Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 07:26:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4805613 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:53:01 »

egyszer nekem is hasonló hangokat adott a technika egy öreg szaki valami sprével sajnos nem tudom a nevét oda fisszentett egy keveset a szíjra és meg szünt a hang.
apropó. azóta csinálja amíóta nyirkosabb az idő?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:57:56 »

apropó. azóta csinálja amíóta nyirkosabb az idő?
Igen a héten kezdődött. Sprével én is fújtam, de semmi. Bár lehet  rossz spray-val adtam neki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:58:48 »

Na szóval. Nyikorog valami az autóban. Ékszíjra gynakodtam. Szerintem ez csak félog igaz, mert a hang onnan jön, de a szíj oké. Valmi csapágyas hang. Generátorszíj feszítő, vagy mi lehet? Kb mennyibe kerülhet. Nasgyautónál, vagy cromasxnál? Nagyautó honlapját nem találom. Köszönöm a segítséget előre is.

Szappan. Persze a kezedre vigyázz... amúgy van  direkt olyan spré, amit erre való. Gondolom, glicerin tartalmú.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 13:59:33 »

Igen a héten kezdődött. Sprével én is fújtam, de semmi. Bár lehet  rossz spray-val adtam neki.
pedig akkor szerintem jó sprével kéne és megjavul.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 14:02:09 »

pedig akkor szerintem jó sprével kéne és megjavul.
Egyébként azért gondolok csapágyra, mert meleg motornál is nyekereg. Vagy ez nem jelent semmit?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 14:05:25 »

Egyébként azért gondolok csapágyra, mert meleg motornál is nyekereg. Vagy ez nem jelent semmit?
azt könnyen megtudod állapitani: álló motornál meg mozgatod ha lötyög akkor csapágy. de minden fordulaton nyikorog? mert ha csapágy akkor egy adott fordulaton el hallgat
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 14:13:59 »

azt könnyen megtudod állapitani: álló motornál meg mozgatod ha lötyög akkor csapágy. de minden fordulaton nyikorog? mert ha csapágy akkor egy adott fordulaton el hallgat
Én úgy hallom, hogy minden fordulaton, 4500ford/perc ott már csak motort hallom vigyor3
De komolyan mindenhol halolo9m a nyikorgást, de nehezen tudom elkülöníteni, már a motorzajtól menetközben.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 17:22:00 »

Én úgy hallom, hogy minden fordulaton, 4500ford/perc ott már csak motort hallom vigyor3
De komolyan mindenhol halolo9m a nyikorgást, de nehezen tudom elkülöníteni, már a motorzajtól menetközben.
ugy tudod meg hallgatni hogy üresbe rakod behuzod a kéziféket és valakit megkérsz hogy finoman nyomja a gázpedált de óvatossan lassan te meg oda mész a kocsihoz lőre és meg hallgatod.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 18:43:27 »

Sziasztok!

Ma betettem sikeresen a lámpába a prizmákat és kicseréltem a légszűrőt és a pollenszűrőt.
Örülök neki,hogy sikerült Wink

Azt szeretném megtudni,hogy a benzinszűrő hol található és hogyan kell cserélni?
Köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2008.11.16 vasárnap, 19:28:47 »

Sziasztok!

Ma betettem sikeresen a lámpába a prizmákat és kicseréltem a légszűrőt és a pollenszűrőt.
Örülök neki,hogy sikerült Wink

Azt szeretném megtudni,hogy a benzinszűrő hol található és hogyan kell cserélni?
Köszi!

 eljen

Benzinszűrő a jobb hátsó kerék mögött az alvázra van csavarozva. Műanyag gyorscsatik rögzítik a csövet, jól meg kell tisztogatni és benyomás után lehúzható.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 09:11:05 »

elkuldve

Megjött köszi mindjárt olvasgatok  worship
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 16:14:33 »

eljen

Benzinszűrő a jobb hátsó kerék mögött az alvázra van csavarozva. Műanyag gyorscsatik rögzítik a csövet, jól meg kell tisztogatni és benyomás után lehúzható.





Köszi Fusim!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy a szellőző rendszer kapcsolóinak(hőérséklet,ventillátor,fújás iránya)izzóit hogyan kell cserélni?
A hőmérséklet állító kapcsolóm világítása kiment.Nekem nincs még bent fejegység ezért gondolom könnyebb a dolgom.
Csak be kell nyulnom és lehúzni a csatlakozóját hátul,vagy hogyan van ezeknél az izzó elhelyezve?

Köszönöm!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 16:35:55 »





Köszi Fusim!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy a szellőző rendszer kapcsolóinak(hőérséklet,ventillátor,fújás iránya)izzóit hogyan kell cserélni?
A hőmérséklet állító kapcsolóm világítása kiment.Nekem nincs még bent fejegység ezért gondolom könnyebb a dolgom.
Csak be kell nyulnom és lehúzni a csatlakozóját hátul,vagy hogyan van ezeknél az izzó elhelyezve?

Köszönöm!

A hamutartónál van 2 csavar kupakkal azokat ki kell szedni. Kormány legyen max fent és kihúzva. Ki kell szedni a rádió kereteket ha vannak - kazettatartót pakoló rekeszt. Körberagasztani a műanyag keretet fent szigszalaggal - ne sérüljön - és szintén fent a szélén 3 helyen be kell piszkálni vékony csavarhúzóval a bolhákat kiakasztani - nem könnyű - közbe húzni kifele óvatosan. Ha kiakadt mind a 3 bolha fel kell emelni és kibuktatni. Alul a hamutartó fülekre vigyázni nehogy letörjenek. Tükörállító gombot kikötni és kint van. A fűtéspanelt fent 2 bolha és 2 csavar tartja. Kiszeded a csavarokat és a bolhákat kiakasztod a fenti módszerrel. 2 vagy 3 Ford tokos izzó lesz a panelbe becsavarva hátul - ugyanaz mint kilométerórába- MKI esetén persze. MKII nél a módszer hasonló a rádiónál oldalt vannak + csavarok azokat ki kell szedni -  izzók változtak.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2008.11.18 kedd, 00:58:20 »

Sziasztok!

Ma betettem sikeresen a lámpába a prizmákat és kicseréltem a légszűrőt és a pollenszűrőt.
Örülök neki,hogy sikerült Wink

Azt szeretném megtudni,hogy a benzinszűrő hol található és hogyan kell cserélni?
Köszi!

Mázlista!!

Én kicsit sz@rul jártam a pollenszűrő cserével. Másnapra sikeresen megrepedt abban a sarokban a szélvédőm és lett egy 10cm-es csík. Mehettem javíttatni így többe került, mintha szerelővel cseréltettem volna és még van egy repedt,de javított szélvédőm is  rinya

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2008.11.18 kedd, 06:28:42 »

Mázlista!!

Én kicsit sz@rul jártam a pollenszűrő cserével. Másnapra sikeresen megrepedt abban a sarokban a szélvédőm és lett egy 10cm-es csík. Mehettem javíttatni így többe került, mintha szerelővel cseréltettem volna és még van egy repedt,de javított szélvédőm is  rinya
és mitől?
csak úgy nem reped el
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:21:27 »

és mitől?
csak úgy nem reped el

Túlhúzta a műanyag takarólemez csavarját....... A meghúzáskor még nem reped el, csak az első buckánál...... wow1
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:25:42 »

Túlhúzta a műanyag takarólemez csavarját....... A meghúzáskor még nem reped el, csak az első buckánál...... wow1

A szélterelő alatt maradt kosz, kavics becsípte és repesztett - a csavarok tiplisek, annyira nem feszítenek. Pollencserénél ki kell takarítani a környéket meg lemosni a szélvédő szélét a műanyag fedelet mindent.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:10:18 »

Mázlista!!

Én kicsit sz@rul jártam a pollenszűrő cserével. Másnapra sikeresen megrepedt abban a sarokban a szélvédőm és lett egy 10cm-es csík. Mehettem javíttatni így többe került, mintha szerelővel cseréltettem volna és még van egy repedt,de javított szélvédőm is  rinya




dehát hogyan történt,hogy megrepedt a szálvédő?
nekem ott volt a lap-top és úgy néztem hogy hogyan kell cserélni Wink
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2008.11.18 kedd, 13:16:27 »

No, most akkor ez a vésett üveg vs. nem vésett üveg pontosan hogyan van? Mert én is megrendeltem, és már meg is jöttek a vésett üvegek. Csak beépítésre várnak. A fényszóróm viszont a régi, műanyag prizmás. Ami olyan sárga már, mintha két mécses pislákolna elől. Szó szerint semmit nem látok tompítottal. Ha most kivágom a sárga műanyagot és berakom a vésett burát akkor meg nem az utat fogja világítani? Mer' akkor ott vagyok ahol a part szakad. Ha valaki túl van már egy ilyen cserén, írja meg a tapasztalatait, hogy mehet ez a fajta csere vagy inkább cserélgessek műanyagot pár évente...

Hálás köszi:

Hanzsi

szia!
én először kivettem a prizmát, de annyira vakított, hogy teljesen le kellett buktatni a lámpatestet, majd megvettem a vésett üvegeket, sokat javult a helyzet, de nem vagyok vele megelégedve teljesen...viszont jól néz ki
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2008.11.19 szerda, 00:01:56 »

szia!
én először kivettem a prizmát, de annyira vakított, hogy teljesen le kellett buktatni a lámpatestet, majd megvettem a vésett üvegeket, sokat javult a helyzet, de nem vagyok vele megelégedve teljesen...viszont jól néz ki


Ha kiveszed a prizmát akkor teljesen használhatatlan a lámpa képe és mindenfelé világít.Viszont
ha felteszed a vésett üveget akkor természetesen nem kell prizma,de amíg nem veszio meg az ember a vésett üveget,addig nem szabad kivenni a prizmát,mert az alakítja ki a lámpafény képét...    Friss tapasztalat
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2008.11.20 csütörtök, 22:18:08 »


Ha kiveszed a prizmát akkor teljesen használhatatlan a lámpa képe és mindenfelé világít.Viszont
ha felteszed a vésett üveget akkor természetesen nem kell prizma,de amíg nem veszio meg az ember a vésett üveget,addig nem szabad kivenni a prizmát,mert az alakítja ki a lámpafény képét...    Friss tapasztalat

Sziasztok!

Pár hónapja én is itt kértem tanácsot vésett üveg ügyben. A kocsit bő fél éve (MK1)vettem, bal oldalt már vésett üveges, jobb oldalt (erősen besárgult) prizmás -ráadásul kavics-sérült lámpákkal. A prizmát kidobtam és az üveget vésettre cseréltem a jobb oldalin. A búrához mellékelt szivacsszerű tömítőgumihoz nekem sem volt bizalmam, bent hagytam a régit, semmi gond nem volt vele később sem. A vésettre cserélés után lényegesen erősebb lett azonos égővel a világításom, picit változott az útra vetítés szöge, de jól látható az út széle is és biztosan nem vakít, mert még egyszer sem villogtak rám. Viszont szemből nézve kissé zavaró, hogy tompított világításnál a gyárilag vésett
üveges lámpa fénye valahogy más mint a prizmásból vésettre átalakítottnál. Az már csak hab a tortán, hogy az eredetileg prizmásban most látszik a prizma bütykeinek (vagy minek hívjam  wow1 ) a helye. Eredetileg az eltérő típusú égőkre gyanakodtam én is, de valószínűbb, hogy a foncsor profiljában is van némi eltérés.  A fényszórók esetében nem vettem észre különösebb eltérést. Tehát az én tapasztalatom szerint érdemes a vésett üvegre cserélni a prizmát, de az átalakítás után nem lesz teljesen azonos a gyárilag vésett üveges lámpával a fénye, ezért aki ad az ilyesmire, az ügyeljen arra, hogy a két lámpatest azonos fajtájú legyen. Az üvegbúra cserekor szerencsém volt, az első lökösöm nem régen lehetett cserélve, még rugalmas, így kibírta a feszegetést, nem kellett leszerelni. Az új búrához adott patentek viszont olyan erősek voltak, hogy azokat nem mertem az üvegre feszegetni, inkább a régieket raktam vissza /miután megtaláltam azt is amelyik elrepült levételkor   smile  /.

Feri   wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2008.11.21 péntek, 09:03:13 »

Mázlista!!

Én kicsit sz@rul jártam a pollenszűrő cserével. Másnapra sikeresen megrepedt abban a sarokban a szélvédőm és lett egy 10cm-es csík. Mehettem javíttatni így többe került, mintha szerelővel cseréltettem volna és még van egy repedt,de javított szélvédőm is  rinya



Szia!

Hát én biztosan nem fogok így járni . Nálam a fedél rögzítő csavarjai olyan gyengék, hogy alig mertem meghúzni. Szerintem kapott az az üveg már előzőleg /utólag/  valami egyebet is, azért indult el a repedés, no meg az Önérzetednek is jobb ha Elfogadod ezt a változatot    fejvakaras.

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.21 péntek, 09:17:47 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2008.11.21 péntek, 10:19:14 »

Sziasztok!

Pár hónapja én is itt kértem tanácsot vésett üveg ügyben. A kocsit bő fél éve (... smile  /.

Feri   wave


én is a régi tömítést raktam vissza, az új olyan vastag volt, hogy féltem, hogy a patentek szétrepesztik az üvegfüleket

a patentekből is a régieket raktam fel, az újak túl izmosak voltak
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2008.11.21 péntek, 18:33:53 »

Sziasztok!

Az elmúlt napokban hátulról kopogó hangra lettem figyelmes fékezés során.
Az odáig fajult,hogy most már menet közben is lehet hallani közlekedési sebességtől függően...

Először a jobb hátsó alufelnis kerékre gyanakodtam,hogy a rögzítő csavarok hibásak.
Megnéztem de olyan erősen votlak felrögzítve kerékcsere óta,hogy alig bírtam leszedni.
Rátettem egy lemezfelnit, de továbbra is kopog...

Mi lehet ez, csapágy vagy fékdob hiba?
Mit nézzek meg?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2008.11.21 péntek, 18:36:28 »

Sziasztok!

Az elmúlt napokban hátulról kopogó hangra lettem figyelmes fékezés során.
Az odáig fajult,hogy most már menet közben is lehet hallani közlekedési sebességtől függően...

Először a jobb hátsó alufelnis kerékre gyanakodtam,hogy a rögzítő csavarok hibásak.
Megnéztem de olyan erősen votlak felrögzítve kerékcsere óta,hogy alig bírtam leszedni.
Rátettem egy lemezfelnit, de továbbra is kopog...

Mi lehet ez, csapágy vagy fékdob hiba?
Mit nézzek meg?

Stabilizátor gumik kikoptak hátul? A torziós rúd 2 bilinccsel rögzítve van az alvázhoz ott kutakodj 16 vagy 18 mm es szilentnek kéne lennie vagy a félkutyacsont a stabilizátor végén
Naplózva
Pindy01
Vendég
« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2008.11.21 péntek, 20:46:07 »

Caóó!!
A vésett üveghez szólnék hozzá!
Én kicseréltem xenon cuccra a lámpám belsejét nagyon állat lett vigyor3
Még jó hogy nem vettem meg a vésett üveget hozzá mert valami fika volt a világításom!
Visszatettem a prizmákat persze ujjakat és láss csodát szupi lett nyes
Szóval a xenon cucc szerintem nemfrankó a vésett üveghez!!Ez csak az én véleményem!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2008.11.21 péntek, 20:56:04 »

Caóó!!
A vésett üveghez szólnék hozzá!
Én kicseréltem xenon cuccra a lámpám belsejét nagyon állat lett vigyor3
Még jó hogy nem vettem meg a vésett üveget hozzá mert valami fika volt a világításom!
Visszatettem a prizmákat persze ujjakat és láss csodát szupi lett nyes
Szóval a xenon cucc szerintem nemfrankó a vésett üveghez!!Ez csak az én véleményem!!


Ha egyszer nincs ami vetítse a fényt! Kellett volna a vésés is hozzá!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pindy01
Vendég
« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2008.11.22 szombat, 13:23:37 »

Igazából vettem hozzá vésett üveget és úgy szereltem össze!!
de mivel nemazt kaptam amit vártam a setítbe így átruháztam a báttyám mondijába!
Most nagyon megvagyok a fénnyeforrásommal elégedve vigyor3


Ha egyszer nincs ami vetítse a fényt! Kellett volna a vésés is hozzá!!!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2008.11.22 szombat, 17:02:47 »

Caóó!!
A vésett üveghez szólnék hozzá!
Én kicseréltem xenon cuccra a lámpám belsejét nagyon állat lett vigyor3
Még jó hogy nem vettem meg a vésett üveget hozzá mert valami fika volt a világításom!
Visszatettem a prizmákat persze ujjakat és láss csodát szupi lett nyes
Szóval a xenon cucc szerintem nemfrankó a vésett üveghez!!Ez csak az én véleményem!!


A másik égő sem király vésett üveggel, ha nem olyan a lámpatest. nem véletlen különbözik, nem ott van a fókusz. a prizma kb 3-4 cm-el beljebb van mint a vésett üvegen a minta
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2008.11.22 szombat, 21:47:54 »

törölve
itt nincs warez.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:23:57 »

Sziasztok!
Milyen motorolajat javasolnátok 1,6-os benzines,96-os Mondeómba?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:24:53 »

Sziasztok!
Milyen motorolajat javasolnátok 1,6-os benzines,96-os Mondeómba?

Ford 5W30 tökéletes bele és olcsó
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:27:35 »

Kösz, ez gyors volt:D
Eddig 10w40-es félszintetikus Castrolt tettem belé.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:29:23 »

Kösz, ez gyors volt:D
Eddig 10w40-es félszintetikus Castrolt tettem belé.


Azt cseréld le rögtön! A hidrotőkéknek csakis a finom 5W30! nagyauto.hu
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:29:43 »

Kösz, ez gyors volt:D
Eddig 10w40-es félszintetikus Castrolt tettem belé.


Nem nyerő - csak nyáron mehet bele a 10W40 - a hidrotőkéket nem keni rendesen a "vastag" olaj csúnya hangja lesz tőle.
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:30:56 »

és nem mellékesen 203 ezer km van benne.A hűtőventillátor állandóan jár.,szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:32:18 »

és nem mellékesen 203 ezer km van benne.A hűtőventillátor állandóan jár.,szerintetek mi lehet a gond?

Kábelhiba az injektoros kiskötegnél
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 19:33:43 »

Köszönöm még egyszer a tanácsokat!
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 23:32:13 »

Szia!

Hát én biztosan nem fogok így járni . Nálam a fedél rögzítő csavarjai olyan gyengék, hogy alig mertem meghúzni. Szerintem kapott az az üveg már előzőleg /utólag/  valami egyebet is, azért indult el a repedés, no meg az Önérzetednek is jobb ha Elfogadod ezt a változatot    fejvakaras.

Feri


Köszi a bíztatást, de sajna szóba sem jöhet az előző baleset. Egyértelműen az én balekságom nem szépítem a dolgot.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2008.11.23 vasárnap, 23:36:08 »

A szélterelő alatt maradt kosz, kavics becsípte és repesztett - a csavarok tiplisek, annyira nem feszítenek. Pollencserénél ki kell takarítani a környéket meg lemosni a szélvédő szélét a műanyag fedelet mindent.


Takee-nak lesz igaza. A tisztítást nem mulasztottam el, mert írtó sok trutymó volt alatta és homok is. Körbeporszívóztam ahol lehetett ilyen szűk fejjel még a szűrő környékét is majd nedves ronggyal lemostam a szélvédőt. Az összerakásnál pedig valószínüleg túlhúztam. Sad
De már túl vagyok a traumán. Szerencsére azóta nem repedt tovább a javításnál.
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 08:04:38 »

Helló Miindenki!

Kellene nekem Mk1-es első és hátsó futómű robbantott ábra!
Lehet hogy nagy kérés de remélem valakinek akad ilyen! Nagyon megköszönném!
Ha valakinek lenne küldje el nekem priviben  legyenszives!

Köszönöm!!!
  worship  worship  worship
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 hétfő, 10:56:12 írta Tomi » Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:55:25 »

Sziasztok!

A váltó környékén csöpög az olajam, mivel a szervóolaj fogyogat, gondolom a kormányműnél valami. Hogyan egyszerűbb - a legkevesebb bontással - megnézni, hogy mi a gixer?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 20:07:38 »


Köszi a bíztatást, de sajna szóba sem jöhet az előző baleset. Egyértelműen az én balekságom nem szépítem a dolgot.



Amúgy én a Coltommal jártam úgy, 5 éve, hogy egy sóderes úton kaptam egy kavicsot, szemmel alig látszott a helye, húztam-halogattam a javítást, míg egy forró nyári napon egy fa alatt állva, gyakorlatilag ahogy az árnyék elérte a sérülés helyét megindult a repedés. Azóta is ott éktelenkedik, mivel akkora, hogy már csak szélvédőcserével javítható- igaz ez már a fiam gondja, mivel neki adtam.

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.25 kedd, 17:50:42 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2008.11.25 kedd, 14:02:52 »

Caóó!!
A vésett üveghez szólnék hozzá!
Én kicseréltem xenon cuccra a lámpám belsejét nagyon állat lett vigyor3
Még jó hogy nem vettem meg a vésett üveget hozzá mert valami fika volt a világításom!
Visszatettem a prizmákat persze ujjakat és láss csodát szupi lett nyes
Szóval a xenon cucc szerintem nemfrankó a vésett üveghez!!Ez csak az én véleményem!!


Ez nekem most nem kerek. Honna tudod, hogy nem fankó a vésett üveg+xenon, ha vésett üveg nélkül próbáltad? áááááááááááááááááááááááááááááááá eplus2
Gondolom azzal is kipróbáltad, csak az kimaradt a szövegből, ugye? wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.25 kedd, 14:04:59 írta takee » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2008.11.25 kedd, 14:07:32 »

Ez nekem most nem kerek. Honna tudod, hogy nem fankó a vésett üveg+xenon, ha vésett üveg nélkül próbáltad? áááááááááááááááááááááááááááááááá eplus2
Gondolom azzal is kipróbáltad, csak az kimaradt a szövegből, ugye? wave

Nálam prizma van meg xenon - teljesen jól állítható szépen vetít
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2008.11.25 kedd, 14:08:40 »


Takee-nak lesz igaza. A tisztítást nem mulasztottam el, mert írtó sok trutymó volt alatta és homok is. Körbeporszívóztam ahol lehetett ilyen szűk fejjel még a szűrő környékét is majd nedves ronggyal lemostam a szélvédőt. Az összerakásnál pedig valószínüleg túlhúztam. Sad
De már túl vagyok a traumán. Szerencsére azóta nem repedt tovább a javításnál.

Csak onnan tudtam biztosan, mert én is jártam már így.  szomoru1 Utána 1.5 évig úgy jártam vele és nem repedt tovább. Valszeg azért nem, mert lazítottam rajta egy kicsit és nem volt ami feszültséget generáljon az anyagban.
Az ottmaradt kosz szerintem nem okozhat ilyen gondot, mivel előtte is ott volt, így már korábban el kellett volna repednie az üvegnek.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2008.11.25 kedd, 14:12:07 »

Nálam prizma van meg xenon - teljesen jól állítható szépen vetít

Én is azt raktam MK I-be (keszon+prizma). Semmi baj nem volt vele. Aztán cseréltem vésett üvegre. Akkor sem változott a szórás sem és a képe sem. Viszont a fényerő nőtt 3-4%-ot.  eljen Pedig vadi új volt a prizma. Önmagában a tiszta (értsd: nem sárga, nem matt) prizma is visszafog valamennyit a lumenekből.
Vésett üveg= mínusz egy akadály a fény útjában taps
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2008.11.25 kedd, 18:35:50 »

Sziasztok!

Most, hogy hűvösebbre fordult az idő, reggelente (fülre) csak 3.-4. fordulatra indul a kocsim (MKI. 2000ccm). Ami inkább zavar, hogy elég lassan forgatja az önindító a motort. Eddig ez nem tünt fel, mert mióta a kezdeti időszakos indítási problémám megoldódott (komp.nél kontakthibás csatlakozó), azóta az új 70A-es Bosch akkuval gyakorlatilag pöccre indult. Sajnos nem volt még alkalmam más ugyanilyen mondi életre kelését meghallgatnom, így nincs tapasztalatom ez ügyben, hogy mennyire gyorsan szokta forgatni. A saruk, kábelek elég jónak tünnek, akku vadiúj...
Önindító ügyben jártas "kollégát" kérdeznék, hogy hány szénkefe van benne? Ugyanis még az őskorban a Zsigulimmal jártam úgy, hogy egyik napról a másikra az önindítója elkezdett jóval lassabban tekerni. Kiderűlt, hogy a négyből az egyik szénkefe elfogyott, ettől még forgott, csak jóval lassabban. Egyéb lehetséges hibaok? Már ha ez a komótos forgatás egyáltalán hiba. Kuplungot természetesen nyomom  vigyor3 .

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.25 kedd, 18:45:34 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2008.11.25 kedd, 19:04:40 »


Önindító ügyben jártas "kollégát" kérdeznék, hogy hány szénkefe van benne? Ugyanis még az őskorban a Zsigulimmal jártam úgy, hogy egyik napról a másikra az önindítója elkezdett jóval lassabban tekerni. Kiderűlt, hogy a négyből az egyik szénkefe elfogyott, ettől még forgott, csak jóval lassabban. Egyéb lehetséges hibaok? Már ha ez a komótos forgatás egyáltalán hiba. Kuplungot természetesen nyomom  vigyor3 .

Feri
4 szénkefe van. De ha már úgyis szétszeded, takarítsd ki az egészet.
Alkatrész:http://www.fervill.hu/
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2008.11.25 kedd, 19:22:44 »

Sziasztok!

...Önindító ügyben jártas "kollégát" kérdeznék, hogy hány szénkefe van benne? Ugyanis még az őskorban a Zsigulimmal jártam úgy, hogy egyik napról a másikra az önindítója elkezdett jóval lassabban tekerni. Kiderűlt, hogy a négyből az egyik szénkefe elfogyott, ettől még forgott, csak jóval lassabban. Egyéb lehetséges hibaok? Már ha ez a komótos forgatás egyáltalán hiba. Kuplungot természetesen nyomom  vigyor3 .

Feri

4 szénkefe van. De ha már úgyis szétszeded, takarítsd ki az egészet.
Alkatrész:http://www.fervill.hu/

Amúgy jellemző mondeoknál  ez a hiba? Még nem néztem, nagy munka az önindítót kikapni? Sajnos azt sem tudom, mennyire gyorsan kell forgatnia  fejvakaras fejvakaras fejvakaras .

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.