Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:21:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804993 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2008.05.09 péntek, 07:31:30 »

No,tegnap megvolt a benzintartály csere.Fura,hogy a 93-as és 95-ös nem teljesen egyforma.Mindegy,belement,ez a lényeg.
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2008.05.09 péntek, 10:38:32 »

Na megvolt a termosztat csere. Nem nyitott ki rendesen, az volt a gond. A ventillatornak meg azert volt eros hangja, mert a masodik fokozatba kapcsolt, amit alapesetben nem tesz:)
Tegnap beallitattam a futomuvet a Speedy-nel. Nem tudtak meglazitani a csavart ezert 3 rugot pluszban felszamoltak. En kerulni fogom oket a jovoben.
Koszi a tanacsokat megegyyzer.
miki
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2008.05.09 péntek, 14:40:29 »

Sziasztok,

elinduláskor, illetve utána egy ideig időnként ég, majd elalszik, majd megint világít a kontroll lámpa. (az a piros nyavaja, ami a veszélyt, vagy mit mutatja, meg ha be va húzva a kézifék, aszem) elindulok, hármas, kialszik, ha megállok a piros lámpánál, vagy újra elindulok, felgyullad. majd megint elalszik. ezt csinálja egy ideig, aztán csendben marad.

az autón nem érzek semmit, nincs fura hang, nem rángat, szépen megy.
mi lehet ez?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2008.05.09 péntek, 14:50:50 »

Sziasztok,

elinduláskor, illetve utána egy ideig időnként ég, majd elalszik, majd megint világít a kontroll lámpa. (az a piros nyavaja, ami a veszélyt, vagy mit mutatja, meg ha be va húzva a kézifék, aszem) elindulok, hármas, kialszik, ha megállok a piros lámpánál, vagy újra elindulok, felgyullad. majd megint elalszik. ezt csinálja egy ideig, aztán csendben marad.

az autón nem érzek semmit, nincs fura hang, nem rángat, szépen megy.
mi lehet ez?

Fékolaj kevés!!!! Nem játék...
Megáll megnézni a szintet!
Aztán hátramegy a hátsó kerekekhez, és belülről megnézni, folyik-e vmelyiken az olaj. (leggyakrabban ez a hiba) Ha igen, fékmunkahenger cserem, pár 1000 ft.
Igy NE menj tovább. Ha látszólag semmi, tölts utána fékolajat, de ellenőrízd gyakran, és ha ujra kigyullad, vhol folyik ki, irány szerviz. Esetleg a fékolaj tartályon lévő csatit meg lehet tisztogatni...
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.09 péntek, 14:52:40 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2008.05.09 péntek, 15:32:42 »

Fékolaj kevés!!!! Nem játék...

milyen fékolajat vehetek bele?
benzinkúton tudok venni ilyet?
szerelőhöz nem tudom elvinni sajnos, három napos ünnep jön, nem tudok senkit, aki hétvégén foglalkozna velem..

köszi a választ, mellesleg! Smiley
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2008.05.09 péntek, 17:14:58 »

milyen fékolajat vehetek bele?
benzinkúton tudok venni ilyet?
szerelőhöz nem tudom elvinni sajnos, három napos ünnep jön, nem tudok senkit, aki hétvégén foglalkozna velem..

köszi a választ, mellesleg! Smiley

Dot 4 280C ig "hőálló" kell bele lehetőleg Ford szombaton Cromax nyitva van vagy Ford szalon
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2008.05.09 péntek, 17:47:04 »


Leszedtem a jobb első ajtó kárpitját. Ami mögötte fogadott az nem volt semmi. Szét mállott szivacs mindenhol. Por és kosz! Szóval a kérdésem: mivel lehet pótolni a szivacsot ami kárpit mögött illetve az ajtóban van bent?

Más: az anyós oldali ablakot nem lehet leengedni. Amikor megnyomom a felfelé gombot akkor kerreg a motor (az ablak csutkáig van fent) de amikor a lefelé nyomom semmi. A kapcsoló elvileg jó!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2008.05.09 péntek, 17:57:05 »

Dot 4 280C ig "hőálló" kell bele lehetőleg Ford szombaton Cromax nyitva van vagy Ford szalon

Azért ha nem ford asse baj, bármelyik kúton kapható dot4 -es olaj 1-2ezerért.
főleg ha esetleg folyik valahol, akkor egyenlőre fölösleges beletölteni mást
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2008.05.09 péntek, 17:59:02 »

Tegnap beallitattam a futomuvet a Speedy-nel. Nem tudtak meglazitani a csavart ezert 3 rugot pluszban felszamoltak. En kerulni fogom oket a jovoben.

Már valahol megbeszéltük, hogy a Speedy szerízhálózat nem tartozik a legkorrektebbek közé! 
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2008.05.09 péntek, 18:01:10 »

Már valahol megbeszéltük, hogy a Speedy szerízhálózat nem tartozik a legkorrektebbek közé! 
Nah Cromax sem, azok meg 5-6000 körül állítanak, de a kormányom meg jobbra húz kicsit, meg nem is áll egyenesen. Szóval lónemiszerv az ánuszukba  duhos2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2008.05.09 péntek, 20:30:32 »

Állítsa meg már valaki!!!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2008.05.09 péntek, 20:32:53 »

Sziasztok, eladó sorba került kategória váltás miatt, egy mk1-es mondi, ha valakit érdekel klikk...http://szedk.uw.hu/mondi.html

Mondi lesz utód?
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2008.05.10 szombat, 10:31:20 »

Már valahol megbeszéltük, hogy a Speedy szerízhálózat nem tartozik a legkorrektebbek közé! 

Jaja, csak a szerelomnek sajna nincs padja, es ez volt a legkozelebb. De legalabb jol beallitottak...

Lenne meg egy kerdesem, ha szabad.
Gumi csere utan elojott egyfajta Dobogas, kopogas hatulrol. Olyan sebesseggel hallom, ahogy a kerek eppen forog. Sajna nem tudom mashogy leirni, de olyan, mintha egy automata V8-as kocsiban ulnek es az "bugyborekolna"...lehet ez a gumi?
Eleg bena gumi, ajandekba kaptam, lecserelem nemsokara. A teli gumival nem csinalta.
M.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2008.05.10 szombat, 11:32:38 »

Jaja, csak a szerelomnek sajna nincs padja, es ez volt a legkozelebb. De legalabb jol beallitottak...

Lenne meg egy kerdesem, ha szabad.
Gumi csere utan elojott egyfajta Dobogas, kopogas hatulrol. Olyan sebesseggel hallom, ahogy a kerek eppen forog. Sajna nem tudom mashogy leirni, de olyan, mintha egy automata V8-as kocsiban ulnek es az "bugyborekolna"...lehet ez a gumi?
Eleg bena gumi, ajandekba kaptam, lecserelem nemsokara. A teli gumival nem csinalta.
M.
HA új gumi akkor kiegyensúlyozás.DE ez csak egy bizonyos sebeségnél jelentkezik.HA használt gumi akkor a kopása végett lehet.HA használt próbáld ki hogy a két oldalt megcseréled.NEM elől a hátsóval hanem a jobb oldalit a baloldalival.TALÁN ez segit.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:07:39 »

NEM elől a hátsóval hanem a jobb oldalit a baloldalival.TALÁN ez segit.
Abból szálszakadás lesz. Egy gumis meg tudja mondani merre forgott, úgy is kell feltenni.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:17:37 »

Abból szálszakadás lesz. Egy gumis meg tudja mondani merre forgott, úgy is kell feltenni.
JÓGOS.Tényleg jobb lenne ha inkább elvinné egy jó gumishoz.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:33:08 »

de olyan, mintha egy automata V8-as kocsiban ulnek es az "bugyborekolna"...lehet ez a gumi?

Ilyen volt nekem is anno. Kumhok voltak. Full V8 Grin eleinte tetszett, hogy fu kis egyhatnak mien tuti hangja lett. Csapágyakra gondoltam először, de téli gumival én sem hallottam a zajt. Igy maradt a gumicsere. S lőn kuss, silence  laugh wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 21:25:10 »

Koszi a tanacsokat.
Ez a gumi (Matador MP-41 Aquilla) egy szezont ment, tavaly tavasszal kaptam. Oda lett felteve, ahol volt, nem lettek felcserelve a gumik. Most tettem fel egy honapja ujra, es azota csinalja.
Most jottem Egerbol, eleg idegesito a hang, visszafele mar nem is mertem 110 fole menni...
Eleg gaz, hogy egy szezon utan ilyeneket csinal...Szoval akkor gumis...remek. nem tudtam meg mi hianyzott szomoru1
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 21:26:19 »

Ja, es csak 50 felett hallhato a dolog. Olyan gyorsan, ahogy a kerek forog. 100 korul mar eleg idegesito:)
m.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 22:22:25 »

Ez a gumi (Matador MP-41 Aquilla) egy szezont ment, tavaly tavasszal kaptam. ...

Nem értek a lovakhoz, de akkora fof nem lehet a Matador ha tavaly szerezted, bár kitudja mióta tárolták előtte  Embarrassed Mielőtt le lett szedve nem is morgott? De egy gumis biztosan megmondja, ha van valami bajuk... Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2008.05.12 hétfő, 11:05:37 »

Mem morgott elotte. Majd megnezetem egy gumissal. Orulnek neki, ha nem kene most uj gumikat venni:)
Csak mar a hideg raz ha ismeretlen szerelohoz/gumishoz/futomuveshez kell mennem. Mindig nyomnak valami parasztvakitast. Tisztelet a kivetelnek.
Smiley
Naplózva
cipur
Vendég
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2008.05.12 hétfő, 17:39:32 »

A termosztátházon van fent és lent is jeladó felső a motorvezérlő alsó a műszer
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2008.05.13 kedd, 10:06:09 »

Nem értek a lovakhoz, de akkora fof nem lehet a Matador ha tavaly szerezted, bár kitudja mióta tárolták előtte  Embarrassed Mielőtt le lett szedve nem is morgott? De egy gumis biztosan megmondja, ha van valami bajuk... Smiley

nekem is Matador van, meghatározott szabványfeltételeket teljesít, az én vezetési stílusom mellett tök felesleges háromszoros árú gumikat venni

marketingduma
Naplózva
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2008.05.13 kedd, 11:24:45 »

nekem is Matador van, meghatározott szabványfeltételeket teljesít, az én vezetési stílusom mellett tök felesleges háromszoros árú gumikat venni

marketingduma

Nekem is jo lenne, ha nem dobogna. mert amugy semmi gaz nincs vele, jol tapad, minden, csak ez a hang rohadt idegesito, foleg 130-nal...
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2008.05.13 kedd, 12:38:00 »

Eladó 1 db Ford Mondeo 1-es adagoló jó allapotú, kipróbált.
40 000 Ft
20/382-2147 vagy mailben: petya72@gmail.com

Elég lett volna a Keres-Kínálba !
( Oldal tetején piros szoveget elolvasni !!! )
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2008.05.13 kedd, 13:31:31 »

Sziasztok!

Ismét kérdésekkel fordulnék hozzátok! Eljött ugyanis az ideje, hogy rendbetegyem az autó futóművét. Rettenetes csattogást, csettegést, paffogást és egyebeket művel minden kátyúnál. A teleszkópokat megnézettem, azt modták azok rendben vannak. Elösször a szilentekkel akarom kezdeni. Az első futóműből csere az összes lengőkar szilent. (Csak gyári megy bele). Szeretném kicseréltetni a stabilizátor szilenteket is, de azt olvastam, hogy az nagy szívás, le kell engedni hozzá a bölcsőt. Valóban ez a helyzet? Vagy akad valami trükk? A hátsó futómű elég fehér folt számomra, ha van valakinek tippje, hogy ott mit cseréltessek, kérem írja meg.
És egy pluszkérdés: Lehetséges az, hogy a teleszkópok műszer szerint jók, de mégis ráz és csetteg az autó?

Öszinte köszönettel: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2008.05.13 kedd, 15:41:57 »

Sziasztok!

Ismét kérdésekkel fordulnék hozzátok! Eljött ugyanis az ideje, hogy rendbetegyem az autó futóművét. Rettenetes csattogást, csettegést, paffogást és egyebeket művel minden kátyúnál. A teleszkópokat megnézettem, azt modták azok rendben vannak. Elösször a szilentekkel akarom kezdeni. Az első futóműből csere az összes lengőkar szilent. (Csak gyári megy bele). Szeretném kicseréltetni a stabilizátor szilenteket is, de azt olvastam, hogy az nagy szívás, le kell engedni hozzá a bölcsőt. Valóban ez a helyzet? Vagy akad valami trükk? A hátsó futómű elég fehér folt számomra, ha van valakinek tippje, hogy ott mit cseréltessek, kérem írja meg.
És egy pluszkérdés: Lehetséges az, hogy a teleszkópok műszer szerint jók, de mégis ráz és csetteg az autó?

Öszinte köszönettel: Hanzsi

Ha a lengőkarba cserélsz szilentet már le kell hogy engedd a bölcsőt - a váltónál lévő csavar miatt biztos - akkor már nem nehéz cserélni a kanyarstabilizátor szilentket - vegyél új bilincsert is hozzá úgy a tuti!
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2008.05.14 szerda, 00:28:49 »

nekem is Matador van, meghatározott szabványfeltételeket teljesít, az én vezetési stílusom mellett tök felesleges háromszoros árú gumikat venni
ennyi. ha megfelel akkor netovább Smiley Meg a drágább gumit is csak itt a Föld nevű bolygón alkották meg, szal annyival amennyivel drágább biztos nem jobb. Mint mindenhol: a  nevet kell megfizetni itt is. Szerintem. vigyor3
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2008.05.14 szerda, 09:12:30 »

ennyi. ha megfelel akkor netovább Smiley Meg a drágább gumit is csak itt a Föld nevű bolygón alkották meg, szal annyival amennyivel drágább biztos nem jobb. Mint mindenhol: a  nevet kell megfizetni itt is. Szerintem. vigyor3


Ez igy van. Erdekessegkent el tudom mondani, hogy a Kleber teligumim, ami arban majdnem azonos volt, erzesre egy kategoriaval jobb.
Simabban fut, halkabb. Ja es nem dobog:)
m.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2008.05.14 szerda, 12:37:20 »

Ez igy van. Erdekessegkent el tudom mondani, hogy a Kleber teligumim, ami arban majdnem azonos volt, erzesre egy kategoriaval jobb.
Simabban fut, halkabb. Ja es nem dobog:)
m.

Nekem a téli Kléber nem vált be. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mike
Vendég
« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2008.05.14 szerda, 16:00:21 »

Nekem a téli Kléber nem vált be. Sad

Miert, mi a baj vele?
Nekem nagyon jol mukodik, talan az eddigi legjobb gumim.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2008.05.14 szerda, 17:14:19 »

Miert, mi a baj vele?
Nekem nagyon jol mukodik, talan az eddigi legjobb gumim.


Nekem nagyon csúszkált, már esőbe is. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2008.05.15 csütörtök, 15:43:38 »

sziasztok,
van valakinek kombi egyes mondeóhoz bal hátsó lámpája?
az asszony tolatás közben összetörte, kellene másik.
három bontót hívtam, senkinek sincs.
köszi!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2008.05.15 csütörtök, 18:55:07 »

sziasztok,
van valakinek kombi egyes mondeóhoz bal hátsó lámpája?
az asszony tolatás közben összetörte, kellene másik.
három bontót hívtam, senkinek sincs.
köszi!
Jó asszony, ha csak a hátsó lámpa bánta  eljen.
Szundit keresd, neki szokott lenni.  integet2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2008.05.17 szombat, 13:37:58 »

Üdvözlet!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok: MKI, 1.8, benzin. Alacsony fordulaton, ha elveszem a gázt, elkezd bakkecskézni az autó. Ha gázt adok, akkor elmúlik. Mi lehet a baj?
Másik dolog: egyesből indulunk, ha kicsit tempósabban indulnék és engedem fel a kuplungot, kicsit olyan, mintha megcsúszna a kuplung és érzem,h egy kicsit úgy megremeg. Nemtom érthető-e Smiley. Ez egy új kuplungszettet jelent nekem? Néha megállás után jön a zakatolás (kinyomócsapágy), aztán kinyomom-felengedem üresben és akkor csöndben van...

nagyon köszi!

bye
Abrosz
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
mattila83
Vendég
« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2008.05.17 szombat, 16:21:22 »

Sziasztok Kedves mondis társaim!

Azt szeretném mondani, hogy kilóméter óra 10-70-es tartományban remegő mozgást végez. 70 km felett már egyetlesen mozog (gyorsulásnál-lassulásnál), de 70 alatt 'remegő mozgást végez' kb egy olyan fél centis kilengése van neki lefelé és felfelé is.

Mitől lehet ez a jelenség? (rossz a mérőegység már, vagy esetleg rossz a bowden?)

Köszönöm
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2008.05.17 szombat, 16:29:39 »

Sziasztok Kedves mondis társaim!

Azt szeretném mondani, hogy kilóméter óra 10-70-es tartományban remegő mozgást végez. 70 km felett már egyetlesen mozog (gyorsulásnál-lassulásnál), de 70 alatt 'remegő mozgást végez' kb egy olyan fél centis kilengése van neki lefelé és felfelé is.

Mitől lehet ez a jelenség? (rossz a mérőegység már, vagy esetleg rossz a bowden?)

Köszönöm
Km óra spirál csinálhat ilyet, bár hangja is szokott lenni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
mattila83
Vendég
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2008.05.17 szombat, 17:39:56 »

semmi hangja nincsen, tudom, hogy milyen hangot kellene hallanom, ha a spirál lenne a bűnös.
Egyébként, ha az lenne a hiba akkor nehéz lenne cserélni?

Másnak nem volt még ilyen problémája?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2008.05.17 szombat, 17:47:41 »

semmi hangja nincsen, tudom, hogy milyen hangot kellene hallanom, ha a spirál lenne a bűnös.
Egyébként, ha az lenne a hiba akkor nehéz lenne cserélni?

Másnak nem volt még ilyen problémája?
Nekem ilyen még nem volt.DE szerintem egyszerü lessz a javítása.Nem hiszem hogy komoly baja van.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2008.05.17 szombat, 18:19:25 »

semmi hangja nincsen, tudom, hogy milyen hangot kellene hallanom, ha a spirál lenne a bűnös.
Egyébként, ha az lenne a hiba akkor nehéz lenne cserélni?

Másnak nem volt még ilyen problémája?

Valamikor kattogással is jár, spirál csere megoldja, vszínű hogy valahol megszakadt.. Viszont ellenőrizni kell hogy melyik részén, mert két része van , van egy felső - csatlakozás - és aztán alsó része.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2008.05.17 szombat, 18:38:53 »

Tehát ez nem automatikus? Be kell kapcsolni, csak akkor müködik. Én azt hittem autómatikusan keményíti vagy lágyitja a futóművet. Földuton nem jobb a lágyabb hatás, nem lesz olyan döcögös?


A katalógus azt írja hogyha nem "sport" fokozatba kapcsolja az ember, akkor "AUTO" módban van, ami azt jelenti hogy puhábbak a lengéscsillapítók, de figyeli a vezetési stílust és nagy fékezésnél, vagy dinamikus vezetésnél, kanyargós utakon automatkiusan keményebbre állítja..A kapcsolhatóság arra van, hogyha valaki egyfolytában sportosan vezet akkor végig keményen tartja a csillapítást.
Sztem ez nem rossz 1993ból..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
mattila83
Vendég
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2008.05.17 szombat, 19:13:06 »

Már gondoltam rá, hogy esetleg műszeregységet kellene cserélni, mert az kophatott ki az évek alatt, mert az autóban 212ezer kilóméter van (93-as benzin). Megnéztem a cromaxnál, hogy milyen opcióval lehetne bowdent beszerezni, az alsórész az egyértelmű, mert abból egy féle van, de a felső részéből már nem nagyon értem a dolgot. Van olyan, hogy fordulatszám mérővel, vagy a nélkül. Nekem fordulatszámmérős mondim van, csak úgy láttam, hogy az nem bowdennel működik. Akkor most milyen felső spirál kell hozzá?

Ha tud valaki némi információt mondani a dióhéjban a cseréjéről, azt is szívesen venném.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2008.05.17 szombat, 19:25:49 »

Már gondoltam rá, hogy esetleg műszeregységet kellene cserélni, mert az kophatott ki az évek alatt, mert az autóban 212ezer kilóméter van (93-as benzin). Megnéztem a cromaxnál, hogy milyen opcióval lehetne bowdent beszerezni, az alsórész az egyértelmű, mert abból egy féle van, de a felső részéből már nem nagyon értem a dolgot. Van olyan, hogy fordulatszám mérővel, vagy a nélkül. Nekem fordulatszámmérős mondim van, csak úgy láttam, hogy az nem bowdennel működik. Akkor most milyen felső spirál kell hozzá?

Ha tud valaki némi információt mondani a dióhéjban a cseréjéről, azt is szívesen venném.
Szerintem Wyctortol kérdezd meg egy alvázszám kíséretében.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2008.05.17 szombat, 20:22:05 »

Kollégák!

Tegnap lemérettem fékpadon a paripát. Nagy bánatomra 17 kölni ló hiányzik a ménesből. Eddig is sejtettem, hogy kicsit gyengébb, de most legalább számszerűen tudom. Megmértük benzinnel és gázzal is és az eredmény ugyanaz lett.
Azóta azon gondolkozok, hogy mi okozza lóerő hiányt. Lambda szonda, légtömegmérő nemrég lett cserélve. A vezérlés rendben. Légszűrő új, gyertyák szintén.Emissziós értékek tökéletesek, tehát elméletileg a katalizátor is OK.
Na ilyenkor merre tovább? Ha valaki tud segitő ötletet, azt nagyon megköszönném.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2008.05.17 szombat, 20:37:23 »

Kollégák!

Tegnap lemérettem fékpadon a paripát. Nagy bánatomra 17 kölni ló hiányzik a ménesből. Eddig is sejtettem, hogy kicsit gyengébb, de most legalább számszerűen tudom. Megmértük benzinnel és gázzal is és az eredmény ugyanaz lett.
Azóta azon gondolkozok, hogy mi okozza lóerő hiányt. Lambda szonda, légtömegmérő nemrég lett cserélve. A vezérlés rendben. Légszűrő új, gyertyák szintén.Emissziós értékek tökéletesek, tehát elméletileg a katalizátor is OK.
Na ilyenkor merre tovább? Ha valaki tud segitő ötletet, azt nagyon megköszönném.


17?? Az nem kevés..milyen moci? hát így elsőre kipufogó mindenhol ok? tűzkarika?  MAF szenzor csere után jól lett betanítva az autó?  Vezérműszíj jól van beállítva? Mert az is el tudja állítani a szelepvezérlést ha nem jó, pl csúszik, vagy a görgők nem jól vanna beállítva..
Mekkora felni van autón?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2008.05.17 szombat, 22:11:29 »

Km óra spirál csinálhat ilyet, bár hangja is szokott lenni.

Az! Fusim írta itt korábban, hogy lehet szétszedni!
Naplózva
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2008.05.17 szombat, 22:59:57 »

17?? Az nem kevés..milyen moci? hát így elsőre kipufogó mindenhol ok? tűzkarika?  MAF szenzor csere után jól lett betanítva az autó?  Vezérműszíj jól van beállítva? Mert az is el tudja állítani a szelepvezérlést ha nem jó, pl csúszik, vagy a görgők nem jól vanna beállítva..
Mekkora felni van autón?
Kipuf rendszer rendben van, nem fúj ki sehol és eldugulásra utaló jel sem észlelhető. A vezérlés jelen van mindenhol. Gyári 15 colos alufelni van fent.
A MAF betanítás új dolog nekem. Hogyan kell csinálni?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 20:28:17 »

Kipuf rendszer rendben van, nem fúj ki sehol és eldugulásra utaló jel sem észlelhető. A vezérlés jelen van mindenhol. Gyári 15 colos alufelni van fent.
A MAF betanítás új dolog nekem. Hogyan kell csinálni?
Esetleg kompresszió mérés?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 11:00:16 »

A tali után jutott eszembe, hogy elfelejtettem megkérdezni egy dolgot:
A lambda szondát ki lehet mérni házilag? Kissé gyanús nekem...

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:44:38 »

A tali után jutott eszembe, hogy elfelejtettem megkérdezni egy dolgot:
A lambda szondát ki lehet mérni házilag? Kissé gyanús nekem...

köszi,
Levis

Ki lehet, de legjobb ha van kéznél oszcilloszkop azzal látni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.