Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:05:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804939 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2009.03.24 kedd, 13:19:04 »

Kell aggódnom, vagy tényleg nem nagy gond ha kicsit több?
Szerintem ki bírja nyomni a főtengelyszimmeringnél.
Szerezz egy bazi nagy fecskendőt, szerezz hozzá rugalmas tömlőt és a nívópálca lelyére nyomd be ezt a cuccot, és ki bírsz szippantani annyit, hogy jó legyen... Esetleg ha van akna, az olajleeresztőn keresztül tudod leengedni azt a fél liter olajat, jobb a békesség alapon...
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2009.03.24 kedd, 13:39:00 »

Szerintem ki bírja nyomni a főtengelyszimmeringnél.
Szerezz egy bazi nagy fecskendőt, szerezz hozzá rugalmas tömlőt és a nívópálca lelyére nyomd be ezt a cuccot, és ki bírsz szippantani annyit, hogy jó legyen... Esetleg ha van akna, az olajleeresztőn keresztül tudod leengedni azt a fél liter olajat, jobb a békesség alapon...

Wow, fél liter, az nem is kevés. Mondjuk a szelepfedél tömítésem könnyezik már egy ideje, talán inkább ott nyomja ki. (ezt tette olajcsere előtt is, valószínűleg ez a rendszer legtömítetlenebb pontja)
Asszem saját szememmel fogom megnézni, hogy pontosan mennyi is az annyi. Tegnap este má' nem volt kedvem kivárni míg lecsorog az olaj a megérkezés után.

Köszönöm még egyszer a gyors válaszokat.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2009.03.24 kedd, 14:06:04 »

Wow, fél liter, az nem is kevés. Mondjuk a szelepfedél tömítésem könnyezik már egy ideje, talán inkább ott nyomja ki. (ezt tette olajcsere előtt is, valószínűleg ez a rendszer legtömítetlenebb pontja)
Asszem saját szememmel fogom megnézni, hogy pontosan mennyi is az annyi. Tegnap este má' nem volt kedvem kivárni míg lecsorog az olaj a megérkezés után.

Köszönöm még egyszer a gyors válaszokat.

Hanzsi
Nekem ennyi legalább meg szokott maradni az 5 literből...
Szelepfedéltömi 1200Ft a bárdiban, ennyit megér a tiszta motor szerintem...  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2009.03.24 kedd, 14:31:32 »

Kicsit off, de talán tudtok segíteni. A fiesta hátsó zárjával van proglémám. Szerintem leginkább az 1-es mondeóéhoz hasonlít.
Szóval az a baja a hátsó ajtónál, hogy a 12 órához képest eddik kb 1-2 óránál nyitott. Most meg az van, hogy legalább 3-ig el lehet tekerni, és csak ott kezd el nyitni, de nagyon nehezen. Magával a zárral lehet probléma, vagy a mechanizmussal, ami a reteszt mozgatja? Hogy az lenne kimozdulva, és későn kezdi húzni. Szedjem szét, és meglátjuk? Néha olyan nehéz kinyitni, hogy ihaj.
Aztán hogy kell kiszedni: alulról kicsavarom a pár csavart, és kijön a zár teljesen? Szedte már szét ezt valaki?
Esetleg egy rajz jól jönne... 99-es fiesta 5 ajtós.

Esetleg erre valaki?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2009.03.24 kedd, 14:35:59 »

Esetleg erre valaki?
Gyanítom, ha még működik, csak nehezen, kis wd40 kell csak bele, szét kell szedni, sanszos hogy le kell szedni az ajtópanelt is.  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2009.03.24 kedd, 14:42:03 »

Gyanítom, ha még működik, csak nehezen, kis wd40 kell csak bele, szét kell szedni, sanszos hogy le kell szedni az ajtópanelt is.  szomoru1

Asszem szépen szétkapom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2009.03.24 kedd, 17:07:49 »

Szelepfedéltömi 1200Ft a bárdiban, ennyit megér a tiszta motor szerintem...  wave

Nekem az nem vált be, nagyon hamar kezdett megint könnyezni. Most gyári van rajt (asszem), ez azért jóval tovább jó volt.
Abban sem vagyok biztos hogy a szerelő a megadott 8 Nm -rel húzta meg ott a csavarokat, mert a csavarfej alatt lévő gumitömítés úgy néz ki, mintha ki akarna fordulni.
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10157 Dátum: 2009.03.24 kedd, 17:21:55 »

Nekem az nem vált be, nagyon hamar kezdett megint könnyezni. Most gyári van rajt (asszem), ez azért jóval tovább jó volt.
Abban sem vagyok biztos hogy a szerelő a megadott 8 Nm -rel húzta meg ott a csavarokat, mert a csavarfej alatt lévő gumitömítés úgy néz ki, mintha ki akarna fordulni.
Az olyan.
Én átkentem használt motorolajjal (olajszűrő tömítését is így kell) felraktam és tökéletes volt. Elvittem beállíttatni a szelephézagokat, akkor a homelessnek kinéző gépműhelyes bácsi eltörölte, felrakta, természetesen nem jó... Majd nem esik a hó, lemegyek és megcsinázom...  duhos2
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2009.03.24 kedd, 17:33:47 »

Elvittem beállíttatni a szelephézagokat...

Hoppá-hoppá!
Ezt már akartam kérdezni vagy ezerszer. Milyen gyakran kell állítani szelephézagot? Meg nekem egyszer azt mondta egy szerelő, hogy ezeket nem kell mert hidrotőkések vagy hogy... Monnyuk nem ő szereli már, de ez a kérdés azóta is izgat. Etzold szerint 40ezrenként, de semmi bővebb, Haynes-t pont tegnap lapozgattam, de az angolomon még kéne csiszolni... (+éjjel 2 volt  Wink )
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2009.03.24 kedd, 17:57:29 »

Hoppá-hoppá!
Ezt már akartam kérdezni vagy ezerszer. Milyen gyakran kell állítani szelephézagot? Meg nekem egyszer azt mondta egy szerelő, hogy ezeket nem kell mert hidrotőkések vagy hogy... Monnyuk nem ő szereli már, de ez a kérdés azóta is izgat. Etzold szerint 40ezrenként, de semmi bővebb, Haynes-t pont tegnap lapozgattam, de az angolomon még kéne csiszolni... (+éjjel 2 volt  Wink )

En amikor ezt emlegettem a szerelonek azt mondta, hogy amig nincsen semmi tunet felesleges hozzanyulni. De hat van ennek egyaltalan vmi tunete?
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:07:03 »

De hat van ennek egyaltalan vmi tunete?

Hát nem tudom, de az enyém egyre hangosabb lesz, úgy érzem.
Igaz a dízel amúgy is elég kerregősen jár, de amikor mi megvettük 2003-ban, nyáron, meleg motorral beállva a benzinkútra, ( vigyor3) a kutas megkérdezte, hogy ez benzines avagy dízel, mert gyanús volt neki, hogy TD, de olyan halk volt, nem merte levenni a gázolajos pisztolyt.
Na mostanában ilyent nem nagyon kérdeznek, bár nagyon ritkán engedem a kutast a Mondi közelébe, az is igaz.
Szóval nekem is feltűnt, hogy morgósabb, kerregősebb lett a drága. És zavar.
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:42:07 »

Nekem mindkét TD 200ekm körül érkezett, szóval halknak egyiketse mondanám. Szelephézagállítás után is maradt a hang, gépműhelyes ember maga ellen beszélt, de azt mondta ő is, amíg nem kezd el nagyon fogyasztani vagy erőtlenedni, addig felesleges javításban gondolkodni...
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:24:43 »

Nekem mindkét TD 200ekm körül érkezett, szóval halknak egyiketse mondanám. Szelephézagállítás után is maradt a hang, gépműhelyes ember maga ellen beszélt, de azt mondta ő is, amíg nem kezd el nagyon fogyasztani vagy erőtlenedni, addig felesleges javításban gondolkodni...

Én szombaton csavartam bele a 227.000.-et.   worship  taps Messze még a vége!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:27:21 »

Én szombaton csavartam bele a 227.000.-et.   worship  taps Messze még a vége!
Én épp ma fordultam a 260ezredikbe... Hiába, mióta nincsen kannás, nem falom úgy a kilómétereket...  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:50:37 »

Köszönöm a gyors válaszokat

Azért egy kicsit aggódom, tegnap volt olajcserén a kocsi, és beleöntötték az összes olajat, tehát mind az 5 litert. A szaki szerint egy hajszálnyival a max fölött van, de ez nem fog gondot okozni.

Kell aggódnom, vagy tényleg nem nagy gond ha kicsit több?

Hanzsi
Én is úgy tudom,nem jó dolog többet beleönteni,mert felhabosítja az olajat és ugyanúgy árt,mint a kevés.Ha nem vagy teljesen antitálentum,akkor v. úgy,ahogy leírta a kollega v. mássz alá egy lavórral és engedj le belőle.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:52:43 »

Első lépésben nézd meg, mennyi az annyi... Lehet a szerelőnek csak kellett 1l Ford olaj...  hehe
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2009.03.24 kedd, 20:38:41 »

Nekem mindkét TD 200ekm körül érkezett, szóval halknak egyiketse mondanám. Szelephézagállítás után is maradt a hang, gépműhelyes ember maga ellen beszélt, de azt mondta ő is, amíg nem kezd el nagyon fogyasztani vagy erőtlenedni, addig felesleges javításban gondolkodni...

Csak a TD-et szokták szelephézag állítani vagy a benzonost is érdemes?
Attol független, hogy autómata szelephézagállíto van benne?
Az erőtlenség miatt kérdezem. Igaz 1.6-os de sajna nem tudom milyen menet teljesítménnyel kellene moccani a kicsinek.
Olyan érzetem van vele mint ha vissza lenne folytva. Szép lasan kúszik fel a mutató.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2009.03.24 kedd, 20:40:01 »

Csak a TD-et szokták szelephézag állítani vagy a benzonost is érdemes?
Attol független, hogy autómata szelephézagállíto van benne?
Az erőtlenség miatt kérdezem. Igaz 1.6-os de sajna nem tudom milyen menet teljesítménnyel kellene moccani a kicsinek.
Olyan érzetem van vele mint ha vissza lenne folytva. Szép lasan kúszik fel a mutató.
Benzinesben automata,nem tudsz állítani.Ha kopott,akkor csere v. ha nagyon kopog akkor hidrotőke csere is.
Naplózva
szerjosa
Vendég
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2009.03.25 szerda, 09:58:43 »

Szevasztok!

Új vagyok a fórumon, szóval üdv mindenkinek, éljenek a Mondeok, pláne az egyesek  Wink
Kérdésem a következő lenne hozzátok:
Az autón még régebben cserélve lett a bal első lámpaüveg egy kővel történt találkozás miatt - természetesen a szaki (bár elvileg Ford szerelő) nem a '96-os barázdált, hanem a korábbi, külön prizmás üveget tette bele, persze prizma nélkül. Szóval a kocsi előtti 10 méter szépen ki van világítva, más nem nagyon. Kérdésem az lenne, hogy cserélt-e már valamelyikőtök lámpaüveget és az mennyire bonyolult...?  Undecided (pl. lökhárítót le kellene-e kapni, mert arra már nem biztos, hogy vállalkoznék...)
Köszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2009.03.25 szerda, 10:05:05 »

Szevasztok!

Új vagyok a fórumon, szóval üdv mindenkinek, éljenek a Mondeok, pláne az egyesek  Wink
Kérdésem a következő lenne hozzátok:
Az autón még régebben cserélve lett a bal első lámpaüveg egy kővel történt találkozás miatt - természetesen a szaki (bár elvileg Ford szerelő) nem a '96-os barázdált, hanem a korábbi, külön prizmás üveget tette bele, persze prizma nélkül. Szóval a kocsi előtti 10 méter szépen ki van világítva, más nem nagyon. Kérdésem az lenne, hogy cserélt-e már valamelyikőtök lámpaüveget és az mennyire bonyolult...?  Undecided (pl. lökhárítót le kellene-e kapni, mert arra már nem biztos, hogy vállalkoznék...)
Köszi!
nem bonyolult, lökös leszerelése nélkül ki lehet cserélni
ha érdekel, akkor tudok adni neked ilyen üveget, bolti ár alatt
használt, de semmi baja
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2009.03.25 szerda, 10:05:52 »

Szevasztok!

Új vagyok a fórumon, szóval üdv mindenkinek, éljenek a Mondeok, pláne az egyesek  Wink
Kérdésem a következő lenne hozzátok:
Az autón még régebben cserélve lett a bal első lámpaüveg egy kővel történt találkozás miatt - természetesen a szaki (bár elvileg Ford szerelő) nem a '96-os barázdált, hanem a korábbi, külön prizmás üveget tette bele, persze prizma nélkül. Szóval a kocsi előtti 10 méter szépen ki van világítva, más nem nagyon. Kérdésem az lenne, hogy cserélt-e már valamelyikőtök lámpaüveget és az mennyire bonyolult...?  Undecided (pl. lökhárítót le kellene-e kapni, mert arra már nem biztos, hogy vállalkoznék...)
Köszi!
Nagy kézügyességgel bele lehet rakni a prizmát, a lökös leszedése nélkül. Ha a másik fényszóród vésett üveges, akkor jobban jársz, ha inkább a szaki fején szétcsapod a cseréltet, és raksz bele egy új vésett üvegest.
Ha nem, prizmát is lehet külön kapni. Cserénél ha nem vagy ügyes könnyen szétrepesztheted a fényszóróüveget, ezért jobb, ha inkább lökhárítót is lekapod. Ha szerzel hozzá prizmát, minitalin talán lesz aki tud segíteni berakni.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Atta
Vendég
« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2009.03.25 szerda, 11:08:15 »

Sziasztok!
Új vagyok ezen az oldalon.Tanácsot szeretnék kérni Tőletek.Vettem egy 95-ös 1-es Mondeót,benzin-gázos.Viszont elég komoly gondjaim vannak vele:
Amíg hideg a motor,addig egyik anyaggal sem marad alapjáraton,állandóan lefullad.Akkor is ha elindulok vele,akkor letorpan,és úgy áll le a motor,egyszerűen megfullad.
Na persze olyankor jön a birkózás az elszállt szervóval,hisz én egy csepp csaj vagyok...
Amikor bemelegszik akkor nincs gond,bármelyik anyaggal jegyzi az alapjáratot,és szépen pötyög üresben is.Viszont itt jön a másik gondom.Gáz üzemben ha egy picit is nagyobb fröccsöt kap a kelleténél,mint mondjuk visszaváltás előzés előtt,akkor bedurran a gázom,és leköpködi jobbik esetben az egyik vákum-csövecskét.Na persze olyankor meg össze-vissza rángat,hisz fals levegőt kap...Rosszabb esetben a múltkor szabályosan lerobbant a "hangtompító-dobozom" teteje.Azt sufni-val visszaeszkábáltuk,de így is repeszti néhány helyen,és én egyre jobban félek ezektől a durrogásoktól,nehogy egyszer szó szerint be is robbanjon a drágám.
Tegnap pölö úgy jártam,hogy akkorát durrant a gázom, abban a minutumban le is állt a motor,és olyan büdös égett szaga lett,hogy szinte harapni lehetett a füstöt.
Amit megnézettem:a gyertyák,és azok hézagai jók.a kábelek jók,nem is húznak át.a reduktoron lett alapjárat állítva,de semmi sem változott.
SEGÍTSETEK!!!!!
Ha valakinek van vmi tippje,kérem segítsen nekem.vagy egyáltalán van ebben az országban még egy gázos mondeo?Huh?Huh?Huh??  
(eddig kaptam tippeket:vmi hőlég-jeladó,katalizátor,és légtömörítő...)asszem ma megméretem a CO-mat hátha katalizátor lenne???
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2009.03.25 szerda, 11:57:05 »

Kicsit off, de talán tudtok segíteni. A fiesta hátsó zárjával van proglémám. Szerintem leginkább az 1-es mondeóéhoz hasonlít.
Szóval az a baja a hátsó ajtónál, hogy a 12 órához képest eddik kb 1-2 óránál nyitott. Most meg az van, hogy legalább 3-ig el lehet tekerni, és csak ott kezd el nyitni, de nagyon nehezen. Magával a zárral lehet probléma, vagy a mechanizmussal, ami a reteszt mozgatja? Hogy az lenne kimozdulva, és későn kezdi húzni. Szedjem szét, és meglátjuk? Néha olyan nehéz kinyitni, hogy ihaj.
Aztán hogy kell kiszedni: alulról kicsavarom a pár csavart, és kijön a zár teljesen? Szedte már szét ezt valaki?
Esetleg egy rajz jól jönne... 99-es fiesta 5 ajtós.

Kis fém pálcák mozgatják az egész szerkezetet, és sztem az egyik már elgörbülhetett, vagy maga a zár fordult el, de akkor a kulcslyuknak is kellett volna vele együtt mennie. Mindenképpen bontani kell a burkolatot is, mert először le kell akasztani a pálcákat róla...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szerjosa
Vendég
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2009.03.25 szerda, 11:58:22 »

nem bonyolult, lökös leszerelése nélkül ki lehet cserélni
ha érdekel, akkor tudok adni neked ilyen üveget, bolti ár alatt
használt, de semmi baja

Nagy kézügyességgel bele lehet rakni a prizmát, a lökös leszedése nélkül. Ha a másik fényszóród vésett üveges, akkor jobban jársz, ha inkább a szaki fején szétcsapod a cseréltet, és raksz bele egy új vésett üvegest.
Ha nem, prizmát is lehet külön kapni. Cserénél ha nem vagy ügyes könnyen szétrepesztheted a fényszóróüveget, ezért jobb, ha inkább lökhárítót is lekapod. Ha szerzel hozzá prizmát, minitalin talán lesz aki tud segíteni berakni.


Köszi a gyors válaszokat, bocs, hogy én nem tudok ilyen gyors lenni   worship
Asszem nem akarnám a különféle lámpákat erőltetni, szóval maradnék a vésett üvegesnél.
Yoocoo! Mennyi lenne az annyi, és mennyire nem bonyolult a lökhárító leszerelése? Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2009.03.25 szerda, 12:18:15 »


Köszi a gyors válaszokat, bocs, hogy én nem tudok ilyen gyors lenni   worship
Asszem nem akarnám a különféle lámpákat erőltetni, szóval maradnék a vésett üvegesnél.
Yoocoo! Mennyi lenne az annyi, és mennyire nem bonyolult a lökhárító leszerelése? Smiley
szia
a lököst 4 csavar tartja, ha van rendes crowa készleted, 10-15 perc alatt megvan az egész
bolti ára 8 ezer, 6-ért odaadom és segítek szerelni is, mondjuk a minitalin  eljen
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2009.03.25 szerda, 12:24:55 »


Köszi a gyors válaszokat, bocs, hogy én nem tudok ilyen gyors lenni   worship
Asszem nem akarnám a különféle lámpákat erőltetni, szóval maradnék a vésett üvegesnél.
Yoocoo! Mennyi lenne az annyi, és mennyire nem bonyolult a lökhárító leszerelése? Smiley

4 csavar tartja összesen az első lököst. Ha klímás az autó akkor kicsit szívás leszedni a 4-ből 2-t legalábbis a dízelnél(de látom te benzines vagy ezért azt nem tom)
Ha ködlámpás akkor még azoknak a madzagjait is le kell húzni előtte és én leszedtem a hűtőrácsot is amikor cseréltem a lampinyonokat. A búrák patentjaival lehet szenvedni rendesen, mert elég kemények tudnak lenni szóval nem árt, ha lesz melletted egy harmadik kéz is segítségnek.

Szóval ha leakasztottad a ködlámpa madzagokat és a 4 csavart is kitekerted akkor szépenmagadfelé húzva le kell jönnie a lökösnek. Itt is elkél egy segítő kéz a karcolások elkerülése végett.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2009.03.25 szerda, 13:50:31 »

4 csavar tartja összesen az első lököst. Ha klímás az autó akkor kicsit szívás leszedni a 4-ből 2-t legalábbis a dízelnél(de látom te benzines vagy ezért azt nem tom)
Ha ködlámpás akkor még azoknak a madzagjait is le kell húzni előtte és én leszedtem a hűtőrácsot is amikor cseréltem a lampinyonokat. A búrák patentjaival lehet szenvedni rendesen, mert elég kemények tudnak lenni szóval nem árt, ha lesz melletted egy harmadik kéz is segítségnek.

Szóval ha leakasztottad a ködlámpa madzagokat és a 4 csavart is kitekerted akkor szépenmagadfelé húzva le kell jönnie a lökösnek. Itt is elkél egy segítő kéz a karcolások elkerülése végett.
a lényege, hogy nem kell leszedni, elég ha egyik oldal le van lazítva, utána már be lehet férni
a patentot meg széles fejű csavarhúzóval könnyen ki lehet szedni, csak mondjuk nem -5 fokban Smiley
Naplózva
szerjosa
Vendég
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2009.03.25 szerda, 14:54:36 »

a lényege, hogy nem kell leszedni, elég ha egyik oldal le van lazítva, utána már be lehet férni
a patentot meg széles fejű csavarhúzóval könnyen ki lehet szedni, csak mondjuk nem -5 fokban Smiley

Megnézem ezeket a dolgokat majd ha bátor leszek és időm is leszen rá...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2009.03.25 szerda, 17:56:37 »

Megnézem ezeket a dolgokat majd ha bátor leszek és időm is leszen rá...
küldök privát üzenetet
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:03:43 »

küldök privát üzenetet
Ment privát!Most olvastam vissza,hogy mi a pálya.A Szeged-Győr vonalon mikor leszel Szegeden?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:05:16 »

Ment privát!Most olvastam vissza,hogy mi a pálya.A Szeged-Győr vonalon mikor leszel Szegeden?
én max a szeged pest vonalon mozgok Smiley
nemsokára szül a hugom, akkortájt megyünk majd haza látogatóba
szerintem 1-2 héten belül
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:06:14 »

én max a szeged pest vonalon mozgok Smiley
nemsokára szül a hugom, akkortájt megyünk majd haza látogatóba
szerintem 1-2 héten belül
Aha.Végülis akkor 6e-ért adnád?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:07:58 »

Aha.Végülis akkor 6e-ért adnád?
dobtam vissza a pü-t  wave
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2009.03.28 szombat, 15:52:28 »

Sajna észrevettem egy nagy hibát ma a kocsin. A hővédő lemezt akartam cserélni, és azt a szomorú tényt láttam meg, hogy el van törve a kipufogó gyűjtőcső. Lehet az miatt volt bolond az alapjárat néha. Most vadászok egyre. Remélem helyben az ismarősömnek lessz de csak holnapra derül ki. Ha nem akkor nem tudom honnan lessz.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2009.03.28 szombat, 16:23:17 »

Sajna észrevettem egy nagy hibát ma a kocsin. A hővédő lemezt akartam cserélni, és azt a szomorú tényt láttam meg, hogy el van törve a kipufogó gyűjtőcső. Lehet az miatt volt bolond az alapjárat néha. Most vadászok egyre. Remélem helyben az ismarősömnek lessz de csak holnapra derül ki. Ha nem akkor nem tudom honnan lessz.
Az sajnos előfordulhat.Igaz én csak kétezresnél hallottam róla.Ha kell segítség,szólj!Nekem ugyan nincs-elvitték a hengerfejjel együtt-de segítek szerezni.Az 1.6-1.8 ugyanaz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.28 szombat, 16:30:53 írta misi107 » Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2009.03.28 szombat, 17:15:48 »

Az sajnos előfordulhat.Igaz én csak kétezresnél hallottam róla.Ha kell segítség,szólj!Nekem ugyan nincs-elvitték a hengerfejjel együtt-de segítek szerezni.Az 1.6-1.8 ugyanaz.

Az vaterán escort keresésen találtam egyet 6000-ért, csak még nem tudom, hogy az zetec motoros vagy sem. Ha netán tudsz te egyet és még olcsobban, szolj rögtön. Még meg is csörgethetsz és visszahívlak.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2009.03.28 szombat, 18:25:45 »

Nem vagy egyedül Zsotty!
Az enyémen is meg van repedve  ,de hálistennek van öntvénypálcám. Persze tartós nem lessz de 2évet megint kibír
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2009.03.28 szombat, 18:53:56 »

kipufogó gyűjtőcső.

Ha minden igaz, akkor a leömlőről beszélsz! Próbálj így rákeresni...
Simán okozhat ez problémát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2009.03.28 szombat, 20:13:48 »

Az vaterán escort keresésen találtam egyet 6000-ért, csak még nem tudom, hogy az zetec motoros vagy sem. Ha netán tudsz te egyet és még olcsobban, szolj rögtön. Még meg is csörgethetsz és visszahívlak.
Hétfőn megyek bontóba és rákérdezek náluk.Az itteni ismerősnél kérdeztem,neki is repedt van.Még kérdezem tovább.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 08:27:26 »

Nem vagy egyedül Zsotty!
Az enyémen is meg van repedve  ,de hálistennek van öntvénypálcám. Persze tartós nem lessz de 2évet megint kibír

Én ugy láttam, hogy középen ketté van törve. A csavarok tartják.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 08:30:27 »

sziasztok!

lenne egy olyan kérdésem hogy van egy 1993 clx mondeom aminek a riasztoja 4 óránként beindul valaki járt már így?
köszi a válaszokat
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
András75
Vendég
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 08:43:14 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy a Mondeo I.-nél az üzemanyag jelzőnek mindíg mutatni kell a szintet még ha nincs is gyújtáson? A legtöbb autónál ugye ha leveszem gyújtásról, akkor az üzemanyag jelző is kikapcsol, nekem amit nemrég vettem Mondeo I-en mindíg jelez, és nem tudom, hogy ez lemeríti e az aksit hosszú távon. Előre is köszi a segítséget.
üdv. andrás
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 09:22:53 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy a Mondeo I.-nél az üzemanyag jelzőnek mindíg mutatni kell a szintet még ha nincs is gyújtáson? A legtöbb autónál ugye ha leveszem gyújtásról, akkor az üzemanyag jelző is kikapcsol, nekem amit nemrég vettem Mondeo I-en mindíg jelez, és nem tudom, hogy ez lemeríti e az aksit hosszú távon. Előre is köszi a segítséget.
üdv. andrás
Ez így normális. Ha megfigyeled, ilyenkor nem a valós szintet mutatja  vigyor3 Az aksit nem meríti le.  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 10:11:14 »

sziasztok!

lenne egy olyan kérdésem hogy van egy 1993 clx mondeom aminek a riasztoja 4 óránként beindul valaki járt már így?
köszi a válaszokat
Vagy elveszti az akku a feszültséget,vagy kontakt hibás valamelyik nyitásérzékelő! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
András75
Vendég
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 11:31:36 »

Ez így normális. Ha megfigyeled, ilyenkor nem a valós szintet mutatja  vigyor3 Az aksit nem meríti le.  integet2

Köszönöm worship integet2
Naplózva
András75
Vendég
« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 13:00:36 »

Még egy kérdésem lenne felétek, ha valaki tud segítsen. Ki szeretném cserélni a szervószivattyú ékszíját, hogyan lehet a legkönnyebben, mert ahogy elnéztem elég sokmindent le kell hozzá bontani. üdv.
Naplózva
attitak
Vendég
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:11:18 »


 Szevasztok!  Uj vagyok itt nalatok ugy mint a Mondeo is nallam uj jarganynak szamit. Segitsegeteket kerem egy 96-os 1.8  115 PS Zetec motorral kapcsolatban. A motor szedszedve kerult hozzam a csomagtartobol kellet osszerakni darabonkent mert valaki feladta a javitasat.
  Hala az egnek minden a helyere kerult ,be is indult de alapjaraton fellepet egy galoppolas. Mivel teszterem nincs igy mar ezt eleg bonyolult kikuszobolni.
   Volt -e nalatok mar hasonlo esett ,es netalan megosztanatok-e atapasztalataitokat hogy mivel lehetne a hiba???
 Koszonom szepen az idot amit ram szantok elore is!!!!!!!!!!!

      Udv  Mindenkinek
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:21:19 »

Szevasztok!  Uj vagyok itt nalatok ugy mint a Mondeo is nallam uj jarganynak szamit. Segitsegeteket kerem egy 96-os 1.8  115 PS Zetec motorral kapcsolatban. A motor szedszedve kerult hozzam a csomagtartobol kellet osszerakni darabonkent mert valaki feladta a javitasat.
  Hala az egnek minden a helyere kerult ,be is indult de alapjaraton fellepet egy galoppolas. Mivel teszterem nincs igy mar ezt eleg bonyolult kikuszobolni.
   Volt -e nalatok mar hasonlo esett ,es netalan megosztanatok-e atapasztalataitokat hogy mivel lehetne a hiba???
 Koszonom szepen az idot amit ram szantok elore is!!!!!!!!!!!

      Udv  Mindenkinek

Szia!  Üdv a klubban és a MONDEOsok táborában!

Az akumlátor levétele után ujra kell tanítani a szekeret.
Ez egy kb 8 perces folyamat,  2perc alapjárat 1,5 perc  1200 fordulat,és 5 percnyi forszírozott  üzemmód lehetőleg változó sebesség mellett
 ha nem segít akkor maf szenzor tisztítás, a vákum csövek tisztitása is kellhet


Élményekkel teli mondeózást kívánunk!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:22:40 »

Gyújtókábel gyertya új e?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:30:04 »

A főoldalon találsz letölthető használati útmutatót ha kell
Naplózva
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.