Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 07:52:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805625 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 15:32:51 »

A bal oldai ablak spriccelő egyik kivezetése elnémult.
Tud valaki egy jó eljárást,hogyan tudom kiszedni az egészet,és kitisztítani?
Köszi.
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 15:34:45 »

Most olvasgattam, a generátor szíj feszítőgörgője lenne 30-40 ezer forintocska wow1? És ez az ékszíj??
Ez csak a generátort hajtja?
Remélem nem ez búgott a motornál, a többit meg úgy is lecserélem.
De ha ez vacakol, gondolom nem tölt a generátor rendesen, ebbe max. az aksi merülhet le. Ilyen problémám meg szerencsére nincs (még nyes).
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.31 hétfő, 16:27:22 írta RedDragon » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 19:10:38 »

A bal oldai ablak spriccelő egyik kivezetése elnémult.
Tud valaki egy jó eljárást,hogyan tudom kiszedni az egészet,és kitisztítani?
Köszi.
Fig.1.fogsz egy vékony gombostűt és szépen elkezded vele tisztogatni...ki-be..ki-be...közben néha-néha nyomj rá vizet és előbb-utóbb kiviszi a szennyeződést.
Fig.2.bemész egy útba eső ford alkatrész boltba és veszel egy újat és kicseréled kompletten az egész fúvókát.
Fig.3.szólsz Szundinak,hogy küldjön egyet két prémium márkás sörért.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 19:14:11 »

Most olvasgattam, a generátor szíj feszítőgörgője lenne 30-40 ezer forintocska wow1? És ez az ékszíj??
Ez csak a generátort hajtja?
Remélem nem ez búgott a motornál, a többit meg úgy is lecserélem.
De ha ez vacakol, gondolom nem tölt a generátor rendesen, ebbe max. az aksi merülhet le. Ilyen problémám meg szerencsére nincs (még nyes).
Ilyet,hogy ékszíj a Mondin nem talász....van vezérműszíj-keresztbordás szíj....és van a generátorszíj,ez hosszbordás szíj.A generátorszíj feszítőgörgője tényleg annyi.a vezérműhöz lehet kapni gyári szettet,a generátorhoz nem,csak külön-külön vannak görgők.És nem jó bohóckodni vele,mert a vízpumpát is ez hajtja.Igaz még mindig jobb mint. pl. az Opeleknél,ahol a vezérműszíj hajtja a pumpát.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.31 hétfő, 19:15:45 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 19:21:32 »

Ma délutáni autóalatt töltött idő meghozta gyümölcsét,bár nem vagyok benne biztos,hogy jó eredményre jutottam.Szóval,a kat. után kifújt a kipuf a csőcsatlakozásnál.Végül 3 db (!) tömítés kellett bele,hogy jó legyen,semmi kedvem nem volt leszedni és felcsiszolni.Viszont még mindig lehetett hallani,hogy valahol kifúj a kipuf.A gyanú a katalizátorra terelődött és nagy gáznál tényleg lehetett érezni,hogy legalább egy lyuk-igaz kicsi lehet.Minderre azért került sor,mert folyamatosan elment az alapjárat.Na,a tömítések berakása után valamivel jobb lett a helyzet,most már csak kicsit néha-néha esik le és akkor sem annyit mint eddig.Lehet-e,hogy ez már csak lyukas kat. miatt van?
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2008.04.05 szombat, 15:15:31 »

Üdv Mindekinek!
Van egy kicsi gondom mk1 mondimmal. Vásároltam hozzá úgy nevezett bicskakulcsos távvezérlőt ajtók nyitása céljából. Beszereltettem, a sima zárás-nyitás az műkődik, de a kettős zárat és a gyári riasztót nem tudja bekapcsolni .Az csak mechanikusan az eredeti kulccsal műkődik.Megoldható-e,hogy ezt is vezérelje a bicskakulcs?Köszönöm előre is a segítséget.
Zsolt
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2008.04.05 szombat, 15:37:36 »

Üdv Mindekinek!
Van egy kicsi gondom mk1 mondimmal. Vásároltam hozzá úgy nevezett bicskakulcsos távvezérlőt ajtók nyitása céljából. Beszereltettem, a sima zárás-nyitás az műkődik, de a kettős zárat és a gyári riasztót nem tudja bekapcsolni .Az csak mechanikusan az eredeti kulccsal műkődik.Megoldható-e,hogy ezt is vezérelje a bicskakulcs?Köszönöm előre is a segítséget.
Zsolt

Kell építened egy MEG panelt hozzá
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2008.04.05 szombat, 15:49:33 »

Kell építened egy MEG panelt hozzá
Mi az a MEG panel?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2008.04.05 szombat, 19:58:57 »

Mi az a MEG panel?
www.fordmondeo.org -on szerkesztettek egy panelt MEG panel, olyat kell gyártani hogy menjen a duplazárás
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2008.04.05 szombat, 21:24:39 »

www.fordmondeo.org -on szerkesztettek egy panelt MEG panel, olyat kell gyártani hogy menjen a duplazárás

Ez jó GLX-be is? Ha jól tudom a zár ua. csak nincs bedrótozva a duplazáráshoz.http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/SmegsPages.html#Smegs%20double%20locking%20Interface
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2008.04.05 szombat, 21:27:21 »

Ez jó GLX-be is? Ha jól tudom a zár ua. csak nincs bedrótozva a duplazáráshoz.http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/SmegsPages.html#Smegs%20double%20locking%20Interface

Az az a cucc ami kell az OEM riasztóval kapcsolható duplazáráshoz!  eljen
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2008.04.05 szombat, 21:32:45 »

Fusim, GLX-be meg lehet csinálni a duplazárást.
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2008.04.05 szombat, 21:33:32 »

Most olvasgattam, a generátor szíj feszítőgörgője lenne 30-40 ezer forintocska wow1? És ez az ékszíj??
Ez csak a generátort hajtja?
Remélem nem ez búgott a motornál, a többit meg úgy is lecserélem.
De ha ez vacakol, gondolom nem tölt a generátor rendesen, ebbe max. az aksi merülhet le. Ilyen problémám meg szerencsére nincs (még nyes).
Nekem nem csak búgott, de zakatolt is. A feszítő és vezetőgörgő valóban kb. 40e volt. De (tanulópénznek bizonyult), mert csere után kiderült, hogy csak az ékszíjam volt kicsit nagyobb.  falbav
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2008.04.05 szombat, 22:08:54 »

Fusim, GLX-be meg lehet csinálni a duplazárást.

Ghia fenéklemez kábelköteg és zárkészlet csere minden ajtónál. Minden cucc a fenéklemez kötegen van hozzá és lehet 4 villanyablakod is
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2008.04.05 szombat, 22:14:42 »

Nem egyeznek a zárak sem szomoru1, a drotozást még megcsináltam volna, de igy projekt elvetve. rinya
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2008.04.05 szombat, 23:17:04 »

Nem egyeznek a zárak sem szomoru1, a drotozást még megcsináltam volna, de igy projekt elvetve. rinya

Az ajtókban a kábelköteg is más és kell a riasztó doboz is hozzá, minden kulcsa a fenékköteg csere nélkül rengeteg kábelt kéne bekötni. Kell egy donor, kiszedsz mindent és átépíted
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 00:22:46 »

Akkor marad így duplazárás nélkül. Nincs kedvem rohangálni utána.
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 20:31:40 »

www.fordmondeo.org -on szerkesztettek egy panelt MEG panel, olyat kell gyártani hogy menjen a duplazárás
Köszi Fusim a gyors választ,párszor már segítettél igy mégegyszer Kőszönöm.
Üdv.:Zsolt
Naplózva
bestproci
Vendég
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2008.04.08 kedd, 00:13:23 »

Sziasztok,

olyan problémám van, hogy a műszerfalvilágítás egyik napról a másikra elment teljesen, biztosítékra gondoltam, mondjuk ha nem érintkezne jól még lehet az is, mert multival megmértem gyors az összeset és mind jó Sad Nektek volt hasonló probléma és mi volt a gond? Valamint a fényszórómagasság állítás sem működik, pedig ez is jó volt Sad most csak világít maga elé vagy 3 m-re elég rossz, ennek is lehet bizti vagy valami relé?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2008.04.08 kedd, 18:12:43 »

Üdv Nektek!Ma ismét sikeres délutánt töltöttem az autóval.Némi benzinben ázás után kicseréltem a benzinszűrőt és láss csodát,helyreállt az alapjárat.Azt a trutyit amit kiöntöttem a régiből nem kívánom senkinek...nálam kb. 7e km-t ment egy szűrővel az autó.Gyanítom tényleg nagyon koszos lehet a tank,nagytali után tuti kiszerelésre kerül és kap másikat.Felraktam a kétezres motor fojtószelepét is,egész sokat dobott a gyorsuláson.Még egy olajcsere+klíma töltés és remélem nem kell bántani őszig.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2008.04.08 kedd, 18:16:09 »

Sziasztok,

olyan problémám van, hogy a műszerfalvilágítás egyik napról a másikra elment teljesen, biztosítékra gondoltam, mondjuk ha nem érintkezne jól még lehet az is, mert multival megmértem gyors az összeset és mind jó Sad Nektek volt hasonló probléma és mi volt a gond? Valamint a fényszórómagasság állítás sem működik, pedig ez is jó volt Sad most csak világít maga elé vagy 3 m-re elég rossz, ennek is lehet bizti vagy valami relé?

Előre is köszönöm a segítséget!

mindkét biztosítéktáblát megnézted?esetleg a műszerfalcsoport kábel félig lecsúszva(bár ez a magasságállításhoz nem ér)
Naplózva
bestproci
Vendég
« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2008.04.08 kedd, 18:18:52 »

mindkét biztosítéktáblát megnézted?esetleg a műszerfalcsoport kábel félig lecsúszva(bár ez a magasságállításhoz nem ér)
Igen, a motortérben + vezető oldalon, de ha szinte biztos hogy ott kell lennie a problémának akkor belebújok rendesen, hátha meglesz a hiba. MOndjuk hozzá se nyúltam semmihez, főleg azon a részen, az akksi sarut vettem le, de nem tudom mikor szált el, egyszer csak észrevettem mert pont sötét volt ...
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2008.04.10 csütörtök, 18:14:01 »

sziasztok,
megint egy amatőr kérdés:
ha sokallom a fogyasztását az autónak, okozhat valami a kellőnél nagyobb fogyasztást?

gyertya és gyertyakábel meg valami levegővel kapcsolatos nyavaja kicserélésre került mert indulásnál fulladt picit nagyobb gáznál, mióta újak benne a cuccok, azóta minden rendben van vele. mi lehet még, ami plusz benzint kér?

köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2008.04.10 csütörtök, 19:41:00 »

sziasztok,
megint egy amatőr kérdés:
ha sokallom a fogyasztását az autónak, okozhat valami a kellőnél nagyobb fogyasztást?

gyertya és gyertyakábel meg valami levegővel kapcsolatos nyavaja kicserélésre került mert indulásnál fulladt picit nagyobb gáznál, mióta újak benne a cuccok, azóta minden rendben van vele. mi lehet még, ami plusz benzint kér?

köszi
pl. az ólomláb.....
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2008.04.10 csütörtök, 20:39:28 »

sziasztok,
megint egy amatőr kérdés:
ha sokallom a fogyasztását az autónak, okozhat valami a kellőnél nagyobb fogyasztást?

gyertya és gyertyakábel meg valami levegővel kapcsolatos nyavaja kicserélésre került mert indulásnál fulladt picit nagyobb gáznál, mióta újak benne a cuccok, azóta minden rendben van vele. mi lehet még, ami plusz benzint kér?

köszi
Mintha valahol lambdaszondát olvastam volna ezzel kapcsolatban - de nem 100%.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2008.04.10 csütörtök, 20:47:54 »

sziasztok,
megint egy amatőr kérdés:
ha sokallom a fogyasztását az autónak, okozhat valami a kellőnél nagyobb fogyasztást?

gyertya és gyertyakábel meg valami levegővel kapcsolatos nyavaja kicserélésre került mert indulásnál fulladt picit nagyobb gáznál, mióta újak benne a cuccok, azóta minden rendben van vele. mi lehet még, ami plusz benzint kér?

köszi
Na,komolyan.Lehet koszos levegőszűrő,hibás lambdaszonda,koszos MAF stb...ilyen-olyan hibás érzékelő a sor elég hosszú.Próbáld ki,hogy lehúzod az akkuról a negatív sarut,utána visszateszed és újratanítod a motorvezérlést.Nem ördöngős dolog.
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2008.04.12 szombat, 09:44:58 »

Na,komolyan.Lehet koszos levegőszűrő,hibás lambdaszonda,koszos MAF stb...ilyen-olyan hibás érzékelő a sor elég hosszú.Próbáld ki,hogy lehúzod az akkuról a negatív sarut,utána visszateszed és újratanítod a motorvezérlést.Nem ördöngős dolog.

köszönöm a választ!
az mk1-es kombi hátsó ajtaján alapesetben hol van a Ford jel? nekem amikor megvettem a jobb oldalon volt a 16V felirat mellett, most ajtót cseréltek rajta és középre került a rendszám fölé. nézem az utakon, látok ilyet is, olyat is, most melyik az eredeti? kerestem a neten, megnéztem a kezelési útmutatóját, de nincs hátulról fotó egyikben sem a kombiról.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.12 szombat, 09:52:30 írta Matt » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2008.04.12 szombat, 10:07:06 »

köszönöm a választ!
az mk1-es kombi hátsó ajtaján alapesetben hol van a Ford jel? nekem amikor megvettem a jobb oldalon volt a 16V felirat mellett, most ajtót cseréltek rajta és középre került a rendszám fölé. nézem az utakon, látok ilyet is, olyat is, most melyik az eredeti? kerestem a neten, megnéztem a kezelési útmutatóját, de nincs hátulról fotó egyikben sem a kombiról.

MKII ajtót kaptál, más lesz a rendszám rész is, azon középen van a helye
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2008.04.12 szombat, 10:42:08 »

MKII ajtót kaptál, más lesz a rendszám rész is, azon középen van a helye

köszi, ez legyen a legnagyobb bajom. Smiley
viszont jól látom, hogy a kombi csomagtér ajtaját nem lehet közvetlenül nyitni? a vezetőülés mellett ott van a nyitó, a biztosító kifizette a bovden cseréjét is, szóval már működik, de a korábbi autóim ajtaját általban lehetett nyitni kulcs nélkül is. ahogy észrevettem ez vagy kulccsal nyílik, vagy ha nyitom a sofőrülés mellől, de ez elég kellemetlen, mikor húsz kilós kartondobozt akarok betenni hátulra. Sad

mennyibe fájhat egy ilyen autóba elektromos ablakemelőt tenni az első ablakokra?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2008.04.12 szombat, 10:46:36 »

köszi, ez legyen a legnagyobb bajom. Smiley
viszont jól látom, hogy a kombi csomagtér ajtaját nem lehet közvetlenül nyitni? a vezetőülés mellett ott van a nyitó, a biztosító kifizette a bovden cseréjét is, szóval már működik, de a korábbi autóim ajtaját általban lehetett nyitni kulcs nélkül is. ahogy észrevettem ez vagy kulccsal nyílik, vagy ha nyitom a sofőrülés mellől, de ez elég kellemetlen, mikor húsz kilós kartondobozt akarok betenni hátulra. Sad

mennyibe fájhat egy ilyen autóba elektromos ablakemelőt tenni az első ablakokra?

MKI bowdenes vagy kulcs nyitja, MKII nél van távirányítós nyitás - néha elromlik - viszont nincs bowden, csak kulcs, így most neked gyári. Utólagos riasztó + csomagtérnyitó motort kell beépítened, ha kell a távnyitás.
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2008.04.12 szombat, 12:46:27 »

köszi, ez legyen a legnagyobb bajom. Smiley
viszont jól látom, hogy a kombi csomagtér ajtaját nem lehet közvetlenül nyitni? a vezetőülés mellett ott van a nyitó, a biztosító kifizette a bovden cseréjét is, szóval már működik, de a korábbi autóim ajtaját általban lehetett nyitni kulcs nélkül is. ahogy észrevettem ez vagy kulccsal nyílik, vagy ha nyitom a sofőrülés mellől, de ez elég kellemetlen, mikor húsz kilós kartondobozt akarok betenni hátulra. Sad

mennyibe fájhat egy ilyen autóba elektromos ablakemelőt tenni az első ablakokra?

Nekem van egy távirányítós központi zár szettem Vadonat új. A vezérlőmotort beépíted jobboldalon hátra és távirányítóval nyitható lessz. Wink
8 pénz. Ha érdekel külgy Pü-t.

Üdv: Zombi
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2008.04.13 vasárnap, 21:51:31 »

sikerült ma ügyesen tolatni falbav

sajna a lökhárító a hátsókerékjárati ív után kapott egy hosszú zöld csíkot és picit betörött, viszont nem törött ki vagy vmi csak betörött egy pár centis törés lett rajta, ha lepolíroztatom akkor elvileg nem fog látszani a kis törés ugye? hnap rakok fel képet csak már sötét van szomoru1
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2008.04.13 vasárnap, 22:03:45 »

sikerült ma ügyesen tolatni falbav

sajna a lökhárító a hátsókerékjárati ív után kapott egy hosszú zöld csíkot és picit betörött, viszont nem törött ki vagy vmi csak betörött egy pár centis törés lett rajta, ha lepolíroztatom akkor elvileg nem fog látszani a kis törés ugye? hnap rakok fel képet csak már sötét van szomoru1
A repedésben összegyülik a por. Látszani fog. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
witchking24
Vendég
« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:18:02 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és a klubban, most állok autóvásárlás előtt és nagyon úgy látszik hogy egy Mondeo MKI-es lesz
a kiválasztott  worship
Nagyon jó ár/érték/fentartási költség aránya van, ráadásul nekem az az autó valamiért nagyon tetszik külsőre is , annak ellenére hogy vannak emberek akik csúnyának nevezték...

Azt szeretném kérdezni, egy benzines, 1800 köbcentis MKI Mondeónak mennyi lenne a körülbeli reális ára?
Amiket eddig néztem, és azokra természetesen azt mondták hogy jó állapotban levő, olyan 400-500 ezerbe kerültek.

Továbbá van egy olyan fárasztó kérdésem is, mit muszáj megnézni a vásárlás előtt, mit érdemes cserélni a vásárlás után.
Ha valakinek van kedve ilyeneket irkálni nekem, írhat nekem privát üzenetet is!
Előre is köszönöm a segítséget!!!

M.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:29:31 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és a klubban, most állok autóvásárlás előtt és nagyon úgy látszik hogy egy Mondeo MKI-es lesz
a kiválasztott  worship
Nagyon jó ár/érték/fentartási költség aránya van, ráadásul nekem az az autó valamiért nagyon tetszik külsőre is , annak ellenére hogy vannak emberek akik csúnyának nevezték...

Azt szeretném kérdezni, egy benzines, 1800 köbcentis MKI Mondeónak mennyi lenne a körülbeli reális ára?
Amiket eddig néztem, és azokra természetesen azt mondták hogy jó állapotban levő, olyan 400-500 ezerbe kerültek.

Továbbá van egy olyan fárasztó kérdésem is, mit muszáj megnézni a vásárlás előtt, mit érdemes cserélni a vásárlás után.
Ha valakinek van kedve ilyeneket irkálni nekem, írhat nekem privát üzenetet is!
Előre is köszönöm a segítséget!!!

M.

Ha van kiválasztottról netes cucc akkor tedd fel ide és mi megpróbáljuk elmondani róla ami látszik rajta a képek alapján.

Megvétel után rögtön: olajok, szűrők, görgők, veszérműszíj csere. Ez a minimum!
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:29:59 »

Továbbá van egy olyan fárasztó kérdésem is, mit muszáj megnézni a vásárlás előtt, mit érdemes cserélni a vásárlás után.
Ha valakinek van kedve ilyeneket irkálni nekem, írhat nekem privát üzenetet is!
Előre is köszönöm a segítséget!!!

M.

Vásárlás után szerintem érdemes olajat, olajszörőt, levegőszürőt, benzinszürőt, vezérműszijjat. Esetleg pollenszürőt, gyertyákat, gyertyakábeleket. Mit kéne megnézni? Én se néztem semmit, festék rétegvastagságon meg rozsdán kívül. De vannak itt okosabbak is, majd mondják.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:31:51 »

köszönöm a választ!
az mk1-es kombi hátsó ajtaján alapesetben hol van a Ford jel? nekem amikor megvettem a jobb oldalon volt a 16V felirat mellett, most ajtót cseréltek rajta és középre került a rendszám fölé. nézem az utakon, látok ilyet is, olyat is, most melyik az eredeti? kerestem a neten, megnéztem a kezelési útmutatóját, de nincs hátulról fotó egyikben sem a kombiról.

nekem semmi felirat nincs az ajtón, biztos már nem eredeti
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:32:49 »

Elektromos kütyüket nem árt kipróbálni, kormány ne húzzon semerre, kartergáz esetleg van-e, mennyi, fékek cserések-e, gumik cserések-e.
Van-e rajta klubbos matrica...  vigyor3
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:33:31 »

Sziasztok!

... ráadásul nekem az az autó valamiért nagyon tetszik külsőre is , annak ellenére hogy vannak emberek akik csúnyának nevezték...

...

az mk1-nek a legszebb az orra, és az 5ajtós mk1-nek a legszebb a feneke, szerintem
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:34:38 »

nekem semmi felirat nincs az ajtón, biztos már nem eredeti

Nem lehet hogy MK2 ajtót tettek be? A rendszám tartó felett van középen jel? Ha igen akkor az MK2-esé!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:38:40 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és a klubban, ......
Előre is köszönöm a segítséget!!!

M.

Hello!

1.8 jó választás nincs sok baj a motorral - nem kicsi pont elég. Ha teheted Ghia felszereltséget keress vagy Ghia-X et, árban minimális a különbség. Szerintem kombik leharcoltabbak mint a 4 vagy 5 ajtós kivitel - kaszni alapjaiban jó a hátsó sárvédő ívek rozsdásodhatnak. Van javítóív kb 50-70eFt a javítás fényezve. Ne legyen 94 évvéginél korábbi a régebbieknek gond lehet a villamos kábeleivel - motortéri főcsatlakozó (a fékszervó környékén) a bal toronynál nagy kocka a jó - ha 3 ovál inkább ne vedd meg. Bontott vagy új cuccok vannak hozzá. Vásárlás után kalkulálj be egy nagyszervízt vezérműszíj készlet, olaj, összes szűrőcsere, gyertya új gyújtókábel - anyag kb 50-60eFt munkadíj 15-25eFt.
Sok sikert a vásárláshoz
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:49:16 »

Nem lehet hogy MK2 ajtót tettek be? A rendszám tartó felett van középen jel? Ha igen akkor az MK2-esé!

mondom, semmi jel nincs, szerintem törött a kocsi vége, majd a nagytalin megszakértjük  wave
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2008.04.16 szerda, 19:54:02 »

Nem lehet hogy MK2 ajtót tettek be? A rendszám tartó felett van középen jel? Ha igen akkor az MK2-esé!
Középen a rendszám magasságában van-e műanyag tepsi vagy sem. Mk2 már teli fém.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:27:19 »

Most olvasgattam, a generátor szíj feszítőgörgője lenne 30-40 ezer forintocska wow1? És ez az ékszíj??
Ez csak a generátort hajtja?
Remélem nem ez búgott a motornál, a többit meg úgy is lecserélem.
De ha ez vacakol, gondolom nem tölt a generátor rendesen, ebbe max. az aksi merülhet le. Ilyen problémám meg szerencsére nincs (még nyes).

nem tudom hogy milyen a görgőd, de pl a td-ben elég egyszerű benne csapágyat cserélni, és 1-2 ezer forint
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:27:54 »

Középen a rendszám magasságában van-e műanyag tepsi vagy sem. Mk2 már teli fém.

ilyen az autó hátulja:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

szerintem, amikor megtört kissé, akkor még csak mk1 volt, a hűtőmaszk egy évvel fiatalabb, mint az autó
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:31:00 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez MK1.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:35:12 »

ilyen az autó hátulja:

Ez MKI! Keress egy Ford emblémát és ragaszd fel!
Naplózva
Tauga
Vendég
« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:39:19 »

Jobb oldalra!
Naplózva
witchking24
Vendég
« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:42:13 »

Ha van kiválasztottról netes cucc akkor tedd fel ide és mi megpróbáljuk elmondani róla ami látszik rajta a képek alapján.

Megvétel után rögtön: olajok, szűrők, görgők, veszérműszíj csere. Ez a minimum!


Wow, gyorsak vagytok, köszönöm a tanácsokat!
Végül is amiket néztem :
http://www.hasznaltauto.hu/1928638_ford_mondeo_1995
http://www.hasznaltauto.hu/1838239_ford_mondeo_1995
http://www.hasznaltauto.hu/1983523_ford_mondeo_1994
http://www.hasznaltauto.hu/1854296_ford_mondeo_1994
http://www.hasznaltauto.hu/1753595_ford_mondeo_1994

Az utolsónál a sárvédőnél illetve küszöbnél a bal hátsó keréknél van egy rozsdafolt, a tulajdonost megkérdeztem és őszintén elmondta hogy jól látom.
Egyáltalán érdemes rozsdafoltos autót vásárolni?
Úgy tudom nem olcsó dolog rendesen és szépen kijavítani ezeket a hibákat.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:45:35 »

1. Matricás-tuningos gépet nem vennék. Valószínüleg hajtva is volt becsületesen.
2. Az egy friss folt a kocsi alatt?  vigyor3
3. korrektnak tűnik.
4. első, hátsó lökös volt festve sztem, belül is érdekes színei vannak egy-két műanyagnak
5. Kicsit mintha viharvert lenne. Eladás előtt legalább illik kicsit lemosni...  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.16 szerda, 20:50:56 írta Tádé » Naplózva
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.