Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:03:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804939 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2004.11.19 péntek, 23:50:00 »

Folytatás...:A könyöktámasz alatt 3 dugalj-t találtam. Az egyik a SPORT/ECO kapcsoloja, a maradék kettőből a sztélesebbnél 2-őt azonositottam.:-((.
Továbbá. A fékpofa kopottsági jelzőfény világit, de a pofá-im nincsenek bekötve (ellen.-ve).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2004.11.19 péntek, 23:55:00 »

és kopva sem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2004.11.22 hétfő, 09:22:00 »

Sziasztok, újra Veletek...!
Takaritottam a motorban. A pillangoszelepről kb.3-6mm vastag koromréteget távolitottam el (aranyérem). A MAF szenzor érzékelőit valamilyen bla-bla-bla spray-jal csillogosra tisztitottam. Most minden rendben. Hideg inditáskor elsőre indul... nem részletezem, minden OK. Mikor megvettem a Mondit, azt hittem,hogy nem kell már többet bütykölni. Most jó, hogy  bütykölhetek. Eddig 100 000 Ft-ot nyertem veletek. Tartozom nektek!
 Szia Joe!  Ingadozási problémáim is megoldodtak.Kérésem az, magyarázd el nekem azt, hogy miért nem gond a ford.szám. és seb. arány amit irtam (3500ford/min / 120km/h. Nem tudom  milyen Motor váltoja van a kocsiban. A sejtésem az, hogy a fordszám és a fogyasztés között van összefüggés. Igaz most már a válaszaitokra alapozva a fogyasztásom nem nagy, (már 8,03-at is kihoztam, 2000-es benzines, kombi, 136 lovas)és ha ez alatt van akkor már gyanus.
Más kérdés! Meghalad a kapcsolási rajz amit itt találhatok. Célirányos kérdésem: Melyik az a vezeték amelyikkel a hátramenet-lámpát megoldhatom. A könyöktámasz alatt három dugaljat találtam
A legegyszerűbb válasz, hogy nem vagy egyedül ezzel a fordulattal, illetve ez váltó függő. Információ jellege van a dolognak, de semmit sem befolyásol olyan szinten, hogy érdemes legyen vele foglalkozni. SZVSZ ez nem kialakult, hanem amikor a szalagról lejött, akkor is ilyen volt(javítsatok, ha nem). Ha vki cserére adná a fejét e miatt, akkor sem garantálná senki, hogy a fordulata x/x lesz, ami az előírás!
Ennél többet nem is érdemes foglalkozni a kérdéssel.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2004.11.30 kedd, 21:41:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2004.11.30 kedd, 21:51:00 »

Találkozott már valaki az óra kontakthibájával (nem működik)új tipúsu Mondeonál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2004.11.30 kedd, 22:03:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Szervusz
 
Szerintem az itt felsorolt hibákra mindre kaptál volna segítséget, sőt még kaphatsz is. Eléggé nehezen tudom elhinni, hogy a Ford ennyire rosszul csináljon meg valamit. Hasznátan vetted a gépet, ha jól látom.  
Előző tulajt ismerted? Nem valami műmájer gyerek volt, aki széjjelszedte a műszerfalat és fehér számlapokat akart beszerelni kék háttérvilágítással? Esetleg hangszórókat cserélt az ajtókban és szarul rakta vissza az ajtónyitókat?
Fogyasztásra is meg lehet a magyarázat és a megoldás annak javítására, ha __akarod__.
Biztos tudnak segíteni neked hasonló autók tulajdonosai is, ha hozzájuk fordulsz.
De látom, nem volt még motor generálod, nem kellett traileren hazavinni, nem hagyott cserben és egyéb apró pici bosszúságok, amik egyéb használt autókkal előfordulhat.
Szal, én helyedben inkább kérdeznék és megcsinálnám/megcsináltatnám...
Auto Fort? Asszem 1 pesti klubbtárs sem mer oda menni. Inkább a sarki zöldségestől kérnek segítséget, mert ugyanazt nyújtja, csak olcsóbb...
Bye
Cit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2004.11.30 kedd, 23:46:00 »

Találkozott már valaki az óra kontakthibájával (nem működik)új tipúsu Mondeonál?
Egy kis türelemmel, és alig ráfodítással ezeket a hibáket mind meg lehet szüntetni. Van némi igazság abban, amit citrom mondott. Itt elég sok mondeo megfordul, de ennyi baja egyiknek sincs. A pár éveseknek gyakorlatilag semmi baja, az idősebbek is szinte a kopó alkatrészeit kell cserélni. Ennyi bajom még a régi, 8 éves MKI-esemmel sem volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2004.11.30 kedd, 23:47:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Kozma Attila,
 
most mit mondjunk erre?
Át kellet volna nézetni az autót rendesen mielött megveszed...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2004.12.01 szerda, 04:41:00 »

Hali.
 
Nemtudom milyen időa a fagyálló a kocsiban, de két évnél idősebb. Lassan ideje lene lecserélnem csak nemtudom hol kell leengedni, meg ilyenek. Tudnátok segíteni merre keressem?
 
üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2004.12.01 szerda, 09:11:00 »

Hali.
 
Nemtudom milyen időa a fagyálló a kocsiban, de két évnél idősebb. Lassan ideje lene lecserélnem csak nemtudom hol kell leengedni, meg ilyenek. Tudnátok segíteni merre keressem?
 
üdv.
add nekem. én elviszem a megfelelő helyre.
Vagy az a kérdés, hogy a kocsin hol kell leengedni?Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2004.12.01 szerda, 09:29:00 »

Egy kis türelemmel, és alig ráfodítással ezeket a hibáket mind meg lehet szüntetni. Van némi igazság abban, amit citrom mondott. Itt elég sok mondeo megfordul, de ennyi baja egyiknek sincs. A pár éveseknek gyakorlatilag semmi baja, az idősebbek is szinte a kopó alkatrészeit kell cserélni. Ennyi bajom még a régi, 8 éves MKI-esemmel sem volt.
szvsz nem olyan sok baj ez. Valaki belepiszkálhatott a műszerfalba, meg a belsejébe. Aztán, mivel *** helyekre vitte, úgy tűnik, mintha sok baja lenne.  
 
Nekem erről a Brigit Jones második része jut eszembe (művelt vagyok, mi?Smiley. Ül a Brigitjones a tajföldi börtönbe, ahova véletlenül kerül. Férfiakról van szó. Nagy egyetértés a helyi nők meg őközötte, hogy minden férfi szemét... Na, ki, hogy került ide? Az első: hát, elösszőr mindegyik milyen kedves... aztán elkezdenek verni (egyetértő zúgás), aztán drogot adnak (egyetértés), aztán kiküldenek az utcasarokra... "és te, Brigit,  nekem miért szemét a pasi?" válasz: hát, nem állt ki értem a kormányzó estéjén,... el kellett menni síelni, pedig nem is tudok,... stb.  
Szóval: szvsz *** az autó, ha mondjuk 30.000nél váltót kell felújítani, ha eszi a motor az olajat 100.000nél, ha évente többszőr kell traileren vinni szervízelés ellenére is, nem pedig akkor, ha szarul rakják össze a műszerfalat (normális szerelőnek 1-2 óra a megjavítása), ha leesnek a fogózók (főleg, hogy ilyet még senkitől nem hallottam), és ha kisebb elektromos baja vannak (szvsz ezért is lehet a nagyobb fogyasztás. Szintén: jó eletronyos szerelő pár óra alatt rendbecsapná)
 
Szóval: vegyél inkább új autót:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2004.12.01 szerda, 09:31:00 »

szvsz nem olyan sok baj ez. Valaki belepiszkálhatott a műszerfalba, meg a belsejébe. Aztán, mivel *** helyekre vitte, úgy tűnik, mintha sok baja lenne.  
 
Nekem erről a Brigit Jones második része jut eszembe (művelt vagyok, mi?Smiley. Ül a Brigitjones a tajföldi börtönbe, ahova véletlenül kerül. Férfiakról van szó. Nagy egyetértés a helyi nők meg őközötte, hogy minden férfi szemét... Na, ki, hogy került ide? Az első: hát, elösszőr mindegyik milyen kedves... aztán elkezdenek verni (egyetértő zúgás), aztán drogot adnak (egyetértés), aztán kiküldenek az utcasarokra... "és te, Brigit,  nekem miért szemét a pasi?" válasz: hát, nem állt ki értem a kormányzó estéjén,... el kellett menni síelni, pedig nem is tudok,... stb.  
Szóval: szvsz *** az autó, ha mondjuk 30.000nél váltót kell felújítani, ha eszi a motor az olajat 100.000nél, ha évente többszőr kell traileren vinni szervízelés ellenére is, nem pedig akkor, ha szarul rakják össze a műszerfalat (normális szerelőnek 1-2 óra a megjavítása), ha leesnek a fogózók (főleg, hogy ilyet még senkitől nem hallottam), és ha kisebb elektromos baja vannak (szvsz ezért is lehet a nagyobb fogyasztás. Szintén: jó eletronyos szerelő pár óra alatt rendbecsapná)
 
Szóval: vegyél inkább új autót:)
na, ragozni megtanulok:) Majd minden sorban elcsesztem valamit:)  
(Angel: az utolsó sor nem neked, hanem Attilának szólt)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2004.12.01 szerda, 10:01:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Szia Kozma Attila !
 
Nekem így az az érzésem hogy Te nagyon rátaláltál egy törötten behozott, sebtiben összerakott, és tudván a hibákat gyorsan tovább adott járgányra!( bocs ha nincs igazam)
 
Egy ismerősöm tavaly vett egy gépet, és azóta szerelőtől szerelőig hordja!
Mikor én az enyémet kerestem, akkor láttam egy olyant csontra szétkapva.Mintha a gyári futószalagon állna. Csak a csupasz váz. Heggesztették, köszörülték,a többi része meg halomba a sarokba. Mondanom, sem kell hogy nem meghívásra mentem hanem kicsit ráérdeklődtem az eladóra!! Hamar kikisértek a műhelyből mondván hogy ez csak az egyik haveré aki itt csinálja a kocsiját!!!!!
Gondolhatod hogy nem vártam meg az ajánlatot.
Később mintha ismerős lett volna ez az autó, de addigra már az ismerősőm örült neki.( ez egy galaxy!!!)  itt a vége.....
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2004.12.01 szerda, 10:05:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Bizony több időbe telt leírnod, mint ha hozzáértő megcsinálná 1x!!! Ezek nem Mondeo problémák, nem is idevaló (MKI!!!), csak és kizárólag a Te sajnálatos eseted, kérdés mire vezethető vissza. Ha MKI lenne az órádat ND biztos átnézné :-) igaz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2004.12.01 szerda, 10:10:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Én egyet értek a bosszúsággal!:-(
 
Te valamibe nagyon belenyultál!
Sztem nézesd meg vkivel, és ha tényleg nem csak apróságok, hanem még várhatsz egyéb szépségekre is (pl:2viki dolgai), akkor szabadulj meg tőle!!!
Véletlenül nem úszott ez az autó vhol? A belső fényezés(potkeréknél, ajtókárpit alatt, motortérban) milyen állapotú?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2004.12.01 szerda, 15:02:00 »

Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.  
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Hali Attila!
Valóban igaza van a többieknek. Ha pedig egy autó erősen törött volt az csak akkor jó ha Te csinálod, vagy csináltatod meg, időt és pénzt nem kímélve. Nekem volt egy 1.6 Zetec escortom, a kálvária hasonló volt csak nekem "csak" 11 litert evett a városban. Az átnézetés valóban jó ötlet, nem feltétlenül az általad említett szervizekben, ugyanis esetedben a szarból a fosba sétáltál át (sajnos ez van)! Ha jó szervizbe akarod vinni a verdát arról előbb érdemes infót gyűjteni. Én nem hordom a vasat márkaszervizbe de ha vinném az itt leszürt adatok alapján a Solymári Fordhoz mennék.
 
Üdv Shadow
 
Ui.: Ne add fel ilyen könnyen, hidd el egy jó Mondeo, amihez egy ilyen jó társaságot is kapsz szériafelszerelés képpen megér ennyi bosszúságot. A hibáid pedig lehet, hogy csak apróbb bosszantó dolgok amik néhány talilátogatás után emlék nélkül elmúlnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2004.12.01 szerda, 19:51:00 »

add nekem. én elviszem a megfelelő helyre.
Vagy az a kérdés, hogy a kocsin hol kell leengedni?Smiley
Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2004.12.02 csütörtök, 09:33:00 »

Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
Smiley)
Viktr!
vikiviki igazi "gyűjtő" és nagyon megviseli minden környezetszennyezés, ha teheted tényleg juttasd el hozzá Ő tudja mit kell kezdenie vele!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2004.12.02 csütörtök, 14:30:00 »

Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
Smiley)
ha Pesti vagy, nem kell. Úgyis megyek arra..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2004.12.04 szombat, 12:07:00 »

Kazincbarcikán lakom.......
:O
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2004.12.04 szombat, 12:15:00 »

ha Pesti vagy, nem kell. Úgyis megyek arra..
Vikiviki! Én sem kedvelem a környezetszennyezést! Hol kell leadni a régi hűtőfolyadékot? Mi általában rendelkezünk autóval (javarész mondeo, egy-két offfff, pölö fiesta), úgyhogy simán el tudjuk vinni! Hová is?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2004.12.04 szombat, 14:58:00 »

Sziasztok.
Köszönöm a magyarázatod, megnyugodtam.  
Üdvözlettel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 12:42:00 »

a vagy-ot rossz helyre írtam be, de azért érthető:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 12:42:00 »

Vikiviki! Én sem kedvelem a környezetszennyezést! Hol kell leadni a régi hűtőfolyadékot? Mi általában rendelkezünk autóval (javarész mondeo, egy-két offfff, pölö fiesta), úgyhogy simán el tudjuk vinni! Hová is?
Kérlek szépen:)  
REPÉT Környezetvédelmi Kft., XI. Budapest, Brassó út 169-179. G épület  
fsz. 2., tel.: 319-7564
Palota Kft., XIV. Budapest, Kacsóh Pongrác út 146., tel.: 222-0361
vagy:
A REPÉT Kft. folyékony veszélyes hulladékokra specializálódott, de nincs  
nyitvatartási idejük, egyeztetni kell, hogy mikor lehet odavinni.
A Palota Kft. lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéssel  
foglalkozik, (magyarul minden mással is: aksival, festékmaradékokkal, növényvédőszerrel, Brigéciollal, olajjal, stb is) nyitvatartásuk:  
H-P: 8-16, Sz: 8-12. Őket is érdemes előbb  
felhívni, hogy pontosan milyen hulladékot fogadnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 12:47:00 »

Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
Smiley)
elvileg amúgy a miskolci Avermann-nál átveszik, de szerintem inkább hozd majd el talira:) De én gyorsan befejezem a témát, mert a többiek belőlem csinálnak veszélyes hulladékot, ha tovább OFFolom a topicot:)
(asszem sikerült egy embert rábeszélnem a Mondeora. Ügyes vagyok?Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 18:55:00 »

Kérlek szépen:)  
REPÉT Környezetvédelmi Kft., XI. Budapest, Brassó út 169-179. G épület  
fsz. 2., tel.: 319-7564
Palota Kft., XIV. Budapest, Kacsóh Pongrác út 146., tel.: 222-0361
vagy:
A REPÉT Kft. folyékony veszélyes hulladékokra specializálódott, de nincs  
nyitvatartási idejük, egyeztetni kell, hogy mikor lehet odavinni.
A Palota Kft. lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéssel  
foglalkozik, (magyarul minden mással is: aksival, festékmaradékokkal, növényvédőszerrel, Brigéciollal, olajjal, stb is) nyitvatartásuk:  
H-P: 8-16, Sz: 8-12. Őket is érdemes előbb  
felhívni, hogy pontosan milyen hulladékot fogadnak.
vikiviki,
 
ingyen veszik át, vagy fizetni kell érte?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 19:59:00 »

elvileg amúgy a miskolci Avermann-nál átveszik, de szerintem inkább hozd majd el talira:) De én gyorsan befejezem a témát, mert a többiek belőlem csinálnak veszélyes hulladékot, ha tovább OFFolom a topicot:)
(asszem sikerült egy embert rábeszélnem a Mondeora. Ügyes vagyok?Smiley
A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2004.12.05 vasárnap, 21:26:00 »

A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
 
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 00:12:00 »

A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
Angel,
 
ha van rá igény mehet, majd figyelek, eddig vagytok ketten. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 00:14:00 »

szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
 
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
Ja, és mikor beszélünk ICQ -n? Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 00:14:00 »

szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
 
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
vikiviki,
 
én a szervízben szoktam hagyni, hogy mi lesz a sorsa az passz. De ahogy látom egyik gyűjtőhely sincs hozzám közel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 08:45:00 »

Ja, és mikor beszélünk ICQ -n? Smiley))
mikor majd egyszer nem éjfél körül szólsz:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 12:35:00 »

mikor majd egyszer nem éjfél körül szólsz:)
vikiviki,
 
szoktam hamarabb is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 13:10:00 »

vikiviki,
 
szoktam hamarabb is. Smiley
most pl fentvagyok:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 16:45:00 »

most pl fentvagyok:)
vikiviki,
 
én is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 19:12:00 »

Én meg nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 19:40:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 20:07:00 »

Ahogy elolvastam az előző kérdést,rögtön dőglődős lette
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 20:08:00 »

VEDD meg !!!10éves autó nem új autó!DE MONDEO!!! vagy ugyanennyiért egy astra???ugye nem!!!Lépj be közénk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 20:09:00 »

ne döglődj annyit Greg-vedd meg.(MÉG rímel is....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 20:50:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is volt I-es mondeóm, 1,8i. Semmi baja nem volt. Azért adtam el, mert újat vettem helyette.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 22:48:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Szia Greg!
 
Nézd meg ezt is Lehet, hogy még meg van.
Egy évvel fiatalabb és diesel.
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2004.12.07 kedd, 08:52:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is ilyen van!!!
 
És csak úgy döglök utánna!
 
Ha jössz, segítünk!:-))) És az OFF-ok is teszik vajon?
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2004.12.07 kedd, 10:45:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
mé lenne döglődős? Írnának akkor ennyien ide?Smiley Vizsgáltasd jól át, aztán vedd meg. Jó tütü:)
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2004.12.07 kedd, 17:03:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is ilyen van, és szuper a gép. persze azért nézesd át, mert vannak lestrapált példányok... de ha rendben van a gép, biztos hogy sok örömöd lesz benne!!!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2004.12.07 kedd, 17:06:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Ja, döglődő őskövület - dettó, mint az enyém Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2004.12.07 kedd, 17:26:00 »

Hi emberek!  
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
A potom -SAJNOS!- nekem picit soknak tűnik, annak fényében, amit az enyémre mondtak :-( persze az nem eladó :-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2004.12.07 kedd, 19:46:00 »

Szia Greg!
 
Nézd meg ezt is Lehet, hogy még meg van.
Egy évvel fiatalabb és diesel.
Üdv ND
9 millió 5-ért nem drága kicsit? Wink
 
Greg, én ugyanennyiért vettem a '94.12. havi 2,0 16V Aut Turnier-em ugyanezzel a felszereltséggel 3 hónapja (szerelem első beülésre)...
És az az egy év azért számít ám...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2004.12.07 kedd, 20:01:00 »

9 millió 5-ért nem drága kicsit? Wink
 
Greg, én ugyanennyiért vettem a '94.12. havi 2,0 16V Aut Turnier-em ugyanezzel a felszereltséggel 3 hónapja (szerelem első beülésre)...
És az az egy év azért számít ám...
Kakukk!
Tudod, hogy reszket a lelkem, ha valaki el akarja adni a Mondiját, hogy megnehezítsem oda böktem még egy nullát. Tudod egy nulla az, nulla, azaz semmi ;-))) Bár szerintem én csak ctrl+c-vel dolgoztam, mint szoktam ;-)))
Üdv ND
ui.: valaki jól elmondta itt egyszer, hogy nem a kor számít. Lehet nekem fiatalabb, de rosszabb autóm és lehet pár évvel öregebb, de megy mint a golyó ;-)))  Egy Mondynak egyénisége és lelke van. Az enyémnek kulcs készletet hozott a Mikulás. A tied mit kapott?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2004.12.07 kedd, 20:10:00 »

Kakukk!
Tudod, hogy reszket a lelkem, ha valaki el akarja adni a Mondiját, hogy megnehezítsem oda böktem még egy nullát. Tudod egy nulla az, nulla, azaz semmi ;-))) Bár szerintem én csak ctrl+c-vel dolgoztam, mint szoktam ;-)))
Üdv ND
ui.: valaki jól elmondta itt egyszer, hogy nem a kor számít. Lehet nekem fiatalabb, de rosszabb autóm és lehet pár évvel öregebb, de megy mint a golyó ;-)))  Egy Mondynak egyénisége és lelke van. Az enyémnek kulcs készletet hozott a Mikulás. A tied mit kapott?
Az enyém kapott egy kutyarácsot (reklám: Cromax, univerzális és 2 perc alatt kiszerelhető), kapott két új prizmát és egy teleszkópos kerékanya-kulcsot.
 
Igazad van, nem a kor számít...
Ráköltöttem 160e-et (javítások +vizsga+zöldkártya) és még jövőre ugyanennyit biztos-ami-biztos (olajcsere, vezérműszíjcsere, aut.váltó rendbehozás)...
 
Viszont ha egy évvel fiatalabbat meg tud szerezni ennyiért, akkor érdemes keresgélni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.