Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:29:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804996 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14450 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:27:43 »

Sziasztok!

Vettem egy pár mk2es hátsó ajtóra való háromszöget, amit fel szeretnék tenni az mk1re,
Az a baj, hogy nem illeszkedik pontosan alul.
Mit kéne alakítanom, hogy jó legyen?
Ennél kicsit bővebb leírás kéne,esetleg fénykép a problémáról, mert így látatlanba nem sokat tudunk segíteni, pláne, hogy nincs is mindenkinek otthon kézben Mk1 és Mk2-es háromszöge.
Mi nem illeszkedik hol? A vízvető gumi miatt nem oké a dolog, vagy mi?

Egyébként ha Tonhy már csinálta, miért nem őt kérded, hogy mondja el, hogyan?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14451 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:55:25 »

Ennél kicsit bővebb leírás kéne,esetleg fénykép a problémáról, mert így látatlanba nem sokat tudunk segíteni, pláne, hogy nincs is mindenkinek otthon kézben Mk1 és Mk2-es háromszöge.
Mi nem illeszkedik hol? A vízvető gumi miatt nem oké a dolog, vagy mi?

Egyébként ha Tonhy már csinálta, miért nem őt kérded, hogy mondja el, hogyan?
fejből már ő sem tudja...
Naplózva
razzor
Vendég
« Új hozzászólás #14452 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:02:28 »

Sziasztok ismét.  help
Az én problémámra ezek szerint senki nem tud tanácsot adni?  szomoru1
Ha mégis valakinek volna valami ötlete szívesen venném  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14453 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:11:55 »

Sziasztok ismét.  help
Az én problémámra ezek szerint senki nem tud tanácsot adni?  szomoru1
Ha mégis valakinek volna valami ötlete szívesen venném  worship
a kp. zár lehet,hogy valamelyik rossz zár miatt nem jó.az,hogy az elem miért merült le gyorsan?gyanítom erre senki nem tud válaszolni.lehet,zárlatos a távirányító,nem tudom.Ha utólagos a riasztód,az szokott xarakodni,ha gyári,akkor végig kell nézni a csatikat.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #14454 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:12:34 »

Ennél kicsit bővebb leírás kéne,esetleg fénykép a problémáról, mert így látatlanba nem sokat tudunk segíteni, pláne, hogy nincs is mindenkinek otthon kézben Mk1 és Mk2-es háromszöge.
Mi nem illeszkedik hol? A vízvető gumi miatt nem oké a dolog, vagy mi?

Egyébként ha Tonhy már csinálta, miért nem őt kérded, hogy mondja el, hogyan?
Ugye, ezt három patentszerűség tartja amit az ajtón lévő lyukakba kell eltolni az autó hátulja felé, így kerül a helyére.
Amikor betolom a helyére, az alja eláll a vízlehúzótól 3-4mm-t, mintha az alsó patent nem csúszna a helyére, de közben mégis ott van, mert többször is ellenőriztem
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #14455 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 12:15:13 »

Tudja valaki, hogy az utasoldali légzsák a rajta lévő burkolattal egybe van építve vagy esetleg lehet a burkolatot külön is cserélni? Sajna mérgemben belevertem egyet és az egész burkolat behorpadt.  falbav
Illetve a 2-es Mondi üléseit egy az egyben át lehet pakolni az 1-esbe? Bár gondolom az övefeszítő nem fog működni.
Előre is köszi!
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14456 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 12:54:23 »

Sziasztok!
Egyik nap kíváncsiságból blenéztem a szervóolaj-tartályba, és a színe teljesen rózsaszín volt, pedig a nálam töltött 6 év alatt nem cseréltem.
Elképzelhető, hogy alul koszosabb, de ez fönt nem látszik, vagy csak simán jó az olajam?

Mégis mitől koszolódna a szervóolaj? Nem mennek bele koromszemcsék és vaspor, mint a motorolajba.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #14457 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 13:01:45 »

Mégis mitől koszolódna a szervóolaj? Nem mennek bele koromszemcsék és vaspor, mint a motorolajba.
Nekem pl a fékolajom fekete volt sajnos, pedig szerintem abba se megy vaspor.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14458 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 16:31:51 »

Tudja valaki, hogy az utasoldali légzsák a rajta lévő burkolattal egybe van építve vagy esetleg lehet a burkolatot külön is cserélni? Sajna mérgemben belevertem egyet és az egész burkolat behorpadt.  falbav
Illetve a 2-es Mondi üléseit egy az egyben át lehet pakolni az 1-esbe? Bár gondolom az övefeszítő nem fog működni.
Előre is köszi!
Csavarokkal van felfogatva.Le tudod szedni külön,de csak óvatosan.Ki kell bontani az egész kesztyűtartós részt,máshogy nem is fogod látni,mit kellene kitekerni.
ja,a külső részt nem tudod levenni,ne is feszegesd.Az nyíródó szegecsekkel van felfogva,hogy a légzsák ki tudjon robbanni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.27 vasárnap, 18:14:54 írta misi107 » Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #14459 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 16:38:23 »

Nekem pl a fékolajom fekete volt sajnos, pedig szerintem abba se megy vaspor.
A fékolaj megköti a vízpárát.
Az "öreg" fékolajban lévő víz, oxidálja a fém csöveket, munkahengereket.  szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14460 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 18:09:20 »

Ugye, ezt három patentszerűség tartja amit az ajtón lévő lyukakba kell eltolni az autó hátulja felé, így kerül a helyére.
Amikor betolom a helyére, az alja eláll a vízlehúzótól 3-4mm-t, mintha az alsó patent nem csúszna a helyére, de közben mégis ott van, mert többször is ellenőriztem
Szerintem a legegyszerűbb megoldás az, hogy összehasonlítod a két 3szög hátsó oldalát,különös tekintettel a felfogató fülekre. Aztán nekiállsz megfaragni az Mk2-es 3szögét olyanra, mint az Mk1-esé. Aztán ha nem sikerül, lehet másikkal próbálkozni Smiley.
Vagy letörni az alsó fület, a csavar úgyis fogja, nem? Kombin van csavar a két fül mellé.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #14461 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 19:18:49 »

Szerintem a legegyszerűbb megoldás az, hogy összehasonlítod a két 3szög hátsó oldalát,különös tekintettel a felfogató fülekre. Aztán nekiállsz megfaragni az Mk2-es 3szögét olyanra, mint az Mk1-esé. Aztán ha nem sikerül, lehet másikkal próbálkozni Smiley.
Vagy letörni az alsó fület, a csavar úgyis fogja, nem? Kombin van csavar a két fül mellé.
A műanyagok ugyanazok, a lemezem domborúbb mint az mk2-é, szal mostmár megvan, megpróbálok rajta vmit igazítani, vagy a műanyagon amit javasoltál, majd meglátom...
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #14462 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:39:05 »

Csavarokkal van felfogatva.Le tudod szedni külön,de csak óvatosan.Ki kell bontani az egész kesztyűtartós részt,máshogy nem is fogod látni,mit kellene kitekerni.
ja,a külső részt nem tudod levenni,ne is feszegesd.Az nyíródó szegecsekkel van felfogva,hogy a légzsák ki tudjon robbanni.

Köszi! Most akkor jól kicsesztem magammal. Azt hiszem megpróbálom leszedni a légzsákot és úgy kinyomkodni a burkolaton lévő horpadást.
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14463 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 23:08:21 »

Köszi! Most akkor jól kicsesztem magammal. Azt hiszem megpróbálom leszedni a légzsákot és úgy kinyomkodni a burkolaton lévő horpadást.

Próbáld meg, de vigyázz a kis fehér patentokra amik lehúzzák a fedelet, nehogy eltörjenek, mert nem a legegyszerűbb után visszafogatni. (én annó vékony zsineggel kellett, hogy lehúzzam a fedlapot Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14464 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 23:12:41 »

pirosnak kellene lennie v. meggyszínűnek...sokszor nem atf-et,hanem hidraulika olajat öntenek bele,ami gáz.Az viszont sárgás színű (legalábbis amivel én találkoztam...)

nekem valami fura szutykot lötyögtetett bele a szerelő, asszem cserélnem kéne, mert még az automataváltó olaj is amit néha raknak bele, minimum meggyszínű... Smiley lehet, hogy Vénusz van benne, azért olyan sültkrumpli illatú a motortér?  idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14465 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 23:18:28 »

Tudja valaki, hogy az utasoldali légzsák a rajta lévő burkolattal egybe van építve vagy esetleg lehet a burkolatot külön is cserélni? Sajna mérgemben belevertem egyet és az egész burkolat behorpadt.  falbav
Illetve a 2-es Mondi üléseit egy az egyben át lehet pakolni az 1-esbe? Bár gondolom az övefeszítő nem fog működni.
Előre is köszi!

Át lehet, de más az ülésfűtés csati, ha van, ill. az én egyesemben az övfeszítő mechanikus volt, a donor 2-esben pedig elektronikus. (mivel az én 1-esem megkapta a 2-es teljes kábelkötegét, át kellett szerelni a övfeszítőt, meg átforrasztgatni az ülésfűtés csatijait)
Amennyiben nincs ülésfűtésed, egyszerűbb, de igen, az övfeszítő, hacsak nem sikerül az 1-esét visszaszerelned rá, nem fog dolgozni.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gado38
Vendég
« Új hozzászólás #14466 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:47:24 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14467 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:48:27 »

Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek  használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38

ugyan maradj már meg a td-ben a kérdéseddel.És olvass el egy fórumhasználat útmutatót.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14468 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:21:46 »

Nekem pl a fékolajom fekete volt sajnos, pedig szerintem abba se megy vaspor.

Mert a fékolaj az nem olajszármazék, hanem http://www.flexfeny.hu/uploads/adatlapok/prevent_glykolstop_230_hidraulikus_fekfolyadek_biztonsagi_adatlap.pdf  helyesebb is rá a fékfolyadék megnevezés. Összetételénél fogva megköti a vízpárát és rozsdásíthatja a csöveket. Igazából nem tudom, hogy a fékben miért nem lehet olajat használni (mert a tömítések megdagadnának) és miért lehet a hidraulikus rendszerekben, pl. a szervókormányban.

 wave wave wave
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #14469 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:24:50 »

Mert a fékolaj az nem olajszármazék, hanem http://www.flexfeny.hu/uploads/adatlapok/prevent_glykolstop_230_hidraulikus_fekfolyadek_biztonsagi_adatlap.pdf  helyesebb is rá a fékfolyadék megnevezés. Összetételénél fogva megköti a vízpárát és rozsdásíthatja a csöveket. Igazából nem tudom, hogy a fékben miért nem lehet olajat használni (mert a tömítések megdagadnának) és miért lehet a hidraulikus rendszerekben, pl. a szervókormányban.

 wave wave wave

Igazatok van  wave, de pl. van egy leírás a szervóolaj cseréjéről, ott pl feketés cucc jön ki a csőből, szóval csak bekoszolódik valahogy.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14470 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:47:39 »

Mert a fékolaj az nem olajszármazék, hanem http://www.flexfeny.hu/uploads/adatlapok/prevent_glykolstop_230_hidraulikus_fekfolyadek_biztonsagi_adatlap.pdf  helyesebb is rá a fékfolyadék megnevezés. Összetételénél fogva megköti a vízpárát és rozsdásíthatja a csöveket. Igazából nem tudom, hogy a fékben miért nem lehet olajat használni (mert a tömítések megdagadnának) és miért lehet a hidraulikus rendszerekben, pl. a szervókormányban.

 wave wave wave
Mert nyomásnak és hőnek is ellen kell állniuk ami kicsit nagyobb mint a motor/váltó olajoknál fellép.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14471 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:23:58 »

Mert nyomásnak és hőnek is ellen kell állniuk ami kicsit nagyobb mint a motor/váltó olajoknál fellép.
"...ami kicsit nagyobb mint a motor/váltó olajoknál fellépő állapotváltozás."
(be kellett fejeznem  Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14472 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:33:27 »

"...ami kicsit nagyobb mint a motor/váltó olajoknál fellépő állapotváltozás."
(be kellett fejeznem  Grin)
nem kellett volna ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14473 Dátum: 2011.11.29 kedd, 09:18:46 »

nem kellett volna ...

miért? ha hibás javíts ki nyugodtan, nem tagadom, hogy nem vagyok fizikus, de esküszöm Neked szálka vagyok a szemedben... bármit írok, egyből lehurrogsz... misi107-et okkal piszkálhatom (jóindulatúlag), társalogtunk/biziszeltünk már egy "keveset"... Mi a bajod velem?  Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14474 Dátum: 2011.11.29 kedd, 09:21:36 »

miért? ha hibás javíts ki nyugodtan, nem tagadom, hogy nem vagyok fizikus, de esküszöm Neked szálka vagyok a szemedben... bármit írok, egyből lehurrogsz... misi107-et okkal piszkálhatom (jóindulatúlag), társalogtunk/biziszeltünk már egy "keveset"... Mi a bajod velem?  Huh?
semmi bajom veled, de az kerek egész mondat volt
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14475 Dátum: 2011.11.29 kedd, 09:51:12 »

semmi bajom veled, de az kerek egész mondat volt

rendben...  wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14476 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:48:16 »

miért? ha hibás javíts ki nyugodtan, nem tagadom, hogy nem vagyok fizikus, de esküszöm Neked szálka vagyok a szemedben... bármit írok, egyből lehurrogsz... misi107-et okkal piszkálhatom (jóindulatúlag), társalogtunk/biziszeltünk már egy "keveset"... Mi a bajod velem?  Huh?
nyugodtan javíts ki.Én is régen tanultam hidraulikát...huszonakárhány éve...hiába a szakmám-papíron...és a fizikát se bántottam jóideje,kivéve három hete,hogy elküldtek sugárvédelmi oktatásra...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14477 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:00:10 »

Srácok! Lenne egy apró de annál idegesítőm jelenségem. Amikor gurulok motorfékkel mondjuk a piros lámpához, 1500-as fordulatnál néha elkezd rángatni az autó mintha le akarna fulladni. Ilyenkor egy pillanatra kuplungolok, vagy nyomok egy minimális gázt akkor nem csinálja.. Tippek?

Csináltam egy új képet: http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20111129184948_4c42e3d625.jpg
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #14478 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:35:56 »

Sziasztok!

OLyan gondom lenne mkI hideg inditásnál 10-20mp.mulva leáll utána simán indul és semmi baja Huh?
Most cseréltem T elemet előtte rosszabb volt akkor nagyon vissza vette az alapjáratot és megfuladt többször is most ez elmult jött másik hiba Huh?
És az elmult időben a afogyi:8,5l/100km csak pálya min.város ez normális Huh?"korában 7,5 volt"
Hol keresem a hibát?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 20:50:02 írta csapo geza » Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #14479 Dátum: 2011.11.29 kedd, 22:52:28 »

Sziasztok!

OLyan gondom lenne mkI hideg inditásnál 10-20mp.mulva leáll utána simán indul és semmi baja Huh?
Most cseréltem T elemet előtte rosszabb volt akkor nagyon vissza vette az alapjáratot és megfuladt többször is most ez elmult jött másik hiba Huh?
És az elmult időben a afogyi:8,5l/100km csak pálya min.város ez normális Huh?"korában 7,5 volt"
Hol keresem a hibát?
Újra kellene tanítani a compot. Valszeg a hidegindító funkció nem lett kalibrálva.
 wave
Naplózva
razzor
Vendég
« Új hozzászólás #14480 Dátum: 2011.11.30 szerda, 09:52:01 »

a kp. zár lehet,hogy valamelyik rossz zár miatt nem jó.az,hogy az elem miért merült le gyorsan?gyanítom erre senki nem tud válaszolni.lehet,zárlatos a távirányító,nem tudom.Ha utólagos a riasztód,az szokott xarakodni,ha gyári,akkor végig kell nézni a csatikat.

Köszi válaszod. a kp zár a gyári és a riasztó is sajna már végig néztem mindent de nem tudtam rájönni lehet a távirányító ***. Köszi mégegyszer.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #14481 Dátum: 2011.11.30 szerda, 10:03:00 »

Köszi válaszod. a kp zár a gyári és a riasztó is sajna már végig néztem mindent de nem tudtam rájönni lehet a távirányító ***. Köszi mégegyszer.
Mond csak a távirányító fel van tanítva az autónak?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14482 Dátum: 2011.11.30 szerda, 15:35:11 »

Srácok! Lenne egy apró de annál idegesítőm jelenségem. Amikor gurulok motorfékkel mondjuk a piros lámpához, 1500-as fordulatnál néha elkezd rángatni az autó mintha le akarna fulladni. Ilyenkor egy pillanatra kuplungolok, vagy nyomok egy minimális gázt akkor nem csinálja.. Tippek?

Csináltam egy új képet: http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20111129184948_4c42e3d625.jpg

?
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #14483 Dátum: 2011.11.30 szerda, 18:49:18 »

Újra kellene tanítani a compot. Valszeg a hidegindító funkció nem lett kalibrálva.
 wave

Köszi akkor hétvégén ránézzek eljen
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14484 Dátum: 2011.11.30 szerda, 19:10:28 »

Sziasztok!

OLyan gondom lenne mkI hideg inditásnál 10-20mp.mulva leáll utána simán indul és semmi baja Huh?
Most cseréltem T elemet előtte rosszabb volt akkor nagyon vissza vette az alapjáratot és megfuladt többször is most ez elmult jött másik hiba Huh?
És az elmult időben a afogyi:8,5l/100km csak pálya min.város ez normális Huh?"korában 7,5 volt"
Hol keresem a hibát?
ott van a vákuum rendszerben hiba szerintem....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14485 Dátum: 2011.11.30 szerda, 19:13:01 »

?
túl sok a lehetőség...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14486 Dátum: 2011.11.30 szerda, 20:15:38 »

túl sok a lehetőség...

Mint például? Cheesy
Naplózva
filko35
Vendég
« Új hozzászólás #14487 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 12:53:11 »

sziasztok mondeosok van 1 problémám kérlek segitsetek 94 2.0 kombi automata problémám oka nincs alapjáratom
ami van a forumba mind elolvastam most szettem szét a ecu-t hogy kodot olvassak de a kesztyü tartonál lévö kompjuternél láttam 1 biztitvagy lehet relét?(fehér) nem tom, de a motornál lévö csavart levettem és sikerült kiemelnem a ecu felsö vezetékét és látom hogy mind a lábaknál nedves minden, lehet-e az ok a rosz alapjáratra ill a kesztartonál lévő biztit vagy relét cseréljem.segitség!!!!!elöre is köszönöm
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14488 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 13:01:31 »

nyugodtan javíts ki.Én is régen tanultam hidraulikát...huszonakárhány éve...hiába a szakmám-papíron...és a fizikát se bántottam jóideje,kivéve három hete,hogy elküldtek sugárvédelmi oktatásra...

nem, teljesen értelmes dolgot írtál, csak nekem a mondat nem volt kerek, hiányosnak éreztem... nyelvtanilag. Smiley
hidraulikával kapcsolatos a foglalkozásod? sugárvédelmi oktatás?! tuti, hogy atomfegyvert készítesz...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14489 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 13:03:50 »

Mint például? Cheesy

pl. klassz nagyon a kép Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
filko35
Vendég
« Új hozzászólás #14490 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 13:12:48 »

nem, teljesen értelmes dolgot írtál, csak nekem a mondat nem volt kerek, hiányosnak éreztem... nyelvtanilag. Smiley
hidraulikával kapcsolatos a foglalkozásod? sugárvédelmi oktatás?! tuti, hogy atomfegyvert készítesz...  vigyor3
Naplózva
filko35
Vendég
« Új hozzászólás #14491 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 13:21:03 »

elnézést kérek a problémámmal kapcsolatos nyelvtani hibákért
1 az ecu kesztyü taronál látam 1 biztit,lehet-e ö a bünös a rosz alapjáratért.
2 kodot szeretnék olvasni de látom hogy az ecut ahogy széthuzzom minden nedves,most hajszáritozom.
normális dolog a nedveség az ecu-ban.
mit tegyek?Huh? elöre is köszönöm a segitséget
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14492 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:01:13 »

pl. klassz nagyon a kép Cheesy

 nyes

Amúgy: Most néztem meg a kiegyenlítő tartályt és az olajszintet (nem tudom miért de eszembe jutott.) Kiegyenlítő tartályban a fagyálló min fölött kb 6-7 milivel, olajszint kb alsó nívó felett 3-4milivel.. Olajam nincs, de fagyállóm van így tehát felöntöttem Max-ig. (kb 4 deci ment bele). Gondolkodtam, hogy mindjárt megfagyok. Ránéztem a hőmérőre, -4°C. Eszembe jutott hatalmas fizikai tudásom.. Tehát most akkor ha melegedik az idő túl lesz töltve? Nem lesz ebből gond forró motornál? Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14493 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:03:44 »

nyes

Amúgy: Most néztem meg a kiegyenlítő tartályt és az olajszintet (nem tudom miért de eszembe jutott.) Kiegyenlítő tartályban a fagyálló min fölött kb 6-7 milivel, olajszint kb alsó nívó felett 3-4milivel.. Olajam nincs, de fagyállóm van így tehát felöntöttem Max-ig. (kb 4 deci ment bele). Gondolkodtam, hogy mindjárt megfagyok. Ránéztem a hőmérőre, -4°C. Eszembe jutott hatalmas fizikai tudásom.. Tehát most akkor ha melegedik az idő túl lesz töltve? Nem lesz ebből gond forró motornál? Cheesy
nem lesz gond, azért hívják kiegyenlítő tartálynak, hogy kezelje a folyadék mozgását
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14494 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:07:04 »

nem lesz gond, azért hívják kiegyenlítő tartálynak, hogy kezelje a folyadék mozgását

Ohh az jó.. Smiley Köszi. Minden ok az autóddal? Amúgy a fagyálló és az olaj szintje lejjebb megy hidegben igaz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14495 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:20:37 »

Ohh az jó.. Smiley Köszi. Minden ok az autóddal? Amúgy a fagyálló és az olaj szintje lejjebb megy hidegben igaz?
nagyon nem. a meleg állapothoz képest picit lejjebb megy a fagyálló, de a normál hideghez képest mínuszokban sem megy alacsonyabbra. az olaj talán még ennyire sem. az melegen van alacsonyabban Smiley (még nem folyik le az összes)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14496 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:33:07 »

nagyon nem. a meleg állapothoz képest picit lejjebb megy a fagyálló, de a normál hideghez képest mínuszokban sem megy alacsonyabbra. az olaj talán még ennyire sem. az melegen van alacsonyabban Smiley (még nem folyik le az összes)

Akkor mitől mentek lejjebb nekem ezek a szintek minimálisan?:S
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14497 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:34:29 »

Akkor mitől mentek lejjebb nekem ezek a szintek minimálisan?:S
esetleg fogy? ne tölts utána pár napig, és nézd meg mi lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14498 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:35:48 »

esetleg fogy? ne tölts utána pár napig, és nézd meg mi lesz

Én nem töltöttem még utána semennyit sem mióta motor lett cserélve az autóban.. (4.000km-ert mentem mióta cserélték a motort..)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14499 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:37:21 »

Én nem töltöttem még utána semennyit sem mióta motor lett cserélve az autóban.. (4.000km-ert mentem mióta cserélték a motort..)
akkor jó. pici ingadozás nem számít, csak folyamatosan ne fogyjon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.