Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:15:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804777 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 23:39:23 »

a maszk v6.
a ghia, meg nem egy márka. ahány ország annyi jelentése van a ghiának.
ezzel a felnivel clx-et is szereltek fel kérésre..
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/katalogusok/mondeo_1993-1997.pdf
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 23:58:00 »

a maszk v6.
a ghia, meg nem egy márka. ahány ország annyi jelentése van a ghiának.
ezzel a felnivel clx-et is szereltek fel kérésre..
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/katalogusok/mondeo_1993-1997.pdf

OHh, köszönöm szépen! Smiley Azt tudod, hogy az én autómat vajon milyen felnivel adták ki tippre? Gyári állapotára szeretném visszahozni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2011.11.08 kedd, 09:43:44 »

OHh, köszönöm szépen! Smiley Azt tudod, hogy az én autómat vajon milyen felnivel adták ki tippre? Gyári állapotára szeretném visszahozni.
Sima lemezfelnivel, és a vásárló a megvételkor választott egy alufelnit - ha akart.

Ghia felszereltséged van és nem fényezett a kilincsed? Ó, barátom, micsoda dolog ez!  nyes
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2011.11.08 kedd, 11:23:01 »

Sima lemezfelnivel, és a vásárló a megvételkor választott egy alufelnit - ha akart.

Ghia felszereltséged van és nem fényezett a kilincsed? Ó, barátom, micsoda dolog ez!  nyes

Akkor máshogy kérdezem: Szerinted milyen gyári felnit tegyek rá? Smiley Igen, sajnos jól látod, hogy nem fényezett a kilincs de tervben van, hogy a karosszériás látogatásnál azt is fújják színre (már ha a dolog ilyen egyszerű.) a küszöbbel együtt. Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy hátul a hátsó ajtón lévő szellőzős izé az telített fényezett fekete rajta Mondeo felirattal? Mármint Ghia-n.

Amúgy érdekes ez a Ghia is. Ugyebár ha jól olvastam ez a full felszerelt autók neve, de azért csomó autóból hiányzik 1-2 apróság mint pl ezek nekem..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2011.11.08 kedd, 11:29:56 »


Amúgy érdekes ez a Ghia is. Ugyebár ha jól olvastam ez a full felszerelt autók neve, de azért csomó autóból hiányzik 1-2 apróság mint pl ezek nekem..
nem, ez egy felszereltségi csomag, amihez lehetett még rendelni különböző extrákat pluszba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2011.11.08 kedd, 11:32:05 »

nem, ez egy felszereltségi csomag, amihez lehetett még rendelni különböző extrákat pluszba

Áhh, így már értem! Smiley  eljen
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2011.11.08 kedd, 12:31:15 »

Akkor máshogy kérdezem: Szerinted milyen gyári felnit tegyek rá? Smiley

Igen, sajnos jól látod, hogy nem fényezett a kilincs de tervben van, hogy a karosszériás látogatásnál azt is fújják színre (már ha a dolog ilyen egyszerű.) a küszöbbel együtt.

Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy hátul a hátsó ajtón lévő szellőzős izé az telített fényezett fekete rajta Mondeo felirattal? Mármint Ghia-n.

Amúgy érdekes ez a Ghia is. Ugyebár ha jól olvastam ez a full felszerelt autók neve, de azért csomó autóból hiányzik 1-2 apróság mint pl ezek nekem..
Ez szubjektív. Nem mondhatom meg, hogy mi tetszik neked. Nézegesd a gyári prospektusokat és válasszál felnit, majd kérdezd mk2-őt, van-e neki. De akár kérdezheted előbb őt is, és választasz a raktáron lévők közül.

Hát nem ilyen egyszerű, szerintem. Ugyanis a gyárilag fényezettet könnyebb átfújni, mint egy rücskös műanyagot még gittelni, alapozni, stb. - mittoménmégmikell a jó fényezéshez.

Ezt passz, nekem kombim van.

Ld. astor hsz.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:38:39 »

Ez szubjektív. Nem mondhatom meg, hogy mi tetszik neked. Nézegesd a gyári prospektusokat és válasszál felnit, majd kérdezd mk2-őt, van-e neki. De akár kérdezheted előbb őt is, és választasz a raktáron lévők közül.

Hát nem ilyen egyszerű, szerintem. Ugyanis a gyárilag fényezettet könnyebb átfújni, mint egy rücskös műanyagot még gittelni, alapozni, stb. - mittoménmégmikell a jó fényezéshez.

Ezt passz, nekem kombim van.

Ld. astor hsz.

Na, felhívtam egy bontót ahol elég sok Ghia mondeo van, mondták hogy van egy garnitúra gyári, menjek el nézzem meg, meg egyezünk. Elmentem, megnéztem, 20k-ban egyeztünk meg. Vélemények?Smiley Nekem nagyon tetszik. 15".
Van neki 4 kapcsolós ablakemelője is, azt 3k-ért üzleteltük el. Azt majd még be kell kötni szerintem, de lehet, hogy meg van a csatlakozója elbújva az autóban mert ahogy mondtátok megvan az nekem Smiley

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/380800_261746567205621_100001108382537_690435_1692743863_n.jpg
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:38:17 »

Na, felhívtam egy bontót ahol elég sok Ghia mondeo van, mondták hogy van egy garnitúra gyári, menjek el nézzem meg, meg egyezünk. Elmentem, megnéztem, 20k-ban egyeztünk meg. Vélemények?Smiley Nekem nagyon tetszik. 15".
Van neki 4 kapcsolós ablakemelője is, azt 3k-ért üzleteltük el. Azt majd még be kell kötni szerintem, de lehet, hogy meg van a csatlakozója elbújva az autóban mert ahogy mondtátok megvan az nekem Smiley

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/380800_261746567205621_100001108382537_690435_1692743863_n.jpg
olyan felnit vegyél ami neked tetcik  smile
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:55:06 »

olyan felnit vegyél ami neked tetcik  smile

Nekem tetszik.. Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:08:36 »

nem, ez egy felszereltségi csomag, amihez lehetett még rendelni különböző extrákat pluszba
nameg országfüggő volt.Például a véhat mind ghia,de a magyarországra gyártottak például alapból kevesebb extrásak voltak.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2011.11.08 kedd, 23:30:20 »

...Van neki 4 kapcsolós ablakemelője is, azt 3k-ért üzleteltük el. Azt majd még be kell kötni szerintem, de lehet, hogy meg van a csatlakozója elbújva az autóban mert ahogy mondtátok megvan az nekem Smiley
Ez azért nem olyan biztos. Első körben az tuti, hogy a mostani két kapcsolós - tényleg csak az első két ablakod elektromos? - helyére nem fog bemenni - illetve fizikailag befog -, a csatlakozó nem lesz jó hozzá. El kéne hoznod a kábelköteget is az ajtóból. És ha már ott vagy, akkor a két hátsó ajtóból is kszedhated a komplett elektromos szettet, hogy legyen. Aztán már csak azt kell kiderítened, hogy a padlókábelköteged is fullos-e.
Sok sikert.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2011.11.08 kedd, 23:35:41 »

Ez azért nem olyan biztos. Első körben az tuti, hogy a mostani két kapcsolós - tényleg csak az első két ablakod elektromos? - helyére nem fog bemenni - illetve fizikailag befog -, a csatlakozó nem lesz jó hozzá. El kéne hoznod a kábelköteget is az ajtóból. És ha már ott vagy, akkor a két hátsó ajtóból is kszedhated a komplett elektromos szettet, hogy legyen. Aztán már csak azt kell kiderítened, hogy a padlókábelköteged is fullos-e.
Sok sikert.
ráadásul jó lenne évjárat azonos, mert a lábkiosztás nem feltétlenül egyezik
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2011.11.09 szerda, 00:15:05 »

Ez azért nem olyan biztos. Első körben az tuti, hogy a mostani két kapcsolós - tényleg csak az első két ablakod elektromos? - helyére nem fog bemenni - illetve fizikailag befog -, a csatlakozó nem lesz jó hozzá. El kéne hoznod a kábelköteget is az ajtóból. És ha már ott vagy, akkor a két hátsó ajtóból is kszedhated a komplett elektromos szettet, hogy legyen. Aztán már csak azt kell kiderítened, hogy a padlókábelköteged is fullos-e.
Sok sikert.

Lehet, hogy ha ekkorát kell mókolni hozzá, akkor inkább hagyom. Mind a 4 ablakom elektromos amúgy.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2011.11.09 szerda, 07:35:45 »

Ez azért nem olyan biztos. Első körben az tuti, hogy a mostani két kapcsolós - tényleg csak az első két ablakod elektromos? - helyére nem fog bemenni - illetve fizikailag befog -, a csatlakozó nem lesz jó hozzá. El kéne hoznod a kábelköteget is az ajtóból. És ha már ott vagy, akkor a két hátsó ajtóból is kszedhated a komplett elektromos szettet, hogy legyen. Aztán már csak azt kell kiderítened, hogy a padlókábelköteged is fullos-e.
Sok sikert.
mind a 4 elektromos neki, csak a hátsót nem tudta eddig előről kezelni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:21:37 »

a vezető oldali ajtóköteg akkor is kell...már csak a csati miatt is..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:32:28 »

Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne, MKI ülések, ajtó kárpitok beépíthetőek-e MKII-be?

Szép napot!

Moha
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:34:55 »

Lehet, hogy ha ekkorát kell mókolni hozzá, akkor inkább hagyom. Mind a 4 ablakom elektromos amúgy.
mind a 4 elektromos neki, csak a hátsót nem tudta eddig előről kezelni
fejvakaras miaz wow2 Ezt akkor hogy?
Véleményem szerint ebben az esetben lehet 3 opció.
- a hátsók utólagosak, nem fogod tudni elölről kezelni.
- elromlott a 4-es kapcsoló BE, és előző tulaj csak 2-es kapcsolót tudott szerezni.
- elrohadt/összetört a BE ajtó, és az előző tulaj csak ilyet tudott szerezni bontóból kompletten, és nem törődött a benne levő cuccok átpakolásával.

Mert időközben utánanéztem és rájöttem, hogy a 2-es kapcsolót be lehet rakni a 4-es helyére, csak a csatlakozó lábkiosztása más, és kapcsolási rajz alapján nem tudom eldönteni, hogy működne-e a 4-es helyén a 2-es.
Legegyszerűbb megoldás az, hogy lebontod a kilincskeretet, kiveszed a mostani kapcsolót, és megnézed, hogy mennyi csatlakozó van alatta. Ha van 2 db, akkor nyert ügyed van és a 4-es kapcsoló egyből működni fog a berakása után. Ha csak 1 db 10lábú csati van, akkor jelen állapotban nem fogod tudni elölről kezelni a hátsó ablakokat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:36:44 »

Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne, MKI ülések, ajtó kárpitok beépíthetőek-e MKII-be?

Szép napot!

Moha
igen.
de nem baj, ha azonos kivitelből van.
ha kombiba kell, akkor a hátsó támlazárakat át kell fordítani.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:38:57 »

Kérdésem a következő lenne, MKI ülések, ajtó kárpitok beépíthetőek-e MKII-be?
Elsők ülések gond nélkül bármilyenből bármilyenbe - kivéve, hogy elveszted az Mk2 ülés oldallégzsákjait, mert Mk1-ben nincs. Hátsó ülések már csak egyező kivitelűek (4ajtósé 4 ajtósba, stb.) cserélhetők, annyi kitétellel, hogy kombi háttámlája nem egyezik, ott a rögzítést is cserélni kell - nem tudom, hogy 4/5 ajtósnál is van-e ilyen gond.
Ajtókárpitok is cserélhetőek, szintén figyelve a kivitelre: 4/5 ajtós hátsó kárpitja nem jó a kombiba (tudtommal).

Szerk.: Astor mindig megelőz! Cry   nyes
Naplózva
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:40:47 »

igen.
de nem baj, ha azonos kivitelből van.
ha kombiba kell, akkor a hátsó támlazárakat át kell fordítani.

Nem ötajtós ötajtósba, de még csak terv.
Keresem a megoldást a 94-es kábelgondjaira... (donor, bontott kábelköteg, mkII csere, újrakábelezés,  meg minden ami szóba jöhet...)

- Moha -
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:44:33 »

Nem ötajtós ötajtósba, de még csak terv.
Keresem a megoldást a 94-es kábelgondjaira... (donor, bontott kábelköteg, mkII csere, újrakábelezés,  meg minden ami szóba jöhet...)

- Moha -
ha nem akarsz további gondokat magadnak, akkor nem km2-vel frissítesz.
nagyon sok csati és lábkiosztás más. tehát rajzok nélkül esélytelen a csere.
ha vannak rajzok, akkor sem egyszerű, mert kibogarászni, hogy ki kivel van....őrült nagy meló.
ha 2-es donort veszel olcsón, akkor bizony majdnem tokkal vonóval érdemes cserélni mindent.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:48:11 »

ha nem akarsz további gondokat magadnak, akkor nem km2-vel frissítesz.
nagyon sok csati és lábkiosztás más. tehát rajzok nélkül esélytelen a csere.
ha vannak rajzok, akkor sem egyszerű, mert kibogarászni, hogy ki kivel van....őrült nagy meló.
ha 2-es donort veszel olcsón, akkor bizony majdnem tokkal vonóval érdemes cserélni mindent.

MKII nem donornak kellene, hanem csere. Csak a bőrszettet tenném át MKI-ből (MKI meg bontás), és akkor az sem lenne feltétel a vásárláskor.  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2011.11.09 szerda, 09:50:11 »

MKII nem donornak kellene, hanem csere. Csak a bőrszettet tenném át MKI-ből (MKI meg bontás), és akkor az sem lenne feltétel a vásárláskor.  nyes
az sima liba.
annyi, hogy nem tudod bekötni az oldal lufikat, meg az övfeszítő mk1-en mechanikus, 2-őn elektronyos.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:55:46 »

fejvakaras miaz wow2 Ezt akkor hogy?
Véleményem szerint ebben az esetben lehet 3 opció.
- a hátsók utólagosak, nem fogod tudni elölről kezelni.
- elromlott a 4-es kapcsoló BE, és előző tulaj csak 2-es kapcsolót tudott szerezni.
- elrohadt/összetört a BE ajtó, és az előző tulaj csak ilyet tudott szerezni bontóból kompletten, és nem törődött a benne levő cuccok átpakolásával.

Mert időközben utánanéztem és rájöttem, hogy a 2-es kapcsolót be lehet rakni a 4-es helyére, csak a csatlakozó lábkiosztása más, és kapcsolási rajz alapján nem tudom eldönteni, hogy működne-e a 4-es helyén a 2-es.
Legegyszerűbb megoldás az, hogy lebontod a kilincskeretet, kiveszed a mostani kapcsolót, és megnézed, hogy mennyi csatlakozó van alatta. Ha van 2 db, akkor nyert ügyed van és a 4-es kapcsoló egyből működni fog a berakása után. Ha csak 1 db 10lábú csati van, akkor jelen állapotban nem fogod tudni elölről kezelni a hátsó ablakokat.


Ha hazamegyek ugyis megcsinalom a kilincs vilagitast, aztan megnezem hany csatim van.
Naplózva
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2011.11.09 szerda, 11:20:05 »

Még egy kérdés...

Angol MKI-ből az elektromos kábelkötegek (motortér) átépíthetők balkormányos MKI-be? (Gondolom igen, de cáfoljatok, ha nem így van  wow1)

- Moha -
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:47:48 »

Angol MKI-ből az elektromos kábelkötegek (motortér) átépíthetők balkormányos MKI-be? (Gondolom igen, de cáfoljatok, ha nem így van  wow1)
Nem mindegyik.
De ha a fő kábelköteget kérded, amin a biztosíték tábla is csücsül, akkor az igen.
A motor körül levők is, szerintem.
De a tűzfalon levő nem igazán, mert szerintem azon van a fékfolyadék érzékelő csatija, ami ugye nem jó oldalon van. De most, hogy belegondolok, maga a szerkezet és cuccos az eredeti - bal - oldalon van, csak egy sima rúd vezet át, tehát még az is lehet, hogy az is passzol.
Naplózva
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:01:05 »

Nem mindegyik.
De ha a fő kábelköteget kérded, amin a biztosíték tábla is csücsül, akkor az igen.
A motor körül levők is, szerintem.
De a tűzfalon levő nem igazán, mert szerintem azon van a fékfolyadék érzékelő csatija, ami ugye nem jó oldalon van. De most, hogy belegondolok, maga a szerkezet és cuccos az eredeti - bal - oldalon van, csak egy sima rúd vezet át, tehát még az is lehet, hogy az is passzol.

Kösz! A lényeg a fő és motorvezérlő köteg a többi részletkérdés  Roll Eyes
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:54:45 »

Elsők ülések gond nélkül bármilyenből bármilyenbe - kivéve, hogy elveszted az Mk2 ülés oldallégzsákjait, mert Mk1-ben nincs. Hátsó ülések már csak egyező kivitelűek (4ajtósé 4 ajtósba, stb.) cserélhetők, annyi kitétellel, hogy kombi háttámlája nem egyezik, ott a rögzítést is cserélni kell - nem tudom, hogy 4/5 ajtósnál is van-e ilyen gond.
Ajtókárpitok is cserélhetőek, szintén figyelve a kivitelre: 4/5 ajtós hátsó kárpitja nem jó a kombiba (tudtommal).

Szerk.: Astor mindig megelőz! Cry   nyes
az 5ajtós hátsó ülés háttamla a zárnál nem passzol a 4ajtósba. Egy kis lakatoskodással viszont megoldható. Ha neki állsz hamar meglátod.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:03:45 »

Sziasztok!

Kérdés lenne a következő!!
Az alapjárattal van valami gubanc, de nem amikröl van leírás lehetséges okokról.
A jelenség a következő. Hideg motornál beindítom, akkor teljesen jól, vagy is magasabb fordulaton duruzsol. De ahogy kiérek az utca végére már a fordulatom leesik 500ra mikor benyomom a kupplungot és egy kicsit gurulok, pedig a motor tök hideg még akkor. Nem ál le csak a fordulat esik le 500-ra. De mikor megálok teljesen akkor visszamegy a fordulat nagyobb tartományba. Ha bemelegedett a motor üzemi hőfokra akkor is ezt produkálja, hogy mielött kanyarodok vagy megálok és a kupplungot benyomom leesik 500-ra. Ha megálok teljesen akkor meg vissza megy a fordulatom normál alapjáratra. De ekkor sem ál le csak nem alapjáratra esdik vissza hanem alá és megállás után áll vissza. Ha áló hejzetbe adok egy gázfröccsöt akkor felmegy ugye a gázadásra, de visszaesik 500-ra mikor levettem a gázrol a lábam és utánna visszaál alapjáratra.
Ezt most újratanítás után csinálja. elötte meg hideg motornál ugyan ez volt a tapasztalat, hogy leesett 500-ra, de meleg motornál viszont mikor gurult 1200-1300 között fentmaradt a fordulat és mikor megáltam akkor esett vissza alapjáratra. de volt mikor megállás elött 1500 fordulat környékén maradt de az 1200-1300 tartomány volt a jellemző. Ha tudnátok segíteni ebben az nagyon jól jönne. Annyi hogy a katalizátort kivettük nem rég belőle, de ezt elötte is produkálta.

Üdv Zsolt
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2011.11.11 péntek, 00:18:16 »

Sziasztok!

Kérdés lenne a következő!!
Az alapjárattal van valami gubanc, de nem amikröl van leírás lehetséges okokról.
A jelenség a következő. Hideg motornál beindítom, akkor teljesen jól, vagy is magasabb fordulaton duruzsol. De ahogy kiérek az utca végére már a fordulatom leesik 500ra mikor benyomom a kupplungot és egy kicsit gurulok, pedig a motor tök hideg még akkor. Nem ál le csak a fordulat esik le 500-ra. De mikor megálok teljesen akkor visszamegy a fordulat nagyobb tartományba. Ha bemelegedett a motor üzemi hőfokra akkor is ezt produkálja, hogy mielött kanyarodok vagy megálok és a kupplungot benyomom leesik 500-ra. Ha megálok teljesen akkor meg vissza megy a fordulatom normál alapjáratra. De ekkor sem ál le csak nem alapjáratra esdik vissza hanem alá és megállás után áll vissza. Ha áló hejzetbe adok egy gázfröccsöt akkor felmegy ugye a gázadásra, de visszaesik 500-ra mikor levettem a gázrol a lábam és utánna visszaál alapjáratra.
Ezt most újratanítás után csinálja. elötte meg hideg motornál ugyan ez volt a tapasztalat, hogy leesett 500-ra, de meleg motornál viszont mikor gurult 1200-1300 között fentmaradt a fordulat és mikor megáltam akkor esett vissza alapjáratra. de volt mikor megállás elött 1500 fordulat környékén maradt de az 1200-1300 tartomány volt a jellemző. Ha tudnátok segíteni ebben az nagyon jól jönne. Annyi hogy a katalizátort kivettük nem rég belőle, de ezt elötte is produkálta.

Üdv Zsolt

Nekem ez tökre lambdaszonda gyanús. wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:10:12 »

Nekem ez tökre lambdaszonda gyanús. wow1

Próbáljam ki kihúzni a csatiból és meglátom mit produkál?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:18:32 »

Próbáljam ki kihúzni a csatiból és meglátom mit produkál?
nem akarlak megijeszteni.de adagolóra gondolok.elkéne vinni valami komoly adagolóshoz nem KONTÁRHOZ aki padra teszi és úgy nézi meg hogy jó e ha padon jó akkor tovább keresgetni.amúgy szép egyenletessen jár vagy olyan dadogossan??
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:30:25 »

nem akarlak megijeszteni.de adagolóra gondolok.elkéne vinni valami komoly adagolóshoz nem KONTÁRHOZ aki padra teszi és úgy nézi meg hogy jó e ha padon jó akkor tovább keresgetni.amúgy szép egyenletessen jár vagy olyan dadogossan??
benzinesnél milyen adagolót raknak padra?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:42:49 »

benzinesnél milyen adagolót raknak padra?
óóóóóó baxki már látom  bocsi de filmet nézek nem figyeltem  falbav
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2011.11.11 péntek, 09:11:59 »

nem akarlak megijeszteni.de adagolóra gondolok.elkéne vinni valami komoly adagolóshoz nem KONTÁRHOZ aki padra teszi és úgy nézi meg hogy jó e ha padon jó akkor tovább keresgetni.amúgy szép egyenletessen jár vagy olyan dadogossan??

Az alapjáratom teljesen jó ha megálok az autóval bemelegedett motornál. Hideg motornál van mikor lemegy 500-600 ra a fordulat és ott is marad. Meleg motornál lemegy, de megálás után visszamegy rögtön, csak amíg nem álok meg addig lent marad. És igazából attól félek, hogy egyszer leáll valahol rossz helyen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 09:19:21 írta Zsotty » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:46:54 »

Az alapjáratom teljesen jó ha megálok az autóval bemelegedett motornál. Hideg motornál van mikor lemegy 500-600 ra a fordulat és ott is marad. Meleg motornál lemegy, de megálás után visszamegy rögtön, csak amíg nem álok meg addig lent marad. És igazából attól félek, hogy egyszer leáll valahol rossz helyen.
egy dolgot megnézhetsz..
a pillangószelep feletti rezonátor tömítését. lehet falsot szív.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:57:31 »

benzinesnél milyen adagolót raknak padra?
Lehet hogy nem tudsz mindent a benzines motorokról? nyes
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2011.11.11 péntek, 12:01:48 »

egy dolgot megnézhetsz..
a pillangószelep feletti rezonátor tömítését. lehet falsot szív.
Hétvégén meglesem
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 13:32:51 »

egy dolgot megnézhetsz..
a pillangószelep feletti rezonátor tömítését. lehet falsot szív.

ustoba vagy ! Ragasits megmondta, hogy padra kell tenni az adagolót a Zetecben !  Grin Grin Grin
(bocs mindenkitől, de erre nem tudtam nem reagálni  worship Wink)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 14:47:58 »

Hát nem tudom. Nem úgy néz ki mint ha falsot szívna. De van lehetőség valahogyan ellenőrizni? Most már ott tart hogy magasan marad a fordulat mikor gurul az autó és fékezésnél megy rendes alapjáratra. A magasabb alapjárat nem ugyan olyan fordulaton van. Valamikor 1100-on valamikor 1250-en valamikor 1300-1400 között. De a lényeg mikort megáll akkor lemegy rendes alapjáratra. Huh?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 15:54:41 »

Hát nem tudom. Nem úgy néz ki mint ha falsot szívna. De van lehetőség valahogyan ellenőrizni? Most már ott tart hogy magasan marad a fordulat mikor gurul az autó és fékezésnél megy rendes alapjáratra. A magasabb alapjárat nem ugyan olyan fordulaton van. Valamikor 1100-on valamikor 1250-en valamikor 1300-1400 között. De a lényeg mikort megáll akkor lemegy rendes alapjáratra. Huh?

Nekem is ilyen, de engem nem zavar.. Cheesy
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:19:05 »

Ma voltunk Magyarba 1 kicsit ,hazafelé a fiam vezetet,de ő is észre vedte amit már én rég, hogy a benzines 2500-2600-as fordulaton nagyon meglodul ,kérdi valami turbom van,mondom biztos hogy akkor indul el a xonda tuning jobban.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 14:56:24 »

Hát nem tudom. Nem úgy néz ki mint ha falsot szívna. De van lehetőség valahogyan ellenőrizni? Most már ott tart hogy magasan marad a fordulat mikor gurul az autó és fékezésnél megy rendes alapjáratra. A magasabb alapjárat nem ugyan olyan fordulaton van. Valamikor 1100-on valamikor 1250-en valamikor 1300-1400 között. De a lényeg mikort megáll akkor lemegy rendes alapjáratra. Huh?

De ez nem hiba, hanem tulajdonság. Én meg azt hittem, hogy nem emel ki a kuplung rendesen és visszahajt a motor.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:52:29 »

De ez nem hiba, hanem tulajdonság. Én meg azt hittem, hogy nem emel ki a kuplung rendesen és visszahajt a motor.

Lehet, hogy tulajdonság de az zavar, hogy össze vissza van az alapjárat lassításnál, és nem mindig ugyan annyi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:29:08 »

Ma voltunk Magyarba 1 kicsit ,hazafelé a fiam vezetet,de ő is észre vedte amit már én rég, hogy a benzines 2500-2600-as fordulaton nagyon meglodul ,kérdi valami turbom van,mondom biztos hogy akkor indul el a xonda tuning jobban.
egy frászt...a vezérlő vezérel...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2011.11.16 szerda, 08:48:51 »

Lehet, hogy tulajdonság de az zavar, hogy össze vissza van az alapjárat lassításnál, és nem mindig ugyan annyi.

Nekem mindig 1200 lassitasnal es ahogy megallok visszamegy 750-re.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:41:53 »

Nekem mindig 1200 lassitasnal es ahogy megallok visszamegy 750-re.

Na akkor a lassításnál ez az észrevétel. Akkor már csak a hideg motornál leeső 500 alapjáratról kellene valami ötlet mi okozhatja azt.
Elsőre majd megpróbálom az alapjárati motort szétszedni és kitisztítani. Csak szabad szemmel és kitapintással sem találom felülről kerezsgélve.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:15:13 »

www.autonavigator.hu/hasznaltauto/ford_mondeo_1_6_16v_clx_1995_hasznaltteszt-6299?utm_source=autonavigator&utm_medium=site&utm_campaign=beuszo
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:43:35 »

Kommenteket olvastad? Annak a Nika csávónak fogalma sincs a Mondeoról, de azért ossza az észt. 
 Szerinte 3 generáció van a Mondeoból. Az MK2, az csak az MK1 ráncfelvarrott változata, a 3-as a kettes és a 4-es a 3-as. Nóóóóóóóóóóórmális? Minek ugat bele, ha nem ért hozzá? Az ilyenek járatják le a Mondeot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.