Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:21:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804992 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2008.05.02 péntek, 13:31:17 »

Az csak MKI be volt - A csomi üregében kell lenni egy vezérlőnek a pótkerék és az utastér közötti üreges részben. A kézifékkar mögött van a kapcsolója - aprópénztartó helyén. 4 speciális lengéscsillapitó van beszerelve és egy visszajelző a műszerfalon. Ha tönkremennek a lengéscsillapitók 4x es árba vannak mint a sima, szóval akinek volt benne már valószínű átalakította simára.

Köszi Fusim!

Ezeket már tudtam, engem az érdekelne, hogy MKII-be belehet e ezt kompletten szerelni vagy egyáltalán nem tipusazonosak a gátlók? A vezérlő direkt van a csomagtartóba téve, van benne valami ami érzékeli a kocsi dölésszögét?
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2008.05.02 péntek, 13:36:10 »

Nekem van, és még a gyári van benne, bár a nyomásszabályozó patron (vagy mi) eltörött a jobb
hátsón (és csak egyben cserélhető a lengéscsillapítóval), és igen nagyon drága, 55e/db wyctornál.


Szia!

Az érdekelne, hogy menet közben menyire érezhető ennek a szerkezetnek a hatása??
Alap helyzetben is állítható, olyankor érezni a keményedést vagy a puhulást??

Neked mi a véleményed rólla, hasznos dolog??
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2008.05.02 péntek, 17:12:18 »

Üdv!

Máris érkezik első kérésem. Nem oly rég azt találtam ki, hogy nekem biza az eredeti rádió kell az autóba. Mivel már nem volt meg az a példány, amit a vásárláskor kaptam a kocsihoz, beszereztem egyet az E-bay ról. Csakhogy úgy jártam, hogy a szállítás közben megsérült, összetört a műanyag előlap.
Így néz most ki: http://images.netbag.hu/20080430/16575733165.jpg.
Kérdezném, hol lehetne szerezi előlapot? Minden más működik, csak az előlap kéne, a műanyag keret. esetleg van valakinek, vagy bontóba fordulhat elő döglött rádió?
És kellene még az a spéci Ford rádió kiszedő bigyula, amivel könnyen ki lehet építeni. Olyant honnan?

Előre is köszi:

Hanzsi





Szia!

Nekem van egy 1995-os mondeobol kiszerelt radiom, ha nem talalsz mas megoldast, akkor ez elerheto, ha gondolod.
Udv:
Miki
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2008.05.02 péntek, 17:58:34 »

Termosztátházon a kerek pöckös csatlakozó
Köszi!megnézem!
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2008.05.02 péntek, 18:24:07 »

Szia!

Nekem van egy 1995-os mondeobol kiszerelt radiom, ha nem talalsz mas megoldast, akkor ez elerheto, ha gondolod.
Udv:
Miki

Üdv Miki!

Jövő héten végig írom az összes Fordos bontót, meg hasonló Fordos céget egy-egy e-mailal, vagy felhívom őket. Meg szétnézek az környékbeli bontókban.

Ha nem lesz semmi akkor jelentkezem, és előre is köszönetem!

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
cipur
Vendég
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2008.05.02 péntek, 18:47:56 »

szevasztok! nekem 2.0 16v automata combim van. segítsetek hol találom a hűtő jeladóját?Huh?? ja,a szekér 95-ös évjáratú
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2008.05.02 péntek, 19:14:49 »

szevasztok! nekem 2.0 16v automata combim van. segítsetek hol találom a hűtő jeladóját?Huh?? ja,a szekér 95-ös évjáratú


A termosztátházon van fent és lent is jeladó felső a motorvezérlő alsó a műszer
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:30:29 »

'94es 2.0i = 10liter, tisztán városban.
Szinte a teljes üzemidőben 2felnőtt+3gyerek+iskola-ovicuccokkal terhelve.

Az 1.6osod fogyija sok, egyértelmű.

A 2,0 nem áll meg 10l-nél városban! Ott a 13-15l simán reális. Az én 1,8-asom is közel eszi ezt. De 1,6-nak soknak tünne, igaz arról semmi tapasztalatom szerencsére! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:32:05 »

Szerintem meg fogyasztásba úgy is hamar vissza hozza az 5000 Ft.- különbséget. Lehet jobban megérni egy 2.0-ás.

Ezt nem értem! Mit hoz vissza? A nagyobb fogyasztású mégis visszafelé termel?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:33:25 »

MKI nél a ghia embléma pajzs az első sárvédőn az index alatt van - és a hűtő keret krómos lásd a gyöngyösi fehéret amit belinkeltem.

Sőt vékony az oldalcsík, van rajta jel, a hűtőmaszk nem feltétlenül krómos! stb-stb...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:43:18 »

Az csak MKI be volt - A csomi üregében kell lenni egy vezérlőnek a pótkerék és az utastér közötti üreges részben. A kézifékkar mögött van a kapcsolója - aprópénztartó helyén. 4 speciális lengéscsillapitó van beszerelve és egy visszajelző a műszerfalon. Ha tönkremennek a lengéscsillapitók 4x es árba vannak mint a sima, szóval akinek volt benne már valószínű átalakította simára.

Nem egy bonyolult szerkezet: egy kis pöcök enged bele kicsvel több olajat, és máris keményebb! Fel kell keresni gátlós cégeket, és ott jó árban van. Múltkor(kb 2 éve) 4-et vett Fegyu haverom vhol, és olcsóbb volt a gyáriaknál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:44:38 »

Köszi Fusim!

Ezeket már tudtam, engem az érdekelne, hogy MKII-be belehet e ezt kompletten szerelni vagy egyáltalán nem tipusazonosak a gátlók? A vezérlő direkt van a csomagtartóba téve, van benne valami ami érzékeli a kocsi dölésszögét?

Nincs dőlésszög. Vagy bekapcsolod, vagy nem. Sztem nem nagy szerkezet, mert úgyis csak a keményebbet érdemes használni. A lágy túl takony érzetet ad. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:45:20 »

Üdv Miki!

Jövő héten végig írom az összes Fordos bontót, meg hasonló Fordos céget egy-egy e-mailal, vagy felhívom őket. Meg szétnézek az környékbeli bontókban.

Ha nem lesz semmi akkor jelentkezem, és előre is köszönetem!

Üdv: Hanzsi

Mcgivernek van ilyenje. Irj neki pü-t!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:57:04 »

Nincs dőlésszög. Vagy bekapcsolod, vagy nem. Sztem nem nagy szerkezet, mert úgyis csak a keményebbet érdemes használni. A lágy túl takony érzetet ad. nyes

Tehát ez nem automatikus? Be kell kapcsolni, csak akkor müködik. Én azt hittem autómatikusan keményíti vagy lágyitja a futóművet. Földuton nem jobb a lágyabb hatás, nem lesz olyan döcögös?
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2008.05.02 péntek, 23:00:50 »

Mcgivernek van ilyenje. Irj neki pü-t!

Köszönöm! Írtam neki.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2008.05.02 péntek, 23:37:11 »

5W30 as olaj kell a motorba, de neked a termosztáház felső jeladója hibás

Köszi a segítséget. Jövőhéten veszek is bele egyet. Az olajat pedig akkor a köv. cserénél már 5w30ra cserélem.
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2008.05.03 szombat, 08:04:46 »

Szia!

Az érdekelne, hogy menet közben menyire érezhető ennek a szerkezetnek a hatása??
Alap helyzetben is állítható, olyankor érezni a keményedést vagy a puhulást??

Neked mi a véleményed rólla, hasznos dolog??

Nem érezni nagy különbséget, ez most vagy azért van mert már nem működik jól vagy csak kanyargósabb utakon és jobban a határon autózva jönne ki. 1x, 2x próbáltam ki (mindig elfelejtem, hogy van Grin), nem is igazán használom, mivel nagyon rosszak az utak. Az álló helyzetben való bekapcsolásnál nem érezni semmit, ha erre gondolsz a második kérdésedben. Hétköznapi, átlagos kocsihasználatnál szerintem olyan nagy előnye nincs. Ha ilyen állítható lengéscsillapítót szeretnél, akkor konit nézzél, azok nagyon jók, a koni sport, ami van a te kocsidhoz, az 3 fokozatban állítható, igaz nem belülről gombbal, viszont kiszerelés nélkül. Olcsóbb mint a gyári szintszabályozós!
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2008.05.03 szombat, 10:39:32 »

Nem érezni nagy különbséget, ez most vagy azért van mert már nem működik jól vagy csak kanyargósabb utakon és jobban a határon autózva jönne ki. 1x, 2x próbáltam ki (mindig elfelejtem, hogy van Grin), nem is igazán használom, mivel nagyon rosszak az utak. Az álló helyzetben való bekapcsolásnál nem érezni semmit, ha erre gondolsz a második kérdésedben. Hétköznapi, átlagos kocsihasználatnál szerintem olyan nagy előnye nincs. Ha ilyen állítható lengéscsillapítót szeretnél, akkor konit nézzél, azok nagyon jók, a koni sport, ami van a te kocsidhoz, az 3 fokozatban állítható, igaz nem belülről gombbal, viszont kiszerelés nélkül. Olcsóbb mint a gyári szintszabályozós!

Köszi a választ! Pont ezt akartam megtudni!  eljen
Igy nem foglalkoztat tovább a kárdés gyári síkon. A koni lengéscsillapítokról már én is sokat hallottam, de eszemben sem jutott azután érdeklődni, eddig. Pont a minap láttam egy hírdetést egy MKII ST 200-ról abban is koni állítható lengők vannak.
Utánna nézek azok milyen árban vannak.......
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2008.05.03 szombat, 15:47:02 »

Azt meg tudja mondani valaki, hogy valto olajat milyen idokozonkent kell cserelni?
M.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:04:23 »

Azt meg tudja mondani valaki, hogy valto olajat milyen idokozonkent kell cserelni?
M.

A Ford szerint soha, nem is mindegyiken van leeresztő.
Én 250e-nél cseréltem, semmivel nem lett jobb. Kidobott pénz volt, közel 7e Ft/L.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:10:41 »

A Ford szerint soha, nem is mindegyiken van leeresztő.
Én 250e-nél cseréltem, semmivel nem lett jobb. Kidobott pénz volt, közel 7e Ft/L.
Ha ezt a Ford mondta, akkor tévedett, vagy nagyon hiperszuper olajat töltenek a váltóba gyárilag. Ráadásul árulnak is hozzá Ford váltó olajat  fejvakaras
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:31:49 »

Ha ezt a Ford mondta, akkor tévedett, vagy nagyon hiperszuper olajat töltenek a váltóba gyárilag. Ráadásul árulnak is hozzá Ford váltó olajat  fejvakaras
A usermanual tényleg azt írja hogy nem kell cserélni! Olajt meg azért lehet kapni, mert ha valakinek elfolyik, vagy leakarja cserélni akkor vehessen!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:34:56 »

A usermanual tényleg azt írja hogy nem kell cserélni! Olajt meg azért lehet kapni, mert ha valakinek elfolyik, vagy leakarja cserélni akkor vehessen!
Lehet, hogy ezek az autók többet mennek el, mint amire tervezték őket a gyárban?
A kezelésit én is olvastam, de mégis megvettem az olajat, mert már közel 200e Km-van a gépben.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:43:16 »

Lehet, hogy ezek az autók többet mennek el, mint amire tervezték őket a gyárban?
A kezelésit én is olvastam, de mégis megvettem az olajat, mert már közel 200e Km-van a gépben.
Egy biztos, ártani nem ártottál az olajcserével (már ha jó az olajtipusa ;o) ) !
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2008.05.03 szombat, 16:44:34 »

Egy biztos, ártani nem ártottál az olajcserével (már ha jó az olajtipusa ;o) ) !
Gyári Ford, és még csak most fogom cserélni jövő hét végén  wave
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2008.05.03 szombat, 18:42:30 »

Én 210-ezernél cseréltem a váltóban olajat. Télen, hidegben, a váltó hidegen alig akarta venni a kettest. Olajcsere után érezhetően jobb lett. Bár még így is döcögősen veszi 10-ből 3x az egyest és a kettest. Nem tudja valaki ez mitől lehet? A kuplung 45 ezer km-rel ezelőtt volt cseréle, tehát elméletileg még jónak kell lennie.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2008.05.03 szombat, 19:50:01 »

Én 210-ezernél cseréltem a váltóban olajat. Télen, hidegben, a váltó hidegen alig akarta venni a kettest. Olajcsere után érezhetően jobb lett. Bár még így is döcögősen veszi 10-ből 3x az egyest és a kettest. Nem tudja valaki ez mitől lehet? A kuplung 45 ezer km-rel ezelőtt volt cseréle, tehát elméletileg még jónak kell lennie.

Hanzsi
szinkrongyűrű?
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2008.05.03 szombat, 20:25:09 »

szinkrongyűrű?

Na most én ennyire már nem értek hozzá. Az mit takar? Gondolom külön van ilyen szinkrongyűrűje minden fokozatnak... Akkor e kettőt kéne cserélni? Az bonyolult? Drága? Sok munkával jár? Mennyire - meddig lehet így használni? Megköszönném ha kicsit részletesebben írnál róla!  worship

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2008.05.03 szombat, 23:27:12 »

Na most én ennyire már nem értek hozzá. Az mit takar? Gondolom külön van ilyen szinkrongyűrűje minden fokozatnak... Akkor e kettőt kéne cserélni? Az bonyolult? Drága? Sok munkával jár? Mennyire - meddig lehet így használni? Megköszönném ha kicsit részletesebben írnál róla!  worship

Hanzsi
Igen,van minden fokozatnak.Ha jól emlékszem 4e ft/db,de nézz utána.Sajnos a váltót bontani kell hozzá.Persze akkor már kiderülhet,hogy nem ez a gondja.
Naplózva
Viper26
Vendég
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2008.05.03 szombat, 23:38:09 »

Hi!

Ghia jelet lehet kapni valahol?
Az egyik lejött... Embarrassed
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2008.05.03 szombat, 23:44:53 »

Igen,van minden fokozatnak.Ha jól emlékszem 4e ft/db,de nézz utána.Sajnos a váltót bontani kell hozzá.Persze akkor már kiderülhet,hogy nem ez a gondja.

Köszönetem.

Ömmm, annyit még hozzá, hogyha kétszer kuplungolok akkor nem szokott jelentkezni a probléma. Bár most ebben nem vagyok 100%-ig biztos.  Wink

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2008.05.04 vasárnap, 08:53:11 »

Köszönetem.

Ömmm, annyit még hozzá, hogyha kétszer kuplungolok akkor nem szokott jelentkezni a probléma. Bár most ebben nem vagyok 100%-ig biztos.  Wink

Hanzsi
Akkor valószínű ez a baja.Szerintem szánj rá időt és nézesd meg.Olcsóbb mint a ledarált fogaskereket cseréltetni....
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.04 vasárnap, 09:13:54 írta misi107 » Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2008.05.04 vasárnap, 13:15:09 »

Én 210-ezernél cseréltem a váltóban olajat. Télen, hidegben, a váltó hidegen alig akarta venni a kettest. Olajcsere után érezhetően jobb lett. Bár még így is döcögősen veszi 10-ből 3x az egyest és a kettest. Nem tudja valaki ez mitől lehet? A kuplung 45 ezer km-rel ezelőtt volt cseréle, tehát elméletileg még jónak kell lennie.

Hanzsi


Aha, nekem is van ilyen gondom, de mar meg sem emrem nezetni  Wink Pont ezert kerdeztem, hatha jobb lesz. Raadasul nalam csak az esetek harmadaban feleben van ez a jelenseg. Felek, hogy a fogaskerekeket kene cserelni...
Koszi a valaszokat egyebkent.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2008.05.04 vasárnap, 23:22:28 »

Én 210-ezernél cseréltem a váltóban olajat. Télen, hidegben, a váltó hidegen alig akarta venni a kettest. Olajcsere után érezhetően jobb lett. Bár még így is döcögősen veszi 10-ből 3x az egyest és a kettest. Nem tudja valaki ez mitől lehet? A kuplung 45 ezer km-rel ezelőtt volt cseréle, tehát elméletileg még jónak kell lennie.

Hanzsi

Nalam is ugyanez van:( Viszont nekem valtoolaj csere utan kezdte el. Persze lehet, hogy nincs osszefugges. Egyebkent MK2 kombi 150ezer km-rel.
Meg en sem vittem szerelohoz. Kuplung tudomasom szerint nem volt cserelve/javitva. Csinalhatja mas is a szinkrongyurukon kivul?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2008.05.04 vasárnap, 23:45:49 »

Én 210-ezernél cseréltem a váltóban olajat. Télen, hidegben, a váltó hidegen alig akarta venni a kettest. Olajcsere után érezhetően jobb lett. Bár még így is döcögősen veszi 10-ből 3x az egyest és a kettest. Nem tudja valaki ez mitől lehet? A kuplung 45 ezer km-rel ezelőtt volt cseréle, tehát elméletileg még jónak kell lennie.

Hanzsi

Nálam is ez a probléma volt van. Olaj csere egész jól orvosolta a problémát. De sajnos néha még mindig nehezen veszi a kettest. a szervízbe azt mondták, hogy ez valamilyen széria hiba. A felújítás felejtős. Ha nagy a gáz akkor bontott váltót venni és azt szétbontani.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 00:11:16 »


Az autóban minden elektronika elszállt. Az akksiban nincs energia. Most éppen mozgásképtelen az autó. Egyszer csak úgy döntött, hogy nem akar tovább menni. Az akksi nem ad áramot (fél éves Bosch akkumulátor). Valami ötlet? Olyan lehet, hogy kb 1 óra alatt leállított motornál minden fogyasztó kikapcsolása mellett valami ennyire lehúzza a akkumulátor energiáját.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 08:34:52 »

Az autóban minden elektronika elszállt. Az akksiban nincs energia. Most éppen mozgásképtelen az autó. Egyszer csak úgy döntött, hogy nem akar tovább menni. Az akksi nem ad áramot (fél éves Bosch akkumulátor). Valami ötlet? Olyan lehet, hogy kb 1 óra alatt leállított motornál minden fogyasztó kikapcsolása mellett valami ennyire lehúzza a akkumulátor energiáját.
Zárlatos akksi cellák ?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 08:43:53 »

Zárlatos akksi cellák ?

Meg rá kéne mérni a töltésre! 14V körül kéne lennie járó motornál stabilan, alapjáraton is és szinte minden fordulaton
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 08:49:51 »

Scannered megjött már?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 09:00:46 »

Scannered megjött már?

Még nem Sad bizom benne, hogy a május 1 móka miatt csúszik
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 09:25:37 »

Még nem Sad bizom benne, hogy a május 1 móka miatt csúszik
Jó lenne ha megjönne a nagytalira a tied is mert egyedül estére se fogok végezni többiekkel szomoru1
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 09:43:47 »

Jó lenne ha megjönne a nagytalira a tied is mert egyedül estére se fogok végezni többiekkel szomoru1

majd annyiba kisegítünk, h a miskolciakét méred először. a sorrend fontos, hamarabb elvégezhető a munka eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 09:47:42 »

Meg rá kéne mérni a töltésre! 14V körül kéne lennie járó motornál stabilan, alapjáraton is és szinte minden fordulaton

OK! De ahhoz bekell indítanom a kocsit ami egyelőre nem megy! Majd 7végén megpróbáljuk!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 09:54:13 »

majd annyiba kisegítünk, h a miskolciakét méred először. a sorrend fontos, hamarabb elvégezhető a munka eplus2 eplus2 eplus2
Bazsáé már megvan, bár Ő ugyse tud jönni szomoru1
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 12:11:25 »

Az autóban minden elektronika elszállt. Az akksiban nincs energia. Most éppen mozgásképtelen az autó. Egyszer csak úgy döntött, hogy nem akar tovább menni. Az akksi nem ad áramot (fél éves Bosch akkumulátor). Valami ötlet? Olyan lehet, hogy kb 1 óra alatt leállított motornál minden fogyasztó kikapcsolása mellett valami ennyire lehúzza a akkumulátor energiáját.
Nekem egyszer volt hasonló esetem egy Off Renault Kangooval On, ott a generátor volt a bibis, zárlatos lett és nem kellett egy óra hogy megye az akkut!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 14:43:00 »

Sziasztok!

Kellene 1-es mondiba első lámpába tompítotthoz nem besárgult kis plexike. jobbos és balos egyaránt.
Ha valaki tud, akkor szóljon, vacsi újba kb. 3800.-/db a cromaxnál. Pestiek előnyben. Egyik régi cimbimnek kellene.
Előre os köcce.
 wave
Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 19:17:28 »

Sziasztok!

Kellene 1-es mondiba első lámpába tompítotthoz nem besárgult kis plexike. jobbos és balos egyaránt.
Ha valaki tud, akkor szóljon, vacsi újba kb. 3800.-/db a cromaxnál. Pestiek előnyben. Egyik régi cimbimnek kellene.
Előre os köcce.
 wave

Wyctor-t keresd. Ő olcsóbban hozza! Én is tőle vettem!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 22:24:49 »

Sziasztok!

Kellene 1-es mondiba első lámpába tompítotthoz nem besárgult kis plexike. jobbos és balos egyaránt.
Ha valaki tud, akkor szóljon, vacsi újba kb. 3800.-/db a cromaxnál. Pestiek előnyben. Egyik régi cimbimnek kellene.
Előre os köcce.
 wave

3.800 sok a kis vacakért, inkább nem sokkal többért metszett üveget kérj Wyctortól
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2008.05.06 kedd, 01:49:54 »

3.800 sok a kis vacakért, inkább nem sokkal többért metszett üveget kérj Wyctortól

Így van! eljen
Naplózva
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 16:15:25 »

Oksa! Köcce!
Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.