Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 06:31:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805574 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:22:04 »

Köszi szépen!  Még annyi lenne a kérdésem,hogy a tárcsa mekkora legyen,vagy melyik tipusról való?( V6?)
Lehet hülyeséget kérdezek,de nem értek hozzá?

Mondeo MKI MKII V6 - minden cucc jöhet V6 ból
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:40:05 »

Köszi! Remélem összejön!:-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2008.09.20 szombat, 10:54:08 »

Köszi fusim,

asszem a kötél csere elég lesz.. de a hétvégén szétszedem, és meglátom mi kell még bele.. egy komplett új betét szettem is van otthon tartalékba, akkor már azt is beleteszem..

Az lehet, hogy a kopott betét miatt jelez vissza időnként? Mert a fék-kopás visszajelző csak az első betétekben van - ezt jelzi a mikiegér képernyőn..





Nekem van bontott hátsó kötelem, ami jó, és még kézifék kapcsolóm is! Én vagy bontott, vagy gyári kötelet ajánlanék, mert én megszívtam az utángyártottal... wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2008.09.20 szombat, 13:13:53 »

Nekem van bontott hátsó kötelem, ami jó, és még kézifék kapcsolóm is! Én vagy bontott, vagy gyári kötelet ajánlanék, mert én megszívtam az utángyártottal... wave

Birnernél vettem olasz csodakötelet - a belső bowdenszál műanyag bevonatos, telenyomtam zsírsprayjel és pont méret passzol minden rögzítőbe is - a pár kicsit több volt mint  gyáriból 1db.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 14:24:13 »

Sziasztok!

95-ös MK1-es kombi Mondimon a bal oldali fényszóróban nincs az a bizonyos sárguló plexi és a fénynek az útra vetítését irányítani hivatott minta is a külső burkolaton van. Tudom, hogy hülyén adom elő, de talán érthető falbav . Szóval ilyen tipusút szeretnék venni a jobb oldalra is. Hogyan keressem, van netán valakinek?


Feri wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.21 vasárnap, 14:29:00 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 15:41:42 »


1.8 16V Zetec motoros önindító jó a 2.0 16V-os autóba?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 15:44:12 »

Sziasztok!

95-ös MK1-es kombi Mondimon a bal oldali fényszóróban nincs az a bizonyos sárguló plexi és a fénynek az útra vetítését irányítani hivatott minta is a külső burkolaton van. Tudom, hogy hülyén adom elő, de talán érthető falbav . Szóval ilyen tipusút szeretnék venni a jobb oldalra is. Hogyan keressem, van netán valakinek?


Feri wave

Vésett üveges kell neked jobb oldalra is. Keresd Szundit vagy nézz körül a Vaterán.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 15:53:52 »

Vésett üveges kell neked jobb oldalra is. Keresd Szundit vagy nézz körül a Vaterán.

Szia!

Csak a komplett lámpatest cserélhető, vagy esetleg a sárga plexit kihajítva elég csak a vésett búrát?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 15:55:37 »

Szia!

Csak a komplett lámpatest cserélhető, vagy esetleg a sárga plexit kihajítva elég csak a vésett búrát?

Feri

Ez jó kérdés, szerintem komplett test csere. Bontottan különben is csak így fogsz tudni venni.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 17:00:40 »

Ez jó kérdés, szerintem komplett test csere. Bontottan különben is csak így fogsz tudni venni.

Szia!

Látom már ismersz   taps . Félek az új tényleg nekem drága lenne...

Viszont tényleg szörnyen félszemű így az autó, mindig azt hiszem a sárguló betétes ki van égve, csak a parkír ég, akkora a fény különbség.



Feri

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 17:04:16 »

Szia!

Csak a komplett lámpatest cserélhető, vagy esetleg a sárga plexit kihajítva elég csak a vésett búrát?

Feri

Külön üveget is lehet kapni, vésettet, kb 6e/darab. Plexit ne vegyél, annak nem sok értelme.
Kicserélni nem nagy ügy, akár még lököslevétel nélkül is megy (kicsit kell feszegetni, általában megy simán, de volt, akinek megreped a lökös).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 17:34:18 »

Külön üveget is lehet kapni, vésettet, kb 6e/darab. Plexit ne vegyél, annak nem sok értelme.
Kicserélni nem nagy ügy, akár még lököslevétel nélkül is megy (kicsit kell feszegetni, általában megy simán, de volt, akinek megreped a lökös).

Tényleg vigyázz mert nekem is repedt a lökös, de miután leszedtük minden ment flottul. Szerintem először nézz körül mennyi lenne bontottan. Aztán kérdezd meg Wyctort, hogy menni újonnan csak az üveg és mérlegelj!
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 21:12:26 »

Tényleg vigyázz mert nekem is repedt a lökös, de miután leszedtük minden ment flottul. Szerintem először nézz körül mennyi lenne bontottan. Aztán kérdezd meg Wyctort, hogy menni újonnan csak az üveg és mérlegelj!

Köszönöm a segítségeteket!

Időközben én is böngésztem a témában, itt a régi hozzászólásokban és másutt is. Az üvegcsere azért még belefér a költségvetésünkbe,  bár épp szerdán purcant ki az akku (csere:BOSCH 12V 70A: 20000HUF-péntekre levitték az árát 16500-ra   falbav)

Vésett üvegre egyelőre neten beszerzőhelyet még nem találtam, bár rémlik mintha pár napja a Vaterán  lett volna valakinek egy pár, csak akkor még nem tudtam, hogy kellhet.

Wyktort megkérdezem - köszönöm a tanácsot.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2008.09.22 hétfő, 23:09:37 »

Apró történet majd kérdés a végére!

'95ös 1.8 TD 5 ajtós man. klímás Mondeo I-ről van szó.
Megvettem életem első klímás autóját. Egyszercsak bekapcsoltam és meglepetésemre, mintha egy utánfutót akasztottak volna rá hirtelen. Mondom rendben hallottam már korábban, hogy eléggé vissza tudja dobni a teljesítményt, ha klímázik az ember.
Felnyitom X okból a motorháztetőt és látom ám, hogy az adagolón van két kar. Egy gázkar és egy dúsításért felelő kar. A dúsítós karon 2 bowdenes mizéria. Egyik a vízbe beletekerve így hamar rájöttem, hogy az a hidegindításért felel. Másik meg lemegy az akksi alá valami vákuumos szörnyűségbe. Amikor megy  a klíma akkor azt vettem észre, hogy ezt a vákuumos miújságot néha megcibálja és ráhúzna a dúsítókara. Ez a bowden persze nekem ki volt biccentve  a helyéről így ügyesen visszaraktam és üzemmeleg állapotban beállítottam, hogy alapjáraton éppen ne húzza a kart amikor meg megy  a klíma akkor picit rádob. Ez így szépen működött is. 2 nappal később észrevettem valami érdkeset a kocsin menet közben. Állandó gázállásnál néha fogta magát és meglódult a kocsi de csak egy nagyon rövid pillanatra. Egy ilyen esetnél mondom kidobom üresbe és megnézem mi a fene ez. Hát látom ám, hogy 1300 körül forog a motor alapjáraton. Felnyitom a gépházfedelet és látom, hogy !!!!KLÍMA NÉLKÜL!!!! meg van húzva az a bizonyos bowden.
Itt álltam meg és ennél nem jutok tovább.
Mi ez a kütyü ami az akksi alatt van valahol a nyúlványra felrögzítve? Mármint mi a neve és hogy kellene amúgy rendesen funkcionálnia?
Azt láttam, hogy a vákuum cső megy rá és ezen kívül egy elektromos csatlakozás is. Az elektromos csati honnan jön? Lehet-e ott valami feszültséget mérni ha lehúzom vagy mik a tudható dolgok ezzel kapcsolatban?
Több választ is szívesen fogadnék, hátha nem midnenki tud telejsen pontos képet kialakítani bennem, mert azért néha értetlen vagyok kicsit.


köszi : K.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2008.09.23 kedd, 00:52:00 »

Hmmm, mittoodomain.

Nagyon érdekes kérdés ez. Az enyém is úgy reagál ha benyomom a klímát, mintha egy lakókocsit akasztanának utánam.
Sajna sokat segíteni nem tudok, csak még egy kérdést hozzátenni: Nektek is világít nagyon halványan a klíma LED-je ha bekapcsol a ventillátor? (Álló autó, nincs menteszél, egy idő után ugye bekapcsol a venti, hogy hűtse a vizet. Ilyenkor dereng a LED-em). Vagy ez valami hiba előjele?

Köszi a hozzáértőknek a segítséget.  worship

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2008.09.23 kedd, 10:36:28 »

Sziasztok,

A következőben kérném a segítségeteket. I-es Mondeon szeretnék a külső visszapillantó tükörben lapot
cserélni (motoros, fűtött). Kipattintható-e, vagy le kell hozzá bontani valamit belülről?
Köszi. Pek.
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2008.09.23 kedd, 11:05:45 »

Sziasztok,

A következőben kérném a segítségeteket. I-es Mondeon szeretnék a külső visszapillantó tükörben lapot
cserélni (motoros, fűtött). Kipattintható-e, vagy le kell hozzá bontani valamit belülről?
Köszi. Pek.


Ki lehet pattintani kicsit trükkös. A saját motorjával addig kell tekerni míg kiakad a 2 menetes stift és a középső villa így kipattintható. A tükör a fűtőpanel és a műanyag lap egybe lejön
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2008.09.23 kedd, 11:26:08 »

Tényleg vigyázz mert nekem is repedt a lökös, de miután leszedtük minden ment flottul. Szerintem először nézz körül mennyi lenne bontottan.... és mérlegelj!

Szia!

Kaptam új üveget, tényleg könnyen ment a csere, az első lökhárító  még rugalmas (nem régi, vagy mert gondolom utángyártott), a kis feszegetést kibírta sérülés nélkül  taps . A régi gumit tettem vissza a reflektorba, remélem nem fog beázni, valahogy nem volt nagy bizalmam ahhoz a gumicsíkhoz amit az üveghez kaptam. Várom az esőt, majd elválik.

Mindenkinek mégegyszer köszönöm a segítséget  worship .

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.24 szerda, 08:27:02 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2008.09.23 kedd, 11:35:17 »

Ki lehet pattintani kicsit trükkös. A saját motorjával addig kell tekerni míg kiakad a 2 menetes stift és a középső villa így kipattintható. A tükör a fűtőpanel és a műanyag lap egybe lejön


Köszönöm, megpróbálom.
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2008.09.23 kedd, 13:03:44 »

Hmmm, mittoodomain.

Nagyon érdekes kérdés ez. Az enyém is úgy reagál ha benyomom a klímát, mintha egy lakókocsit akasztanának utánam.
Sajna sokat segíteni nem tudok, csak még egy kérdést hozzátenni: Nektek is világít nagyon halványan a klíma LED-je ha bekapcsol a ventillátor? (Álló autó, nincs menteszél, egy idő után ugye bekapcsol a venti, hogy hűtse a vizet. Ilyenkor dereng a LED-em). Vagy ez valami hiba előjele?

Köszi a hozzáértőknek a segítséget.  worship

Üdv: Hanzsi

Nálam csak kicsit esik vissza a teljesítmény klíma bekapcsolás után. Klímagázt kellene nézetni.
Nálam ez a LED "villogtatás" nem jelent még meg (remélem nem is fog). 
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2008.09.23 kedd, 13:57:25 »

Nálam csak kicsit esik vissza a teljesítmény klíma bekapcsolás után. Klímagázt kellene nézetni.
Nálam ez a LED "villogtatás" nem jelent még meg (remélem nem is fog). 


Valaki az én fentebb említett problémámra esetleg Huh?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2008.09.23 kedd, 17:17:42 »


Valaki az én fentebb említett problémámra esetleg Huh?

Fusim?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2008.09.23 kedd, 18:02:33 »

1.8 16V Zetec motoros önindító jó a 2.0 16V-os autóba?
Ha kéziváltós akkor tudtommal 1992-2000 között gyártott autókban 1.6-1.8-2.0 csereszabatos egymással.Kell Neked?Van elfekvőben...ja és ma küldtem Neked az izzókat.Egy rosszat találtam így ment egy jó egy rossz.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2008.09.23 kedd, 18:24:40 »

Fusim?

TD motorhoz nem ért  rinya az aksi alatt valami bubu van  szomoru1
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2008.09.23 kedd, 20:24:04 »

TD motorhoz nem ért  rinya

Ezt nem tudtam worship ! Majd veszünk neked egy dízelt hogy megtanulhasd a dolgokat eplus2 !
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2008.09.23 kedd, 21:36:30 »

SOS szükségem lenne őzike miatti amortizáció végett néhány dologra: mk1 első,hátsó lökős első díszrács+ ha netán lenne valakinek bal küszöb esetleg.   elég ha megcsörgetsz visszahívlak vagy holnap  leszek a fórumon 06/70/532 5325
Üdv: lacasa  help
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2008.09.23 kedd, 21:50:31 »

SOS szükségem lenne őzike miatti amortizáció végett néhány dologra: mk1 első,hátsó lökős első díszrács+ ha netán lenne valakinek bal küszöb esetleg.   elég ha megcsörgetsz visszahívlak vagy holnap  leszek a fórumon 06/70/532 5325
Üdv: lacasa  help


Ha gyorsba kell Bárdiba lehet kapni mindent Klokkerholmból simán felmegy bári elég méretpontos első lököst vettem 2 hete habosat 13000Ft ért, küszöb 5ezer/oldal díszrács bontóba szokott lenni - telefonálj bárdis boltba. Angel szokott ajánlani ceglédi lökhárítós bontóst keress rá a forumon neked is beírta a cimet telefont lentebb.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2008.09.24 szerda, 15:30:52 »

Sziasztok.Volna tobb kerdesem is ,de menjek a dolog elejere,ojan 3-4honapja hidegen az automnak 400-500volt a kezdo fordulatja mondom ki takaritom a gepet kezdtem a MAF-szenzoral,utana a levegoszuro hazzal es ott tele volt sok-sok piszokkal ezutan lattom a kartergaz elvezeto csonnel tele van olajos piszokkal volt ott 1 db.szivacs is ,oda tettem 1uj szivacsott,ezutan vissza mindent szepen,ezutan ra adom a gyujtast hat nem 1500fordulatnal kezdi es ojan 30-40 masodperc mulva elkezd felmenni egeszen 3000-ig,majd 20-30 masodperc mulva leesik 1500-ra,es ott is tanyazik 5-6pecig majd ezutan 1000 korul all meg,eddig csereltem pillangoszelepet,MAF-szenzort,de a hejzet ugyanaz,diagnosztikara vittem volna de itt nincs ojanuk csak 1996-os evjarattol,a fordszerviz meg nagyon sokat kert volna,anyit eszre vedtem hogy nagyon fustol es meg kormot is dobb ki a kipufogo,augusztusban voltam muszakin es ott asztmondtak hogy lamba szonda,de en nem vagyok benne biztos ,lehet meg alapjarati motor is szerintem,kerek mondjatok mar meg mi a s**r lehet a hiba ,elore is kosz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2008.09.24 szerda, 18:07:02 »

Sziasztok.Volna tobb kerdesem is ,de menjek a dolog elejere,ojan 3-4honapja hidegen az automnak 400-500volt a kezdo fordulatja mondom ki takaritom a gepet kezdtem a MAF-szenzoral,utana a levegoszuro hazzal es ott tele volt sok-sok piszokkal ezutan lattom a kartergaz elvezeto csonnel tele van olajos piszokkal volt ott 1 db.szivacs is ,oda tettem 1uj szivacsott,ezutan vissza mindent szepen,ezutan ra adom a gyujtast hat nem 1500fordulatnal kezdi es ojan 30-40 masodperc mulva elkezd felmenni egeszen 3000-ig,majd 20-30 masodperc mulva leesik 1500-ra,es ott is tanyazik 5-6pecig majd ezutan 1000 korul all meg,eddig csereltem pillangoszelepet,MAF-szenzort,de a hejzet ugyanaz,diagnosztikara vittem volna de itt nincs ojanuk csak 1996-os evjarattol,a fordszerviz meg nagyon sokat kert volna,anyit eszre vedtem hogy nagyon fustol es meg kormot is dobb ki a kipufogo,augusztusban voltam muszakin es ott asztmondtak hogy lamba szonda,de en nem vagyok benne biztos ,lehet meg alapjarati motor is szerintem,kerek mondjatok mar meg mi a s**r lehet a hiba ,elore is kosz.
Ha füstöl akkor lehet gyújtás hiba.A trafót vedd ki és próbáld ki egy másikkal.A pillangószelepről annyit,hogy megfelelő évjáratra figyelj oda,mert nem egyformák és alapból elcseszhetik az alapjáratot,bár az 1.6-ost nem ismerem mert nincs a környezetemben.A lambda hiba viszont nagyon benne van a pakliban,szerintem abból is próbálj ki egy másikat mielőtt újat veszel.Ha pedig kék a füst akkor olaj....az viszont motorgenerál...Az alapjárati motor hibájával saját berkemen belül még nem találkoztam.Ha nincs aki segítsen,akkor klubos megbízhatósági alapon tudok küldeni cseretrafót ami tuti jó ill. lambdaszondám is van,csak csatlakozó nincs rajta,de próbához így is jó.Van a. motor is,de azt elég gáz cserélni de ha már szerelsz akkor egy próbát megér.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2008.09.24 szerda, 19:36:04 »

Apró történet majd kérdés a végére!

'95ös 1.8 TD 5 ajtós man. klímás Mondeo I-ről van szó.
Megvettem életem első klímás autóját. Egyszercsak bekapcsoltam és meglepetésemre, mintha egy utánfutót akasztottak volna rá hirtelen. Mondom rendben hallottam már korábban, hogy eléggé vissza tudja dobni a teljesítményt, ha klímázik az ember.
Felnyitom X okból a motorháztetőt és látom ám, hogy az adagolón van két kar. Egy gázkar és egy dúsításért felelő kar. A dúsítós karon 2 bowdenes mizéria. Egyik a vízbe beletekerve így hamar rájöttem, hogy az a hidegindításért felel. Másik meg lemegy az akksi alá valami vákuumos szörnyűségbe. Amikor megy  a klíma akkor azt vettem észre, hogy ezt a vákuumos miújságot néha megcibálja és ráhúzna a dúsítókara. Ez a bowden persze nekem ki volt biccentve  a helyéről így ügyesen visszaraktam és üzemmeleg állapotban beállítottam, hogy alapjáraton éppen ne húzza a kart amikor meg megy  a klíma akkor picit rádob. Ez így szépen működött is. 2 nappal később észrevettem valami érdkeset a kocsin menet közben. Állandó gázállásnál néha fogta magát és meglódult a kocsi de csak egy nagyon rövid pillanatra. Egy ilyen esetnél mondom kidobom üresbe és megnézem mi a fene ez. Hát látom ám, hogy 1300 körül forog a motor alapjáraton. Felnyitom a gépházfedelet és látom, hogy !!!!KLÍMA NÉLKÜL!!!! meg van húzva az a bizonyos bowden.
Itt álltam meg és ennél nem jutok tovább.
Mi ez a kütyü ami az akksi alatt van valahol a nyúlványra felrögzítve? Mármint mi a neve és hogy kellene amúgy rendesen funkcionálnia?
Azt láttam, hogy a vákuum cső megy rá és ezen kívül egy elektromos csatlakozás is. Az elektromos csati honnan jön? Lehet-e ott valami feszültséget mérni ha lehúzom vagy mik a tudható dolgok ezzel kapcsolatban?
Több választ is szívesen fogadnék, hátha nem midnenki tud telejsen pontos képet kialakítani bennem, mert azért néha értetlen vagyok kicsit.


köszi : K.

Rájöttem időközben, hogy benéztem a bowdenes alapjárat emelős hibát. Egyáltalán nem is a bowden húzza meg a dúsító kart. Kilazítottam már annyira a bowden utánállítóját, hogy amikor meghúzza a vákuumbigyó már akkor sem húzza az adagolón a dúsító kart.
Viszont a hiba továbbra is fenn ál. Főképp akkor, ha megtalpalom kicsit utána megy fel az alapjárat. Szinte kivétel nélkül mindig 1500ig húzza fel és tök változó, hogy mennyi idő után ejti vissza normális 850 körüli értékre. Én már nem nagyon tudok mire gondolni. Bár tippet kaptam arra, hogy az adagoló pusztulkodik, mert LUCAS van rajta.
Egyébként a dúsító kar tengelye már lóg kicsit és ha megbillentem akkor megemeli a fordulatot, de a gázkar tengelye áll, mint a cövek. Azzal szerencsére semmi gond nincs. Hidegen is pöccre indul és melegen sincs semmi gond vele. Viszont 2500 körüli fordulatig szinte alig van ereje a kocsinak. Próbáltam gyorsulgatni vele 0-100ra gyári kerékmérettel 185/65 R14 és elszomorító 16 másodpercnél jobbat nem sikerült kihozni. Gyári adat szerint viszont 13,6-ot kellene tudnia. Most azzal tisztában vagyok, hogy nem vagyok egy verseny pilóta, de azt azért elvártam volna, hogy legalább megközelítsem a 14et. Valahol egyszer írta vki, hogy 50-100-ra 4ik fokozatban is kb. 13 másodperc alatt kéne gyorsulni. Nekem ez is 18 másodpercig tart.

Tanácstalan vagyok Sad
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2008.09.24 szerda, 19:47:59 »

koszi misi107-de szerintem a gyujtas jo,valoszinu a lambda szonda hibas,de kene 1 proba,mere laksz?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:24:28 »

Üdv Néktek!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a kormányműcseréhez le kell-e venni a segédalváz keretet? Ha esetleg valakinek van tapasztalata ezzel, leírná?

Köcce!

mittoodomain: én erről nem tudok semmit, ezért érdeklődve kérdezem: A LUCAS adagolók nem jók? Vagy van velük gond? Le fogom mérni az 50-100 at holnap, ha el nem felejtem.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:27:33 »

Üdv Néktek!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a kormányműcseréhez le kell-e venni a segédalváz keretet? Ha esetleg valakinek van tapasztalata ezzel, leírná?

Köcce!

mittoodomain: én erről nem tudok semmit, ezért érdeklődve kérdezem: A LUCAS adagolók nem jók? Vagy van velük gond? Le fogom mérni az 50-100 at holnap, ha el nem felejtem.

Hanzsi
Nekem cserélték a kormányművet. Mk2-nél le kell venni.
A szerelő szerint ha Mk1 lett volna, akkor nem kellett volna levenni, mert kibújtatható.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:34:48 »

koszi misi107-de szerintem a gyujtas jo,valoszinu a lambda szonda hibas,de kene 1 proba,mere laksz?
Szeged.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:42:26 »

Üdv Néktek!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a kormányműcseréhez le kell-e venni a segédalváz keretet? Ha esetleg valakinek van tapasztalata ezzel, leírná?

Köcce!

mittoodomain: én erről nem tudok semmit, ezért érdeklődve kérdezem: A LUCAS adagolók nem jók? Vagy van velük gond? Le fogom mérni az 50-100 at holnap, ha el nem felejtem.

Hanzsi

Levenni nem kell de leengedni igen, kell egy U alakra hajtott kulcs amivel oldani lehet a csavarjait.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:47:56 »

szia fusim ,te sem tudsz valami megoldast az en dolgomra
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:50:09 »

Levenni nem kell de leengedni igen, kell egy U alakra hajtott kulcs amivel oldani lehet a csavarjait.

Ahamm, és ilyen leengedett állapotban lehet bölcső szilentet cserélni? Csak azért kérdezem mert még mindig nem találtunk megoldást a kb. 2 hete említett futóműcsattogásra és gondoltam kicseréltetem a bölcsőszilenteket ha már egyszer szétkapják. Hátha ott a gond...
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2008.09.24 szerda, 20:50:39 »

ha en elmegyek a talira ,es ott fizetem ki a dolgokat az baj?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2008.09.24 szerda, 21:01:46 »

szia fusim ,te sem tudsz valami megoldast az en dolgomra

A Te MKI ed villogtatósan kiolvasható A szervo tartály mellett van egy 3 érintkezős csati a főkábelen - piros dugó védi. Kell egy 12V 1W os izzó - vagy led sorba 560Ohm ellenállással. A led "-" polusát vagy az izzó egyik lábát bedugod a csati 17es számú érintkezőjébe a másik felét az aksi "+" szálára. Ráadod a gyújtást és a  csati 48 as lábát letesteled "-" Ekkor 3 jegyű számokat villogtat ki hibakódnak.

http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/FCRReading.html
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.24 szerda, 21:08:11 írta fusim » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2008.09.24 szerda, 21:03:17 »

ha en elmegyek a talira ,es ott fizetem ki a dolgokat az baj?

Indok lehet a nemzetközi utalás +12EUR díja + nincs megadva az IBAN száma Wink szerintem Angelnek vagy Joe nak jelezd
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2008.09.24 szerda, 21:09:26 »

Ahamm, és ilyen leengedett állapotban lehet bölcső szilentet cserélni? Csak azért kérdezem mert még mindig nem találtunk megoldást a kb. 2 hete említett futóműcsattogásra és gondoltam kicseréltetem a bölcsőszilenteket ha már egyszer szétkapják. Hátha ott a gond...

Trapéz szilenteket meg a stabilizátor szilenteket cseréld a bölcső fix
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2008.09.24 szerda, 21:21:40 »

koszi,fusim na eszt ki probalom.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2008.09.24 szerda, 21:37:18 »

Trapéz szilenteket meg a stabilizátor szilenteket cseréld a bölcső fix

Azok lettek cserélve gyárira pár hónapja. Akkor oké, ott nincs szilent. Köszönöm.

Modosítom: A Cromaxnál van olyan hogy Szilentblokk a bölcsöbe a rögzítéshez (első és hátsó is van)
Akkor most nem értem, van ott vagy nincs?
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.24 szerda, 21:53:38 írta Hanzsi » Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2008.09.25 csütörtök, 18:48:30 »

Sziasztok!

Mintha már lett volna róla szó, de bocs nem találom. MK1: ma pollenszűrőt cseréltem (ráfért  nyes  ) és a szűrő doboza mellett láttam egy -talán két pólusú?  - csatlakozót. Mire hivatott? Talán külső hőmérő helye?

Nem ide való,  de  hadd kérdezzem meg  worship  : A hozzászólásaimnál jobb oldalt megjelenik egy ikon, ha ráklikkelek felajánlja a mentést. Hova ment -nem sikerült megfejtenem?  Huh?

Feri  wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.26 péntek, 07:43:34 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2008.09.25 csütörtök, 19:25:15 »

Sziasztok!

Mintha már lett volna róla szó, de bocs nem találom. MK1: ma pollenszűrőt cseréltem (ráfért  nyes  ) és a szűrő doboza mellett láttam egy -talán két pólusú?  - csatlakozót. Mire hivatott? Talán külső hőmérő helye?

Nem ide való, de hadd kérdezzem meg  worship  : A hozzászólásaimnál jobb oldalt megjelenik egy ikon, ha ráklikkelek felajánlja a mentést. Hova ment -nem sikerült megfejtenem?  Huh?

Feri  wave

szélvédő fűtés előkészítés utas oldal az a csati - a másik oldalon van a párja
ha szerkeszted ment ide a fórumra nem a gépedre
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2008.09.26 péntek, 08:07:03 »

szélvédő fűtés előkészítés utas oldal az a csati - a másik oldalon van a párja

Ezt nem értem  szomoru1 . Hogyan van ez a fűtés megoldva, gondolom nem úgy mint a hátsó ablaké?

ha szerkeszted ment ide a fórumra nem a gépedre

Jé, tényleg, mintha módosítanék, csak egyszerűbben  taps .

Feri





Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2008.09.26 péntek, 08:26:20 »

Ezt nem értem  szomoru1 . Hogyan van ez a fűtés megoldva, gondolom nem úgy mint a hátsó ablaké?

Feri



Fűtőszálas üveg is lehet a a szélvédő vékony cikk-cakk drótok vannak benne. Ha kiszeded az óra melletti betétet találsz egy csatlakozót oda jön a kapcsolója. Ki kell szedni az üveged és berakható a fűtőszálas, meg kell egy timer relé a motortéri táblába és olvasztja a jeget havat ónos esőt bármit ami ráfagy - 60-70eFe az új, vagy bontottan 15 től van az üveg.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2008.09.26 péntek, 09:19:41 »

Fűtőszálas üveg is lehet a a szélvédő vékony cikk-cakk drótok vannak benne. Ha kiszeded ...

Kösz    wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Anti333
Vendég
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:07:55 »

Sziasztok!

2.0 (klímás) autó elejének elemei jók 1.8as (klímás) természetesen benyás autó  elemeinek a helyére? (hűtők ilyesmi)
köszi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:09:04 »

Sziasztok!

2.0 (klímás) autó elejének elemei jók 1.8as (klímás) természetesen benyás autó  elemeinek a helyére? (hűtők ilyesmi)
köszi


Sajnos már nem jó bele - feliratot néd meg a jobb felső sarokban!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.