is cserélném), és lehet, h nem árt 1 rugó szett sem a dologhoz.
monnyuk saját érdekedben az én tanácsom így szólna: pofa + dob + rugószett, valamint munkahengerek karmantyúzása, kerékagyban zsír csere + szimering. és ez minimál javítás.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.25 csütörtök, 19:54:22 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 19:53:04 »

és még két kérdés:1. létezik,h a kilincsvilágítás nincs bevezetékezve GLX ben?(el. ablak csak elöl van) 2. létezik,h lábtérvilágításnak nincs foglalat/vezetékezés?

Csak mert 98as GLX MKIIben pl utóbbi megvolt..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 20:00:00 »

és még két kérdés:1. létezik,h a kilincsvilágítás nincs bevezetékezve GLX ben?(el. ablak csak elöl van) 2. létezik,h lábtérvilágításnak nincs foglalat/vezetékezés?
Csak mert 98as GLX MKIIben pl utóbbi megvolt..
Kilincs világítás 94' Ghia (igaz svájci) gyárilag benne van.
Lábtér világítás stb....
Nem mind1 hogy hova készült az autó!!!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 20:08:11 »

Sziasztok! mi lehet a hiba? Ha ez hiba egyáltalán: 93as mondi, 1.8 GLX, és a hátsó fékek túl erősen fognak..Ez így furcsán hangzik, de az a helyzet,h egy kisebb, de határozott fékezésnél máris megcsúsznak a hátsó kerekek, míg az elsők még simán forognak.(nincs ABS)
Valami a dobfékkel lehet, szóval ez lenne a kérdésem,h ez mitől lehet,mert szvsz nem normális ez így,h a hátsó kerekek már kisebb fékezésre is blokkolnak..Olyan mintha hátulra több fékerő jutna.
Előre is köszi a választ.

Mennyországos cuccok között van rengeteg fékszabályozó szelep
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 20:13:07 »

Sziasztok! mi lehet a hiba? Ha ez hiba egyáltalán: 93as mondi, 1.8 GLX, és a hátsó fékek túl erősen fognak..Ez így furcsán hangzik, de az a helyzet,h egy kisebb, de határozott fékezésnél máris megcsúsznak a hátsó kerekek, míg az elsők még simán forognak.(nincs ABS)
Valami a dobfékkel lehet, szóval ez lenne a kérdésem,h ez mitől lehet,mert szvsz nem normális ez így,h a hátsó kerekek már kisebb fékezésre is blokkolnak..Olyan mintha hátulra több fékerő jutna.
Előre is köszi a választ.

Mennyországos cuccok között van rengeteg fékszabályozó szelep

Oké, megnézem, köszi a válaszokat!
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2007.10.26 péntek, 02:52:24 »

és még két kérdés:1. létezik,h a kilincsvilágítás nincs bevezetékezve GLX ben?(el. ablak csak elöl van) 2. létezik,h lábtérvilágításnak nincs foglalat/vezetékezés?

Csak mert 98as GLX MKIIben pl utóbbi megvolt..
Nekem 2 GLX van/volt.Az első olaszból,a mostani németből lett behozva és gyárilag egyik sincs bevezetékezve....
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2007.10.26 péntek, 22:03:37 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
1. A szervíz után (vezérműszíj, görgő. szilentek, olajok, szűrők) a kesztyűtartóban lévő kapcsoló nem kapcsolja ki a szervíz vissza jelző lámpát. A szervizesek nem akarták megbontani a rendszert. Tud vki egy-két használható ötletet?
2. A csomagtartó ajtó felnyitásakor nem villágít a csomagtér lámpa (a megfelelő állasban van és ha manuálisan átkapcsolom akkor világit) és a műszerfalon sem jelenik meg, hogy nyitva az ajtó. Teendő?
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.26 péntek, 22:05:08 írta gyengek » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2007.10.26 péntek, 22:38:21 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
1. A szervíz után (vezérműszíj, görgő. szilentek, olajok, szűrők) a kesztyűtartóban lévő kapcsoló nem kapcsolja ki a szervíz vissza jelző lámpát. A szervizesek nem akarták megbontani a rendszert. Tud vki egy-két használható ötletet?
2. A csomagtartó ajtó felnyitásakor nem villágít a csomagtér lámpa (a megfelelő állasban van és ha manuálisan átkapcsolom akkor világit) és a műszerfalon sem jelenik meg, hogy nyitva az ajtó. Teendő?

1: a szervíz kikapcsoláshoz nyomni kell a gombot és úgy ráadni a gyújtást esetleg többször többször, ha nem megy rövidre kell (testre) fixen kötni a kapcsoló nem fekete szálat akkor nem jelez többet Wink lásd AWS cikk a mondeo.hu tuning alatt
2: a csomi ajtó kapcsolója tönkrement beégett cserélni kell - bontóba vegyél egy jót - csomis 5 ajtós ugyanaz kombietegség beázik - esetleg az izzó nem megfelelő W os csere.
Naplózva
MACER
Vendég
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2007.10.26 péntek, 23:27:02 »

2.0 16V Ghia 136 paci   wow1
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.26 péntek, 23:30:45 írta MACER » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:12:34 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
1. A szervíz után (vezérműszíj, görgő. szilentek, olajok, szűrők) a kesztyűtartóban lévő kapcsoló nem kapcsolja ki a szervíz vissza jelző lámpát. A szervizesek nem akarták megbontani a rendszert. Tud vki egy-két használható ötletet?
2. A csomagtartó ajtó felnyitásakor nem villágít a csomagtér lámpa (a megfelelő állasban van és ha manuálisan átkapcsolom akkor világit) és a műszerfalon sem jelenik meg, hogy nyitva az ajtó. Teendő?

1: a szervíz kikapcsoláshoz nyomni kell a gombot és úgy ráadni a gyújtást esetleg többször többször, ha nem megy rövidre kell (testre) fixen kötni a kapcsoló nem fekete szálat akkor nem jelez többet Wink lásd AWS cikk a mondeo.hu tuning alatt
2: a csomi ajtó kapcsolója tönkrement beégett cserélni kell - bontóba vegyél egy jót - csomis 5 ajtós ugyanaz kombietegség beázik - esetleg az izzó nem megfelelő W os csere.

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a csomagtartó ajtó kapcsoló hol van és mi az?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:18:46 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
1. A szervíz után (vezérműszíj, görgő. szilentek, olajok, szűrők) a kesztyűtartóban lévő kapcsoló nem kapcsolja ki a szervíz vissza jelző lámpát. A szervizesek nem akarták megbontani a rendszert. Tud vki egy-két használható ötletet?
2. A csomagtartó ajtó felnyitásakor nem villágít a csomagtér lámpa (a megfelelő állasban van és ha manuálisan átkapcsolom akkor világit) és a műszerfalon sem jelenik meg, hogy nyitva az ajtó. Teendő?

1: a szervíz kikapcsoláshoz nyomni kell a gombot és úgy ráadni a gyújtást esetleg többször többször, ha nem megy rövidre kell (testre) fixen kötni a kapcsoló nem fekete szálat akkor nem jelez többet Wink lásd AWS cikk a mondeo.hu tuning alatt
2: a csomi ajtó kapcsolója tönkrement beégett cserélni kell - bontóba vegyél egy jót - csomis 5 ajtós ugyanaz kombietegség beázik - esetleg az izzó nem megfelelő W os csere.

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a csomagtartó ajtó kapcsoló hol van és mi az?

Kombinál az ajtóba van - (nekem csomis van, de abba a részbe kell lenni ahol a zárszerkezet van szerintem kombinál az ajtó) 3 vezetékes kapcsoló 3 érintkező test, nyitva, zárv - fekete és gyufásdoboz méretű cucc kiálló pöcökkel a zárba van bepattintva -nem ahova a kulcsot dugod - ami beakad a kampóba
Naplózva
bazs77
Vendég
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2007.10.28 vasárnap, 09:39:13 »

Sziasztok!

Van egy pár MKI-es mondi fűthető sport elsőülésem. (a hátsók is megvannak...5ajtósból származnak)
Fekete/sötétszűrke színűek.

Akit érdekel a 20/391-0888 számon jelentkezzen!

Üdv: bazs77
Naplózva
Jamby
Vendég
« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2007.10.28 vasárnap, 13:53:53 »

Sziasztok Mondeosok!
Szeretnék tetetni a 95 ös 1 es mondeomba elektromos első ablakokat. (legalább a vezető oldali, de jobb lenne mind a kettőbe)
előre is köszi srácok. Kellemes napot!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2007.10.28 vasárnap, 14:23:41 »

Sziasztok Mondeosok!
Szeretnék tetetni a 95 ös 1 es mondeomba elektromos első ablakokat. (legalább a vezető oldali, de jobb lenne mind a kettőbe)
előre is köszi srácok. Kellemes napot!

Bontóba tudsz venni gyári cuccokat hozzá, komplett motorok kábelköteg, kapcsoló, kilincs keret. Keresd Szundit a Bontott mondeo 1 cuccok topicban megvan a száma - Jó áron - nem drágán - árul bontott cuccokat MKI hez. A kábelezés külön fejezet a legkönnyebb egy teljes padlókábelköteg cserével, de akkor már érdemesebb egy 4 ablakos megoldásba gondolkodni, a köteg azonos évjáratú legyen - kb 2 nap szerelés. A nem robbantós, de így is hosszadalmasan szerelgetős egy bontott fenékkábelkötegből kiemelni az ablakhoz tartozó kábeleket.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 12:52:52 »

Nem világít a ventilátor fokozatait mutató kapcsolóm. Mennyire macerás a cseréje, csinált valaki mostanában ilyet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 13:09:40 »

Nem világít a ventilátor fokozatait mutató kapcsolóm. Mennyire macerás a cseréje, csinált valaki mostanában ilyet?
Kiszeded a középkonzolt,ki kell csavarni 2 db csavart ami tartja az egész 3 kapcsolós egységet kibillented-kihúzod és kicseréled az izzót.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 13:54:09 »

Nem világít a ventilátor fokozatait mutató kapcsolóm. Mennyire macerás a cseréje, csinált valaki mostanában ilyet?
Kiszeded a középkonzolt,ki kell csavarni 2 db csavart ami tartja az egész 3 kapcsolós egységet kibillented-kihúzod és kicseréled az izzót.

A rádiót is ki kell szedni! Lent a hamutartót kinyitva van 2 csavar kupakos azt kiszeded és fent kipattintod a keretet 3 bolhaa tartja - csak óvatosan. A fűtésfokozat házat is tartja 2 bolha fent ha kiszedted a csavarokat oda is be kell dugni egy csavarhúzót hogy kiakaszgasd.
Naplózva
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2007.10.31 szerda, 22:49:47 »

Kollégák!
Most találtam ( lehet,hogy csak nekem új) Mondeo I javítási letölthető pdf formátumban.
http://pdftown.com/Ford-Mondeo-Manual.html
( fogalmam sincs, hogyan kell linket bemásolni)
Kellemes olvasást... Smiley
Naplózva
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 11:33:13 »

  Sziasztok!Mondeo I 95 évj 1.8 benzines 5 ajtós autóban hogy kell műszerfalban izzót cserélni?Köszi:Tibice!
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 11:42:54 »

Kollégák!
Most találtam ( lehet,hogy csak nekem új) Mondeo I javítási letölthető pdf formátumban.
http://pdftown.com/Ford-Mondeo-Manual.html
( fogalmam sincs, hogyan kell linket bemásolni)
Kellemes olvasást... Smiley

Ez nagyon jó, köszi!
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 12:41:15 »

  Sziasztok!Mondeo I 95 évj 1.8 benzines 5 ajtós autóban hogy kell műszerfalban izzót cserélni?Köszi:Tibice!
Ki kell pattintani a műszerfal-betét bal oldalán a ködlámpa-visszajelzőt,jobb oldalán az üres véget és a szélvédő fűtés kapcsolóját.Ott van 3 csavar.A műszerfal és a kormány között alulról felnézve találsz még két csavart-mókás kiszedni de még mókásabb majd visszatekerni....Ha kivetted a többi kapcsolót-órát stb...ami Neked van húzd szét a csatikat,vedd ki a betétet.A műszerfal tartócsavarjait tekerd ki és ki tudod venni az egészet.Húzd le a csatlakozókat-ha van kösd ki a számláló bowdenjét,de szerintem a Tiédben az már nincs.Aztán ha nem akarod mostanában ezt az egészet újra megismételni akkor v. cseréd ki az összes gyanús izzót v. építsd át ledesre.Ebben Fusim tud tanácsot adni.Visszaszerelés fordított sorrendben.Ha valamit kihagytam kérem pótoljátok ki!!!
Naplózva
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 13:31:41 »

misi 107!Köszönöm a gyors válaszodat! :worship:Üdv:Tibice!
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 15:35:52 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Amióta kicseréltem a vízpumpám van a motornak egy furcsa nyávogás szerű hangja, ami fordulatszámfüggő és a megtett kilométerek arányában lasan de biztosan hangosodik. Szerintem valamielyik görgő (bár azokhoz nem nyúltam) vagy maga az új vízpumpa. Megnéztem a régit találtam rajta egy furatot amin keresztül lehetne kenőanyagot a tengejre juttatni de van a túloldalán egy járat aminek nem tudom mi a funkciója. Kell kenni a vizpumpát vagy valahogy keni az magát? Egyéb ötlet hogy mi lehet ez a hang? előre is köszi..
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 16:19:38 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Amióta kicseréltem a vízpumpám van a motornak egy furcsa nyávogás szerű hangja, ami fordulatszámfüggő és a megtett kilométerek arányában lasan de biztosan hangosodik. Szerintem valamielyik görgő (bár azokhoz nem nyúltam) vagy maga az új vízpumpa. Megnéztem a régit találtam rajta egy furatot amin keresztül lehetne kenőanyagot a tengejre juttatni de van a túloldalán egy járat aminek nem tudom mi a funkciója. Kell kenni a vizpumpát vagy valahogy keni az magát? Egyéb ötlet hogy mi lehet ez a hang? előre is köszi..
A vezérmüszíj mikor volt cserélve görgőkkel agyütt?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 16:22:32 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Amióta kicseréltem a vízpumpám van a motornak egy furcsa nyávogás szerű hangja, ami fordulatszámfüggő és a megtett kilométerek arányában lasan de biztosan hangosodik. Szerintem valamielyik görgő (bár azokhoz nem nyúltam) vagy maga az új vízpumpa. Megnéztem a régit találtam rajta egy furatot amin keresztül lehetne kenőanyagot a tengejre juttatni de van a túloldalán egy járat aminek nem tudom mi a funkciója. Kell kenni a vizpumpát vagy valahogy keni az magát? Egyéb ötlet hogy mi lehet ez a hang? előre is köszi..

A vízpumpát a ford fagyállóba lévő adalék keni - gyári ment bele? Ha benzines a gép van 3 görgő a vezérműszíj körül azok adhatnak csúnya hangot ha kopottak. Vagy valamelyik segédgép generátor, esetleg valamelyik tárcsa görgő sérült cserénél, szíj nincs középen.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 16:35:54 »

a görgők és a vezérmű szíjban nincs még 2000 km
van egy ház a vizpumpán amibe biztos nem folyik hűtőviz és ott van a tengely oda nem kell valami kenőanyag?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 17:05:01 »

misi 107!Köszönöm a gyors válaszodat! :worship:Üdv:Tibice!
Szívesen!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 18:58:51 »

Sziasztok!

Mekkora az az akksi méret ami minimum kell a kocsiba? A hideg indítások miatt egyre nehezebben indul az autó! És akksi visszajelző jelzi, hogy nincs töltés!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 19:28:35 »

Sziasztok!

Mekkora az az akksi méret ami minimum kell a kocsiba? A hideg indítások miatt egyre nehezebben indul az autó! És akksi visszajelző jelzi, hogy nincs töltés!

55Ah-s fordított polarításos elég a benzinesbe, de ha világít a töltés ott más baj is lehet.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 20:27:25 »

Sziasztok!

Mekkora az az akksi méret ami minimum kell a kocsiba? A hideg indítások miatt egyre nehezebben indul az autó! És akksi visszajelző jelzi, hogy nincs töltés!

55Ah-s fordított polarításos elég a benzinesbe, de ha világít a töltés ott más baj is lehet.

na, ezt nem értem, mármint a fordított polaritást

viszont a kipurcant 44Ah-s akksimat 74 Ah-sra cseréltem, mérőszalaggal mentem vásárolni
az egyetlen hátránya, hogy amikor véletlenül rajta hagytam a világítást és emiatt tölteni kellett, a kis tecsós töltő (5A-es) nem bírta úgy feltölteni, hogy a zöld ellenőrző karika megjelenjen, de az autó feltöltötte és végül megjelent
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.