Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:23:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804781 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #15550 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:21:59 »

már csak az Motorvezérlőre tudok gondolni,hogy azzal van baj.
Mi a véleményetek?

Szia!

Mennyit volt kint a motorvezérlő? Mert úgy már én is jártam hogy csak kb 2 percre kerültt le az akkusrau az akksi csere miatt, és elkezdett hülyéskedni. Aztán amikor nem kellett a kocsi, levettem 2-3 órára a sarut, totál elfelejtett mindent, és azóta sem hülyéskedik. Esetleg még annyit nézz meg hogy az érintkezőkön nincs-e valahol oxidáció. Más tippem nincs.

Üdvözlettel: BluELite
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15551 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:57:16 »

Szia!

Mennyit volt kint a motorvezérlő? Mert úgy már én is jártam hogy csak kb 2 percre kerültt le az akkusrau az akksi csere miatt, és elkezdett hülyéskedni. Aztán amikor nem kellett a kocsi, levettem 2-3 órára a sarut, totál elfelejtett mindent, és azóta sem hülyéskedik. Esetleg még annyit nézz meg hogy az érintkezőkön nincs-e valahol oxidáció. Más tippem nincs.

Üdvözlettel: BluELite
neki eddig is *** volt a kocsija ...

Tonhy
a motortéri kábelköteget át kéne nézni, valszeg zárlat lesz valahol
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #15552 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 07:45:34 »

Sziasztok!
Van egy 1994-es, 1.8 TD kombi Mondeom. Érdeklődni szeretnék, hogy a vezérműszíjat milyen időközönként érdemes kicseréltetni? 190.000 km-nél volt cserélve és most jár az autó 245.000 km-nél. Hallottam már olyat, hogy 60ezer kilóméterenként, meg olyat is, hogy 100ezer kilóméterenként. Nem szeretném, hogy baja legyen az autónak, így megkérdem inkább, hogy még mennyit mehetek vele mielőtt lecseréltetném a vezérműszíjat.
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15553 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 09:53:24 »

Szevasztok!
Most vettem egy MK1 es TD  ghia mondeot. Az alábbi pár problémám van vele, ha valakinek van valami ötlete megköszönöm.

1. A szellőző csak az ablakra fúj, olvastam itt WIKI-n a megoldást, de nekem a ventilátor fokozat kapcsolóra nem megy vákumcső.
2. Nem megy a klima ( nem kap a kompreszor áramot a viszajelző LED megy), a hiba kijelzőn állandóan fagyveszélt jelez (nincs rádugva a hőérzékelő szenzor), lehet hogy ezért nem kapcsol be?
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #15554 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 10:07:45 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy minden vasárnap lemosom a kocsit és az elsö két ajtonál beázik a küszöbnél, legalábbis ha kinyitom az ajtott a küszöb közepénél látom hogy folyik be a viz a szönyegre, normális ez vagy csak nálam fordul elö ez. Olyan minha az ablaknál a külsö gumi szigetelés nem szigetelne és amiatt folyik be a viz. Lehetséges hogy öregek már a gumik. köszönöm a választ elöre is
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15555 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:06:53 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy minden vasárnap lemosom a kocsit és az elsö két ajtonál beázik a küszöbnél, legalábbis ha kinyitom az ajtott a küszöb közepénél látom hogy folyik be a viz a szönyegre, normális ez vagy csak nálam fordul elö ez. Olyan minha az ablaknál a külsö gumi szigetelés nem szigetelne és amiatt folyik be a viz. Lehetséges hogy öregek már a gumik. köszönöm a választ elöre is

Ha esőben is beázik az baj, mert szét fog rohadni ott minden.  Nekem is előfordult egy másik kocsimnál, hogy nagynyomású mosóval beázott, esőben nem. Ezért aztán az ajtók gumijánál nem mostam nagy nyomással.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15556 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:17:23 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy minden vasárnap lemosom a kocsit és az elsö két ajtonál beázik a küszöbnél, legalábbis ha kinyitom az ajtott a küszöb közepénél látom hogy folyik be a viz a szönyegre, normális ez vagy csak nálam fordul elö ez. Olyan minha az ablaknál a külsö gumi szigetelés nem szigetelne és amiatt folyik be a viz. Lehetséges hogy öregek már a gumik. köszönöm a választ elöre is
nálam is volt az anyós ülésnél .
nekem az ajtókárpítnál folyt be.1 kasznis ismerősőm csinálta meg.én nem voltam ott mert melóztam.ő azt mondta leszedte az ajtó kárpitott
és szépena fóliát meg mindent a helyére rakott azót you  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15557 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:21:29 »

Szevasztok!
Most vettem egy MK1 es TD  ghia mondeot. Az alábbi pár problémám van vele, ha valakinek van valami ötlete megköszönöm.

1. A szellőző csak az ablakra fúj, olvastam itt WIKI-n a megoldást, de nekem a ventilátor fokozat kapcsolóra nem megy vákumcső.
2. Nem megy a klima ( nem kap a kompreszor áramot a viszajelző LED megy), a hiba kijelzőn állandóan fagyveszélt jelez (nincs rádugva a hőérzékelő szenzor), lehet hogy ezért nem kapcsol be?

2.= Szerintem nincs gáz a rendszerben, ezért nem kapcsol be a kompresszor.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15558 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:37:35 »

2.= Szerintem nincs gáz a rendszerben, ezért nem kapcsol be a kompresszor.

Vedd le a motortérben lévő alu cső sapkáját és nyomd meg a szelepet.
Ha sziszeg akkor van benne valamennyi gáz, de lehet, hogy nem elég neki.

Bár azt írtad, hogy  nem kap áramot. Gondolom kimérted.
Lehet, hogy más gond lesz ott.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15559 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:03:08 »

ha a hópihe világít, akkor nem is fog menni a klíma ...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15560 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 15:34:16 »

Szia!

Mennyit volt kint a motorvezérlő? Mert úgy már én is jártam hogy csak kb 2 percre kerültt le az akkusrau az akksi csere miatt, és elkezdett hülyéskedni. Aztán amikor nem kellett a kocsi, levettem 2-3 órára a sarut, totál elfelejtett mindent, és azóta sem hülyéskedik. Esetleg még annyit nézz meg hogy az érintkezőkön nincs-e valahol oxidáció. Más tippem nincs.

Üdvözlettel: BluELite

A motorvezérlő kb fél órát volt kint.Azért vettem ki,hogy hátha látok rajta valamit,ami arra enged következtetni,hogy rossz.
Igazából mikor kivettem vagy kis nedvesség vagy valami szilikon szerű anyag volt az érintkezők körül.Letörölgettem száraz szöszmentes ronggyal és vissza tettem.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15561 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 15:39:15 »

Szia!

Zárlat volt igen még tavaly év elején valahogy,de az alapjárati moci vezetéke volt,ami ki lett cserélve+
az injektorok vezetékei(szokásos szigetelés leválás dolog) ami szintén kompletten cserélve lett másik autóból.
Tehát zárlat már úgy tűnik nincsen.
Az akksim viszont most úgy tűnik végleg megadta magát.
Már régebben is ha hideg időben nem húztam le a  sarut akkor lemerült,de utána még fel tudtam tölteni.
Most viszont még kis áram volt benne mert a riasztó vinnyogott,de hiába rakom rá
töltőre nem kezdi el tölteni.Van egy tartalék akksim egyébként.Most az van benne.
Akkor gondolom a másik zárlatos és kuka ugye?


neki eddig is *** volt a kocsija ...

Tonhy
a motortéri kábelköteget át kéne nézni, valszeg zárlat lesz valahol

Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #15562 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 15:49:28 »

Szia!

Zárlat volt igen még tavaly év elején valahogy,de az alapjárati moci vezetéke volt,ami ki lett cserélve+
az injektorok vezetékei(szokásos szigetelés leválás dolog) ami szintén kompletten cserélve lett másik autóból.
Tehát zárlat már úgy tűnik nincsen.
Az akksim viszont most úgy tűnik végleg megadta magát.
Már régebben is ha hideg időben nem húztam le a  sarut akkor lemerült,de utána még fel tudtam tölteni.
Most viszont még kis áram volt benne mert a riasztó vinnyogott,de hiába rakom rá
töltőre nem kezdi el tölteni.Van egy tartalék akksim egyébként.Most az van benne.
Akkor gondolom a másik zárlatos és kuka ugye?

Ha volt zárlatod, akár meg is sülhetett a comp. Valami környékbeli boncmestert kérj meg, hogy adjon kölcsön egy motorvezérlőt egy próba erejére. (Keres-kínálban láthatod, mennyien szoktak autót bontogatni.) Aztán ha megjavult tőle, akkor arra kell beruházni, ha nem, akkor folytatni tovább a kutatást.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15563 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 18:12:34 »

ha a hópihe világít, akkor nem is fog menni a klíma ...

Ja tényleg. Az "télen" nem megy.
A hópihe pedig telet jelent.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15564 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:32:26 »

Ha volt zárlatod, akár meg is sülhetett a comp. Valami környékbeli boncmestert kérj meg, hogy adjon kölcsön egy motorvezérlőt egy próba erejére. (Keres-kínálban láthatod, mennyien szoktak autót bontogatni.) Aztán ha megjavult tőle, akkor arra kell beruházni, ha nem, akkor folytatni tovább a kutatást.

Elvileg lesz pár napon belül ECU kipróbálásra.Minden reményem ebben van:-(
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #15565 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 22:00:43 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy minden vasárnap lemosom a kocsit és az elsö két ajtonál beázik a küszöbnél, legalábbis ha kinyitom az ajtott a küszöb közepénél látom hogy folyik be a viz a szönyegre, normális ez vagy csak nálam fordul elö ez. Olyan minha az ablaknál a külsö gumi szigetelés nem szigetelne és amiatt folyik be a viz. Lehetséges hogy öregek már a gumik. köszönöm a választ elöre is

Minden vasárnap? Én meg minden vizsga előtt...
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15566 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 22:56:01 »

Ja tényleg. Az "télen" nem megy.
A hópihe pedig telet jelent.   vigyor3
Köszi az infokat!

A csak ablakra fújásnak úgynéz ki megvan az oka, a motortérben a tüzfal bal oldalán van egy fekete hengeres valami( 2 vákumcső megy bele alul, középen egy elektromos csati, meg fent is egy cső) . ez a fenti cső nem megy sehova,szabadon lóg, és falsot szív rajt a vákumrendszer, ha befogom jó a szellőzés.
AZ a kérdésem, hogy micsoda ez a fekete valami, és hova kéne mennie a fenti csőnek?

Másik kérdés, hogy a hiányzó hőmérőmet ideglenesen tudom-e egy ellenálással helyetesíteni és ha igen mekkorával?
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15567 Dátum: 2012.04.17 kedd, 11:41:27 »

Köszi az infokat!

A csak ablakra fújásnak úgynéz ki megvan az oka, a motortérben a tüzfal bal oldalán van egy fekete hengeres valami( 2 vákumcső megy bele alul, középen egy elektromos csati, meg fent is egy cső) . ez a fenti cső nem megy sehova,szabadon lóg, és falsot szív rajt a vákumrendszer, ha befogom jó a szellőzés.
AZ a kérdésem, hogy micsoda ez a fekete valami, és hova kéne mennie a fenti csőnek?

Másik kérdés, hogy a hiányzó hőmérőmet ideglenesen tudom-e egy ellenálással helyetesíteni és ha igen mekkorával?

Na megvan a a cső a légszűrőre megy, de továbbre is fennál a hiba nem lehet állítani a szellőzést, csak ha befogom ezt a csövet. Mi lehet ez a szelep, mit szabályoz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15568 Dátum: 2012.04.17 kedd, 11:45:30 »

Na megvan a a cső a légszűrőre megy, de továbbre is fennál a hiba nem lehet állítani a szellőzést, csak ha befogom ezt a csövet. Mi lehet ez a szelep, mit szabályoz?
ebbe olvass bele
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/levego_rendszer_karbantartasa.pdf
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15569 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:07:01 »


Kösz ezt olvastam, de nem lettem okosabb tőle.

Szóval a kárdés még mindig az, hogy a légszűrő mögött a tűzfalon van egy mágnesszelep amire megy 3 cső
1. a vákum szívatyútól
2. a motor mögül
3. a légszűrőtől
 a 3. csövet ha ledugózom jó a szellőzö rednszerem, de ha a helyére rakom nem, mert levegőt szív a légszűrőből, és így nincs vákum ott ahol kéne lennie.
Ez normális így szerintetek?
Miért ad fals levegőt a szelep a vákumrendszernek?
Mi lenne ennek a szelepnek a szerepe? hogy működik normálisan?
Naplózva
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15570 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:08:34 »

Egyébként TD a gép.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15571 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:25:25 »

Kösz ezt olvastam, de nem lettem okosabb tőle.
persze, mert rosszat linkeltem ... Cheesy

ebben van benne, hogy melyiknek mi a szerepe, igaz, ez is csak iránymutató, mert benzineshez készült
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
mondjuk nekem teljességgel logikátlan dolognak tűnik a légszűrőházba vezetni egy vákumcsövet ...
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #15572 Dátum: 2012.04.17 kedd, 14:48:37 »

Kösz ezt olvastam, de nem lettem okosabb tőle.

Szóval a kárdés még mindig az, hogy a légszűrő mögött a tűzfalon van egy mágnesszelep amire megy 3 cső
1. a vákum szívatyútól
2. a motor mögül
3. a légszűrőtől
 a 3. csövet ha ledugózom jó a szellőzö rednszerem, de ha a helyére rakom nem, mert levegőt szív a légszűrőből, és így nincs vákum ott ahol kéne lennie.
Ez normális így szerintetek?
Miért ad fals levegőt a szelep a vákumrendszernek?
Mi lenne ennek a szelepnek a szerepe? hogy működik normálisan?


Javaslom az aláírásodba beírni a kocsid adatait.
Amúgy az a kütyü az EGR-hez kell, de eszedbe ne jusson megkeresni a vákumcső helyét és visszatenni  gun inkább dugózd le a cső végét.
A légkondira meg úgy emlékszem mikor nekem le volt csúszva a külső hőmérőszenzor kábele attól még ment a légkondim, hópihétől függetlenül. Ellenállást meg, hacsak nem vagy műszerész, nem szerzel könnyebben mint egy bontott szenzort, a fórumozók csak úgy hajigálják majd utánad  Grin
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15573 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:35:26 »

Ja tényleg. Az "télen" nem megy.
A hópihe pedig telet jelent.   vigyor3

A jelenlegi "tavasznál" még a hópihe sem jelent biztosat... Cheesy
Nálam télen is dolgozott a klíma. Amikor 1db pihe világított. Amikor 2 akkor már nem kapcsolt be. Smiley

A ventilátor sebességszabályzójánál nem is kell lennie vákuumcsatnak, az egyel odébb van, a fúvási irányt szabályzó tekerentyűnél. Smiley
(nagy, talán kék(?) csati, sok színes, vaskos kábelnek tűnő csővel)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mereszk
Vendég
« Új hozzászólás #15574 Dátum: 2012.04.18 szerda, 09:22:26 »

Na úgynézki megoldódott a szellőzés problémája.
A hiba következő volt:
AZ EGR szelepet vezérlő vákum mágnesszelep, nem csak sima mágnesszelep, hanem regulátorként is működik, tart egy előre meghatározott vákum nyomást úgy, hogy fals levegőt enged  a légszűrőből a vákum rendszerebe. Nekem ez a légszűrőből jövő cső volt szétcsúszva, és így túl sok fals levegő jutott a renszerbe.
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #15575 Dátum: 2012.04.18 szerda, 10:45:41 »

Na úgynézki megoldódott a szellőzés problémája.
A hiba következő volt:
AZ EGR szelepet vezérlő vákum mágnesszelep, nem csak sima mágnesszelep, hanem regulátorként is működik, tart egy előre meghatározott vákum nyomást úgy, hogy fals levegőt enged  a légszűrőből a vákum rendszerebe. Nekem ez a légszűrőből jövő cső volt szétcsúszva, és így túl sok fals levegő jutott a renszerbe.

Én valamiért úgy értettem, hogy a motor mögé menő cső (EGR felé) van lecsúszva, és arra értettem a ledugózást.
EGR dugózás helyett szokták ideiglenesen így kiiktatni.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #15576 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:52:46 »

Van két gyári hangszóróm, és egy kilóméteróra egységem (benzines). Ha valakit érdekel akkor olcsón adom.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #15577 Dátum: 2012.04.18 szerda, 20:11:48 »

Van két gyári hangszóróm, és egy kilóméteróra egységem (benzines). Ha valakit érdekel akkor olcsón adom.
A hangszórók milyen állapotban vannak, ill. mennyiért adnád?
Kösz!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15578 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:00:26 »

Sziasztok!

Meleg motornál szinte csak padló gázzal megy az autó.Bármilyen gázpedál állásban rángat és nem megy sehova,csak padló gázzal.
Létezik,hogy átugrott a vezérlés?Okozhat az ilyesmit?

Vagy amire gyanakodtam először az ECU lesz a ludas?
Köszi!
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #15579 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:14:39 »

Sziasztok!
Szeretnék kilincsvilágítást rakni a kocsiba, a cuccok megvannak hozzá.
Meg tudnátok mondani, hogy az ablakemelő kapcsolóinak melyik vezetékéről levenni az áramot?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #15580 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:58:21 »

Sziasztok!

Meleg motornál szinte csak padló gázzal megy az autó.Bármilyen gázpedál állásban rángat és nem megy sehova,csak padló gázzal.
Létezik,hogy átugrott a vezérlés?Okozhat az ilyesmit?

Vagy amire gyanakodtam először az ECU lesz a ludas?
Köszi!

Vagy esetleg befecsi is okozhat ilyet...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15581 Dátum: 2012.04.21 szombat, 05:29:36 »

Sziasztok!
Szeretnék kilincsvilágítást rakni a kocsiba, a cuccok megvannak hozzá.
Meg tudnátok mondani, hogy az ablakemelő kapcsolóinak melyik vezetékéről levenni az áramot?

Azok csak lámpagyújtásnál világítanak ugye? Gyújtáson nem. (?) Végülis mindegy, de ledet rakj bele ne izzót, 1 hamar kiég, főleg a vezető oldal a sok ajtócsapkodástól, 2 melegszik, 3 többet is fogyaszt, 4 ha kiég lehet lebontani a ajtókárpitot, meg a páravédőt, azok meg annyira nem szeretik a sűrű levételt. Persze rádbízom, magam is nyomom a hegyibeszédet, de nem cseréltem még le őket ledre...  falbav (mondjuk nekem van még okom sajna, lekapkodni a kárpitotokat... Sad ) Nah, de a lényeg:

A " + " elvileg a narancs-kék vezeték, a " - " (GND) meg ugye a fekete. De ez változó, azt ajánlom, hogy vedd ki a kapcsolót, a csatiba dugd a multiméter feketéjét a feketébe, majd kapcsolj lámpát (helyzetjelzőt) és szurkáld végig a maradék lábhelyeket. Ahol kidobja a +12-14V közti delejt a multimétert elvileg az lesz az. Hagyd benne a multiméter piros érintkezőjét abban ahol mértél delejt és vedd le a helyzetjelzőt. Ha leesik a nafta 0V-ra akkor azaz, ha nem, akkor keress egy másikat ugyanígy. Csak meglesz. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15582 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:07:48 »

4 ha kiég lehet lebontani a ajtókárpitot, meg a páravédőt, azok meg annyira nem szeretik a sűrű levételt.

miért kellene?
csak a kilincs körüli műanyagot kell kivenni, semmi mást  Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15583 Dátum: 2012.04.21 szombat, 10:25:34 »

miért kellene?
csak a kilincs körüli műanyagot kell kivenni, semmi mást  Wink

hát nekem onnan nem sikerült még kirobbantanom az izzót... Cheesy csak úgy, hogy kárpit le, szivacs le és akkor tudom kihúzni a foglalatot, majd belőle az izzót... 100-adjára biztos ráéreznék, de a műanyagokat is féltem, meg nem is lesz 100 csere... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #15584 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:14:36 »

Azok csak lámpagyújtásnál világítanak ugye? Gyújtáson nem. (?) Végülis mindegy, de ledet rakj bele ne izzót, 1 hamar kiég, főleg a vezető oldal a sok ajtócsapkodástól, 2 melegszik, 3 többet is fogyaszt, 4 ha kiég lehet lebontani a ajtókárpitot, meg a páravédőt, azok meg annyira nem szeretik a sűrű levételt. Persze rádbízom, magam is nyomom a hegyibeszédet, de nem cseréltem még le őket ledre...  falbav (mondjuk nekem van még okom sajna, lekapkodni a kárpitotokat... Sad ) Nah, de a lényeg:

A " + " elvileg a narancs-kék vezeték, a " - " (GND) meg ugye a fekete. De ez változó, azt ajánlom, hogy vedd ki a kapcsolót, a csatiba dugd a multiméter feketéjét a feketébe, majd kapcsolj lámpát (helyzetjelzőt) és szurkáld végig a maradék lábhelyeket. Ahol kidobja a +12-14V közti delejt a multimétert elvileg az lesz az. Hagyd benne a multiméter piros érintkezőjét abban ahol mértél delejt és vedd le a helyzetjelzőt. Ha leesik a nafta 0V-ra akkor azaz, ha nem, akkor keress egy másikat ugyanígy. Csak meglesz. Smiley

Ledeket vettem természetesen, csak a színeket nem tudtam. Köszi worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
grimus
Vendég
« Új hozzászólás #15585 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:54:27 »

A műszerfalon lévő levegőterelők szét vannak törve. Ezeket lehet külön cserélni, vagy csak egyben a műszerfal elemmel együtt? Hol lehet ilyesmit beszerezni? Illetve zárbetétek is kellenének, mert csak anyóstól nyílik a gép.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15586 Dátum: 2012.04.21 szombat, 19:29:08 »

Ledeket vettem természetesen, csak a színeket nem tudtam. Köszi worship

Szívesen, de tényleg nézd meg, hogy biztos a narancs-kék-e nálad is, mert elég sűrűn cserélték a kábelek színét. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15587 Dátum: 2012.04.21 szombat, 19:39:12 »

A műszerfalon lévő levegőterelők szét vannak törve. Ezeket lehet külön cserélni, vagy csak egyben a műszerfal elemmel együtt? Hol lehet ilyesmit beszerezni? Illetve zárbetétek is kellenének, mert csak anyóstól nyílik a gép.

Csak egyen, az egész műszerfal-keretet cserélni kell. A hibátlan ritka, mint a fehér holló. Sad Az új elképesztően drága (50-70 ezer), használtat 5-7 ezerért talán tud valamelyik fórumtárs. Javaslom a keres-kínál topicot, oda tegyél fel hírdetést.
A zárbetétek cseréje egyszerű, viszont kulcsfüggő, az meg gyújtáskapcsoló és immobiliser függő. Tehát ha cseréled, akkor érdemes két elsőt, egy hátsót, illetve egy gyújtáskapcsolót is vásárolnod kulcsokkal együtt valakitől, kompletten. (az kulcs tanítható, vagy maga az transzponder a kulcsokban cserélhető)
Esetleg megcseréled a balos-jobbos zárbetétet, de akkor kicsit faragni kell a tokon ahova mennek. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15588 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:14:43 »

valaki megtudja mondani ,hogy az 5000RDS E.O.N NAK HOGYAN VAN A BEKÖTÉSE??:
melyik szál/szin mi akar lenni..
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #15589 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:15:37 »

Csak egyen, az egész műszerfal-keretet cserélni kell. A hibátlan ritka, mint a fehér holló. Sad Az új elképesztően drága (50-70 ezer), használtat 5-7 ezerért talán tud valamelyik fórumtárs. Javaslom a keres-kínál topicot, oda tegyél fel hírdetést.
A zárbetétek cseréje egyszerű, viszont kulcsfüggő, az meg gyújtáskapcsoló és immobiliser függő. Tehát ha cseréled, akkor érdemes két elsőt, egy hátsót, illetve egy gyújtáskapcsolót is vásárolnod kulcsokkal együtt valakitől, kompletten. (az kulcs tanítható, vagy maga az transzponder a kulcsokban cserélhető)
Esetleg megcseréled a balos-jobbos zárbetétet, de akkor kicsit faragni kell a tokon ahova mennek. Smiley

Vagy elég egy darab bal első zárat venni bontottban, elvinni kulcsmásolókhoz, és érdeklődni, hogy átállítják-e a lamellákat a te kulcsodhoz. Nem mindegyik kulcsos csinálja meg, de amelyik megcsinálja, az tudtommal 3-10k közti összegért állítja át. Én már kaptam egy pár címet ezügyben, ahol 4-5k-ért átállítják, csak még nem jutottam el odáig. (de a zár már megvan.)
Olcsóbb, mint az összes zárat és gyújtáskapcsolót megvenni, meg mindet kicserélni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15590 Dátum: 2012.04.21 szombat, 23:10:30 »

valaki megtudja mondani ,hogy az 5000RDS E.O.N NAK HOGYAN VAN A BEKÖTÉSE??:
melyik szál/szin mi akar lenni..
http://elektrotanya.com/?q=showcarradiopinout&brand=ford
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15591 Dátum: 2012.04.21 szombat, 23:25:37 »

Vagy elég egy darab bal első zárat venni bontottban, elvinni kulcsmásolókhoz, és érdeklődni, hogy átállítják-e a lamellákat a te kulcsodhoz. Nem mindegyik kulcsos csinálja meg, de amelyik megcsinálja, az tudtommal 3-10k közti összegért állítja át. Én már kaptam egy pár címet ezügyben, ahol 4-5k-ért átállítják, csak még nem jutottam el odáig. (de a zár már megvan.)
Olcsóbb, mint az összes zárat és gyújtáskapcsolót megvenni, meg mindet kicserélni.

Igen, ez is járható út, csak megfelelő szakembert kell találni.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15592 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 13:22:04 »

A műszerfalon lévő levegőterelők szét vannak törve. Ezeket lehet külön cserélni, vagy csak egyben a műszerfal elemmel együtt? Hol lehet ilyesmit beszerezni? Illetve zárbetétek is kellenének, mert csak anyóstól nyílik a gép.
nekem van a keres-kínálban eladó
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15593 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 13:52:23 »


Középső 3 kis szál az mi??

Bekötöttem,de a kijelző össze vissza ugrál..ez valami rossz bekötés miatt lehet vagy a magnó kuka??
Lehet a test hibája?

esetleg az Mk1es szálszíneket valaki megtudja mondani mi micsoda??
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15594 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 16:25:51 »

Középső 3 kis szál az mi??

Bekötöttem,de a kijelző össze vissza ugrál..ez valami rossz bekötés miatt lehet vagy a magnó kuka??
Lehet a test hibája?

esetleg az Mk1es szálszíneket valaki megtudja mondani mi micsoda??



A középső csati aljzat lábai fentről lefelé :

1. AVC (sebességfüggő hangerő, azaz a kilóméteróra jele)
2. test (vagy "telefon pajzs", hogy ez mi passz)
3. telefon némítás (kihangosítókhoz)
4. tolatóradar némítás (értelem szerű, rükvercben elkussoltatja a rádiót, gondolom)
5. ACP - (CD-tár, vagy gyári Nokia-Ford Telematics telefon kihangosító jele)
6. ACP + (CD-tár, vagy gyári Nokia-Ford Telematics telefon kihangosító jele)

A jobb és bal oldal elég egyértelmű. A jobbos a hangszórók pozitív/negatít kimeneti (ugye 4x2 db), a balost leírom, föntről lefelé :

1. Állandó táp +12V (memória)
2. Világítás + (vagy test)
3. Gyújtás
4. Világítás - (vagy test) azaz Test ez is
5. Riasztó (passz, talán ez villogtatja a rádió piros LED-jét)
6. Test (-12V)
7. Elektromos antenna / erősítő vezérlés
8. Ellopták, nincsen... idiota  vigyor3

Színeket nem tudok hirtelen, de nem nehéz kibogarászni ezek alapján. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 16:28:04 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15595 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 17:45:56 »



A középső csati aljzat lábai fentről lefelé :

1. AVC (sebességfüggő hangerő, azaz a kilóméteróra jele)
2. test (vagy "telefon pajzs", hogy ez mi passz)
3. telefon némítás (kihangosítókhoz)
4. tolatóradar némítás (értelem szerű, rükvercben elkussoltatja a rádiót, gondolom)
5. ACP - (CD-tár, vagy gyári Nokia-Ford Telematics telefon kihangosító jele)
6. ACP + (CD-tár, vagy gyári Nokia-Ford Telematics telefon kihangosító jele)

A jobb és bal oldal elég egyértelmű. A jobbos a hangszórók pozitív/negatít kimeneti (ugye 4x2 db), a balost leírom, föntről lefelé :

1. Állandó táp +12V (memória)
2. Világítás + (vagy test)
3. Gyújtás
4. Világítás - (vagy test) azaz Test ez is
5. Riasztó (passz, talán ez villogtatja a rádió piros LED-jét)
6. Test (-12V)
7. Elektromos antenna / erősítő vezérlés
8. Ellopták, nincsen... idiota  vigyor3

Színeket nem tudok hirtelen, de nem nehéz kibogarászni ezek alapján. Smiley


Köszi..közbe kiderítettem a 5000RDS a hibás .. Sad sajna, na mindegy ,így újra keresek gyári MK2es illetve 2dines magnót..picipénzért..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15596 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 17:55:08 »

Köszi..közbe kiderítettem a 5000RDS a hibás .. Sad sajna, na mindegy ,így újra keresek gyári MK2es illetve 2dines magnót..picipénzért..
a mondiba való gyári rádió 1,5 dines
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15597 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:01:44 »

a mondiba való gyári rádió 1,5 dines

akkor azt.. Cheesy
Naplózva
grimus
Vendég
« Új hozzászólás #15598 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:06:08 »

A vezetőülésem olyan, mintha befelé dőlne. Talán lehetett egy mamut az előző tulajok között, aki lazán egy kézzel, bedöntve vezetett, és ezt megjegyezte az ülés. Lehet ezen valamit javítani?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15599 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:41:06 »

A vezetőülésem olyan, mintha befelé dőlne. Talán lehetett egy mamut az előző tulajok között, aki lazán egy kézzel, bedöntve vezetett, és ezt megjegyezte az ülés. Lehet ezen valamit javítani?
ki lehet cserélni vigyor3
ki kellene bontani, megnézni, mi görbült...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.