Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:14:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804899 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2011.10.18 kedd, 17:23:56 »

Sziasztok !

 Szeretném segítségeteket kérni. A generátorom csapágyas lett. Vettem egy jó állapotút, elkezdtem kiszerelni de sajnos elakadtam, az alsó csavart nem tudom kiszedni a mert túl hosszú. Sajnos  a cseréről  leírást nem találtam. Az autó 2000-es benzines zetec.  Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdvözlettel: bzs

Barátos a Flex. Csavar elvág és már jön is kifele. taps
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2011.10.18 kedd, 18:55:51 »

Srácok! A kormányt hogy tudom leszerelni? Cheesy Megvennék, de ezt meg nem bírom leszedni.

Légzsák le, majd kattintsd be a kormányzárat, és 14(?)-es racsnissal, mint akinek nincs esze... Nekem is így sikerült... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:37:20 »

Légzsák le, majd kattintsd be a kormányzárat, és 14(?)-es racsnissal, mint akinek nincs esze... Nekem is így sikerült... Cheesy
De mindenekelőtt 90 fokot elteker a kormány a vízszintes állástól akármelyik irányba, ekkor felül a műszeregység felöl hátulról trox-al hozzáférsz ez egyik csavarhoz, ami a légzsákot fogja, majd 180 fokos tekerés a jelenlegi állapothoz képest, és máris hozzáférsz a másik csavarhoz is.
A légzsákod nehogy lerántsd, mert drót köti össze a kormánykerékkel Grin.
Ezután máris hozzáférsz az anyához, amit a többiek mondtak.
Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:25:31 »

Barátos a Flex. Csavar elvág és már jön is kifele. taps

 Na erre gondoltam én is, de azért nagyon szépen köszönöm.

üdv: bzs
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:34:48 »

De mindenekelőtt 90 fokot elteker a kormány a vízszintes állástól akármelyik irányba, ekkor felül a műszeregység felöl hátulról trox-al hozzáférsz ez egyik csavarhoz, ami a légzsákot fogja, majd 180 fokos tekerés a jelenlegi állapothoz képest, és máris hozzáférsz a másik csavarhoz is.
A légzsákod nehogy lerántsd, mert drót köti össze a kormánykerékkel Grin.
Ezután máris hozzáférsz az anyához, amit a többiek mondtak.

Ahogy néztem a kormány hátulján van 3-3 csavar ilyen hülye speckos 3 ágú fejjel. Azokat próbáltam kitekerni, de egyszerűen semmit nem tudok beletenni ami megfogná. Cheesy De gondolom akkor rossz helyen kerestem. A légzsákot hogy tudom leszedni? Nem akartam a kormány előlapját feszegetni.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:02:26 »

De mindenekelőtt 90 fokot elteker a kormány a vízszintes állástól akármelyik irányba, ekkor felül a műszeregység felöl hátulról trox-al hozzáférsz ez egyik csavarhoz, ami a légzsákot fogja, majd 180 fokos tekerés a jelenlegi állapothoz képest, és máris hozzáférsz a másik csavarhoz is.
A légzsákod nehogy lerántsd, mert drót köti össze a kormánykerékkel Grin.
Ezután máris hozzáférsz az anyához, amit a többiek mondtak.

Ezeket megelőzően 15 perccel meg akksisaru levesz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:29:12 »

Ezeket megelőzően 15 perccel meg akksisaru levesz.

És mindezek előtt nem árt egy felest is lecsurgatni a garaton. eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:29:48 »

És mindezek előtt nem árt egy felest is lecsurgatni a garaton. eplus2

Előtte pedig aludni egy jó nagyot! taps
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:34:53 »

Ezeket megelőzően 15 perccel meg akksisaru levesz.
minek?? nem a vezérlőt baxtatod...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:48:09 »

Ezeket megelőzően 15 perccel meg akksisaru levesz.

Mit? Cheesy Ez egy donorautó, nincs benne már semmi kábelköteg, motor, váltó, kuplung, biztosítékok, stb.. Cheesy Lassan már csak a kasztni van egyben.. Cheesy Minden be van dobozolva belőle Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:52:20 »

Ahogy néztem a kormány hátulján van 3-3 csavar ilyen hülye speckos 3 ágú fejjel. Azokat próbáltam kitekerni, de egyszerűen semmit nem tudok beletenni ami megfogná. Cheesy De gondolom akkor rossz helyen kerestem. A légzsákot hogy tudom leszedni? Nem akartam a kormány előlapját feszegetni.
a 3-3 lik közül a középső likakban matassál torx fejjel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:12:02 »

minek?? nem a vezérlőt baxtatod...

Igaz, ezt már megvitattuk astorral. Ahhoz, hogy nyisson a lufi, konkrét jel kell neki a vezérlőtől. Ahhoz meg a vezérlőnek kell konkrét jel az érzékelőtől. Ahhoz meg konkrét fizikai behatás (20 kilós pöröly) kell az érzékelőnek.

Ezek bármelyike hiányában a lufi nem nyit. Csak hát valaki hallotta, hogy az ismerősének a barátjának az anyja egyszer nem vette le az akksisarut és az arcába robbant. Mi meg folyton figyelmeztetjük egymást erre (de leszedni mi sem szoktuk, mert minek hehe)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:41:56 »

Igaz, ezt már megvitattuk astorral. Ahhoz, hogy nyisson a lufi, konkrét jel kell neki a vezérlőtől. Ahhoz meg a vezérlőnek kell konkrét jel az érzékelőtől. Ahhoz meg konkrét fizikai behatás (20 kilós pöröly) kell az érzékelőnek.

Ezek bármelyike hiányában a lufi nem nyit. Csak hát valaki hallotta, hogy az ismerősének a barátjának az anyja egyszer nem vette le az akksisarut és az arcába robbant. Mi meg folyton figyelmeztetjük egymást erre (de leszedni mi sem szoktuk, mert minek hehe)
milyen igaz...én se szoktam...igaz,én már próbáltam élesben,tapasztalja meg más is... eplus2
Másrészt meg volt itten vita meg miegymás erről a légzsákos dologról.De,én is úgy tudom,hogy ha valami gebaszt érzékel,akkor a vezérlő vagy mifene lekapcsolja automatikusan az egészet a vétlen nyitás elkerülése érdekében.Másrészt meg nem véletlenül megy az egész légzsákrendszer függetlenül minden mástól.Gondoltak rá a tervezők is,hogy mondjuk egy ülésmotor zárlat miatt a feszítő ne húzzon bele az ülésbe...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2011.10.19 szerda, 00:18:43 »

nem véletlenül aktivizálódik a rendszer mittomén hány km/h felett. gondolom szerelésnél meg senki nem tolja a kocsit 40-el az udvarban, miközben a lifival babrál...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2011.10.19 szerda, 08:03:59 »

nem véletlenül aktivizálódik a rendszer mittomén hány km/h felett. gondolom szerelésnél meg senki nem tolja a kocsit 40-el az udvarban, miközben a lifival babrál...

Láttam én már karón varnyút! vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2011.10.19 szerda, 08:05:11 »

Láttam én már karón varnyút! vigyor3
eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=U6_p8u2UsrQ
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2011.10.19 szerda, 08:38:13 »

Láttam én már karón varnyút! vigyor3
a technika ördöge mindenhol ott bújkál...
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2011.10.19 szerda, 09:26:45 »

Srácok! A kormányt hogy tudom leszerelni? Cheesy Megvennék, de ezt meg nem bírom leszedni.

sztem a ket elso kodlampat kell eloszor kivenni hozza  wave
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:12:46 »

sztem a ket elso kodlampat kell eloszor kivenni hozza  wave

Jeah, ertem a celzast!:) Kivettem mar csak nem tudtam h ki kerdezte.. Smiley pill es megy a kep Smiley
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2011.10.19 szerda, 18:10:01 »

Jeah, ertem a celzast!:) Kivettem mar csak nem tudtam h ki kerdezte.. Smiley pill es megy a kep Smiley

Valaki tudja, hogy kell kiszedni gyújtáskapcsolót?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:11:52 »

Valaki tudja, hogy kell kiszedni gyújtáskapcsolót?
egy forintért megmondom.levél még mindig nem jött...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:56:23 »

egy forintért megmondom.levél még mindig nem jött...

Bocsi, neked mivel is jovok? Sad Nagyon osszekuszalodtak a privataim, rengetreget kapok miota megvan a donor es en mar nem is ertem kinek mi kell.. Most nem is talalom neked mit igertem.. :S Mindrnkitol elnezest amugy a lassusagom miatt, nem vagyok ehhez hozzaszokva.. Cheesy
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2011.10.19 szerda, 23:24:57 »

Az lett a baja, egyik napról a másikra, hogy az indítómotor csak pörgött, de a motorhoz nem kapcsolódott. Kb. tizedszerre indított, meleg motornál azonnal, tehát a hőtágulás valahogy megoldotta a problémát mindig.

Hali! Nekem is volt ilyen problémám! Minden tünet stimm.
Az indítómotorban kell a keféket cserélni elméletileg. Szerelő csinálta de ezt monda után. pár eze forint volt a mutatvány.
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2011.10.19 szerda, 23:36:29 »

milyen igaz...én se szoktam...igaz,én már próbáltam élesben,tapasztalja meg más is... eplus2
Másrészt meg volt itten vita meg miegymás erről a légzsákos dologról.De,én is úgy tudom,hogy ha valami ge***t érzékel,akkor a vezérlő vagy mifene lekapcsolja automatikusan az egészet a vétlen nyitás elkerülése érdekében.Másrészt meg nem véletlenül megy az egész légzsákrendszer függetlenül minden mástól.Gondoltak rá a tervezők is,hogy mondjuk egy ülésmotor zárlat miatt a feszítő ne húzzon bele az ülésbe...

Hali!

Pont  most kaptam egy multikormányt és azon agyaltam, hogy rakjam be. NEkem is megfordult a fejelmben, hogy szájbaver a lufi..
Viszont. Mondeoknál  (MK1)jellemző a különböző meg nem vásárolt extrák előre bekábelezése? Gondolok itt a multikormányra, mert a CLX-ben gyárilag nem volt. Mert, ha nincs kábel, nem szerelem át, csak mert jobban néz ki.

Köszi az infót előre is.
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2011.10.19 szerda, 23:38:48 »

Hali!

Szerelt már át valaki 5ajtós Mondi hátsó üléseit 4 ajtósba? Nem igazán stimmel, nagy monyi kell ahhoz hogy be lehessen tenni, így első ránézésre.
 
 THX:worship:
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2011.10.19 szerda, 23:53:51 »

Hali!

Pont  most kaptam egy multikormányt és azon agyaltam, hogy rakjam be. NEkem is megfordult a fejelmben, hogy szájbaver a lufi..
Viszont. Mondeoknál  (MK1)jellemző a különböző meg nem vásárolt extrák előre bekábelezése? Gondolok itt a multikormányra, mert a CLX-ben gyárilag nem volt. Mert, ha nincs kábel, nem szerelem át, csak mert jobban néz ki.

Köszi az infót előre is.
be lehet kábelezni, de tempomat szett nem árt, mert különben nincs mihez...
van róla cikk a wikiben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 00:09:46 »

be lehet kábelezni, de tempomat szett nem árt, mert különben nincs mihez...
van róla cikk a wikiben.

Aha! Én meg voltam gyűzűdve, hogya rádiót vezérli Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 02:25:59 »

nem véletlenül aktivizálódik a rendszer mittomén hány km/h felett. gondolom szerelésnél meg senki nem tolja a kocsit 40-el az udvarban, miközben a lifival babrál...

b*sszameg, jó hogy írtad... szerencsére csak 30-al tologattam...  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 10:41:51 »

Sziasztok!
A fűtés hatékonyságának javítására van valakinek valami ötlete?
A gáz az, hogy jobb időben (+ fokokban) úgy nyomja a meleget, ahogy kell, lejjebb kell vennem a fűtést, viszont mínuszokban csak nagyon langyos levegőt nyomott.
A hőfokmérő mutatója középen volt, tehát a vízhőmérséklet rendben volt. A termosztátot most cseréltem, rendesen működik.
Azt mondták, hogy a Mondeo nehezen melegszik fel, de hogy ennyire???
Valamit kell csinálnom vele, mert télen a gyerekek megfagynak mire nagy nehezen bemelegszik az utastér.
Előre is kösz!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:18:02 »

Sziasztok!
A fűtés hatékonyságának javítására van valakinek valami ötlete?
A gáz az, hogy jobb időben (+ fokokban) úgy nyomja a meleget, ahogy kell, lejjebb kell vennem a fűtést, viszont mínuszokban csak nagyon langyos levegőt nyomott.
A hőfokmérő mutatója középen volt, tehát a vízhőmérséklet rendben volt. A termosztátot most cseréltem, rendesen működik.
Azt mondták, hogy a Mondeo nehezen melegszik fel, de hogy ennyire???
Valamit kell csinálnom vele, mert télen a gyerekek megfagynak mire nagy nehezen bemelegszik az utastér.
Előre is kösz!
egy kartont tegyél be a hűtő elé.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:41:40 »

egy kartont tegyél be a hűtő elé.
Van erre valami kitalált mód? Hová, hogyan erősítsem fel, stb...?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:50:23 »

Van erre valami kitalált mód? Hová, hogyan erősítsem fel, stb...?
biztosan van, de nekem nincs rá szükségem, mert a v6-ban elég kiállnom az udvarból és tolja a meleget...
túlkombinálni nem kell a dolgot, mert a menetszél nem fogja kivinni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:03:11 »

biztosan van, de nekem nincs rá szükségem, mert a v6-ban elég kiállnom az udvarból és tolja a meleget...
túlkombinálni nem kell a dolgot, mert a menetszél nem fogja kivinni...
Oké, köszönöm a tanácsot!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:13:05 »

Oké, köszönöm a tanácsot!
nézd,ha rendben van a termosztátod akkor sokra nem mész vele.MErt alapból a kis kör megy és nem nyitja a hűtő felé.A másik dolog,hogy a dízel tudtommal lassabban melegszik mint a benzines.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:08:20 »

Na, megvettük a termosztátot, itt van az asztalomon. Szombaton elvileg berakja a szerelő mert én kevésnek érzem magam hozzá.. Cheesy Másik: Le volt ugye véve az akkusaru, hogyan lehet betanítani a számítógépét? Most alig van motorfékem, nem veszi el teljesen a gázt motorféknél, stb.. Ez jó rá? http://www.***.hu/fitting/study/study.htm
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 13:10:37 írta hayhapapi » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:58:32 »

Na, megvettük a termosztátot, itt van az asztalomon. Szombaton elvileg berakja a szerelő mert én kevésnek érzem magam hozzá.. Cheesy Másik: Le volt ugye véve az akkusaru, hogyan lehet betanítani a számítógépét? Most alig van motorfékem, nem veszi el teljesen a gázt motorféknél, stb.. Ez jó rá? http://www.***.hu/fitting/study/study.htm
3 csavart kell csak kitekerni hozzá...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:07:05 »

3 csavart kell csak kitekerni hozzá...

Hol vannak azok a csavarok meg ilyenek?Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2011.10.21 péntek, 17:27:24 »

Hol vannak azok a csavarok meg ilyenek?Smiley

trafó alatt bakelit házban.a hűtő felöl van a fedele,három csavar tartja.A másik megoldás víz leereszt,csövek le,jeladók leköt,blokk oldaláról lecsavaroz és máris a kezedben van az egész.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:22:12 »

na ma hozzájutottam egy fűtött ülésgarnitúrához.
sajnos csak eredetileg volt az, rendesen megmókolták...
az ülőlapok paplanjai abszolút nem is voltak használva szerintem soha. ezt onnan tudom, hogy mivel le volt vágva a kanóc, lebontottam az üléskárpitot. holnap forrasztok rá csatit és visszacsomagolom az ülőlapot.
viszont...a vezető háttámla paplanjából elég erősen "kiégtek" a szálak, a szivacsot is megperzselték. erre jó lenne, ha valaki tudna javaslatot tenni, hogyan javíthatnám....
a lecsupaszított ülésvázat addíg addíg nézegettem, míg elhatároztam, hogy megcsinálom az utas oldali ülést is motoros magasság állításúra.
holnap neki is állok, ha van valami fejlemény, akkor beszámolok róla.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:27:34 »

na ma hozzájutottam egy fűtött ülésgarnitúrához.
sajnos csak eredetileg volt az, rendesen megmókolták...
az ülőlapok paplanjai abszolút nem is voltak használva szerintem soha. ezt onnan tudom, hogy mivel le volt vágva a kanóc, lebontottam az üléskárpitot. holnap forrasztok rá csatit és visszacsomagolom az ülőlapot.
viszont...a vezető háttámla paplanjából elég erősen "kiégtek" a szálak, a szivacsot is megperzselték. erre jó lenne, ha valaki tudna javaslatot tenni, hogyan javíthatnám....
a lecsupaszított ülésvázat addíg addíg nézegettem, míg elhatároztam, hogy megcsinálom az utas oldali ülést is motoros magasság állításúra.
holnap neki is állok, ha van valami fejlemény, akkor beszámolok róla.

Cseréld meg az anyós és a vezető oldali háttámlát és már kész is.

Neked meleg lesz, a Zasszony meg örüljön, hogy nem a Golffal kell mennie. eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:30:31 »

Cseréld meg az anyós és a vezető oldali háttámlát és már kész is.

Neked meleg lesz, a Zasszony meg örüljön, hogy nem a Golffal kell mennie. eplus2
az az ülés elég szakadt volt, amiben ki van sülve a paplan. azt cserélem így is úgy is.
de mivel a támlát annyira nem egyszerű megnyúzni, visszacsomagolni szerintem még bonyolultabb lesz, nem akarnám végigjátszani még egyszer...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:18:29 »

...de mivel a támlát annyira nem egyszerű megnyúzni, visszacsomagolni szerintem még bonyolultabb lesz, nem akarnám végigjátszani még egyszer...
Mivel nem fűthetőt bontottam, így arról sajna nem tudok nyilatkozni. De. A háttámlát szétszedni sokkal nehezebb, mint összerámolni. SZétszedésnél erőlködni kell, hogy odaférjél a gyűrűkhöz úgy, hogy szét is tudd nyitni őket. Összefele meg csak figyelni kell arra, hogy minden a helyére kerüljön, és a kellő sorrendben és helyre rakd fel a gyorskötözőket és mikor feszítsd meg őket.
Vagy hiába püfölöm a billentyűzetet, mert már csináltál ilyet?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:22:46 »

Mivel nem fűthetőt bontottam, így arról sajna nem tudok nyilatkozni. De. A háttámlát szétszedni sokkal nehezebb, mint összerámolni. SZétszedésnél erőlködni kell, hogy odaférjél a gyűrűkhöz úgy, hogy szét is tudd nyitni őket. Összefele meg csak figyelni kell arra, hogy minden a helyére kerüljön, és a kellő sorrendben és helyre rakd fel a gyorskötözőket és mikor feszítsd meg őket.
Vagy hiába püfölöm a billentyűzetet, mert már csináltál ilyet?
nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2011.10.22 szombat, 11:50:02 »

Üdv mindenkinek első sorban....

Napokban került tulajdonomba egy Mk1 kombi.. 1.8 TD...esetleg tudtok valami tipushibát vagy egyéb nyavaját amit érdemes megnézni???

és olyan kérdésem lenne..hogy mennyire lehet utólag beépíteni cuccokat(értem klima ,el.ablak) ez a kettő ami hiányzik főleg a klíma...
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2011.10.22 szombat, 13:59:19 »

Üdv mindenkinek első sorban....

Napokban került tulajdonomba egy Mk1 kombi.. 1.8 TD...esetleg tudtok valami tipushibát vagy egyéb nyavaját amit érdemes megnézni???

és olyan kérdésem lenne..hogy mennyire lehet utólag beépíteni cuccokat(értem klima ,el.ablak) ez a kettő ami hiányzik főleg a klíma...
Hy!

Üdv a klubban,és nagyon sok meghibásodás, valamint baleset mentes kilométert kívánunk!
Típushibát én nem tudok neked mondani mert én benzinben utazom,kivéve a 92-94 közötti időszakot azoknál a vezetékek szigetelése porlad,ez néha bosszantó hibákat okozhat. Megbízható, és egyben kiváló terméke a Fordnak a Mondi. Az enyémben már több mint másfél millió kilométer van,és soha nem kellet rendkívüli műszaki hiba miatt megállnom. Karban kell tartani, jó olajat (Ford) használni akkor megy és megy és megy és nem fogy ki az elem... Ja hogy a Duracel? Ugyan az...  eplus2 Az utólagos dolgokhoz javaslom vásárolj egy donort amit kintről hoztak Ghia felszereltséggel, akkor sokáig meg oldódik egy csomó dolog.

 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2011.10.22 szombat, 19:22:10 »

ma kibontottam a régi autóm üléseit is, hogy tudjak a kettőből egy hibátlant csinálni...
ez nem fog összejönni...
az eredeti elképzelés az volt, hogy a régi kocsim vezető ülését átrakom az utas oldalra.
ezt sok agyalás után el kellett vessem, mert sajnos aszimmetrikusak az ülések. az ülőlap is, a tartó váz is és a hátlap is.
tehát az az elképzelésem is bukott, hogy a háttámlákat átrakjam egyik oldalról a másikra. ez azért lett volna jó, mert középen nagyobb hely maradt volna a könyöklőnek. de ez sem oldható meg az előbb említett okok miatt, másrészt a dőlést állító szerkezetet sem lehet megfordítani, így viszont nem férne el a belső oldalon.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:53:59 »

ma kibontottam a régi autóm üléseit is, hogy tudjak a kettőből egy hibátlant csinálni...
ez nem fog összejönni...
az eredeti elképzelés az volt, hogy a régi kocsim vezető ülését átrakom az utas oldalra.
ezt sok agyalás után el kellett vessem, mert sajnos aszimmetrikusak az ülések. az ülőlap is, a tartó váz is és a hátlap is.
tehát az az elképzelésem is bukott, hogy a háttámlákat átrakjam egyik oldalról a másikra. ez azért lett volna jó, mert középen nagyobb hely maradt volna a könyöklőnek. de ez sem oldható meg az előbb említett okok miatt, másrészt a dőlést állító szerkezetet sem lehet megfordítani, így viszont nem férne el a belső oldalon.
Látod, előbb kellet volna tájékozódni/olvasni, és akkor egy csomó melótól megkímélted volna magad.
Zseby próbált egy ilyen murit, mikor Krisztől vett egy bőrszettet és megpróbálta megcserélni a két ülést, hogy bal oldalon legyen a full elektromos hokedli. Nem ment neki.
Ja, és Fusimnál is a jobb oldalon van a full elektromos, és kötve hiszem, hogy nála ne lenne megcserélve, ha meg lehet.
Ezért mondtam, hogy angol kocsiból kell bal oldali ülés, az talán kevésbé törött-repedt-kiült. És azt már könnyebb elektromos magasságállítózni.
Szerintem.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:01:35 »

Sziasztok!
Mivel lehet leküzdeni, megszüntetni az utastérbe erősen beáramló gázolaj szagot?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:03:31 »

Látod, előbb kellet volna tájékozódni/olvasni, és akkor egy csomó melótól megkímélted volna magad.
Zseby próbált egy ilyen murit, mikor Krisztől vett egy bőrszettet és megpróbálta megcserélni a két ülést, hogy bal oldalon legyen a full elektromos hokedli. Nem ment neki.
Ja, és Fusimnál is a jobb oldalon van a full elektromos, és kötve hiszem, hogy nála ne lenne megcserélve, ha meg lehet.
Ezért mondtam, hogy angol kocsiból kell bal oldali ülés, az talán kevésbé törött-repedt-kiült. És azt már könnyebb elektromos magasságállítózni.
Szerintem.
hát ja...
nem tudom, hogy európai piacra csináltak-e egyáltalán elektromos magasság állítós anyós ülést, de bekábelezve be van. ott a csati az ülés alatt a fütés csati mellett.
monnyuk fölös munkát így sem csináltam, mert a régi kocsiból ki kellett szedni mindenképpen az üléseket.
az a szép a dologban, hogy ez a garnitúra, ami most hozzám került, egy klubtársunké volt vigyor3
azt nem tudom, hogy ő mókolt-e a fűtéssel, de csoda, hogy nem gyulladt rá a támla. az ülőlapok be sem voltak kötve, így egy kicsit sok lehetett csóri paplannak a peló, amit egyedül kellett hőenergiává alakítani.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:03:53 »

Sziasztok!
Mivel lehet leküzdeni, megszüntetni az utastérbe erősen beáramló gázolaj szagot?
gyufával eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.