Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:22:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804993 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 14:16:02 »

Tehát akkor ez nem gyári.. Cheesy

A balos dob lehet gyári. A kivezetése biztosan nem az.

Amit én erről gondolok: Parasztvakítás az egész. Ha elől egyesülnek a gázok (V6-nál is), akkor hátul hiába választjuk szét őket, nem lesz se jobb, se gyorsabb a légáramlás. Egy csőrendszert a legszűkebb pontja határozza meg, ha elölm 55-ös, akkor hátul csak optika a 2x60-as kivezetés, nem jön gyorsabban a gáz.

Ettől még szép és esztétikus, nekem is így volt MK I-en és az még V6 is volt. De ott is felesleges audiovizuális extraként funkcionált. Akkor lett elegem belőle, amikor elrohadt az egyik és 2-őt kellett venni, hogy egyformák legyenek kinézetre.


De ettől még tedd át bátran, szép is, jó hangja is lesz és nem is árt semminek. integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 14:38:07 »

Tehát akkor ez nem gyári.. Cheesy
gyárilag két dobos, egy kivezetéssel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:21:10 »

Srácok! Vettem egy donorautót, holnap megyek érte. Igaz az, hogy '95 után a 2000ccm-es motorokra már dupla kipufogót tettek? (itt a kép a kocsiról amit vettem donornak.)

Ebből akarom átrakni a motort az enyémbe mert az enyém meghót. Akkor át tenném a kipufogót is és még csomó mindent.
szép
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.07 péntek, 09:32:38 írta Joe » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:22:26 »

A balos dob lehet gyári. A kivezetése biztosan nem az.

Amit én erről gondolok: Parasztvakítás az egész. Ha elől egyesülnek a gázok (V6-nál is), akkor hátul hiába választjuk szét őket, nem lesz se jobb, se gyorsabb a légáramlás. Egy csőrendszert a legszűkebb pontja határozza meg, ha elölm 55-ös, akkor hátul csak optika a 2x60-as kivezetés, nem jön gyorsabban a gáz.

Ettől még szép és esztétikus, nekem is így volt MK I-en és az még V6 is volt. De ott is felesleges audiovizuális extraként funkcionált. Akkor lett elegem belőle, amikor elrohadt az egyik és 2-őt kellett venni, hogy egyformák legyenek kinézetre.


De ettől még tedd át bátran, szép is, jó hangja is lesz és nem is árt semminek. integet2
ha jól tudom nem is szétválasztva van a csőrendszer, hanem bemegy az egyik dobba(asszem a balosba), és onnan átvezet a cső a másikba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:35:34 »

ha jól tudom nem is szétválasztva van a csőrendszer, hanem bemegy az egyik dobba(asszem a balosba), és onnan átvezet a cső a másikba

Jól tudod. De ha szét lenne választva Y-nal középen (ahogy nekem is volt) akkor sem változna semmi. Egykutya.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:42:18 »

Jól tudod. De ha szét lenne választva Y-nal középen (ahogy nekem is volt) akkor sem változna semmi. Egykutya.
persze. ha csak egy helyen is egy cső van, onnan akár 10 felé is ágazhat, akkor sem lesz semmi, max a hangtompítás egy picit jobb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:12:01 »

persze. ha csak egy helyen is egy cső van, onnan akár 10 felé is ágazhat, akkor sem lesz semmi, max a hangtompítás egy picit jobb
Amikor cseréltem a rendszert a flexibilistől hátrafelé, akkor kihagytok a jobb oldali dobot, evvel mintegy 25 ezret spórolva a zsebbe. Eleinte tartottam tőle, hogy hangos lesz a vas, de csak annyira lett hangosabb, amennyi éppen jól esett a fülemnek. Én már nem "gyúrok" a brutál hangra, inkább családapa szemmel nézem a világot, de így sem volt zavaró az alig nagyobb hang. Talán még azt is ki merném jelenteni, hogy csak pszichésen magyaráztam be magamnak, hogy hangosabb lett, mint előtte.
Summa: a jobb oldali dobnak az égvilágon semmi jelentősége, funkciója nincs. Legalábbis én nem tudtam kinyomozni, hogy miért így gyártották  a Mondeo-t. Iletve egy db. vérszegény magyarázat volt rá:
...környezetkímélésből ne az úttest közepére puffogjon, hanem az útszéli "füstfogó" fák, cserjék felé.
Nem győzött meg a magyarázat, de lehet, hogy a németek valamit tudnak, amihez mi még nem nőttünk föl.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:16:25 »

Amikor cseréltem a rendszert a flexibilistől hátrafelé, akkor kihagytok a jobb oldali dobot, evvel mintegy 25 ezret spórolva a zsebbe. Eleinte tartottam tőle, hogy hangos lesz a vas, de csak annyira lett hangosabb, amennyi éppen jól esett a fülemnek. Én már nem "gyúrok" a brutál hangra, inkább családapa szemmel nézem a világot, de így sem volt zavaró az alig nagyobb hang. Talán még azt is ki merném jelenteni, hogy csak pszichésen magyaráztam be magamnak, hogy hangosabb lett, mint előtte.
Summa: a jobb oldali dobnak az égvilágon semmi jelentősége, funkciója nincs. Legalábbis én nem tudtam kinyomozni, hogy miért így gyártották  a Mondeo-t. Iletve egy db. vérszegény magyarázat volt rá:
...környezetkímélésből ne az úttest közepére puffogjon, hanem az útszéli "füstfogó" fák, cserjék felé.
Nem győzött meg a magyarázat, de lehet, hogy a németek valamit tudnak, amihez mi még nem nőttünk föl.

ez biztosan nem így van...
az egyik cimborám mesélte, hogy az ő autóját nem engedték át a műszakin, mert a gyalogosok oldalán tolta a benzingőzt. igazolást kellett szereznie, hogy gyárilag ilyen a vas, mert már ott tartottak, hogy bal oldalra kellett volna átszerelni a végdobot... wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:23:36 »

ez biztosan nem így van...
az egyik cimborám mesélte, hogy az ő autóját nem engedték át a műszakin, mert a gyalogosok oldalán tolta a benzingőzt. igazolást kellett szereznie, hogy gyárilag ilyen a vas, mert már ott tartottak, hogy bal oldalra kellett volna átszerelni a végdobot... wow1
Ezt a verziót is elfogadhatónak találom, bár én erősen kiverném a balhét, hogy egy 20. századi gyári Ford autó nem felel meg a magyar követelményeknek. Mert mi annyira, khurvára okosabbak vagyunk a németeknél, hogy  nehogymáazasszsonyugassonbe! Fhaszom!
Mindenesetre az én autóm így is, meg úgy is levizsgázott a PMK-nál kenőpénz nélkül. Szóba sem jött ez a dolog.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:38:42 »

ez biztosan nem így van...
az egyik cimborám mesélte, hogy az ő autóját nem engedték át a műszakin, mert a gyalogosok oldalán tolta a benzingőzt. igazolást kellett szereznie, hogy gyárilag ilyen a vas, mert már ott tartottak, hogy bal oldalra kellett volna átszerelni a végdobot... wow1
így igaz ha nem hátrafelé áll a kipucső, akkor kötnek bele. valóban a gyalogosok miatt nem lehet jobbra kipuffantani, de jobb oldalon egyenesen hátra igen. sok autón van jobb oldalt a dob, de a cső nem állhat jobbra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:57:56 »

Srácok! Vettem egy donorautót, holnap megyek érte. Igaz az, hogy '95 után a 2000ccm-es motorokra már dupla kipufogót tettek? (itt a kép a kocsiról amit vettem donornak.)
Ebből akarom átrakni a motort az enyémbe mert az enyém meghót. Akkor át tenném a kipufogót is és még csomó mindent.
Hali!
Elölről/belülről kép? Infók róla: mikori, extrák, stb.?
Sok sikert a művelethez.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:48:50 »

Hali!
Elölről/belülről kép? Infók róla: mikori, extrák, stb.?
Sok sikert a művelethez.









ABS (blokkolásgátló), elektromos ablak (elöl-hátul), manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák.

1995. Márciusi. Lábon jött haza LINZ-ből. Állítólag minden működik és hibátlan a motorja. Azért adja ilyen olcsón mert senki nem fizeti meg rá a regadót. Ma beszéltem a sráccal és végül 75.000 magyar forintért elhozhatom. 119.000km van benne állítólag. Szervízkönyv van osztrák.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 22:54:43 írta hayhapapi » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 23:01:46 »

A dupladobos rendszerem megadta magát, leszakadt a középdob (a lökös alatt baloldalon volt a középdob és a végdob a jobboldalon) és egy gyári rendszerek árusításából élő kipuffos majdnem helyre is állította jó pénzért, de közben szerencsére rájött, hogy a gyári csöveket a 4x4-es alá csak a futómű leszerelésével lehet felszerelni, így egy forrasztás lett csak.

Aztán az állandó szerelőmmel úgy csináltattam meg, hogy hátul csak egy dob van, baloldalon. A hangja kitűnő lett, különösen meleg motornál.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:26:52 »

Hazaértem, az autó tökéletes, minden működik benne és kurv@'ra megy. A váltóra ránézek és bemegy sebességbe, a kuplung puha mint a vaj. Nagyon megy, eszméletlenül húz. Semmi sem szakadt, minden tip top állapotban van. Nagyon nagyon megérte azt mondta a szerelő. Már lent is hagytam nála, az én mondimból már majdnem ki van kapva a motor.

Szerk: Egyáltalán nem füstöl, tökéletes az alapjárat, minden. Nagyon egyben van. Azt mondják kár hozzá nyúlni, ezt bűn megbontani. Remélem nem baj, hogy ez enyém DOHC ez pedig Zetec. Felhívtam a szerelőt aki szerint ugyanaz és Lacasa szerint is csak valami felfogatási különbség van, de a DOHC helyére bemegy a zetec.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.07 péntek, 14:28:23 írta hayhapapi » Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:28:09 »

Hazaértem, az autó tökéletes, minden működik benne és kurv@'ra megy. A váltóra ránézek és bemegy sebességbe, a kuplung puha mint a vaj. Nagyon megy, eszméletlenül húz. Semmi sem szakadt, minden tip top állapotban van. Nagyon nagyon megérte azt mondta a szerelő. Már lent is hagytam nála, az én mondimból már majdnem ki van kapva a motor.

Szerk: Egyáltalán nem füstöl, tökéletes az alapjárat, minden. Nagyon egyben van. Azt mondják kár hozzá nyúlni, ezt bűn megbontani.
Akkor rendszám átszerel, forgalmiba új szín bejegyeztet, alvázszám átüt, motorszám olvashatatlanná tesz. Ennyi. Smiley
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:31:28 »

Akkor rendszám átszerel, forgalmiba új szín bejegyeztet, alvázszám átüt, motorszám olvashatatlanná tesz. Ennyi. Smiley

Nem tetszik ez a ferdehátú gép és sokkal kevesebb benne az extra mint az enyémben Smiley
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:32:57 »

Nem tetszik ez a ferdehátú gép és sokkal kevesebb benne az extra mint az enyémben Smiley
Hát akkor alkatrészcsere Smiley
Ha van hol tárolnod a donorautót, akkor jó vétel volt
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:34:29 »

Hát akkor alkatrészcsere Smiley
Ha van hol tárolnod a donorautót, akkor jó vétel volt

Nagy az udvar, fel sem fog tűnni, hogy van itt egy autó.. Smiley
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:36:32 »

Nagy az udvar, fel sem fog tűnni, hogy van itt egy autó.. Smiley
Most néztem a képet az aláírásodban, igazad van, a tied szebb Cheesy
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2011.10.07 péntek, 14:48:20 »

Most néztem a képet az aláírásodban, igazad van, a tied szebb Cheesy


Most már a szürke is az enyém, csak az úgy hívom, hogy donor.. Cheesy Amúgy köszönöm! Smiley

Amúgy a műszerfalat is át akarom cserélni, mert minden szellőző ép és semelyik nincs eltörve. Cheesy Csak az a baj, hogy ebben sima óra van, az enyémben meg fedcomp.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.07 péntek, 15:35:26 írta hayhapapi » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:20:23 »

Csak az a baj, hogy ebben sima óra van, az enyémben meg fedcomp.

Akkor a plusz takarót nem teszed be. Wink
Ugyan az a kettő nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:26:19 »

Akkor a plusz takarót nem teszed be. Wink
Ugyan az a kettő nyes

Király! Smiley
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:27:32 »

Sziasztok!

Mit lehet tenni, hogy jobb legyen a fűtés a Mondiban? Alig-alig melegszik be, a hőfok mutatója bele sem megy a normál zónába. Valami baja lehet?
A levegőztető rendszer működése sem igazán tetszik, alig tudom párátlanítani az ablakokat.
Lehet-e ezekkel valamit kezdeni vagy ez típushiba?
Várom a tanácsokat, mert télen megfagyunk a gépezetben, párás ablakokkal!  rinya
Előre is kösz
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:42:56 »

Sziasztok!

Mit lehet tenni, hogy jobb legyen a fűtés a Mondiban? Alig-alig melegszik be, a hőfok mutatója bele sem megy a normál zónába. Valami baja lehet?
A levegőztető rendszer működése sem igazán tetszik, alig tudom párátlanítani az ablakokat.
Lehet-e ezekkel valamit kezdeni vagy ez típushiba?
Várom a tanácsokat, mert télen megfagyunk a gépezetben, párás ablakokkal!  rinya
Előre is kösz
első körben pollen szűrő csere. másodikban, meg termosztát.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2011.10.07 péntek, 17:46:41 »

első körben pollen szűrő csere. másodikban, meg termosztát.
ezt egy körben kellene
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:03:49 »

Az előbb gurultam el a szerviz előtt, a mondimból már ki van kapva a motor, kint áll az udvaron másik mondimból meg most kapják ki a motort.. Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:10:32 »

Az előbb gurultam el a szerviz előtt, a mondimból már ki van kapva a motor, kint áll az udvaron másik mondimból meg most kapják ki a motort.. Cheesy
Na!
holnap már mehet a tesztkörre
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:17:16 »

ezt egy körben kellene
én is úgy értettem, mert egyik az egyik hibára, másik a másik hibára orvosság vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:18:05 »

Az előbb gurultam el a szerviz előtt, a mondimból már ki van kapva a motor, kint áll az udvaron másik mondimból meg most kapják ki a motort.. Cheesy
hmmm...
asszem csinálhatnál egy kis reklámot ennek a lelkes szerelőnek vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:24:03 »

hmmm...
asszem csinálhatnál egy kis reklámot ennek a lelkes szerelőnek vigyor3
várjuk meg mi pénzt kér érte. anno a vezérlésre kb 2 szer annyit mondott, mint ami reális.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:01:16 »

várjuk meg mi pénzt kér érte. anno a vezérlésre kb 2 szer annyit mondott, mint ami reális.

A motor+váltó+kuplung+hátsó lengéscsillapítók+kereket átszerelése+centirozás+1 hete ott áll az autó a műhelyben+2-3 napig még állni is fog = 80.000-et mondott. + persze, ugyan ezek az eredeti mondimon csak fordítva.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:34:14 »

A motor+váltó+kuplung+hátsó lengéscsillapítók+kereket átszerelése+centirozás+1 hete ott áll az autó a műhelyben+2-3 napig még állni is fog = 80.000-et mondott. + persze, ugyan ezek az eredeti mondimon csak fordítva.
motor váltó kuplung az ugyanaz a mozdulat, még egyszerűbb, mit külön. sztem elég húzós. pláne ez max 2 napos meló. ezt egy hétvégén én is megcsinálom egyedül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:38:37 »

motor váltó kuplung az ugyanaz a mozdulat, még egyszerűbb, mit külön. sztem elég húzós. pláne ez max 2 napos meló. ezt egy hétvégén én is megcsinálom egyedül
mennyiért?
csak hogy tudjam, hogy nekem megéri-e a viakoloron hanyatt heverésznem, vagy vigyem inkább hozzád Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:42:32 »

mennyiért?
csak hogy tudjam, hogy nekem megéri-e a viakoloron hanyatt heverésznem, vagy vigyem inkább hozzád Wink
két sörért én is megcsinálom neked  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:48:10 »

mennyiért?
csak hogy tudjam, hogy nekem megéri-e a viakoloron hanyatt heverésznem, vagy vigyem inkább hozzád Wink
általában egy egyszerű motorcserét, ha nem másikból kell kivenni, hanem készen áll, azt egy nap alatt szoktam megcsinálni egy 10-esért. ha valaki segít akkor 2 nap Smiley
ha sokkal zsúfoltabb a v6 akkor max 1,5 nap. igazából ez annak éri meg, aki amúgy is közel van, mert az utiköltséget akár odaadhatod egy közeli jó szerelőnek. hozzám legtávolabbról albertirsa-cegléd körülről jöttek. az kb egy 100-asra van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:50:57 »

két sörért én is megcsinálom neked  vigyor3
ne rontsd a bizniszemet! legalább alátétet is kérj hozzá  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:01:37 »

két sörért én is megcsinálom neked  vigyor3
uppsz... wow1
ez majdnem űberelhetetlen. bár annyira nem szeretem a sört, de majd megiszom valahogy azt a kettőt addig, amíg szerelsz eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:05:02 »

általában egy egyszerű motorcserét, ha nem másikból kell kivenni, hanem készen áll, azt egy nap alatt szoktam megcsinálni egy 10-esért. ha valaki segít akkor 2 nap Smiley
ha sokkal zsúfoltabb a v6 akkor max 1,5 nap. igazából ez annak éri meg, aki amúgy is közel van, mert az utiköltséget akár odaadhatod egy közeli jó szerelőnek. hozzám legtávolabbról albertirsa-cegléd körülről jöttek. az kb egy 100-asra van
bevallom én legutóbb magamnak cseréltem motort, mert csórikám totál kipurcant és a szomszéd faluig nem jutottam volna el vele.
szóltam kcr-es cimbinek, jött. addigra lekötöttem mindent a két motorról. ki-be, oszt jónapot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:13:56 »

ne rontsd a bizniszemet! legalább alátétet is kérj hozzá  Wink
ha jót akar, úgy sem velem csináltatja Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:19:28 »

bevallom én legutóbb magamnak cseréltem motort, mert csórikám totál kipurcant és a szomszéd faluig nem jutottam volna el vele.
szóltam kcr-es cimbinek, jött. addigra lekötöttem mindent a két motorról. ki-be, oszt jónapot.
ha értesz hozzá, az a legjobb ha magadnak csinálod, mert az olyan lesz, ahogy te akarod. én sem bízom senki másra, bár volt már hogy buktam rajt, de nem hibáztathattam senkit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:23:49 »

ha értesz hozzá, az a legjobb ha magadnak csinálod, mert az olyan lesz, ahogy te akarod. én sem bízom senki másra, bár volt már hogy buktam rajt, de nem hibáztathattam senkit
dehogy értek...
cukrász vagyok.
mikor a motor cserét csináltam, még a fórumról sem hallottam, csak mentem a magam feje után, mert fel voltam bátorodva, az alekómban cserélt motor sikerességén. aztán rájöttem, hogy közel sem egy kategória a kettő taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:38:13 »

dehogy értek...
cukrász vagyok.
mikor a motor cserét csináltam, még a fórumról sem hallottam, csak mentem a magam feje után, mert fel voltam bátorodva, az alekómban cserélt motor sikerességén. aztán rájöttem, hogy közel sem egy kategória a kettő taps
én is önbizalom szakkörösként kezdtem, aztán olvasgattam egy picit. bár tanultam egy picit gépészmérnöknek, de több volt a buli a kelleténél, és kirúgtak a suliból  falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:43:29 »

én is önbizalom szakkörösként kezdtem, aztán olvasgattam egy picit. bár tanultam egy picit gépészmérnöknek, de több volt a buli a kelleténél, és kirúgtak a suliból  falbav
gödöllő, vagy debrecen?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:57:38 »

gödöllő, vagy debrecen?
BME Gék Energetika Paks
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:11:18 »

első körben pollen szűrő csere. másodikban, meg termosztát.
Köszönöm a gyors választ!
Azt meg tudnátok mondani, hogy hol találom a pollenszűrőt? Mi van akkor, ha kiveszem és nem teszek bele egyáltalán?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:40:39 »

Azt meg tudnátok mondani, hogy hol találom a pollenszűrőt?
Mi van akkor, ha kiveszem és nem teszek bele egyáltalán?
Szélvédő előtti műanyag alatt. 2 részből áll, elég csak a jobb oldalit - menetirány szerint - kiszedni.
Belemegy a dzsuva - por, levél, stb. - a levegőkeringtető motorba, aztán idővel egyáltalán nem lesz levegőkeringtetés.

Egyébként én is nemrég cseréltem pollenszűrőt. Előtte a külső levegőbeszívás halovány volt, anniyra, hogy 4-es álláson fújt annyit, mint belsőn 2-es álláson. Csere után megiramodott a kintről beszívott levegő nyes.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:46:47 »

Szélvédő előtti műanyag alatt. 2 részből áll, elég csak a jobb oldalit - menetirány szerint - kiszedni.
Belemegy a dzsuva - por, levél, stb. - a levegőkeringtető motorba, aztán idővel egyáltalán nem lesz levegőkeringtetés.

Egyébként én is nemrég cseréltem pollenszűrőt. Előtte a külső levegőbeszívás halovány volt, anniyra, hogy 4-es álláson fújt annyit, mint belsőn 2-es álláson. Csere után megiramodott a kintről beszívott levegő nyes.
Kösz, cserés lesz a pollenszűrő és a termosztát is.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2011.10.08 szombat, 09:33:58 »

A középdob felett levő hővédő lemezem elengedett és marha zavaró hogy rezeg. Sajna nem látok alá. Vissza lehet valahogy tenni vagy heggesztős megoldásos lesz a dolog?  falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2011.10.08 szombat, 10:42:39 »

A középdob felett levő hővédő lemezem elengedett és marha zavaró hogy rezeg. Sajna nem látok alá. Vissza lehet valahogy tenni vagy heggesztős megoldásos lesz a dolog?  falbav
hegeszteni nem tudod,mert nincs mihez másrészt meg érdekes lenne azt a vékony lemezt hegeszteni...gyárilag rugós patentokkal van felfogva.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:43:33 »

A középdob felett levő hővédő lemezem elengedett és marha zavaró hogy rezeg. Sajna nem látok alá. Vissza lehet valahogy tenni vagy heggesztős megoldásos lesz a dolog?  falbav
amíg nem tudod, hogy mi engedett, addig mi sem tudunk ajánlani semmit
alá kell nézni és kiderül
Naplózva
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.