Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:03:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804892 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2005.03.01 kedd, 14:35:00 »

Szia Joe!
Ezt az infot, nem kellene valahová betűzni a cikkbe, hogy más ne kérdezze meg? ;-)
Üdv ND
Jó ötlet!;-)
Megteszed? Gondolom, hogy ennyi elég is. Talán még annyi, hogy "kiváltható:"... (Mondjuk)!?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2005.03.01 kedd, 14:37:00 »

Igen, csak ehhez az is hozzá tartozik, hogy ez csak egy fél éves tapasztalatom, de az autó már 2,5 éve meg van. Várom a jobb időt, és ha nem változik, akkor jön a vizsgálat!:-(
 
Az öt literes mutyoki fogyasztást örömmel adtam fel a Mondeoért, ami nyóc! De ez most inkább hiba szagú, mint normális!:-(
 
Tisztelettel!
Én a 200-at így is irigylem :-) egy picit ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2005.03.02 szerda, 08:10:00 »

Joe!
Az igazság az hogy nekem is meg kellene nézni egy-két dolgot de megvárom míg egy kicsit jobb idő lesz... Pl: szívóoldali tisztítás, gyertyák ellenőrzése (15000 van bennük), kábelek ell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 14:34:00 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Boldog tulaja vagyok egy '94-es TD Mondeonak. Azt kérdezném, mi az a szerkezet ami a vezetőoldali rugótorony mögött található. Megy bele két elektromos vezeték, és kap vákuumot is a vákuumpumpáról. Tetejére ATM van írva. A melóhelyről írok, ezért most nem tudom kifejteni mi a gond de ha hazaértem leírok mindent.  
Előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 15:43:00 »

ATM = Automated Teller Machine
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 15:52:00 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Boldog tulaja vagyok egy '94-es TD Mondeonak. Azt kérdezném, mi az a szerkezet ami a vezetőoldali rugótorony mögött található. Megy bele két elektromos vezeték, és kap vákuumot is a vákuumpumpáról. Tetejére ATM van írva. A melóhelyről írok, ezért most nem tudom kifejteni mi a gond de ha hazaértem leírok mindent.  
Előre is köszönöm.
kimaradt egy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 16:34:00 »

ATM = Automated Teller Machine
Igen én is gondoltam erre, csak sehol nem bírtam betuszkolni a kártyát.... Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 17:08:00 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Boldog tulaja vagyok egy '94-es TD Mondeonak. Azt kérdezném, mi az a szerkezet ami a vezetőoldali rugótorony mögött található. Megy bele két elektromos vezeték, és kap vákuumot is a vákuumpumpáról. Tetejére ATM van írva. A melóhelyről írok, ezért most nem tudom kifejteni mi a gond de ha hazaértem leírok mindent.  
Előre is köszönöm.
Ha jól sejtem az EGR szelep kapcsolója lehet.(kipufogógáz visszavezetés)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 20:31:00 »

Köszönöm Murmi!
 
Megpróbálom leírni röviden a problémámat.Kb. másfél éve vettük a Mondit. Már a megvételkor rossz volt a légbeömlő szabályozó kapcsoló. Gondoltuk bowden, de kiderült ez vákuumos. Kapcsoló rendben, csövek rendbetéve, még mindíg nem ment. Fordnál azt mondták a vákuumpumpa öreg ezért nincs elég vákuum, igy ez már nem működik. Kb 3 hete a fék is elkezdett beesőssé válni, csak második rálépésre fogott ott ahol szokott. Oké, egy légtelenítés után jobb lett de nem az igazi. Régóta terveztem, a pénz is meg volt igy hát kicseréltettem a vákuumpumpát. A fék most oké, de a kedvenc kapcsolóm még mindíg nem működik. Ma az autószerelőm kipróbálta, hogy leköt mást és akkor megy. Jelen pillanatban le van kötve a gázmegemelő valmi, meg Murmi információja szerit az EGR szelep kapcsolója. Igy most müxik. Kérdésem, hogy okoz-e gondot e két dolog hiánya, ill veszélyes-e? Másik kérdésem meg az volna, hogy mi a bánat miatt nem megy minden az új vákuumpumpával? Első és legkézenfekvőbb, hogy valahol falsot szív...
(De hátha tud valaki más infót..)
Mivel szokták ezt ellenőrizni?
Minden választ és fáradozást előre is köszönök.
Üdv Hanzsi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 20:45:00 »

Köszönöm Murmi!
 
Megpróbálom leírni röviden a problémámat.Kb. másfél éve vettük a Mondit. Már a megvételkor rossz volt a légbeömlő szabályozó kapcsoló. Gondoltuk bowden, de kiderült ez vákuumos. Kapcsoló rendben, csövek rendbetéve, még mindíg nem ment. Fordnál azt mondták a vákuumpumpa öreg ezért nincs elég vákuum, igy ez már nem működik. Kb 3 hete a fék is elkezdett beesőssé válni, csak második rálépésre fogott ott ahol szokott. Oké, egy légtelenítés után jobb lett de nem az igazi. Régóta terveztem, a pénz is meg volt igy hát kicseréltettem a vákuumpumpát. A fék most oké, de a kedvenc kapcsolóm még mindíg nem működik. Ma az autószerelőm kipróbálta, hogy leköt mást és akkor megy. Jelen pillanatban le van kötve a gázmegemelő valmi, meg Murmi információja szerit az EGR szelep kapcsolója. Igy most müxik. Kérdésem, hogy okoz-e gondot e két dolog hiánya, ill veszélyes-e? Másik kérdésem meg az volna, hogy mi a bánat miatt nem megy minden az új vákuumpumpával? Első és legkézenfekvőbb, hogy valahol falsot szív...
(De hátha tud valaki más infót..)
Mivel szokták ezt ellenőrizni?
Minden választ és fáradozást előre is köszönök.
Üdv Hanzsi
Rém egyszerű ellenőrizni. Van egy kézi szivattyú, bekötöd a körbe, vakumot csinálsz, az meg méri, meddig van meg a vákuum. Aztán lehet keresgetni, hol szusszan be a levegő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:22:00 »

Köszönöm Murmi!
 
Megpróbálom leírni röviden a problémámat.Kb. másfél éve vettük a Mondit. Már a megvételkor rossz volt a légbeömlő szabályozó kapcsoló. Gondoltuk bowden, de kiderült ez vákuumos. Kapcsoló rendben, csövek rendbetéve, még mindíg nem ment. Fordnál azt mondták a vákuumpumpa öreg ezért nincs elég vákuum, igy ez már nem működik. Kb 3 hete a fék is elkezdett beesőssé válni, csak második rálépésre fogott ott ahol szokott. Oké, egy légtelenítés után jobb lett de nem az igazi. Régóta terveztem, a pénz is meg volt igy hát kicseréltettem a vákuumpumpát. A fék most oké, de a kedvenc kapcsolóm még mindíg nem működik. Ma az autószerelőm kipróbálta, hogy leköt mást és akkor megy. Jelen pillanatban le van kötve a gázmegemelő valmi, meg Murmi információja szerit az EGR szelep kapcsolója. Igy most müxik. Kérdésem, hogy okoz-e gondot e két dolog hiánya, ill veszélyes-e? Másik kérdésem meg az volna, hogy mi a bánat miatt nem megy minden az új vákuumpumpával? Első és legkézenfekvőbb, hogy valahol falsot szív...
(De hátha tud valaki más infót..)
Mivel szokták ezt ellenőrizni?
Minden választ és fáradozást előre is köszönök.
Üdv Hanzsi
Szia!
 
Annak, hogy le van kötve a gázmegemelő valmi ( EGR )
maximum annyi következménye lessz, hogy jobban megy az autó, mivel nem vezeti vissza a kipufogógázt a beszívott levegőhöz. Igy a motor tiszta levegőt( oxigént) kap. Tehát tökéletesebb égést biztosít. Így sobban hasít és sacc 0,5 lityivel kevesebbet eszik.
Nekem bejött.
Tudod vagyunk egy páran akik direkt lekötötték !
De a lehúzott csövet azért dugózd le valamivel.
 
Üdv Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:45:00 »

Szia!
 
Annak, hogy le van kötve a gázmegemelő valmi ( EGR )
maximum annyi következménye lessz, hogy jobban megy az autó, mivel nem vezeti vissza a kipufogógázt a beszívott levegőhöz. Igy a motor tiszta levegőt( oxigént) kap. Tehát tökéletesebb égést biztosít. Így sobban hasít és sacc 0,5 lityivel kevesebbet eszik.
Nekem bejött.
Tudod vagyunk egy páran akik direkt lekötötték !
De a lehúzott csövet azért dugózd le valamivel.
 
Üdv Zombi
Sziasztok!
Erről az EGR-kikötésről lehetne valamilyen kis képsorozatot feltenni valahova...csak a "KPM" meg ne tudja
zöldkártya előtt biztos nem árt visszakötni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:56:00 »

Sziasztok!
Erről az EGR-kikötésről lehetne valamilyen kis képsorozatot feltenni valahova...csak a "KPM" meg ne tudja
zöldkártya előtt biztos nem árt visszakötni!
Ez így van.
Zöldkártya előtt 100-150Km-el vissza kell kötni és egy kicsit meghajtani a sárkányt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2005.03.04 péntek, 09:07:00 »

Sziasztok!
Erről az EGR-kikötésről lehetne valamilyen kis képsorozatot feltenni valahova...csak a "KPM" meg ne tudja
zöldkártya előtt biztos nem árt visszakötni!
Mail ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2005.03.04 péntek, 09:15:00 »

Szia!
 
Annak, hogy le van kötve a gázmegemelő valmi ( EGR )
maximum annyi következménye lessz, hogy jobban megy az autó, mivel nem vezeti vissza a kipufogógázt a beszívott levegőhöz. Igy a motor tiszta levegőt( oxigént) kap. Tehát tökéletesebb égést biztosít. Így sobban hasít és sacc 0,5 lityivel kevesebbet eszik.
Nekem bejött.
Tudod vagyunk egy páran akik direkt lekötötték !
De a lehúzott csövet azért dugózd le valamivel.
 
Üdv Zombi
Gázmegemelő = Kipufogógáz visszavezető szelep
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2005.03.04 péntek, 09:57:00 »

Szia!
 
Annak, hogy le van kötve a gázmegemelő valmi ( EGR )
maximum annyi következménye lessz, hogy jobban megy az autó, mivel nem vezeti vissza a kipufogógázt a beszívott levegőhöz. Igy a motor tiszta levegőt( oxigént) kap. Tehát tökéletesebb égést biztosít. Így sobban hasít és sacc 0,5 lityivel kevesebbet eszik.
Nekem bejött.
Tudod vagyunk egy páran akik direkt lekötötték !
De a lehúzott csövet azért dugózd le valamivel.
 
Üdv Zombi
Ühümm! Nagyon köszönöm. Akkor megnyugodtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2005.03.04 péntek, 10:55:00 »

Szia!
 
Annak, hogy le van kötve a gázmegemelő valmi ( EGR )
maximum annyi következménye lessz, hogy jobban megy az autó, mivel nem vezeti vissza a kipufogógázt a beszívott levegőhöz. Igy a motor tiszta levegőt( oxigént) kap. Tehát tökéletesebb égést biztosít. Így sobban hasít és sacc 0,5 lityivel kevesebbet eszik.
Nekem bejött.
Tudod vagyunk egy páran akik direkt lekötötték !
De a lehúzott csövet azért dugózd le valamivel.
 
Üdv Zombi
Nem teljesen ertek egyet, de ezt egyszer mar felvazoltam. Szerintem az EGR-t nem erdemes lekotni, hosszutavon a motor karosodik csak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2005.03.04 péntek, 11:16:00 »

Nem teljesen ertek egyet, de ezt egyszer mar felvazoltam. Szerintem az EGR-t nem erdemes lekotni, hosszutavon a motor karosodik csak.
Ez olyan, mint ha az általam már kilégzett (SŐT, kipufogtatott) levegőt szívnám be a friss helyett.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2005.03.04 péntek, 11:26:00 »

Mail ment.
Vannak róla képeid? Nekem is el tudnád küldeni?;-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2005.03.04 péntek, 11:59:00 »

Nem teljesen ertek egyet, de ezt egyszer mar felvazoltam. Szerintem az EGR-t nem erdemes lekotni, hosszutavon a motor karosodik csak.
Miért ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2005.03.04 péntek, 12:25:00 »

Miért ?
OKOSSÁGOK EGR ELTÁVOLÍTÁSRÓL
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2005.03.04 péntek, 14:09:00 »

Ez olyan, mint ha az általam már kilégzett (SŐT, kipufogtatott) levegőt szívnám be a friss helyett.
Jo, akkor inkabb lelegezd be a CO es HC gazdag levegot...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2005.03.04 péntek, 14:16:00 »

Miért ?
Azert, mert
1. az EGR szelepet ugyis elzarja a computer amikor intenziven gyorsitasz, tehat nincs ebbol szarmazo veszteseged,
2. amikor egyenletesen mesz, akkor a motorbol kihozhato maximalis teljesitmeny kis reszet hasznalod, igy az nem eszreveheto, hogy vissza van vezetve,
3. csokkenti az eges homersekletet, igy nincs akkora igenybevetel, valamint kisebb az eselye nitrogen-oxidok termelesenek, igy a katalizator is hosszabb eletu lesz,
4. a nem teljesen elegett szenhidrogenek es CO visszakerul es van eselye kevesbbe mergezo gaz formajaban tavozni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2005.03.04 péntek, 14:39:00 »

Azert, mert
1. az EGR szelepet ugyis elzarja a computer amikor intenziven gyorsitasz, tehat nincs ebbol szarmazo veszteseged,
2. amikor egyenletesen mesz, akkor a motorbol kihozhato maximalis teljesitmeny kis reszet hasznalod, igy az nem eszreveheto, hogy vissza van vezetve,
3. csokkenti az eges homersekletet, igy nincs akkora igenybevetel, valamint kisebb az eselye nitrogen-oxidok termelesenek, igy a katalizator is hosszabb eletu lesz,
4. a nem teljesen elegett szenhidrogenek es CO visszakerul es van eselye kevesbbe mergezo gaz formajaban tavozni.
Igazad van, de mi a dieselről konzultálunk.
Abban pedíg csak akkor van compúter ha viszek magammal.
Viszont valamit nem értek. Ha a forró kipufogógázt vezeti vissza akkor mi csökkenti az égés hőmérsékletét Huh?
Én úgy gondolom, hogy ha csak friss hideg levegőt szív a motor akkor érem el ezt a hatást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2005.03.04 péntek, 17:02:00 »

Igazad van, de mi a dieselről konzultálunk.
Abban pedíg csak akkor van compúter ha viszek magammal.
Viszont valamit nem értek. Ha a forró kipufogógázt vezeti vissza akkor mi csökkenti az égés hőmérsékletét Huh?
Én úgy gondolom, hogy ha csak friss hideg levegőt szív a motor akkor érem el ezt a hatást.
Itt a lenyeg azon van, hogy ha van kipufogo gaz visszavezetes, akkor a beszivott levego kevesebb oxigent es tobb inert gazt tartalmaz, azaz az eges kisebb hotermelessel jar. Nem az a lenyeg, hogy milyen homersekletu a levego, hanem, hogy mennyi oxigent tartalmaz. Ebbol a szempontbol lenyegtelen, hogy az elegetett uzemanyag milyen hosszusagu szenhidrogenekbol all.
Millio tanulmany foglalakozik vele, hogy EGR eseten a kipofogott nitrogen-oxidok mennyisege jelentosen lecsokken. A kornyezetkimelesen kivul meg hosszabbitja a motor elettartamat a kisebb igenybevetel miatt, ami kozvetve megint csak kornyezetvedelemhez vezet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2005.03.04 péntek, 22:45:00 »

Igazad van, de mi a dieselről konzultálunk.
Abban pedíg csak akkor van compúter ha viszek magammal.
Viszont valamit nem értek. Ha a forró kipufogógázt vezeti vissza akkor mi csökkenti az égés hőmérsékletét Huh?
Én úgy gondolom, hogy ha csak friss hideg levegőt szív a motor akkor érem el ezt a hatást.
MK1 1.8 TD-ben azt hiszem EEC IV van, tehát VAN computer, ami vezérli az EGR vákuum szabályzó elektromos szelepét. Elvileg csak alapjáraton és egyenletes terhelésnél van nyitva, gyorsításkor rögtön lezár.
Egy szempontból érdemes mégis ledugózni: állítólag hajlamos bekormozni a szívótorkot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2005.03.04 péntek, 23:03:00 »

MK1 1.8 TD-ben azt hiszem EEC IV van, tehát VAN computer, ami vezérli az EGR vákuum szabályzó elektromos szelepét. Elvileg csak alapjáraton és egyenletes terhelésnél van nyitva, gyorsításkor rögtön lezár.
Egy szempontból érdemes mégis ledugózni: állítólag hajlamos bekormozni a szívótorkot.
Igy igaz, van komputer.
Viszont tudtommal alapjaraton, hideg motornal es intenziv gyorsitasnal van zarva. Normal es tolouzemben nyitva van es kisebb gyorsitasnal is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2005.03.04 péntek, 23:12:00 »

Igy igaz, van komputer.
Viszont tudtommal alapjaraton, hideg motornal es intenziv gyorsitasnal van zarva. Normal es tolouzemben nyitva van es kisebb gyorsitasnal is.
Nekem MK2-n alapjáraton, üzemmeleg motornál nyitva volt (de nem mindíg, hogy mitől függött, nem tudom), intenzív gyorsításkor pedig zárva. A köztes állapotokban nem vagyok biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2005.03.04 péntek, 23:15:00 »

Nekem MK2-n alapjáraton, üzemmeleg motornál nyitva volt (de nem mindíg, hogy mitől függött, nem tudom), intenzív gyorsításkor pedig zárva. A köztes állapotokban nem vagyok biztos.
Akkor lehet, hogy csak a benzinesnel van zarva alapjaraton, mert kulonben eleg egyenetlen lenne. A dizel allando legfelesleggel megy, talan azert van nyitva akkor is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2005.03.05 szombat, 09:50:00 »

MK1 1.8 TD-ben azt hiszem EEC IV van, tehát VAN computer, ami vezérli az EGR vákuum szabályzó elektromos szelepét. Elvileg csak alapjáraton és egyenletes terhelésnél van nyitva, gyorsításkor rögtön lezár.
Egy szempontból érdemes mégis ledugózni: állítólag hajlamos bekormozni a szívótorkot.
Mindíg okosodik az ember ! .
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2005.03.05 szombat, 09:55:00 »

MK1 1.8 TD-ben azt hiszem EEC IV van, tehát VAN computer, ami vezérli az EGR vákuum szabályzó elektromos szelepét. Elvileg csak alapjáraton és egyenletes terhelésnél van nyitva, gyorsításkor rögtön lezár.
Egy szempontból érdemes mégis ledugózni: állítólag hajlamos bekormozni a szívótorkot.
alapjáraton sincs nyitva CSAK részterhelésen működik!!!!ha alapjáraton nyitvavan akkor már elromlott.....
És nem EECIV-es a dizel mert az csak benzinesnél van:)
(asszem valami DCV-tipusú)
 
üdv
szaby a benzines:)Smiley)SmileySmiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2005.03.05 szombat, 09:56:00 »

MK1 1.8 TD-ben azt hiszem EEC IV van, tehát VAN computer, ami vezérli az EGR vákuum szabályzó elektromos szelepét. Elvileg csak alapjáraton és egyenletes terhelésnél van nyitva, gyorsításkor rögtön lezár.
Egy szempontból érdemes mégis ledugózni: állítólag hajlamos bekormozni a szívótorkot.
Szia Petya!
Szakszerűséged és logikád zene füleimnek ;-))) Köszönöm.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2005.03.05 szombat, 14:28:00 »

esetleg EGR-szelep tisztításáról nem tud valaki valamit?  
(asszem szembeköphetném magam meg a diplomám, ha kikötném:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2005.03.05 szombat, 18:01:00 »

esetleg EGR-szelep tisztításáról nem tud valaki valamit?  
(asszem szembeköphetném magam meg a diplomám, ha kikötném:)
nem tudod tisztítani......
csere ha nem jó......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2005.03.05 szombat, 22:31:00 »

alapjáraton sincs nyitva CSAK részterhelésen működik!!!!ha alapjáraton nyitvavan akkor már elromlott.....
És nem EECIV-es a dizel mert az csak benzinesnél van:)
(asszem valami DCV-tipusú)
 
üdv
szaby a benzines:)Smiley)SmileySmiley
Jogos!
 
Tényleg nem EEC IV van benne, hanem EDC.
Viszont MK2 1.8TD-ben már EEC V van. (Forrás: TIS CD)
Egyébként szerintem logikus lenne, hogy alapjáraton is legyen kipufogógáz visszavezetés: nincs terhelés, viszont nem igazán környezetbarát ha ilyenkor egy az egyben kikerül a szabadba a kipufogógáz (ugye ezért mondják - többek között -, hogy ne alapjáraton melegítsük a motort)
Ez az alapjárati nyitott állapot ezek szerint CSAK dieselnél igaz, ugyanis nálam így működött a dolog: az EGR-t vezérlő csőben alapjáraton volt vákuum (meleg motornál, klíma nélkül), de ahogy egy kis gázt adtam, rögtön megszünt, aztán állandó kisebb fordulaton ismét volt.
 
Üdv: Petya a diesel-es
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2005.03.06 vasárnap, 15:06:00 »

nem tudod tisztítani......
csere ha nem jó......
(amúgy nagy a szám... elég kevés NOx lesz a gázból:)
Amúgy honnan tudom, hogy mikor jó meg mikor nem jó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2005.03.06 vasárnap, 16:15:00 »

(amúgy nagy a szám... elég kevés NOx lesz a gázból:)
Amúgy honnan tudom, hogy mikor jó meg mikor nem jó?
észreveszed ha nem jó hidd el:))))
no alapjárat,rángatás stb..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2005.03.06 vasárnap, 21:15:00 »

észreveszed ha nem jó hidd el:))))
no alapjárat,rángatás stb..
Mondeoban minden hiba ezt okozza:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 00:13:00 »

(amúgy nagy a szám... elég kevés NOx lesz a gázból:)
Amúgy honnan tudom, hogy mikor jó meg mikor nem jó?
Nem a PB gazbol avagy a benzinbol lesz NOx, hanem a levego nitrogenjebol, ha tul magas az eges folyaman a homerseklet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 02:42:00 »

Jogos!
 
Tényleg nem EEC IV van benne, hanem EDC.
Viszont MK2 1.8TD-ben már EEC V van. (Forrás: TIS CD)
Egyébként szerintem logikus lenne, hogy alapjáraton is legyen kipufogógáz visszavezetés: nincs terhelés, viszont nem igazán környezetbarát ha ilyenkor egy az egyben kikerül a szabadba a kipufogógáz (ugye ezért mondják - többek között -, hogy ne alapjáraton melegítsük a motort)
Ez az alapjárati nyitott állapot ezek szerint CSAK dieselnél igaz, ugyanis nálam így működött a dolog: az EGR-t vezérlő csőben alapjáraton volt vákuum (meleg motornál, klíma nélkül), de ahogy egy kis gázt adtam, rögtön megszünt, aztán állandó kisebb fordulaton ismét volt.
 
Üdv: Petya a diesel-es
Petya, szabik@@,
 
bocs, hogy belepofázok, de MK1 TD-be lehet rakni computert vagy sem? (tudom nem vág ide)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 06:36:00 »

Petya, szabik@@,
 
bocs, hogy belepofázok, de MK1 TD-be lehet rakni computert vagy sem? (tudom nem vág ide)
nem:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 08:21:00 »

nem:(
Most miért mondasz hüjjjeséget Huh?
Én simán beraktam a csomagtartómba egy komplett computert , monitorral, klaviatúrával együt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 08:41:00 »

Jó reggelt Mindenkinek!
 
Hála Kakukk és Zombi kollégának, olyan lett a paripa, mintha még egy motor lenne benne!  
 
Megszűnt a rángatás és olyan ereje lett, hogy szinte újra ki kell tapasztalnom a vezetési technikákat hozzá...
 
A hiba ott volt, hogy én azt hittem, hogy tiszta a MAF-om. Hittem, egész addig, amíg Zombi rá nem nézett és majdnem elhajította. Szerencsére nem ez történt, hanem Kakukk mester elővette a CarbClean spray-t és Zombi megpucolta.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:06:00 »

Jó reggelt Mindenkinek!
 
Hála Kakukk és Zombi kollégának, olyan lett a paripa, mintha még egy motor lenne benne!  
 
Megszűnt a rángatás és olyan ereje lett, hogy szinte újra ki kell tapasztalnom a vezetési technikákat hozzá...
 
A hiba ott volt, hogy én azt hittem, hogy tiszta a MAF-om. Hittem, egész addig, amíg Zombi rá nem nézett és majdnem elhajította. Szerencsére nem ez történt, hanem Kakukk mester elővette a CarbClean spray-t és Zombi megpucolta.
Méghogy a tiéd a gyorsabb!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:38:00 »

Méghogy a tiéd a gyorsabb!
Joe,
 
szombaton megnéztem, hogy mennyire lustult el az autó és képzeld, csak 200-ig volt hajlandó felgyorsulni.  
 
Ja, az még a dzsuvás MAF-al volt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:48:00 »

Sziasztok!
Ha jól olvastam, van(nak) valaki(k) akik utánna tudnak nézni a magyar szerviz hálózaton, hogy volt-e vezérműszíj csere, meg ilyesmi az autón.
Mivel most vettem és még hátra az átírás, kicsit szorul a nyakamon a hurok, és ha volt cserélve akkor nem izgulnék annyira, mig össze nem jön egy kis zsé a cserére!  
Kösz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 10:03:00 »

Joe,
 
szombaton megnéztem, hogy mennyire lustult el az autó és képzeld, csak 200-ig volt hajlandó felgyorsulni.  
 
Ja, az még a dzsuvás MAF-al volt...
Képzeeed! Nekem 205-ig ment el, és csak 4700-at pörgött! Na mit szóósz?;-))))))))))))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 10:04:00 »

Sziasztok!
Ha jól olvastam, van(nak) valaki(k) akik utánna tudnak nézni a magyar szerviz hálózaton, hogy volt-e vezérműszíj csere, meg ilyesmi az autón.
Mivel most vettem és még hátra az átírás, kicsit szorul a nyakamon a hurok, és ha volt cserélve akkor nem izgulnék annyira, mig össze nem jön egy kis zsé a cserére!  
Kösz
Devlint keresd a Ford Márkaszervizek topicban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 10:07:00 »

Devlint keresd a Ford Márkaszervizek topicban!
Köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 10:16:00 »

Képzeeed! Nekem 205-ig ment el, és csak 4700-at pörgött! Na mit szóósz?;-))))))))))))))))))))))
Ennyivel hosszabb lenne a tiédben az 5. fokozat?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.