Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:55:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804857 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2009.01.29 csütörtök, 22:05:14 »

Szia Fusim!Mi van Veled,nagyon el vagy tűnve! wave
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2009.01.30 péntek, 07:44:20 »

Csak negyedre szúrom magam t...n!
Egy fül csak meg adta magát!!!
De meg vannak a bűnös izzók!
Összesen mennyi van elöl belőlük?
Baloldalt 2db. Jobboldalt?
A belső fényerőszabályzó izzót nem számoltam bele, mert az jó.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2009.01.30 péntek, 07:56:15 »

én is kipattintottam este, de nem lett semmi
pedig csak az aljánál fogva téptem ki  eplus2 eplus2

valamint kicseréltem a kapcsolóban lévő izzót is, most már szépen világít
12V 1,2W-os kell bele
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2009.01.30 péntek, 09:38:51 »

Sziasztok,
már régebbi próblémám és írtam is róla,hogy az 1,6-os benzines Mondeóm gyorsításkor és hegymentben rángatozik mint az epelepsziás.
Benzinszűrő kicserélve,gyertyák,kábelek jók és mégis csinálja.
Ha volt már ilyen ilyen problémátok,vagy tudtok valamiféle megoldást köszönettel venném.
Üdv
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2009.01.30 péntek, 09:45:07 »

Sziasztok,
már régebbi próblémám és írtam is róla,hogy az 1,6-os benzines Mondeóm gyorsításkor és hegymentben rángatozik mint az epelepsziás.
Benzinszűrő kicserélve,gyertyák,kábelek jók és mégis csinálja.
Ha volt már ilyen ilyen problémátok,vagy tudtok valamiféle megoldást köszönettel venném.
Üdv
Lehet eltömődött injektor miatt is, szedd le, alkoholba tisztíthatók. Egy légtömegmérő tisztítás sem árthat neki, 5 perc. Levegőszűrőt mikor cseréltél? Nézd meg, nincs-e túl sok kosz, vagy eltömődés. Ha minden jó és mégis rángat lehet tovább agyalni. (Jár amúgy minden henger?)
Kábeleket meg azért csak ellenőrízd: járó motor, pipa lehúz (egyszerre csak 1), motorblokkhoz tart, szikráznia kell. Ne nyúlj bele Wink
Gyertyákat is azért szedd ki, nézd meg őket. Ha olajos a peremük, akkor elmehetett a tömítés, párezerért cserélhető. A gyertya szigorúan eredetei motorcraft legyen, mást nem szeret a gép.

Nem utólsó sorban olvasd át ezt is, még ha jó is az alapjáratod (computer korrigál, nem mindig észrevehető, nekem 3 hengerrel is u.a. az alapjárat volt, mint 4-el, csak nem gyorsult Wink )
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=68
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.30 péntek, 09:56:17 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2009.01.30 péntek, 09:49:53 »

Sziasztok,
már régebbi próblémám és írtam is róla,hogy az 1,6-os benzines Mondeóm gyorsításkor és hegymentben rángatozik mint az epelepsziás.
Benzinszűrő kicserélve,gyertyák,kábelek jók és mégis csinálja.
Ha volt már ilyen ilyen problémátok,vagy tudtok valamiféle megoldást köszönettel venném.
Üdv
Gyertyahézagok is rendben vannak?
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2009.01.30 péntek, 11:44:09 »

én is kipattintottam este, de nem lett semmi
pedig csak az aljánál fogva téptem ki  eplus2 eplus2

valamint kicseréltem a kapcsolóban lévő izzót is, most már szépen világít
12V 1,2W-os kell bele

Sajna én 2W-ost kaptam hozzá. Nem lessz vele problémám?
Majd még vadászok 1.2W-ra mert még kell a jobboldalo kapcsolókhoz.
A hétvégén csináéltam meg, vagy is vettem észre, hogy a kesztyűtartóban is van világítás. A végén még látni fogok mindent. vigyor3 vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2009.01.30 péntek, 16:23:28 »

Sajna én 2W-ost kaptam hozzá. Nem lessz vele problémám?
Majd még vadászok 1.2W-ra mert még kell a jobboldalo kapcsolókhoz.
A hétvégén csináéltam meg, vagy is vettem észre, hogy a kesztyűtartóban is van világítás. A végén még látni fogok mindent. vigyor3 vigyor3
Nyugi,semmi gond nincs vele,nem fog szétolvasztani semmit.
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2009.01.30 péntek, 19:10:51 »

Lehet eltömődött injektor miatt is, szedd le, alkoholba tisztíthatók. Egy légtömegmérő tisztítás sem árthat neki, 5 perc. Levegőszűrőt mikor cseréltél? Nézd meg, nincs-e túl sok kosz, vagy eltömődés. Ha minden jó és mégis rángat lehet tovább agyalni. (Jár amúgy minden henger?)
Kábeleket meg azért csak ellenőrízd: járó motor, pipa lehúz (egyszerre csak 1), motorblokkhoz tart, szikráznia kell. Ne nyúlj bele Wink
Gyertyákat is azért szedd ki, nézd meg őket. Ha olajos a peremük, akkor elmehetett a tömítés, párezerért cserélhető. A gyertya szigorúan eredetei motorcraft legyen, mást nem szeret a gép.

Nem utólsó sorban olvasd át ezt is, még ha jó is az alapjáratod (computer korrigál, nem mindig észrevehető, nekem 3 hengerrel is u.a. az alapjárat volt, mint 4-el, csak nem gyorsult Wink )
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=68

Kösz a válaszokat.
Ezeket mind ellenőriztük,ennek ellenére csinálja.Városban csak ritkán érezhető a rángatás és van amikor teljesen jól megy/egy olajoscégnél tankolok/.
Sokat járok hosszabb útra és most már nagyon bosszant.
Naplózva
lofő
Vendég
« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2009.01.31 szombat, 10:43:48 »

Ha valaki tudna Bp.-en egy szakit,aki tényleg ért hozzá és nem csalja ki a szemedet,annak megköszönném az infót.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2009.01.31 szombat, 10:46:05 »

Ha valaki tudna Bp.-en egy szakit,aki tényleg ért hozzá és nem csalja ki a szemedet,annak megköszönném az infót.
Vik, fórumon is fenn van
a Lurdyval szemben dolgozik, az auto fortnál
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2009.01.31 szombat, 11:10:37 »

sziasztok!

lenne egy olyan kérdésem hogy,most lesz müszakis az auto (1994. 1,6  16v ford mondeo)
általában mit kell rajta cserélni mert akié volt az auto nem igazán hiszem el hogy anno 2 éve ki lette rajta cserélve valami is.  Undecided
és mik a föbb hiba lehetöségek?
elöre is köszi a válaszokat.
ja és még a gyertyánál normális hogy olajos?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2009.01.31 szombat, 12:19:51 »

sziasztok!

lenne egy olyan kérdésem hogy,most lesz müszakis az auto (1994. 1,6  16v ford mondeo)
általában mit kell rajta cserélni mert akié volt az auto nem igazán hiszem el hogy anno 2 éve ki lette rajta cserélve valami is.  Undecided
és mik a föbb hiba lehetöségek?
elöre is köszi a válaszokat.
ja és még a gyertyánál normális hogy olajos?
Olajos gyertya a tönkrement szelepfedél tömítés miatt van. Sajnos elég gyatra minőség, az új is max 2-3 évig húzza. 3-4E az anyag, vagy megcsinálod te, vagy kb mégegyszer ennyiért a szervíz.
Nézd át a fékéket, küszöbök, sárvédőívek rozsdásak-e. Futóműbe kellenek szilent cserék, ha kopog a fmű, vagy nyikorog. Egyébként ennyi.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2009.01.31 szombat, 12:22:58 »

sziasztok

van itt valaki aki veszprém megyébe lakik és (1994 1,6 16v ) mondeoja van és rgy kicsit ért hozzá?
köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2009.01.31 szombat, 13:26:44 »

Szia minden jelenlevő fórumosnak.

Tegnap egy furcsa dolgot figyeltem meg az autón.
A motor még nem üzemi hőmérsékletű.
Kanyar után uresbe teszem., gurul a kocsi és a fordulatom kb 600.
Ha megálok utánna pedig visszamegy rendes alapjáratra.
Melyik érzékelő, vagy akármi szórakozhat. Valaki egy ötlettel?
A vákumcsövek jók. Igaz a T elosztót még nem néztem meg.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2009.01.31 szombat, 13:59:08 »

Szia minden jelenlevő fórumosnak.

Tegnap egy furcsa dolgot figyeltem meg az autón.
A motor még nem üzemi hőmérsékletű.
Kanyar után uresbe teszem., gurul a kocsi és a fordulatom kb 600.
Ha megálok utánna pedig visszamegy rendes alapjáratra.
Melyik érzékelő, vagy akármi szórakozhat. Valaki egy ötlettel?
A vákumcsövek jók. Igaz a T elosztót még nem néztem meg.

Légtömegmérő tisztítás első körben. Aztán T elem ellenőrzés végül gyertyák és gyertyakábelek
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2009.01.31 szombat, 14:00:56 »

Amúgy érdeklődésképpen, nem tudni ki vette meg az auómat? EWL-954 fehér MKI. Klubos matrica, ha csak az eladó le nem szedte, volt rajta. Ha magára ismer a vevő jelentkezzen  integet2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2009.01.31 szombat, 14:21:17 »

Szia minden jelenlevő fórumosnak.

Tegnap egy furcsa dolgot figyeltem meg az autón.
A motor még nem üzemi hőmérsékletű.
Kanyar után uresbe teszem., gurul a kocsi és a fordulatom kb 600.
Ha megálok utánna pedig visszamegy rendes alapjáratra.
Melyik érzékelő, vagy akármi szórakozhat. Valaki egy ötlettel?
A vákumcsövek jók. Igaz a T elosztót még nem néztem meg.


Nekem ezt csinálta lambdaszonda, és km óra jeladó is. Mindkettő adott hibakódot is, és mindkettővel le is fulladt néha kereszteződéshez érve. Tud még ilyet csinálni alapjárati szelep is, de az nem minden esetben ad hibakódot. Ez utóbbi tisztítható. Erre a problémára kizárólag csak tippelni lehet, nagyon sok minden okozhatja...(gyújtás ilyet sztem nem csinál)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2009.01.31 szombat, 15:41:53 »

Nekem nem ált le a motor egyszer sem. Hideg motornál is visszaesik az alapjárat néha 900-ra, de lefulladni nem fullad le.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2009.01.31 szombat, 19:32:22 »

Amúgy érdeklődésképpen, nem tudni ki vette meg az auómat? EWL-954 fehér MKI. Klubos matrica, ha csak az eladó le nem szedte, volt rajta. Ha magára ismer a vevő jelentkezzen  integet2
Ha ennyire érdekel,miért adtad el? eplus2
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2009.01.31 szombat, 19:39:56 »

Ha ennyire érdekel,miért adtad el? eplus2
Tongue
Csak kíváncsi lennék megy-e már mind a 4 henger  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2009.01.31 szombat, 20:04:43 »

Tongue
Csak kíváncsi lennék megy-e már mind a 4 henger  eplus2
Menni biztos megy.... wave de,hogy az összes dolgozik-e?na,az már más kérdés... wow1
Naplózva
Janekk
Vendég
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:09:08 »

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy szarakodik a generátorom 96-os 18. TD és vennék bele másikat. Jó-e másik ford vagy más típusú autó generátora bele? ÉS hogy milyet kéne keresnem(generátor adatok) ha tudtok segítsetek. Előre is köszönöm
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:22:36 »

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy ***akodik a generátorom 96-os 18. TD és vennék bele másikat. Jó-e másik ford vagy más típusú autó generátora bele? ÉS hogy milyet kéne keresnem(generátor adatok) ha tudtok segítsetek. Előre is köszönöm
szia
érdemes lehet javíttatni is, lehet, hogy pár ezerből megvan
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:33:56 »

Tudna valaki a motor  vákumcsöveinek elhelyezkedéséről egy rajzot küldeni?Konkrétan mi hova,mihez van kötve.1995.1,8b.
Naplózva
Janekk
Vendég
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:42:56 »

szia
érdemes lehet javíttatni is, lehet, hogy pár ezerből megvan

Már megkérdeztem egy villamos embert ő azt mondta hogy valószínű hogy egy dióda ment el és 15-20 ezret mondott rá szomoru1
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2009.01.31 szombat, 22:20:56 »

Sziasztok!Egy érdekesség.

Mai napon hosszabb utat tettem meg.

Az átlagyfogyasztásom 5,8liter lett 100km-en.  1993-as 2.0-es gépem van.
Ebben országút van 90km/h-val és a közbeeső városok,intenzív előzgetések nélkül nyes
Szerintem ez elég kedvező fogyasztás.
Kiváncsi vagyok hogy nektek hogyan alakul a fogyasztás hasonló feltételek mellett.


Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2009.01.31 szombat, 22:30:21 »

Nekem ezt csinálta lambdaszonda, és km óra jeladó is. Mindkettő adott hibakódot is, és mindkettővel le is fulladt néha kereszteződéshez érve. Tud még ilyet csinálni alapjárati szelep is, de az nem minden esetben ad hibakódot. Ez utóbbi tisztítható. Erre a problémára kizárólag csak tippelni lehet, nagyon sok minden okozhatja...(gyújtás ilyet sztem nem csinál)

Szia!

Hol található az alapjárati szelep az 1.6-ban?
Kerestem mindenhol, de nem sok sikerrel. A könyvben valami szívótorkot emleget a pillangoszelep alatt. De viszont a könyv nem írja, hogy melyik motornál található ott.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2009.01.31 szombat, 22:32:50 »

Sziasztok!Egy érdekesség.

Mai napon hosszabb utat tettem meg.

Az átlagyfogyasztásom 5,8liter lett 100km-en.  1993-as 2.0-es gépem van.
Ebben országút van 90km/h-val és a közbeeső városok,intenzív előzgetések nélkül nyes
Szerintem ez elég kedvező fogyasztás.
Kiváncsi vagyok hogy nektek hogyan alakul a fogyasztás hasonló feltételek mellett.

Nekem az MKI 1,8-al volt ilyen! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2009.01.31 szombat, 22:34:25 »

Szia!

Hol található az alapjárati szelep az 1.6-ban?
Kerestem mindenhol, de nem sok sikerrel. A könyvben valami szívótorkot emleget a pillangoszelep alatt. De viszont a könyv nem írja, hogy melyik motornál található ott.

A benzineseknél. nyes A motor hátulján találod a tűzfal előtt. Igazából alulról lehet könnyebben hozzáférni, de felülről sem elérhetetlen, csak macerás...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2009.01.31 szombat, 23:03:02 »

Sziasztok!Egy érdekesség.

Mai napon hosszabb utat tettem meg.

Az átlagyfogyasztásom 5,8liter lett 100km-en.  1993-as 2.0-es gépem van.
Ebben országút van 90km/h-val és a közbeeső városok,intenzív előzgetések nélkül nyes
Szerintem ez elég kedvező fogyasztás.
Kiváncsi vagyok hogy nektek hogyan alakul a fogyasztás hasonló feltételek mellett.




Nekem is kb. ennyi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 07:49:28 »

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy ***akodik a generátorom 96-os 18. TD és vennék bele másikat. Jó-e másik ford vagy más típusú autó generátora bele? ÉS hogy milyet kéne keresnem(generátor adatok) ha tudtok segítsetek. Előre is köszönöm
Sokat szemétkedett nekem is a generátorom Mk1nél, feszültségszabályzót 8k-ért vettem a legdrágábbat, de a végén kiderült, hogy egy forrasztás engedett el odabenn, azt sk javítottam.
Mit csinál? Túltölt?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 08:39:00 »

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy ***akodik a generátorom 96-os 18. TD és vennék bele másikat. Jó-e másik ford vagy más típusú autó generátora bele? ÉS hogy milyet kéne keresnem(generátor adatok) ha tudtok segítsetek. Előre is köszönöm
A legegyszerűbb,ha a ugyanilyet keresel.A benzinesé nem jó helyette.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 09:10:24 »

Szia!

Hol található az alapjárati szelep az 1.6-ban?
Kerestem mindenhol, de nem sok sikerrel. A könyvben valami szívótorkot emleget a pillangoszelep alatt. De viszont a könyv nem írja, hogy melyik motornál található ott.
Pedig jól írta le,a négyhengereseké ott van.Ha nem az autó alatt akarsz vacakolni felül is kiszedheted,de a visszacsavarozáskor összehangolt csavar-kulcs-tömítés-a.motor összhangra lesz szükség...
Ha levetted a pill. szelepről a műanyag dobozt+az egész szívócsövet a levegőszűrőig egy zseblámpával bevilágítva a szelepház alatt láthatod.fekete+ezüst színű,ezt keresd:
http://www.vatera.hu/ford_alapjarati_motor_potlevego_tolattyu_92_96_122299864.html
Az injektor vezérlő kábelén van egy szál ami odamegy,húzd le a csatlakozót.ha lapátkezed van,készülj fel,hogy minden kis kiálló vacak össze-vissza fog vágni.Ha sikerült kiszedned,ellenőrizd le,hogy jól működik-e.Két vezeték az akksira és csak érintsd a csatlakozókhoz.HA nyit-zár akkor még jó.Ezután fújd ki az egészet pl. motorblokk tisztítóval.Minden olajos trutyit kivisz belőle.Ha már nincs több,akkor meg fújd ki az egészet wd 40-nel,hogy kivigye a tisztítót.Ez utóbbi nehezen emészthető a motornak,emiatt kell.Visszaszerelés l. 2. mondat.
Sok sikert!Gyakorlottan kb. 10-15 perc.Elsőre 45-60 percet kínlódtam,főleg a vis***akásnál (?)-visszaszerelésnél...
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 09:12:43 írta misi107 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 09:30:56 »

Már megkérdeztem egy villamos embert ő azt mondta hogy valószínű hogy egy dióda ment el és 15-20 ezret mondott rá szomoru1
És kiszerelve valószínűsítette,vagy látnok a bácsi? Roll Eyes eplus2
Ha ki van szerelve,hozd el hozzám!Megcsinázzuk klubbkedvezménnyel! help Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 11:52:38 »

Pedig jól írta le,a négyhengereseké ott van.Ha nem az autó alatt akarsz vacakolni felül is kiszedheted,de a visszacsavarozáskor összehangolt csavar-kulcs-tömítés-a.motor összhangra lesz szükség...
Ha levetted a pill. szelepről a műanyag dobozt+az egész szívócsövet a levegőszűrőig egy zseblámpával bevilágítva a szelepház alatt láthatod.fekete+ezüst színű,ezt keresd:
http://www.vatera.hu/ford_alapjarati_motor_potlevego_tolattyu_92_96_122299864.html
Az injektor vezérlő kábelén van egy szál ami odamegy,húzd le a csatlakozót.ha lapátkezed van,készülj fel,hogy minden kis kiálló vacak össze-vissza fog vágni.Ha sikerült kiszedned,ellenőrizd le,hogy jól működik-e.Két vezeték az akksira és csak érintsd a csatlakozókhoz.HA nyit-zár akkor még jó.Ezután fújd ki az egészet pl. motorblokk tisztítóval.Minden olajos trutyit kivisz belőle.Ha már nincs több,akkor meg fújd ki az egészet wd 40-nel,hogy kivigye a tisztítót.Ez utóbbi nehezen emészthető a motornak,emiatt kell.Visszaszerelés l. 2. mondat.
Sok sikert!Gyakorlottan kb. 10-15 perc.Elsőre 45-60 percet kínlódtam,főleg a vis***akásnál (?)-visszaszerelésnél...

Akkor ez kb. citroen BX fékszelep ki és beszerelése. Elsőre kb 2 óra, rutinnal 10 perc.
Ott is küszködnöm kelett a rengeteg hej miatt smile
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:44:35 »

És kiszerelve valószínűsítette,vagy látnok a bácsi? Roll Eyes eplus2
Ha ki van szerelve,hozd el hozzám!Megcsinázzuk klubbkedvezménnyel! help Wink wave

Miért neked jobb látnoki eszközeid vannak?  Wink

Amúgy, ha már értesz ilyenhez, azt mondta valaki a fesszabályzóm miatt csinálja a kocsi, hogy amikor nagyobb terhelés van elektromosan, akkor picit leesik a fordulatszám. pl amíg megy az utóizzítás. amint elmúlik beáll rendesre. Valós probléma lehet? Mert van olyan ismerős akinek nem csinál ilyet(1,8 TD)
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:10:41 »

Mai napon hosszabb utat tettem meg.
Az átlagyfogyasztásom 5,8liter lett 100km-en.  1993-as 2.0-es gépem van.

 wow1
Nekem gyakorlatilag azonos paraméterek mellett a valaha mért legkisebb fogyasztásom 7,3l/100km volt! Ekkor még egy kispolszki is lehagyott anno!
Országút inkább 8,5; város 10-12!
Naplózva

MKI 2.0i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:11:25 »

Miért neked jobb látnoki eszközeid vannak?  Wink
Az eszközeim is megvannak,és a jóindulat,hogy a javításért ne kérjek pénzt....... Undecided Roll Eyes
A te generátorodat teheléspadon kellene próbálni,valszeg a terhelés hatására túl nagy mozgási energiát fog le.Ez lehet attól,hogy menetzárlatos az állórésztekercselése..........(áramot mértetek rajta terhelés alatt?)
Esetleg megkéne csekkolni az izzítógyertyákat,hogy nem-e testzárlatos az egyik......,vagy kikötni őket meleg motornál,és tesztelni,hogy akkor is jelen van a fordszámcsökkenés.
Illetve mérni kellen feszt is az akkun ,amikor jelentkezik a fordszámcsökkenés.Ezt követően lelehet vonni a következtetéseket..... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:24:58 »

Az eszközeim is megvannak,és a jóindulat,hogy a javításért ne kérjek pénzt....... Undecided Roll Eyes
A te generátorodat teheléspadon kellene próbálni,valszeg a terhelés hatására túl nagy mozgási energiát fog le.Ez lehet attól,hogy menetzárlatos az állórésztekercselése..........(áramot mértetek rajta terhelés alatt?)
Esetleg megkéne csekkolni az izzítógyertyákat,hogy nem-e testzárlatos az egyik......,vagy kikötni őket meleg motornál,és tesztelni,hogy akkor is jelen van a fordszámcsökkenés.
Illetve mérni kellen feszt is az akkun ,amikor jelentkezik a fordszámcsökkenés.Ezt követően lelehet vonni a következtetéseket..... pias


Nem csak izzításnál, hanem pl amikor rákapcsol a hűtőventillátor akkor is csinálja, csak nem annyira brutál.

Részletesebben:
Az akksi új exide 74 Ah 640 mA
Indítás után amíg folyik az utóízzítás nem éri el a 14 V-ot a töltés, amikor vége akor megy fel pár mp alatt. Ezt csak ugy mértem, hogy akksira csipeszeltem a műszert. Utána beáll 14,2 14,3 környékére.

Áramot ugy tudnék mérni, hogy símán a saru és pólus közé beteszem a műszert ? Mennyit termel? Nekem asszem egyenáramban 20A -ig mér
Naplózva
Janekk
Vendég
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:29:48 »

És kiszerelve valószínűsítette,vagy látnok a bácsi? Roll Eyes eplus2
Ha ki van szerelve,hozd el hozzám!Megcsinázzuk klubbkedvezménnyel! help Wink wave

Hát látnok Wink A lényege az egésznek hogy most a hidegekbe beindítom és alajáraton jár 10-15 percet akkor teljesen lemerül az akksi
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 15:11:37 »

Gyorsan megmértem, hogy pontos legyek: izzítás során lemegy 11.8-ig, majd enged a relé= 12.6 körül lesz. innen kezd el lassan felfelé kúszni a fesz kb tized egységeket ugrik elér 13.5-ig majd amikor újra kikapcsol az izzítás akkor pár mp múlva áll be 14.35 re. utána gázadáskor is ennyi. most egyéb terhelésnél nem tudtam mérni, mert hideg a motor, a ventit nem tudtam bekapcsoltatni
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 15:12:37 »


És amúgy merre praktizálsz?
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 15:14:33 »

Tegnap még arra lettem figyelmes, hogy a pillangószelepen van egy kis furat. Az el volt tömődve. Mit fojásol be? Talán semmit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:31:21 »

Nem csak izzításnál, hanem pl amikor rákapcsol a hűtőventillátor akkor is csinálja, csak nem annyira brutál.

Részletesebben:
Az akksi új exide 74 Ah 640 mA
Indítás után amíg folyik az utóízzítás nem éri el a 14 V-ot a töltés, amikor vége akor megy fel pár mp alatt. Ezt csak ugy mértem, hogy akksira csipeszeltem a műszert. Utána beáll 14,2 14,3 környékére.

Áramot ugy tudnék mérni, hogy símán a saru és pólus közé beteszem a műszert ? Mennyit termel? Nekem asszem egyenáramban 20A -ig mér
Necsináld!Összeégeted magad,meg a műszered is tönkre megy! ejnye1
A töltőfesz valszeg rendben van.Áramot kellene mérni izzításkor.Azt csak egyenáramú lakatfogóval!Akár szaladgálhat 110A is!Azzal már hegeszteni is lehet.
Az izzítógyertyákat nem csekkoltátok le testzárlatra?Vagy jó mind a 4?Alapjáraton a fények nem villognak?Eredeti td generátorod van?
 angel tól lakom nem messze,de nem praktizálok,csak hobbiból...... Wink wave
Terheléses próbapadon kiderülne,hogy rendben van -e a generátor.De előtte sokmindent le lehet ellenőrizni, és ha rányúl az ember a hibára,lehet hogy nem is a generátorral van gond. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:38:56 »

Az izzítógyertyákat nem csekkoltátok le testzárlatra?Vagy jó mind a 4?Alapjáraton a fények nem villognak?Eredeti td generátorod van?

nem néztem meg a gyertyákat testzárlatra, mert ősszel kivettük ízzít mind a 4 azon kívül nem néztem semmit. az ellenállásuk megközelíti, amit az autodata mond. Eredeti generátor van benne. Mármint milyen fényekre gondolsz? Töltésjelző szépen elalszik, a világítás meg ha alapjáraton megy az autó akkor is jó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:40:35 »

Hát látnok Wink A lényege az egésznek hogy most a hidegekbe beindítom és alajáraton jár 10-15 percet akkor teljesen lemerül az akksi
Ebből kifolyólag,az biztos,hogy a generátorod nem jó,de lehet,hogy már az aksi sem! Roll Eyes szomoru1
A generátor egy szívós állat! Túlzás látatlanban bármit mondani.Lehet diódahíd,fesszab,állórész tekercs,csúszógyűrű hiba.De lehet egy egyszerű kefekopás is......(csak az nem olyan hiba,amiért a villamosságis összekoszolja a kezét,ezért egyszerűbb ha felkészít egy diódacserére kb15e ért,és már mindjárt érdemes lesz nekiállni a melónak... Roll Eyes )
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:46:51 »

nem néztem meg a gyertyákat testzárlatra, mert ősszel kivettük ízzít mind a 4 azon kívül nem néztem semmit. az ellenállásuk megközelíti, amit az autodata mond. Eredeti generátor van benne. Mármint milyen fényekre gondolsz? Töltésjelző szépen elalszik, a világítás meg ha alapjáraton megy az autó akkor is jó.
Ohm-ikus ellenállás mérés becsaphat.
Mielőtt ősszel kivettétek őket, azelőtt nem csinálta ugyan ezt?
Ha a fények(kulső belső világítások) villognak,jó eséllyel a kefék koptak el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:47:36 »

külön hogyan nézzem meg a gyertyákat testzárlatra?

igazából izzításnál, és a ventillátornál csinálja, de a venti az tudom hogy túl sokat vesz fel, el is ég mindig benne a hőbiztosíték.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:49:01 »

Ohm-ikus ellenállás mérés becsaphat.
Mielőtt ősszel kivettétek őket, azelőtt nem csinálta ugyan ezt?
Ha a fények(kulső belső világítások) villognak,jó eséllyel a kefék koptak el.
ezt mióta megvan a kocsi azóta csinálja, fények nem villognak
Naplózva
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.