Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 00:01:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805100 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9000 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 13:54:51 »


Néha amikor keményebbet fékezek majd leveszem a lábam a pedálról és újra rálépek nem tudom benyomni csak kb 2 centit. Majd újra lelépek róla majd vissza akkor jó. Mi lehet a hiba?
Naplózva
kdani
Vendég
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 15:41:42 »

Van bennük elektromágnes,ha elromlanak nem lesz alapjárat akkor kukába velük és csere másikra.Max. telefújhatod WD40-nel,hogy kitakarítsa a koszt,de attól nem lesz jobb.

Szia! A gépemen szokott ingadozni az alapjárat két-háromszor fordulat leesik - magától gázfröccs - majd lefullad. Csak meleg motornál - amíg emelt alapjárat van semmi baja. Okozhatja ezt a fent említett két mágnesszelep?

KDani
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 16:07:43 »

Néha amikor keményebbet fékezek majd leveszem a lábam a pedálról és újra rálépek nem tudom benyomni csak kb 2 centit. Majd újra lelépek róla majd vissza akkor jó. Mi lehet a hiba?

Van ott valami levegő a rendszerben - körbe kéne légteleníteni mindig a leghosszabb csöves oldallal kezdve.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 16:09:13 »

Szia! A gépemen szokott ingadozni az alapjárat két-háromszor fordulat leesik - magától gázfröccs - majd lefullad. Csak meleg motornál - amíg emelt alapjárat van semmi baja. Okozhatja ezt a fent említett két mágnesszelep?

KDani

Ezt a hibát okozhatja a termosztátházon valamelyik hibás hőfok jeladó is. Nekem is volt ilyen baj - kicseréltem az alapjárati motort meg ami volt nem javult meg. Végül a termosztát jeladó csere segített
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 18:23:21 »

Sziasztok!

A gyári Motorcraft gyertyáknál a hézagot mennyire kell beállítani?
Köszi!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 18:42:36 »

Sziasztok!

A gyári Motorcraft gyertyáknál a hézagot mennyire kell beállítani?
Köszi!

"Ha hegyes a középső elektroda akkor 1mm ha hengeres akkor 1.3 "
by Fusim
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 18:47:42 »

Köszi szépen! worship Wink
Naplózva
kdani
Vendég
« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 19:00:06 »

Ezt a hibát okozhatja a termosztátházon valamelyik hibás hőfok jeladó is. Nekem is volt ilyen baj - kicseréltem az alapjárati motort meg ami volt nem javult meg. Végül a termosztát jeladó csere segített

Akkor nő a lehetőségek száma help pedig már beszereztem a gyertyacseréhez szükséges dolgokat... De hát az amúgy sem árt ha használtautót vesz az ember. Ha nem oldja meg a dolgot akkor jöhet a termosztát csere, lambdaszonda és a  falbav
Köszi a segítséget worship

Kdani
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2008.11.13 csütörtök, 19:00:40 »

"Ha hegyes a középső elektroda akkor 1mm ha hengeres akkor 1.3 "
by Fusim

Respect! Annyit még hozzá szoktam tenni, hogy a hengeresnél a hézagot le lehet vinni 1.2 vagy akár 1.1 re is - jobban megy.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2008.11.14 péntek, 07:13:43 »

Sziasztok!

Kicseréltem a fényszóró üveget vésett-re.
Most mindenfelé világít a lámpa.Valaki cserélt már innen vésett üvegre?
Csak ki kell venni a prizmát meg feltenni a régi üveg helyett a vésett üveget és ok minden?Nekem
még a h1-es rendszerű lámpa van.

El kell vinni ilyenkor beállíttatni a lámpákat?

Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2008.11.14 péntek, 08:13:14 »


El kell vinni ilyenkor beállíttatni a lámpákat?

Köszi!

Mindenképpen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2008.11.14 péntek, 09:32:45 »

Sziasztok!

Kicseréltem a fényszóró üveget vésett-re.
Most mindenfelé világít a lámpa.Valaki cserélt már innen vésett üvegre?
Csak ki kell venni a prizmát meg feltenni a régi üveg helyett a vésett üveget és ok minden?Nekem
még a h1-es rendszerű lámpa van.

El kell vinni ilyenkor beállíttatni a lámpákat?

Köszi!

Beállíttatod és jó lesz!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2008.11.14 péntek, 20:00:05 »

Nos érdekes helyzet állt elő.

Ma jötem rá hogy amit nekem vésett üveg címén hoztak,az valójában a régi prizmás rendszerű üveg.
Ma elmentem és vettem prizmát,mert rájöttem hogy így vadonatújban jobban tetszik a régi üveg mintája.
A cromaxnál azt mondták hogy uv mentes izzo kell és akkor nem sárgul be a prizma.

A gond csak az hogy már felkerültek az általam vésett üvegnek hitt üvegek,ezért vihetem újra a szerelőhöz hogy betegye a prizmákat.
de nem baj,mert mást is csinál.Utánna pedig beállíttatom a fényszórókat
Mint tudjátok 2 hónapja találkoztam egy őzikével:-((
1 hete elkezdett szépülni a drágám és azt tervezem hogy tavaszra teljes mértékben elkészítem az általm megálmodott
szolid sportos külsőt Wink.....



Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2008.11.14 péntek, 20:47:27 »

Nos érdekes helyzet állt elő.

Ma jötem rá hogy amit nekem vésett üveg címén hoztak,az valójában a régi prizmás rendszerű üveg.
Ma elmentem és vettem prizmát,mert rájöttem hogy így vadonatújban jobban tetszik a régi üveg mintája.
A cromaxnál azt mondták hogy uv mentes izzo kell és akkor nem sárgul be a prizma.

A gond csak az hogy már felkerültek az általam vésett üvegnek hitt üvegek,ezért vihetem újra a szerelőhöz hogy betegye a prizmákat.
de nem baj,mert mást is csinál.Utánna pedig beállíttatom a fényszórókat
Mint tudjátok 2 hónapja találkoztam egy őzikével:-((
1 hete elkezdett szépülni a drágám és azt tervezem hogy tavaszra teljes mértékben elkészítem az általm megálmodott
szolid sportos külsőt Wink.....
hzmmm ... egy képet dobhatnál róla
féláron megveszem Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2008.11.14 péntek, 22:10:14 »


A cromaxnál azt mondták hogy uv mentes izzo kell és akkor nem sárgul be a prizma.


És napsugárzás UV-jét, hogy szűröd ki?
Vésett üveg, és örök életű lesz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2008.11.15 szombat, 06:55:22 »

Sziasztok!

Kicseréltem a fényszóró üveget vésett-re.
Most mindenfelé világít a lámpa.Valaki cserélt már innen vésett üvegre?
Csak ki kell venni a prizmát meg feltenni a régi üveg helyett a vésett üveget és ok minden?Nekem
még a h1-es rendszerű lámpa van.

El kell vinni ilyenkor beállíttatni a lámpákat?

Köszi!

Ez a vésett üveg dolog egy kicsit sántít, ugyanis fényerőd lesz bőven, de annak a lámpának a foncsora is más, tehát szép képet sosem fog mutatni. Különben meg mi van ha 6 év alatt besárgul ez is. majd az új gazda vesz bele másikat. a napfény uv-je meg nam 5 cm-ről megy rá. tényleg sokat számít az izzó
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2008.11.15 szombat, 08:23:51 »

Ez a vésett üveg dolog egy kicsit sántít, ugyanis fényerőd lesz bőven, de annak a lámpának a foncsora is más, tehát szép képet sosem fog mutatni. Különben meg mi van ha 6 év alatt besárgul ez is. majd az új gazda vesz bele másikat. a napfény uv-je meg nam 5 cm-ről megy rá. tényleg sokat számít az izzó

6 év? Mi bírja eddig? Már fél év múlva xarabbul fog látni... És ha nem lesz szép a kép, amit világít... De nem vakít, és mégis látni fog vele...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2008.11.15 szombat, 09:27:01 »

Nos érdekes helyzet állt elő.

Ma jötem rá hogy amit nekem vésett üveg címén hoztak,az valójában a régi prizmás rendszerű üveg.
Ma elmentem és vettem prizmát,mert rájöttem hogy így vadonatújban jobban tetszik a régi üveg mintája.
A cromaxnál azt mondták hogy uv mentes izzo kell és akkor nem sárgul be a prizma.

A gond csak az hogy már felkerültek az általam vésett üvegnek hitt üvegek,ezért vihetem újra a szerelőhöz hogy betegye a prizmákat.
de nem baj,mert mást is csinál.Utánna pedig beállíttatom a fényszórókat
Mint tudjátok 2 hónapja találkoztam egy őzikével:-((
1 hete elkezdett szépülni a drágám és azt tervezem hogy tavaszra teljes mértékben elkészítem az általm megálmodott
szolid sportos külsőt Wink.....




Hali!Néha tegyél fel képeket és némi ismertetőt a projekt állásáról!Én most vacilálok azon,hogy-tekintettel a gazdasági helyzetre és arra,hogy a bankok nagyon szemét módon adnak kölcsönt-töröljem-e v6 vásárlást és nekifogjak a mostani autó átalakításának saját ízlésre.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2008.11.15 szombat, 13:21:04 »

6 év? Mi bírja eddig? Már fél év múlva xarabbul fog látni... És ha nem lesz szép a kép, amit világít... De nem vakít, és mégis látni fog vele...

ha nem tescos izzót használ, nem fog tönkremenni hamar. nekem is már egy ideje jó. ha nincs rendes képe akkor meg fényerő hiába van ha nem az utat világítja
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9019 Dátum: 2008.11.15 szombat, 15:21:53 »

No, most akkor ez a vésett üveg vs. nem vésett üveg pontosan hogyan van? Mert én is megrendeltem, és már meg is jöttek a vésett üvegek. Csak beépítésre várnak. A fényszóróm viszont a régi, műanyag prizmás. Ami olyan sárga már, mintha két mécses pislákolna elől. Szó szerint semmit nem látok tompítottal. Ha most kivágom a sárga műanyagot és berakom a vésett burát akkor meg nem az utat fogja világítani? Mer' akkor ott vagyok ahol a part szakad. Ha valaki túl van már egy ilyen cserén, írja meg a tapasztalatait, hogy mehet ez a fajta csere vagy inkább cserélgessek műanyagot pár évente...

Hálás köszi:

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2008.11.15 szombat, 15:41:41 »

No, most akkor ez a vésett üveg vs. nem vésett üveg pontosan hogyan van? Mert én is megrendeltem, és már meg is jöttek a vésett üvegek. Csak beépítésre várnak. A fényszóróm viszont a régi, műanyag prizmás. Ami olyan sárga már, mintha két mécses pislákolna elől. Szó szerint semmit nem látok tompítottal. Ha most kivágom a sárga műanyagot és berakom a vésett burát akkor meg nem az utat fogja világítani? Mer' akkor ott vagyok ahol a part szakad. Ha valaki túl van már egy ilyen cserén, írja meg a tapasztalatait, hogy mehet ez a fajta csere vagy inkább cserélgessek műanyagot pár évente...

Hálás köszi:

Hanzsi

Le kell venni a lököst - úgy a leg1szerűbb a lámpasort kiszedni. Autószerelőddel leszedeted a lököst - félreállítod a gépet a műhelynél és kiveszed a lámpasort, hazaviszed - legjobb meleg szobában csinálni ilyen időben a műanyag törhet.
Megvárod még felmelegedett a lámpasor, lepattintod a fém kapcsokat, az üveget lefeszegeted egy műanyag-gumi jégkaparóval. Megmented a gyári szigetelő gumit - leszilikonozod. Kiszeded a prizmákat és száraz mikrószálas ronggyal kipucolod  a foncsort - semmi vegyszer víz nem kell megmarhatja. A gyári gumival felszereled az új üvegeket - a szivacsos cuccot lekaparod amit ráraktak az nem jó nem kell. Visszaviszed a lámpasort a műhelybe, beszereled és feldobja szerelőd a lököst. Beállíttatod a lámpát és jól fog világítani.
Nekem 2 éve utólagos Xenon van prizmával a plexi kb 5 éves és eddig csak kicsit sárgult. Izzós korszakban tungstram megalight +30% os H1 volt benne.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2008.11.15 szombat, 16:20:20 »

Le kell venni a lököst - úgy a leg1szerűbb a lámpasort kiszedni. Autószerelőddel leszedeted a lököst - félreállítod a gépet a műhelynél és kiveszed a lámpasort, hazaviszed - legjobb meleg szobában csinálni ilyen időben a műanyag törhet.
Megvárod még felmelegedett a lámpasor, lepattintod a fém kapcsokat, az üveget lefeszegeted egy műanyag-gumi jégkaparóval. Megmented a gyári szigetelő gumit - leszilikonozod. Kiszeded a prizmákat és száraz mikrószálas ronggyal kipucolod  a foncsort - semmi vegyszer víz nem kell megmarhatja. A gyári gumival felszereled az új üvegeket - a szivacsos cuccot lekaparod amit ráraktak az nem jó nem kell. Visszaviszed a lámpasort a műhelybe, beszereled és feldobja szerelőd a lököst. Beállíttatod a lámpát és jól fog világítani.
Nekem 2 éve utólagos Xenon van prizmával a plexi kb 5 éves és eddig csak kicsit sárgult. Izzós korszakban tungstram megalight +30% os H1 volt benne.

Köszi fusim a választ.

Tehát akkor nyugodtan mehet a prizma a kukába, a vésett üveg meg fel a helyére. Egy apróságot nem értek csak. Milyen szivacsos cuccot kell lekaparni honnan? Az újról?

Látom online vagy még, és tudom hogy otthon vagy nagyon Mondeo témában. Egy gyors kérdésem lenne még. Kormányművet cseréltek a gépben és most az egyik irányba 1 és 1/4-et lehet tekerni kb, a másik irányba meg 1 és 3/4-et. Szerintem ez így nem van túl jól, mert úgy emlékszem, hogy kb. másfél másfél a normális mindkét irányba. A futóművet beállították, egyenesen megy ha középen van a kormány. Kérdeném, hogy elrontottak valamit, és lehet e ezt orvosolni? Mert a szerelőm szerint így volt középen, és nem nagyon akart hozzányúlni. Olvastam az Etzold könyvben, hogy ha 30 foknál nagyobb a kormánydőlés egyenesben akkor a kormányorsón kell áttenni valahogy. A futómű beállítása előtt kb. 40-45 fok volt a kormány dőlése egyenesben. De szerintem nem tették át, csak az összekötőn machináltak. Ami ugye ennél a foknál nem túl jó. Ebben kérem tanácsodat, vagy bárki másét is ha van valami ötlete. Remélem érthető voltam.

Köszönettel: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2008.11.15 szombat, 16:41:58 »

Hali!Néha tegyél fel képeket és némi ismertetőt a projekt állásáról!Én most vacilálok azon,hogy-tekintettel a gazdasági helyzetre és arra,hogy a bankok nagyon szemét módon adnak kölcsönt-töröljem-e v6 vásárlást és nekifogjak a mostani autó átalakításának saját ízlésre.


Majd most már rendben lesz a kicsike meg a fékeim is és fogok menni a talikra a Lurdy-hoz Wink

-Én amíg csak bírom teszek mindenféle válságra.Az én személyes nézetem hogy egyetlen egyszer élek és
egyetlen olyan dolog van,ami a szenvedélyem és igazán boldoggá tesz:Az autóim!
Nem mondok le róluk. worship
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2008.11.15 szombat, 16:55:52 »


Majd most már rendben lesz a kicsike meg a fékeim is és fogok menni a talikra a Lurdy-hoz Wink

-Én amíg csak bírom teszek mindenféle válságra.Az én személyes nézetem hogy egyetlen egyszer élek és
egyetlen olyan dolog van,ami a szenvedélyem és igazán boldoggá tesz:Az autóim!
Nem mondok le róluk. worship
felkerül akkor az üveg vagy marad a prizma?
ha nem kell az üveg, tényleg megveszem
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2008.11.15 szombat, 17:21:28 »

felkerül akkor az üveg vagy marad a prizma?
ha nem kell az üveg, tényleg megveszem

Kicsit félre értetted,amit írtam Wink
Nekem kellet egy komplett jobb lámpa mert az őzike elintézte.
Tehát van egy jobb oldali full új lámpám vésetlen üveggel.
+

Megrendeltem 2 általam vésett üvegnek hitt üveget.
Ezek ugyebár mint kiderült vésetlen üvegek.
Ezeket az üvegeket már felraktam,mert esztétikusabb ha a 2 lámpán egyszerre van kicserélve.
 de vettem 2 prizmát és és azok is be lesznek rakva.
Magyarul maradok a prizmás megoldásnál.Nekem jobban tetszik az üveg mintája.

=van 1db jobb oldali vadonatúj prizmás lámpához való üvegem. Wink
de gondolom csak a jobb oldal nem kell neked..
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2008.11.15 szombat, 17:29:58 »

Kicsit félre értetted,amit írtam Wink
Nekem kellet egy komplett jobb lámpa mert az őzike elintézte.
Tehát van egy jobb oldali full új lámpám vésetlen üveggel.
+

Megrendeltem 2 általam vésett üvegnek hitt üveget.
Ezek ugyebár mint kiderült vésetlen üvegek.
Ezeket az üvegeket már felraktam,mert esztétikusabb ha a 2 lámpán egyszerre van kicserélve.
 de vettem 2 prizmát és és azok is be lesznek rakva.
Magyarul maradok a prizmás megoldásnál.Nekem jobban tetszik az üveg mintája.

=van 1db jobb oldali vadonatúj prizmás lámpához való üvegem. Wink




Ja és a bal oldali lámpának is megvan az üvegje(vésetlen) de az ugyebár nem új
de gondolom csak a jobb oldal nem kell neked..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2008.11.15 szombat, 17:42:39 »

ja, az őzikés történetről lemaradtam Smiley
balhoz nincs prizmád se, ami nem sárga?

privátban küldj egy árat
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2008.11.15 szombat, 18:56:19 »

Köszi fusim a választ.

Tehát akkor nyugodtan mehet a prizma a kukába, a vésett üveg meg fel a helyére. Egy apróságot nem értek csak. Milyen szivacsos cuccot kell lekaparni honnan? Az újról?

Látom online vagy még, és tudom hogy otthon vagy nagyon Mondeo témában. Egy gyors kérdésem lenne még. Kormányművet cseréltek a gépben és most az egyik irányba 1 és 1/4-et lehet tekerni kb, a másik irányba meg 1 és 3/4-et. Szerintem ez így nem van túl jól, mert úgy emlékszem, hogy kb. másfél másfél a normális mindkét irányba. A futóművet beállították, egyenesen megy ha középen van a kormány. Kérdeném, hogy elrontottak valamit, és lehet e ezt orvosolni? Mert a szerelőm szerint így volt középen, és nem nagyon akart hozzányúlni. Olvastam az Etzold könyvben, hogy ha 30 foknál nagyobb a kormánydőlés egyenesben akkor a kormányorsón kell áttenni valahogy. A futómű beállítása előtt kb. 40-45 fok volt a kormány dőlése egyenesben. De szerintem nem tették át, csak az összekötőn machináltak. Ami ugye ennél a foknál nem túl jó. Ebben kérem tanácsodat, vagy bárki másét is ha van valami ötlete. Remélem érthető voltam.

Köszönettel: Hanzsi

Az új üvegen van szivacsos szigetelés körbe a szélen az vacak le kell szedni.
A kormány rúd maga egy hatlapú, lehet trükközni a kormánykerékkel átteszed de az+- 60 fok lesz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2008.11.15 szombat, 19:02:40 »

Prizmát ki lehet cserélni a lökös levétele nélkül. Lépések a következők. Ki kell szedni a közéső rácsot és az indexeket oldalt. Le kell pattintani a fém klipszeket fent és oldalt (középen).
Óvatosan szét kell választani az üveget és a házat - a lentebb írt műanyag gumi jégkaparóval - az a trapéz alakú általános 50Ft os tökéletes a célra. Nagyon lassan fog elengedni a cucc türelem kell hozzá. Ha sikerült kb 3-4 centit elemelni az üveget ki lehet venni a régi prizmát és be lehet ügyeskedni az újat. Klipszeket visszarakni, rács, index be és lehet világítani. 15perc parkolóba ház előtt világosban persze
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2008.11.15 szombat, 19:10:33 »

Köszi Fusim!Akkor lehet megcsinélom holnap Wink
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2008.11.15 szombat, 19:12:48 »

Az új üvegen van szivacsos szigetelés körbe a szélen az vacak le kell szedni.
A kormány rúd maga egy hatlapú, lehet trükközni a kormánykerékkel átteszed de az+- 60 fok lesz

Köszönöm.

Amit én rendeltem üveg arra hál' Istennek nincs ráragasztva, csak mellékelték. Így má' értem.

A kormánynál akkor ha átteszem az már kicsit sok lehet. De ez szerintem akkor sem oké, hogy jóval többet forog az egyik irányba mint a másikba.
Nem szeretném így használni. Ráadásul amelyik irányba 1 és 3/4-et fordul a végén iszonyatos hangot ad.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2008.11.15 szombat, 19:17:22 »

Köszönöm.

Amit én rendeltem üveg arra hál' Istennek nincs ráragasztva, csak mellékelték. Így má' értem.

A kormánynál akkor ha átteszem az már kicsit sok lehet. De ez szerintem akkor sem oké, hogy jóval többet forog az egyik irányba mint a másikba.
Nem szeretném így használni. Ráadásul amelyik irányba 1 és 3/4-et fordul a végén iszonyatos hangot ad.

Hanzsi

Az oszlop alján is van egy csukló azt még nem bontottam meg lehet ott 30 fokonként vagy sűrűbben is át lehet tenni. A csúnya hangot lehet a kormány alatt az átvezető spirál adja (duda lufi kábeldob) az elszakadhat de lehet tekerni rajta ha kiszeded. Kormánybőrözés cikk a mondeo.hu tuning alatt megleshető
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2008.11.15 szombat, 19:21:09 »

Az oszlop alján is van egy csukló azt még nem bontottam meg lehet ott 30 fokonként vagy sűrűbben is át lehet tenni. A csúnya hangot lehet a kormány alatt az átvezető spirál adja (duda lufi kábeldob) az elszakadhat de lehet tekerni rajta ha kiszeded. Kormánybőrözés cikk a mondeo.hu tuning alatt megleshető

Rendben, köszönöm mégegyszer.

Üdv!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2008.11.15 szombat, 21:56:00 »

hzmmm ... egy képet dobhatnál róla
féláron megveszem Smiley

Az őzikét?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2008.11.15 szombat, 22:00:39 »

Az őzikét?
az a sztori nekem kimaradt, mint közben rájöttem Smiley
de az őz is jöhet, ha fel van dolgozva kockákra  eplus2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2008.11.15 szombat, 22:05:27 »

Az új üvegen van szivacsos szigetelés körbe a szélen az vacak le kell szedni.
A kormány rúd maga egy hatlapú, lehet trükközni a kormánykerékkel átteszed de az+- 60 fok lesz

ha 1el odébb teszik a kormánykereket akkor nem 45°ot kellett volna a tolórúdnál trükközni, hanem csak 15°ot ... az már pont kihozta volna a két oldalra tekergetés külömbségét. az a lényeg, h mind2 irányba egyforma fordítási lehetőségnek kell lennie. ha nem így van akkor a kormánymű nincs középállásban.

45°nál, és ekkora fordító eltérésnél már illik a kereket odébbrakni. lentebb viszont asszem 3szög a csatlakozás és 1 hardytárcsa. a hardyt 180°al lehet pakolászni, a 3szöget pedig 120°al (de az talán csak 1féleképpen megy össze fejvakaras).
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.15 szombat, 22:07:46 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2008.11.15 szombat, 22:09:08 »

ha nem tescos izzót használ, nem fog tönkremenni hamar. nekem is már egy ideje jó. ha nincs rendes képe akkor meg fényerő hiába van ha nem az utat világítja

Nincs értelme ezen vitázni! Az enyémen is cseréltem vésettre, és a Bátyámén is! Mindkettő tökéletesen be lett állítva. Nem vakított, és úgy világított, mint egy rendes autón!!!!!!!!!!!!!!
Nekem csak a tecsós égők jöttek be. Sokfélét kipróbáltam egyik sem bírta ki 2 hónapnál tovább(tungsram, stb). A tecsós olcsó volt, jól világított, és kibírta több, mint egy évig, vagy tovább......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2008.11.15 szombat, 22:13:50 »

Köszi fusim a választ.

Tehát akkor nyugodtan mehet a prizma a kukába, a vésett üveg meg fel a helyére. Egy apróságot nem értek csak. Milyen szivacsos cuccot kell lekaparni honnan? Az újról?

Látom online vagy még, és tudom hogy otthon vagy nagyon Mondeo témában. Egy gyors kérdésem lenne még. Kormányművet cseréltek a gépben és most az egyik irányba 1 és 1/4-et lehet tekerni kb, a másik irányba meg 1 és 3/4-et. Szerintem ez így nem van túl jól, mert úgy emlékszem, hogy kb. másfél másfél a normális mindkét irányba. A futóművet beállították, egyenesen megy ha középen van a kormány. Kérdeném, hogy elrontottak valamit, és lehet e ezt orvosolni? Mert a szerelőm szerint így volt középen, és nem nagyon akart hozzányúlni. Olvastam az Etzold könyvben, hogy ha 30 foknál nagyobb a kormánydőlés egyenesben akkor a kormányorsón kell áttenni valahogy. A futómű beállítása előtt kb. 40-45 fok volt a kormány dőlése egyenesben. De szerintem nem tették át, csak az összekötőn machináltak. Ami ugye ennél a foknál nem túl jó. Ebben kérem tanácsodat, vagy bárki másét is ha van valami ötlete. Remélem érthető voltam.

Köszönettel: Hanzsi

Prizma kukába!

Ahogy Tsory is írta a kormánykereket rakták fel korábban rosszul! Azt kell tenni, hogy úgy beállítani, hogy mindkét irányba ugyan annyit tekerhesd (kormány leszed, elteker a többet tekerhető irányába 1/4 fordulatot, majd vissza a helyére), és ezek után kell a futóművet állítani. Most csináltam ezt végig a Fiestánkon! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 00:13:41 »

Köszönöm uraim a jó tanácsokat!  worship

Mindenképpen meg fogom mihamarább csináltatni, hogy az én legkedvesebb ótókám tökéletes legyen...  nyes
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:10:54 »

Na szóval. Nyikorog valami az autóban. Ékszíjra gynakodtam. Szerintem ez csak félog igaz, mert a hang onnan jön, de a szíj oké. Valmi csapágyas hang. Generátorszíj feszítő, vagy mi lehet? Kb mennyibe kerülhet. Nasgyautónál, vagy cromasxnál? Nagyautó honlapját nem találom. Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:14:05 »

Na szóval. Nyikorog valami az autóban. Ékszíjra gynakodtam. Szerintem ez csak félog igaz, mert a hang onnan jön, de a szíj oké. Valmi csapágyas hang. Generátorszíj feszítő, vagy mi lehet? Kb mennyibe kerülhet. Nasgyautónál, vagy cromasxnál? Nagyautó honlapját nem találom. Köszönöm a segítséget előre is.

a nagyautós árakról simán tudsz érdeklődni ITT !!! elsőkézből.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:16:19 »

Na szóval. Nyikorog valami az autóban. Ékszíjra gynakodtam. Szerintem ez csak félog igaz, mert a hang onnan jön, de a szíj oké. Valmi csapágyas hang. Generátorszíj feszítő, vagy mi lehet? Kb mennyibe kerülhet. Nasgyautónál, vagy cromasxnál? Nagyautó honlapját nem találom. Köszönöm a segítséget előre is.

Előfordulhat, nekem is attol zörgött. nyikorgó, de vékony hang volt. generátor feszítő volt nekem
Bemész egy csapágyboltba, és kérsz SKF 6203 számú csapágyat. leszeded a feszítőt, régit kiütöd, újat be, és kb 1300 ft-ból megúsztad. Ha műanyag szimeringest veszel akkor 1700

Amúgy cromax 15-ért ad újat komplett
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.16 vasárnap, 13:18:37 írta GinJoy » Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:21:11 »

Előfordulhat, nekem is attol zörgött. nyikorgó, de vékony hang volt. generátor feszítő volt nekem
Bemész egy csapágyboltba, és kérsz SKF 6203 számú csapágyat. leszeded a feszítőt, régit kiütöd, újat be, és kb 1300 ft-ból megúsztad. Ha műanyag szimeringest veszel akkor 1700

Amúgy cromax 15-ért ad újat komplett
2.0 benzineshez is jó az?
 Remélem én is megúszom ennyivel. CSak én nem szerelem, mert az sokba kerül.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:26:12 »

2.0 benzineshez is jó az?
 Remélem én is megúszom ennyivel. CSak én nem szerelem, mert az sokba kerül.

Hát annak nem biztos, hogy pont az a száma, de kiveszed, és utána veszel másikat. Viszont kompletten a benzinesé drágább
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:28:58 »

sőt abba kisebb csapágy van az biztos. viszont a benzinesbe egy szíj van mindenhez nem?
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:37:38 »

sőt abba kisebb csapágy van az biztos. viszont a benzinesbe egy szíj van mindenhez nem?
De. Ez jót jelent, vagy rossszat?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:46:13 »

De. Ez jót jelent, vagy rossszat?

hát, hogy biztos az a görgő az?
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:48:19 »

hát, hogy biztos az a görgő az?

Nem biztos, csak mi lehet még?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:50:09 »

Nem biztos, csak mi lehet még?


hát az összes többi is abba a körbe van kötve. pl szervó, klíma
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:50:43 »

Nem biztos, csak mi lehet még?

egyszer nekem is hasonló hangokat adott a technika egy öreg szaki valami sprével sajnos nem tudom a nevét oda fisszentett egy keveset a szíjra és meg szünt a hang.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.