Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:12:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804943 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #14950 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:02:12 »

Az mk2 gyújtáselosztója megegyezik az mk2 szérián belül? Tehát teljesen mindengy hogy az autó 97 1.6 benzin vagy 99 1.8 benzin?
Illetve hidrás kinyomócsapágy mk1 és mk2 közt megegyezik-e?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14951 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:06:26 »

...Illetve hidrás kinyomócsapágy ...
A "hidrás"?!?! nyes Grin
Ha hidraulikusra gondoltál, akkor szerintem inkább "hidrós" a szó, amit írni akartál.  Grin
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14952 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:17:28 »

A "hidrás"?!?! nyes Grin
Ha hidraulikusra gondoltál, akkor szerintem inkább "hidrós" a szó, amit írni akartál.  Grin
helytelen, mivel nem hidroulika, hanem hidraulika, a rövidítés végett pedig egyértelmű a ragozása  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14953 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:24:01 »

helytelen, mivel nem hidroulika, hanem hidraulika, a rövidítés végett pedig egyértelmű a ragozása  eplus2
Lehet, hogy igazad van, de akkor amit eddig egész életembe mindenkitől hallottam, az rossz volt, és mindenki hibásan mondta? Huh? fejvakaras
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14954 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:29:20 »

Lehet, hogy igazad van, de akkor amit eddig egész életembe mindenkitől hallottam, az rossz volt, és mindenki hibásan mondta? Huh? fejvakaras
dehogy, csak vicceltem  Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14955 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:39:41 »

dehogy, csak vicceltem  Wink
Jaaa, HÁHHáá-há!
 nyes Cheesy
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #14956 Dátum: 2012.02.07 kedd, 18:39:06 »

Jaaa, HÁHHáá-há!
 nyes Cheesy

Szupi taps Tehát hidrós hehe A kérdésben tudtok segíteni wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14957 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:05:56 »

Szupi taps Tehát hidrós hehe A kérdésben tudtok segíteni wave

Elfekvőben van pár hidrám... ilyen :

bocs, de nem hagyhattam ki...  eplus2 /off, off Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14958 Dátum: 2012.02.08 szerda, 12:18:30 »

A kérdésben tudtok segíteni wave
Nem. De feltételezem, hogy ugyanaz, ha már a váltó is - tudtommal - ugyanaz (MTX75).

Egyébként Cromax azt írja, hogy '94-től '07-ig ugyanaz.
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #14959 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 06:53:59 »

sziasztok, lenne egy olyan kérdésem hogy egy 95-ös ford mondeom van 2000cm3 benzines, és a zöldkártyás  matrica piros , az eggyik ismerösömnek is 95-ös fordja van 1.8 as de neki zöld matricálya van, ez hogy lehetséges? most akkor milyen matrica kell az én kocsimra, lehet hogy azt is elrontották ugy mint sokk másik több ezer kocsin?

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/02/08/megszunik_a_matricakaosz/


Köszönöm a segitséget,
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14960 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 07:41:41 »

sziasztok, lenne egy olyan kérdésem hogy egy 95-ös ford mondeom van 2000cm3 benzines, és a zöldkártyás  matrica piros , az eggyik ismerösömnek is 95-ös fordja van 1.8 as de neki zöld matricálya van, ez hogy lehetséges? most akkor milyen matrica kell az én kocsimra, lehet hogy azt is elrontották ugy mint sokk másik több ezer kocsin?

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/02/08/megszunik_a_matricakaosz/


Köszönöm a segitséget,
az úgy lehet, hogy még nem járt le a műszakija
ha megy vizsgázni, akkor neki is piros lesz
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #14961 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:09:20 »

tavaly volt muszakin a kocsin és rajta hagyták a zöld matricát, mondta a muszakisztató,hogy megfelel az euro2 es motornak,
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #14962 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:14:40 »

Nem. De feltételezem, hogy ugyanaz, ha már a váltó is - tudtommal - ugyanaz (MTX75).

Egyébként Cromax azt írja, hogy '94-től '07-ig ugyanaz.
Rendben, köszönöm wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14963 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 08:47:25 »

tavaly volt muszakin a kocsin és rajta hagyták a zöld matricát, mondta a muszakisztató,hogy megfelel az euro2 es motornak,
Akinek mk1 van és piros,mehet reklamálni,hogy kéket rakjanak rá.A közelmúltban jópáran meglépték és átsorolták őket.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/02/08/megszunik_a_matricakaosz/
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14964 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 18:23:34 »

Akinek mk1 van és piros,mehet reklamálni,hogy kéket rakjanak rá.A közelmúltban jópáran meglépték és átsorolták őket.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/02/08/megszunik_a_matricakaosz/

simán, nekem is kék van... (pedig még kéménye is van...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14965 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:19:52 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérek.Tudom, volt itt téma a fórumon a közel múltban, csak nem találtam meg a hozzászólásokat, ezért sajnos kérdezni kényszerülök, elnézést:

Történt a közelmúltban, hogy az 1.6B-s MK1-emben a meleg levegőt rákapcsolva a fűtés hideget fújt, és fúj most is.

A körülmények:
- A hűtővíz rendesen felmelegszik, függőlegesen áll a mutató.
- A fűtőradiátort kisósavaztuk, kijött ami benne volt, szép tiszta lett.
- Ha a meleg levegőt rátekerem, valamivel melegebbet fúj, mint ha visszatekerem hidegre. Ebből gondolom, hogy a szabályzó működik.

Viszont nem lett lényegesen jobb, jóindulattal mondva éppen langyos.

Hogy tudom kideríteni mivel lehet a probléma?
Mivel szerelő ismerősöm csinálta, nem tudom hogy lehet hozzáférni a radiátorhoz. Ha hozzáférek, kézzel megfogva, üzemmeleg motornál milyen meleget kellene éreznem normális esetben? Ha az jó meleg, lehet hogy a szabályzó nem jó teljesen? Ezt hogy tudom letesztelni?
Adott esetben használt hűtőradiátor mennyire lutri? Az új a klímás kivitelhez közel 20e. Na ezt sem értem, mi kerül rajta ennyibe

Megköszönöm a segítségeteket, piszok hideg van :-)

Köszönettel: BluElite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14966 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:47:29 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérek.Tudom, volt itt téma a fórumon a közel múltban, csak nem találtam meg a hozzászólásokat, ezért sajnos kérdezni kényszerülök, elnézést:

Történt a közelmúltban, hogy az 1.6B-s MK1-emben a meleg levegőt rákapcsolva a fűtés hideget fújt, és fúj most is.

A körülmények:
- A hűtővíz rendesen felmelegszik, függőlegesen áll a mutató.
- A fűtőradiátort kisósavaztuk, kijött ami benne volt, szép tiszta lett.
- Ha a meleg levegőt rátekerem, valamivel melegebbet fúj, mint ha visszatekerem hidegre. Ebből gondolom, hogy a szabályzó működik.

Viszont nem lett lényegesen jobb, jóindulattal mondva éppen langyos.

Hogy tudom kideríteni mivel lehet a probléma?
Mivel szerelő ismerősöm csinálta, nem tudom hogy lehet hozzáférni a radiátorhoz. Ha hozzáférek, kézzel megfogva, üzemmeleg motornál milyen meleget kellene éreznem normális esetben? Ha az jó meleg, lehet hogy a szabályzó nem jó teljesen? Ezt hogy tudom letesztelni?
Adott esetben használt hűtőradiátor mennyire lutri? Az új a klímás kivitelhez közel 20e. Na ezt sem értem, mi kerül rajta ennyibe

Megköszönöm a segítségeteket, piszok hideg van :-)

Köszönettel: BluElite
keress egy erős emelkedőt. állj orral felfelé rajta és járasd a motort.
nins kizárva, hogy légbubi maradt a fűtőradiátorodban.
ha nem oldódik meg, akkor flap motor...
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Melegleveg%C5%91_ajt%C3%B3_motor_csere_%E2%80%93_Flap_Motor_csere_MK1/MK2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14967 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:54:41 »

MK1-emben a meleg levegőt rákapcsolva a fűtés hideget fújt, és fúj most is.
Nálam is ez volt a gond.  A problémát egy, valahonnan a levegő járatba került, szivacslapka eltávolítása oldotta meg.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14968 Dátum: 2012.02.10 péntek, 08:02:15 »

Nálam is ez volt a gond.  A problémát egy, valahonnan a levegő járatba került, szivacslapka eltávolítása oldotta meg.

Köszönöm Mindkettőtöknek! Ha a hétvégén nem fog annyira fagyni, lehet megpróbálom legalább behatárolni a hibát.

Még egy kérdés: Astor által említett leírásban a szereléshez javasolják, kapjuk ki a kesztyűtartót. Régebben már próbáltam kivenni, de nem sikerült, aztán hagytam is, nehogy eltörjek valamit. Mi a trükkje?

Köszönettel: BluELite
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14969 Dátum: 2012.02.10 péntek, 09:39:59 »

Köszönöm Mindkettőtöknek! Ha a hétvégén nem fog annyira fagyni, lehet megpróbálom legalább behatárolni a hibát.

Még egy kérdés: Astor által említett leírásban a szereléshez javasolják, kapjuk ki a kesztyűtartót. Régebben már próbáltam kivenni, de nem sikerült, aztán hagytam is, nehogy eltörjek valamit. Mi a trükkje?

Köszönettel: BluELite

A kesztyűtartót csak kinyitod és picit fölfelé erősebben megrántod és kint is van. Ha nagyon finoman akarod kiszedni, akkor fokozatos erősséggel kezd el húzni és kipattannak a csonkok a bölcsőből. Nem szabad eltörnie, sokszor szedtem már ki én is, több autónál. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14970 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:55:55 »



a bekarikázott műszerfal elemnek mi a neve??
Ill kinek van ilyen?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14971 Dátum: 2012.02.10 péntek, 19:02:13 »



a bekarikázott műszerfal elemnek mi a neve??
Ill kinek van ilyen?
szivargyújtó.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14972 Dátum: 2012.02.10 péntek, 19:03:38 »

szivargyújtó.

Ennyi?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14973 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:05:14 »

simán, nekem is kék van... (pedig még kéménye is van...)
koromgyárra alapból hupililát adnék.......
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14974 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:27:02 »

Ennyi?
ha egyszer az a neve, akkor mit írjak még róla?
kell lenni a te autódban is olyannak, legalább a foglalatának.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14975 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:28:11 »

ha egyszer az a neve, akkor mit írjak még róla?
kell lenni a te autódban is olyannak, legalább a foglalatának.

Szivargyújtó benne van de körülötte a burkolat nincs..azt hittem a hamutál takarja ezt is...
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14976 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:31:25 »

Mk1 dizelnél a légzsákos kormány mekkora ?? (átmérő és a markolat kerülete kellene)

És mennyi idő levenni a kormányt?
Esetleg valakinek nincs kölcsönbe egy...újra akarom bőröztetni és addig kellene valami..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14977 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:34:17 »

Szivargyújtó benne van de körülötte a burkolat nincs..azt hittem a hamutál takarja ezt is...
mk1 és mk2 kialakítása más. az egyesben takarja a hamutartó fedele.
kettesben, meg külön van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14978 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:35:39 »

Mk1 dizelnél a légzsákos kormány mekkora ?? (átmérő és a markolat kerülete kellene)

És mennyi idő levenni a kormányt?
Esetleg valakinek nincs kölcsönbe egy...újra akarom bőröztetni és addig kellene valami..
méretet nem tudok mondani, de kormányom van, ha kell...
nem nagy munka a csere. akksit ki kell kötni a kormány hátsó felén két csavart kitekerni, akkor kijön a lufi. eztán hozzáférsz a kormány csavarjához.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14979 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:41:34 »

méretet nem tudok mondani, de kormányom van, ha kell...
nem nagy munka a csere. akksit ki kell kötni a kormány hátsó felén két csavart kitekerni, akkor kijön a lufi. eztán hozzáférsz a kormány csavarjához.

Nem jársz felénk? Fehérvár,Bp, vagy környéke?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14980 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:42:36 »

Nem jársz felénk? Fehérvár,Bp, vagy környéke?
kedden.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gimesip
Vendég
« Új hozzászólás #14981 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:01:40 »

Üdv Mondeosok!

A következő két probléma megoldásához kérnék szaktanácsot, ötletet:
- alacsony fordulatszámon (2,5-3k-ig) csak langyos levegőt fúj, felette jön csak a meleg. A befújt levegő hőmérséklete azonnal megemelkedik, ha felpörgetem a motort, tehát nem arról van szó, hogy nem elég meleg a víz. Műszer szerint a víz teljesen normális hőmérsékletű, függőben áll a mutató.
- a másik gond, ami mostanában, a havas utakon elég kellemetlen, hogy a bal első kerék nagyon hamar leblokkol. A másik három még bőven nincs megcsúszásközelben, amikor ez már áll.

Segítségetek előre is köszönöm!  Smiley

Üdv:
Peti
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14982 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:23:40 »


- alacsony fordulatszámon (2,5-3k-ig) csak langyos levegőt fúj, felette jön csak a meleg. A befújt levegő hőmérséklete azonnal megemelkedik, ha felpörgetem a motort, tehát nem arról van szó, hogy nem elég meleg a víz. Műszer szerint a víz teljesen normális hőmérsékletű, függőben áll a mutató.


Belső radiátor takarítás de valószínűbb a csere.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14983 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:42:52 »

Üdv Mondeosok!

A következő két probléma megoldásához kérnék szaktanácsot, ötletet:
- alacsony fordulatszámon (2,5-3k-ig) csak langyos levegőt fúj, felette jön csak a meleg. A befújt levegő hőmérséklete azonnal megemelkedik, ha felpörgetem a motort, tehát nem arról van szó, hogy nem elég meleg a víz. Műszer szerint a víz teljesen normális hőmérsékletű, függőben áll a mutató.
- a másik gond, ami mostanában, a havas utakon elég kellemetlen, hogy a bal első kerék nagyon hamar leblokkol. A másik három még bőven nincs megcsúszásközelben, amikor ez már áll.

Segítségetek előre is köszönöm!  Smiley

Üdv:
Peti

Háát mit ne mondjak, hasonlóval küzdök én is. Bár úgy tűnik nálam a radiátornak annyi, mivel lekaptam a lábtér felőli burkolatot, és megfogtam a fekete dobozt csont hideg volt.

A fék probléma nálam is ugyan ez. Sőt, mivel a bal első erősebb (illetve a többi gyengébb ha úgy nézzük), el is húz erős fékezéskor balra. Még a kormány is fordulna, ha nem tartanám egyenesben (elég keményen kell ilyenkor tartani). A fékbetétekben elöl kb 10-15 ezer van. Lecseréltük a két első fékcsövet is, de a helyzet változatlan. A szerelőm szerint a jobb elejében nem rohadt szét semmi, nem szorul semmi, szerinte a féktárcsák jók. Eléggé idegesít engem is. Normál használat esetén nálam nem venni észre, de pl. a múltkor este majdnem elcsaptam egy rókát, satu fék, az autó meg megy át a túloldalra...

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14984 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:46:52 »

Háát mit ne mondjak, hasonlóval küzdök én is. Bár úgy tűnik nálam a radiátornak annyi, mivel lekaptam a lábtér felőli burkolatot, és megfogtam a fekete dobozt csont hideg volt.

A fék probléma nálam is ugyan ez. Sőt, mivel a bal első erősebb (illetve a többi gyengébb ha úgy nézzük), el is húz erős fékezéskor balra. Még a kormány is fordulna, ha nem tartanám egyenesben (elég keményen kell ilyenkor tartani). A fékbetétekben elöl kb 10-15 ezer van. Lecseréltük a két első fékcsövet is, de a helyzet változatlan. A szerelőm szerint a jobb elejében nem rohadt szét semmi, nem szorul semmi, szerinte a féktárcsák jók. Eléggé idegesít engem is. Normál használat esetén nálam nem venni észre, de pl. a múltkor este majdnem elcsaptam egy rókát, satu fék, az autó meg megy át a túloldalra...


ez nem fék hiba szerintem. vagy futómú, vagy esetleg törött rugó. de lehet rossz teló miatt is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14985 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:47:29 »

Üdv Mondeosok!

A következő két probléma megoldásához kérnék szaktanácsot, ötletet:
- alacsony fordulatszámon (2,5-3k-ig) csak langyos levegőt fúj, felette jön csak a meleg. A befújt levegő hőmérséklete azonnal megemelkedik, ha felpörgetem a motort, tehát nem arról van szó, hogy nem elég meleg a víz. Műszer szerint a víz teljesen normális hőmérsékletű, függőben áll a mutató.
- a másik gond, ami mostanában, a havas utakon elég kellemetlen, hogy a bal első kerék nagyon hamar leblokkol. A másik három még bőven nincs megcsúszásközelben, amikor ez már áll.

Segítségetek előre is köszönöm!  Smiley

Üdv:
Peti
véhatost kell venni és nincs gond a fűtéssel...
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14986 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:51:24 »

ez nem fék hiba szerintem. vagy futómú, vagy esetleg törött rugó. de lehet rossz teló miatt is.

Én is gyanakszom ilyesmire. Elfelejtettem írni, hogy valamikor november környékén volt a járgány futómű beállításon, rendes műszeresen, nyáron meg a műszakin átment minden gond nélkül. Szilentek, stb.. rendben vannak.

Egy kérdés: Valaki le tudja írni nekem laikusnak, hogy a toronycsapágyak mire valók, illetve hogy lehet szakszerűen letesztelni, jók-e? Azok hibája okozhat ilyet? Bár lehet hogy hülyeséget kérdeztem...

Köszönettel: BluELite
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14987 Dátum: 2012.02.11 szombat, 15:57:10 »

Én is gyanakszom ilyesmire. Elfelejtettem írni, hogy valamikor november környékén volt a járgány futómű beállításon, rendes műszeresen, nyáron meg a műszakin átment minden gond nélkül. Szilentek, stb.. rendben vannak.

Egy kérdés: Valaki le tudja írni nekem laikusnak, hogy a toronycsapágyak mire valók, illetve hogy lehet szakszerűen letesztelni, jók-e? Azok hibája okozhat ilyet? Bár lehet hogy hülyeséget kérdeztem...

Köszönettel: BluELite
http://www.n d s mondeo.hu/fitting/trnysz_nd/trnysz_nd.htm
szóközöket töröld a linkből.
okozhat, ha nagyon ki van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gimesip
Vendég
« Új hozzászólás #14988 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:04:18 »

Belső radiátor takarítás de valószínűbb a csere.....

Értem, köszi! Az oldalon fellelhető radiátorcsere-leírás jó a klímás géphez is?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14989 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:05:32 »

Értem, köszi! Az oldalon fellelhető radiátorcsere-leírás jó a klímás géphez is?
igen. megegyezik a radiátor...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14990 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:07:12 »

http://www.n d s mondeo.hu/fitting/trnysz_nd/trnysz_nd.htm
szóközöket töröld a linkből.
okozhat, ha nagyon ki van...

Köszönöm!

Ma már nem ,de szerintem holnap ránézek. Elég munkaigényesnek tűnik a csere...

Köszönettel: BluElite
Naplózva
Oggre
Vendég
« Új hozzászólás #14991 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:30:44 »


Hali!

Újratanítottam a motorvezérlést és elaludt a villáskulcs égő a műszerfalon ami már az előző tulajnál is folyamatosan égett és mellékesen elfelejtettem megemlíteni. Ezzel is beljebb vagyok. Köszönöm az infót!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14992 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:47:33 »

véhatost kell venni és nincs gond a fűtéssel...

vagy TD-t... ott sem fázol meg Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14993 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:57:59 »

vagy TD-t... ott sem fázol meg Cheesy
igazad van.Ha az ember kockává fagyott benne,úgyse érzi a hideget... nyes
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14994 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:59:46 »

igazad van.Ha az ember kockává fagyott benne,úgyse érzi a hideget... nyes
Shocked az enyémbe nagyon meleg van  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gimesip
Vendég
« Új hozzászólás #14995 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:55:57 »

igen. megegyezik a radiátor...

Nos, köszönöm az eddigi segítséget! Kivéve persze, hogy vegyek másik autót. Ha tehetném, se vennék másikat, szeretem ezt a kis qrvát Cheesy

Még egy kérdésem lenne. Nincs garázsom sajna, amiben meg tudnám csinálni a radiátorcserét, s mivel elég cidri van kinn, van 5letetek esetleg valami átmeneti gyógymódra? Nagy hülyeség lenne pl. a hűtő részleges eltakarása?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14996 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:17:07 »

igazad van.Ha az ember kockává fagyott benne,úgyse érzi a hideget... nyes

gonosz...  beka3 Wink úgy fűt 10-15 perc után, hogy leég a karom, vehetem vissza 20-21 fokra (úgy, hogy kint áll szegény a fagyban)
meg jó katona nem fázik, csak érzékeli a hideget Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 22:19:59 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14997 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:27:54 »

Én is gyanakszom ilyesmire. Elfelejtettem írni, hogy valamikor november környékén volt a járgány futómű beállításon, rendes műszeresen, nyáron meg a műszakin átment minden gond nélkül. Szilentek, stb.. rendben vannak.

Egy kérdés: Valaki le tudja írni nekem laikusnak, hogy a toronycsapágyak mire valók, illetve hogy lehet szakszerűen letesztelni, jók-e? Azok hibája okozhat ilyet? Bár lehet hogy hülyeséget kérdeztem...

Köszönettel: BluELite

nem lehet a főfékhengernél valamelyik cső? vagy maga a főfékhenger? illetve rendesen le van légtelenítve a rendszer? ha egy oldalon bubizták ki a másik 3-nál lehet bubi... (bár ilyenhez elég kreténnek kell lenni)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14998 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 08:32:11 »

gonosz...  beka3 Wink úgy fűt 10-15 perc után, hogy leég a karom, vehetem vissza 20-21 fokra (úgy, hogy kint áll szegény a fagyban)
meg jó katona nem fázik, csak érzékeli a hideget Grin
10-15 perc?20-21 fok?vazze,hát az egy hűtőszekrény! wow1
Nálam két perc a meleg,5 kánikula és még akkor is 18 fokon megy.A legutolsó videón meg is kaptam a magamét érte,mert az ablakokra 20 fok ment....nekem évek óta az utcán áll minden autóm...
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14999 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:35:35 »

nem lehet a főfékhengernél valamelyik cső? vagy maga a főfékhenger? illetve rendesen le van légtelenítve a rendszer? ha egy oldalon bubizták ki a másik 3-nál lehet bubi... (bár ilyenhez elég kreténnek kell lenni)

De ha bubi van bent, ki kell hogy dolgozza egy idő után nem? Bár lehet, rosszul gondolom. Egyébként szerencsére nem toronycsapágy probléma, Astor által küldött linket megnéztem,kipróbáltam az ott leírtakat, tökéletesen jók.

Amit még észrevettem, de igazán nem tudom van-e köze hozzá:
A kocsi kint áll az utcán. Ha pl. éjszaka fagypont körüli, vagy hidegebb a hőmérséklet, a fékpedál teljesen fel van keményedve. Tehát motorindítás előtt ha rálépek, nem tudom benyomni, kő kemény. Ha melegebb van, nincs ilyen gondom, indítás előtt is betudom nyomni. Tehát tavasztól őszig nncs ilyen problémám, tavaly télen vettem észre először.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.