Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:05:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804939 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13300 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:32:04 »

Huh? fejvakaras

Jól van na.Így sikerült:-)
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13301 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:33:41 »

el ne merd adni...

Igen is! Értettem! Wink nyes wave
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13302 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:38:01 »

Aztaqu.... De gyönyörű. Gondolom újra lett fényezve, hogy ilyen szép.

Köszönöm!

Én már így vettem.Ez nem a gyári színe mivel a napon lilás kékben játszik,tehát gyöngyház metál.
Sajnos a fényképek csak a kék színt,adják vissza,pedig élőben a napon tényleg nagyon szép.
Ja és vannak hibák sajnos.Elöl őzike 2 éve.Oldalt RS sárvédőívek helyei.A tetején pedig pattogzik le a festék és fehérlik alatta a gitt.
Szóval nem olyan még korántsem amilyennek szeretném,de lassan alakul.Egyébként a küllem sem végleges,hiszen az RS első hátsó
lökös is megvan már,de csak úgy fognak felkerülni ha a komplett elejét és hátulját fényeztetem.Apránként megy sajnos,de nekem más hobbim,örömöm nincsen.Minden megspórolt pénzemet ebbe fektetem.....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13303 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:50:05 »

Köszönöm!

Én már így vettem.Ez nem a gyári színe mivel a napon lilás kékben játszik,tehát gyöngyház metál.
Sajnos a fényképek csak a kék színt,adják vissza,pedig élőben a napon tényleg nagyon szép.
Ja és vannak hibák sajnos.Elöl őzike 2 éve.Oldalt RS sárvédőívek helyei.A tetején pedig pattogzik le a festék és fehérlik alatta a gitt.
Szóval nem olyan még korántsem amilyennek szeretném,de lassan alakul.Egyébként a küllem sem végleges,hiszen az RS első hátsó
lökös is megvan már,de csak úgy fognak felkerülni ha a komplett elejét és hátulját fényeztetem.Apránként megy sajnos,de nekem más hobbim,örömöm nincsen.Minden megspórolt pénzemet ebbe fektetem.....
én sem adom fel!nekem a festék ugyan nem jön le csak a lökösről...de a kasztni...hagyjuk.Viszont műszakilag alakul,ha minden jól megy,akkor jövő héten fullra kész lesz minden amit terveztem.Utána jönnek a felnik felújítása,kasztni és jónapot.Fényezés stb. nem játszik,elvégre hétköznaplós verda az ezekkel járó gondokkal...macska nyomok, és egyebek.Bár már tervbe vettem a kiirtásukat.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13304 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:58:42 »

valaki megtudja mondani, hogy mivel kapcsolom az első szélvédő fütést?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13305 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:04:42 »

valaki megtudja mondani, hogy mivel kapcsolom az első szélvédő fütést?
van kapcsolója külön
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13306 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:13:02 »

valaki megtudja mondani, hogy mivel kapcsolom az első szélvédő fütést?

A bal oldalon van.
A légbefúvó alatti kapcsoló. Sárga izzós ez is...
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13307 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:38:53 »

A bal oldalon van.
A légbefúvó alatti kapcsoló. Sárga izzós ez is...
köszi  :worship:akkor nálam ezt valaki a gyárban kihagyta!!!! :nyes:ott csak a hátsó ködlámpa sárga izzója van. rinya
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13308 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:42:45 »

köszi  :worship:akkor nálam ezt valaki a gyárban kihagyta!!!! :nyes:ott csak a hátsó ködlámpa sárga izzója van. rinya
a ködlámpa visszajelző melletti műanyag elemet pattintsd ki. ha be van kábelezve, a csatija benne kell legyen abban a műanyagban.
a bonyolultabb ellenőrzési mód, hogy a szélvédő előtti műanyagokat lebontod. a szélvédő két alsó sarkánál kell legyen a szélvédőre csatlakozó aljzat...ha van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13309 Dátum: 2011.08.05 péntek, 18:45:55 »

a ködlámpa visszajelző melletti műanyag elemet pattintsd ki. ha be van kábelezve, a csatija benne kell legyen abban a műanyagban.
a bonyolultabb ellenőrzési mód, hogy a szélvédő előtti műanyagokat lebontod. a szélvédő két alsó sarkánál kell legyen a szélvédőre csatlakozó aljzat...ha van...
:worship:és ha be van kábelezve a müszerfalnál azzal kell kezdeni valamit?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13310 Dátum: 2011.08.05 péntek, 19:13:23 »

:worship:és ha be van kábelezve a müszerfalnál azzal kell kezdeni valamit?
nem kell, de lehet vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13311 Dátum: 2011.08.05 péntek, 19:54:32 »

és mit lehet? ha nem kezdek vele semmit hogyan kapcsolom az ablak fütést?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13312 Dátum: 2011.08.05 péntek, 22:56:09 »

és mit lehet? ha nem kezdek vele semmit hogyan kapcsolom az ablak fütést?
ha a szélvédőd, nem fűtőszálas, akkor hiába van kapcsolód  és az egész kóceráj bekábelezve, akkor bizony sehogy.
maximum ventivel fűtöd...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Raybacsi
Vendég
« Új hozzászólás #13313 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 08:57:36 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy szerintetek bontott MK1-es (1.8 benzin) komplett kézi váltó (kuplung, váltó, rudazat, pedálsor stb.) mennyit érhet. Eladnám csak nem tudom mennyit kérjek érte.
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13314 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 11:27:49 »

Sziasztok, nagy segítségre lenne szükségem, van nekem 1 mk1 mondiból egy 2.0-ás motor, nagy tengelyekkel, az a bajom vele, hogy amint bemelegszik elmegy az alapjárat, és  melegen be se tudom indítani, illetve nagyon nehezen, kérdésem az hogy ez mitől lehet? ahogy melegszik úgy megy el, üzemmeleg motornál már ahogy leszállok a pedálról azzal a lendülettel le áll, hidegen gyönyörűen jár :S lambda cserélve ect cserélve, gyújtótekercs/kábel cserélve átnéztem oszcilloszkóppal majdnem mindent minden jól működik annyi h a lambda szegény keveréket mutat :S lövésem nincsen hogy mi lehet a bibi, beru gyertyák vannak benne ezt most le akarom cserélni gyárira, de innentől kezdve megállt a tudomány, lehet h a számítógépe halt volna meg? légyszi segítsetek Sad
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13315 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:15:44 »

Sziasztok, nagy segítségre lenne szükségem, van nekem 1 mk1 mondiból egy 2.0-ás motor, nagy tengelyekkel, az a bajom vele, hogy amint bemelegszik elmegy az alapjárat, és  melegen be se tudom indítani, illetve nagyon nehezen, kérdésem az hogy ez mitől lehet? ahogy melegszik úgy megy el, üzemmeleg motornál már ahogy leszállok a pedálról azzal a lendülettel le áll, hidegen gyönyörűen jár :S lambda cserélve ect cserélve, gyújtótekercs/kábel cserélve átnéztem oszcilloszkóppal majdnem mindent minden jól működik annyi h a lambda szegény keveréket mutat :S lövésem nincsen hogy mi lehet a bibi, beru gyertyák vannak benne ezt most le akarom cserélni gyárira, de innentől kezdve megállt a tudomány, lehet h a számítógépe halt volna meg? légyszi segítsetek Sad


Szia! Nekem a közelmúltban volt egy ilyen jellegű hibám.Ha elérte az üzemi hőmérsékletet,akkor konkrétan leállt és nem lehetett újraindítani
10-15 percig.Nekem a felső holtpont jeladó vezetékei értek majdnem össze,ez volt a baj.Viszont javaslom,hogy nézd meg te is.Én vettem egyúttal újat is,persze neked nem biztos hogy kell.

Vannak alkatrészek,amiket ilyenkor érdemes átnézni:

-Vákuum T-elem.Gyújtótrafó alatt találod, az egyik szára a motorblokkhoz kapcsolódik.
-Légtömegmérő.Szívócsövön fekete doboz
-vákuum csövek.
-Ja és a régi gyertyáiddal ne használd a motor az új trafóval és kábelekkel mert a rossz gyertyák tönkre vágják a kábeleket.
-Gyertyából,csak ami bele való gyári!
Hirtelen ennyi jutott eszembe.A többiek is majd mondanak valamit......
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.08 hétfő, 13:36:27 írta Joe » Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13316 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:50:25 »

nálam azért 1 kicsit összetettebb a dolog, mivel nekem 1 escortba van benne ez a motor, és fullosan át lett alakítva a kábelköteg az előző gazdánál, konkrétan minden csati levan róla vágva ami nem kell, csak a fő cuccok vannak meg, a kartergáz sincsen bevezetve a szívócsőbe levan dugózva, egr szelep sincsen, viszont ez a felsőholtpont jeladó elgondolkodtatott, ezt ki fogom cserélni a régi motoroból, a tekercs se új azt is a régi motoromról raktam át, de ott semmi baj nem volt, azt véletlenül nem tudod, hogy a légtömegmérőnek melyik a jel vezetéke mert akkor rákötném oszcira

jah és köszönöm szépen


szerk. neked volt emeltfordulatod? mert nekem megy mint a gép, ha rajta vagyok a gázon, de amint lelépek róla lefullad kapkod stb, azt nem írtam h a fojtószelepet és az alapjáratit kipucoltam
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.08 hétfő, 12:57:29 írta escortboy » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13317 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 13:24:30 »

nálam azért 1 kicsit összetettebb a dolog, mivel nekem 1 escortba van benne ez a motor, és fullosan át lett alakítva a kábelköteg az előző gazdánál, konkrétan minden csati levan róla vágva ami nem kell, csak a fő cuccok vannak meg, a kartergáz sincsen bevezetve a szívócsőbe levan dugózva, egr szelep sincsen, viszont ez a felsőholtpont jeladó elgondolkodtatott, ezt ki fogom cserélni a régi motoroból, a tekercs se új azt is a régi motoromról raktam át, de ott semmi baj nem volt, azt véletlenül nem tudod, hogy a légtömegmérőnek melyik a jel vezetéke mert akkor rákötném oszcira

jah és köszönöm szépen


szerk. neked volt emeltfordulatod? mert nekem megy mint a gép, ha rajta vagyok a gázon, de amint lelépek róla lefullad kapkod stb, azt nem írtam h a fojtószelepet és az alapjáratit kipucoltam


Nincs mit.Szívesen!
Nem tudom melyik a légtömegmérő jel vezetéke.Talán még a fojtószelep potméterre is rámérhetnél,hogy teszi-e a dolgát rendesen.
Én konkrétan 1,5 éve küzdök hidegen nem lévő alapjárattal,ami mostanra már hidegen borzasztó mértékű dadogássá,torpanássá fajult.
Nem megy olyankor egy henger.Melegen már megy mint az állat.Én most elvittem kicseréltetni a szívósortömítést és van 1-2 vákuumcsövem,ami
málik mint a fene.Azokat is cserélem....
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13318 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 14:01:26 »

nekem hidegen kutya baja, ahogy melegszik úgy megy el az alapjáratom, a potmétert is megnéztem oszcival tökéletesen működik Sad

mondjuk még annyi van vele hogy a gyári szűrő még nincs benne csak 1 direkt, illetve még a VSS szenzor sincsen meg, de ezekkel az a bajom hogy szerintem nem okozna ien hibát S:
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13319 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 14:26:17 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy szerintetek bontott MK1-es (1.8 benzin) komplett kézi váltó (kuplung, váltó, rudazat, pedálsor stb.) mennyit érhet. Eladnám csak nem tudom mennyit kérjek érte.
váltó kb. 15-20e ft állapottól függően,kulissza kb. 5e ft (menetes vagy pattintós a váltókar?),kuplung állapottól függően 5-10e ft/készlet (bár a váltóval egybe lehet számolni),kinyomócsapágy ha bowdenes akkor a kuplunggal együtt (újonnan se drága,használtan az értéke 0...) ha hidraulikus és jó (nem ereszt,nem kemény stb...) 4-5e ft,pedálsor 2-3e ft,féltengelyek állapottól függően 10-15e ft/készlet (jobb+bal) Ha átépítéshez adod,akkor illik egy lendkereket is adni hozzá kb.5e ft,váltótartó bakok kb. 5e ft/darab.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13320 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 15:20:20 »

nekem hidegen kutya baja, ahogy melegszik úgy megy el az alapjáratom, a potmétert is megnéztem oszcival tökéletesen működik Sad

mondjuk még annyi van vele hogy a gyári szűrő még nincs benne csak 1 direkt, illetve még a VSS szenzor sincsen meg, de ezekkel az a bajom hogy szerintem nem okozna ien hibát S:
a vss szenzort hiányolhatja az ecu.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Raybacsi
Vendég
« Új hozzászólás #13321 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 15:40:15 »

váltó kb. 15-20e ft állapottól függően,kulissza kb. 5e ft (menetes vagy pattintós a váltókar?),kuplung állapottól függően 5-10e ft/készlet (bár a váltóval egybe lehet számolni),kinyomócsapágy ha bowdenes akkor a kuplunggal együtt (újonnan se drága,használtan az értéke 0...) ha hidraulikus és jó (nem ereszt,nem kemény stb...) 4-5e ft,pedálsor 2-3e ft,féltengelyek állapottól függően 10-15e ft/készlet (jobb+bal) Ha átépítéshez adod,akkor illik egy lendkereket is adni hozzá kb.5e ft,váltótartó bakok kb. 5e ft/darab.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13322 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 17:59:22 »

nekem hidegen kutya baja, ahogy melegszik úgy megy el az alapjáratom, a potmétert is megnéztem oszcival tökéletesen működik Sad

mondjuk még annyi van vele hogy a gyári szűrő még nincs benne csak 1 direkt, illetve még a VSS szenzor sincsen meg, de ezekkel az a bajom hogy szerintem nem okozna ien hibát S:

A direktszűrőt nagyon gyorsan cseréld ki a gyárira és örülj ha még van rendes kompressziód és nem .úrta szét a mocit a por.
Saját tapasztalat:-/
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13323 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 18:22:19 »

A direktszűrőt nagyon gyorsan cseréld ki a gyárira és örülj ha még van rendes kompressziód és nem .úrta szét a mocit a por.
Saját tapasztalat:-/
wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13324 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 18:35:05 »

wow1

Nem a Mondin hanem egy régebbi off autómon.A mondin sohasem volt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13325 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 19:29:01 »

Nem a Mondin hanem egy régebbi off autómon.A mondin sohasem volt.
Ha normálisan takarítod és nem sajnálod az olajat semmi gond nincs vele.Nekem sokáig fent volt,de nemigen vettem észre,hogy ártott volna.A hangja meg a gyorsulása azért kicsit jobb volt...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13326 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 20:04:20 »

Ha normálisan takarítod és nem sajnálod az olajat semmi gond nincs vele.Nekem sokáig fent volt,de nemigen vettem észre,hogy ártott volna.A hangja meg a gyorsulása azért kicsit jobb volt...

Nem beszólás, csak tapasztalat. Akik raknak fel direktszűrőt, azok olajat már nem vesznek rá, mert az drága, meg nehogymá' karban kelljen tartani a drága tuningszűrőt.

Még jó, hogy te nem vagy ilyen! integet2
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13327 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 20:25:11 »

természetesen berakás előtt kitakarítottam és fújtam rá 1 kiló olajat, úgyhogy elvileg úgy üzemel ahogy elővan írva, de természetesen nagy ellenségem nekem is a direkt, úgyhogy minnél hamarabb kerítek hozzá gyári szívócsövet
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #13328 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 21:47:28 »

  help Nincs meg véletlenül valakinek a műszerfal leszedésének a menete részletesen leírva. Vagy esetleg Wikiben nincs meg?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13329 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 21:53:36 »

  help Nincs meg véletlenül valakinek a műszerfal leszedésének a menete részletesen leírva. Vagy esetleg Wikiben nincs meg?
az egészet? szopás. pár csavar tartja csak, meg az összes kábel oda van kötegelve hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13330 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 21:56:17 »

  help Nincs meg véletlenül valakinek a műszerfal leszedésének a menete részletesen leírva. Vagy esetleg Wikiben nincs meg?
a műszerfalpárnát akarod leszedni vagy a kmóra egység burkolatát?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13331 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 23:03:44 »

Nem beszólás, csak tapasztalat. Akik raknak fel direktszűrőt, azok olajat már nem vesznek rá, mert az drága, meg nehogymá' karban kelljen tartani a drága tuningszűrőt.

Még jó, hogy te nem vagy ilyen! integet2
ja vazzeg...én mostam a nagy szűrőt,bogi meg a kicsi karterszűrőt,ami ugyebár jelenleg a "moosing noise" végelges megszüntetésében játszik nagy szerepet.MErt azóta sem jött elő...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13332 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:05:39 »

az egészet? ***ás. pár csavar tartja csak, meg az összes kábel oda van kötegelve hozzá
Ezért kell a kábelköteggel együtt levenni  Smiley.
Már ha tényleg a teljes párnáról van szó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13333 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:03:45 »

Nem a Mondin hanem egy régebbi off autómon.A mondin sohasem volt.

Nagy hiba.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13334 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:04:42 »

de természetesen nagy ellenségem nekem is a direkt,

Akkor barátkozz meg vele, mert annál jobb nincsen. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13335 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:06:19 »

Nem beszólás, csak tapasztalat. Akik raknak fel direktszűrőt, azok olajat már nem vesznek rá, mert az drága, meg nehogymá' karban kelljen tartani a drága tuningszűrőt.

Még jó, hogy te nem vagy ilyen! integet2

Én ilyen vagyok, és nincs vele bibi.
Ultrás meleg víz tisztítsa, WD40 olajozza. nyes eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13336 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:33:44 »

Akkor barátkozz meg vele, mert annál jobb nincsen. Wink

De van! A kifúrkált gyári szűrődoboz! wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13337 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:34:14 »

Én ilyen vagyok, és nincs vele bibi.
Ultrás meleg víz tisztítsa, WD40 olajozza. nyes eljen

De akkor te nem olyan vagy, mert mosod, meg kened a száját. integet2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13338 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:35:35 »

De akkor te nem olyan vagy, mert mosod, meg kened a száját. integet2

Jaaa, aszittem hogy arra van kiélezve, miszerint vannak az olyanok, mint én is, akik nem veszik meg a gyári puceváló szettet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13339 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:43:39 »

Jaaa, aszittem hogy arra van kiélezve, miszerint vannak az olyanok, mint én is, akik nem veszik meg a gyári puceváló szettet...
hát,utoljára 3600 ft-ért vettem a k@n készletet.A wd meg kell másra...ultra meg a kezemre...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13340 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:43:48 »

De van! A kifúrkált gyári szűrődoboz! wow1

Maximálisan egyet értek!Én is ezt a megoldást preferálom.
Nekem is megvan oldva.
A direkt szűrő nem csak több levegőt,de több port is beenged,akár hogy olajozzátok.
A kifúrt légszűrőház viszont több levegőt enged be,de a gyári szűrő ugyanúgy megszűri.Zseniális és a szívóhang is ugyanolyan komoly.

Olvasgassatok:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6pGcCJ-l5iQJ:www.ford-klub.hu/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D28%26Itemid%3D41+kif%C3%BArt+l%C3%A9gsz%C5%B1r%C5%91h%C3%A1z&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a&source=www.google.hu
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13341 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:44:58 »

Jaaa, aszittem hogy arra van kiélezve, miszerint vannak az olyanok, mint én is, akik nem veszik meg a gyári puceváló szettet...

Neeem, arról szólok, hogy megveszi, berakja, oszt legközelebb a bontóban szedik ki a nagy barna gombócot, ami régen piros szűrő volt.... falbav
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13342 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:45:37 »

hát,utoljára 3600 ft-ért vettem a k@n készletet.A wd meg kell másra...ultra meg a kezemre...

A WD az nálad motorindító, nem?  eplus2 hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13343 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:47:42 »

Maximálisan egyet értek!Én is ezt a megoldást preferálom.
Nekem is megvan oldva.
A direkt szűrő nem csak több levegőt,de több port is beenged,akár hogy olajozzátok.
A kifúrt légszűrőház viszont több levegőt enged be,de a gyári szűrő ugyanúgy megszűri.Zseniális és a szívóhang is ugyanolyan komoly.

Olvasgassatok:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6pGcCJ-l5iQJ:www.ford-klub.hu/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D28%26Itemid%3D41+kif%C3%BArt+l%C3%A9gsz%C5%B1r%C5%91h%C3%A1z&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a&source=www.google.hu

Az elmélet tényleg így szól.  Hogy melyik a jobb, azt nem tudom, mert nincs a légszűrőházban pormennyiség mérő, csak MAF meg hőmérő.

Érdekes, hogy az ST-n a hőmérő nem a szívódobozban van, hanem a MAF után a harmónikacsövön. Egyszóval direktszűrő barátra csinálták. taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13344 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:48:09 »

A WD az nálad motorindító, nem?  eplus2 hehe
már nem...ha olvasnád a másik topikot is...jelenleg minden jó,ezen már a szerelő is csak ronthat...na,majd meg látjuk.Viszont szépen felment a sebesség két kilóig.Nem ráz,nem húz és még meg is áll.Lassan következik,hogy kinyomjam a szemét... eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13345 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:49:07 »

Az elmélet tényleg így szól.  Hogy melyik a jobb, azt nem tudom, mert nincs a légszűrőházban pormennyiség mérő, csak MAF meg hőmérő.

Érdekes, hogy az ST-n a hőmérő nem a szívódobozban van, hanem a MAF után a harmónikacsövön. Egyszóval direktszűrő barátra csinálták. taps
a négyhengeres mk1-ben is ott van.De szerintem becsapós,mert a motor közelében már nem a tényleges értéket méri.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13346 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:52:07 »

a négyhengeres mk1-ben is ott van.De szerintem becsapós,mert a motor közelében már nem a tényleges értéket méri.

Érdekes. wow1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13347 Dátum: 2011.08.09 kedd, 12:44:09 »

tegnap este kicseréltem a lámpahidakat.
a különbséget a plexis fhos és a vésett üveges között táncolni lehet.
az, hogy jobban néz ki a kocsi, mert nem olyan ótvar sztk szemüveges, az egy dolog. de rohadt jól is világít.
nem is néztem milyen izzók vannak benne, mert kompletten kaptam és csak be kellett rakni.
nagy munka volt. kb negyed órát vett igénybe beállíttással együtt. integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13348 Dátum: 2011.08.09 kedd, 13:00:38 »

tegnap este kicseréltem a lámpahidakat.
a különbséget a plexis fhos és a vésett üveges között táncolni lehet.
az, hogy jobban néz ki a kocsi, mert nem olyan ótvar sztk szemüveges, az egy dolog. de rohadt jól is világít.
nem is néztem milyen izzók vannak benne, mert kompletten kaptam és csak be kellett rakni.
nagy munka volt. kb negyed órát vett igénybe beállíttással együtt. integet2

Nekem a plexis "fhos" van,de én 2 éve újra cseréltem minden lámpát és plexit+kicsi optikai átalakítást
végeztem a lámpa belsején.Nekem a prizmás megoldással jobban tetszik,jobban kiemeli az átalakítást.
Persze egyszer nyilván muszáj leszek majd vésettet venni,de ez most tetszik....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13349 Dátum: 2011.08.09 kedd, 13:30:30 »

Nekem a plexis "fhos" van,de én 2 éve újra cseréltem minden lámpát és plexit+kicsi optikai átalakítást
végeztem a lámpa belsején.Nekem a prizmás megoldással jobban tetszik,jobban kiemeli az átalakítást.
Persze egyszer nyilván muszáj leszek majd vésettet venni,de ez most tetszik....
mit faragtál a belsején?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.