Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:39:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804925 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:05:31 »

Akkor kérdezek mást.Cserélt már valaki gyújtótrafót?
Látom hogy 4 csavar fogja,de azon kívül hogy azokat kiszedem van még valami más,vagy egyszerűen cserélhető?
Köszönöm!
A trafó nagyon ritkán romlik el,én másra tipelek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:08:22 »

A lényeg annyi,hogy mielőtt kicseréltem a gyertyáimat és a kábeleket,borzalmas állapotban voltak.
Most már újak.
Viszont a hidegen való nagyfokú rángatás,de legfőképpen a dadogás,hengerkimaradás miatt arra gondolok,amit olvastam,hogy
a rossz kábelek gyertyák tönkre vágták a trafót.Ezért most nagyon hajlok afelé hogy azt kicseréljem...
Ha ujak is a gyertyáid csavard ki mindegyiket és takarisd meg,lehet hogy ott a bibi,már ujra koszosak a rossz alapjárat miat.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:13:15 »

A tüzfalon levő EGPD,szokot rángatást okozni ha rossz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:43:22 »

Csöpög a hűtővíz az autóból.....
Nem sokk folyik, inkább csak picit csöpög, alánéztünk és nagy valószínűséggel a fűtőradiátorból szivárog a víz, ahhoz meg hogy azt kicseréljük ugyebár, kompletten le kell bontani a műszerfalat nem?Huh?
Ez a fűtőradiátor már évek óta szopat minket, mert fűtés se nagyon van a verdába, kivéve akkor van egy kis langyosság, ha elötte ősszel át van mosva jópárszor a rendszer vízkőoldóval. Tongue
Lehet hogy kilyukadt a fűtőradiátor. Sőt szinte biztos.
Nem lehet azt valamilyen más módon gyorsabban/könnyebben kiszedni??? Mindenképpen szét kell hozzá bontani a műszerfalat??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:54:46 »

Csöpög a hűtővíz az autóból.....
Nem sokk folyik, inkább csak picit csöpög, alánéztünk és nagy valószínűséggel a fűtőradiátorból szivárog a víz, ahhoz meg hogy azt kicseréljük ugyebár, kompletten le kell bontani a műszerfalat nem?Huh?
Ez a fűtőradiátor már évek óta ***at minket, mert fűtés se nagyon van a verdába, kivéve akkor van egy kis langyosság, ha elötte ősszel át van mosva jópárszor a rendszer vízkőoldóval. Tongue
Lehet hogy kilyukadt a fűtőradiátor. Sőt szinte biztos.
Nem lehet azt valamilyen más módon gyorsabban/könnyebben kiszedni??? Mindenképpen szét kell hozzá bontani a műszerfalat??

Nem kell hozzá bántani a műszerfalat, alulról simán ki lehet szedni az utastérben. Van róla leírás a hájneszben nézz utána.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:07:45 »

Csöpög a hűtővíz az autóból.....
Nem sokk folyik, inkább csak picit csöpög, alánéztünk és nagy valószínűséggel a fűtőradiátorból szivárog a víz, ahhoz meg hogy azt kicseréljük ugyebár, kompletten le kell bontani a műszerfalat nem?Huh?
Ez a fűtőradiátor már évek óta ***at minket, mert fűtés se nagyon van a verdába, kivéve akkor van egy kis langyosság, ha elötte ősszel át van mosva jópárszor a rendszer vízkőoldóval. Tongue
Lehet hogy kilyukadt a fűtőradiátor. Sőt szinte biztos.
Nem lehet azt valamilyen más módon gyorsabban/könnyebben kiszedni??? Mindenképpen szét kell hozzá bontani a műszerfalat??
termosztátod hogy érzi magát?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:53:26 »

ha a radiátorod lukas az az utastérben jelentkezik nem a kocsi alatt. talán a vizhütő v.a klimahütő környékén nézz szét. csövek,bilincsek,előtem szólóhoz hasonlóan termosztát,esetleg víz szivatyú.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 18:52:52 »

A trafó nagyon ritkán romlik el,én másra tipelek.

Nekem viszont 100%-ék hogy elromlott.Ugyanis mint írtam a gyertyáim,kábeleim trópák voltak és azok nyilván elrontották a trafót.
Honnan veszem ezt?Onnan hogy amikor hidegen indítom és még párás is az idő,akkor fokozottan rosszabb az alapjárat.Még
gáz adására is alig akar felpörögni.Aztán mikor bemelegszik,gondolom elpárolog a víz,akkor már sokkal jobb a helyzet.
Dadog,nem megy egy henger és mondom esős párás időben ez még jobban fokozódik.Már megrendeltem egyébként a trafót.
Ha kicseréltem fogok jelentkezni a tapasztalatokkal.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:21:28 »

Csöpög a hűtővíz az autóból.....
Nem sokk folyik, inkább csak picit csöpög, alánéztünk és nagy valószínűséggel a fűtőradiátorból szivárog a víz, ahhoz meg hogy azt kicseréljük ugyebár, kompletten le kell bontani a műszerfalat nem?Huh?
Ez a fűtőradiátor már évek óta ***at minket, mert fűtés se nagyon van a verdába, kivéve akkor van egy kis langyosság, ha elötte ősszel át van mosva jópárszor a rendszer vízkőoldóval. Tongue
Lehet hogy kilyukadt a fűtőradiátor. Sőt szinte biztos.
Nem lehet azt valamilyen más módon gyorsabban/könnyebben kiszedni??? Mindenképpen szét kell hozzá bontani a műszerfalat??
csak a lábtér borítást kell levenni 2 oldalt, és kijön szépen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:22:04 »

ha a radiátorod lukas az az utastérben jelentkezik nem a kocsi alatt.
az nagy baj lenne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:00:43 »

ha baj ha nem nálam ez történt!
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:01:58 »

tudomásom szerint a trafo ha rossz akkor az rossz és a dudu nem megy  sehova mert be sem indul.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:17:27 »

ha baj ha nem nálam ez történt!

akkor nem csak a radiátor volt sérült. az benne van egy tálcába, amiből ki kell follyon a kipura
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:19:22 »

csere óta nincs víz!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:00:13 »

csere óta nincs víz!
valószínű a tálcád is törött volt, ha az utastérbe ment a víz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:02:35 »

valószínű a tálcád is törött volt, ha az utastérbe ment a víz
mi lesz?Kell cucc nem kell?címet sem küldtél...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:11:03 »

mi lesz?Kell cucc nem kell?címet sem küldtél...
persze, hogy kell, csak mondtam, hogy 2-án lesz zseton. a lámpa árát már elutáltam, a többit 2-3-án tudom kb. 2 nyereg, meg a termosz. sztem küldtem címet is, de mindjárt küldök pü-t
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:22:45 »

tudomásom szerint a trafo ha rossz akkor az rossz és a dudu nem megy  sehova mert be sem indul.

Én úgy tudom,hogy nem így működik.
Olvastam pl. a trafó elrepedéséről. A henger kimaradásáért is felelős,nem beszélve a hidegen való dadogásról.
Meghibásodik,ezért nem működik már olyan hatékonyan ahogy kellene neki.Szerintem.
Úgyis ki fog derülni.
Az off autóm ugyanezt csinálta.Ott annyi volt a különbség,hogy az hengerenkénti gyújtótrafókkal dolgozik....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:50:30 »

Annyit szeretnék még megjegyezni hogy a tavalyi évben párszor megmostam motort mert korábbi olajfolyásból
adódóan tiszta olaj volt.Elmentem a mosóba és gőzborotvával mostam.Addigra a moci felmelegedett és
a trafó simán elrepedhetett a hideg gőz hatására.Mostanában kezdtem gondolkodni ezzel kapcsolatosan.
A legtöbbet az ember mindig a saját hibáiból tanul.Soha többé nem fogom gőzzel lemosni és csakis akkor ha hideg a motor.
Vannak nagyon jó blokk tisztító cuccok.Az ember lefújja,hagyja hatni,aztán vízzel lemossa.
Egészen biztos hogy elbasztam pár dolgot azokkal a mosásokkal,de már tudom:-/
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:08:52 »

Én úgy tudom,hogy nem így működik.
Olvastam pl. a trafó elrepedéséről. A henger kimaradásáért is felelős,nem beszélve a hidegen való dadogásról.
Meghibásodik,ezért nem működik már olyan hatékonyan ahogy kellene neki.Szerintem.
Úgyis ki fog derülni.
Az off autóm ugyanezt csinálta.Ott annyi volt a különbség,hogy az hengerenkénti gyújtótrafókkal dolgozik....
csak nem golfod van?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:10:45 »

Annyit szeretnék még megjegyezni hogy a tavalyi évben párszor megmostam motort mert korábbi olajfolyásból
adódóan tiszta olaj volt.Elmentem a mosóba és gőzborotvával mostam.Addigra a moci felmelegedett és
a trafó simán elrepedhetett a hideg gőz hatására.Mostanában kezdtem gondolkodni ezzel kapcsolatosan.
A legtöbbet az ember mindig a saját hibáiból tanul.Soha többé nem fogom gőzzel lemosni és csakis akkor ha hideg a motor.
Vannak nagyon jó blokk tisztító cuccok.Az ember lefújja,hagyja hatni,aztán vízzel lemossa.
Egészen biztos hogy el***tam pár dolgot azokkal a mosásokkal,de már tudom:-/
őőőő..izé
olyan nincs, hogy hideg gőz...
nem kötözködni akarok, csak a magasnyomású mosó nem ugyan az, mint a gőzborotva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:15:16 »

őőőő..izé
olyan nincs, hogy hideg gőz...
nem kötözködni akarok, csak a magasnyomású mosó nem ugyan az, mint a gőzborotva...
magasfosású az, nem borotva
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2011.07.29 péntek, 10:59:59 »

Annyit szeretnék még megjegyezni hogy a tavalyi évben párszor megmostam motort mert korábbi olajfolyásból
adódóan tiszta olaj volt.Elmentem a mosóba és gőzborotvával mostam.Addigra a moci felmelegedett és
a trafó simán elrepedhetett a hideg gőz hatására.Mostanában kezdtem gondolkodni ezzel kapcsolatosan.
A legtöbbet az ember mindig a saját hibáiból tanul.Soha többé nem fogom gőzzel lemosni és csakis akkor ha hideg a motor.
Vannak nagyon jó blokk tisztító cuccok.Az ember lefújja,hagyja hatni,aztán vízzel lemossa.
Egészen biztos hogy el***tam pár dolgot azokkal a mosásokkal,de már tudom:-/

Nem szabad. A víz nem való elektromos szerkezetek közelébe.
A motormosás legkíméletesebb módja, hogy Brigéciollal befújjuk, vagy beecseteljük, pár perc után lemosható, de csak slaggal kis nyomással vagy vizes szivaccsal. Hihetetlen hatású anyag, már akkor elkezdi lefolyatni a ráégett olajat, amikor fújom.
A biciklim láncát lítiumos zsírral kenem, a kezem meg koromfekete szokott lenni szerelés után. Eddig mosogatószerrel mostam kezet, de sokat kellett dörzsölni, legutóbb eszembe jutott a Brigéciol. Néhány csepp a kezemre és kristálytiszta lett. Utána viszont alaposan lemosni, mert elképzelem mit művel a kéz természetes zsírrétegével.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2011.07.29 péntek, 17:07:45 »

Sziasztok!

Tudom, hogy erre van 1 külön fórum, de itt hamarabb olvassátok! Nagyon kellene egy olyan ˇvalami" ami a hűtőventilátort kapcsolja be (még mindig csak a második sebesség kapcsol). Esetleg tud valaki segíteni? Plusz érdekelne  kék, jobb első sárvédőív.

Köszönettel: Pocska   
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2011.07.29 péntek, 17:25:06 »

Sziasztok!

Tudom, hogy erre van 1 külön fórum, de itt hamarabb olvassátok! Nagyon kellene egy olyan ˇvalami" ami a hűtőventilátort kapcsolja be (még mindig csak a második sebesség kapcsol). Esetleg tud valaki segíteni? Plusz érdekelne  kék, jobb első sárvédőív.

Köszönettel: Pocska   

És még annyi, hogy ez a jeladó hol található? Én a hűtőben nem láttam ilyet, pedig most szedtem ki.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2011.07.29 péntek, 18:13:57 »

csak nem golfod van?

Nem.Van egy Mondeom:-) meg egy Nissan..
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2011.07.29 péntek, 18:22:55 »

őőőő..izé
olyan nincs, hogy hideg gőz...
nem kötözködni akarok, csak a magasnyomású mosó nem ugyan az, mint a gőzborotva...

Teljesen mindegy hogy borotvának,husángnak vagy bárdnak nevezzük.
A lényeg az hogy vizet,gőzt,folyadékot(amelyik szimpatikus) permetez ki(nagy nyomással) és bizony van meleg mosási program és van öblítés melyen érezni is,hogy nem forró,mint
amikor a mosás programmal mossa az ember az autót.
Lényeg,hogy óvatosan kell motort mosni.

A brigéciol tényleg nagyon jó anyag!Én is próbáltam már és valóban nagyon szépen oldja a szutykot.
Viszont próbáltam egy aeroszolos terméket is és az is nagyon bevált....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2011.07.29 péntek, 18:24:11 »

Nem szabad. A víz nem való elektromos szerkezetek közelébe.
A motormosás legkíméletesebb módja, hogy Brigéciollal befújjuk, vagy beecseteljük, pár perc után lemosható, de csak slaggal kis nyomással vagy vizes szivaccsal. Hihetetlen hatású anyag, már akkor elkezdi lefolyatni a ráégett olajat, amikor fújom.
A biciklim láncát lítiumos zsírral kenem, a kezem meg koromfekete szokott lenni szerelés után. Eddig mosogatószerrel mostam kezet, de sokat kellett dörzsölni, legutóbb eszembe jutott a Brigéciol. Néhány csepp a kezemre és kristálytiszta lett. Utána viszont alaposan lemosni, mert elképzelem mit művel a kéz természetes zsírrétegével.

Igazad van!Megtanultam a leckét!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2011.07.29 péntek, 18:46:30 »

Teljesen mindegy hogy borotvának,husángnak vagy bárdnak nevezzük.
A lényeg az hogy vizet,gőzt,folyadékot(amelyik szimpatikus) permetez ki(nagy nyomással) és bizony van meleg mosási program és van öblítés melyen érezni is,hogy nem forró,mint
amikor a mosás programmal mossa az ember az autót.
Lényeg,hogy óvatosan kell motort mosni.

A brigéciol tényleg nagyon jó anyag!Én is próbáltam már és valóban nagyon szépen oldja a szutykot.
Viszont próbáltam egy aeroszolos terméket is és az is nagyon bevált....
hát igen,a brigécolaj csodákra képes...sütő-tűzhely takarítás...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:20:10 »

Nekem viszont 100%-ék hogy elromlott.Ugyanis mint írtam a gyertyáim,kábeleim trópák voltak és azok nyilván elrontották a trafót.
Honnan veszem ezt?Onnan hogy amikor hidegen indítom és még párás is az idő,akkor fokozottan rosszabb az alapjárat.Még
gáz adására is alig akar felpörögni.Aztán mikor bemelegszik,gondolom elpárolog a víz,akkor már sokkal jobb a helyzet.
Dadog,nem megy egy henger és mondom esős párás időben ez még jobban fokozódik.Már megrendeltem egyébként a trafót.
Ha kicseréltem fogok jelentkezni a tapasztalatokkal.
Mindent ki kell probálni,már othol,nem kell a a hüje szerelőkre bizni,mert csak csapolni tudnak.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 11:22:21 »

Mindent ki kell probálni,már othol,nem kell a a hüje szerelőkre bizni,mert csak csapolni tudnak.

Sziasztok!

Nagyon bánatos vagyok:-(
Kicseréltem a trafót és a világon semmi nem változott.
Még kivettem átnézni a gyertyákat,meg picit kisebbre állítottam a hézagot és akkor talán még jobban dadogott.
Ugyanaz a szisztéma.Picit tartom a lábam benyomva a pedálon és egyáltalán semmi sem történik.
Ha még 1-2 cm-t nyomok rajta,akkor lassan magához tér és hirtelen felugrik mondjuk 1500-ra az alapjárat.
Aztán amint egy picit visszaveszem a gázt azonnal leesik 600-700-ra és ott dadog nekem.Aztán megint nyomok egy nagyot a gázon és akkor megont felpörög 1500-ra.Nem is tudom adagolni a gázt normálisan.Tehát mondjuk egy 1200-as alapra nem tudom belőni mert vagy dadog 700-on vagy pörög 1500-on-Egyébként ahogy próbálgattam nagyon benzinszag volt.
Most már én is hajlok afelé amit mondtatok.Méretek a héten egy benzinnyomást.Vagy benzinpumpa vagy pedig ha van benzinesben is,akkor nyomásszabályzó.Ilyen mértékű galibát csak az üzemanyagrendszer hibájára tudok így már visszavezetni.
Valamiből extrém sokat vagy keveset kap.Levegőt kap rendesen,azzal nincs baj.A gyertyák,kábelek,trafó új,tehát a gyújtásrendszer is rendben van.
Akkor  én arra következtetek,hogy üzemanyagot nem kap rendesen.Az lehet egyébként hogy túl sokat kap és abban fullad meg?
Mondjuk akkor meg nem csinálná azt,hogy nem megy egy henger...:-/

Még annyit szeretnék elmondani,hogy a gyertyák pólusai szépek voltak,nem olajosak és nem feketék.
Viszont ami érdekes lehet szerintem az,hogy rozsdabarna sem volt,amilyennek lennie kellene,hanem szinte teljesen tiszta volt és olyan
fém színű mint a gyertya menete.Lehet tényleg nem kap benzint eleget?
Csak találgatok.....
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 13:38:36 »

Sziasztok!

Nagyon bánatos vagyok:-(
Kicseréltem a trafót és a világon semmi nem változott.
Még kivettem átnézni a gyertyákat,meg picit kisebbre állítottam a hézagot és akkor talán még jobban dadogott.
Ugyanaz a szisztéma.Picit tartom a lábam benyomva a pedálon és egyáltalán semmi sem történik.
Ha még 1-2 cm-t nyomok rajta,akkor lassan magához tér és hirtelen felugrik mondjuk 1500-ra az alapjárat.
Aztán amint egy picit visszaveszem a gázt azonnal leesik 600-700-ra és ott dadog nekem.Aztán megint nyomok egy nagyot a gázon és akkor megont felpörög 1500-ra.Nem is tudom adagolni a gázt normálisan.Tehát mondjuk egy 1200-as alapra nem tudom belőni mert vagy dadog 700-on vagy pörög 1500-on-Egyébként ahogy próbálgattam nagyon benzinszag volt.
Most már én is hajlok afelé amit mondtatok.Méretek a héten egy benzinnyomást.Vagy benzinpumpa vagy pedig ha van benzinesben is,akkor nyomásszabályzó.Ilyen mértékű galibát csak az üzemanyagrendszer hibájára tudok így már visszavezetni.
Valamiből extrém sokat vagy keveset kap.Levegőt kap rendesen,azzal nincs baj.A gyertyák,kábelek,trafó új,tehát a gyújtásrendszer is rendben van.
Akkor  én arra következtetek,hogy üzemanyagot nem kap rendesen.Az lehet egyébként hogy túl sokat kap és abban fullad meg?
Mondjuk akkor meg nem csinálná azt,hogy nem megy egy henger...:-/

Még annyit szeretnék elmondani,hogy a gyertyák pólusai szépek voltak,nem olajosak és nem feketék.
Viszont ami érdekes lehet szerintem az,hogy rozsdabarna sem volt,amilyennek lennie kellene,hanem szinte teljesen tiszta volt és olyan
fém színű mint a gyertya menete.Lehet tényleg nem kap benzint eleget?
Csak találgatok.....
a nyómás szabályzót könnyen ki tudod szürni ha ledugozod a vákumcsővet és változik az alapjáratod akkor érdemes cserélni. bár az igazi az üza nyómás mérés. még megpróbálhatod kitisztitani az alapjárati motort a szivó ág alatt.karbi tisztitóval.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 14:58:45 »

Sziasztok!

Én most cseréltem fojtószelep érzékelőt a Fiestán, mert kimérve semmire sem reagált.
A tünetek hasonlóak voltak, mint amiket leírtál.
Idegesítő volt már 1,5 éve, és most elégeltem meg. Vettem egy bontottat, és az történik, amit én csinálok a gázpedállal. nyes
Nagyon élvezem! Wink

Hogy mi volt a baj: nyomtam a gázpedált, ezzel nyitottam a fojtószelepet, viszont a jeladó nem adott erről jelet az ECU-nak, ezért nem is tett semmit a computer. Majd a Computer érzékelte, hogy túl sok levegő van a rendszerben, ezért ő adagolt hozzá üa-ot, persze viszonylagos késéssel. Ezért az autót fáziskéséssel kellett vezetni... Majd amikor közeledtem egy kereszteződéshez, akkor meg azt nem érzékelte, hogy elvettem a levegőt, és azzal fojtotta meg az ECU a motort, hogy továbbra is adagolta az üa-ot, mivel ő nem kapott arról infót a fojtószelep jeladótól, hogy elvettem a gázt, azaz zártam a fojtószelepet...

Ez nem állna meg Nálad is?
Tudom, hogy Te is túl vagy egy ilyen jeladó cserén, de lehet, hogy Nálad is ez a baj...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:09:37 »

Én most cseréltem fojtószelep érzékelőt a Fiestán, mert kimérve semmire sem reagált.
A tünetek hasonlóak voltak, mint amiket leírtál.
Idegesítő volt már 1,5 éve, és most elégeltem meg. Vettem egy bontottat, és az történik, amit én csinálok a gázpedállal. nyes
Nagyon élvezem! Wink

Hogy mi volt a baj: nyomtam a gázpedált, ezzel nyitottam a fojtószelepet, viszont a jeladó nem adott erről jelet az ECU-nak, ezért nem is tett semmit a computer. Majd a Computer érzékelte, hogy túl sok levegő van a rendszerben, ezért ő adagolt hozzá üa-ot, persze viszonylagos késéssel. Ezért az autót fáziskéséssel kellett vezetni... Majd amikor közeledtem egy kereszteződéshez, akkor meg azt nem érzékelte, hogy elvettem a levegőt, és azzal fojtotta meg az ECU a motort, hogy továbbra is adagolta az üa-ot, mivel ő nem kapott arról infót a fojtószelep jeladótól, hogy elvettem a gázt, azaz zártam a fojtószelepet...

Ez nem állna meg Nálad is?
Tudom, hogy Te is túl vagy egy ilyen jeladó cserén, de lehet, hogy Nálad is ez a baj...
már több alkalommal lett javasolva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:39:14 »

már több alkalommal lett javasolva...

Tudom, próbálom újra, hátha...
Sztem egyértelmű, de majd meglátjuk...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:45:12 »

próbáld elsőbb kimérni szakadt-e a jeladó. itt a forumon le is van irva a rossz alapjárat részben,ha nem szakadt a potméter akkor kár cserélni.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:03:52 »

Üdv mindenkinek!

Kis segítségre lenne szükségem. Van valakinek rossz klímakompresszora MKI-hez?

Van a behúzómágnesnél egy fémlapka, amihez egy másik csatlakozik gumisilentekkel és szegecsekkel  - na ez nekem egy az egyben eltűnt. Szóval keresnék ilyen behúzórészt vagy mit. Pontosan nem is értek hozzá, de a szerelő azt mondta, hogy külön nem nagyon lehet kapni. Esetleg bontóban tud valaki? (BP környéke)
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:23:15 »

Sziasztok!

Tudom, hogy erre van 1 külön fórum, de itt hamarabb olvassátok! Nagyon kellene egy olyan ˇvalami" ami a hűtőventilátort kapcsolja be (még mindig csak a második sebesség kapcsol). Esetleg tud valaki segíteni? Plusz érdekelne  kék, jobb első sárvédőív.
És még annyi, hogy ez a jeladó hol található? Én a hűtőben nem láttam ilyet, pedig most szedtem ki.


Köszönettel: Pocska   
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 23:55:44 »

a nyómás szabályzót könnyen ki tudod szürni ha ledugozod a vákumcsővet és változik az alapjáratod akkor érdemes cserélni. bár az igazi az üza nyómás mérés. még megpróbálhatod kitisztitani az alapjárati motort a szivó ág alatt.karbi tisztitóval.

Alapjáratit már kitisztítottam és új tömítéssel raktam vissza.Arra lennék még kíváncsi,hogy hol található
az üzemanyag nyomásszabályzó és hol lehet venni?
Cak mert cromax telefonon azt mondta,hogy azt ők csak benzinpumpával együtt adják potom 70 ropiért:-/
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2011.08.02 kedd, 00:00:46 »

Én most cseréltem fojtószelep érzékelőt a Fiestán, mert kimérve semmire sem reagált.
A tünetek hasonlóak voltak, mint amiket leírtál.
Idegesítő volt már 1,5 éve, és most elégeltem meg. Vettem egy bontottat, és az történik, amit én csinálok a gázpedállal. nyes
Nagyon élvezem! Wink

Hogy mi volt a baj: nyomtam a gázpedált, ezzel nyitottam a fojtószelepet, viszont a jeladó nem adott erről jelet az ECU-nak, ezért nem is tett semmit a computer. Majd a Computer érzékelte, hogy túl sok levegő van a rendszerben, ezért ő adagolt hozzá üa-ot, persze viszonylagos késéssel. Ezért az autót fáziskéséssel kellett vezetni... Majd amikor közeledtem egy kereszteződéshez, akkor meg azt nem érzékelte, hogy elvettem a levegőt, és azzal fojtotta meg az ECU a motort, hogy továbbra is adagolta az üa-ot, mivel ő nem kapott arról infót a fojtószelep jeladótól, hogy elvettem a gázt, azaz zártam a fojtószelepet...

Ez nem állna meg Nálad is?
Tudom, hogy Te is túl vagy egy ilyen jeladó cserén, de lehet, hogy Nálad is ez a baj...

A fojtószelep jeladóm ki lett mérve pár hete.Teljesen jó.Úgyis szűkül a kör folyamatosan.
Meglesz a rohadék és írok folyamatosan hogy mi újság.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:44:41 »

A fojtószelep jeladóm ki lett mérve pár hete.Teljesen jó.Úgyis szűkül a kör folyamatosan.
Meglesz a rohadék és írok folyamatosan hogy mi újság.

Én a helyedben keresnék egy márkatársat a közelben és egyesével cserélgetném az alkatrészeket az ő működő alkatrészeivel. Úgy gyorsabban meg lehet a hiba. integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:46:38 »

Én a helyedben keresnék egy márkatársat a közelben és egyesével cserélgetném az alkatrészeket az ő működő alkatrészeivel. Úgy gyorsabban meg lehet a hiba. integet2
amiket cserélt, azokból újat vett
már nem sok minden van hátra Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:18:36 »

amiket cserélt, azokból újat vett
már nem sok minden van hátra Cheesy

Add neki a potidat és akkor tényleg nem lesz már sok hátra. wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:20:01 »

Add neki a potidat és akkor tényleg nem lesz már sok hátra. wave
tőlem már kapott potit, de nem volt jó neki
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:46:37 »

tőlem már kapott potit, de nem volt jó neki

Most még az jutott eszembe,hogy 12000km-t mentem az autóval mióta cserélték a benzinszűrőt.
Viszont e-közben én használtam injektortisztító adalékot.Nem lehet,hogy eldugult a benzinszűrőm?
Azért nem akartam eddig cserélni mert úgy gondoltam,hogy azért 30-40000-et ki kéne bírnia.
Valahogy meg lehetne nézni vagy tesztelni hogy valóban eldugult-e?
Nem vennék abból is újat ha nem muszály:-) :-(
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:54:38 »

Most még az jutott eszembe,hogy 12000km-t mentem az autóval mióta cserélték a benzinszűrőt.
Viszont e-közben én használtam injektortisztító adalékot.Nem lehet,hogy eldugult a benzinszűrőm?
Azért nem akartam eddig cserélni mert úgy gondoltam,hogy azért 30-40000-et ki kéne bírnia.
Valahogy meg lehetne nézni vagy tesztelni hogy valóban eldugult-e?
Nem vennék abból is újat ha nem muszály:-) :-(

Valahol logikusnak is tűnne hogy ez a baja.Ha hozzáteszem azt,hogy másfél év alatt mentem a kocsival kb 2000km-t,akkor
még inkább elképzelhetőnek tarom hogy lerakodás van.
Hidegen több benya kellene neki,mit nem tud szállítani,ezért dadog.Mikor bemelegszik,akkor már kevesebb benya is elég neki,ezért
akkor már éppen elég,amit tud jelenleg szállítani.

Az lenne a kérdésem,hogy ha méretek egy benzinnyomást és nem elégséges,akkor
benzinpumpa a baja biztosan vagy lehet szűrő miatt is?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:01:32 »

Valahol logikusnak is tűnne hogy ez a baja.Ha hozzáteszem azt,hogy másfél év alatt mentem a kocsival kb 2000km-t,akkor
még inkább elképzelhetőnek tarom hogy lerakodás van.
Hidegen több benya kellene neki,mit nem tud szállítani,ezért dadog.Mikor bemelegszik,akkor már kevesebb benya is elég neki,ezért
akkor már éppen elég,amit tud jelenleg szállítani.

Az lenne a kérdésem,hogy ha méretek egy benzinnyomást és nem elégséges,akkor
benzinpumpa a baja biztosan vagy lehet szűrő miatt is?

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

Még nem cseréltél benzinszűrőt? Ha dadog az autó, azzal kezdünk!!!!!! Gyorsan csere! integet2
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:19:08 »

wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

Még nem cseréltél benzinszűrőt? Ha dadog az autó, azzal kezdünk!!!!!! Gyorsan csere! integet2

Jól van na szomoru1
Mindig tanul valami újat az ember.Csak tényleg elképzelhetetlennek tartottam,hogy 12.000km alatt így elkoszolódjon.
Utángyártott is jó szerintetek vagy gyárit vegyek?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:28:28 »

Jól van na szomoru1
Mindig tanul valami újat az ember.Csak tényleg elképzelhetetlennek tartottam,hogy 12.000km alatt így elkoszolódjon.
Utángyártott is jó szerintetek vagy gyárit vegyek?

Hamar teli lehet ám vágni! Egy kis E85 vagy injektortisztító, ami oldja  asok xart a tankban, néhány koppig kiürített tank és máris tele van szmötyivel a szűrő! Az a dolga.

Az eltömődöttnél mindegyik jobb, simán jó lesz az ugy., én is azzal járok.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:37:02 »

Hamar teli lehet ám vágni! Egy kis E85 vagy injektortisztító, ami oldja  asok xart a tankban, néhány koppig kiürített tank és máris tele van szmötyivel a szűrő! Az a dolga.

Az eltömődöttnél mindegyik jobb, simán jó lesz az ugy., én is azzal járok.

Holnap szabadnap.Akkor neki állok és kicserélem.Ahogy néztem még nekem sem okozhat problémát a csere.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.