Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:37:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804925 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2004.10.30 szombat, 23:28:00 »

Ked
Kedves AndrásM! A Mondim előtt nissan Cherry-m volt,ott 12o km/h-nál 3200 ford/min-el utaztam. Most a  ui 3500ford/perc. Lehet kapcsolat?
Kedves Győző!
 
Bevallom, nem pontosen értem a kérdésed
 
Ügv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 00:10:00 »

Ked
Kedves AndrásM! A Mondim előtt nissan Cherry-m volt,ott 12o km/h-nál 3200 ford/min-el utaztam. Most a  ui 3500ford/perc. Lehet kapcsolat?
Szia Győző
 
Tippelhetek? 1.6 benzines a géped?
Bye
Cit
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 02:15:00 »

Kedves Scratch!
A http://mondeo.rulz.hu/ oldalon azt az infót kaptam, hogy az oldal cime megváltozott (pont erre), és lehet,hogy lökött vagyok, de mi az a "lökös Ford". Igen, igen, igen és most nem felejtettem el köszönni! Üdv.
legyozo,
 
igen, de írtam a régi oldalon nézd, azt is ott éred el, ha kicsit lentebb kattintasz.
Lökös = lökhárító. Smiley Tehát vagy a Ford -nál tudsz venni, vagy bontókba keresgélsz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 08:50:00 »

A mondim 2000-es.
A fordulatszámmal az a gondom, hogy magasnak tünik 120-nál a 3500 fordulat. A váltó csere befolyásolhatja-e a fordulatszámot vagy minden mondinál ennyi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 10:03:00 »

Sziasztok!
Nekem  mondeo 1. van és van egy problémám , remélem valaki tud segíteni. Mikor bekapcsolom a fűtést a beáramló levegő nagyon kellemetlen szagú, de csak fűtésnél, a szerelő azt mondta,hogy a klímát kell gombátlanítani, mert az okozza a kellemetlen szagot. A gombátlanítás és a szűrőcsere megtörtént, de a probléma nem szünt meg. Az az érdekes,hogy mikor hideg levegőt fúj, vagy a klíma megy, akkor nem jelentkezik a probléma. Aki tudja, mi lehet a gond kérem írjon, a válaszokat előre is köszönöm, üdv.
Szia
Ha édeskés illatot érzel az fagyálló valószínüleg.
Minden bizonnyal lyukas a fűtőradiátorod egy kicsit. A kiegyenlítőtartályból nem fogyott a hűtővíz? Ha igen az radiátor csere.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 11:06:00 »

Sziasztok. Kb egy hete vettem egy Mondeo mk1-et, es csak kesobb vettem eszre, hogy a hatsolampaim kozul van amelyik vilagit, de a tobbsege nem mukodik. Persze megneztem az izzokat(amik jonak bizonyultak) es a biztositekokat(amik szinten). Ha van otletetek, hogy mitol lehet ez, akkor lecci osszatok meg velem, ha nincs akkor pedig ha valaki tudna egy szervizkonyv elerhetoseget. Koszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 15:10:00 »

Sziasztok. Kb egy hete vettem egy Mondeo mk1-et, es csak kesobb vettem eszre, hogy a hatsolampaim kozul van amelyik vilagit, de a tobbsege nem mukodik. Persze megneztem az izzokat(amik jonak bizonyultak) es a biztositekokat(amik szinten). Ha van otletetek, hogy mitol lehet ez, akkor lecci osszatok meg velem, ha nincs akkor pedig ha valaki tudna egy szervizkonyv elerhetoseget. Koszi
Nézz a 347-es üzenetre!
 
Csaó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 18:52:00 »

mi lenne, ha felírnánk azt is ide, hogy mit milyen sűrűn kell cserélni? Akkor egy csomó olyat ki tudnánk védeni, hogy valaki szerint *** a Mondeo, mert...
 
Más: típushiba! Sárgul a lámpabúra plexije! (vagy ez már volt?)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 20:37:00 »

mi lenne, ha felírnánk azt is ide, hogy mit milyen sűrűn kell cserélni? Akkor egy csomó olyat ki tudnánk védeni, hogy valaki szerint *** a Mondeo, mert...
 
Más: típushiba! Sárgul a lámpabúra plexije! (vagy ez már volt?)
vikiviki,
 
aki azt mondja, hogy sz@r a Mondeo annak úgyse való a kezébe ilyen gép, és jobb is, hogy nem ilyet vesz az ilyen "ember"!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 21:32:00 »

vikiviki,
 
aki azt mondja, hogy sz@r a Mondeo annak úgyse való a kezébe ilyen gép, és jobb is, hogy nem ilyet vesz az ilyen "ember"!
hm... igaz. De akkoris... legalább nem csinálnánk nagy szarvashibát. Ez a fórum annyira nem pörög (érthető okokból:), itt össze lehetne gyüjteni azt is, hogy "mit milyen időközönként kell cserélni és mi mennyi idő alatt szokott elkopni/elromlani". Ez viszont szvsz hasznos lenne
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2004.10.31 vasárnap, 23:10:00 »

hm... igaz. De akkoris... legalább nem csinálnánk nagy szarvashibát. Ez a fórum annyira nem pörög (érthető okokból:), itt össze lehetne gyüjteni azt is, hogy "mit milyen időközönként kell cserélni és mi mennyi idő alatt szokott elkopni/elromlani". Ez viszont szvsz hasznos lenne
vikiviki,
 
hát akkor hajrá! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2004.11.02 kedd, 08:57:00 »

Sziasztok!
8 hónapja vagyokegz 94 mondi tulajdonosa.Boldog? 4 hónapos mondis voltam mikor az automata váltóm beszart. Románia kellős közepén.Mivel apósom Sepsiszentgyörgyi (ez Románia közepe) ott javitattuk egy nem autószerelő de állitolag hozzáértő emberkével. Most kéziváltos. A gondjaim a következők:1.nem tudták a hátramenet-lámpát bekötni mivel nem volt kapcsolási rajzuk és az automataváltó megmaradt dugaljaiból a vezetéket nem tudták beazonositani.Nem tudja valaki a megoldást? 2.Nehéz a hideg inditás (csak második öninditózásra indul) és miután a motor beindul az alapojárat 500 és 1500 között ingázik.3.Ritkán amikor padlógázzal indulok egyszerüen nem gyorsul csak 2700 ford/min után addig mintha nem kapna elég benzint(laikus vagyok).4. 90-100km/h-val járok 8,3 l-t fogyaszt, sok ez?  5.Első lökháritom törött, hol kapok (jawa kék)? Keddig vagyok Pesten, utánna otthon Zsadányban (Békés megye)
Szia!
 
Volt itt korábban egy olyan kollega, akinek hasonló ingadozási problémái voltak, és utóbb kiderült, hogy neki is ez volt az autó előélete, azzal a különbséggel, hogy a kézi váltóra való áttérés nem az ő keze alatt zajlott. Neki csak utólag derült ki, hogy az autója autómata volt korábban, és hogy a váltóval együtt a komputert nem cserélték, mert tudomása szerint a manuálisnak és az autómatának más a komp-re. Bár azt írtad hogy ez korábbi probléma, azért érdemes ezen elgondolkozni.
 
A fogyasztásod jónak tünik, így ez nem utal a MAF szenzor hibájára, de nem is zárja ki. Lehet a szenzort tisztítani! Ezt tudtad? Gyináltass egy komputeres vizsgálatot, és abból is sokminden kiderülhet. Érdemes folytószelepet tisztogatni! Komputert resetelni, majd újra programozni! Gyertyákat, ill kábeleiket ellenőrizni!...Ezekről itt olvashatsz!!!
 
A fordulatod egy kicsit soknak tünik, de ez is lehet normális. Azt tudod, hogy melyik Motor váltója van benne? Nekem 1,8 16V és a 90km/h az 2000-es fordulatnál van, de ez nem mérvadó. Olyan 3000 lenne az elfogadható az esetedben! 3500-nál már 150km/h-val utazom. De ennek megváltoztatásán ne gondolkozz, mert nem hiba!
 
Tsztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2004.11.02 kedd, 08:58:00 »

Szia!
 
Volt itt korábban egy olyan kollega, akinek hasonló ingadozási problémái voltak, és utóbb kiderült, hogy neki is ez volt az autó előélete, azzal a különbséggel, hogy a kézi váltóra való áttérés nem az ő keze alatt zajlott. Neki csak utólag derült ki, hogy az autója autómata volt korábban, és hogy a váltóval együtt a komputert nem cserélték, mert tudomása szerint a manuálisnak és az autómatának más a komp-re. Bár azt írtad hogy ez korábbi probléma, azért érdemes ezen elgondolkozni.
 
A fogyasztásod jónak tünik, így ez nem utal a MAF szenzor hibájára, de nem is zárja ki. Lehet a szenzort tisztítani! Ezt tudtad? Gyináltass egy komputeres vizsgálatot, és abból is sokminden kiderülhet. Érdemes folytószelepet tisztogatni! Komputert resetelni, majd újra programozni! Gyertyákat, ill kábeleiket ellenőrizni!...Ezekről itt olvashatsz!!!
 
A fordulatod egy kicsit soknak tünik, de ez is lehet normális. Azt tudod, hogy melyik Motor váltója van benne? Nekem 1,8 16V és a 90km/h az 2000-es fordulatnál van, de ez nem mérvadó. Olyan 3000 lenne az elfogadható az esetedben! 3500-nál már 150km/h-val utazom. De ennek megváltoztatásán ne gondolkozz, mert nem hiba!
 
Tsztelettel!
Nagyon fontos!
 
Vákumcsövek!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2004.11.02 kedd, 09:34:00 »

hm... igaz. De akkoris... legalább nem csinálnánk nagy szarvashibát. Ez a fórum annyira nem pörög (érthető okokból:), itt össze lehetne gyüjteni azt is, hogy "mit milyen időközönként kell cserélni és mi mennyi idő alatt szokott elkopni/elromlani". Ez viszont szvsz hasznos lenne
Nem pörög?Huh?? Azért nem találni semmi korábbi bejegyzést, mert túlpörög folyton 8-) méghogy nem pörög ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2004.11.02 kedd, 14:59:00 »

Sziasztok!Olyan különleges kérdésem lenne,h akinek olyan MKI-es Mondeoja van,amiben benne   van az kis computer ami mutatja,h melyik ajtó van kinyitva,melyik lámpa van kiégve stb stb,akkor gyújtásnál felgyullad a fékkopást ellenőrző kislámpa?Mert nekem nem..ennek csak akkor kell kigyulladnia ha tényleg elkopott a fék?Vagy ha ráadom a gyújtást már akkor is??köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2004.11.02 kedd, 15:12:00 »

Sziasztok!Olyan különleges kérdésem lenne,h akinek olyan MKI-es Mondeoja van,amiben benne   van az kis computer ami mutatja,h melyik ajtó van kinyitva,melyik lámpa van kiégve stb stb,akkor gyújtásnál felgyullad a fékkopást ellenőrző kislámpa?Mert nekem nem..ennek csak akkor kell kigyulladnia ha tényleg elkopott a fék?Vagy ha ráadom a gyújtást már akkor is??köszi
Szia Razsa!
 
Elöször meg kell nézni, hogy milyen fékpofáid vannak és be vannak-e kötve az érzékelők. Különben várhatsz a jelzésre.Valószinüleg kiégett az izzód, mert először minden villágít, ellenőrizve az ellenőrző izzókat.
Üdv ND
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2004.11.02 kedd, 15:42:00 »

Hi !
 
zacci is back Cool
 
Mostanaban kezdett olyat muvelni a verdam, hogyha bekapcsolom a hatso ablax futest, akkor leesik a fordulat ilyen 750-800 kornyekere. Ha meg bekapcsolt ablaxfutessel pl. piros lampanal kekezek, akkor ez tovabb csokken kb. 500ra 8( Felek, hogy elobb-utobb lefullad a verda. Szal ez igy nem normalis. Elvileg ilyenkor, ha "leterhelem" a motort, automatice meg kene emelkednie a fordulatszamnak. Miert nem tesz igy ?
Olyankor is leesik a fordulat, mikor allo helyzetben tekerem a kormanyt. Tehat barmi olyan dolog ami a normalhoz kepest plussz terhelest jelent a motornak, azt fulladas kozeli allapottal halalja meg 8(
Mit nezzek meg ? Mit kell tisztitani ? Mi lehet a baj ?  
 
segitseget elorre is koszi !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2004.11.02 kedd, 15:44:00 »

Hi !
 
Azert meg nem olyan xar a helyzet, de regebben nem ilyen vot es nem szeretnem megvarni, mig beall a fulladasos halal.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2004.11.02 kedd, 16:01:00 »

Hi !
 
Azert meg nem olyan xar a helyzet, de regebben nem ilyen vot es nem szeretnem megvarni, mig beall a fulladasos halal.
 
bye
zacci
Mi a helyzet a folytószeleppel, amit vettél? Sikerült berakni?
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2004.11.02 kedd, 17:37:00 »

Fojtószelep.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2004.11.02 kedd, 17:40:00 »

Hi !
 
Jah, a pillangoszelep, az koszoni szepen jol van Cool
Mielott beszereltem volna, joool kipucoltam. Bar ez mas mint ami eredetileg volt nekem, mivel itt nem a szelepen van a lyuk, hanem a szelep hazban. Azt mondjuk csak ugy befujkaltam valami sparyvel, de szerintem nem lehet nagyon koszos, mert az alapjarat jo, csak ha bekapcsolom a hatso ablaxfutest stb. akkor kezd lecsokenni az alapjarat. Ofcoz igy kell mukodnie, de utana rogton vissza kene allnia a normal alapjaratra. Nah, ezaz amit nem mindig tesz meg, es egyelore nem tudom az okat 8( Ha elkanyarintom a kormanyt, akkoris emelkedie kene az alapjaratnak, e helyett van mikor lecsokken kb. 500ra. A hiba meg kezdeti stadiumban van, igy nehez megallapitani mi lehet a baj, de nem szeretnem megvarni, mig teljesen lefullad a verda egy fekezes vagy kormanytekergetes miatt.
 
Masik gondom az, hogy neha nagyon be tud parasodni az ablax. Pollen szurot nem reg csereltem, szal igazabol nemtom mi lehet a baj. Talan szep lassan beazik a verda valahol ? Mert foleg akkor van gaz, mikor pl. 2 napig 1 helyben all az auto, es mondjuk mind2 nap esik az eso. Tudja valaki, hogy altalaban hol szokott beazni az MKI ? Neha az anyos ules labterenel mintha nedves lenne a karpit, de ez vagy a hideg miatt van es csak ugy erzem  mint ha nedves lenne, vagy tenyleg nedves Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2004.11.02 kedd, 18:05:00 »

Hi !
 
zacci is back Cool
 
Mostanaban kezdett olyat muvelni a verdam, hogyha bekapcsolom a hatso ablax futest, akkor leesik a fordulat ilyen 750-800 kornyekere. Ha meg bekapcsolt ablaxfutessel pl. piros lampanal kekezek, akkor ez tovabb csokken kb. 500ra 8( Felek, hogy elobb-utobb lefullad a verda. Szal ez igy nem normalis. Elvileg ilyenkor, ha "leterhelem" a motort, automatice meg kene emelkednie a fordulatszamnak. Miert nem tesz igy ?
Olyankor is leesik a fordulat, mikor allo helyzetben tekerem a kormanyt. Tehat barmi olyan dolog ami a normalhoz kepest plussz terhelest jelent a motornak, azt fulladas kozeli allapottal halalja meg 8(
Mit nezzek meg ? Mit kell tisztitani ? Mi lehet a baj ?  
 
segitseget elorre is koszi !
 
bye
zacci
az ablakfutes ra van kotve az alapjaratot megemelo szelepre, valszeg itt lehet vmi gebasz. bovebbet ND mester kapcsolasi rajzaiban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2004.11.02 kedd, 18:45:00 »

Hi !
 
lukit,
Ok, es hol talalom azt a szelep bigyot ?
 
thx
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2004.11.02 kedd, 21:21:00 »

Egy órája eltaláltam egy kutyát.
 
Első lökös és hűtő.
Tacskó volt a megboldogult, de igenkeményfejű.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2004.11.02 kedd, 21:23:00 »

Sziasztok. Kb egy hete vettem egy Mondeo mk1-et, es csak kesobb vettem eszre, hogy a hatsolampaim kozul van amelyik vilagit, de a tobbsege nem mukodik. Persze megneztem az izzokat(amik jonak bizonyultak) es a biztositekokat(amik szinten). Ha van otletetek, hogy mitol lehet ez, akkor lecci osszatok meg velem, ha nincs akkor pedig ha valaki tudna egy szervizkonyv elerhetoseget. Koszi
Nekem a lámpa érintkezői, a vaslemezek oxidosodtak el.
Smirgli aztán zsír.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2004.11.03 szerda, 00:41:00 »

Van valakinek benzin/gázos 1-es mondija ?Érdemes 1.8-ba beletetetni a gázt ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2004.11.03 szerda, 00:42:00 »

Egy órája eltaláltam egy kutyát.
 
Első lökös és hűtő.
Tacskó volt a megboldogult, de igenkeményfejű.
Jó nagy tacskó lehetett Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2004.11.03 szerda, 01:25:00 »

Van valakinek benzin/gázos 1-es mondija ?Érdemes 1.8-ba beletetetni a gázt ?
Vikiviki a te embered, ő a gázos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2004.11.03 szerda, 08:47:00 »

Fojtószelep.
A...
Vmi nagyon nem tetszett, amikor beírtam! Alig aludtam éjcaka, de már tudom hogy miért!!!
 
Tisztelettel!
Ui: de jó hogy a helyesírás ellenörző be van kapcsolva!:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2004.11.03 szerda, 09:02:00 »

Van valakinek benzin/gázos 1-es mondija ?Érdemes 1.8-ba beletetetni a gázt ?
persze, hogy érdemes. Csak jó helyen, mert el tudják gányolni, akkor meg többminden elromolhat és nem fog menni rendesen az autó. Nézd meg ezt: www.autogaz.hu  
Gyöngyösiek, de úgyiscsak kétszer kell odamenni. Többet szerintem mailben. Én 800.000 valahányezret spóroltam eddig a gázon, 240.000 van a kocsiban, és motorikusan semmi baja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2004.11.03 szerda, 09:14:00 »

hát... szerintem 141 hozzászólás vmi 4 hónapon belül az a "nem pörög" kategória:)
 
Akkor elkezdem:
-vezérműszíj 120.000ként
-gyújtógyertya 60,000ként
-olaj 15,000ként  
-gyertyakábel hajlamos elcsesződni, nekem 200.000nél kellett cserélni
-légszűrő... hát, én minden olajcserénél cserélem, elvileg nem kéne
-váltóolajat elvileg nem kell cserélni soha. Vélemény?  
-gumi:)  
-féltácsák nekem 100.000et bírnak.
-hátsó fékdob... úgy tűnik, még jó, és úgy tűnik, gyári, úgyhogy úgy tűnik, 250.000 körül kell majd cserélni
-fékfolyadékot 3 évente kell (ha jól tudom)
-hűtővizet elvileg nem kell (vélemény?)
-fékfelújítás... az nem tudom, pontosan mi, de lehet, hogy kéne olyan 10 évenként:)
-lengéscsillapító: az enyém már nem túl jó. Élt 240.000et. Hátul még jók.
-szilentblokkok. Hát, ezek nem túl tartós darabok. kb 80.000ként csere (nálam)
-kerékcsapágy elsők: jobb első 180.000nál, bal első 230.000nál lett kicserélve
-lambda szonda: élt 240.000et  
-kipufogó: élt 8 évet. az utángyártottam sokkal szarabb (mind a kettő)
-lökhárítókat nem számolom, úgyse én fizetem:)
-stabilizátorokat nekem cserélni kellett: 16.000 volt elől, hátul csak a szilentjeit kéne.  
-kormányművet nekem 235,000nél kellett felújítani. Viszont nem tudom, hogy milyen sűrűn kéne benne olajat cserélni...  
-termosztát. Elvileg olyan 150.000ig bírja, nekem még jó. Asszem...
-szelepfedéltömítés: nekem már enged. Nem vészes, de csereérett. 10 éves a kocsi.
 
Más nem jut eszembe...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2004.11.03 szerda, 09:17:00 »

hát... szerintem 141 hozzászólás vmi 4 hónapon belül az a "nem pörög" kategória:)
 
Akkor elkezdem:
-vezérműszíj 120.000ként
-gyújtógyertya 60,000ként
-olaj 15,000ként  
-gyertyakábel hajlamos elcsesződni, nekem 200.000nél kellett cserélni
-légszűrő... hát, én minden olajcserénél cserélem, elvileg nem kéne
-váltóolajat elvileg nem kell cserélni soha. Vélemény?  
-gumi:)  
-féltácsák nekem 100.000et bírnak.
-hátsó fékdob... úgy tűnik, még jó, és úgy tűnik, gyári, úgyhogy úgy tűnik, 250.000 körül kell majd cserélni
-fékfolyadékot 3 évente kell (ha jól tudom)
-hűtővizet elvileg nem kell (vélemény?)
-fékfelújítás... az nem tudom, pontosan mi, de lehet, hogy kéne olyan 10 évenként:)
-lengéscsillapító: az enyém már nem túl jó. Élt 240.000et. Hátul még jók.
-szilentblokkok. Hát, ezek nem túl tartós darabok. kb 80.000ként csere (nálam)
-kerékcsapágy elsők: jobb első 180.000nál, bal első 230.000nál lett kicserélve
-lambda szonda: élt 240.000et  
-kipufogó: élt 8 évet. az utángyártottam sokkal szarabb (mind a kettő)
-lökhárítókat nem számolom, úgyse én fizetem:)
-stabilizátorokat nekem cserélni kellett: 16.000 volt elől, hátul csak a szilentjeit kéne.  
-kormányművet nekem 235,000nél kellett felújítani. Viszont nem tudom, hogy milyen sűrűn kéne benne olajat cserélni...  
-termosztát. Elvileg olyan 150.000ig bírja, nekem még jó. Asszem...
-szelepfedéltömítés: nekem már enged. Nem vészes, de csereérett. 10 éves a kocsi.
 
Más nem jut eszembe...
ja, és  
-ékszíjcsere. passz. elvileg 60.000ként. Nekem 100.000et futott, hangja nincs, majd a vezérműszíjjal kicseréltetem
-hátsó csomagtartóajtótartó-teleszkóp (de szép név:), 9,5 évet bírt.
-kalaptartó-tartó biszbaszok törnek. (újabb típushibát találtam!!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2004.11.03 szerda, 11:41:00 »

A...
Vmi nagyon nem tetszett, amikor beírtam! Alig aludtam éjcaka, de már tudom hogy miért!!!
 
Tisztelettel!
Ui: de jó hogy a helyesírás ellenörző be van kapcsolva!:-)
Bocsi, szakmai ártalom. A leginkább az zavar, amikor vki kartellgázról beszél. De ígérem, máskor nem szólok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2004.11.03 szerda, 11:42:00 »

persze, hogy érdemes. Csak jó helyen, mert el tudják gányolni, akkor meg többminden elromolhat és nem fog menni rendesen az autó. Nézd meg ezt: www.autogaz.hu  
Gyöngyösiek, de úgyiscsak kétszer kell odamenni. Többet szerintem mailben. Én 800.000 valahányezret spóroltam eddig a gázon, 240.000 van a kocsiban, és motorikusan semmi baja.
Ment email! Smiley
És köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2004.11.03 szerda, 12:37:00 »

Ment email! Smiley
És köszi!
válasz ment
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2004.11.03 szerda, 14:17:00 »

ND!
 
Nincas elfelejtve a világítás dolog, csak annyi ZH-m van, hogy már 2 hete nem tudtam hazamenni. Megvannak már a képek, csak otthon vannak. Szóval ha lesz időm hazajutni, akkor azonnal elküldöm.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2004.11.03 szerda, 15:28:00 »

HI !
 
Van a legszurohazban egy szivacs, ami allitolag a kartergazt hivatott szurni. Namost ha az a szivacs dzsuvas, akkor mivan ? Xarjam le, vagy pucoljam ki ? Mit okozhat annak a szivacsnak az eltomodese ?  
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2004.11.03 szerda, 15:34:00 »

HI !
 
Van a legszurohazban egy szivacs, ami allitolag a kartergazt hivatott szurni. Namost ha az a szivacs dzsuvas, akkor mivan ? Xarjam le, vagy pucoljam ki ? Mit okozhat annak a szivacsnak az eltomodese ?  
 
bye
zacci
Dobd ki, és vágj bele vmilyen egyszerű szivacsból egy darabot! Jó ha tiszta, de sok vizet nem zavar!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2004.11.03 szerda, 15:54:00 »

ND!
 
Nincas elfelejtve a világítás dolog, csak annyi ZH-m van, hogy már 2 hete nem tudtam hazamenni. Megvannak már a képek, csak otthon vannak. Szóval ha lesz időm hazajutni, akkor azonnal elküldöm.
Ha csak azon mulik adj egy könyvet és beugrok az egyik vizsgára helyetted, de ne írásbelire, mert olvashatatlanul írok, mint megjegyezték múltkor ;-))) Reál tantárgyat bevállalom, még jog is jöhet, de pénzügy kizárva! ;-)))
Látom, hogy elfoglalt vagy itt is a második éned írt (D.Zoli2)   ;-)))
Megnézted azért, meddig jutottam?
Üdv ND
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2004.11.03 szerda, 16:19:00 »

Ha csak azon mulik adj egy könyvet és beugrok az egyik vizsgára helyetted, de ne írásbelire, mert olvashatatlanul írok, mint megjegyezték múltkor ;-))) Reál tantárgyat bevállalom, még jog is jöhet, de pénzügy kizárva! ;-)))
Látom, hogy elfoglalt vagy itt is a második éned írt (D.Zoli2)   ;-)))
Megnézted azért, meddig jutottam?
Üdv ND
Te, mást is vállalsz? Az anyósomat kéne meglátogatni - helyettem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2004.11.03 szerda, 16:53:00 »

Te, mást is vállalsz? Az anyósomat kéne meglátogatni - helyettem...
Szia Angel!
Szerintem mivel engem nem ismer, piskótával várna. Minden anyós rendes mással szemben, csak a vőjüket ki nem állhatják. Persze ez kölcsönös általában. Egy álló nap tudok mesélni anyós vicceket mély átéléssel és teljes meggyőződéssel ;-)))
Üdv ND
ui.: D.Zolival nyár óta tologatunk egy cikket, ha meglát, mindig felébred a jobbik énje ;-)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2004.11.03 szerda, 18:30:00 »

Szia Angel!
Szerintem mivel engem nem ismer, piskótával várna. Minden anyós rendes mással szemben, csak a vőjüket ki nem állhatják. Persze ez kölcsönös általában. Egy álló nap tudok mesélni anyós vicceket mély átéléssel és teljes meggyőződéssel ;-)))
Üdv ND
ui.: D.Zolival nyár óta tologatunk egy cikket, ha meglát, mindig felébred a jobbik énje ;-)))
Piskótával... vagy nyelv-levessel. Meg kirántott asztalfiókkal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2004.11.03 szerda, 18:31:00 »

Szia Angel!
Szerintem mivel engem nem ismer, piskótával várna. Minden anyós rendes mással szemben, csak a vőjüket ki nem állhatják. Persze ez kölcsönös általában. Egy álló nap tudok mesélni anyós vicceket mély átéléssel és teljes meggyőződéssel ;-)))
Üdv ND
ui.: D.Zolival nyár óta tologatunk egy cikket, ha meglát, mindig felébred a jobbik énje ;-)))
Ja, és tördelőlévén, már egy csomó vicckönyvet gyártottam, most éppen egy anyósvicces van soron...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2004.11.03 szerda, 19:25:00 »

Hi !
 
lukit,
Ok, es hol talalom azt a szelep bigyot ?
 
thx
bye
zacci
az passz:( csak a kapcsolasi rajzokban lattam, ott van ilyen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2004.11.03 szerda, 19:29:00 »

az passz:( csak a kapcsolasi rajzokban lattam, ott van ilyen
Logika alapjan valahol a pillangoszelep kornyeken lehet vagy a hozza vezeto csobol agazik le, mert levegot 1 iranybol erdemes a motornak adni, onnan, ahol a MAF meg is meri. Lehet h ugyanez a szelep/motor/nemtom emeli meg hidegben az alapjaratot. De majd az okosabbak kijavitanak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2004.11.03 szerda, 21:43:00 »

Hi !
 
lukit,
Ok, es hol talalom azt a szelep bigyot ?
 
thx
bye
zacci
Szia Zacci!
 
Szerintem hasznos számodra, ha elolvasod AndrasM ezírányú leírását, még szárad rajta a festék ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2004.11.03 szerda, 22:30:00 »

Logika alapjan valahol a pillangoszelep kornyeken lehet vagy a hozza vezeto csobol agazik le, mert levegot 1 iranybol erdemes a motornak adni, onnan, ahol a MAF meg is meri. Lehet h ugyanez a szelep/motor/nemtom emeli meg hidegben az alapjaratot. De majd az okosabbak kijavitanak.
Zacci!
Mostanában bányászkodtam arrafelé. A pillangószelepet megkerüli egy járat aminek a levegőjét a pillangószelep nem tudja szabályozni. Nem láttam a környéken plusz levegő szabályzást. Valószjnű, hogy csak az üzemanyag menniségét szabályozza a rendszer az injektorokkal. A hozzávezető csövek a pillangószelep alatti alacsony nyomást figyelik. Oda már máshonnét levegó nem juthat. Ha mégis az baj.
Milyen állapotú a tömités a pillangószelep alatt?
 
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 11:10:00 »

HI !
 
lukit,
 
thx ! Elobb-utobb csak megtalalom Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 11:10:00 »

Hi !
 
THX a segitseget !!!
 
ND,  
Jo az anyag Cool Ennek megfeleloen majd ujra szetszedem a pimpampo szelepet es kipucolom a lukakat Cool
Tenyleg, ki lehet valahogy pucolni azt az egesz szivo torkot ? Igen csunyacska, de gondoltam meg nem alok neki ultras vizzel, mielott nem kerdezem ki a velemenyeteket Cool
 
AndrasM,
Elvileg jo a tomites. A pimpampo szelep haz oldalanb van egy kidudorodas, ami be van tomve valami muanyag dugoval vagymivel. TOk gyarinak tunik, szal biztos jo ugy ahogy van, de... Lehet a muanyag bigyo mogott van egy csavar, amivel a bearamlo alapjarati luftot lehet szabalyozni, ezaltal modositani az alapjaratot ?
Tucc errol valamit ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 11:11:00 »

Hi !
 
jah, a T elemet nem reg csereltem (kb. nyar elejen), szal azzal biztos nem lehet baj.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.