Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 23:38:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805078 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7600 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 09:36:43 »

AWS leírást olvasd el, ha testre kötöd a szervíz lámpát fixen - elalszik, láttam már olyat hogy tönkrement a kikapcsolás

Na amit a minitalin mondtál azt megcsináltam. Nem is világított kb ma reggelig! De újra ég az */%!++=+!/*.-#&@< lámpa! Kezd nagyon felidegelni a dolog!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7601 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 09:40:28 »

Na amit a minitalin mondtál azt megcsináltam. Nem is világított kb ma reggelig! De újra ég az */%!++=+!/*.-#&@< lámpa! Kezd nagyon felidegelni a dolog!

Szétcsúszott a rövidzár - szerintem
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7602 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 09:43:29 »

Szétcsúszott a rövidzár - szerintem

A összesodort két drót vég és szigetelő szalag kombinációja csak eddig tartana? Na mind1 délután megnézem! Lehet forrasztani kell eplus2 !
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7603 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:03:52 »

sziasztok,
egy új mondeós hülye kérdése:
amikor fogy az üzemanyag, először a piros sávba ér a mutató, majd közeledik az E betűhöz.
van olyan üzemanyagszint, amikor gyullad ki lámpa, vagy honnan tudom, hogy hamarosan üres lesz a tank?
az eddigi autóimon mindig égett valami, ezen nem nagyon láttam helyét sem, pedig jártam már a piros sávban. Smiley

köszönöm a választ előre is.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7604 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:10:18 »

sziasztok,
egy új mondeós hülye kérdése:
amikor fogy az üzemanyag, először a piros sávba ér a mutató, majd közeledik az E betűhöz.
van olyan üzemanyagszint, amikor gyullad ki lámpa, vagy honnan tudom, hogy hamarosan üres lesz a tank?
az eddigi autóimon mindig égett valami, ezen nem nagyon láttam helyét sem, pedig jártam már a piros sávban. Smiley

köszönöm a választ előre is.

Az én off 1-es mondimban volt egy sárga benzinkút piktogram,ha az világított irány a kút. lehet, hogy neked kiégett az izzó.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7605 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:12:16 »

sziasztok,
egy új mondeós hülye kérdése:
amikor fogy az üzemanyag, először a piros sávba ér a mutató, majd közeledik az E betűhöz.
van olyan üzemanyagszint, amikor gyullad ki lámpa, vagy honnan tudom, hogy hamarosan üres lesz a tank?
az eddigi autóimon mindig égett valami, ezen nem nagyon láttam helyét sem, pedig jártam már a piros sávban. Smiley

köszönöm a választ előre is.

Ha van apropénztartó a kilométerórától jobbra akkor nincs visszajelző lámpád. Az apropénztartó helyén lehet egy Mikiegér kijelző (AWS) abban van a tartalék lámpa! A piros csíknál tankolj!
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #7606 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:16:02 »

sziasztok,
egy új mondeós hülye kérdése:
amikor fogy az üzemanyag, először a piros sávba ér a mutató, majd közeledik az E betűhöz.
van olyan üzemanyagszint, amikor gyullad ki lámpa, vagy honnan tudom, hogy hamarosan üres lesz a tank?
az eddigi autóimon mindig égett valami, ezen nem nagyon láttam helyét sem, pedig jártam már a piros sávban. Smiley

köszönöm a választ előre is.
Decemberben levettem a tankot és kopp üresen tettem vissza. Beleöntöttem 20l got és a piros felső végén volt a mutató.
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7607 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:52:29 »

Decemberben levettem a tankot és kopp üresen tettem vissza. Beleöntöttem 20l got és a piros felső végén volt a mutató.

szia,
én sem értem mindig a mutatót. teletankoltam mikor hoztam haza Kalocsáról, 200 km után ért el háromnegyedig, volt benne egy kis város, országút, autópálya. aztán háromszáz után már félig volt, 550 körül pedig már a pirosban. fura, bár nem tudja elrontani az első autó birtoklása miatt érzett örömömeg. Smiley

következő kérdés: (lesz még néhány. Cheesy)
hibásan vettem meg, a fordulatszámjelző időnként nem működik. néha indul, néha nem, 2800 körül megáll a mutató, aztán sehová tovább. vajon mennyibe kerülhet a javítása?
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7608 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:02:00 »

szia,
én sem értem mindig a mutatót. teletankoltam mikor hoztam haza Kalocsáról, 200 km után ért el háromnegyedig, volt benne egy kis város, országút, autópálya. aztán háromszáz után már félig volt, 550 körül pedig már a pirosban. fura, bár nem tudja elrontani az első autó birtoklása miatt érzett örömömeg. Smiley

következő kérdés: (lesz még néhány. Cheesy)
hibásan vettem meg, a fordulatszámjelző időnként nem működik. néha indul, néha nem, 2800 körül megáll a mutató, aztán sehová tovább. vajon mennyibe kerülhet a javítása?

Az enyém 1,8 td volt, nekem amikor lemaradt a ford.számmérő, a pk szíj csúszott meg, cseréje megoldotta a problémát.
nem tudom a benyás honnét kapja a ford.szám jelet.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.14 péntek, 21:04:01 írta gyuri old » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7609 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:02:10 »

Szétcsúszott a rövidzár - szerintem

Megnéztem és rendben van (tökéletes a szigetelés)! Mi a következő tipped?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7610 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:06:53 »

Megnéztem és rendben van (tökéletes a szigetelés)! Mi a következő tipped?

ki kéne cserélni a kapcsolót egy bontott jóra. Ha nem segít akkor izzot ki kell szedni.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7611 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:12:11 »

ki kéne cserélni a kapcsolót egy bontott jóra. Ha nem segít akkor izzot ki kell szedni.

Amit MK2 bont azokból jó a kapcsoló? Mert holnap megyek hozzá és akkor hoznék egy olyat!

Más: sikerült valahogy megoldanod az ajtó kárpit beépítését? Nem lett csúnya? Ha van 5leted, hogy lehet megoldani szívesen veszem hehe !
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7612 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:14:02 »

szia,
én sem értem mindig a mutatót. teletankoltam mikor hoztam haza Kalocsáról, 200 km után ért el háromnegyedig, volt benne egy kis város, országút, autópálya. aztán háromszáz után már félig volt, 550 körül pedig már a pirosban. fura, bár nem tudja elrontani az első autó birtoklása miatt érzett örömömeg. Smiley

következő kérdés: (lesz még néhány. Cheesy)
hibásan vettem meg, a fordulatszámjelző időnként nem működik. néha indul, néha nem, 2800 körül megáll a mutató, aztán sehová tovább. vajon mennyibe kerülhet a javítása?

1. Az üzemanyagmutató nem patikamérleg nem lineáris.
2. Eladáskor piszkálva lett a kilométeróra. Óracsatlakozó kontaktos, mechanikusan felakad a mutató ilyesmi hasonló probléma. Bontott kilométerora 8eFt vagy veszel egy angolt és külön cseréled a fordulatszámmérőt MK2 nél kapsz kb féláron.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7613 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:19:14 »

Amit MK2 bont azokból jó a kapcsoló? Mert holnap megyek hozzá és akkor hoznék egy olyat!

Más: sikerült valahogy megoldanod az ajtó kárpit beépítését? Nem lett csúnya? Ha van 5leted, hogy lehet megoldani szívesen veszem hehe !

MKII be nincs reset gomb csak MKI be (azoknak a displaybe van a reset gomb - más a bekötése is kicsit)
Kárpitokat nem operáltam még be nem akarom kifúrni a kurblis ablaktekerők helyét. Vagy beszerelek jobb oldalra is egy 2 vagy 4 utas kapcsolot vagy a panelt étépítve - a kárpit szétbontható melegítve - bőröztetem azt a részt.
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7614 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:21:16 »

1. Az üzemanyagmutató nem patikamérleg nem lineáris.
2. Eladáskor piszkálva lett a kilométeróra. Óracsatlakozó kontaktos, mechanikusan felakad a mutató ilyesmi hasonló probléma. Bontott kilométerora 8eFt vagy veszel egy angolt és külön cseréled a fordulatszámmérőt MK2 nél kapsz kb féláron.


fajin. Smiley óra szerint 199e km van benne, hét évig magánszemély tulaja volt, tőle vettem, ő Németországból hozta be, állította hogy nem piszkálták az órát. mondjuk miután a szerelő is azt mondta hogy ennyiért megéri elhozni, nem is nagyon érdekelt.

hol kapok ilyen bontott alkatrészt, pontosabban hol éri meg bontott alkatrészt venni? a műszerfal fölötti műanyag (nem tudom a pontos nevét, ami a szélvédő mögött van, és a kesztyűtartó felett van még egy tartója) el van vetemedve, állítólag nyáron a nagy melegben sikerült így intézni. igazából ez sem nagy hiba, de érdekelne, mennyibe kerülhet. illetve akkor már lehet, hogy megcsináltatnám a fordulatszám mérőt is, bár ezektől az apróbb hibáktól még elkocsikázgatok vele a következő két-három évben.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7615 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:30:03 »

fajin. Smiley óra szerint 199e km van benne, hét évig magánszemély tulaja volt, tőle vettem, ő Németországból hozta be, állította hogy nem piszkálták az órát. mondjuk miután a szerelő is azt mondta hogy ennyiért megéri elhozni, nem is nagyon érdekelt.

hol kapok ilyen bontott alkatrészt, pontosabban hol éri meg bontott alkatrészt venni? a műszerfal fölötti műanyag (nem tudom a pontos nevét, ami a szélvédő mögött van, és a kesztyűtartó felett van még egy tartója) el van vetemedve, állítólag nyáron a nagy melegben sikerült így intézni. igazából ez sem nagy hiba, de érdekelne, mennyibe kerülhet. illetve akkor már lehet, hogy megcsináltatnám a fordulatszám mérőt is, bár ezektől az apróbb hibáktól még elkocsikázgatok vele a következő két-három évben.

Ha ügyes vagy megjavítod az órát, lehet valami piti baja van mivel a motor nem áll le fordulatjeled van, nem motortéri probléma. Szundi bont MKI et lehet neki van órája is komplett -> Gyálon bont.

A műszerfal sokunknak hasonló problémával küzd, bontott MKII műszerfalpárnát kell venni - nem drága de a csere macerás.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7616 Dátum: 2008.03.15 szombat, 17:59:27 »

550 körül pedig már a pirosban.

A gép megy rendesen? Mindenképp tankold megint tele és km/liter alapján számold ki a fogyasztást.
Azért kérdem, mert pl ha nem OK a lambdaszonda, az okozhat kőkemény túlfogysztást!

Mondjuk az, hogy mondeo kombi és 1.6 nem éppen a "Fittipaldi" metszetet adja...  wave
Naplózva

MKI 2.0i
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7617 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 07:42:12 »


Hogy lehet kiszedni az ablaktörlőből a rugót? Hoztam egy másikat (az balos a csere meg jobbos) de csak a rugót kellene cserélni! help
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7618 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 16:52:57 »

Hogy lehet kiszedni az ablaktörlőből a rugót? Hoztam egy másikat (az balos a csere meg jobbos) de csak a rugót kellene cserélni! help

izomból hegyes fogóval
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7619 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 07:49:21 »

Azért kérdem, mert pl ha nem OK a lambdaszonda, az okozhat kőkemény túlfogysztást!

szia,
mennyibe fájhat egy lambdaszonda csere mindenestül? én ölég soknak tartom a fogyasztását az autónak, szívesen kicseréltetném akkor azt a nyavajás szondát.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7620 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 07:53:34 »

szia,
mennyibe fájhat egy lambdaszonda csere mindenestül? én ölég soknak tartom a fogyasztását az autónak, szívesen kicseréltetném akkor azt a nyavajás szondát.

Mennyi az annyi? Mennyit eszik átlagban az autó?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7621 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 08:07:44 »

szia,
mennyibe fájhat egy lambdaszonda csere mindenestül? én ölég soknak tartom a fogyasztását az autónak, szívesen kicseréltetném akkor azt a nyavajás szondát.

15-20E között
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7622 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 08:15:49 »

Mennyi az annyi? Mennyit eszik átlagban az autó?

csak város, 11-11,5 körül elég sok dugóval. másodikán vettem, azóta lementem vele egyszer Szolnokra és vissza, azon kívül csak városban használom, ide-oda megyek, és árut szállítok benne.

én sokallom.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7623 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 08:22:03 »

csak város, 11-11,5 körül elég sok dugóval. másodikán vettem, azóta lementem vele egyszer Szolnokra és vissza, azon kívül csak városban használom, ide-oda megyek, és árut szállítok benne.

én sokallom.
Nekem is annyi, és a lambdám *** a zöldkártyás muki szerint. Korábban kicsit kevesebbet evett (8-10 között) igaz azóta a szemét is kinyomom  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7624 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 08:27:09 »

Nekem is annyi, és a lambdám *** a zöldkártyás muki szerint. Korábban kicsit kevesebbet evett (8-10 között) igaz azóta a szemét is kinyomom  eplus2

én óvatos duhaj vagyok, csak ritkán versenyzem lámpánál, általában tojás van a gázpedál alatt.
úgy vettem észre lehet húzatni az autót, de nem nagyon szereti a padlógázt.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7625 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 08:28:44 »

én óvatos duhaj vagyok, csak ritkán versenyzem lámpánál, általában tojás van a gázpedál alatt.
úgy vettem észre lehet húzatni az autót, de nem nagyon szereti a padlógázt.

Semmi gondja nincs a padlóval, jó olaj legyen benne, nem árt egy új kipuff dob, kicsit izmosabb, és be kell járatni. Vezérműszíj legyen mindig tuti akkor gond nem lehet. Mikor megvettem olyan volt mint csiga, azóta jól kikormoltam a motort, érezhetően jobban húz (3-6000 közt  eplus2 ) . Ne hagyd elpunnyadni Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.17 hétfő, 08:30:30 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7626 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 10:05:12 »

csak város, 11-11,5 körül elég sok dugóval. másodikán vettem, azóta lementem vele egyszer Szolnokra és vissza, azon kívül csak városban használom, ide-oda megyek, és árut szállítok benne.

én sokallom.

Elvileg nekem is annyi, bár nincs rajta kipufogó. Vegyesben 10 liter, csak pálya 7-8 liter (120-140 Km/h).
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7627 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 10:23:18 »

Elvileg nekem is annyi, bár nincs rajta kipufogó. Vegyesben 10 liter, csak pálya 7-8 liter (120-140 Km/h).

na jó, de a Tiéd két littyós, az enyém egy vékonydongájú 1.6-os. Smiley
ha 9,5-10 körül megállna, már elégedett lennék.
okozhatja a lambdaszonda azt a hibát, hogy hideg indításnál rángat a motor? elindulok, és ha nagyobb gázt adok neki rángat, illetve alapjáraton egy nagyobb gázadás után érződik hogy majdnem lefullad az autó, leesik az alapjárat is. aztán bemelegszik és minden rendben lesz vele.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7628 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 10:32:40 »

na jó, de a Tiéd két littyós, az enyém egy vékonydongájú 1.6-os. Smiley
ha 9,5-10 körül megállna, már elégedett lennék.
okozhatja a lambdaszonda azt a hibát, hogy hideg indításnál rángat a motor? elindulok, és ha nagyobb gázt adok neki rángat, illetve alapjáraton egy nagyobb gázadás után érződik hogy majdnem lefullad az autó, leesik az alapjárat is. aztán bemelegszik és minden rendben lesz vele.

Nekem magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton rángat. Elvileg azért mert farsot szív vissza!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7629 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 10:34:49 »

na jó, de a Tiéd két littyós, az enyém egy vékonydongájú 1.6-os. Smiley
Sajnos az 1.6 kicsit alulméretezett erre a kasztnira. Azért szokták az 1.8at és 2.0t ajánlani, mert nemsok különbség van fogyiban, erőben annál inkább.
1.6nál városban egyébként én is 9-10ről tudok.
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7630 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 10:41:44 »

Sajnos az 1.6 kicsit alulméretezett erre a kasztnira. Azért szokták az 1.8at és 2.0t ajánlani, mert nemsok különbség van fogyiban, erőben annál inkább.
1.6nál városban egyébként én is 9-10ről tudok.

tudom, én is nagyobb motorral kerestem, de nem volt egyszerű jót találni. széthajtott, rozsdásodó, kőművesek, festők által lehajtott verdákat találtam csak, ez meg családi autó volt világ életében.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7631 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 11:06:03 »

tudom, én is nagyobb motorral kerestem, de nem volt egyszerű jót találni. széthajtott, rozsdásodó, kőművesek, festők által lehajtott verdákat találtam csak, ez meg családi autó volt világ életében.

Nem gáz csak, ne képzeld magad Forma-1es pilótának. Az alapszervízt már végrehajtottad?
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7632 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 14:07:10 »

Nem gáz csak, ne képzeld magad Forma-1es pilótának. Az alapszervízt már végrehajtottad?

igen, olajcsere volt, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere.
előtte kérdeztem a volt tulajt, hogy mikor volt cserélve, mondta hogy októberben.
a légszűrőn és a pollenen is látszott, hogy nem régi.
ötvenezer km-el ezelőtt volt vezérműszíj is, úgyhogy azt még nem cseréltettem ki, adok még neki 25-öt, mert gyári van benne.

ha lesz pénzem megcsináltatom a fordulatszámmérőt, és lambdaszondát is cseréltetek benne.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7633 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 14:13:13 »

igen, olajcsere volt, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere.
előtte kérdeztem a volt tulajt, hogy mikor volt cserélve, mondta hogy októberben.
a légszűrőn és a pollenen is látszott, hogy nem régi.
ötvenezer km-el ezelőtt volt vezérműszíj is, úgyhogy azt még nem cseréltettem ki, adok még neki 25-öt, mert gyári van benne.

ha lesz pénzem megcsináltatom a fordulatszámmérőt, és lambdaszondát is cseréltetek benne.
meg a futóműben szilenteket, stab pálcákat, rudakat, ha azok is régiek. Hallani, érezni fogod mikor kell Wink
meg az oldalüvegek vízlehúzóját, hogy ne karcolják szét az üvegeket.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7634 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 14:24:01 »

meg a futóműben szilenteket, stab pálcákat, rudakat, ha azok is régiek. Hallani, érezni fogod mikor kell Wink
meg az oldalüvegek vízlehúzóját, hogy ne karcolják szét az üvegeket.

nézd, ha mindent kicseréltetnék benne amit hallottam, vagy a mondeo.hu-n olvastam, annyit költenék rá mint amennyiért megvettem. Smiley
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7635 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 14:35:01 »


ha lesz pénzem megcsináltatom a fordulatszámmérőt, és lambdaszondát is cseréltetek benne.

Haudekhez el tudod vinni a fordulatszámmérő problémával az autót http://www.automuszer.eu/
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7636 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 14:38:59 »

nézd, ha mindent kicseréltetnék benne amit hallottam, vagy a mondeo.hu-n olvastam, annyit költenék rá mint amennyiért megvettem. Smiley
Hihi... ezzel én is így vagyok, még megcsinálom amit terveztem tavaszra, és asszem pont meglesz az autó vételára
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7637 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 16:22:16 »

na jó, de a Tiéd két littyós, az enyém egy vékonydongájú 1.6-os. Smiley
ha 9,5-10 körül megállna, már elégedett lennék.
okozhatja a lambdaszonda azt a hibát, hogy hideg indításnál rángat a motor? elindulok, és ha nagyobb gázt adok neki rángat, illetve alapjáraton egy nagyobb gázadás után érződik hogy majdnem lefullad az autó, leesik az alapjárat is. aztán bemelegszik és minden rendben lesz vele.

Sajna nem vagyok tudor a témában. Csak annyit sejtek, hogy az általad leírt jelenség nem üzemszerű!
Sem indításnál, sem elindul-nagyobb gáznál, alapjáratnál ilyesmiket nem volna szabad produkálnia a gépnek.
A lambdát ki lehet méretni arra kiokosítottakkal, kéne hibakódot is olvasni/olvastatni, valamint "csépelni" az itteni clubtagokat, hogy reagáljon, akinek van tippe, vagy neadjisten nagyjából fix infója, hogy a hibajelenségeid mitől lehetnek. felkialtas felkialtas felkialtas
Én egyet tudok: ha a lambda rossz, attól nő a fogyi, és rosszabbul húzhat az autó.
Naplózva

MKI 2.0i
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7638 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 18:03:25 »

történt kis baj a géppel, égett szag van és nem veszi be a sebességet, a szerelő aztmondta h ledobta a kuplungtárcsát, és h kikell bontani mindent mire hozzáférnek
szerintetek mennyibe fáj majd? és ha csak ledobta a tárcsát akkor miért van égett szag?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7639 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 18:52:53 »


Fusim:

mi volt annak cégnek a honlapja mit ajánlottál önindító - bendix hiba javításra?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7640 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 20:42:04 »

Fusim:

mi volt annak cégnek a honlapja mit ajánlottál önindító - bendix hiba javításra?

www.fervill.hu
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7641 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 20:55:29 »

történt kis baj a géppel, égett szag van és nem veszi be a sebességet, a szerelő aztmondta h ledobta a kuplungtárcsát, és h kikell bontani mindent mire hozzáférnek
szerintetek mennyibe fáj majd? és ha csak ledobta a tárcsát akkor miért van égett szag?

Elégett a ferrodol a tárcsán, 44 körül van az anyag és 25 körül a munkadíj
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7642 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 20:57:21 »

Elégett a ferrodol a tárcsán, 44 körül van az anyag és 25 körül a munkadíj
a munkadíjat megspórolhatod, de sok szívás. 1 napos meló otthon a csere
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7643 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 22:29:50 »

Elégett a ferrodol a tárcsán, 44 körül van az anyag és 25 körül a munkadíj

ferrodol? az miaz:)?
44 Undecided olyan drága? nincs olcsobban?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7644 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 23:03:22 »

csak város, 11-11,5 körül elég sok dugóval. másodikán vettem, azóta lementem vele egyszer Szolnokra és vissza, azon kívül csak városban használom, ide-oda megyek, és árut szállítok benne.

én sokallom.

Én is sokallom, de közel ennyi  eplus2 Mondjuk nekem télen ennyi.. meg nyáron klímával...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7645 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 23:07:00 »

ferrodol? az miaz:)?
44 Undecided olyan drága? nincs olcsobban?

A ferrodol az az anyag, ami átviszi a hajtást a motor és a váltó között... Vagyis a kuplungtárcsák anyaga.. Ezt ha megégeted csúszós lesz a felülete és nem hajt át  rinya
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7646 Dátum: 2008.03.18 kedd, 06:54:37 »


 worship Köszi!
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7647 Dátum: 2008.03.18 kedd, 11:07:38 »

Szinte csak városban  (Bp.-i dugók szomoru1) használom az autót, és néha elkezd lustulni.
Ritkán sikerül tartósan 3000 fordulat körül mennem 5-10 percet, ez elég, hogy kitisztuljon a katalizátor és egyéb koszolódó alkatrész, pl. MAf szenzor?Huh?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7648 Dátum: 2008.03.18 kedd, 11:29:36 »

Szinte csak városban  (Bp.-i dugók szomoru1) használom az autót, és néha elkezd lustulni.
Ritkán sikerül tartósan 3000 fordulat körül mennem 5-10 percet, ez elég, hogy kitisztuljon a katalizátor és egyéb koszolódó alkatrész, pl. MAf szenzor?Huh?
MUHAHA...

tessék néha kipörgetni tisztességesen I-II-III fokozatban (semmiképp se üresbe!!!) nyugodtan mehet majdnem tiltásig (5-6000) semmi baja nem lesz. Lámpáknál kövérgáz, oszt hadd szóljon. Persze ahol lehet és érdemes, ott. Egy hétig jársz kicsit így, és kikormolódik az. Fogyasztást meg ne nézd, mert elsírod magad Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7649 Dátum: 2008.03.18 kedd, 11:47:11 »

MUHAHA...

tessék néha kipörgetni tisztességesen I-II-III fokozatban (semmiképp se üresbe!!!) nyugodtan mehet majdnem tiltásig (5-6000) semmi baja nem lesz. Lámpáknál kövérgáz, oszt hadd szóljon. Persze ahol lehet és érdemes, ott. Egy hétig jársz kicsit így, és kikormolódik az. Fogyasztást meg ne nézd, mert elsírod magad Wink
A fogyasztást megnéztem sajnos, el is pityeredtem...12 littyó rinya
és még el sem kezdtem pörgetni a mocit...
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.18 kedd, 12:31:39 írta RedDragon » Naplózva
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.