Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:10:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804942 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Anti333
Vendég
« Új hozzászólás #8650 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:17:09 »

Valakitől azt halottam h jók bele csak kicsit lehet h átkell alakítani mit tudsz erről? Tehát alkatrészutánpótlásra nemérdemes kétezreset vennem az 1nyolcasomhoz ha összetört az eleje?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8651 Dátum: 2008.09.26 péntek, 19:25:52 »

fiuk lanyok ,volna kerdesem,ha esobben vagy nagyon hidegben be parasodik a szelvedom akkor biztossan a pollen szuro a hibas?
 
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8652 Dátum: 2008.09.26 péntek, 19:28:07 »

de ez biztos ,ha lenne klimam akkor 1 perc allatt kivene.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8653 Dátum: 2008.09.26 péntek, 20:14:14 »

fiuk lanyok ,volna kerdesem,ha esobben vagy nagyon hidegben be parasodik a szelvedom akkor biztossan a pollen szuro a hibas?
 

90%
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8654 Dátum: 2008.09.26 péntek, 23:57:32 »


1. A vezető oldali ablak mosó spricniből nem jön elég magasra a lé. Próbáltam már állítani a spricniken de nem lett jobb. Olyan mintha nem lenne elég kraft, hogy kinyomja a folyadékot. A másik a tökéletesen működik.

2. A kormány tekerés közben nagyon hangos lett a szervó. Ha elkezdem kitéríteni valamelyik irányba akkor elkezd zúgni elég hangosan. Álló helyzetben még rosszabb a dolog.

3. Néha mikor állok valahol járó motornál egyszer csak fel és le ugrál a fordulat szám. 850-ről felmegy kb 1000-re és vissza. Összefüggésbe lehet azzal, hogy az autó 1500-as fordulat alatt sebességben való gurulásnál rángat (3astől felfele minden sebességben). 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8655 Dátum: 2008.09.27 szombat, 08:39:05 »

1. A vezető oldali ablak mosó spricniből nem jön elég magasra a lé. Próbáltam már állítani a spricniken de nem lett jobb. Olyan mintha nem lenne elég kraft, hogy kinyomja a folyadékot. A másik a tökéletesen működik.

2. A kormány tekerés közben nagyon hangos lett a szervó. Ha elkezdem kitéríteni valamelyik irányba akkor elkezd zúgni elég hangosan. Álló helyzetben még rosszabb a dolog.

3. Néha mikor állok valahol járó motornál egyszer csak fel és le ugrál a fordulat szám. 850-ről felmegy kb 1000-re és vissza. Összefüggésbe lehet azzal, hogy az autó 1500-as fordulat alatt sebességben való gurulásnál rángat (3astől felfele minden sebességben). 
1.Valószínűleg lecsúszott v. elrepedt a cső a spricni csatlakozásnál v. a kettő között.Nálam a kisállat kereskedésekben kapható szilikoncső van végig kiv. hátra.Kérni kell hozzá csatlakozót is.Egy T és egy db egyenest.
2.Próbáld meg az olajcserét v. a szivattyú meg fogja adni magát.
3.Fals levegőt szívhat v. valamelyik vákumcső kilyukadt.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #8656 Dátum: 2008.09.28 vasárnap, 19:04:37 »

Sziasztok,
szerintetek az normális jelenség, ha a klíma jelentősen levesz a fordulatból és a teljesítményből ?? Ez hagyján, de ha alapjáraton fénykürtözök, akkor is esik a fordulatszám...Ha nem normális, akkor mi lehet az oka???
Köszi
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8657 Dátum: 2008.09.28 vasárnap, 19:07:52 »

Sziasztok,
szerintetek az normális jelenség, ha a klíma jelentősen levesz a fordulatból és a teljesítményből ?? Ez hagyján, de ha alapjáraton fénykürtözök, akkor is esik a fordulatszám...Ha nem normális, akkor mi lehet az oka???
Köszi

Vidd el villamoságishoz. Nézesd meg az aksit, és a töltést.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8658 Dátum: 2008.09.28 vasárnap, 19:58:51 »

Sziasztok,
szerintetek az normális jelenség, ha a klíma jelentősen levesz a fordulatból és a teljesítményből ?? Ez hagyján, de ha alapjáraton fénykürtözök, akkor is esik a fordulatszám...Ha nem normális, akkor mi lehet az oka???
Köszi

Meg a testkábeleket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8659 Dátum: 2008.09.28 vasárnap, 21:39:28 »

Sziasztok,
szerintetek az normális jelenség, ha a klíma jelentősen levesz a fordulatból és a teljesítményből ?? Ez hagyján, de ha alapjáraton fénykürtözök, akkor is esik a fordulatszám...Ha nem normális, akkor mi lehet az oka???
Köszi

Sőt, ha bekapcsolod a hátsó ablak fűtését, az is visszavesz az alapjárati fordulatból egy pillanatra!
Klímánál, amíg nem szokod meg azt, hogy hogyan kell úgy odalépni előzéskor, hogy kikapcsoljon, addig előzés elött érdemes a biztonság kedvéért kikapcsolni. Majd kb 250LE-nél elvárható lesz, hogy ne fogjon vissza annyira... Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8660 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 07:51:59 »

Sőt, ha bekapcsolod a hátsó ablak fűtését, az is visszavesz az alapjárati fordulatból egy pillanatra!
Klímánál, amíg nem szokod meg azt, hogy hogyan kell úgy odalépni előzéskor, hogy kikapcsoljon, addig előzés elött érdemes a biztonság kedvéért kikapcsolni. Majd kb 250LE-nél elvárható lesz, hogy ne fogjon vissza annyira... Wink
Nálam az a tapasztalat,hogy ha visszakapcsolsz és nyomsz egy padlót akkor automatikusan kikapcsol majd 4500-5000-nél újra be.Talán figyeltek rá a tervezők,hogy ilyenkor esetleg kell az a plusz erő amit levesz a klíma?
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8661 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 10:34:43 »

Szevasztok!

Egy gyors kérdés: Most ment a tütü kormánymű cserére. Vettem bele szervóolajat, rendes gyári Fordot.
Itt az oldalon az ajánlott: WSA-M2C195-A
A Fordnál ilyent adtak:      ESP-M2C166-H

Azt kérdeném, ha valaki jobban ismeri ezeket, hogy ez is jó-e bele? Tehát kompatibilis-e a kettő?

Köszönettel:

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8662 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 12:40:31 »

Hali,


sűrgős kérdés: első fékbetétet és tárcsát kellene cserélnem, mert már nincs rajta csak 1 mm ferrodor....  Sajnos már korábban elszakadt a visszajelző kábele, és folymatosan jelezte, hogy kopott, de tudtam, hgy szakadt így nem foglalkoztam vele... Vasárnap gondoltam összekötöm, hogy majd ha kell, akkor időben észrevegyem, de már késő volt, mert a csere már aktuális.

Szerintetek, hol most érdmesebb venni ezeket a cuccokat? Nagyautó - cromax- Wyctor?

Legutóbb 2,5 éve cseréltem betét tárcsával együtt, azóta közel 50ekm mentem, és most csere megint. A betét még ok, de a tárcsának nem kellene többet bírnia? (22.20 a min méret, nekem most 22.70... az új asszem 24.15)

A másik, hogy a hátsó (dobfék) fékem meg nem kopik... ott 5 éve cseréltem a betéteket, de még mindig jó állapotban vannak...
Gondolom van fékerő elosztó, nem lehet hogy az szarakodik és csak előre osztja a fékhatást, hátul meg alig valamit?
Bár vezetési szempontból nekem nem tűnt fel semmi szokatlan vagy zavaró, de azért mégis csak furcsa a dolog....

köszi a válaszokat integet2

 
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8663 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 12:44:15 »

tegnap a nagy szerelgetés közben gondoltam kiolvasom a hibakódokat is nyes

az eredmény:

327_327__1_113_211_327_113_221_327
_ a szünetett jelöli

ezután töröltem a tárolót, majd újra olvastam (beindítás nélkül):

327_327__1_111_111

ez a 327 makacsul bevette magát a gépbe...


Kérdés hova nyúljak?? ( a pénztárcámon kívül  rinya)

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8664 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 12:57:16 »

Hali,
sűrgős kérdés: első fékbetétet és tárcsát kellene cserélnem, mert már nincs rajta csak 1 mm ferrodor....  Sajnos már korábban elszakadt a visszajelző kábele, és folymatosan jelezte, hogy kopott, de tudtam, hgy szakadt így nem foglalkoztam vele... Vasárnap gondoltam összekötöm, hogy majd ha kell, akkor időben észrevegyem, de már késő volt, mert a csere már aktuális.

Szerintetek, hol most érdmesebb venni ezeket a cuccokat? Nagyautó - cromax- Wyctor?

Legutóbb 2,5 éve cseréltem betét tárcsával együtt, azóta közel 50ekm mentem, és most csere megint. A betét még ok, de a tárcsának nem kellene többet bírnia? (22.20 a min méret, nekem most 22.70... az új asszem 24.15)

A másik, hogy a hátsó (dobfék) fékem meg nem kopik... ott 5 éve cseréltem a betéteket, de még mindig jó állapotban vannak...
Gondolom van fékerő elosztó, nem lehet hogy az szarakodik és csak előre osztja a fékhatást, hátul meg alig valamit?
Bár vezetési szempontból nekem nem tűnt fel semmi szokatlan vagy zavaró, de azért mégis csak furcsa a dolog....

köszi a válaszokat integet2

Mi a nagyautónál szoktunk vásárolni.
A hátsó fékbetét akár 200e kilométert is kibír.
A hátsó féket a kézifék állítja. Ha az magasan fog, a hátsó fék később kezd el foni, mint az első, és nem is kopik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8665 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:47:34 »

tegnap a nagy szerelgetés közben gondoltam kiolvasom a hibakódokat is nyes

az eredmény:

327_327__1_113_211_327_113_221_327
_ a szünetett jelöli

ezután töröltem a tárolót, majd újra olvastam (beindítás nélkül):

327_327__1_111_111

ez a 327 makacsul bevette magát a gépbe...


Kérdés hova nyúljak?? ( a pénztárcámon kívül  rinya)



Mondtam már impulzuslevegő tolattyú - a tűzfalob a fekete vaslemezen az utas felőli kis doboz kuka
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8666 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:50:01 »

Hali,
Szerintetek, hol most érdmesebb venni ezeket a cuccokat? Nagyautó - cromax- Wyctor?
 

Kérj ajánlatot gyári cuccra mind3 helyről azt aki a legolcsóbb onnan vedd  integet2 Hátul a munkahenger szokott megállni kb 5eFt/db az új azt cseréld ki
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8667 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:07:47 »

Kérj ajánlatot gyári cuccra mind3 helyről azt aki a legolcsóbb onnan vedd  integet2 Hátul a munkahenger szokott megállni kb 5eFt/db az új azt cseréld ki

Igazából ez kettő, mert Nagyautó, és Wyctor ugyan az. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8668 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:44:36 »

A hátsó féket a kézifék állítja. Ha az magasan fog, a hátsó fék később kezd el foni, mint az első, és nem is kopik.

Érdekes amit írsz, mert éppen 2 hete néztem a kézifékemet, hogy szinte alig fog. Végig néztem a rendszert, és arra jutottam, hogy a kézifék karnál van egy kilincs szerkezet, ami automatikusan feszítené illetve utánállítaná a dolgokat. Na ez nekem aligha működik, mert ugyan sikerült  megfeszíteni, de aztán elengedte, vagyis átugrott....
Akkor ezek szerint cserélni kellene a fékkart is, mert az gondolom nem szerelhető..  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8669 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:48:46 »

Mondtam már impulzuslevegő tolattyú - a tűzfalob a fekete vaslemezen az utas felőli kis doboz kuka


Igen, emlékszem, és cseréltem is. Egy darabig nemis volt hibakód, de aztán megint.... vagy a bonottt cucc nem volt fasza vagy megint kiment ezek szerint...  rinya

na és a 113 és 211 ?
A 211 valami ECU nem kap áramot vagy mi volt? szomoru1


« Utoljára szerkesztve: 2008.09.29 hétfő, 15:52:43 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8670 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:49:53 »

Kérj ajánlatot gyári cuccra mind3 helyről azt aki a legolcsóbb onnan vedd  integet2 Hátul a munkahenger szokott megállni kb 5eFt/db az új azt cseréld ki

köszi, az lesz..  nyes

a munkahengerek működnek, csekkolva  Wink
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8671 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:50:42 »

Igazából ez kettő, mert Nagyautó, és Wyctor ugyan az. Smiley

jaja, közben leesett  eplus2
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8672 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 16:12:59 »

köszi, az lesz..  nyes

a munkahengerek működnek, csekkolva  Wink

Nálam nemrég át lett alakítva a hátsó tárcsásra - vazze  falbav miért nem csináltam meg már korábban érzésem van. A dobos cucc sose volt valami hiperszuper, ha most ráköltesz inkább az átalakításra áldozz  eljen
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8673 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 19:11:20 »

Sziasztok!

Olaj kérdés:

Most fogom cserélni.
Fél vagy full szintetikus 5w 30-as olaj kell gyárilag a 2.0-es mociba,ezzel tisztában vagyok.
Télire a hidegben is jó ez az olaj,vagy milyet érdemes esetleg még beletenni?

Nyáron 5w 40 vagy 10w 40-est tervezek majd beletenni a magasabb hőtűrés miatt.
Ezek jók?

Köszi a válaszokat!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8674 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 20:49:27 »

Sziasztok!

Olaj kérdés:

Most fogom cserélni.
Fél vagy full szintetikus 5w 30-as olaj kell gyárilag a 2.0-es mociba,ezzel tisztában vagyok.
Télire a hidegben is jó ez az olaj,vagy milyet érdemes esetleg még beletenni?

Nyáron 5w 40 vagy 10w 40-est tervezek majd beletenni a magasabb hőtűrés miatt.
Ezek jók?

Köszi a válaszokat!

Felesleges bonyolítani, a mi éghajlatunkon 5W30 olaj kell bele - legjobb árban a Ford Formula 5W30 at kapod meg. Vehetsz drágábbat, de felesleges, inkább cseréld sűrűbben. Nálam 10ezer km a csereperiódus 310ezres olajcsere következik.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8675 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 20:58:19 »


Gondolom van fékerő elosztó, nem lehet hogy az szarakodik és csak előre osztja a fékhatást, hátul meg alig valamit?

Fékerő elosztónak az a dolga, hogy a jobban tapadó kerekére ad nagyobb nyomást.
Minél erősebb a fékezés, annál jobban bukik az autó eleje, annál nagyobb fékhatás jut előre.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8676 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:07:10 »

Érdekes amit írsz, mert éppen 2 hete néztem a kézifékemet, hogy szinte alig fog. Végig néztem a rendszert, és arra jutottam, hogy a kézifék karnál van egy kilincs szerkezet, ami automatikusan feszítené illetve utánállítaná a dolgokat. Na ez nekem aligha működik, mert ugyan sikerült  megfeszíteni, de aztán elengedte, vagyis átugrott....
Akkor ezek szerint cserélni kellene a fékkart is, mert az gondolom nem szerelhető..  falbav

Ezért nincs hátsó féked.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8677 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:27:08 »

Ezért nincs hátsó féked.

A dobfékbe is van egy racsnis automata utánaállító szerkezet - egy fedél mögött ki is lehet akasztani, hogy a peremes dobot le lehessen szedni.
A kézifékkart kiszerelve is működteti a fékeket a hidraulika. Szóval ha nincs hátsófék az nem kézifékkar miatt nincs.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8678 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:37:29 »

sziasztok

van szerelési könyve ennek a jószágnak? Smiley
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8679 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:46:04 »

A dobfékbe is van egy racsnis automata utánaállító szerkezet - egy fedél mögött ki is lehet akasztani, hogy a peremes dobot le lehessen szedni.
A kézifékkart kiszerelve is működteti a fékeket a hidraulika. Szóval ha nincs hátsófék az nem kézifékkar miatt nincs.

ez is igaz... de a kézifék mindenképpen a miatt a racsni miatt nem hatásos..

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8680 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:48:45 »

ez is igaz... de a kézifék mindenképpen a miatt a racsni miatt nem hatásos..



Cseréld ki a 2 hosszú bowdent és jobb lesz. A kart le kell resetelni - felhúzni - és pár nap mígn utánaállít, nálam még gyári a kar 310ezer felé közeledve.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8681 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:56:39 »

sziasztok

van szerelési könyve ennek a jószágnak? Smiley

Van magyar nyelvű is műszaki könyvesboltba kapható MKII hőz láttam Norautoban is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8682 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:03:02 »

haynes vagy etzold féle a jobb?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8683 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:10:31 »

Cseréld ki a 2 hosszú bowdent és jobb lesz. A kart le kell resetelni - felhúzni - és pár nap mígn utánaállít, nálam még gyári a kar 310ezer felé közeledve.

nálam is eredeti a kar, és én is 303 körül tartok  nyes

kipróbáltam, és a bowden remekül mozgott.. sőt a kar is jó volt, amikor egy csavarhúzóval megtámasztottam, és megakadt a racsni..
de amikor többször is behúztam, a racsni átpattant..., ha ez nem történik, akkor zsír lenne...
Ezért gondoltam, hogy az a baj...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8684 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:11:16 »

haynes vagy etzold féle a jobb?

az etzold-ot nem ismerem..
De a Haynes-t dicsérték már többen is..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8685 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:12:06 »

haynes vagy etzold féle a jobb?

az etzold magyar a haynes angol ha jól tudom
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8686 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:12:50 »

nálam is eredeti a kar, és én is 303 körül tartok  nyes

kipróbáltam, és a bowden remekül mozgott.. sőt a kar is jó volt, amikor egy csavarhúzóval megtámasztottam, és megakadt a racsni..
de amikor többször is behúztam, a racsni átpattant..., ha ez nem történik, akkor zsír lenne...
Ezért gondoltam, hogy az a baj...

Megnyúltak a bowdenek az évek során
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8687 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:37:52 »

az etzold magyar a haynes angol ha jól tudom

Ja igen, a Haynes angol...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8688 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:39:22 »

nincs esetleg egy biztonsági mentése valakinek valamelyik könyvről?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8689 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:40:46 »

A dobfékbe is van egy racsnis automata utánaállító szerkezet - egy fedél mögött ki is lehet akasztani, hogy a peremes dobot le lehessen szedni.
A kézifékkart kiszerelve is működteti a fékeket a hidraulika. Szóval ha nincs hátsófék az nem kézifékkar miatt nincs.

Igen. De ha az a racsni tönkremegy, akkor nem jó a fék, de a kézifék sem. A fiestánál ez volt.
Kicseréltük a racsnit, mindkettő megoldódott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8690 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:42:12 »

nincs esetleg egy biztonsági mentése valakinek valamelyik könyvről?

Hát, a bizonyos szervek eléggé skubizzák a fórumokat, ilyesmi után kutatva, szóval nincs nekünk ilyesmi (amúgy tényleg nincs).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fikasz
Vendég
« Új hozzászólás #8691 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 22:55:48 »

Sziasztok!
Egy 95-ös 2.5l V6 aut. kombi mondeohoz keresek hátsó motrortartó bakot. Idáig akár hány szervizt felhívtam azt mondták, hogy hiánycikk az országban, vagy nem tudták miröl van szó pontos cikszám nélkül. Esetleg tudtok ajánlani valakit akinél be lehet szerezni ezt a ritka alkatrészt? Akár bontottba is jó lenne ha nincs elhasználódva.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv. Fikasz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8692 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 23:03:22 »

Sziasztok!
Egy 95-ös 2.5l V6 aut. kombi mondeohoz keresek hátsó motrortartó bakot. Idáig akár hány szervizt felhívtam azt mondták, hogy hiánycikk az országban, vagy nem tudták miröl van szó pontos cikszám nélkül. Esetleg tudtok ajánlani valakit akinél be lehet szerezni ezt a ritka alkatrészt? Akár bontottba is jó lenne ha nincs elhasználódva.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv. Fikasz

Rocco tagtársnak van pont ilyen atomatába való hátsó
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8693 Dátum: 2008.09.30 kedd, 12:54:11 »

Üdv mindenkinek!

Olvasom itt, hogy többek 300e km felett járnak. Ez nagyon jó. Nekem 225e van a gépben (legalábbis amiről tudomásom van Smiley ). Jelen helyzetben egyre aggasztóbb a kulcsaim és zárjaim állapota. Nagyon nehezen nyitja a kulcs a vezetőoldalt és a csomagtartót. Gyújtáskapcsolóban nincs gond. Kesztyűtartót 1/2 órás szenvedés kinyitni...
Tegnap pont a Ford szerviz felé jártam,  megkérdeztem mi a teendő. Azt mondták van felújítókészlet a zárakhoz, nem tom miket kicserélnek (gondolom zárbetét meg hozzá tartozó biz-baszok) és így kompletten (gyújtáskapcsoló, első két zár, csomitartó, kesztyűtartó + 2db új kulcs) lenne 22.900,- pénz.
Ez szerintem nem olyan vészes.
Esetleg van valakinek tapasztalata kulcskopás terén? Van más, olcsóbb megoldás ami hasonlóan jó?

Hanzsi
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.30 kedd, 12:56:42 írta Hanzsi » Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8694 Dátum: 2008.09.30 kedd, 13:09:01 »

Üdv mindenkinek!

Olvasom itt, hogy többek 300e km felett járnak. Ez nagyon jó. Nekem 225e van a gépben (legalábbis amiről tudomásom van Smiley ). Jelen helyzetben egyre aggasztóbb a kulcsaim és zárjaim állapota. Nagyon nehezen nyitja a kulcs a vezetőoldalt és a csomagtartót. Gyújtáskapcsolóban nincs gond. Kesztyűtartót 1/2 órás szenvedés kinyitni...
Tegnap pont a Ford szerviz felé jártam,  megkérdeztem mi a teendő. Azt mondták van felújítókészlet a zárakhoz, nem tom miket kicserélnek (gondolom zárbetét meg hozzá tartozó biz-baszok) és így kompletten (gyújtáskapcsoló, első két zár, csomitartó, kesztyűtartó + 2db új kulcs) lenne 22.900,- pénz.
Ez szerintem nem olyan vészes.
Esetleg van valakinek tapasztalata kulcskopás terén? Van más, olcsóbb megoldás ami hasonlóan jó?

Hanzsi

Ha benne van az új készlet rakass bele még egy távirányítós riasztót ami nyitogatja az ajtókat, így nem fog újra elkopni a kulcsod.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8695 Dátum: 2008.09.30 kedd, 14:58:12 »

Ha benne van az új készlet rakass bele még egy távirányítós riasztót ami nyitogatja az ajtókat, így nem fog újra elkopni a kulcsod.

Vagy, rakj bele most és nem kell cserélni a zárszettet.  eplus2  wave
A gyújtásé meg jó, azt írtad.
Kesztyűtartót minek zárni??
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8696 Dátum: 2008.09.30 kedd, 15:24:58 »

Vagy, rakj bele most és nem kell cserélni a zárszettet.  eplus2  wave
A gyújtásé meg jó, azt írtad.
Kesztyűtartót minek zárni??

Nem rossz ötlet!  worship

Keszkótartót általában nyaralásokkor szoktam zárni, ha valakinek kerül oda valamije és idegen helyen vagyunk. Máskor egyébként soha.
Éppen ezen tapasztaltam a rohamos romlást, tavaly elött semmi gond, tavaly már akadt kissé, idén alig bírtam kinyitni.
Meg is lepődtem.

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8697 Dátum: 2008.09.30 kedd, 18:41:00 »

Üdv mindenkinek!

Olvasom itt, hogy többek 300e km felett járnak. Ez nagyon jó. Nekem 225e van a gépben (legalábbis amiről tudomásom van Smiley ). Jelen helyzetben egyre aggasztóbb a kulcsaim és zárjaim állapota. Nagyon nehezen nyitja a kulcs a vezetőoldalt és a csomagtartót. Gyújtáskapcsolóban nincs gond. Kesztyűtartót 1/2 órás szenvedés kinyitni...
Tegnap pont a Ford szerviz felé jártam,  megkérdeztem mi a teendő. Azt mondták van felújítókészlet a zárakhoz, nem tom miket kicserélnek (gondolom zárbetét meg hozzá tartozó biz-baszok) és így kompletten (gyújtáskapcsoló, első két zár, csomitartó, kesztyűtartó + 2db új kulcs) lenne 22.900,- pénz.
Ez szerintem nem olyan vészes.
Esetleg van valakinek tapasztalata kulcskopás terén? Van más, olcsóbb megoldás ami hasonlóan jó?

Hanzsi


Lehet csak a kulcsfej kopott. A tartalékkulcs működtet mindent? lehet elég egy kulcsmásolás
Nálam volt komplett zárkészlet csere a fordmennyországos akcijóban Wink 1Ft volt az anyag Petrányiba csinálták a beszerelést - más is volt 5 tétel amit beépítettek még cakk pakk 15eFt melódíjára lealkudtam Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.30 kedd, 18:42:48 írta fusim » Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8698 Dátum: 2008.09.30 kedd, 18:59:15 »


Lehet csak a kulcsfej kopott. A tartalékkulcs működtet mindent? lehet elég egy kulcsmásolás
Nálam volt komplett zárkészlet csere a fordmennyországos akcijóban Wink 1Ft volt az anyag Petrányiba csinálták a beszerelést - más is volt 5 tétel amit beépítettek még cakk pakk 15eFt melódíjára lealkudtam Wink

HAli!

Sajna csak egyetlen kulcs volt, amikor megvettük az ótót. Gyorsan csináltattam egyet a kulcsmásolónál, de az sem az igazi, (mivel már a kissé kopottról készült) ezért is lenne jó a két vadi új kulcs.

Még meggondolom azé.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8699 Dátum: 2008.09.30 kedd, 21:26:21 »

Nem rossz ötlet!  worship

Keszkótartót általában nyaralásokkor szoktam zárni, ha valakinek kerül oda valamije és idegen helyen vagyunk. Máskor egyébként soha.
Éppen ezen tapasztaltam a rohamos romlást, tavaly elött semmi gond, tavaly már akadt kissé, idén alig bírtam kinyitni.
Meg is lepődtem.

Üdv: Hanzsi

Akkor lamelláztasd meg a gyújtáskapcsolót és ahhoz csináltass két új kulcsot.
Ez a legolcsóbb eljárás.
Na meg persze + a távcsocsós  okosság.  wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.