Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:24:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804993 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2005.06.21 kedd, 08:34:00 »

KÖszönöm! Átnézem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2005.06.21 kedd, 08:49:00 »

Sziasztok Urak! Segítségre volna szükségem. Van egy 93-as 1,8-as paripám.Amikor alacsony fordulaton indulok vele olyan mint,ha egy henger nem menne és nem lenne nafta.Rendszerint megállok és próbálom "megjavítani".-> Igyexem a motort felpörgetni,ami nehezen,de összejön(4000-ig),majd leáll.Próbál,leáll,próbál...Hirtelen,átmenet nélkül megjavul.  Mindig Shellnél tankolok 95 V Powert és mielőtt kezdődött volna a gond a mol-t gazdagítottam. Mi lehet a problém?  Előre is köszönöm!  Üdv.:Chris
Gyertya, gyertyakábel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2005.06.21 kedd, 10:17:00 »

Gyertya, gyertyakábel.
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2005.06.21 kedd, 10:26:00 »

Sziasztok! 20évig opeles voltam,most akarom a Vectrámat lecserélni egy Mondeora /TDDi/
nem hülyeség ? Beszéljetek rá!
Migrén!
 
Valamikor egyszer régen.....
összeszedtük a mondeo jótulajdonságait!
Sokat kellene visszafelé keresni,de én most elkezdem,aztán a többiek kiegészitik,és valószinűleg a legjobbakat fogod itt olvasni!
 
Megbizható,biztonságos,szép,a TDDi nagy nyomatékú,a TDCi még nagyobb,kényelmes,dizelek gazdaságosak,alkatrész megfizethető,a ghia változat igencsak jól felszerelt,a kombiba sokminden elfér,de a limuzin is jól pakolható,stb,stb....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2005.06.21 kedd, 10:28:00 »

Sziasztok! 20évig opeles voltam,most akarom a Vectrámat lecserélni egy Mondeora /TDDi/
nem hülyeség ? Beszéljetek rá!
Ja,és ha TDDi-t szeretnél venni,akkor inkább olvass vissza az MKIII topicba.Sok infót találsz!Üdv.zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2005.06.22 szerda, 09:24:00 »

Szia Zoli!
 Előbb vagy utóbb biztos fogsz találni valakit aki nem csak a Km órát fogja nézni hanem a kocsi többi részét és akkor jó áron fogod eladni.
Vagy eladod olcsóbban, szerintem a 600 a minimum és 850 a max ár. lehet, hogy most hülyeséget mondok: Egy ötlet a vevővel beszéld meg ad érte 950-et és lefoglalózza te meg megcsináltatod a motor generált 200-250-ből talán kijön a generál, Makrai taslán foglalkozik vele.  Az új tulajnak van egy jó kocsija, amihez 100e Km ig nem kell hozányúlnia 1-2 olaj cserén kívül. neked meg lesz 700-750e Forintod.
Sziasztok!
 
PLala! Kösz a hozzászólást. De én már többen nem nagyon fogok foglalkozni vele. Már teljesen kivagyok tőle. Egyébként megy még benne a motor. Vasárnap 180-nal átgurultam a szomszéd városba vele 4 hónap állás után. :-) Viszont ha vki tudna egy jó állapotú MKII kombit, lehetőleg 2.0 benzinessel, minél jobb felszereltséggel, az érdekelne. Még egy kérdés! Az óra jelenleg 369.000 km-t mutat. Jó az úgy, vagy nem?! Az előző tulej csavartatott vissza belőle 3-mat, mert el akarta régen adni.
Kösz a hozzászólásokat előre is!
 
Sziasztok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2005.06.22 szerda, 09:58:00 »

Sziasztok!
 
PLala! Kösz a hozzászólást. De én már többen nem nagyon fogok foglalkozni vele. Már teljesen kivagyok tőle. Egyébként megy még benne a motor. Vasárnap 180-nal átgurultam a szomszéd városba vele 4 hónap állás után. :-) Viszont ha vki tudna egy jó állapotú MKII kombit, lehetőleg 2.0 benzinessel, minél jobb felszereltséggel, az érdekelne. Még egy kérdés! Az óra jelenleg 369.000 km-t mutat. Jó az úgy, vagy nem?! Az előző tulej csavartatott vissza belőle 3-mat, mert el akarta régen adni.
Kösz a hozzászólásokat előre is!
 
Sziasztok.
Szia Zoli!
Te is tekerj vissza ugyanannyit, vagy csak 2K-t, és csak 169K marad
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2005.06.22 szerda, 09:59:00 »

Sziasztok!
 
PLala! Kösz a hozzászólást. De én már többen nem nagyon fogok foglalkozni vele. Már teljesen kivagyok tőle. Egyébként megy még benne a motor. Vasárnap 180-nal átgurultam a szomszéd városba vele 4 hónap állás után. :-) Viszont ha vki tudna egy jó állapotú MKII kombit, lehetőleg 2.0 benzinessel, minél jobb felszereltséggel, az érdekelne. Még egy kérdés! Az óra jelenleg 369.000 km-t mutat. Jó az úgy, vagy nem?! Az előző tulej csavartatott vissza belőle 3-mat, mert el akarta régen adni.
Kösz a hozzászólásokat előre is!
 
Sziasztok.
Ezt a visszacsavarast egy ujj levagasaval kellene bunteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2005.06.22 szerda, 10:23:00 »

Ma voltam szerelőnél, szilenteket és kutya csontot kell cserélni a bal oldali teljesen kivan. Erre 30-40-et mondott pontosalaktrészárat nem tudott mert nem jutott számítógép közelébe,
kedd reggel viszem 8ra du kész van. Szerintetek reális ár a javíttatásra? Az Off autómat is ők javították régen.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2005.06.22 szerda, 10:29:00 »

Ezt a visszacsavarast egy ujj levagasaval kellene bunteni.
most már én is elgondolkoztam, hogy hogy lehet a 10 éves mondimban 100ekm, két éve meg 92ekm
mondjuk az utóbbi két év 8e km-ét értem
üdv
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2005.06.22 szerda, 10:55:00 »

Ma voltam szerelőnél, szilenteket és kutya csontot kell cserélni a bal oldali teljesen kivan. Erre 30-40-et mondott pontosalaktrészárat nem tudott mert nem jutott számítógép közelébe,
kedd reggel viszem 8ra du kész van. Szerintetek reális ár a javíttatásra? Az Off autómat is ők javították régen.  
Szerintem elég sok, nekem tavaly 15-20 körül volt ugyanez munkadíjjal...
A szilentek olyan 5-6 ezer, a kutyacsont, ha jól emlékszem 8 ezer környékén volt + munkadíj.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:13:00 »

Ma voltam szerelőnél, szilenteket és kutya csontot kell cserélni a bal oldali teljesen kivan. Erre 30-40-et mondott pontosalaktrészárat nem tudott mert nem jutott számítógép közelébe,
kedd reggel viszem 8ra du kész van. Szerintetek reális ár a javíttatásra? Az Off autómat is ők javították régen.  
A szilentek darabja 1500HUF(csak gyárit!), kell belőle kettő egy oldalra. A kutyacsont ára Levisnél van, de oda az utángyártott is jó lehet. Nekem már 50e km van bennük (utángyártott kutyacsont), és semmi hiba. Munkadíj max 10eHUF a legdrágább helyen SZVSZ!
   
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:17:00 »

Nekem valami olyasmit mondott a szerelőm, aki nem link, hogy a szilentek cseréjénél, egy csavart csak a váltó lekötésével lehet kiszedni, ezért nem nagyon ajánlotta, ha nem nagyon muszáj
igaz ez?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:31:00 »

nekem gyanús, az elmúlt éveben sajnos 2x is cseréltettem szilentet, pár órás munka, nem hiszem hogy a váltót is babrálták volna ennyi idő alatt... de nem voltam ott, így passz!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:35:00 »

Nekem valami olyasmit mondott a szerelőm, aki nem link, hogy a szilentek cseréjénél, egy csavart csak a váltó lekötésével lehet kiszedni, ezért nem nagyon ajánlotta, ha nem nagyon muszáj
igaz ez?
Részben igaz!
 
De erre van egy megoldás: flexel le a csavar (mert a váltótól nem lehet kihúzni felfelé a csavart), ha a bölcsőt nem lehet eléggé kilazítani, és aztán fordítva (fejjel lefelé) mehet vissza az új!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:46:00 »

Részben igaz!
 
De erre van egy megoldás: flexel le a csavar (mert a váltótól nem lehet kihúzni felfelé a csavart), ha a bölcsőt nem lehet eléggé kilazítani, és aztán fordítva (fejjel lefelé) mehet vissza az új!
 
Tisztelettel!
Nekm MKI TD-m van és ki tudtam szedni a csavart. Igaz ki kellett venni a segédkeret csavarjait azon az oldalon és kellett hozzá egy kb 1-1,5 m hosszú vasrúd amivel le tudtam annyira feszíteni a keretet, hogy ki tudjam húzni a csavart. Így raktam vissza is tehát kivitelezhető. A lefele lógó csavar nem most, hanem akkor gáz, ha neadj Isten kilazul az anya és a csavar meg kimegy lefelé. Na akkor nagy baj van, különösen, ha nem 50-el mész éppen.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2005.06.22 szerda, 11:47:00 »

Részben igaz!
 
De erre van egy megoldás: flexel le a csavar (mert a váltótól nem lehet kihúzni felfelé a csavart), ha a bölcsőt nem lehet eléggé kilazítani, és aztán fordítva (fejjel lefelé) mehet vissza az új!
 
Tisztelettel!
köszi a válaszokat
egyelőre a hátsó lengéscsillapítócsere lenne esedékes, engem nem zavar ugyan, de a műszaki vizsga közelg...
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2005.06.22 szerda, 16:36:00 »

nekem gyanús, az elmúlt éveben sajnos 2x is cseréltettem szilentet, pár órás munka, nem hiszem hogy a váltót is babrálták volna ennyi idő alatt... de nem voltam ott, így passz!
Ha jól emlékszem a bal első silent cserélyéhez rengeteg mindent meg kell bontani mert egy csavar rossz helyen van és nem hozzáférhető nekem ezért maradt ki mert még elfogadható állapotban volt és a csere nem volt indokolt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2005.06.22 szerda, 19:04:00 »

Szerintem elég sok, nekem tavaly 15-20 körül volt ugyanez munkadíjjal...
A szilentek olyan 5-6 ezer, a kutyacsont, ha jól emlékszem 8 ezer környékén volt + munkadíj.
A munkadijra 10-et számolt, a többi anyag, de csak saccra mondta. Inkább úgy vagyok vele adjon egy kicsit többet az ember érte de jó legyen. Jővőhéten beszámolok.  
Szia Rob két év alatt kevés az a 8ezer kb 4 hétvégén megyek 2ezret.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2005.06.22 szerda, 19:24:00 »

A munkadijra 10-et számolt, a többi anyag, de csak saccra mondta. Inkább úgy vagyok vele adjon egy kicsit többet az ember érte de jó legyen. Jővőhéten beszámolok.  
Szia Rob két év alatt kevés az a 8ezer kb 4 hétvégén megyek 2ezret.
Csak szerintem mindegy, hogy 20 vagy 40:) Ha kesz lesz, lecci ird le, miert mennyit kert.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2005.06.22 szerda, 22:32:00 »

Csak szerintem mindegy, hogy 20 vagy 40:) Ha kesz lesz, lecci ird le, miert mennyit kert.
Igen én is erre gondoltam 20-vagy 40 tényleg nem mindegy 20- vagy 25 még elmegy. kedd este mondom.
Vagy csötörtökön legkésőbb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2005.06.22 szerda, 22:40:00 »

A munkadijra 10-et számolt, a többi anyag, de csak saccra mondta. Inkább úgy vagyok vele adjon egy kicsit többet az ember érte de jó legyen. Jővőhéten beszámolok.  
Szia Rob két év alatt kevés az a 8ezer kb 4 hétvégén megyek 2ezret.
Ha tervezhető a munka, sokat lehet megtakarítani, ha előre megrendeled - veszed az eredeti alkatrészeket club-os kedvezményre. Általában elgurítom a gépet szerelőhöz, nézze át mi kell, megveszem, csomiba berak és viszem a megbeszélt időre. Kiszerelt cuccokat kupacba megmutatja gépátvételkor, legtisztább.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2005.06.22 szerda, 23:10:00 »

Nekem egy higgadt barátom cserélt silentet,de a bal elsőnél anyázott,csapkodott és azt mondta vigyem Ford szervízbe(3 keréken).Majd lehiggadt és összejött.A másik hárommal kb másfél óra alatt végzett ezt meg legalább három órán át erőltette.Pénzt nem fogadott el,de megháláltam(megígértem,hogy legalább két évig nem lesz silent csere).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2005.06.23 csütörtök, 07:47:00 »

A munkadijra 10-et számolt, a többi anyag, de csak saccra mondta. Inkább úgy vagyok vele adjon egy kicsit többet az ember érte de jó legyen. Jővőhéten beszámolok.  
Szia Rob két év alatt kevés az a 8ezer kb 4 hétvégén megyek 2ezret.
Szia Lala!
Hű b+, akkor valaki visszatekerte a műszeremet a parkolóban.

üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2005.06.24 péntek, 09:48:00 »

Ha tervezhető a munka, sokat lehet megtakarítani, ha előre megrendeled - veszed az eredeti alkatrészeket club-os kedvezményre. Általában elgurítom a gépet szerelőhöz, nézze át mi kell, megveszem, csomiba berak és viszem a megbeszélt időre. Kiszerelt cuccokat kupacba megmutatja gépátvételkor, legtisztább.
Igen  majd jgy lesz, a többi dologgal, de Egyenlőre ott tartok, hogy kialauljon egy mégjobb viszony és nem akarok egyenlőre variálni, de később így lesz ahogy mondod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2005.06.24 péntek, 09:58:00 »

köszi a válaszokat
egyelőre a hátsó lengéscsillapítócsere lenne esedékes, engem nem zavar ugyan, de a műszaki vizsga közelg...
üdv
Tudok jó vizsga helyet azok akik javítják a Mondomat. Kb 20ezerért csinálják és 2-3nap, de "bármivel" áttolják, és utána szólanak ez a rossz a kocsidon, és megjavítják ha életveszélyes. Pl a Ladámat úgy vizsgáztatták le, hogy rosszak voltak a gumifékcsövek, megvolt a vizsga és utána kicserélték így került 19e -be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2005.06.24 péntek, 10:11:00 »

Szia Lala!
Hű b+, akkor valaki visszatekerte a műszeremet a parkolóban.

üdv
A Mondeomat arra használom, hogy futni járok vele, mindenfelé az országban, tegnap Balatonföldváron voltam és Könnyen összejött az a 400Km amit mentem. Holnap Zánkára megyek és az egy kicsit több is lesz ennél. Élmény volt autópályán menni a Mondeoval. Még így is, hogy javításra szorul a futómű
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2005.06.24 péntek, 13:16:00 »

A Mondeomat arra használom, hogy futni járok vele, mindenfelé az országban, tegnap Balatonföldváron voltam és Könnyen összejött az a 400Km amit mentem. Holnap Zánkára megyek és az egy kicsit több is lesz ennél. Élmény volt autópályán menni a Mondeoval. Még így is, hogy javításra szorul a futómű
Szia Lala!
Úgy jött ki a 8000km a két év alatt, hogy biciklivel járok dolgozni, minden a közelben van, maximum egy kis *etro-áruház hétvégeken, ja és a külföldi nagy utak, és városban pedig PUG205.
üdv
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2005.06.24 péntek, 21:18:00 »

Szia Lala!
Úgy jött ki a 8000km a két év alatt, hogy biciklivel járok dolgozni, minden a közelben van, maximum egy kis *etro-áruház hétvégeken, ja és a külföldi nagy utak, és városban pedig PUG205.
üdv
Rob,
 
a 205 gyilkos kis autó, volt nálunk is a családba, 2db szüleimnek annak idején. Akkor fogadták meg, hogy francia autót soha többet. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2005.06.25 szombat, 22:43:00 »

Nekm MKI TD-m van és ki tudtam szedni a csavart. Igaz ki kellett venni a segédkeret csavarjait azon az oldalon és kellett hozzá egy kb 1-1,5 m hosszú vasrúd amivel le tudtam annyira feszíteni a keretet, hogy ki tudjam húzni a csavart. Így raktam vissza is tehát kivitelezhető. A lefele lógó csavar nem most, hanem akkor gáz, ha neadj Isten kilazul az anya és a csavar meg kimegy lefelé. Na akkor nagy baj van, különösen, ha nem 50-el mész éppen.
Üdv Shadow
Én is "mejártam a hadak útját" az első szilentezés alkalmával. Nem volt gyenge kiszedni a bal oldalon az első csavart, azóta fejjel lefele van. Ha jól le van húzva, akkor nem tartom valószínűnek, hogy a későbbiek során kilazulna, de ha nagyon be akarod biztosítani magad, akkor le kell kontrázni két anyával, vagy kenni kell rá egy kis menetrögzítőt és akkor tutesz nem lazul meg.  
És én is csak Joe-t tudom megerősíteni abban, hogy első lengőkar szilent csere esetén csak és kizárólag gyárit bele!!!! Nekem a fasza kis olaszok, kevesebb mint egy hónapot bírtak.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2005.06.26 vasárnap, 15:56:00 »

Én is "mejártam a hadak útját" az első szilentezés alkalmával. Nem volt gyenge kiszedni a bal oldalon az első csavart, azóta fejjel lefele van. Ha jól le van húzva, akkor nem tartom valószínűnek, hogy a későbbiek során kilazulna, de ha nagyon be akarod biztosítani magad, akkor le kell kontrázni két anyával, vagy kenni kell rá egy kis menetrögzítőt és akkor tutesz nem lazul meg.  
És én is csak Joe-t tudom megerősíteni abban, hogy első lengőkar szilent csere esetén csak és kizárólag gyárit bele!!!! Nekem a fasza kis olaszok, kevesebb mint egy hónapot bírtak.....
Csatlakozom, valóban csak gyárit érdemes. Eleinte én is próbáltam olaszt, meg angolt is mind *** volt. Érdekes.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2005.06.26 vasárnap, 16:04:00 »

Bocsika ezt innen törölni kéne
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2005.06.26 vasárnap, 16:41:00 »

Bocsika ezt innen törölni kéne
Fusim Misi,
 
oké!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 07:59:00 »

Rob,
 
a 205 gyilkos kis autó, volt nálunk is a családba, 2db szüleimnek annak idején. Akkor fogadták meg, hogy francia autót soha többet. Smiley
Szia Scratch! Hát igen, a P205-nél félelmetesebb nincs, pláne a mondeo után, gyorsan nem merek menni vele, mert a fékek harmatgyengék, a kanyarsebessége pontosan fele a mondinak. Arra jó, hogy a fizikát ne felejtsük el, mint a mondiban.
azért egy hatszázvalahányas peugeot-t elfogadnék, amitől félni szoktak a kisautók a reklámokban
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 09:16:00 »

Szia Scratch! Hát igen, a P205-nél félelmetesebb nincs, pláne a mondeo után, gyorsan nem merek menni vele, mert a fékek harmatgyengék, a kanyarsebessége pontosan fele a mondinak. Arra jó, hogy a fizikát ne felejtsük el, mint a mondiban.
azért egy hatszázvalahányas peugeot-t elfogadnék, amitől félni szoktak a kisautók a reklámokban
üdv
A cimborámnak 2.2-es benzines 607-ese van. Na az 4 deci olajat fal be 1000 km alatt (az enyém még 10e km alatt sem), elkezdett foszlani a motorháztetőn a szigetelés, rá a forró motorra. Szinte minden héten van valami apró-cseplő javítás, mindig van valami gond. Meg kompromisszum.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 09:53:00 »

Szia Lala!
Úgy jött ki a 8000km a két év alatt, hogy biciklivel járok dolgozni, minden a közelben van, maximum egy kis *etro-áruház hétvégeken, ja és a külföldi nagy utak, és városban pedig PUG205.
üdv
Dolgozni én sem járok semilyen kocsival egyszerüen nem lehet ebben a csúcsforgalomban.
Keresztül kéne mennem egész Budapesten a bérlet meg ingyen van. Csak akkor megyek be Mondeoval, ha muszáj. Biciklivel én is járnék de sok az a napi 100Km amennyi az utam oda vissza.:-)
Egy kérdés lassan idöszerü lesz vennem egy csomagtartót a tetőre, hogy felrakjam a bicikliket, nem tudtok valami olcsót? (Mk1 5- ajtós)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 10:33:00 »

A cimborámnak 2.2-es benzines 607-ese van. Na az 4 deci olajat fal be 1000 km alatt (az enyém még 10e km alatt sem), elkezdett foszlani a motorháztetőn a szigetelés, rá a forró motorra. Szinte minden héten van valami apró-cseplő javítás, mindig van valami gond. Meg kompromisszum.
Angel,
 
na pont ezért nem szabad francia autót venni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 13:33:00 »

Dolgozni én sem járok semilyen kocsival egyszerüen nem lehet ebben a csúcsforgalomban.
Keresztül kéne mennem egész Budapesten a bérlet meg ingyen van. Csak akkor megyek be Mondeoval, ha muszáj. Biciklivel én is járnék de sok az a napi 100Km amennyi az utam oda vissza.:-)
Egy kérdés lassan idöszerü lesz vennem egy csomagtartót a tetőre, hogy felrakjam a bicikliket, nem tudtok valami olcsót? (Mk1 5- ajtós)
Ahogy privbe írtam, Solymáron volt a gép műszaki+zk, meg cseréltek két szilentet és kutyacsontot, T elemet (cseréltek termosztátot, de azt vittem) = 59K.
Kedvező ár, bár a kutyacsont japppán, remélem a szilentek nem :-/ viszont most nem ránt félre fékezéskor és a kormánykerék is egyenesen áll 8-), újabb két évig futunk együtt (én ülök!) :-D ja, és reggeltől 15.00-ra meg is volt. Köszi Devlin!
 
Viszont cseréltem gyertyát, kábelt, tanítottam és semmi különös ... szóval azelőtt se volt gond, pedig sötétben világítottak a kábelek :-) -motorcraft-
 
Watesz, hello :-) nekem is máshogyan vannak a csavarok a baloldalon, hiába, az a gyenge oldal ;-) viszont nekem lehet, hogy Tinnye nem jött be (az egyik gumi mindig ereszt picit, de hát mit akarok ...) :-/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2005.06.28 kedd, 20:20:00 »

Ahogy privbe írtam, Solymáron volt a gép műszaki+zk, meg cseréltek két szilentet és kutyacsontot, T elemet (cseréltek termosztátot, de azt vittem) = 59K.
Kedvező ár, bár a kutyacsont japppán, remélem a szilentek nem :-/ viszont most nem ránt félre fékezéskor és a kormánykerék is egyenesen áll 8-), újabb két évig futunk együtt (én ülök!) :-D ja, és reggeltől 15.00-ra meg is volt. Köszi Devlin!
 
Viszont cseréltem gyertyát, kábelt, tanítottam és semmi különös ... szóval azelőtt se volt gond, pedig sötétben világítottak a kábelek :-) -motorcraft-
 
Watesz, hello :-) nekem is máshogyan vannak a csavarok a baloldalon, hiába, az a gyenge oldal ;-) viszont nekem lehet, hogy Tinnye nem jött be (az egyik gumi mindig ereszt picit, de hát mit akarok ...) :-/
Megcsinálták, négy szilent, és a két kutyacsont csere, a bal oldali csavar szintén fordítva berakva. mindenből a jobbat rakta be.
36 ezerre fájt és úgy néz ki jó lett.  
A munkadij 12 ezer volt ebbő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2005.06.28 kedd, 20:20:00 »

Kiegészítve RLalát: ez az autó száguldozásra termett, és mégsem kívánja állandóan! A hatalmas nyomaték, már a TDDI-nél is, enged igencsak nagy felszabadultságot. Próbáld ki, és rájössz. Ez nem csak egy eszköz, ami elvisz A-ból B-be!!!
 
Tisztelettel!
Ui: és azt is garantálja, hogy egészen a ZS-ig eljuthatsz:-)
2Ui: egy kissé fanatikus meggyőződés jön le ezekből, de majd te is megérted!!!
1.6 osom van kényelmesen tudok vele közlekedni ezért mondtam, hogy nem száguldozásra való.
A nagyobb motoros biztos jobb de az esetek 90% ez is megfelel nekem. Választhattam volna Vektrát is én is de inkább Mondeot vettem.
és lehet félreérthető voltam, nem azt mondtam, hogy nem lehet vele száguldozni enyém is zokszó nélkül megy 180-nal, de nem kell kihúzatni a fokozatokat annyira mint más autóknál.
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2005.06.28 kedd, 22:19:00 »

1.6 osom van kényelmesen tudok vele közlekedni ezért mondtam, hogy nem száguldozásra való.
A nagyobb motoros biztos jobb de az esetek 90% ez is megfelel nekem. Választhattam volna Vektrát is én is de inkább Mondeot vettem.
és lehet félreérthető voltam, nem azt mondtam, hogy nem lehet vele száguldozni enyém is zokszó nélkül megy 180-nal, de nem kell kihúzatni a fokozatokat annyira mint más autóknál.
Csatlakozom az előttem szólóhoz.Az én drágám is 1.6-os.Megláttam,és beleszerettem a farkasszemébe.Apénzbe belefért volna nagyobb, jobb felszereltségű, de kétszer is visszamentem hozzá,végül őt vettem meg. Szerelem első látásra!
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2005.06.29 szerda, 10:08:00 »

Angel,
 
na pont ezért nem szabad francia autót venni. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2005.06.29 szerda, 10:20:00 »

Dolgozni én sem járok semilyen kocsival egyszerüen nem lehet ebben a csúcsforgalomban.
Keresztül kéne mennem egész Budapesten a bérlet meg ingyen van. Csak akkor megyek be Mondeoval, ha muszáj. Biciklivel én is járnék de sok az a napi 100Km amennyi az utam oda vissza.:-)
Egy kérdés lassan idöszerü lesz vennem egy csomagtartót a tetőre, hogy felrakjam a bicikliket, nem tudtok valami olcsót? (Mk1 5- ajtós)
Attól függ, milyen biciglitartót szeretnél. Én Thule boltban vettem, alumínium, többféle méretben létezik (mármint a hosszra gondolok), nagyon jól néz ki! Igaz, hogy 11e volt, de nagyon pöpin néz ki az autón. Valószínű nem ilyen árkategóriára gondoltál, de pesten van pár bolt, ha esetleg nagyobb választék után kutatnál...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2005.06.29 szerda, 13:04:00 »

Attól függ, milyen biciglitartót szeretnél. Én Thule boltban vettem, alumínium, többféle méretben létezik (mármint a hosszra gondolok), nagyon jól néz ki! Igaz, hogy 11e volt, de nagyon pöpin néz ki az autón. Valószínű nem ilyen árkategóriára gondoltál, de pesten van pár bolt, ha esetleg nagyobb választék után kutatnál...
Biciklitartóm van olyan mint amit a versenyzők használnak hanem "keresztvasam" nincs amire felraknám az amit fel kell csavarozni a kocsi tetejére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2005.06.29 szerda, 16:48:00 »

Megcsinálták, négy szilent, és a két kutyacsont csere, a bal oldali csavar szintén fordítva berakva. mindenből a jobbat rakta be.
36 ezerre fájt és úgy néz ki jó lett.  
A munkadij 12 ezer volt ebbő
Az ára rembevan :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2005.06.29 szerda, 20:16:00 »

Az ára rembevan :-)
Én is úgy számolgattam, és ha ezek után bármi mást kell majd csinálni a gépemen akkor előre megveszem az alkatrészt és még olcsóbb lesz. Az utóbb időben nagyon sokat jártam hozzájuk zöldkártya, eredetvizsga többször is. :-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 09:00:00 »

1.6 osom van kényelmesen tudok vele közlekedni ezért mondtam, hogy nem száguldozásra való.
A nagyobb motoros biztos jobb de az esetek 90% ez is megfelel nekem. Választhattam volna Vektrát is én is de inkább Mondeot vettem.
és lehet félreérthető voltam, nem azt mondtam, hogy nem lehet vele száguldozni enyém is zokszó nélkül megy 180-nal, de nem kell kihúzatni a fokozatokat annyira mint más autóknál.
Csak a kérdésben TDDI szerepelt, ami már igencsak alkalmas a száguldozásra! Ezt akartam érzékeltetni, hogy van egy olyan plusz élmény, amit meg kell érezni, és aztán nem lehet menekülni a megvétel elől. Ezt még sem egy 1,6 sem egy 1,8 MKI nem adja meg, amit az MKIII TDDI 280Nm-e nyújt...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 09:20:00 »

Az ára rembevan :-)
Nekem 14e+6e munkadíj volt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 10:06:00 »

Sziasztok!
A főoldalon megjelent egy cikk BPeter tollából, az mk1 hibakivillogtatásáról. Nekem a jelzett helyen nincs háromszögletű csati, viszont van a bal lábamnál a burkolat alatt. A kérdés: az az lenne?
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 10:33:00 »

Csak a kérdésben TDDI szerepelt, ami már igencsak alkalmas a száguldozásra! Ezt akartam érzékeltetni, hogy van egy olyan plusz élmény, amit meg kell érezni, és aztán nem lehet menekülni a megvétel elől. Ezt még sem egy 1,6 sem egy 1,8 MKI nem adja meg, amit az MKIII TDDI 280Nm-e nyújt...
 
Tisztelettel!
Ja, és vajon mekkora az mkI (!) TDDI kerékzaja ??
 
8-D
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.