Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:11:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804777 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:31:09 »

Ja a kapcsoló világítására, igaz?

Jaja!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 05:54:37 »

A kilincseknél sajna ki kell vágni,
A kilincseknél nem kellet semmit kivágni! Csak egy akkora lyukat fúrj amibe bele fér a LED feje.
Vagy bontóban pár forintért veszel olyat, aminek megvan a kis ablaka + ott a foglalat helye... GLXtől már sanszos hogy lesz és így gyári a motyó.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2008.01.04 péntek, 00:48:20 »

nekem meg a kilincs fölött volt kis ablakocska, de foglalat nem, ezért bebarmoltam egy kék LED-et, és az ablakemelőkapcsoló világítási vezetékeit óvatosan megcsupaszolva áramhoz is jutottam, király lett, de az a nagy igazság, hogy nekem eddig is megvolt a magamhoz való eszem és a kilincset mindig megtaláltam, de nagyon jól néz ki
 taps taps taps
 wave wave wave wave wave
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2008.01.04 péntek, 08:13:28 »

Amúgy hol lehet megtalálni az elektromos ablakemelő vezetékét?
Nálam nincs beszerelve a biztosíték sem, az elektronyos ablak meg utólagos OEM, és állandó fesz alatt van, levett gyújtásnál is megy, arról nem tudom szedni a tápot, mert folyamatosan égne.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2008.01.04 péntek, 09:13:15 »

nekem meg a kilincs fölött volt kis ablakocska, de foglalat nem, ezért bebarmoltam egy kék LED-et, és az ablakemelőkapcsoló világítási vezetékeit óvatosan megcsupaszolva áramhoz is jutottam, király lett, de az a nagy igazság, hogy nekem eddig is megvolt a magamhoz való eszem és a kilincset mindig megtaláltam, de nagyon jól néz ki

elektronikai boltokban lehet kapni ledfoglalatot, azzal sztem elég esztétikussá tehető a dolog. kívülről csak 1 fekete gyűrű látszik benne a leddel. asszem 1 8mm-es furat kell neki, led bele a foglalatba, és a foglalat rögzíti is a kárpiton. pár forintos cucc.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2008.01.05 szombat, 00:10:21 »

Ma volt a gépem műszakin és zöldkártyán.
Sajna a műszakira komolyan kellett a fékekkel foglalkozni. Első fékbetét cserekor derült ki, hogy az egyik tárcsa a külső peremétől befelé sugár irányban be volt repedve vagy 1,5-2 centit!!!!!! wow1 wow1 wow1
Pár forintocska plusszban elgurult. falbav

A másik, hogy valami nagy okosággal a 4 éve halálra eredetvizsgált gép forgalmijában szereplő telj.adatban hivatalos javítást eszközölt a CÉG. Lapcserét kell csináljak egy átíróirodával. Eddig 103kW szerpelt, mot javításra kerül az adat 100kW-ra.
A kérdés, hogy anno az eredetvizsga hogy volt??? levele
Naplózva

MKI 2.0i
mikuskin
Vendég
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2008.01.05 szombat, 04:35:06 »

Nekem automata váltóval van szerelve a Mondim,de a forgalmiba sőt az eredetvizsga papíron is manuális váltóval szereltnek van beállitva lelkem. Eddig bár már 2x volt müszakivizsgán meg rendőri ellenőrzés is volt senkit nem érdekelt vigyor3

Miki

A másik, hogy valami nagy okosággal a 4 éve halálra eredetvizsgált gép forgalmijában szereplő telj.adatban hivatalos javítást eszközölt a CÉG. Lapcserét kell csináljak egy átíróirodával. Eddig 103kW szerpelt, mot javításra kerül az adat 100kW-ra.
A kérdés, hogy anno az eredetvizsga hogy volt??? levele
[/quote]
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2008.01.05 szombat, 11:51:10 »

Nekem automata váltóval van szerelve a Mondim,de a forgalmiba sőt az eredetvizsga papíron is manuális váltóval szereltnek van beállitva lelkem. Eddig bár már 2x volt müszakivizsgán meg rendőri ellenőrzés is volt senkit nem érdekelt vigyor3

Miki

A másik, hogy valami nagy okosággal a 4 éve halálra eredetvizsgált gép forgalmijában szereplő telj.adatban hivatalos javítást eszközölt a CÉG. Lapcserét kell csináljak egy átíróirodával. Eddig 103kW szerpelt, mot javításra kerül az adat 100kW-ra.
A kérdés, hogy anno az eredetvizsga hogy volt??? levele
[/quote]

Nekem is volt hasonló érdekesség. Vettem az autót, kézzel bele volt írva a forgalmiba, hogy motorcsere blabla motrszám :blabla
Átíratta a párom. Mondom neki utána (ekkor jutott eszembe) nézze meg a motorszámot átírták-e rendesen. Megnézi, nincs kézzel beírva semmi. Mondom ellenőrizze, hogy a helyén a jó van-e beírva, hasonlítsa össze az eredetvizsga, vagy a zöldkártya papírjával. mondja nem egyezik. Visszaküldtem reklamálni, magyaráztak neki valamit, és elküldték, hogy ez jó. Másnap hazajöttem, bementem ordítva az okmányirodába, a csaj elővette a régi forgalmit, és tényleg a jó volt benne. A zöldkártya még motorcsere előtt készült, viszont ezek szerint a 18000-et csak úgy a semmiért elkérték az eredetvizsgán, és nem is nézték az autót meg. Hát ilyenek ezek
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2008.01.05 szombat, 12:50:29 »

A másik, hogy valami nagy okosággal a 4 éve halálra eredetvizsgált gép forgalmijában szereplő telj.adatban hivatalos javítást eszközölt a CÉG. Lapcserét kell csináljak egy átíróirodával. Eddig 103kW szerpelt, mot javításra kerül az adat 100kW-ra.
A kérdés, hogy anno az eredetvizsga hogy volt??? levele

Ugyan ez nálam is! két helyen különböző érték. A vizsgán jött elő a dolog. Aztán a biztosító is vissza dobta a szerződést mer nem potosak az adatok. Okmányiroda új forgalmi rengeteg idő és pénz! Hát nem tudom ki írta el gun de iszonyat bosszantó volt a dolog. Még most sem a gyári érték van beírva de legalább most mindenhol szxr nyes !
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2008.01.05 szombat, 12:54:14 »

A másik, hogy valami nagy okosággal a 4 éve halálra eredetvizsgált gép forgalmijában szereplő telj.adatban hivatalos javítást eszközölt a CÉG. Lapcserét kell csináljak egy átíróirodával. Eddig 103kW szerpelt, mot javításra kerül az adat 100kW-ra.
A kérdés, hogy anno az eredetvizsga hogy volt??? levele

Ugyan ez nálam is! két helyen különböző érték. A vizsgán jött elő a dolog. Aztán a biztosító is vissza dobta a szerződést mer nem potosak az adatok. Okmányiroda új forgalmi rengeteg idő és pénz! Hát nem tudom ki írta el gun de iszonyat bosszantó volt a dolog. Még most sem a gyári érték van beírva de legalább most mindenhol szxr nyes !
Én is megnézem.Mit kell nézni hogy jó e?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:07:42 »

Én is megnézem.Mit kell nézni hogy jó e?

Törzskönyv, forgalmi, biztosítási pappír és ha van akkor friss vizsga cucc! Nekem mindenhol 92 KW van beírva de mi azt tudjuk h nem annyi vigyor3 !
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:17:31 »

Én is megnézem.Mit kell nézni hogy jó e?

Törzskönyv, forgalmi, biztosítási pappír és ha van akkor friss vizsga cucc! Nekem mindenhol 92 KW van beírva de mi azt tudjuk h nem annyi vigyor3 !
Nálam stimmel.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:22:37 »

Nálam stimmel.

Ez örvendetes.

Még egy gond van nálam! Az autó színe nekem kék és aki eddig látta szinte mindenki azt mondta ha kék (bár bizonyos szögből és fényben tényleg van egy kis zöld beütése eplus2 ). De a forgalmiban és mindenhol máshol az van hogy: 07 zöld.

Íme a kocsi képe:
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:26:19 »

Nálam stimmel.

Ez örvendetes.

Még egy gond van nálam! Az autó színe nekem kék és aki eddig látta szinte mindenki azt mondta ha kék (bár bizonyos szögből és fényben tényleg van egy kis zöld beütése eplus2 ). De a forgalmiban és mindenhol máshol az van hogy: 07 zöld.

Íme a kocsi képe: 
Szép kis jószág. eljen Nálam is kék.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.05 szombat, 14:19:05 írta Joe » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:29:14 »

Én is megnézem.Mit kell nézni hogy jó e?

Törzskönyv, forgalmi, biztosítási pappír és ha van akkor friss vizsga cucc! Nekem mindenhol 92 KW van beírva de mi azt tudjuk h nem annyi vigyor3 !

ha egyszer betelik a forgalmi, és úgyis másik kell műszaki után, akkor műszakin kársz 900 ft-ért egy adatlapot, és megnézik neked, és ráírják az igazit. én így voltam annó az escorttal( 1.6d 75 kW) nem akartam az után fizetni a teljesítményadót
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2008.01.05 szombat, 14:06:22 »

Nálam stimmel.

Ez örvendetes.

Még egy gond van nálam! Az autó színe nekem kék és aki eddig látta szinte mindenki azt mondta ha kék (bár bizonyos szögből és fényben tényleg van egy kis zöld beütése eplus2 ). De a forgalmiban és mindenhol máshol az van hogy: 07 zöld.

Íme a kocsi képe:

na, az enyém is ilyen színű, a ráeső fény szögétől függően változik a színe, a petrolkéktől kezdve a feketéig, nem is "metál" a megnevezése, hanem nem tudom

a forgalmiban sötétkék van...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2008.01.05 szombat, 17:39:47 »

Én is látok benne zöldet, de inkább kék
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2008.01.05 szombat, 18:05:21 »

Ez örvendetes.
Még egy gond van nálam! Az autó színe nekem kék és aki eddig látta szinte mindenki azt mondta ha kék (bár bizonyos szögből és fényben tényleg van egy kis zöld beütése eplus2 ). De a forgalmiban és mindenhol máshol az van hogy: 07 zöld.
Íme a kocsi képe:
07 zöld (+ 93 kék - csak ez lemaradt valszeg  nyes)
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:42:50 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:55:09 »

Valaki járt már így?

Nálam termosztáttal volt ugyan ez az előző autómnál. Vettem hármat (nem a Cromax-tól vigyor3 ) egyik se volt jó. Aztán vettem gyárit az jó volt! 
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 20:23:34 »

Motocraft volt a tömítés is, ennél gyáribb már nemigen van. De seljt bárhol lehet az igaz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 20:41:56 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0
Ott voltál a hengerfej rátételnél?  Van egy pár dolog amire oda kell figyelni, mert póruljárhat az ember.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 20:53:48 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?

előfordulnak hibás alkatrészek a legjobb gyártóknál is. a minőségellenőrzésen is átcsúszhat véletlenül, sajnos csak a végfelhasználónál csapódik le. én is vettem már selejtet, nem alapjában véve rossz minőséget, csak selejtet. tömítéseket monnyuk mindig bárdiéknál veszek (kedvezmény se mind1 Smiley), és náluk találtam olyat amiben eddig még nem kellett csalódnom. azaz 1X majdnem, de kiderült, h nem a tömítés hibája volt. csak sajna a nyomatékkulcs amivel lehúztam a hengerfejem egyszer a polcról az akna mélyén állt meg  rinya utólag kiderült, h vlki elejtette/lelökte gun még jó, h másnak éppen nem javítottunk olyan dolgot aminél számít a nyomaték ... lett volna jó hírünk szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 20:55:21 »

Ott voltál a hengerfej rátételnél?  Van egy pár dolog amire oda kell figyelni, mert póruljárhat az ember.

no leginkább erről szól amit írtam  wave
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 21:07:10 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0
Ott voltál a hengerfej rátételnél?  Van egy pár dolog amire oda kell figyelni, mert póruljárhat az ember.
Nem voltam ott, már erre is gondoltam. De ismerem a szerelőt régóta, precíz. Nem hiszem, hogy ne használna nyomatékkulcsot, legalábbis nagyon remélem, hogy használ. Arra meg nincs időm, hogy végig az autó mellett aszisztáljak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 21:10:23 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0
Ott voltál a hengerfej rátételnél?  Van egy pár dolog amire oda kell figyelni, mert póruljárhat az ember.
Nem voltam ott, már erre is gondoltam. De ismerem a szerelőt régóta, precíz. Nem hiszem, hogy ne használna nyomatékkulcsot, legalábbis nagyon remélem, hogy használ. Arra meg nincs időm, hogy végig az autó mellett aszisztáljak.
A nyomatékkulcs alap! DE lemérte a hengerfejcsavarok hosszát, vagy újjakkal rakta össze? Ez az egyik legfontosabb, de még van jó pár buktató!
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 21:13:08 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 21:38:06 »

Új csavarokat használt, ez biztos, azokat is én vittem.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 22:12:10 »

Új csavarokat használt, ez biztos, azokat is én vittem.

a Cromax nem hibás abban, hogy xar dolgokat is árulnak, ha van rá kereslet...

nekem is el akartak adni egy 88 fokos, nem motorcraft termosztátot, de amikor kifejezetten ragaszkodtam a gyári 92 fokoshoz, és azt is elmondtam, hogy itt javallották a kollegák erősen a nagyobbat, megadták magukat a fiúk, meghajoltak a tudás előtt, így:  worship

amikor kuplungcserém volt, a szerelőm megkérdezte, hogy eladásra kell-e, vagy nem, mert akkor nem olasz kuplungszettet szerez be
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2008.01.08 kedd, 08:54:12 »

Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Hengerfej síkolás is volt a tömítés cserekor? Az is kő, mert különben adtál a szarnak egy pofont.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2008.01.08 kedd, 14:06:37 »

Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Hengerfej síkolás is volt a tömítés cserekor? Az is kő, mert különben adtál a szarnak egy pofont.

Síkolni egy tömítés csere miatt? Nem tudom.  Nem én csináltam.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2008.01.08 kedd, 17:19:53 »

Síkolni egy tömítés csere miatt? Nem tudom.  Nem én csináltam.
Tudtommal kötelező, mert hézagos lesz/lehet, átéghet az új tömítés. Nekem off Citroen bx-en on volt síkolás is a cserekor, aszonták kell. Így volt a hengerfejtöm. csere + munka zusammen 50E Ft.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.08 kedd, 17:22:56 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2008.01.08 kedd, 17:57:26 »

Opelemen nekem is síklapoltak, de az túlmelegedés miatt deformálódott. De még a közelébe se volt 50 ropinak amit fizettem.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2008.01.08 kedd, 19:02:40 »

Én is megnézem.Mit kell nézni hogy jó e?


ha egyszer betelik a forgalmi, és úgyis másik kell műszaki után, akkor műszakin kársz 900 ft-ért egy adatlapot, és megnézik neked, és ráírják az igazit. én így voltam annó az escorttal( 1.6d 75 kW) nem akartam az után fizetni a teljesítményadót

Az újszerű műszaki vizsga már egy kisebb eredvizsgát is tartalmaz, ott írták be a megjegyzés rovatba, hogy javítandó a 103kW 100-ra. Nejem tegnap nekikezdte a papírokat intézni, ma szólnak utólag, hogy vigye a törzskönyvet is... falbav
Nézem az új adalapot, hát az összes nyomtatás el van csúszva balra, de annyira, hogy az első 3-5 karakter olvashatatlan minden tételnél.
Aztán meg azt látom, hogy a gépjármű típusa Ford Mondeo 2.0i 16V Ghia!!!
Amúgy a gépem messze van a Ghiatól, az tuti. Nem tudom, honnan vették... fejvakaras
És valahogy a maxi bordó kocsiszín helyett is azt rögzítették, hogy PIROS!!! guluszem1 violent
Eddig a papírozás 9eFt-ba van. Holnap megyek, osztom az igét. boxer
Mert továbbá ugye ezen adatok egyike se stimmel nagyhirtelen sehol (adatlap-törzskönyv-biztosítás).
Nem tudom mi lesz, meg hogy egyáltalán hogy lehet ilyeneket elírkálni, mikor az irkafirkáló kb ezért kapja a fizut, stb
Munkahelyemen hasonló jellegű hibáért repülés van.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2008.01.08 kedd, 19:06:16 »

Az okmányiroda +4500 Ft volt!!!!!!

Így most közelítjük a 15eFt-os "álomhatárt", amiért a 3 irományon keresztbe más-más adat szerepel!!!
 Huh? Huh? Huh?
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2008.01.08 kedd, 19:33:17 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0

Én bíznék a tömítés hibájában, viszont egy hajszálrepedést max röntgen tud megtalálni. Ennek is van esélye. A cromax tudtommal azért óccsó, mert közvetlenül a gyártól veszi a gyári alkatrészeket. Az utángyártott az más téma.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2008.01.08 kedd, 19:54:47 »


Én bíznék a tömítés hibájában, viszont egy hajszálrepedést max röntgen tud megtalálni. Ennek is van esélye. A cromax tudtommal azért óccsó, mert közvetlenül a gyártól veszi a gyári alkatrészeket. Az utángyártott az más téma.

A Cromax, mint márka akkor Motorcraft (Ford) lenne? Vagy nem csak onnan vesz alkatrészt közvetlenül?  Vagy most én nem értem, hogy mit is akarok kérdezni valójában?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2008.01.08 kedd, 22:10:19 »

Na, ma megint leverte a hajam az autó. Szeptemberben volt egy nagyobb javítás rajta, minden amit cseréltünk gyári Motocraft cuccosra cseréltük. Mivel szíjat, és a szelepszárszimeringet i cserétük, a hengerfejtömítés is cserés lett. Viszont ma vittem olajcserére a gépet, ahol kiderült, hogy olaj került a vízbe. Hengerfejet leszedtük, ninc rajta semmi repedés. Remélem a blokk sem repedt. Állítólag a tömítés ***. Pedig a cromaxban vettem, szintén gyári. Létezik, hogy selejtes volt az új tömítés? Állítólag a szerlőm szerint a cromax törökországban gyártott tömítést ad el, azért ilyen olcsó. Ezt meg tudja valaki erősíteni? Valaki járt már így? Borzasztóan aggódjak, vagy mérsékelten?
Köszönöm a figyelmet!
1995 2.0
Szia!Nekem a szelepfedél tömítés ilyen.Most rakom az újat....
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2008.01.09 szerda, 19:10:16 »

Szóval más is került szívóágra ilyen miatt. Ez nem jó, de megnyugtat a közösségi tudat. Smiley
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2008.01.09 szerda, 19:12:34 »



A Cromax, mint márka akkor Motorcraft (Ford) lenne? Vagy nem csak onnan vesz alkatrészt közvetlenül?  Vagy most én nem értem, hogy mit is akarok kérdezni valójában?
[/quote

Arra akartam célozni, hogy amit a cromax forgalmaz Motocraft néven törökországban készül. De ez csk célozgatás volt, Joe  meg is cáfolta, és egyben meg is magyarázta.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2008.01.11 péntek, 10:12:47 »

MONDEO mkI forevör!

 eplus2
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2008.01.11 péntek, 16:26:01 »

MONDEO mkI forevör!

 eplus2

Jó reggelt! integet2
Naplózva

MKI 2.0i
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2008.01.15 kedd, 17:16:26 »

Sziasztok!

Bont vki mostanában MKI-et kombiban? Elég sok dolog érdekelne belőle! hehe
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 11:06:09 »

Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny.  wow1

Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni?
Naplózva

MKI 2.0i
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 11:07:04 »

Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny.  wow1

Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni?
Nekem kárpitbontás + WD40 megoldotta, belülről kell WD40-ezni.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 11:09:00 »


Nekem kárpitbontás + WD40 megoldotta, belülről kell WD40-ezni.
[/quote]

OK, kössz.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 11:10:59 »

Sziasztok!

Bont vki mostanában MKI-et kombiban? Elég sok dolog érdekelne belőle! hehe

Tudtommal SZUNDI foglalkozik e témával, keresd a fórumon (pl a Bontott mondeo1 cuccok topicban...)
Naplózva

MKI 2.0i
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 13:23:40 »

Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny.

Nálam a jobb hátsó csinált ilyet! Kárpit le WD-40 bele és láss csodát azóta működik! Szakérteni nem nagyon kell. Egyre figyelj ne az ablakemelő elektronikájára fújd.
Naplózva
istvan
Vendég
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 20:37:50 »

SEgitség Kérés Keresek egy igazi fordos szerelőt aki nem csak a szemét forgatja ha motor problémárol van szo . Lehetőleg Budapesten  Választ az email cimemre kérek köszi Istvan
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 20:58:35 »

SEgitség Kérés Keresek egy igazi fordos szerelőt aki nem csak a szemét forgatja ha motor problémárol van szo . Lehetőleg Budapesten  Választ az email cimemre kérek köszi Istvan

Szokott erre járni pár jó szerelő. Évjárat motor és hogy mi a probléma röviden lejrva segitene hova küldjünk
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2008.01.18 péntek, 07:45:14 »

Vagy vízköves a rendszer. Én is ezen küzdök most. Ha rájössz vmire gyere vissza, és közöld!
Nyomasd ki nagy nyomású vízzel (kerti locsoló) belőle. Csak vízkőoldót ne rakj bele, mert azonnal csöpögni fog a hűtő.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.