Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:25:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804917 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2008.02.13 szerda, 08:09:10 »

Mindenki okulására (vagy az én szégeyenemre) megosztanám veletek:
a tegnap jelzett (akkor még kézifékvisszajelzőnek gondolt) hiba ma reggelre kőrvonalazódott, mégpedig mire kiértem munkahelyemre, szinte az ucsó csepp fékolaj is elfolyt, pedált majdnem tövig le lehet nyomni könnyen, autó alig áll meg.
Tanúlság (elsősorban részemre): ha a fékolaj szintet ellenőrízzük, a kupakot is vegyük le, és nézzünk bele. Mert így, a tartály oldalán a koszcsík olyan volt, mintha az az olaj szintje lenne. Hát nem az volt.  falbav szomoru1
Délután mehet a munkahenger csere...

Na ja! A motortérbe csak le kell húzni a csatlakozót Wink és elalszik  wave
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2008.02.13 szerda, 08:57:46 »

Na ja! A motortérbe csak le kell húzni a csatlakozót Wink és elalszik  wave
action
Még ha eladásra lenne! de így...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2008.02.13 szerda, 09:09:41 »

az lehetett, hogy a nagy terheléstől az akksi felforrt és kinyomta a sav egy részét a motortérbe, amit bő, mosogatószeres vízzel jól leöblítettem

Azt nemtom, hogy mit csinalt az akksi, de akksiboltot uzemelteto munkatarsamtol tudom, hogy az nem rendellenes, hogy kikristalyosodik az a feher vacak az akksi korul. Le kell mosni, ellenorizni a szintet aztan hello. Mosas alatt rendes mosast ertek, mert ha a savas trutyi megall alatta valahol, akkor azert ad a kaszninak! Szoval jo sok vizzel kell obliteni, vigyazva a csatlakozokra.

Ja, ha mar akksi: fusim mesternek teljesen igaza volt a savval kapcsolatban: az akksiba egyszer kell savat onteni, amikor eloszor feltoltik a boltban. Utana max ha kiborul, egyeb esetben csak kinyirod vele.
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2008.02.13 szerda, 09:15:43 »

Kéziféken hol lehet állítani?

Sehol, automata. Egyszer en is csereltettem kotelet, utana is alig fogott, pedig megjarattuk rendesen. Mondtak, hogy majd be kell allnia. 1 honap mulva meg mindig rossz volt, akkor veletlenul a jobb hatso kerekkel felig atfutottam kiallas kozben egy arkon. Mi megijedtunk rendesen, kocsinak semmi baja nem lett, viszont a kezifek akkor javult meg es popecul fog azota:)
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2008.02.13 szerda, 12:08:40 »

Kuplung ügyemről helyzetjelentés: Eddig ugye kétszer szét lett szedve a kuplungom, először tárcscsere, másodszor szerkezetcsere, de a zörgőhang maradt, és már 1-est és hátramenetet sem veszi.
Most szétszedték újra, most Dunakeszin, de egyelőre semmi hiba nem látszik rajta. Egyre érdekesebb.  fejvakaras

Most konzultálam a szerelővel, szerinte a zavaró hangot okozhatja a nyelestengelycsapágy, ami a sebváltóban van (ezért nem látjuk), de ha a kuplungtárcsa gagyi és ezért üt, az is zörgetheti a nyelestengelycsapágyat.
Most újra kuplungszett csere következik, most LUK-Motorcraft-ra, aztán meglátjuk mi lesz. 
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2008.02.13 szerda, 19:07:01 »

Most konzultálam a szerelővel, szerinte a zavaró hangot okozhatja a nyelestengelycsapágy, ami a sebváltóban van (ezért nem látjuk), de ha a kuplungtárcsa gagyi és ezért üt, az is zörgetheti a nyelestengelycsapágyat.
Most újra kuplungszett csere következik, most LUK-Motorcraft-ra, aztán meglátjuk mi lesz. 

és ha mégse a kuplung a hunyó akkor visszavásárolja teljes áron?
én is szeretnék kísérletezni valaki költségére. nem érdekel valakit, h a 2,0TDCi fúrható é 2,2-ig!?
szal sztem derítse ki mi a hiba, és azt csinálja meg ne a te zsebed tartalmát ossza be.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dolceamico
Vendég
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 06:43:17 »

Sziasztok,szép napot! Tegnap kiakartam nyitni belülről a kombi hátsó ajtaját,meghúztam az ülés melletti nyitókart,hallom a bowden surlódását,de nem nyílik ki az ajtó! Kulcsal nem nyitható. Hogy lehet roncsolás nélkül belülről kinyitni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 07:49:39 »

Sziasztok,szép napot! Tegnap kiakartam nyitni belülről a kombi hátsó ajtaját,meghúztam az ülés melletti nyitókart,hallom a bowden surlódását,de nem nyílik ki az ajtó! Kulcsal nem nyitható. Hogy lehet roncsolás nélkül belülről kinyitni?

Bemászol a kombi részbe és megnézed, hogy a bowdennyitást gátló pöcök nincs-e félrenyomva - lehet csak ennyi és működni fog újra. Ha nem segít lebontod a jobb hátsó lámpa burkolatát és ott a zármotor rudazatával rásegítesz
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 09:26:17 »

Bemászol a kombi részbe és megnézed, hogy a bowdennyitást gátló pöcök nincs-e félrenyomva - lehet csak ennyi és működni fog újra. Ha nem segít lebontod a jobb hátsó lámpa burkolatát és ott a zármotor rudazatával rásegítesz

Jaja! Én is szétszedtem már mindent mire rájöttem (itt olvastam worship ), hogy a pöcköt állítsam vissza! Tényleg ez legyen az első lépesed, mert sok bosszúságtól megkíméled magad wave !
Naplózva
dolceamico
Vendég
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 10:27:38 »

 worship  Köszönöm Fusim,Allah növessze hosszúra a szakálladat! worship Tényleg a pöcökkel volt gond! Grin (nem avval,a másikkal)
A Zeb amikor ugrott be hátra,akkor lökhette félre!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 10:37:03 »

worship  Köszönöm Fusim,Allah növessze hosszúra a szakálladat! worship Tényleg a pöcökkel volt gond! Grin (nem avval,a másikkal)
A Zeb amikor ugrott be hátra,akkor lökhette félre!

5 sör vagy üveg vörösbor  smile csak vicc - minden minitalira hoztak nekem hálából, köszönöm akitől kaptam! Wink
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 16:18:58 »

Üdv mindenkinek!
Egy hónapja van meg a mondim, eddig semmi baja. Néhány „apróságtól??” eltekintve.
Pl. hidegben hidrotőke csattogás, kb. egy percig. Az olaj Mobil 10w40-es, de cserélem a héten
5w30- asra. Mínuszban ha egyből elindulok, az első kanyarnál lefullad, mert nem tudom (még) egyszerre nyomni a féket meg a gázt. De ha melegítem, és enyhén túráztatom( max. 2000RPM) a motort kb. egy  percig, utána már semmi baja.
A másik furcsaság, hogy erősebb fékezésnél egy picit elhúz balra, ha a kerékösszetartást beállítatom 0 fokra, remélem meggyógyul. És kicsit nyikorog a fék is erősebb fékezésnél, valszeg már kopottak a fékpofák.…Viszont eszméletlenül jók a fékek!!!
Ja és még valami: hidegben indulás után ha megindul a kocsi, egy koppanást hallok a bal első ajtómon. Mintha felpattant volna egy apró kődarab…. Ez lehet a tűzkarika??? Valami ilyesmit olvastam a „Hibáknál”???
Amúgy nagyon szimpi a társaság, nagyon tetszik a fórum is. Viszont kár volt elkezdenem a „Hibákat” olvasni, olyan mintha horrorfilmet néztem volna. Kezdek hypohonder lenni a kocsimmal kapcsolatban Wink.
Üdv
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 16:28:17 »

Kezdek hypohonder lenni a kocsimmal kapcsolatban Wink.
Felsleges. Mk1 még jófajta anyagból van, néhány apróságot fejbentartva jó nehéz megölni őket.
Grat a géphez!
Hozzászólnék a hibákhoz is de benyásokhoz láma vagyok...   Tongue
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 19:05:54 »

Sziaztok!
Két honapja vagyok boldog tulajdonosa egy 96'-os Mk1 Mondeo kombinak 2.0 zetec.
Eddig nagyon megvoltam vele elégedve ,de kb 3nappal ezelöt elkezdet rángatni 2000-2500 fordulaton
bármely sebeségi fokozatban.Mi lehet a probléma?
Eddig cseréltem gyujtokábelt gyertyát olajat olajszüröt légszüröt vízhőfok jeladót mert nem ment a müszerem.
A gyertya és kábel csere után sajnos a rángatás nem szünt meg.
Elöre is köszi a segítséget.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:08:16 »

Sziaztok!
Két honapja vagyok boldog tulajdonosa egy 96'-os Mk1 Mondeo kombinak 2.0 zetec.
Eddig nagyon megvoltam vele elégedve ,de kb 3nappal ezelöt elkezdet rángatni 2000-2500 fordulaton
bármely sebeségi fokozatban.Mi lehet a probléma?
Eddig cseréltem gyujtokábelt gyertyát olajat olajszüröt légszüröt vízhőfok jeladót mert nem ment a müszerem.
A gyertya és kábel csere után sajnos a rángatás nem szünt meg.
Elöre is köszi a segítséget.

Mérd ki a lambda szondát, a Mondeo II. topic-ba a napokba volt egy leírás róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:20:48 »

Sziaztok!
Két honapja vagyok boldog tulajdonosa egy 96'-os Mk1 Mondeo kombinak 2.0 zetec.
Eddig nagyon megvoltam vele elégedve ,de kb 3nappal ezelöt elkezdet rángatni 2000-2500 fordulaton
bármely sebeségi fokozatban.Mi lehet a probléma?
Eddig cseréltem gyujtokábelt gyertyát olajat olajszüröt légszüröt vízhőfok jeladót mert nem ment a müszerem.
A gyertya és kábel csere után sajnos a rángatás nem szünt meg.
Elöre is köszi a segítséget.

Több alkatrész miatt is lehet Vákumcsövek, T elem a trafo alatt, Vákumos EGR vezérés,Lambda szonda hiba, légtömegmérő MAF
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:34:35 »

A MAF szenzort hogy lehet ellenörizni hogy jó e?
A vákum csöveket nézegettem jonak tüntek , a T elem is jonak tünik.
Az AGR vezérlö tábláján edig minden leirásban 3 egység volt , nállam csak 2 van. Ez normális ,vagy valami hiányzik?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:41:55 »

A MAF szenzort hogy lehet ellenörizni hogy jó e?
A vákum csöveket nézegettem jonak tüntek , a T elem is jonak tünik.
Az AGR vezérlö tábláján edig minden leirásban 3 egység volt , nállam csak 2 van. Ez normális ,vagy valami hiányzik?
Ha 95-ös v. az utáni az autód akkor normális.Azoknak más az impulzus rendszere v. mifenéje mint a 93-94-ben gyártottaknak.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:43:00 »

A MAF szenzort hogy lehet ellenörizni hogy jó e?
A vákum csöveket nézegettem jonak tüntek , a T elem is jonak tünik.
Az AGR vezérlö tábláján edig minden leirásban 3 egység volt , nállam csak 2 van. Ez normális ,vagy valami hiányzik?
A helyedben a benzinszűrőt és a lambdaszondát ellenőrizném.
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:49:48 »

Köszi !
Holnap megnézem ezeket is.
Naplózva
atikey
Vendég
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2008.02.15 péntek, 03:40:21 »

Valakinek van tapasztalata kombi  td hatso kipufogodob csereben? Meg kell bontani a futomuvet , lokharitot?

Vagy ki lehet hajtogatni?


koszi Ati
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2008.02.15 péntek, 07:22:08 »

Valakinek van tapasztalata kombi  td hatso kipufogodob csereben? Meg kell bontani a futomuvet , lokharitot?

Vagy ki lehet hajtogatni?


koszi Ati

Semmit nem kell megbontani. Egyszarüen le lehet venni.
Az enyémen nincs is. eplus2
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2008.02.15 péntek, 09:44:54 »

Válasz
Felsleges. Mk1 még jófajta anyagból van, néhány apróságot fejbentartva jó nehéz megölni őket.
Grat a géphez!
Hozzászólnék a hibákhoz is de benyásokhoz láma vagyok...   Tongue

Kösz Tádé az üdvözlő sorokat!!!
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.19 kedd, 10:07:52 írta RedDragon » Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2008.02.15 péntek, 13:21:46 »

...A másik furcsaság, hogy erősebb fékezésnél egy picit elhúz balra, ha a kerékösszetartást beállítatom 0 fokra, remélem meggyógyul. És kicsit nyikorog a fék is erősebb fékezésnél, valszeg már kopottak a fékpofák.…Viszont eszméletlenül jók a fékek!!!
Olvasgass itt, ha tudsz angolul: http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm (keresd a "Brake Drag" bekezdést, és alatta a megjegyzést - "Note" az oldalon). Itt pedig a fékkel kapcsolatos gyakoribb problémák leírása és megoldása: http://www.aa1car.com/library/bfixes.htm
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.15 péntek, 13:25:12 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2008.02.15 péntek, 13:45:38 »

Kösz Tádé az üdvözlő sorokat!!!
wave
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2008.02.15 péntek, 14:03:37 »

A helyedben a benzinszűrőt és a lambdaszondát ellenőrizném.
Benzinszürőt cseréltem , lambdaszondát multiméterrel mérve jonak tünik.
Hiba jelenség marat 2000-2500 f/min rángat.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2008.02.15 péntek, 15:52:39 »

Hiba jelenség maradt 2000-2500 f/min rángat.
Ellenőrizz benzinnyomást, esetleg borítsál bele jóféle stp injektortisztítót.
Ha még túrós, mehet egy pillangószeleptisztítás (1/2h), utána minden csati wd40fürdő...
Lehetne hibát villogtatni.
Esetleg akksi le, újratanítás ECU ügyileg...
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2008.02.15 péntek, 18:27:07 »

Ellenőrizz benzinnyomást, esetleg borítsál bele jóféle stp injektortisztítót.
Ha még túrós, mehet egy pillangószeleptisztítás (1/2h), utána minden csati wd40fürdő...
Lehetne hibát villogtatni.
Esetleg akksi le, újratanítás ECU ügyileg...

Pilangoszelep tisztítás megvolt, wd40 fürdö megvolt , ECU reset volt .
Hiba nem javult ,romlot . Mostmár 3000fölé  nem pörög üresben sem.
Benzinnyomást hogy tudom ellenörizni?
Hiba villogtatás nem megy mert csak egy OBD csati van a kormány allat és a villogtatáshoz szügséges kábelek
nincsenek kivezetve.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2008.02.15 péntek, 19:05:22 »

Lenne egy érdekes kérdésem: MK II fed.comp működik MK I-ben is? Tudom, hogy nem passzol bele a mértét tekintve, de az most nem érdekel. Az MK I adatait meg tudja jeleníteni az MK II fedcomp kijelzője is? Minden adatot a motortéri compról vesznek ezek, vagy maga a fejegység is számolgat valamit? help
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2008.02.15 péntek, 19:07:49 »

Lenne egy érdekes kérdésem: MK II fed.comp működik MK I-ben is? Tudom, hogy nem passzol bele a mértét tekintve, de az most nem érdekel. Az MK I adatait meg tudja jeleníteni az MK II fedcomp kijelzője is? Minden adatot a motortéri compról vesznek ezek, vagy maga a fejegység is számolgat valamit? help

Minden OK nekem is így van átalakítva
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2008.02.15 péntek, 19:19:39 »

Pilangoszelep tisztítás megvolt, wd40 fürdö megvolt , ECU reset volt .
Hiba nem javult ,romlot . Mostmár 3000fölé  nem pörög üresben sem.
Benzinnyomást hogy tudom ellenörizni?
Hiba villogtatás nem megy mert csak egy OBD csati van a kormány allat és a villogtatáshoz szügséges kábelek
nincsenek kivezetve.
ac pumpa...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2008.02.15 péntek, 19:21:58 »

Ma észre vettem, hogy egy-két olaj csepp van a kocsi alatt! A olajpálca meletti csavar nagyon olajos, de nem onnan folyik le! Ott csak kicsapja. A folyás (bár nem feküdtem alá) körülbelül az a csavar alatt lehet valahol! Ezt a csöpögést csak meleg motornál produkálja (kb 10 perc után), de akkor folyamatosan csöpög. Mi lehet a gond? Lehet ettől még vele járni? Az olaj szint nem csökkent drasztikusan!   
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2008.02.15 péntek, 19:48:26 »

hm hétfőn teletankoltam a drágát 60 lityó, ma meg nézem azóta megtett km ert 700 km , és a mutató a piros alatt,hm van étvágya:) smile vigyor3
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:01:42 »

Ma észre vettem, hogy egy-két olaj csepp van a kocsi alatt! A olajpálca meletti csavar nagyon olajos, de nem onnan folyik le! Ott csak kicsapja. A folyás (bár nem feküdtem alá) körülbelül az a csavar alatt lehet valahol! Ezt a csöpögést csak meleg motornál produkálja (kb 10 perc után), de akkor folyamatosan csöpög. Mi lehet a gond? Lehet ettől még vele járni? Az olaj szint nem csökkent drasztikusan!   
legyen olaj nállad és figyeld az olajszintet. de majd jönnek az okosabbak
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:06:47 »

Benzinnyomást hogy tudom ellenörizni?
Hiba villogtatás nem megy mert csak egy OBD csati van a kormány allat és a villogtatáshoz szügséges kábelek
nincsenek kivezetve.
Benzinnyomás ell: a pillangószelep mellett van egy kerékszelephez hasonló kivezetés. Ottan tudsz mérni sima keréknyomásmérővel
Fusim meg nemsokára ad egy linket, hol van a leírás a villogtatásról.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:09:43 »

Benzinnyomás ell: a pillangószelep mellett van egy kerékszelephez hasonló kivezetés. Ottan tudsz mérni sima keréknyomásmérővel
Fusim meg nemsokára ad egy linket, hol van a leírás a villogtatásról.

HA OBD csati van akkor ki kell vezetni a villogtató szálakat - fel kell bővíteni az ECU nagy csatit.
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:35:49 »

HA OBD csati van akkor ki kell vezetni a villogtató szálakat - fel kell bővíteni az ECU nagy csatit.
A 17 kivan vezetve az OBD csatiba csak a 48 as nincs.
Visszont most sötétben néztem és áthuznak a gyergyakábeleim pedig vadiúj gyári kábelek.
Holnap cserélem öket remélem megoldodik a problema.
 
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:38:08 »

A 17 kivan vezetve az OBD csatiba csak a 48 as nincs.
Visszont most sötétben néztem és áthuznak a gyergyakábeleim pedig vadiúj gyári kábelek.
Holnap cserélem öket remélem megoldodik a problema.
 

Van egy szétvágott ECU csatim, ha kell belőle 1-2 láb vezetékkel legközelebbi Lurdy -s talira elviszem
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2008.02.15 péntek, 20:57:50 »

Van egy szétvágott ECU csatim, ha kell belőle 1-2 láb vezetékkel legközelebbi Lurdy -s talira elviszem
Érdekelne a csati.
Mikor szokot lenni Lurdy-s tali?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2008.02.15 péntek, 21:14:33 »

Ma észre vettem, hogy egy-két olaj csepp van a kocsi alatt! A olajpálca meletti csavar nagyon olajos, de nem onnan folyik le! Ott csak kicsapja. A folyás (bár nem feküdtem alá) körülbelül az a csavar alatt lehet valahol! Ezt a csöpögést csak meleg motornál produkálja (kb 10 perc után), de akkor folyamatosan csöpög. Mi lehet a gond? Lehet ettől még vele járni? Az olaj szint nem csökkent drasztikusan!   
Nekem fél évig folyt Wink
Lehet, hogy az olajleeresztő csavarnál, akkor azt kell cserézni. Nálam még a főtengely szimmeringnél folyt, ez alulról az autót megemelve jól látszik. Ez drágább, munkadíj 8E, alkatrész 5 körül. Én ezeket nézném meg első körben.  wave
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2008.02.15 péntek, 21:23:29 »

Benzinszürőt cseréltem , lambdaszondát multiméterrel mérve jonak tünik.
Hiba jelenség marat 2000-2500 f/min rángat.

a lambdaszondát nem lehet multiméterrel kimérni, csak oszcilloszkóppal, de ilyen durva hibát a lambda nem okoz (túldúsított keverék, az autó többet fogyaszt, de rosszabbul megy)
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2008.02.15 péntek, 22:20:07 »

Mostmár 3000fölé  nem pörög üresben sem.

Amikor gyújtásra kapcsolsz, és hallgatózol, akkor fel kell búgnia a tápszivattyúnak, és 3-5 mp múlva amikor felépült a táp nyomás, leáll.
Persze, ha azon a részen minden jó.
Neked leáll?
Naplózva
Gyurka78
Vendég
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2008.02.16 szombat, 08:15:26 »

Amikor gyújtásra kapcsolsz, és hallgatózol, akkor fel kell búgnia a tápszivattyúnak, és 3-5 mp múlva amikor felépült a táp nyomás, leáll.
Persze, ha azon a részen minden jó.
Neked leáll?
Meghalgattam , gyujtásra felbug a szivattyú dekésöb nem szünik meg a bugás csak halkabb lessz.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2008.02.16 szombat, 08:37:08 »

Meghalgattam , gyujtásra felbug a szivattyú dekésöb nem szünik meg a bugás csak halkabb lessz.


Ez sajnos nem jó hír.
Hibakódot kell olvasni. Küldtem PÜ-t.
Naplózva
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2008.02.16 szombat, 11:17:12 »

Kb. egy hete a mondim 1.8 TD. nem húz ugy ahogyan azt eddig,  rinya mi baja lehet?
Csak túrbó, vagy más is baja is lehet??
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2008.02.16 szombat, 12:17:01 »

Kb. egy hete a mondim 1.8 TD. nem húz ugy ahogyan azt eddig,  rinya mi baja lehet?
Csak túrbó, vagy más is baja is lehet??
Egy csomó baja lehet még. Először ellenőrizd a kis csövet a turbótól az adagolóig.
Aztán a cooler bilincseit és a nyakánál a 2 O gyűrűt.
Naplózva
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2008.02.16 szombat, 12:19:18 »

Egy csomó baja lehet még. Először ellenőrizd a kis csövet a turbótól az adagolóig.
Aztán a cooler bilincseit és a nyakánál a 2 O gyűrűt.

Köszi, hétfőn kezdek csak ezzel!
Ezt ellenőrzöm és majd irok PÜ.-t
Köszi elöre is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2008.02.16 szombat, 12:39:19 »

Köszi, hétfőn kezdek csak ezzel!
Ezt ellenőrzöm és majd irok PÜ.-t
Köszi elöre is.

Érdekes a matricázása az avatarodon lévő gépnek  Grin Esetleg van egyéb közöd is hozzá  wave
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2008.02.16 szombat, 13:44:24 »

Érdekes a matricázása az avatarodon lévő gépnek  Grin Esetleg van egyéb közöd is hozzá  wave

Na, kontaktot keresel gyorshajtásaidhoz?  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2008.02.16 szombat, 18:27:38 »

Na, kontaktot keresel gyorshajtásaidhoz?  eplus2
Kikérem magamnak, én előnybe részesítem a törvénykövető magatartást.  beka3 A közlekedésrendészet is bizonyíthatja illetve nyilván nem bizonyítja mert nincs közös ügyünk normál felszerelésnél (speedcam POI +detektor)  angel  wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.