Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:23:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804917 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2008.06.04 szerda, 11:01:30 »

Szoktam majd minden nap 160 körül M1-M7 Budaörs körül. Hál' istennek nincs fogyimérőm benne, és nem látom. Jó ez így. Szoljatok ha öccá forint lesz egy liter benzin, majd lassabban megyek  eplus2

Nem is a fogyi a nagyobb gond, hanem a fényképészek! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2008.06.04 szerda, 13:00:17 »

Azért nem egészen, az 1.6-os Mondeo, 7,6 körül eszik.

Nálad minden bizonnyal. Nálam 9-et elkér. Lábfüggő a téma.............
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2008.06.04 szerda, 13:02:52 »

Nem is a fogyi a nagyobb gond, hanem a fényképészek! Smiley

Annak igen, akinek nincs radar-lézer blokkoló detektora.  hehe
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2008.06.04 szerda, 13:06:11 »

Nézd én normál használatban nyomom és tényleg 7,6 l körül mozog az átlag!

Nekem normál használat (fele város fele pálya - max 150 km/h -) során az átlag 9,2 és 10.8 között van. Csak város 11 és 13 liter között.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2008.06.04 szerda, 13:15:16 »

Nekem normál használat (fele város fele pálya - max 150 km/h -) során az átlag 9,2 és 10.8 között van. Csak város 11 és 13 liter között.

Egyébként teljesen mindegy, hogy kinek mennyi. Akit érdekel, az nézze meg a gyári adatokat, gondolja át milyen állapotú az autója és hogyan vezeti, aztán vonja le a konzekvenciákat. Tényleg nagy a szórás, nem lehet általánosítani. wave
(én pl tudok 1.4 1.6-os motorral is 10-es átlagot, sőt 2.0 dízellel is produkáltam már 9.7-et. De volt már 5.4-is a V6 mondival országúton 65km/h-val(óra szerint 70))
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.04 szerda, 13:19:45 írta takee » Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2008.06.05 csütörtök, 09:39:12 »

Egy kérdésem lenne!- hogy lehet leszedni az I.-es Mondiról az első lököst?
Aki vágja ezt a témát kérem segítsen!
 worship
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2008.06.05 csütörtök, 11:30:52 »

Sziasztok!

Számomra is teljesen váratlanul Mondeo (I.) tulajdonos lettem. A Mitsubishi Coltom mellé akartunk egy olcsó szaladgálós autót venni, eredetileg Suzuki Swift Sedam-ot, aztán mikor megláttam ezt a Ford kombit, megbuggyantam. Aznap tették ki a kereskedésbe, csupa szakadt kocsi közé, kivirított küzülük, belűl a kárpit hibátlan, festése is  ok., hatalmas csomagtér, sötétített üvegek, bár a hátsó lökhárítója törött volt - jajj, csak el ne vigye más, 2 óra múlva már az udvaromon állt.

Eddigi használt kocsi vásárlásaim mindig jól sikerültek. A vásárlás után hosszú évekig gond nélkül használtam a járgányokat különösebb javítás nélkül, míg végül általában végelgyengülésben a kert végében végezték.

Talán ezért is voltam ezúttal óvatlanabb a kelleténél. Eddig főleg a kezdeti trabant, wartburg, zsiguli után japán kocsijaim voltak, ezekkel nem sok gondom volt.
Itt a kezdet: középső kipufogó elrohadva-csere, meg a hátsó kettő is jav. (15000+10000mdíj), hátsó lökhárító csere (26000 Ft -kínai- ) bal hátsó lámpa törött-6000, csomagtér redőny pótlás nagyon kedvezményesen 4000 HUF, na meg ugye az átiratás költségei,  ráadásul ezzel a nem túl sikeres vásárlással egy csapásra én lettem a család fekete báránya, úgyhogy a további rendbetételeket már igyekeznem kell anyagilag minimalizálni Sad( , ezért is kérném a segítségeteket.

Na a lényeg: Másnap reggel a kocsi nem indult. Piros kontrollámpa elalszik, önindító forgatja - semmi. Egyik gyertyapipa ki (2000-es benzines, 1995. évjárat), egy próba gyertya bele -nincs szikra. Telefonálgatás mindenkinek, ötletek: nem a szervízkulccsal próbálom, csatlakozókat nézzem, stb. eredmény semmi. 3 órás próbálkozás után utoljára beülök, a slusszkulcsot kicsit erőteljesen megnyomom befele (tengelyirányban) -kissé rúgózik- rögtön indul. Azóta ez a hiba nem jelentkezett (egy hete), de hogy végűl is mi volt az ok? A motorban az olaj minimumon volt, letilthatja e-miatt?

2 nap múlva (első hosszabb 50 km-es út közben) váltáskor váratlanul nem emel ki a kuplung, hiába nyomkodom. 1-esben önindítóval félreállok -közben motor is símán beröffen-, később állás után hátramenetben indulok ugyanígy, nagyot rándul a gép, kuplung megjavul. Hazafele telefonon jönnek a tanácsok -bovdennél valami műanyag bigyót kell cserélni, csak 2-3000 HUF, megyek boltoshoz, megnézzük, hidraulikus... 1 napig jó, aztán megint néha nehéz váltani, megint nem emel rendesen ki, párat rápumpálok, valamit segít.
Otthon legalább a tartályban lecserélem a fékolajat /mocskos /, alul a kuplungnál lelégtelenítem, 1 napig jó, ma már megint pumpálgattam. Kérdésem: máshol, pl. a pedálnál levő munkahengernél nem lehet szintén légteleníteni? Fékolajfolyást nem látok, mi lehet a gond?

Ha kiszálláskor rajta felejtem a világítást, nem szól a figyelmeztető hang, ugyanis a bal első ajtó-nyitás kapcsolója nem működik (a kapcsoló jó), sajnos nem sikerült megtalálnom, hova megy a vezetéke...-most ennyi.

Bocs, hogy ilyen hosszú lett, majd ügyelek legközelebb, hogy  csak lényeget. Szóval
ötleteket kérek szépen és bármilyen elérhetőségeket, beszerzési helyet elektromos rajz, alkatrész (sos. kuplung) rajz, javítási kézikönyv, stb. doksikhoz, hogy rendbe tudjam hozni, aztán csak meghálálja Smiley.

Feri



.






Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2008.06.05 csütörtök, 17:20:33 »

Sziasztok!

Számomra is teljesen váratlanul Mondeo (I.) tulajdonos lettem.

Szia! Remélem hamar megoldódnak a gondjaid az autóval kapcsolatban. Alkatrész ügyben keresd wyctort a  "www.nagyauto.hu - Információk"  topicban, vagy az avatarja alatt lévő telefonszámon!  integet2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2008.06.05 csütörtök, 19:03:30 »

Egy kérdésem lenne!- hogy lehet leszedni az I.-es Mondiról az első lököst?
Aki vágja ezt a témát kérem segítsen!
 worship

Burkolatot leszeded alul.A motortérből kell kitekerni 4 anyát a homlokfalnál a hűtő mellett balra-jobbra. Kb 50 centis csuklós T szár és 13 as dugó ha jól emlékszem klímásnál elég szvás kiszedni. Oldalt fel van tolva 2 tuskére arról csak le kell húzni
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2008.06.07 szombat, 08:55:06 »

Burkolatot leszeded alul.A motortérből kell kitekerni 4 anyát a homlokfalnál a hűtő mellett balra-jobbra. Kb 50 centis csuklós T szár és 13 as dugó ha jól emlékszem klímásnál elég szvás kiszedni. Oldalt fel van tolva 2 tuskére arról csak le kell húzni

Köszönöm a felvilágosítást!
Ha nem lesz ilyen szutyok idő nekiállok!
 worship
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2008.06.07 szombat, 09:39:48 »

jut eszembe!- nem klimás, úgyhogy egy fokkal könyebb dolgom lesz!
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2008.06.07 szombat, 09:41:52 »

még egy kérdés!
Az olajszűrőt honnan a legkényelmesebb leszedni?- ahol nem szivat meg!
teszem hozzá nincs leszedőcucc hozzá és itthon szeretném megoldani a anyagi dolgok miatt!- nem fizetek senkinek, mert az aztán nem igényel nagy szakmai tudást!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2008.06.07 szombat, 11:13:14 »



biztos megkímélt állapotban van, érdemes lenne megvenni, kempingezni is jó lenne
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2008.06.07 szombat, 12:04:24 »

még egy kérdés!
Az olajszűrőt honnan a legkényelmesebb leszedni?- ahol nem szivat meg!
teszem hozzá nincs leszedőcucc hozzá és itthon szeretném megoldani a anyagi dolgok miatt!- nem fizetek senkinek, mert az aztán nem igényel nagy szakmai tudást!

Jobb kerékjárat irányából akna nélkül is megy. Azért egy leszedő vagy hatlap olajszűrő kupak nem árt ha van kéznél
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2008.06.07 szombat, 12:35:51 »

Értem és köszönöm az infókat!
 worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2008.06.07 szombat, 15:22:09 »

még egy kérdés!
Az olajszűrőt honnan a legkényelmesebb leszedni?- ahol nem szivat meg!
teszem hozzá nincs leszedőcucc hozzá és itthon szeretném megoldani a anyagi dolgok miatt!- nem fizetek senkinek, mert az aztán nem igényel nagy szakmai tudást!
Én meg szoktam emelni és jobbelső kerék le.Vettem a teszkóban valami 800 ft-ért célszerszámot,azóta is azt használom(5 éve).
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2008.06.07 szombat, 15:26:00 »

Én meg szoktam emelni és jobbelső kerék le.Vettem a teszkóban valami 800 ft-ért célszerszámot,azóta is azt használom(5 éve).
DE JÓ NEKED.ÉN egyszer vettem egy kerékkulcsot egy kerékcserét se birt ki mert eltörött.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2008.06.07 szombat, 16:10:46 »

DE JÓ NEKED.ÉN egyszer vettem egy kerékkulcsot egy kerékcserét se birt ki mert eltörött.
Biztos Ő nem törötten vette  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2008.06.07 szombat, 16:28:42 »

Biztos Ő nem törötten vette  eplus2
Pedig épnek nézett ki  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 11:16:46 »

Én meg szoktam emelni és jobbelső kerék le.Vettem a teszkóban valami 800 ft-ért célszerszámot,azóta is azt használom(5 éve).

Értem, a krék levétel oké azt már néztem!
De valahogy nem igazán szembetűnő nekem a leeresztőcsavar, igaz csak alábújtam és úgy néztem!
(nehéz volt kijönni alóla egyedül)
Merre van a fránya csavar, vagy miről ismerem fel?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 11:43:53 »

Tegnap tankoltam meglepően csendes lett a motor.Álló helyzetbe ha a rádio csupán 5-ös hangerőn van semmit nem hallani a motorbol.Rádió nélkul egy halk motor hang szürődik be.Remélem sokáig ilyen lesz. Wink  Wink  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 14:18:15 »

Tegnap tankoltam meglepően csendes lett a motor.Álló helyzetbe ha a rádio csupán 5-ös hangerőn van semmit nem hallani a motorbol.Rádió nélkul egy halk motor hang szürődik be.Remélem sokáig ilyen lesz. Wink  Wink  Wink

Mit tankoltál bele? Hangtompítót?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 14:19:04 »

Mit tankoltál bele? Hangtompítót?
Blue-dizelt.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 14:24:10 »

Blue-dizelt.

Milyen árban van a normál dízelhez képest?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:53:05 »

Milyen árban van a normál dízelhez képest?
327FT/liter
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
laci6704
Vendég
« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:57:21 »

hali 95-ös 1.8td mondeom van megtudná valaki nekem mondani az első kerék csapágy számát
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 17:43:22 »

hali 95-ös 1.8td mondeom van megtudná valaki nekem mondani az első kerék csapágy számát

Wyctor, a nagyautós topicban.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 20:45:27 »

Szia! Remélem hamar megoldódnak a gondjaid az autóval kapcsolatban. Alkatrész ügyben keresd wyctort a  "www.nagyauto.hu - Információk"  topicban, vagy az avatarja alatt lévő telefonszámon!  integet2

Szia!

Kösz a tippet.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:59:20 »

sziasztok
tud valaki segíteni abban, hogy milyen komplikációk lehetnek egy 2000es benzines motor 1800 dizelre történő cseréje közben. a papírozáson kívül  Grin
illetve érdekelhet olyan szerelő elérhetősége, aki elvállal ilyen munkát.
köszönöm

Ne csak egy motor cserébe gondolkoz! Komplett minden ami a géptető alatt van kábelköteg generátor klima kompresszor biztitábla, hűtők, szervó stb. - nagyjából a fék ablaktörlő és a kormánymű marad
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2008.06.11 szerda, 09:18:43 »

Szevasztok!

Néztem a 1.6-os gépsárkányba a magnumtuning.hu oldalán léggyorsítót, benzines chip megoldásokat és az lenne a kérdésem, hogy megéri-e a beruházás, vagy csak lesz benne ilyen és kész, tehát nem érzek majd semmi pluszt?!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2008.06.11 szerda, 09:23:01 »

Szevasztok!

Néztem a 1.6-os gépsárkányba a magnumtuning.hu oldalán léggyorsítót, benzines chip megoldásokat és az lenne a kérdésem, hogy megéri-e a beruházás, vagy csak lesz benne ilyen és kész, tehát nem érzek majd semmi pluszt?!
Benzines chiptuning ilyen kategóriánál = műa. doboz pár ellenállással, ami vszínűleg többet ront mint használ.
Léggyorsító meg önmagában megint semmit sem ér, mert a fojtást nem szünteti meg.
Ami ér vmit:
1. direktszűrőt rakatsz be
2. kipufogó rendszer teljes csere, új dobok, nagyobb átmérő, katalizátor ki.

Ha mindkettőt megcsinálod lesz érezhető változás, amúgy semmit ne várj ezektől a vackoktól, amit nagy pénzért árulnak.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2008.06.11 szerda, 09:25:30 »

Szevasztok!

Néztem a 1.6-os gépsárkányba a magnumtuning.hu oldalán léggyorsítót, benzines chip megoldásokat és az lenne a kérdésem, hogy megéri-e a beruházás, vagy csak lesz benne ilyen és kész, tehát nem érzek majd semmi pluszt?!

Valószínűleg lenne észrevehető változás, de szerintem kérdéses az ár - érték arány Roll Eyes Persze ez egyén függő...
Van egy alapigazság: a köbcentit nem nagyon tudod pótolni, vagyis az a legjobb tunnig  eplus2

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2008.06.11 szerda, 09:35:37 »

Szevasztok!

Néztem a 1.6-os gépsárkányba a magnumtuning.hu oldalán léggyorsítót, benzines chip megoldásokat és az lenne a kérdésem, hogy megéri-e a beruházás, vagy csak lesz benne ilyen és kész, tehát nem érzek majd semmi pluszt?!

Versenybenzint bele  eplus2 motort fel kell fúrni 1.8ra kb annyiból megvan mint a csodacsiptuning
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2008.06.11 szerda, 13:03:05 »

köszöm az észrevételeket!
Kipufogó már lett cserélve,de a katalizátor megmaradt, a direktszűrőt nem ajlották mert tönkreteszi a légtömeg (vagy mi) mérőt, fúrni-ennyire azért nem engedhetem még meg magamnak a dolgot!
szóval azt mondjátok nem éri meg?!-értem és bizom bennetek valamilyen szinten mivel gondolom jobban értetek ezekhez a cuccokhoz mint én!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek a segítséget!
 worship worship worship
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2008.06.11 szerda, 13:09:55 »

Az áruk nem valami nagy szám!
kb 23 rugóból megvan a léggyorsító meg a chip cucc!-berakni meg otthon is belehet!
Nézzétek meg az oldalon, ha gondoljátok!
Olcsóbb mint a fúras!!
Lehet azért én mégis belevágok és elmondom, hogy igazatok volt-e vagy sem!-azért köszönöm az észrevételeket!
 worship worship worship
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2008.06.11 szerda, 13:52:49 »


Fusim!

Te mit tennél be hangszigetelőnek az ajtóba a szivacsok helyére amik fel voltak ragasztva belülre. Teljesen szétmálltak és leestek. Valami olyan anyag kellene ami nem tartja meg a vizet, ne rohassza belülről az ajtót és mégis érjen valamit.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2008.06.11 szerda, 14:00:08 »

Fusim!

Te mit tennél be hangszigetelőnek az ajtóba a szivacsok helyére amik fel voltak ragasztva belülre. Teljesen szétmálltak és leestek. Valami olyan anyag kellene ami nem tartja meg a vizet, ne rohassza belülről az ajtót és mégis érjen valamit.

Nem kell semmi az ajtólemezre gyárilag is csak festve van. a) melegen tapadó hő és hangszigetelő lemez 3M gyárt ilyet és jó drága a fenéklemezre szokták olvasztani fényőző boltba lehet kapni. b) MKII rezgéscsillapító kemény szivacsbetét szélvédőragasztó pontokkal felragasztva + MKII szigetelés rögzítő műanyag fül akkor nincs lemezhangja az ajtónak.
A kárpit alatt kell lenni szigetelő betétnek-
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2008.06.11 szerda, 14:03:32 »

Nem kell semmi az ajtólemezre gyárilag is csak festve van. a) melegen tapadó hő és hangszigetelő lemez 3M gyárt ilyet és jó drága a fenéklemezre szokták olvasztani fényőző boltba lehet kapni. b) MKII rezgéscsillapító kemény szivacsbetét szélvédőragasztó pontokkal felragasztva + MKII szigetelés rögzítő műanyag fül akkor nincs lemezhangja az ajtónak.
A kárpit alatt kell lenni szigetelő betétnek-

Nekem volt beleragasztva szivacs. Ugyanolyan minőségű, mint ami kárpit mögött volt csak vastagabb. Ezért kérdeztem kell-e valamivel pótolni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2008.06.11 szerda, 20:49:00 »

Nekem volt beleragasztva szivacs. Ugyanolyan minőségű, mint ami kárpit mögött volt csak vastagabb. Ezért kérdeztem kell-e valamivel pótolni.

autóhifiseknél lehet kapni habot. ojjasmi mint a PUR csak nem dagad fel 1 flakonnyi 1 m3-re, hanem kb a felvitt vastagságban marad. némi terülése van a cuccnak, mert beszalad a résekbe jól. lényeg az, h nem olcsó a cucc, de hifisek nem véletlen használják.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2008.06.11 szerda, 20:51:50 »

autóhifiseknél lehet kapni habot. ojjasmi mint a PUR csak nem dagad fel 1 flakonnyi 1 m3-re, hanem kb a felvitt vastagságban marad. némi terülése van a cuccnak, mert beszalad a résekbe jól. lényeg az, h nem olcsó a cucc, de hifisek nem véletlen használják.

Most üregvédőzöm az ajtókat. Csak mégegyszer nem szedem szét emiatt. Ezért akarom végleg megcsinálni. Megy még bele a hangszóró, kárpit alá a szivacs és ha lesz akkor valami hangtompító.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 18:04:59 »

Sziasztok!

No, megvolt a szilentblokkok cseréje, elől az összes (keresztstab. is lefogatóval) meg lengőkar csavarok is. Hátul meg ami kellet. Nagyon jó lett, sokkal halkabban megy át a gödrökön, kátyúkon.
Viszont sajna a szerelés közben kiderült, hogy a kormánymű engedi az olajat egy kissé. Pedig fel lett újítva kb. 2 éve. Mit tanácsoltok? Lehet, érdemes ezt mégegyszer felujítani? Lehet csak egy szimering ment tönkre? A kormányzással semmi problémám nincsen...
Vagy szerezzek egy bontottat és azt újíttassam fel? Vagy új? Az horribilis összeg?

Ha valakinek van tapasztalata, információja, köszönettel fogadom!

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 18:56:06 »

Sziasztok!

No, megvolt a szilentblokkok cseréje, elől az összes (keresztstab. is lefogatóval) meg lengőkar csavarok is. Hátul meg ami kellet. Nagyon jó lett, sokkal halkabban megy át a gödrökön, kátyúkon.
Viszont sajna a szerelés közben kiderült, hogy a kormánymű engedi az olajat egy kissé. Pedig fel lett újítva kb. 2 éve. Mit tanácsoltok? Lehet, érdemes ezt mégegyszer felujítani? Lehet csak egy szimering ment tönkre? A kormányzással semmi problémám nincsen...
Vagy szerezzek egy bontottat és azt újíttassam fel? Vagy új? Az horribilis összeg?

Ha valakinek van tapasztalata, információja, köszönettel fogadom!

Üdv: Hanzsi

Nyugati bontott - ebay.de, osztrák bontó ilyesmi
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2008.06.13 péntek, 08:58:00 »

Jóreggelt
MKI (94.X) 5-ajtóshoz keresem a hátsó szélvédőbe szerelt ablakmosó spricnit, az enyém megrohadt, rájött a kárhozat. Nem találom sehol, lehet-e külön venni, vagy bontva csak? Mennyibe kerül?
Elnézést a duplázásért, nagyautó topicba nem volt reakció, gondolom nem kapható.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2008.06.13 péntek, 15:30:12 »

Jóreggelt
MKI (94.X) 5-ajtóshoz keresem a hátsó szélvédőbe szerelt ablakmosó spricnit, az enyém megrohadt, rájött a kárhozat. Nem találom sehol, lehet-e külön venni, vagy bontva csak? Mennyibe kerül?
Elnézést a duplázásért, nagyautó topicba nem volt reakció, gondolom nem kapható.
Spricni nekem is van,de az alávaló gumi más tészta.Na,azt nem lehet hozzá kapni.Nekem a cromaxnál azt mondták,hogy külön olyat nem is gyártanak.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2008.06.13 péntek, 15:31:11 »

Nyugati bontott - ebay.de, osztrák bontó ilyesmi
Nekem van bontott kormányművem.95-ös autóban volt,hibátlan.A vaterán is megtalálsz ugyanezzel a névvel.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.13 péntek, 15:32:59 írta misi107 » Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2008.06.13 péntek, 15:43:12 »

Spricni nekem is van,de az alávaló gumi más tészta.Na,azt nem lehet hozzá kapni.Nekem a cromaxnál azt mondták,hogy külön olyat nem is gyártanak.
Pedig pont a gumi rohad. A spricni megvan Sad
na majd akkor vmi alternatív megoldás lesz Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2008.06.13 péntek, 18:17:38 »

Hello mindenkinek!
A tuningról letettem, mivel ma reggel 8-körül a sógimat letolta az útról egy barom kamionos!-jól összetörte az elejét és a ball oldalát!(csak pl. a lököst 25 millió darabban szedtük össze)-természetessen a bunkó 2 anyázás után visszaszált és padlógázzal elhajtott!
Segítségeteket kérem abban, hogy egy 5 ajtós angol kocsiból a cuccokat könnyen át lehet-e építeni, vagy komplikált?
Meg ha nincs kivonatva a gép(angol) az, hogy működik?
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:27:41 »

Sziasztok!
Nekem egy MK1 Mondeom van (1.8td, 1994), és az a gondom vele, hogy akármennyit megyek, a vízhőfok mutatóm nem megy feljebb, épp hogy csak eléri az "N"-t a NORMAL jelzésnél. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:40:01 »

Sziasztok!
Nekem egy MK1 Mondeom van (1.8td, 1994), és az a gondom vele, hogy akármennyit megyek, a vízhőfok mutatóm nem megy feljebb, épp hogy csak eléri az "N"-t a NORMAL jelzésnél. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm a válaszokat.

Azt én sem tudom hogy ez mitől lehet nálad, de nekem is '94-es TD-m van és a vizhőfok mérő megszokott helye nálam az "O" vagy ha nagyon hajtom akkor az "R" legeleje. Tehát nincs messze a tiédtől...
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:43:47 »

Az a baj, hogy régebben nekem is ott állt, de mára már lejjebb adta
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.