Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:03:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804939 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2005.02.22 kedd, 12:14:00 »

Télleg Csocsó, kétféle 2004-es rádió van 8-) viszek róluk képet. Neked tekerőgombos, vagy nyomós? (mondjuk ezt aztán tényleg nem értem, kinek jó, mert mér írnánk a Focusra, hogy Mondeo, nem Joe ;-)
Az én rádiom a nyomogombos verzio. De ami A lényeg, hogy fekete.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2005.02.22 kedd, 12:15:00 »

az a benzincső a bicikliszeleppel, ha a motor leállítása után lecsavarod a sapkát, benyomod a szelepszárat, akkor kispriccel a benya, VIGYÁZZ ne legyen forró a motor
Köszi Rob!
 
Véletlenül se akartam megnyomni, eddig azért, mert nem tudtam, hogy mi jönne ki belöle, most meg azért, mert tudom. Inkább a motorba menjen a benzin, mint az arcomba, nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2005.02.22 kedd, 12:25:00 »

Az én rádiom a nyomogombos verzio. De ami A lényeg, hogy fekete.
:-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2005.02.22 kedd, 14:14:00 »

:-D
Hello napu! Szerintem te tudsz választ adni nekem. Szerintem. Ma munkába jövet, kigyulladt a belső világítás, mintha valamelyik ajtó nyitott állapotba került volna. Gondoltam majd elalszik, 12 sec. De nem. A hátsó ajtóra gyanaxom, vagy a tankoló fedélre. De nem találtam a h.ajtón semmiféle nyomó, húzó jeladó szerkezetet, ami esetleg beázhatott volna vagy nyekk állapotba került volna. Azt semtudom mit keressek. Tehát a kérdés: a hátsó ajtó nyitott állapotát jelző szerkezet hol található? Benne az ajtóban? Az hozzáférhető egyszerűen, vagy szakembert igényel? Tipus hiba, vagy csak én nyertem meg? Nem először fordult elő. Az hogy lecsuktam a hátulját és nem aludt el, még nem vágott hanyatt (akkor is magától gyógyult meg), de hogy menet közben kigyullad.... Mindenesetre ha tudsz valamit erről a fertájról, akkor szeretettel várom az infót.  
Persze mástól is. Előre is köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2005.02.22 kedd, 14:46:00 »

Hello napu! Szerintem te tudsz választ adni nekem. Szerintem. Ma munkába jövet, kigyulladt a belső világítás, mintha valamelyik ajtó nyitott állapotba került volna. Gondoltam majd elalszik, 12 sec. De nem. A hátsó ajtóra gyanaxom, vagy a tankoló fedélre. De nem találtam a h.ajtón semmiféle nyomó, húzó jeladó szerkezetet, ami esetleg beázhatott volna vagy nyekk állapotba került volna. Azt semtudom mit keressek. Tehát a kérdés: a hátsó ajtó nyitott állapotát jelző szerkezet hol található? Benne az ajtóban? Az hozzáférhető egyszerűen, vagy szakembert igényel? Tipus hiba, vagy csak én nyertem meg? Nem először fordult elő. Az hogy lecsuktam a hátulját és nem aludt el, még nem vágott hanyatt (akkor is magától gyógyult meg), de hogy menet közben kigyullad.... Mindenesetre ha tudsz valamit erről a fertájról, akkor szeretettel várom az infót.  
Persze mástól is. Előre is köszi!
Ha a hátsó ajtó (kombi) nyílik ki, akkor csak a csomagtér világítás kapcsolódik fel.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2005.02.22 kedd, 15:45:00 »

Köszi Rob!
 
Véletlenül se akartam megnyomni, eddig azért, mert nem tudtam, hogy mi jönne ki belöle, most meg azért, mert tudom. Inkább a motorba menjen a benzin, mint az arcomba, nem?
én így voltam a gáztöltő nyílás visszacsapó szelepével is. Addig nyomkodtam, hogy "mivanbende?", amíg kispriccelt belőle a jéghideg "gáz":) A kezemet meg két napig mostam, amíg normális szaga lett:) Azóta tudom, hogy a gáz bizony büdös, és a szelepet nem nyomkodjuk kulccsal:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2005.02.22 kedd, 16:18:00 »

Ha a hátsó ajtó (kombi) nyílik ki, akkor csak a csomagtér világítás kapcsolódik fel.
Bye
Cit
Nekem mind felkapcsolódik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2005.02.22 kedd, 16:50:00 »

Hello napu! Szerintem te tudsz választ adni nekem. Szerintem. Ma munkába jövet, kigyulladt a belső világítás, mintha valamelyik ajtó nyitott állapotba került volna. Gondoltam majd elalszik, 12 sec. De nem. A hátsó ajtóra gyanaxom, vagy a tankoló fedélre. De nem találtam a h.ajtón semmiféle nyomó, húzó jeladó szerkezetet, ami esetleg beázhatott volna vagy nyekk állapotba került volna. Azt semtudom mit keressek. Tehát a kérdés: a hátsó ajtó nyitott állapotát jelző szerkezet hol található? Benne az ajtóban? Az hozzáférhető egyszerűen, vagy szakembert igényel? Tipus hiba, vagy csak én nyertem meg? Nem először fordult elő. Az hogy lecsuktam a hátulját és nem aludt el, még nem vágott hanyatt (akkor is magától gyógyult meg), de hogy menet közben kigyullad.... Mindenesetre ha tudsz valamit erről a fertájról, akkor szeretettel várom az infót.  
Persze mástól is. Előre is köszi!
Sose néztem :-/ nekem jó, de gyere pénteken oszt jól megnézzük 8-)
 
BPeter: nekem csak hátul ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2005.02.22 kedd, 16:51:00 »

Sose néztem :-/ nekem jó, de gyere pénteken oszt jól megnézzük 8-)
 
BPeter: nekem csak hátul ...
Nekem meg sehogysem ( a csomitartónál) Csak ha manuálisan bekapcsolom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2005.02.22 kedd, 16:57:00 »

Nekem mind felkapcsolódik.
Most elindulok haza, megnézem hogy melyik kapcsolódik fel. De nem mókás, mert én már para-jelenség kategóriába sorolom hogy menet közben kigyullad a fejem mellett a lámpa. Gondoltam hagyom. De borzasztóan idegesített, pedig nem volt sötét.  
A hibafeltárás meg annyiban kimerült, hogy kinyitottam és becsuktam újra mindent. Nem nyomkodtam semmit a csomagtér ajtó környékén, mert nem láttam nyomkodni valót. A klasszikus, benyomható világítás vezérlő gombot nem leltem.  Vagy vak vagyok. Az még lehet, de MI KAPCSOLJA AZT A LÁMPÁT?
Holnap folytatom!! Sziasztok!
Ha ötlet van írjatok!!
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2005.02.22 kedd, 19:22:00 »

Most elindulok haza, megnézem hogy melyik kapcsolódik fel. De nem mókás, mert én már para-jelenség kategóriába sorolom hogy menet közben kigyullad a fejem mellett a lámpa. Gondoltam hagyom. De borzasztóan idegesített, pedig nem volt sötét.  
A hibafeltárás meg annyiban kimerült, hogy kinyitottam és becsuktam újra mindent. Nem nyomkodtam semmit a csomagtér ajtó környékén, mert nem láttam nyomkodni valót. A klasszikus, benyomható világítás vezérlő gombot nem leltem.  Vagy vak vagyok. Az még lehet, de MI KAPCSOLJA AZT A LÁMPÁT?
Holnap folytatom!! Sziasztok!
Ha ötlet van írjatok!!
Szia Sukethang!
 
Ha nem találtál körbe az ajtón nyomkodnivalót, akkor nagyvalószínüséggel a zárban van beépítve.
Legalábbis az enyimen(igaz hogy MkII) így mükszik
 
Üdv: Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2005.02.22 kedd, 21:36:00 »

Most elindulok haza, megnézem hogy melyik kapcsolódik fel. De nem mókás, mert én már para-jelenség kategóriába sorolom hogy menet közben kigyullad a fejem mellett a lámpa. Gondoltam hagyom. De borzasztóan idegesített, pedig nem volt sötét.  
A hibafeltárás meg annyiban kimerült, hogy kinyitottam és becsuktam újra mindent. Nem nyomkodtam semmit a csomagtér ajtó környékén, mert nem láttam nyomkodni valót. A klasszikus, benyomható világítás vezérlő gombot nem leltem.  Vagy vak vagyok. Az még lehet, de MI KAPCSOLJA AZT A LÁMPÁT?
Holnap folytatom!! Sziasztok!
Ha ötlet van írjatok!!
Az enyém MKI kombi és a zrba van beépítve a kapcsoló. Sztem qrva jó megoldás.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2005.02.23 szerda, 08:59:00 »

Most elindulok haza, megnézem hogy melyik kapcsolódik fel. De nem mókás, mert én már para-jelenség kategóriába sorolom hogy menet közben kigyullad a fejem mellett a lámpa. Gondoltam hagyom. De borzasztóan idegesített, pedig nem volt sötét.  
A hibafeltárás meg annyiban kimerült, hogy kinyitottam és becsuktam újra mindent. Nem nyomkodtam semmit a csomagtér ajtó környékén, mert nem láttam nyomkodni valót. A klasszikus, benyomható világítás vezérlő gombot nem leltem.  Vagy vak vagyok. Az még lehet, de MI KAPCSOLJA AZT A LÁMPÁT?
Holnap folytatom!! Sziasztok!
Ha ötlet van írjatok!!
Nálam a helyzet: nyitott ajtóknál (bármely utas) csak elöl világít a belső, csomitérajtó nyitásnál csak a hátsó, minden ajtó nyitva = mindkét lámpa világít 8-) szerintem ez a normális!
 
Nem lehet, hogy víz/pára okoz valamiféle zárlatot? Pocsolya nem gyanús menetben? Minden belső felgyullad? Vagy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2005.02.23 szerda, 11:13:00 »

Nálam a helyzet: nyitott ajtóknál (bármely utas) csak elöl világít a belső, csomitérajtó nyitásnál csak a hátsó, minden ajtó nyitva = mindkét lámpa világít 8-) szerintem ez a normális!
 
Nem lehet, hogy víz/pára okoz valamiféle zárlatot? Pocsolya nem gyanús menetben? Minden belső felgyullad? Vagy?
Hali Napu!
A tied a gyári, nekem is minden világít, mert amikor a riasztót bekötötték így tudtuk megoldani, hogy a csomitér ajtóra is kapcsoljon a riasztó. Biztos van rá jobb megoldás de nekem házilag csináltuk.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2005.02.23 szerda, 11:28:00 »

Hali Napu!
A tied a gyári, nekem is minden világít, mert amikor a riasztót bekötötték így tudtuk megoldani, hogy a csomitér ajtóra is kapcsoljon a riasztó. Biztos van rá jobb megoldás de nekem házilag csináltuk.
Üdv Shadow
Ja, nekem nincs riacsom 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2005.02.23 szerda, 12:46:00 »

Hali Napu!
A tied a gyári, nekem is minden világít, mert amikor a riasztót bekötötték így tudtuk megoldani, hogy a csomitér ajtóra is kapcsoljon a riasztó. Biztos van rá jobb megoldás de nekem házilag csináltuk.
Üdv Shadow
Ha bediódázzátok, akkor nem világít minden Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2005.02.23 szerda, 13:41:00 »

Ha csak elfordítom a kulcsot a csomagtartóban, felgyullad a fény (kombi).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 00:47:00 »

Az enyém MKI kombi és a zrba van beépítve a kapcsoló. Sztem qrva jó megoldás.
Üdv Shadow.
csatlakozom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 07:13:00 »

Ha csak elfordítom a kulcsot a csomagtartóban, felgyullad a fény (kombi).
Persze, hogy felgyullad, mert a zár retesze kapcsolja, tehát nem egy klasszikus nyomógomb.
 
Sukethang: Sztem a vezeték ami megy a kapcsolókgoz letestelt valahol, nem biztos, hogy a hátsó ajtó, lehet, hogy valamelyik utastéri ajtónál. Nem volt szerelgetve mostanában?
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 10:20:00 »

Hello napu! Szerintem te tudsz választ adni nekem. Szerintem. Ma munkába jövet, kigyulladt a belső világítás, mintha valamelyik ajtó nyitott állapotba került volna. Gondoltam majd elalszik, 12 sec. De nem. A hátsó ajtóra gyanaxom, vagy a tankoló fedélre. De nem találtam a h.ajtón semmiféle nyomó, húzó jeladó szerkezetet, ami esetleg beázhatott volna vagy nyekk állapotba került volna. Azt semtudom mit keressek. Tehát a kérdés: a hátsó ajtó nyitott állapotát jelző szerkezet hol található? Benne az ajtóban? Az hozzáférhető egyszerűen, vagy szakembert igényel? Tipus hiba, vagy csak én nyertem meg? Nem először fordult elő. Az hogy lecsuktam a hátulját és nem aludt el, még nem vágott hanyatt (akkor is magától gyógyult meg), de hogy menet közben kigyullad.... Mindenesetre ha tudsz valamit erről a fertájról, akkor szeretettel várom az infót.  
Persze mástól is. Előre is köszi!
Szia sukethang!
  A csomagtér világítását egy reed relé kapcsolja. Ez egy kb. 1x2x0,5 cm-es kék színű műanyag dobozban van, a zárszerkezetre szerelve. Amikor a csomagtartót lecsukod vagy felnyitod, a fül elhalad a relé mellett és átváltja a másik állásba. A relé öntartó, ha egy mágnest elhúzol előtte te is át tudod váltani. Egy bistabil reed relé pár száz forint, de ha az ember mondeóhoz kéri, azt hiszik hogy vastag vagy és sokkal többet kérnek érte! Ellenőrizd le a reed relé rögzítését, mert ha el tud mozdulni az bizonytalanná teszi a kapcsolást. Húzd szét a relé előtti csatlakozót, ha van kontakt spréd fújd be vele. Ez egy rendkívül üzembiztos "kapcsoló", nagyon ritkán hibásodik meg.
 Üdv. Papi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 13:02:00 »

Persze, hogy felgyullad, mert a zár retesze kapcsolja, tehát nem egy klasszikus nyomógomb.
 
Sukethang: Sztem a vezeték ami megy a kapcsolókgoz letestelt valahol, nem biztos, hogy a hátsó ajtó, lehet, hogy valamelyik utastéri ajtónál. Nem volt szerelgetve mostanában?
Üdv Shadow.
Hello!Nem volt szerelgetve nálam (2005.01.18 óta), de mosatni mosattam, és az betehette a kaput... Mindegy, mert mire hazamentem öngyógyulás következett be. Azt kizárt dolognak tartom hogy beázna, mert mindenhol száraz. Talán... Befújom majd valamilyen olajozó anyaggal. Jobb ötletem nincs. Ha nem a zár lenne a ludas az egyszerűbb lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 13:05:00 »

Hello!Nem volt szerelgetve nálam (2005.01.18 óta), de mosatni mosattam, és az betehette a kaput... Mindegy, mert mire hazamentem öngyógyulás következett be. Azt kizárt dolognak tartom hogy beázna, mert mindenhol száraz. Talán... Befújom majd valamilyen olajozó anyaggal. Jobb ötletem nincs. Ha nem a zár lenne a ludas az egyszerűbb lenne.
WD40 :-) de nembisztos, hogy a háccsó alytó 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2005.02.24 csütörtök, 13:09:00 »

Persze, hogy felgyullad, mert a zár retesze kapcsolja, tehát nem egy klasszikus nyomógomb.
 
Sukethang: Sztem a vezeték ami megy a kapcsolókgoz letestelt valahol, nem biztos, hogy a hátsó ajtó, lehet, hogy valamelyik utastéri ajtónál. Nem volt szerelgetve mostanában?
Üdv Shadow.
Szia! Értem, és megnézem. Kontatk sprém az nincs, de WD40 nem jó? Azzal fújok "mindnent". Ha túl vagyok rajta jelzek!  
Köszönöm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2005.02.25 péntek, 10:27:00 »

Bütyök,
 
most komolyan ki akarod tiltatni magad a fórumról? Minek írod be ennyi helyre???
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2005.02.25 péntek, 12:47:00 »

most nem azért az egy húszért, de ez nem az a tipikus I.es Mondeos típushiba:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2005.02.25 péntek, 13:16:00 »

Ezt már nem először olvasom,ne vedd zokon ha ajánlanak neked egy weboldalt:www.szemeszet.hu.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2005.02.25 péntek, 14:23:00 »

most nem azért az egy húszért, de ez nem az a tipikus I.es Mondeos típushiba:)
Szia Vikiviki!
Léggy megértőbb ;-))) Nem kell mindenkinek vágni, hogy van MK I, MK II, és MK III. Gondolhatják, hogy csak ez az első téma, itt van a fontos dolog (ami igaz is ;-)))) és van a MK III-as téma, ahol a kevésbé kardinális (számomra) kérdéseket vitatják meg ;-))) Ő számára ez fontos kérdés és azért választotta a menő I-es témát ;-)
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2005.02.25 péntek, 15:33:00 »

Vegyé Mutyokit!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2005.02.26 szombat, 15:24:00 »

Urak, Hölgyem!
 
Most már nem tudom, mitévő legyek.
 
Kicseréltem a gyertyákat, a kábeleket, az összes vákuumcső jó, nem repedt, nem szakadt, nem törött, nem szív falsot, MAF és légszűrő tiszta és még mindig rángat hidegen kis gáznál 2000-3000 ford. között.
 
Segítsetek lszi, hogy lehetne ezt orvosolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2005.02.26 szombat, 16:24:00 »

Urak, Hölgyem!
 
Most már nem tudom, mitévő legyek.
 
Kicseréltem a gyertyákat, a kábeleket, az összes vákuumcső jó, nem repedt, nem szakadt, nem törött, nem szív falsot, MAF és légszűrő tiszta és még mindig rángat hidegen kis gáznál 2000-3000 ford. között.
 
Segítsetek lszi, hogy lehetne ezt orvosolni.
hm... katalizátor jó? nem nagyon van ötletem... most az enyém is rángat egy kicsit, de úgyis ritkán használom kis gázon:)) Majd, ha egy kicsit melegebb lesz az idő, kipucolom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2005.02.26 szombat, 17:39:00 »

hm... katalizátor jó? nem nagyon van ötletem... most az enyém is rángat egy kicsit, de úgyis ritkán használom kis gázon:)) Majd, ha egy kicsit melegebb lesz az idő, kipucolom...
Sztem jó, kb. két éves és olyan 60-70ezer km lehet benne. Létezhet, hogy a lambdaszonda szart be?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2005.02.26 szombat, 17:41:00 »

Sztem jó, kb. két éves és olyan 60-70ezer km lehet benne. Létezhet, hogy a lambdaszonda szart be?
Ja, és a múlt héten sikerült 7,2 l/100km fogyasztást produkálni 320km autópálya és 170km város alatt. De eddig se nagyon ment 9,2 l/100km fölé.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2005.02.26 szombat, 18:44:00 »

Urak, Hölgyem!
 
Most már nem tudom, mitévő legyek.
 
Kicseréltem a gyertyákat, a kábeleket, az összes vákuumcső jó, nem repedt, nem szakadt, nem törött, nem szív falsot, MAF és légszűrő tiszta és még mindig rángat hidegen kis gáznál 2000-3000 ford. között.
 
Segítsetek lszi, hogy lehetne ezt orvosolni.
Próbálj meg egy hibakiolvasást. Ha 96 elötti vagy akkor könnyen ki tudod olvasni.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:31:00 »

Próbálj meg egy hibakiolvasást. Ha 96 elötti vagy akkor könnyen ki tudod olvasni.
 
Üdv.
AndrasM,
'96.06.24-i gyártás. Azt lehet olvasni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2005.02.26 szombat, 20:00:00 »

AndrasM,
'96.06.24-i gyártás. Azt lehet olvasni?
Szia Csocso!
Azt a 24.-ét honnét vetted? Max havi gyártást tudnak rögzíteni, az is a kasznira vonatkozik. A fáma szerint az én áprilisi kasznimat december végén helyezték üzembe, a "Nepper" szerint. Persze hiszem is, meg nem is, mert királyfi sem vagyok, meg fehér paripám sincs, bár a sötét zöld szörnyemmel elégedett vagyok, attól függetlenül is, hogy áprilisi vagy decemberi ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2005.02.26 szombat, 20:04:00 »

Szia Csocso!
Azt a 24.-ét honnét vetted? Max havi gyártást tudnak rögzíteni, az is a kasznira vonatkozik. A fáma szerint az én áprilisi kasznimat december végén helyezték üzembe, a "Nepper" szerint. Persze hiszem is, meg nem is, mert királyfi sem vagyok, meg fehér paripám sincs, bár a sötét zöld szörnyemmel elégedett vagyok, attól függetlenül is, hogy áprilisi vagy decemberi ;-)))
Üdv ND
Rosszul fogalmaztam, az átadás időpontja esett erre a napra a svájci szervízkönyv szerint.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2005.02.26 szombat, 22:15:00 »

Rosszul fogalmaztam, az átadás időpontja esett erre a napra a svájci szervízkönyv szerint.
Szia Csocso!
Azaz a forgalombahelyezés időpontja ;-)  
Üdv ND
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2005.02.26 szombat, 22:21:00 »

Szia Csocso!
Azt a 24.-ét honnét vetted? Max havi gyártást tudnak rögzíteni, az is a kasznira vonatkozik. A fáma szerint az én áprilisi kasznimat december végén helyezték üzembe, a "Nepper" szerint. Persze hiszem is, meg nem is, mert királyfi sem vagyok, meg fehér paripám sincs, bár a sötét zöld szörnyemmel elégedett vagyok, attól függetlenül is, hogy áprilisi vagy decemberi ;-)))
Üdv ND
Szerintem meg percre pontos napló van a gyártásról, mikor mit szereltek be. Nekem meg is mondták, melyik nap gyártották.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 12:25:00 »

Sztem jó, kb. két éves és olyan 60-70ezer km lehet benne. Létezhet, hogy a lambdaszonda szart be?
létezhet... ki kell mérni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 16:59:00 »

AndrasM,
'96.06.24-i gyártás. Azt lehet olvasni?
Hát nincs jó hírem. Az én szörnyem '96 áprilisi és már az ECC5-ös motor vezérlő rendszer van benne (pedig MK1). Tehát a tiednek is ilyennek kell lennie. Persze ezekből is ki lehet a hibakődot olvasni, csak nehezebben. Sajnos nem a lámpavillogtatós módszerrel. Legegyszrűbb, ha egy szervizben kiolvastatod.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:05:00 »

Hát nincs jó hírem. Az én szörnyem '96 áprilisi és már az ECC5-ös motor vezérlő rendszer van benne (pedig MK1). Tehát a tiednek is ilyennek kell lennie. Persze ezekből is ki lehet a hibakődot olvasni, csak nehezebben. Sajnos nem a lámpavillogtatós módszerrel. Legegyszrűbb, ha egy szervizben kiolvastatod.
 
Üdv.
Ha jol sejtem, ide passzol a diagnosztika topic, foleg a #326-os. Mk2-ben mintha EEC5 lenne, ahoz pedig Laciba ur es szabadcsapata rendelkezik vmi okossaggal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 14:27:00 »

Ha jol sejtem, ide passzol a diagnosztika topic, foleg a #326-os. Mk2-ben mintha EEC5 lenne, ahoz pedig Laciba ur es szabadcsapata rendelkezik vmi okossaggal.
A hír csak részben igaz: 1996 mkI kizárva a körből :-( a többi ott ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:10:00 »

Hali ND!
93-as MK1-em van korábbi hozzászólásnál, illetve a saját mondeo-s oldaladon olvasható: "rezonátor cső a kukába!"
készülök egy a nálad látható levegőrendszer tisztítására, s ezért kérdezem, hogy a kihagyott alkatrész helyett kell-e valamilyen cső darabot beiktatni, vagy a gumi "harmonika" cső megnyújtható annyira, hogy a MAF szenzorig elérjen?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:13:00 »

Hali ND!
93-as MK1-em van korábbi hozzászólásnál, illetve a saját mondeo-s oldaladon olvasható: "rezonátor cső a kukába!"
készülök egy a nálad látható levegőrendszer tisztítására, s ezért kérdezem, hogy a kihagyott alkatrész helyett kell-e valamilyen cső darabot beiktatni, vagy a gumi "harmonika" cső megnyújtható annyira, hogy a MAF szenzorig elérjen?
Köszi!
Szia JTam!
 
Ebben a kérdésben Joe az illetékes, szerintem mindjárt válaszolni is fog, ha elolvasta.
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:16:00 »

Ja, és a múlt héten sikerült 7,2 l/100km fogyasztást produkálni 320km autópálya és 170km város alatt. De eddig se nagyon ment 9,2 l/100km fölé.
Nekem meg már t*köm ki van a 10,2-es kajálással. Max. 300km hosszabb út(2xEgom-Bp+ott helyben), és 180km város.(3km+állás, 3km+állás)
Ez a termosztát csere után jött ki, és már vagy két hónapja csinálja.:-( Előtte max. 8,5-9l vót ugyan ez!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:21:00 »

Hali ND!
93-as MK1-em van korábbi hozzászólásnál, illetve a saját mondeo-s oldaladon olvasható: "rezonátor cső a kukába!"
készülök egy a nálad látható levegőrendszer tisztítására, s ezért kérdezem, hogy a kihagyott alkatrész helyett kell-e valamilyen cső darabot beiktatni, vagy a gumi "harmonika" cső megnyújtható annyira, hogy a MAF szenzorig elérjen?
Köszi!
Két megoldás van:
 
- vagy levágod a rezonátort, és ledugózod a helyét
- vagy egyszerűen kicseréled egy másik csőre, akár fém csőre, akár másra, csak a benne lévő(mármint a csőben) levegő hőmérséklet jeladót kell belefúrni. A Homositában van is olyan toldat, amiben ennek a helye elő is van készítve.
 
Én a 96 után gyártott I-II-es Mondeok csövét tettem a helyére!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:44:00 »

Nekem meg már t*köm ki van a 10,2-es kajálással. Max. 300km hosszabb út(2xEgom-Bp+ott helyben), és 180km város.(3km+állás, 3km+állás)
Ez a termosztát csere után jött ki, és már vagy két hónapja csinálja.:-( Előtte max. 8,5-9l vót ugyan ez!
 
 
Tisztelettel!
Joe!
Nekem ugyan ennyit eszik! MK1, 2000, automata, kombi. Városban a 15-öt is megeszi, igaz az asszony viszi a piciket oviba ami 1.5 km-re van! Városban mindig hideg motorral megyek mert mire bemelegszik odaérek a célhoz... Nyáron ugyanez 12 lityi körül van. Pályán, tojáshéjjal a lábam alatt 7.2-őt produkál! Ez van... Minek örülnél 6-7 lityis átlagfogyinak? Mit foglalkozol vele! Lehet, hogy egy suzuki kevesebbet eszik de mennyire gyenge egy mondihoz képest!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2005.03.01 kedd, 11:17:00 »

Két megoldás van:
 
- vagy levágod a rezonátort, és ledugózod a helyét
- vagy egyszerűen kicseréled egy másik csőre, akár fém csőre, akár másra, csak a benne lévő(mármint a csőben) levegő hőmérséklet jeladót kell belefúrni. A Homositában van is olyan toldat, amiben ennek a helye elő is van készítve.
 
Én a 96 után gyártott I-II-es Mondeok csövét tettem a helyére!
 
 
Tisztelettel!
Szia Joe!
Ezt az infot, nem kellene valahová betűzni a cikkbe, hogy más ne kérdezze meg? ;-)
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2005.03.01 kedd, 13:26:00 »

Joe!
Nekem ugyan ennyit eszik! MK1, 2000, automata, kombi. Városban a 15-öt is megeszi, igaz az asszony viszi a piciket oviba ami 1.5 km-re van! Városban mindig hideg motorral megyek mert mire bemelegszik odaérek a célhoz... Nyáron ugyanez 12 lityi körül van. Pályán, tojáshéjjal a lábam alatt 7.2-őt produkál! Ez van... Minek örülnél 6-7 lityis átlagfogyinak? Mit foglalkozol vele! Lehet, hogy egy suzuki kevesebbet eszik de mennyire gyenge egy mondihoz képest!
Na, azt a fílinget pont jól ismeri >8-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2005.03.01 kedd, 14:29:00 »

Joe!
Nekem ugyan ennyit eszik! MK1, 2000, automata, kombi. Városban a 15-öt is megeszi, igaz az asszony viszi a piciket oviba ami 1.5 km-re van! Városban mindig hideg motorral megyek mert mire bemelegszik odaérek a célhoz... Nyáron ugyanez 12 lityi körül van. Pályán, tojáshéjjal a lábam alatt 7.2-őt produkál! Ez van... Minek örülnél 6-7 lityis átlagfogyinak? Mit foglalkozol vele! Lehet, hogy egy suzuki kevesebbet eszik de mennyire gyenge egy mondihoz képest!
Igen, csak ehhez az is hozzá tartozik, hogy ez csak egy fél éves tapasztalatom, de az autó már 2,5 éve meg van. Várom a jobb időt, és ha nem változik, akkor jön a vizsgálat!:-(
 
Az öt literes mutyoki fogyasztást örömmel adtam fel a Mondeoért, ami nyóc! De ez most inkább hiba szagú, mint normális!:-(
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.