Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:24:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804994 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2009.08.11 kedd, 20:53:50 »

Venni kell másik kapcsolót. Első húzásra a hátsót, második húzásra az elsőt is felkapcsolja.
Ha gyárilag nem volt benne az első ködlámpa, akkor csak eggyet lehet húzni a kapcsolón. szomoru1

Oké !
Külön relé kapcsolja, mert össze lehetne kötni, egy húzás után mindkét relé behúz...... (hol vannak a relék) Tapasztalat???
Naplózva

Mr.Windd
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2009.08.11 kedd, 20:57:08 »

Oké !
Külön relé kapcsolja, mert össze lehetne kötni, egy húzás után mindkét relé behúz...... (hol vannak a relék) Tapasztalat???
Én a kapcsoló alatt kikerestem az első lámpa vezetékét, és összekötöttem a hátsóéval.
Egy húzásra megy mindkettő. smile
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2009.08.11 kedd, 21:37:49 »

ha a hátsót kapcsolja, akkor illene neki az elsőt is
izzó jó benne?

Eléggé felületesen olvasol!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2009.08.11 kedd, 21:38:25 »

Sziasztok !

Tapasztalat, szaktudás után érdeklődőm.
94-es CLX-es 1,8 Td kombi mondiba szeretnék előre gyári ködlámpákat berakni, csatik ott vannak, a kapcsoló ködlámpa állásba a hátsót kapcsolja az elsőt nem.....  Más vil. kapcsoló kell, vagy át lehet alakítani ? Egy reléről mennek??? ki csinált ilyet, hogy egyszerű???
Köszi...

Nekem van két ködlámpás kapcsolóm!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2009.08.11 kedd, 21:41:04 »

Sziasztok !

Tapasztalat, szaktudás után érdeklődőm.
94-es CLX-es 1,8 Td kombi mondiba szeretnék előre gyári ködlámpákat berakni, csatik ott vannak, a kapcsoló ködlámpa állásba a hátsót kapcsolja az elsőt nem.....  Más vil. kapcsoló kell, vagy át lehet alakítani ? Egy reléről mennek??? ki csinált ilyet, hogy egyszerű???
Köszi...
Nálam is ugyanaz van,mint mobidik-nél.Nálam sem kötötték külön a hátsót,bár adtam hozzá rendes ködlámpás kapcsolót,egy húzásra együtt kapcsolnak.A visszajelzőt meg meg sem nézték beszereléskor,ott meg egyszerűen össze kell  csak sodorni a három szál vezetékből kettőt és a gyári csatlakozóba bedugni,előtte azért érdemes elforrasztani a végét és akkor az is világít-első+hátsó.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2009.08.12 szerda, 01:50:19 »

Joe, misi107 koszi a segitseget adalek ugyben!!! Az olaj, es a szuro (gyari) mar megvan, adalekot a napokban beszerzem, es penteken csere  vigyor3 Viszont most lenne megegy kerdes... A tank kb. 1/3-ban volt tele benzinnel, a szintmero rendesen mutata is. Elmentem tankolni, tettem bele 10 litert, es miutan elindultam, a szintmero felment 95%ig, es ott is maradt, azota szinte ures is volt, utana ujra tankoltam 33 litert, es a szintmero ez ido alatt meg sem mozdult...azota is ott all, ha leveszem a gyujtast, akkor sem mozdul. Van esetleg otletetek, mi tortenhetett? (Ez akkor jott elo, miutan megvettem a kocsit, par napja volt nalam, csak most jutott eszembe, hogy megkerdezzem, mert eddig mas fontosabb volt, most jutottunk el az ilyen aprosagokhoz  smile) Elore is koszi!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2009.08.12 szerda, 06:37:37 »

Joe, misi107 koszi a segitseget adalek ugyben!!! Az olaj, es a szuro (gyari) mar megvan, adalekot a napokban beszerzem, es penteken csere  vigyor3 Viszont most lenne megegy kerdes... A tank kb. 1/3-ban volt tele benzinnel, a szintmero rendesen mutata is. Elmentem tankolni, tettem bele 10 litert, es miutan elindultam, a szintmero felment 95%ig, es ott is maradt, azota szinte ures is volt, utana ujra tankoltam 33 litert, es a szintmero ez ido alatt meg sem mozdult...azota is ott all, ha leveszem a gyujtast, akkor sem mozdul. Van esetleg otletetek, mi tortenhetett? (Ez akkor jott elo, miutan megvettem a kocsit, par napja volt nalam, csak most jutott eszembe, hogy megkerdezzem, mert eddig mas fontosabb volt, most jutottunk el az ilyen aprosagokhoz  smile) Elore is koszi!!!
Valószínűleg elektromos hiba v. kiakadt a szintmutató.Ha felhajtod a hátsó ülőlapot,akkor középtájon van egy nagy  gumi "korong".Az alatt van a tank,benne a szivattyúval+jeladóval.Egy menetes fém karika rögzíti a helyére.Nézd meg az elektromos csatlakozót,hogy jó-e,ha nem mozdul,akkor vedd ki és nézd meg,hogy a gyújtás ráadása után a mozgatásra csinál-e valamit.Nálam kétszer fogyott ki a benzin,mire a szerelő-nem árulta el,hogy mit-csinált rajta valamit és azóta jó.Ja,lehetőleg ne akarj rágyújtani és a szabadban ellenőrizd le....a szintmutató is elromolhatott,ha megkocogtatod a műszerfal plexijét,nem mozdul meg?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2009.08.12 szerda, 08:17:30 »

Sziasztok!

Mostanában jött elő egy jelenség.

Hideg motornál több gázt kell adni és akkor is nehezebben gyorsul a gép,úgymond megtorpan.
Ha már üzemmeleg a motor,akkor ez a probléma megszűnik.
Mi lehet a baj?Lambdaszonda?

Köszi!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2009.08.12 szerda, 08:26:29 »

Sziasztok!

Mostanában jött elő egy jelenség.

Hideg motornál több gázt kell adni és akkor is nehezebben gyorsul a gép,úgymond megtorpan.
Ha már üzemmeleg a motor,akkor ez a probléma megszűnik.
Mi lehet a baj?Lambdaszonda?

Köszi!

1, üa. szűrő csre kell.
2, gyertya, kábel, trafó csere
3, ha ez sem segít, akkor lambda ellenőrzés.

De mindezek előtt érdemes egy diagnosztikát nyomni.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2009.08.12 szerda, 09:47:56 »

A parkolófényt nem sikerült kapcsolnom,pedig a kapcsolót sikerült balra tekerni.Majd kulcs nélkül megpróbálom.
Ködlámpával mindent csináltam csak nem kifelé húztam vigyor3

93-as az enyém ha leírjátok,hogy kell diagot megcsinálom Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2009.08.12 szerda, 10:26:31 »

A parkolófényt nem sikerült kapcsolnom,pedig a kapcsolót sikerült balra tekerni.Majd kulcs nélkül megpróbálom.
Ködlámpával mindent csináltam csak nem kifelé húztam vigyor3

93-as az enyém ha leírjátok,hogy kell diagot megcsinálom Wink

Parkfény csak kulcs nélkül megy.

Diaghoz kell OBD II csati (kormány alatt) + műszer + laptop. Szerintem 93-as autón még nincs csati (Mondeón 95 előtt nem láttam)
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 00:22:57 »

Parkfény csak kulcs nélkül megy.

Diaghoz kell OBD II csati (kormány alatt) + műszer + laptop. Szerintem 93-as autón még nincs csati (Mondeón 95 előtt nem láttam)

Szerintem sincs,bár nem vagyok biztos benne.


Viszont még mindig megvan az a probléma a kocsival,hogy néha ha nyomom neki baromi ronda fehér füst jön ki a kocsiból.Üzemi hőmérsékletnél,de nem mindig.Mitől lehet vajon?
Picit gyengébb a motor ilyenkor,de volt már máskor is amikor kihúzattam a kocsit és akkor semmi sem jött ki belőle.

sport légszűrőt egy olcsóbb fajtát.Simán befaragom a régi helyett direktbe és kész.Olajozni kell a szűrőt,mert azt írja a használati útmutató.Meg kicsit kisebb a gumi átmérője ezért fargnom kell,hogy felmenjen a maf szenzoros csonkra ami megy a motorba.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 08:37:28 »

Szerintem sincs,bár nem vagyok biztos benne.


Viszont még mindig megvan az a probléma a kocsival,hogy néha ha nyomom neki baromi ronda fehér füst jön ki a kocsiból.Üzemi hőmérsékletnél,de nem mindig.Mitől lehet vajon?
Picit gyengébb a motor ilyenkor,de volt már máskor is amikor kihúzattam a kocsit és akkor semmi sem jött ki belőle.

sport légszűrőt egy olcsóbb fajtát.Simán befaragom a régi helyett direktbe és kész.Olajozni kell a szűrőt,mert azt írja a használati útmutató.Meg kicsit kisebb a gumi átmérője ezért fargnom kell,hogy felmenjen a maf szenzoros csonkra ami megy a motorba.
Inkább ne....lehet kapni gumiharangokat,különböző átmérőben,Neked kell egy darab 67.5/67.5+67.5/77.5-es.A pillangószelepre kell egy 90 fokos 67.5-es könyök.Legalábbis nálam ezekből lett kialakítva,igaz mostanában nem használom a gyerek miatt-szegény ne legyen halláskárosult négy évesen az apja miatt....Most csak a csövek vannak bent a gyári szűrővel,a szebb hang így is megvan.Az olcsóság ne legyen szempont a szűrőnél!!A minőségi szűrők több rétegűek,a gagyik meg csak egy v. kettő.Ergo hiába olajozod,beengedi a port és a motornak annyi.Vegyél Simotát.Abból az ami már jó 4500-5500 ft között van.
A fehér füst általában attól van,hogy vizet nyom ki a motor.Hengerfej esetleg eldugult katalizátor?
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.13 csütörtök, 08:45:39 írta misi107 » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 10:22:52 »

Joe, misi107 koszi a segitseget adalek ugyben!!! Az olaj, es a szuro (gyari) mar megvan, adalekot a napokban beszerzem, es penteken csere  vigyor3 Viszont most lenne megegy kerdes... A tank kb. 1/3-ban volt tele benzinnel, a szintmero rendesen mutata is. Elmentem tankolni, tettem bele 10 litert, es miutan elindultam, a szintmero felment 95%ig, es ott is maradt, azota szinte ures is volt, utana ujra tankoltam 33 litert, es a szintmero ez ido alatt meg sem mozdult...azota is ott all, ha leveszem a gyujtast, akkor sem mozdul. Van esetleg otletetek, mi tortenhetett? (Ez akkor jott elo, miutan megvettem a kocsit, par napja volt nalam, csak most jutott eszembe, hogy megkerdezzem, mert eddig mas fontosabb volt, most jutottunk el az ilyen aprosagokhoz  smile) Elore is koszi!!!

Ha úgy érzed, hogy neki tudsz állni az AC javításának, akkor én is írok, vagy akár telefonos segítséget is nyújtok hozzá! nyes
Bár tényleg nagy az esélye az eletromos hibának, mert lehet, hogy nem érzi, amikor gyújtást adsz, vagy csak szakaszosan. Ha elveszed a 12V-ot, akkor leesik a mutató...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 11:03:40 »

Hali, nyahh, sikerült megfőznöm a hengerfejet tudatlanságom és a cikis forgalmi helyzet miatt...Szerencsére a dugattyúk nem álltak be (hála a jó kis Ford motorolajnak) de nagy macera volt este tíztől mire egy vidéki szerelőhöz eljutott.
Tanács: a Sárga Angyal 18e-ért kijött és semmit nem csinált.NEM javasolom.
Sajnos a vízhőfokjelzőm sem igazán működött, hol mutat, hol nem .Akkor éppen semmit, csak a motor csörgéséből jöhettem volna rá előbb, hogy mi a gáz.
Szerintetek, ha a műszer hol mutat hol nem, akkor az a műszer hibája, vagy a jeladóé? Esetleg más ok???
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 12:23:36 »

Az üzemanyagszűrő fél éve lett cserélve.A kábelekre ráférne, a trafók szerintem jók.
Majd megpucolom a gyertyákat mert azok is fél évesek meg a MAF-ot is megtakarítom.
A labda szondát milyen módon lehet ellenőrizni,hogy működik-e?
Le kell húzni meleg motornál?

Köszi!




1, üa. szűrő csre kell.
2, gyertya, kábel, trafó csere
3, ha ez sem segít, akkor lambda ellenőrzés.

De mindezek előtt érdemes egy diagnosztikát nyomni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 13:51:33 »

Hali, nyahh, sikerült megfőznöm a hengerfejet tudatlanságom és a cikis forgalmi helyzet miatt...Szerencsére a dugattyúk nem álltak be (hála a jó kis Ford motorolajnak) de nagy macera volt este tíztől mire egy vidéki szerelőhöz eljutott.
Tanács: a Sárga Angyal 18e-ért kijött és semmit nem csinált.NEM javasolom.
Sajnos a vízhőfokjelzőm sem igazán működött, hol mutat, hol nem .Akkor éppen semmit, csak a motor csörgéséből jöhettem volna rá előbb, hogy mi a gáz.
Szerintetek, ha a műszer hol mutat hol nem, akkor az a műszer hibája, vagy a jeladóé? Esetleg más ok???
Nekem lassan már vagy 3/4 éve ilyen.A tavaszi nagytalin a Fusim megállapítása vezeték hiba volt,valahol szakadva van,de nincs erőm szétbontani.Igaza lehet,mert a fordu. mérőm is vacakol és az is abba az ágba van bekötve,gyanítom,hogy megvannak törve a vezetékek.Ha rendesen kapcsol a hűtőventillátor ill. a termosztát akkor jó.A vezérlés a felső jeladótól kapja a jelet,a műszer az alsótól.Én azt kicseréltem,semmi nem történt.Olvastam olyenről,hogy a hűtővíztől is függ a hűtés,ha nem megfelelő akkor könnyebben-nehezebben melegszik(tényleg,ilyen tapasztalat valakinél?) Nálam most szimpla desztvíz van benne mert egy hete öblítettem át a hűtőrendszert de még mindig jön belőle a trutyi.Változás annyi lett,hogy most meg néha-néha megmozdul a mutató de aztán szépen visszaáll nullára.A termosztát szépen kapcsol,a ventillátor is,szóval azzal nincs gond.Szerintem Nálad érdemes lenne a jeladókat megnézni ill. a termosztátot ha már úgyis szerelőnél van.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 14:10:56 »

Hali, nyahh, sikerült megfőznöm a hengerfejet tudatlanságom és a cikis forgalmi helyzet miatt...Szerencsére a dugattyúk nem álltak be (hála a jó kis Ford motorolajnak) de nagy macera volt este tíztől mire egy vidéki szerelőhöz eljutott.
Tanács: a Sárga Angyal 18e-ért kijött és semmit nem csinált.NEM javasolom.
Sajnos a vízhőfokjelzőm sem igazán működött, hol mutat, hol nem .Akkor éppen semmit, csak a motor csörgéséből jöhettem volna rá előbb, hogy mi a gáz.
Szerintetek, ha a műszer hol mutat hol nem, akkor az a műszer hibája, vagy a jeladóé? Esetleg más ok???

Én elindulnék a kölcsönműszerrel!  Azaz egy márkatárstól, vagy bontóból kérnék egyet, hogy ki tudd zárni. Aztán egy új jeladó. Látod, nincs értelme a játéknak, most jó pár jeladót vehetnél ebből a pénzből... szomoru1
És mitől ment el a hűtésed?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 14:13:39 »

Az üzemanyagszűrő fél éve lett cserélve.A kábelekre ráférne, a trafók szerintem jók.
Majd megpucolom a gyertyákat mert azok is fél évesek meg a MAF-ot is megtakarítom.
A labda szondát milyen módon lehet ellenőrizni,hogy működik-e?
Le kell húzni meleg motornál?

Köszi!

A gyertyát és gyújtáskábelt együtt cseréljük! Majd 30ekm körül csak gyertyát, és onnan számolva köv 30km szintén együtt. Ellenkező esetben a régi cucc tönkreteheti (teszi is) az újat...
És csakis gyárit ezekből!
Lambda szonda lustaságát ki lehet, vagy zöldkártya alkalmával megnézetni. Ezzel nem érdemes játszani, mert mást is tönkretehet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 14:16:35 »

Nekem lassan már vagy 3/4 éve ilyen.A tavaszi nagytalin a Fusim megállapítása vezeték hiba volt,valahol szakadva van,de nincs erőm szétbontani.Igaza lehet,mert a fordu. mérőm is vacakol és az is abba az ágba van bekötve,gyanítom,hogy megvannak törve a vezetékek.Ha rendesen kapcsol a hűtőventillátor ill. a termosztát akkor jó.A vezérlés a felső jeladótól kapja a jelet,a műszer az alsótól.Én azt kicseréltem,semmi nem történt.Olvastam olyenről,hogy a hűtővíztől is függ a hűtés,ha nem megfelelő akkor könnyebben-nehezebben melegszik(tényleg,ilyen tapasztalat valakinél?) Nálam most szimpla desztvíz van benne mert egy hete öblítettem át a hűtőrendszert de még mindig jön belőle a trutyi.Változás annyi lett,hogy most meg néha-néha megmozdul a mutató de aztán szépen visszaáll nullára.A termosztát szépen kapcsol,a ventillátor is,szóval azzal nincs gond.Szerintem Nálad érdemes lenne a jeladókat megnézni ill. a termosztátot ha már úgyis szerelőnél van.

Azt hiszem, hogy ez a "jel" elég lenne nekem arra, hogy erőt vegyek magamon... nyes Csákváron áll már vagy 1 éve egy teherautó, amit hasonló visszajelzős hiba miatt vontattam egy szerelőhöz, mert a dugattyú kiugrott a motor oldalán. Azóta sem találnak hozzá alkatrészt. Igaz mondeohoz van ugye, de az már drágább, mint megoldani egy kábelhibát... vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:00:46 »

Azt hiszem, hogy ez a "jel" elég lenne nekem arra, hogy erőt vegyek magamon... nyes Csákváron áll már vagy 1 éve egy teherautó, amit hasonló visszajelzős hiba miatt vontattam egy szerelőhöz, mert a dugattyú kiugrott a motor oldalán. Azóta sem találnak hozzá alkatrészt. Igaz mondeohoz van ugye, de az már drágább, mint megoldani egy kábelhibát... vigyor3
Igazad van,de most már inkább minden felesleges pénz megy a v6 árába.Ha minden igaz takee-ék holnap elmennek megnézni a contour-t,aztán majd kiderül mi lesz.Ha nem történik csoda-addig megvennék az autómat...- és takee szerint megér egy pesti kirándulást,akkor felmegyek és megpróbálok kötni egy megegyezős egyezséget a kereskedéssel.Nálunk 350e-ért raknák ki bizományiba,olyan 310-320-at esetleg látok belőle.Ha ennyiért beveszámítja már jó,a maradékot meg bevállalom hitelben,szerencsére nem nagy összeg marad az átírással együtt.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:25:03 »

Ha úgy érzed, hogy neki tudsz állni az AC javításának, akkor én is írok, vagy akár telefonos segítséget is nyújtok hozzá! nyes
Bár tényleg nagy az esélye az eletromos hibának, mert lehet, hogy nem érzi, amikor gyújtást adsz, vagy csak szakaszosan. Ha elveszed a 12V-ot, akkor leesik a mutató...

Koszonom szepen !!! Legkorabban csak holnap delutan tudok nekiallni, mert olyan helyen leszek addig, ahol nem igazan allnak neki, es csak par szerszam van keznel. Akkor azzal kezdem majd, hogy elveszem a +12-t, es megnezzuk mi tortenik...Szerintem egyaltalan nem erzi, ha gyujtast adok, vagy nem tudom, mert miota elojott a hiba, 1°-ot sem mozdult a mutato, akarmit csinaltam vele. Megkocogtattam a muszerfal plexijet, es megneztem az elektromos csatlakozast (OK), nem tortent valtozas.
Megegyszer koszi mindent, holnap nekiugrok, amint csak lehet, es irok, hogy mi tortent.
Udv.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:33:37 »

ha a lámpa szegecsét lefúrom, mivel rakjam vissza középen?
menetmetszős lemezcsavarral?
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:41:43 »

Sziasztok!

Köszönöm a vákummal kapcsolatos segítségeket. Motorcsere után a szaki a vákumcsövekkel nem törödött, találtam egy kósza csövet, az utastérbe, meg nem ment vákum ... Sad((((
Ezzel a fütésgondom megoldodott,de ezzel egyidejüleg fellépet egy olyan probléma, hogy csak 2-3 tekerés (önindító) után indul, és igencsak füstöl, ha meghajtom megy és nagyobb fordulaton nem füstöl. Tudnátok ebbe segíteni, mit lehetne beállítani....
Naplózva

Mr.Windd
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:04:01 »

Koszonom szepen !!! Legkorabban csak holnap delutan tudok nekiallni, mert olyan helyen leszek addig, ahol nem igazan allnak neki, es csak par szerszam van keznel. Akkor azzal kezdem majd, hogy elveszem a +12-t, es megnezzuk mi tortenik...Szerintem egyaltalan nem erzi, ha gyujtast adok, vagy nem tudom, mert miota elojott a hiba, 1°-ot sem mozdult a mutato, akarmit csinaltam vele. Megkocogtattam a muszerfal plexijet, es megneztem az elektromos csatlakozast (OK), nem tortent valtozas.
Megegyszer koszi mindent, holnap nekiugrok, amint csak lehet, es irok, hogy mi tortent.
Udv.
Én meg ránéztem tegnap a garázsban a saját bontottamra és rosszul írtam.Nem menetes gyűrűvel van rögzítve,hanem bajonett záras gyűrűvel.Végül is mindegy.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:05:26 »

ha a lámpa szegecsét lefúrom, mivel rakjam vissza középen?
menetmetszős lemezcsavarral?
melyik lámpa?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:06:30 »

melyik lámpa?
a fényszóró
ki kell szednem, mert a lámpaállító csavar nincs a helyén
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:23:22 »


És mitől ment el a hűtésed?

Hali,
kösz mindenkinek, alul a blokk alatt, ahol egy gumicső találkozik a blokkból kijövő fém hűtőcsővel,az a fém cső lyukadt ki...Nem is lehet észrevenni, de jó ratyi állapotban volt. Jahh és a vízpumpa is ki lett cserélve...Szerintetek egy ilyen "főzés" után kell komplett olajcsere, vagy az olaj nem károsodik Huh??
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:26:38 »

Nekem lassan már vagy 3/4 éve ilyen.A tavaszi nagytalin a Fusim megállapítása vezeték hiba volt,valahol szakadva van,de nincs erőm szétbontani.Igaza lehet,mert a fordu. mérőm is vacakol és az is abba az ágba van bekötve,gyanítom,hogy megvannak törve a vezetékek.Ha rendesen kapcsol a hűtőventillátor ill. a termosztát akkor jó.A vezérlés a felső jeladótól kapja a jelet,a műszer az alsótól.Én azt kicseréltem,semmi nem történt.Olvastam olyenről,hogy a hűtővíztől is függ a hűtés,ha nem megfelelő akkor könnyebben-nehezebben melegszik(tényleg,ilyen tapasztalat valakinél?) Nálam most szimpla desztvíz van benne mert egy hete öblítettem át a hűtőrendszert de még mindig jön belőle a trutyi.Változás annyi lett,hogy most meg néha-néha megmozdul a mutató de aztán szépen visszaáll nullára.A termosztát szépen kapcsol,a ventillátor is,szóval azzal nincs gond.Szerintem Nálad érdemes lenne a jeladókat megnézni ill. a termosztátot ha már úgyis szerelőnél van.
Kösz, a termosztátot egy éve cseréltem, az alsó jeladót meg nem is tudom hol van....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:27:06 »

Hali,
kösz mindenkinek, alul a blokk alatt, ahol egy gumicső találkozik a blokkból kijövő fém hűtőcsővel,az a fém cső lyukadt ki...Nem is lehet észrevenni, de jó ratyi állapotban volt. Jahh és a vízpumpa is ki lett cserélve...Szerintetek egy ilyen "főzés" után kell komplett olajcsere, vagy az olaj nem károsodik Huh??
Háát,a plusz terhelés biztos nem jó neki,de inkább ne spórolj rajta,olyan 8e-ből kijön egy olajcsere.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 16:29:58 »

Kösz, a termosztátot egy éve cseréltem, az alsó jeladót meg nem is tudom hol van....
Bele van a termosztátházba csavarozva.A felső evidens,hogy felül van,ez meg a vastag gumicső alatt.Cserélni leginkább csak úgy tudod,ha leveszed az egész házat.Bemérni esetleg sikerülhet leszerelés nélkül,de én inkább levettem.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 21:39:11 »

Inkább ne....lehet kapni gumiharangokat,különböző átmérőben,Neked kell egy darab 67.5/67.5+67.5/77.5-es.A pillangószelepre kell egy 90 fokos 67.5-es könyök.Legalábbis nálam ezekből lett kialakítva,igaz mostanában nem használom a gyerek miatt-szegény ne legyen halláskárosult négy évesen az apja miatt....Most csak a csövek vannak bent a gyári szűrővel,a szebb hang így is megvan.Az olcsóság ne legyen szempont a szűrőnél!!A minőségi szűrők több rétegűek,a gagyik meg csak egy v. kettő.Ergo hiába olajozod,beengedi a port és a motornak annyi.Vegyél Simotát.Abból az ami már jó 4500-5500 ft között van.
A fehér füst általában attól van,hogy vizet nyom ki a motor.Hengerfej esetleg eldugult katalizátor?

Most durrant nem rég el a hűtővíz egyik csöve és elfolyt az összes víz.Most csináltam meg nem rég.
Ma már nem füstölt,de még mindig nem bízok a motorban.Szerelő meg nem ért még rá,hogy átnézze.

Ha felrakom a légszűrőt akkor annyira hangos lesz a kocsi?Mert most nagyon halk.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 22:21:49 »

Most durrant nem rég el a hűtővíz egyik csöve és elfolyt az összes víz.Most csináltam meg nem rég.
Ma már nem füstölt,de még mindig nem bízok a motorban.Szerelő meg nem ért még rá,hogy átnézze.

Ha felrakom a légszűrőt akkor annyira hangos lesz a kocsi?Mert most nagyon halk.
hát na...küldök Neked egy mindjárt szösszenetet privátban és hasonlítsd össze a sajátoddal....persze menet közben még inkább megjön a hang.... hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 22:45:50 »

Most durrant nem rég el a hűtővíz egyik csöve és elfolyt az összes víz.Most csináltam meg nem rég.
Ma már nem füstölt,de még mindig nem bízok a motorban.Szerelő meg nem ért még rá,hogy átnézze.

Ha felrakom a légszűrőt akkor annyira hangos lesz a kocsi?Mert most nagyon halk.

Nekem az 1,8-as MKI-nél egyáltalán nem lett hangosnak mondható, inkább élvezetesebb a hangja...
Viszont a mostani 2,8-nál már igencsak dobhártyaszaggató! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 23:08:55 »

Nekem az 1,8-as MKI-nél egyáltalán nem lett hangosnak mondható, inkább élvezetesebb a hangja...
Viszont a mostani 2,8-nál már igencsak dobhártyaszaggató! eplus2
nálam 5e-nél már igencsak zajos...bár szűrőtől és csőtől is függ.a simota inkább mélyebb,dörmögős,főleg 1500-3500 között,amivel a nagytalin voltam az meg ugyanott nem az,de utána l. fent.De rövidebb csövekkel is kisebb a hangja,hosszabbakkal meg,hangosabb,mint a hülyegyerekeké....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2009.08.14 péntek, 15:39:28 »

Sziasztok!

egy kis segítséget kérnék.
Az első szélvédő két oldalán vannak ezek az esővíz és ablakmosóvíz elvezetését szolgáló függőleges fekete lemezek.
Ezek amik megakadályozzák hogy az első szélvédőről az oldalsókra follyon a víz menet közben.

Szeretném ezeket levenni,de nem akarok hozzányúlni amíg nem informálódtam.
szeretném felújítani,azért akarom leszedni.Egyszerűen lepattan vagy van valami speciális módszer amivel le kell szedni?

Köszönöm!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2009.08.14 péntek, 19:54:11 »

Sziasztok!

egy kis segítséget kérnék.
Az első szélvédő két oldalán vannak ezek az esővíz és ablakmosóvíz elvezetését szolgáló függőleges fekete lemezek.
Ezek amik megakadályozzák hogy az első szélvédőről az oldalsókra follyon a víz menet közben.

Szeretném ezeket levenni,de nem akarok hozzányúlni amíg nem informálódtam.
szeretném felújítani,azért akarom leszedni.Egyszerűen lepattan vagy van valami speciális módszer amivel le kell szedni?

Köszönöm!

Szia!
Simán ki kell pattanjon,kis lemez fülek tartják, Szereld le a műanyag takarót mind a 2 oldalit(legalább ott is tisztaság lesz),a baloshoz le kell szedni az ablaktörlő karokat is. fentről egy finom csavarhúzóval meg tudod kezdeni,és szépen ki kell hogy jöjjön,VIGYÁZZ ne nagyon hajlíts mert meglátszik rajta,nehezen törik(fémbetétes).

Jó munkát hozzá!!!!   wave
Ha kell esetleg telón elérsz
Naplózva
viktoori
Vendég
« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2009.08.15 szombat, 10:30:52 »

Ezeknél a mondiknál a klímakompresszor romlása az betegség? Csak mert eddig büszke voltam hogy müködik nálam, ugyanis sokan panazkodtak rá az ismerősök körébe.. NA, de TEGNAP eljött az én időm is, mert hiába nomykodtam az aC gombot hideg az nem jött ki a  motortérből... elvittem klmíáshoz aki szerint a tekercsel vana  gond a kompresszoron belül. Ez lehetséges? Valki nem tud müködő kompresszort eladót? Kéredeztem boltba, bontóba, dehát nem az én pénztárcámnak való..
Köszi!
Üdv!

| 2.0 benzin , manuális , 4x4 |
http://kepfeltoltes.hu/view/090815/SDC11041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2009.08.15 szombat, 11:12:29 »

Ezeknél a mondiknál a klímakompresszor romlása az betegség? Csak mert eddig büszke voltam hogy müködik nálam, ugyanis sokan panazkodtak rá az ismerősök körébe.. NA, de TEGNAP eljött az én időm is, mert hiába nomykodtam az aC gombot hideg az nem jött ki a  motortérből... elvittem klmíáshoz aki szerint a tekercsel vana  gond a kompresszoron belül. Ez lehetséges? Valki nem tud müködő kompresszort eladót? Kéredeztem boltba, bontóba, dehát nem az én pénztárcámnak való..
Köszi!
Üdv!

És a töltésre mit mondott?Lepróbázta,hogy van-e gáz benne?Vagy csak rámondta,hogy az a baja és kész.Általában a behúzómágnes szokott elfáradni v. a csapágy de ez utóbbit azért lehet elég sokáig hallani,mielőtt széthullana.
Ja, a kép alapján én a helyedben beruháznék egy új szelepfedél tömítésbe is,ha még nem tetted meg.Nem nagy összeg,a cseréje akár otthon is elvégezhető.Találsz róla leírást,hogyan lehet véghezvinni.
Az eleje már Nálad lett megtörve v. így vetted?
Elmondhatod magadról,hogy ritkaságod van,én még élőben nem láttam 4*4-et.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.15 szombat, 11:19:07 írta misi107 » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2009.08.15 szombat, 15:18:10 »

Köszönöm szépen a segítséged!

Üdv! Wink


Szia!
Simán ki kell pattanjon,kis lemez fülek tartják, Szereld le a műanyag takarót mind a 2 oldalit(legalább ott is tisztaság lesz),a baloshoz le kell szedni az ablaktörlő karokat is. fentről egy finom csavarhúzóval meg tudod kezdeni,és szépen ki kell hogy jöjjön,VIGYÁZZ ne nagyon hajlíts mert meglátszik rajta,nehezen törik(fémbetétes).

Jó munkát hozzá!!!!   wave
Ha kell esetleg telón elérsz
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2009.08.15 szombat, 18:55:58 »

Üdv!

Ma megint szétdurrant egy hűtővíz cső,de ez másik és ez nem volt szétnyúlva mint az előző.A motorháztatő alól meg szállt fel a fehér gőz.Két napon belűl ez a 2.Anyukám vezetett,lassan és kímélve.Ötlet szomoru1

Megcsináltam a hibaellenörzést a hibakód alapján.Ezek jöttek ki.
131 bejövő levegő hőmérő hiba
134?
157 Maf
172 lambda szonda keverék szegény
327 EGR EGPD szelep elektromágnes kapcsolója
124 :S pillangó szelep potenció méter(nem biztos ez a hibakód)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2009.08.15 szombat, 19:14:46 »

Üdv!

Ma megint szétdurrant egy hűtővíz cső,de ez másik és ez nem volt szétnyúlva mint az előző.A motorháztatő alól meg szállt fel a fehér gőz.Két napon belűl ez a 2.Anyukám vezetett,lassan és kímélve.Ötlet szomoru1

Megcsináltam a hibaellenörzést a hibakód alapján.Ezek jöttek ki.
131 bejövő levegő hőmérő hiba
134?
157 Maf
172 lambda szonda keverék szegény
327 EGR EGPD szelep elektromágnes kapcsolója
124 :S pillangó szelep potenció méter(nem biztos ez a hibakód)
Inkább vetted volna meg az enyémet.....na,ez csak gonoszkodás.Szerintem el lehet tömődve a hűtőd és nagy a nyomás v. a kiegyenlítőtartály sapkája nem müxik v. nem nyit a termosztát.Első körben nézd meg ezeket.
A hibakódokra azt mondom,hogy mindet nézd át.Cserélni az összeset?Pénztárcarobbantó...leírom az új árakat...ülj le...
-hőmérő-bontott 3e új 9e...
-maf-bontott 15-20e (tisztítás?) új 30e...
-lambda szonda-15e-és feljebb...univerzális négy vezetékes kell
-egr-egpd...bontott 5e,de akkor az összes mágnest cseréld v. az egpd kivételével takarítsd ki,azt nem igazán lehet
Egyébként ezeknél lehet hiba a rossz vákumcső is.Ha ereszt kicsi a vákum és a szelep hiába kapcsolgatna,nem tud,mert nincs mit.
-helyzetjeladó-5e bontott,új 30e....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2009.08.15 szombat, 19:36:33 »

A mai ill. tegnapi napon rá kellett jönnöm,hogy a legmegbízhatóbb és régóta autót szerelő szaki után is kell dolgozni.
Szitu:
-tegnap:elkezdett dörömbölni a kipuf.Télen kapott katalizátort,állítólag cserélték a dobok között a tömítést.Állítólag...Emelek,mászok,bontok,anyázok.A gyerek utánoz és hűségesen hordja nekem a kért szerszámokat és velem anyáz...(négyéves lány..) Szóval a tömítés ebből állt:gyári lemez+gyári lemezből kivágott fémkarika+gumikatyvasszal összeragasztva.Aztán szépen kiégett és kifújt.Okéj,nekem utoljára 3db tömítés kellett,semmi baj volt egy új,egy használtat elraktam ilyen esetekre és a cromaxnál volt egy db-szerencsére...összerak csavaroz,anyáz emel jó.Közben a komplett kipuf kétszer a fejemre esett,egyszer a vállamra...aztán a gyerek hozta a trapéz emelőt és megtámasztottam...ezzel kellett volna kezdeni....
-ma:még a nyaralás előtt elkezdett zörögni a jobb hátulja.Cserélve voltak a hátsó lengéscsillapítók,hívom a szerelőt,megnézi,biztos leültek és ütődnek a kasztnihoz.Ááá,majd megyünk nyaralni.Lenyomásos vizsgálat üresen,szerintem jók.Sok cucc,nem zörög,biztos az...Mindegy ma megint ráértem mert már rohadtul zavart,felemel...anyád....cserélte a lengéscsillapítóval együtt a függőleges stabilizátor gumikat de a hosszantit nem,mert szerinte jó...de csak szerinte...amit láttam:a bal hátsó függőlegesnek nem volt csavarja,ergo semmit nem tartott...a jobb hátsó hosszantiba bele volt tekerve egy kétszer hosszabb csavar mint a gyári-ő csinálta,mert még csak rozsdás se volt-ami az autó kerékre eresztése után-mivel ráfeküdt a hídra-szépen kigörbült a gumi tartópántja és mozgott az egész stabilizátor.Leterhelve azért nem zörgött,mert a kasztni annyira nyomta,hogy nem bírt mozogni.A bal oldali meg annyira el volt kopva,hogy kb-1.5-2 mm-t mozgott és a csavarja is be volt rohadva rendesen...Nagy nehezen helyre kalapáltam a pántot,bár az ***nak a pofon,mert kénytelen leszek kicserélni a hosszantiakat újakra,csavarostul,pántostul,szerencsére megvan még a bontottam,az szinte új,300 km-t futott.Vis***akni mókás volt,az asszony szépen rámengedte az autót én meg összehúztam annyira,hogy be bírjam tekerni a csavarokat.Aki erre adja a fejét,minimum még két kezet operáltasson magára és fogyjon le 60 kilóra...nagyon tudja nyomni az ember hasát az autója...

A régi igazság,Stallone bácsi is megmondta:...NBS!!!!Ne Bízz Senkiben....

Ráadás:elöl cserélte a lengőkar gömbfejeket.Mit lehet tudni leellenőriztem....tapasztalat a baloldalon egy nem volt meghúzva,a jobb oldalon meg a középsőnek elszakították a menetét és csak forgott....kérdeztem tőle,hogy ha ez nekem-mivel nem tart-110-nél eltörik,akkor mi van?Bízzak az őrangyalomban,ami eddig is vigyázott rám/ránk?
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.15 szombat, 19:59:14 írta misi107 » Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2009.08.15 szombat, 21:15:08 »

Amíg nem tud senki válaszolni a promlámámra,addig egy könnyebb kérdés.Van olyan autósbolt ahol vasárnap is nyitva vannak(határ út felé,vagy az autópiac környéke)

Szétszettem a vezető ülésoldali elektromos ablakemelő gombjait.Eltört a fehér műanyag teteje és szétesett a hátsó ablakok használatának a letiltására szolgáló gomb.ÍGy néz ki,ha netán valaki hasonló képen járna.



Még egy promblémasajna.Az ablakokat elkezdte karcolni a tömítő gumi.10 cm szélen jól összekarcolta az üveget.A gumit kivedtem és az kezdi megadni magát és fehér port jön ki belőle.Az üveggel lehet valamit csinálni az apró mélységű de hosszú karcokkal?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2009.08.15 szombat, 21:18:02 »

...Az üveggel lehet valamit csinálni az apró mélységű de hosszú karcokkal?
Nem esküszöm meg rá, de nekem a fogkrémmel való óvatos felcsiszolás rémlik, de ez kb 70%, hogy így van.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2009.08.15 szombat, 22:02:20 »

Üdv!

Ma megint szétdurrant egy hűtővíz cső,de ez másik és ez nem volt szétnyúlva mint az előző.A motorháztatő alól meg szállt fel a fehér gőz.Két napon belűl ez a 2.Anyukám vezetett,lassan és kímélve.Ötlet szomoru1



Azt hiszem ez még később sok galibát fog okozni.... Keress egy hozzáértő szakit,és méress nyomáspróbát a motorban a vízrendszeren,mivel ez egy kezdődő hengerfej problémára (tömítés,gátrepedés)utalhat.   rinya  
 szomoru1
NE LEGYEN IGAZAM!!!!!!  


Lehet hogy az enyémmel jobban jártál volna? (1,5 milla van ráköltve)
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.15 szombat, 22:04:04 írta lacasa » Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2009.08.15 szombat, 22:44:31 »

Azt hiszem ez még később sok galibát fog okozni.... Keress egy hozzáértő szakit,és méress nyomáspróbát a motorban a vízrendszeren,mivel ez egy kezdődő hengerfej problémára (tömítés,gátrepedés)utalhat.   rinya  
 szomoru1
NE LEGYEN IGAZAM!!!!!!  


Lehet hogy az enyémmel jobban jártál volna? (1,5 milla van ráköltve)

Holnap szétszedjük a kocsit az autószerelővel.Majd meglátjuk.Remélem nem lesz nagy baja
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2009.08.15 szombat, 22:46:46 »

Üdv!

Ma megint szétdurrant egy hűtővíz cső,de ez másik és ez nem volt szétnyúlva mint az előző.A motorháztatő alól meg szállt fel a fehér gőz.Két napon belűl ez a 2.Anyukám vezetett,lassan és kímélve.Ötlet szomoru1

Megcsináltam a hibaellenörzést a hibakód alapján.Ezek jöttek ki.
131 bejövő levegő hőmérő hiba
134?
157 Maf
172 lambda szonda keverék szegény
327 EGR EGPD szelep elektromágnes kapcsolója
124 :S pillangó szelep potenció méter(nem biztos ez a hibakód)

Melyik vízcső durrant el? Sztem ha ilyesmi előfordul, akkor kell ott lenni hőmérséklet növekedésnek is... Nem volt? Vagy semmi előjele? Nem volt közel vmi forró csőhöz, ami esetleg kiégette? A Bátyámét is mentettem kb 1 éve 2-szer egy hónapon belül. Két különböző cső durrant. Mindegyikre volt vmi megoldás, és azóta semmi gond...

131 sztem vmi kábelprobléma lesz. A Fiestánk rángatni kezd, ha koszolódik, viszont a Mondeonál sosem volt koszos. Érdemes megtisztogatni. Csatiját ellenőrizd.
157 maf tisztítás! csatit ellenőrizni, a kábeleivel együtt!
172 sajna itt lambdaszonda csere, ez nem játék minél hamarabb, mert mást is tönkretehet, és a fogyi is növekszik a többletüzemanyagtól. Ahogy Misi írta 4 vezetékes 1 ohmos kell, bármely univerzális megteszi a gyári ára miatt...
327 EGR-t ledugózni, és ezeket a szenzorokat tisztítani, amennyire lehet. Fusim korábban leírta, hogy melyik hol van, keress rá. Egyébként a három dobozt a tűzfalon találod középen, most nem emlékszem, hogy a szürke mellett, vagy az is az egyik a háromból...
124 sztem nem lehet szétszedni, és pucolni, de nézd meg. WD40-et semmiképpen sem adj neki!!! Itt is ellenőrizd a csatit, és a kábeleket. Illetve pucolt meg a fojtószelepet, a hiba az akadásától is lehet...

A 134-et sehol sem találom...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2009.08.15 szombat, 23:01:08 »

Melyik vízcső durrant el? Sztem ha ilyesmi előfordul, akkor kell ott lenni hőmérséklet növekedésnek is... Nem volt? Vagy semmi előjele? Nem volt közel vmi forró csőhöz, ami esetleg kiégette? A Bátyámét is mentettem kb 1 éve 2-szer egy hónapon belül. Két különböző cső durrant. Mindegyikre volt vmi megoldás, és azóta semmi gond...

131 sztem vmi kábelprobléma lesz. A Fiestánk rángatni kezd, ha koszolódik, viszont a Mondeonál sosem volt koszos. Érdemes megtisztogatni. Csatiját ellenőrizd.
157 maf tisztítás! csatit ellenőrizni, a kábeleivel együtt!
172 sajna itt lambdaszonda csere, ez nem játék minél hamarabb, mert mást is tönkretehet, és a fogyi is növekszik a többletüzemanyagtól. Ahogy Misi írta 4 vezetékes 1 ohmos kell, bármely univerzális megteszi a gyári ára miatt...
327 EGR-t ledugózni, és ezeket a szenzorokat tisztítani, amennyire lehet. Fusim korábban leírta, hogy melyik hol van, keress rá. Egyébként a három dobozt a tűzfalon találod középen, most nem emlékszem, hogy a szürke mellett, vagy az is az egyik a háromból...
124 sztem nem lehet szétszedni, és pucolni, de nézd meg. WD40-et semmiképpen sem adj neki!!! Itt is ellenőrizd a csatit, és a kábeleket. Illetve pucolt meg a fojtószelepet, a hiba az akadásától is lehet...

A 134-et sehol sem találom...

Köszi.Holnap ezeket is átnézzük.

A motor jobb oldalán megy be 2 cső a motor felé.Egyik a hűtőrácsból jön a másik meg bal oldalról.Egymás alatt van a kettő.DE ennél normális volt a gumi átmérője,míg az elsőnél már kitágult a gumi és úgy durrant el.Az utűántöltő hűtővíz tartály forró volt.A víz hőmérséklet meg a közepes után egy picivel volt amikor hazafelé jöttünk.Ez általában 15 perc után beáll középre  a hőmérséklet jelző és ott is marad,nem szokott annál melegebbet mutatni.
Így tudtam leírni az egészet.Amúgy a bal odlali része durrant el mindkét csőnek.Előbbi egy pici hajszálrepedés,utobbi meg kráter nagyságú volt rinya
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2009.08.15 szombat, 23:09:12 »

Inkább vetted volna meg az enyémet.....na,ez csak gonoszkodás.Szerintem el lehet tömődve a hűtőd és nagy a nyomás v. a kiegyenlítőtartály sapkája nem müxik v. nem nyit a termosztát.Első körben nézd meg ezeket.
A hibakódokra azt mondom,hogy mindet nézd át.Cserélni az összeset?Pénztárcarobbantó...leírom az új árakat...ülj le...
-hőmérő-bontott 3e új 9e...
-maf-bontott 15-20e (tisztítás?) új 30e...
-lambda szonda-15e-és feljebb...univerzális négy vezetékes kell
-egr-egpd...bontott 5e,de akkor az összes mágnest cseréld v. az egpd kivételével takarítsd ki,azt nem igazán lehet
Egyébként ezeknél lehet hiba a rossz vákumcső is.Ha ereszt kicsi a vákum és a szelep hiába kapcsolgatna,nem tud,mert nincs mit.
-helyzetjeladó-5e bontott,új 30e....

Gondoltuk lesz még vele baj,de azért ennyit nem.Maga az átírás 100k volt gun
Naplózva
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.