Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 05:18:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805401 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:24:56 »

Injektor kábelköteg! 99.5% ha cseréjével sem indul be akkor ECU végfok tranyo is cserére szorul
Sokba fáj? Nem akarok sokat kiadni már rá, kicsit besokalltam...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:26:23 »

Sokba fáj? Nem akarok sokat kiadni már rá, kicsit besokalltam...

Valaki árul komplett kábelköteget Ghiából Ecuval 10eFt alkuval 9Ft - mai beirás
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:27:52 »

Az a door ayar sensor a riasztó és AWS használja a jelét.
Világítás bimbam vagy pöckös nyomogomb van az "A" oszlopon vagy a "B" oszlopn a zár bepattintóba van kapcsoló évjárt függő
Yess ! Ez a tökéletes válasz! Mivel azt elfelejtettem leírni, hogy az AWS jelzi az ajtónyitást ! Már csak az a kérdés hogy férek hozzá!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:28:02 »

Őszintén sajnálom a kocsiddal történteket! Nem akarlak megbántani, de a citroen/alfa párost semmi sem múlja alul!
c-c-c.
Volt 2 bx-em eddig, meg családi 33-as alfa (1.7ie), meg 20 éves 2-es golf. Mellesleg ez utóbbira 1 év alatt 50.000 Ft körül költöttem, kuplungbowden, olaj, gyertyák stb.
Mondiba eddig szelepfedéltömítés (most megint ereszti az olajat) 100.000 Ft futóműre, hátul 1 év után ismét nyekereg, 100.000 teljes kuplungszett, ... egyebek, eddig kb 350.000 Ft 2 év alatt, és a vizsgáig (november) még kb 200-ba fájna, hogy átmenjen. Arról nem beszélve, h eszi az olajat mint a fene.
Szvsz eddig ez a legmegbízhatatlanabb ótó. Én is sajnálom, de a saját bőrömön tapasztaltam  rinya
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 22:20:07 »


Őszintén sajnállak..... Embarrassed...nekem ez a második 1.8,a régi autóm cuccaival.Összesen nem fájt ennyibe mint Neked az 1.6.Megértelek,de azért ne vonj le messzemenő következtetést.Én jövő hónapra tervezem az autó cseréjét egy mk.2. v6-ra.Szép lassan megszerettem a típust.Te talán meg épp egy hét eleji v. végi autót fogtál ki magadnak...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 23:11:47 »

c-c-c.
Volt 2 bx-em eddig, meg családi 33-as alfa (1.7ie), meg 20 éves 2-es golf. Mellesleg ez utóbbira 1 év alatt 50.000 Ft körül költöttem, kuplungbowden, olaj, gyertyák stb.
Mondiba eddig szelepfedéltömítés (most megint ereszti az olajat) 100.000 Ft futóműre, hátul 1 év után ismét nyekereg, 100.000 teljes kuplungszett, ... egyebek, eddig kb 350.000 Ft 2 év alatt, és a vizsgáig (november) még kb 200-ba fájna, hogy átmenjen. Arról nem beszélve, h eszi az olajat mint a fene.
Szvsz eddig ez a legmegbízhatatlanabb ótó. Én is sajnálom, de a saját bőrömön tapasztaltam  rinya

Szted miért volt annyira olcsó, amikor megvetted? És mit cseréltél Te 100e-ért a futóművön? Jobban kellett volna körülnézni vásárláskor....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2008.07.29 kedd, 07:35:22 »

Szted miért volt annyira olcsó, amikor megvetted? És mit cseréltél Te 100e-ért a futóművön? Jobban kellett volna körülnézni vásárláskor....
Olcsó? 500.000 HUF volt 2 éve, ez akkor ezért az autóért reális volt, főleg ilyen alap felszereltség mellett. A futóművön cserélve lett:
gömbcsuklók, kutyacsontok, összes szilent, stab.pálcák/rudak, mittomén. Gyakorlatilag lengéscsillapítón kívül minden.
Az viszont vicc kategória, hogy a kicserélt futómű 1,5 év után úgy nyekereg, mintha épp szét akarna szakadni.
Sajnos otthon nem tudom megoldani az autószerelést akna/emelő hiányában, és időm/tudásom sincs hozzá, így maradt a szervíz, ami pedig nem ócsó. De mindegy, ma reggel egész jól ment, mint egy 1.4 Astra Classic  action

Még járok vele 1-2 hónapig, novemberbe lenne vizsgája, azon már nem lesz ott. Az viszont 99%, hogy helyette Nissan Priméra lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.29 kedd, 07:45:58 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2008.07.29 kedd, 08:59:24 »

Olcsó? 500.000 HUF volt 2 éve, ez akkor ezért az autóért reális volt, főleg ilyen alap felszereltség mellett. A futóművön cserélve lett:
gömbcsuklók, kutyacsontok, összes szilent, stab.pálcák/rudak, mittomén. Gyakorlatilag lengéscsillapítón kívül minden.
Az viszont vicc kategória, hogy a kicserélt futómű 1,5 év után úgy nyekereg, mintha épp szét akarna szakadni.
Sajnos otthon nem tudom megoldani az autószerelést akna/emelő hiányában, és időm/tudásom sincs hozzá, így maradt a szervíz, ami pedig nem ócsó. De mindegy, ma reggel egész jól ment, mint egy 1.4 Astra Classic  action

Még járok vele 1-2 hónapig, novemberbe lenne vizsgája, azon már nem lesz ott. Az viszont 99%, hogy helyette Nissan Priméra lesz.

Hogy hogy nem alfa/citroen ? Pedig az a tuti szerinted, vagy már nem ? eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2008.07.29 kedd, 09:27:07 »

Hogy hogy nem alfa/citroen ? Pedig az a tuti szerinted, vagy már nem ? eplus2
Egyrészt már volt, másrészt az újabbak nem tetszenek (147, 156, xsara). Sajnos a régebbi alfák, amik még szóba jöhetnének, már nincsenek olyan állaotban (33, 155)
2000-es évjárat körüli (+-3) MEGBÍZHATÓ autót keresek, és mivel a priméra ilyen, és megfizethető is (1-1,2 mió) azért ez lesz Tongue
Eddig többnyire úgy mentem autót vásárolni, hogy tudtam mit akarok. Kivéve az autiomata citrom bx 19 GTI-t, abba beleszerettem rögtön. Amúgy mai napig úgy gondolom, az volt a legkényelmesebb, legjobb autóm, és költségileg is tűrhető volt. Mások persze azzal is szívtak, szóval úgy tűnik ki kell fogni...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2008.07.29 kedd, 09:48:57 »

Olcsó? 500.000 HUF volt 2 éve, ez akkor ezért az autóért reális volt, főleg ilyen alap felszereltség mellett. A futóművön cserélve lett:
gömbcsuklók, kutyacsontok, összes szilent, stab.pálcák/rudak, mittomén. Gyakorlatilag lengéscsillapítón kívül minden.
Az viszont vicc kategória, hogy a kicserélt futómű 1,5 év után úgy nyekereg, mintha épp szét akarna szakadni.
Sajnos otthon nem tudom megoldani az autószerelést akna/emelő hiányában, és időm/tudásom sincs hozzá, így maradt a szervíz, ami pedig nem ócsó. De mindegy, ma reggel egész jól ment, mint egy 1.4 Astra Classic  action

Még járok vele 1-2 hónapig, novemberbe lenne vizsgája, azon már nem lesz ott. Az viszont 99%, hogy helyette Nissan Priméra lesz.


Használt autónál nagyon ésszel kell lenni, jól megnzéni, mit vegyen az ember. Az egyik ismerősöm kb 1 éve vett egyet. Ismerős, tuti kilométer... hát abból annyi volt a tuti, hogy az utolsó tulaj ment vele kb 40e-et. Én mondtam neki, hogy ez egyrészt meredek, nem hiszem a sem a kilométert, sem a történetet, meg ugyi a németektől lett behozva, szóval az a 110e egy kb 10 éves autótól kevésnek tűnik... nem hallgatott rám, nem nézette át senkivel, és megvette... ha mindent meg akar csináltatni, kb 5-800 ezret fog rákölteni. Folyt az olaja motorból, több helyen is, futómű, és körben majd mindegyik darab meg van húzva... meg gumikat is vennie kellett. Szerintem meg olyan 250-300e van benne.
Ja, és ráadásul fapados, ő meg többet fizetett érte, mintha ghiát vesz. Neki nyilván nem az fog lejönni, hogy a mondeo jó autó, és olcsón javítható.
Páran mondják, hogy amikor az autót vette, 20-30 autót megnézett, mire ezt megvette. Hányan csinálnak így? A többség megveszi az elsőt, de 5-nél többet nem néz meg... ez nem az autó hibája... ha azt a rosszabb állapotút senki nem venné meg, levinnék az árát.
De amíg így is elviszik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2008.07.29 kedd, 10:12:48 »

Használt autónál nagyon ésszel kell lenni, jól megnzéni, mit vegyen az ember.
Teljesen egyetértek, amire viszont tényleg nem számítottam, hogy a kicserélt, új alkatrészek is nagyon hamar elhagyják magukat. Lásd futómű, termosztát, szelefedél-tömítés.
De meglátjuk, ha szerencsém van október-novemberig kihúzza, a héten megnézetem mi a baja, és mibe fájhat. Sokat nem akarok költeni már.
Ami eddig felmerült:

- Injektor kábelköteg
- szelepek eltömődése
- vezérlés megadta magát
- injektor meghalt
- eltörött a dugattyú gyűrű.


gyújtás oldalon minden rendben, aztán meg majd kiderül, a fentiek közül mi lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.29 kedd, 10:14:47 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:27:49 »

Az viszont 99%, hogy helyette Nissan Priméra lesz.

És szerinted az jobb lesz?
Alattam is felgyulladt a TDDi, akkor nekem se volt őszinte a mosolyom, el is lett adva, de csak Mondeo lett a következő is, és ebbe tényleg csak a kopó alkatrészeket cserélem már, semmi baja nincs. (Koppp-Koppp)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:47:03 »

És szerinted az jobb lesz?
Alattam is felgyulladt a TDDi, akkor nekem se volt őszinte a mosolyom, el is lett adva, de csak Mondeo lett a következő is, és ebbe tényleg csak a kopó alkatrészeket cserélem már, semmi baja nincs. (Koppp-Koppp)
Reménykedem, hogy jobb, igen. Legalábbis abból ki tudok indulni, hogy a húgom azzal jár, és neki bejött. Meglátjuk.
Majd egyszer ki tudja, lehet szóba jöhet mondeo, most méregzsák vagyok Tongue
Ha valaki esetleg "véletlenül" frontálisan nekem akarna jönni egy teherautóval azt megköszönném. MÁV-osok kíméljenek Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.29 kedd, 12:49:46 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2008.07.29 kedd, 13:13:52 »


Azért azt hozzáfűzném,hogy nem biztos,hogy minden az autó hibája.Pl.:én a mostani motoron kicseréltem a szelepfedél tömítést.Elolvastam,úgy csináltam ahogy le volt írva.Eredmény?Kb. két-három hónap múlva ugyanúgy nyomta ki az olajat.Vettem új tömítést,a szerelőm beletette azóta semmi gond.Igaz Ford szervízben sose jártam meg nem is fogok,de mindenki tudja,hogy van különbség szervíz és szervíz szerelő és szerelő között.Az egyik megelégszik azzal,hogy rámondja minden jó és megcsinálta a másik meg tényleg meg is teszi.A márkaszervízben így is úgy is megkapják az óradíjat,a többi meg nem számít.A nagytalin ha voltál biztos láttad a piros csodámat.Gyakorlatilag két autóból van összeépítve és mégis meg vagyok vele elégedve.Igaz,amikor megkerestem a helyi fordot sürgősen elhajtottak,mert amit elmondtam nekik nem vállalták el.Bár az ár is irreális volt,amit arra a munkára mondtak amit megcsináltak volna.Ismerősök egy hónap alatt összerakták,azóta kisebb gondjaim voltak vele,de azok is inkább a használatból következtek be.Most is inkább az lett a bajom vele,hogy kicsit meguntam.Ezért váltok újabbra és erősebbre.De az évek során kitapasztaltam,hogy szerintem megbízható,az alkatrészárak nem a csillagos eget verik és szerencsére amióta a kollegám szervizeli és nézi át semmi gond nincs vele-a próféta beszéljen belőlem....pedig azért nekem igencsak ólomlábam van és szeretek állat lenni... eplus2....szóval a lényeg,hogy megértelek de azért ne-csak-az autót szidd,lehet más is a háttérben.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2008.07.29 kedd, 13:14:54 »

Reménykedem, hogy jobb, igen. Legalábbis abból ki tudok indulni, hogy a húgom azzal jár, és neki bejött. Meglátjuk.
Majd egyszer ki tudja, lehet szóba jöhet mondeo, most méregzsák vagyok Tongue
Ha valaki esetleg "véletlenül" frontálisan nekem akarna jönni egy teherautóval azt megköszönném. MÁV-osok kíméljenek Tongue

Hát, 1 autó alapján nem lehet dönteni. Ugye az egyik oldalt ismered (mondeo) a nissannál meg 1 autó... ha megnzéed a népítéletet, vagy más statisztikákat, sokra nem mész...
Pl az én autóm, közel a 100e-hez, tk hibátlan. Most ebből mi a tanulság? A sötétkék autók jók?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2008.07.29 kedd, 13:21:00 »

Hát, 1 autó alapján nem lehet dönteni. Ugye az egyik oldalt ismered (mondeo) a nissannál meg 1 autó... ha megnzéed a népítéletet, vagy más statisztikákat, sokra nem mész...
Pl az én autóm, közel a 100e-hez, tk hibátlan. Most ebből mi a tanulság? A sötétkék autók jók?
Tulajdonképpen semmire sem megyek a statisztikákkal, majd saját bőrömön  tapasztalom. Vszeg mindenből lehet kifogni jót és sz@rt. Viszont a leginkább megbízhatónak mondott autók a japánok (toyota-nissan), ez tény (legalábbis 6-10 évesek közül).
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2008.07.29 kedd, 16:06:55 »

Reménykedem, hogy jobb, igen. Legalábbis abból ki tudok indulni, hogy a húgom azzal jár, és neki bejött. Meglátjuk.
Majd egyszer ki tudja, lehet szóba jöhet mondeo, most méregzsák vagyok Tongue
Ha valaki esetleg "véletlenül" frontálisan nekem akarna jönni egy teherautóval azt megköszönném. MÁV-osok kíméljenek Tongue


De ha belegondolsz, egy 14 éves autóval azért már vannak gondok, legyen az Ford vagy Nissan, nincs kivétel.
Nem akarlak rábeszélni, de ma már elég jó hitelek van is vannak, talán egy facelift-es MK3, jobb választás lenne, már ha csak a késöbbi alkatrész beszerzést nézzük is.
1,8M körül már vannak 2004 utániak!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2008.07.29 kedd, 16:09:31 »

Tulajdonképpen semmire sem megyek a statisztikákkal, majd saját bőrömön  tapasztalom. Vszeg mindenből lehet kifogni jót és sz@rt. Viszont a leginkább megbízhatónak mondott autók a japánok (toyota-nissan), ez tény (legalábbis 6-10 évesek közül).

Ez annyira nem tény, hogy ihaj. Nézd meg a www.reliabilityindex.co.uk oldalt, és rájössz erre-arra.
A japppán megbízhatóság szimplán legenda. Egy darabig nem kell hozzányúlni, majd azután nagyon. Csak nem annyi az alkatrész, mint a fordhoz. Én nem akarlak rábeszélni semmire, a nissan biztos jó autó, te meg csinálsz, amit akarsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2008.07.29 kedd, 16:12:05 »

Tulajdonképpen semmire sem megyek a statisztikákkal, majd saját bőrömön  tapasztalom. Vszeg mindenből lehet kifogni jót és sz@rt. Viszont a leginkább megbízhatónak mondott autók a japánok (toyota-nissan), ez tény (legalábbis 6-10 évesek közül).

Japán autó... Nekem van Honda kereskedő barátom, azt mondja addig nagyon jó, és hibátlan még új, de utána meg van adva egy listán mit mikor kell cserélni, ha jó, akkor is. És ezt a lépést sokan szeretik kihagyni, hiszen ha valami működik minek cserélni, és itt jön a Japán autó probléma, hogy mire hozzád kerül egy rakás alkatrészt Neked kell majd kicserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vocok
Vendég
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2008.07.29 kedd, 16:35:57 »

Szervusztok!
Így igaz, a Japánok csak 4 évre gyártanak autót - azt' cseréld... Én nagyon megvagyok elégedve az I.-es Modival! Pedig, csak ránéztem a kereskedésben és nem bántam meg, hogy nem a 2-es Golfot hozztam el...  taps
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2008.07.29 kedd, 17:05:21 »

Szervusztok!
Így igaz, a Japánok csak 4 évre gyártanak autót - azt' cseréld... Én nagyon megvagyok elégedve az I.-es Modival!
Ezzel nem értek egyet, de én is jobban szeretem a Mondeot.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2008.07.29 kedd, 19:36:22 »

Szervusztok!
Így igaz, a Japánok csak 4 évre gyártanak autót - azt' cseréld... Én nagyon megvagyok elégedve az I.-es Modival! Pedig, csak ránéztem a kereskedésben és nem bántam meg, hogy nem a 2-es Golfot hozztam el...  taps
Volt egy ismerősöm, kb 1 hónapot vártak valami alkatrészre a hondához. Japánbol a gyártol kellet megrendelni, behozatni.
Persze a gép addig szétszedve a szervízben.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2008.07.29 kedd, 20:05:44 »

Szervusztok!
Így igaz, a Japánok csak 4 évre gyártanak autót - azt' cseréld... Én nagyon megvagyok elégedve az I.-es Modival! Pedig, csak ránéztem a kereskedésben és nem bántam meg, hogy nem a 2-es Golfot hozztam el...  taps
Hát nem Undecided Az igazsághoz tartozik hogy az asszony még japánban gyártott off almerája ami pont most 10 éves, még első féktárcsát se kellett cserélni pedig van benne 125ekm  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2008.07.29 kedd, 20:16:15 »

Hát nem Undecided Az igazsághoz tartozik hogy az asszony még japánban gyártott off almerája ami pont most 10 éves, még első féktárcsát se kellett cserélni pedig van benne 125ekm  Undecided

Na bumm. Az enyémben is majd 100e van, és gyári a tárcsa. 125 ezret biztosan ki fog bírni.
Mondok durvábbat. A fiestában a hátsó betét majdnem biztos, hogy még a gyári. Ja, 150e van benne... jó, persze dobfékes, és egy darabig nem is nagyon fogott a hátulja :-), még jó, hogy a vizsgán simán átment. na mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2008.07.29 kedd, 23:05:46 »

Na bumm. Az enyémben is majd 100e van, és gyári a tárcsa. 125 ezret biztosan ki fog bírni.
Mondok durvábbat. A fiestában a hátsó betét majdnem biztos, hogy még a gyári. Ja, 150e van benne... jó, persze dobfékes, és egy darabig nem is nagyon fogott a hátulja :-), még jó, hogy a vizsgán simán átment. na mind1.
A lényeg nem a féktárcsán hanem azon volt hogy még azt sem kellet cserélni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2008.07.29 kedd, 23:14:25 »

A lényeg nem a féktárcsán hanem azon volt hogy még azt sem kellet cserélni.

Vezetési stílustól is függ. Nem kell mindig fékezni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2008.07.29 kedd, 23:17:30 »

Vezetési stílustól is függ. Nem kell mindig fékezni.
Segítek: továbbra se a féktárcsa lényeg hanem azt akartam jelezni ezzel, hogy néha összejön a japóknak is...
Naplózva
zozo83
Vendég
« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2008.07.29 kedd, 23:18:50 »

sziasztok valaki meg tudná nekem mondani miért kezd el rángatni a gép ha leveszem a lábam a gázpedálrol 94 es 1.8 td köszönöm a segitséget elöre is  worship
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2008.07.30 szerda, 07:07:41 »

sziasztok valaki meg tudná nekem mondani miért kezd el rángatni a gép ha leveszem a lábam a gázpedálrol 94 es 1.8 td köszönöm a segitséget elöre is  worship

Szia!

Egy helyre elég beírni az üzenetedet. Aki tud segíteni az úgy is megtalálja.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2008.07.30 szerda, 07:10:21 »


60-nál 5 sebességbe rakásnál mikor elveszem a kuplungról a lábam a egy enyhe rántást érzek és egy csatannást lehet hallani. Mi okozhatja? Ha rögtön finom a gázra lépek akkor kétszer háromszor ráng utána megy tovább. Ezt kb. 15 percig csinálja utána jó minden. 
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2008.07.30 szerda, 07:24:22 »

60-nál 5 sebességbe rakásnál mikor elveszem a kuplungról a lábam a egy enyhe rántást érzek és egy csatannást lehet hallani. Mi okozhatja? Ha rögtön finom a gázra lépek akkor kétszer háromszor ráng utána megy tovább. Ezt kb. 15 percig csinálja utána jó minden. 
Biztos nem szereti, hogy 60-nál 5-be rakod, mikor ott még csak 4-be kéne (esetleg 3-ba  eplus2beka3
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2008.07.30 szerda, 07:28:56 »

Biztos nem szereti, hogy 60-nál 5-be rakod, mikor ott még csak 4-be kéne (esetleg 3-ba  eplus2beka3

Áááá! Miről beszélsz? Ez csak néha szokott előfordulni! Amúgy mindig 2-esben megyek 80-ig utána váltom el vigyor3 !
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2008.07.30 szerda, 07:34:53 »

Áááá! Miről beszélsz? Ez csak néha szokott előfordulni! Amúgy mindig 2-esben megyek 80-ig utána váltom el vigyor3 !
Tudom, ültem melletted Kunmadarason  integet2
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2008.07.30 szerda, 08:04:04 »

60-nál 5 sebességbe rakásnál mikor elveszem a kuplungról a lábam a egy enyhe rántást érzek és egy csatannást lehet hallani. Mi okozhatja? Ha rögtön finom a gázra lépek akkor kétszer háromszor ráng utána megy tovább. Ezt kb. 15 percig csinálja utána jó minden. 
60-nál váltok 1-ből 2-esbe  wave
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
McAlone
Vendég
« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2008.07.30 szerda, 12:37:02 »

Pl az én autóm, közel a 100e-hez, tk hibátlan. Most ebből mi a tanulság? A sötétkék autók jók?

Pontosan ! nyes Pláne ha sedan !! eplus2
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2008.07.30 szerda, 12:37:19 »

60-nál váltok 1-ből 2-esbe  wave

Lehet ez a probléma okozója az autódnál eplus2 !
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2008.07.30 szerda, 12:37:59 »

Tudom, ültem melletted Kunmadarason  integet2

És nagyon rossz volt vigyor3 ?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2008.07.30 szerda, 12:40:53 »

Pontosan ! nyes Pláne ha sedan !! eplus2

Persze! Ha kell csak szólok egy kombisnak Wink még elvezik is hogy elcuccolnak bármit majd dicsekedhetnek, hogy ezt is elvitte Wink
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2008.07.30 szerda, 12:46:40 »

És nagyon rossz volt vigyor3 ?
Már miért lett volna az?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2008.07.30 szerda, 19:49:24 »

60-nál 5 sebességbe rakásnál mikor elveszem a kuplungról a lábam a egy enyhe rántást érzek és egy csatannást lehet hallani. Mi okozhatja? Ha rögtön finom a gázra lépek akkor kétszer háromszor ráng utána megy tovább. Ezt kb. 15 percig csinálja utána jó minden. 
Hasonló volt nálam is. Hátsó motortartóbak csere után megszünt. worship
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 14:44:57 »

Hali,

sajna eltört a kesztyűtartó kilincsem  falbav szomoru1
Nincs valakinek elfekvőben egy??  Roll Eyes Bontóban eddig csak kompletten találtam ajtóval együtt... szomoru1


köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 14:48:55 »

Hali,

sajna eltört a kesztyűtartó kilincsem  falbav szomoru1
Nincs valakinek elfekvőben egy??  Roll Eyes Bontóban eddig csak kompletten találtam ajtóval együtt... szomoru1


köszi,
Levis

A Fusim a te embered.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 14:53:43 »

Hali,

sajna eltört a kesztyűtartó kilincsem  falbav szomoru1
Nincs valakinek elfekvőben egy??  Roll Eyes Bontóban eddig csak kompletten találtam ajtóval együtt... szomoru1


köszi,
Levis

van kiszerelt kesztyűtartó záram komplett kilincs minden Wink
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 16:26:40 »

van kiszerelt kesztyűtartó záram komplett kilincs minden Wink

Asszem a privátüzi nem ment át.. : falbav

Szia Fusim,

mikor? Hol? Mennyi? Smiley

Sajna nem találom a telószámod... küld át privátba vagy 06303994198
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 17:44:02 »

Azért azt hozzáfűzném,hogy nem biztos,hogy minden az autó hibája.Pl.:én a mostani motoron kicseréltem a szelepfedél tömítést.Elolvastam,úgy csináltam ahogy le volt írva.Eredmény?Kb. két-három hónap múlva ugyanúgy nyomta ki az olajat.Vettem új tömítést,a szerelőm beletette azóta semmi gond.

Szia!

Én is szelepfedéltömítés cserét tervezek. Hozzám legközelebb a Vidámvásár úti Ford üzlet van, általában nála érdeklődöm először /tudom volt aki leszólta pl. hátsó lökhárító ügyben, nekem jó a tapasztalatom/. Szóval ő mondta, hogy két féle kapható általában, pár 100 HUF a különbség, az olcsóbbik nem tartós. Lehet a Tiéd is ilyen volt.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:27:03 »

Asszem a privátüzi nem ment át.. : falbav

Szia Fusim,

mikor? Hol? Mennyi? Smiley

Sajna nem találom a telószámod... küld át privátba vagy 06303994198

priv ment tőlem is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2008.08.01 péntek, 12:41:35 »

Szia!

Én is szelepfedéltömítés cserét tervezek. Hozzám legközelebb a Vidámvásár úti Ford üzlet van, általában nála érdeklődöm először /tudom volt aki leszólta pl. hátsó lökhárító ügyben, nekem jó a tapasztalatom/. Szóval ő mondta, hogy két féle kapható általában, pár 100 HUF a különbség, az olcsóbbik nem tartós. Lehet a Tiéd is ilyen volt.

Feri

A gyárit kell megvenni, szalonban is csak 3e párszáz huf. Én már két Mondeon is cseréltem, és egyiknek sincs azóta sem gondja vele...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2008.08.02 szombat, 21:25:22 »


Köszi Fusim a segítséget worship most már működik a megtehető kilométer számláló vigyor3 !
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2008.08.02 szombat, 21:26:03 »

Köszi Fusim a segítséget worship most már működik a megtehető kilométer számláló vigyor3 !

 eljen
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 21:24:45 »

60-nál váltok 1-ből 2-esbe  wave
na ezért kell álladoan javitani falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.