Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:15:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804900 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15650 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 16:52:40 »

fűtőboxot? 1 óra alatt kiszedhető a radiátor, szinte semmi bontással
Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...  vigyor3 Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...  hehe Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.  eplus2 Egy óra... +20 év. Tongue
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15651 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 17:10:34 »

Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...  vigyor3 Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...  hehe Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.  eplus2 Egy óra... +20 év. Tongue
hát ennek a fele kb tök felesleges munka, nélküle is meg lehet csinálni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15652 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 18:55:44 »

Igen, ahogy fentebb olvashattad vagy az lesz megoldás, de ahhoz le kell bontani a műszerfalat és kiszedni a fűtőboxot, amiben benne van a fűtőradiátor. Ez nem kis meló. Először próbáld cserélni a termosztátot ahogy yoocoo is javasolta (pár ezer forintos tétel), majd utána ha még mindig rossz, akkor mosd át és légtelenítsd a hűtőrendszert, ha ez sem oldja meg a gondot, akkor marad a belső radiátor lecsekkolása.
(mikor tekered a hőmérséklet szabályzót hallatszik rendesen, hogy a légterelő lapát mozog? pl. melegről hirtelen letekered hidegre akkor amolyan gumis puffanás szerű hangot kéne hallatnia Smiley )

Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...  vigyor3 Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...  hehe Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.  eplus2 Egy óra... +20 év. Tongue

Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 18:58:18 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15653 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:18:12 »

Már kérdeztem,illetve volt már téma,de újra felvetném...

Utólagos klímásítás !!!

Valaki csinál ilyet vagy csinált ilyet nagy munka?? 1.8TD -nél??...mert már most izzadok ,mint egy ló... :S ... és mi rosszabb a gyerek is.. Sad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15654 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:19:18 »

Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
 wave
így igaz, bár én pl a vizet sem engedem le, és akna sem kell, mindössze 2 db 5w-os gömbégő. igaz ez dízel, de: cooler le, hengerfejről, és olajhűtőről jövő gumiknál szét lehet szedni a bilincseket. a motor oldalit fel lehet hajtani, és nem folyik ki semmi, a radiátor felőli részekbe bedugtam üvegrésszel befelé az égőket, és már le is volt blindelve. így a gumicsővel együtt befelé kihúztam a radiátor, és a végén max egy deci vizet kellett utántölteni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15655 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:20:28 »

Már kérdeztem,illetve volt már téma,de újra felvetném...

Utólagos klímásítás !!!

Valaki csinál ilyet vagy csinált ilyet nagy munka?? 1.8TD -nél??...mert már most izzadok ,mint egy ló... :S ... és mi rosszabb a gyerek is.. Sad
Citromhélya szopott vele, de egy év alatt megcsinálta. de a részleteket nem tudom, csak azt, hogy többe került, mint a kocsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15656 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:25:32 »

Citromhélya szopott vele, de egy év alatt megcsinálta. de a részleteket nem tudom, csak azt, hogy többe került, mint a kocsi

Komolyan.. :O

Mi az isten került benne annyiba??

Mi az ami más 1 klímásban ,mint a simában??Zárhíd? tűzfal?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15657 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:29:58 »

Komolyan.. :O

Mi az isten került benne annyiba??

Mi az ami más 1 klímásban ,mint a simában??Zárhíd? tűzfal?
új komplett fűtésbox, a hűtő, a csövek, a kompresszor, a szűrő. némelyikből nem vesz az ember bontottat. kicsit eltúloztam az árát, de 150 be volt kb (10éve) olcsóbb, ha eladod, és veszel egy klímást. akkor csak az átírás költségei vannak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15658 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:59:59 »

Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....

 wave

Megbocsáss, de melyik része a baromság? Kb. a középkonzolon kívül ugyanazt csináltad. Azt is inkább azért érdemes kikapni, mert jobban hozzáfér az ember, mint a két tenyérnyi lábtérburkolaton. A műszerfal kibontása tényleg hülyeség. Max akkor kell kibontani, ha tovább mélyed az ember a fűtésdoboz rejtelmeibe (pl klímát szerel bele). Lehet, hogy írtál róla egy cikket, csak arra merészeltem megjegyzést tenni, hogy a leírásból azért nem tűnik ki, hogy még rutinosan is egy jókora szívás, nem egy termosztátcsere kategóriája (pedig még bármiféle WIKI cikk előtt már volt bőven időm begyakorolni)...
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15659 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:28:14 »

új komplett fűtésbox, a hűtő, a csövek, a kompresszor, a szűrő. némelyikből nem vesz az ember bontottat. kicsit eltúloztam az árát, de 150 be volt kb (10éve) olcsóbb, ha eladod, és veszel egy klímást. akkor csak az átírás költségei vannak

"Új" bontott fűtésdoboz (egyébként a régi is átalakítható, csak kell bele a hőcserélő radiátor + az oldalára a hőmérsékletszabályzó motor) ~ 3000 - 5000 HUF; Klímakompresszor ~ 8000 - 25 000 HUF; 3 db motortéri klímacső ~ 5000-15 000 HUF/db (de talán múltkor Krisztiánnál volt 25 000-ért az egész csőrendszer, szárító tartállyal); szárító tartály ~ 1000 - 5000 HUF; klímahűtő ~ 8000-15 000 HUF; hűtőventillátor kábelköteg (ha a motortéri körbefutó kábelen ott van a 4 tüskés csatlakozó, különben kell kicsit "drótozni") ~ 1000-2000 HUF; Műszerfali kábelköteg ~ 5000; Klímakapcsoló ~ 3-5000 HUF; klímarelé ~ 500-1000 HUF; hosszbordás szíj - új ~3000 HUF. Attól függ az egész, milyen bontóban szerzi be az ember a cuccokat. Ha egyéni bontásnál odatesz az ember 50-60 000 forintot, simán megkaphatja az egész szettet.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15660 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:41:12 »

"Új" bontott fűtésdoboz (egyébként a régi is átalakítható, csak kell bele a hőcserélő radiátor + az oldalára a hőmérsékletszabályzó motor) ~ 3000 - 5000 HUF; Klímakompresszor ~ 8000 - 25 000 HUF; 3 db motortéri klímacső ~ 5000-15 000 HUF/db (de talán múltkor Krisztiánnál volt 25 000-ért az egész csőrendszer, szárító tartállyal); szárító tartály ~ 1000 - 5000 HUF; klímahűtő ~ 8000-15 000 HUF; hűtőventillátor kábelköteg (ha a motortéri körbefutó kábelen ott van a 4 tüskés csatlakozó, különben kell kicsit "drótozni") ~ 1000-2000 HUF; Műszerfali kábelköteg ~ 5000; Klímakapcsoló ~ 3-5000 HUF; klímarelé ~ 500-1000 HUF; hosszbordás szíj - új ~3000 HUF. Attól függ az egész, milyen bontóban szerzi be az ember a cuccokat. Ha egyéni bontásnál odatesz az ember 50-60 000 forintot, simán megkaphatja az egész szettet.
hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz

50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor....  ne is beszéljünk róla.

akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 20:46:58 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15661 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:59:18 »

hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz

50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor....  ne is beszéljünk róla.

akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg

Karosszériás munka van vele??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15662 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 21:07:18 »

Karosszériás munka van vele??
nincs, csak sokat kell bontani, meg neked kell egy másik motorvezérlő, meg talán hűtőventillátor is
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 21:08:53 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15663 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 22:30:06 »

hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz

50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor....  ne is beszéljünk róla.

akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg

Szundinál ugyebár gyanúsak a fűtőboxok... Aki szervizben akarja összerakatni, az inkább tényleg ne vágjon bele. Mellesleg az enyémben se volt klíma, amikor hozzám került a vas - se fizikálisan, se papíron (mai napig mindenhol az alvázszámmal csesztetnek, miközben egyre kevesebb köze van az autóhoz). Most digitklíma van benne. Akkora szopás, mint bármelyik, itt gyakran propagált átalakítás (pl egérmozi beépítése). Nem volt százezrekben, és sose volt hozzá donorautóm. Hm... Mellesleg én úgy kaptam bele a szárítót, hogy szóltam a bontósnak, hogy ahogy lehúzza a csövet róla, rögtön fóliázza le. Így is tett. Bontott hűtővel nem tudom mi a bajod. Bontott kompresszorral lehet inkább a baj: ha sokat áll olaj nélkül, kiszárad, kireped benne a tömbszelence. Én szerencsére csak céges autónál találkoztam ilyennel.  Apropó, egy haveromnak valamikor a közeljövőben rakjuk össze a 94-es MK1-esébe a klímát. Cuccok megvannak hozzá, csak sose érünk rá egyszerre. Majd fotózok akkor.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15664 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 22:45:06 »

hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember.

Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?

A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.

Csak, hogy ilyenről is essen szó. wave
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15665 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 23:46:28 »

Megbocsáss, de melyik része a baromság? Kb. a középkonzolon kívül ugyanazt csináltad. Azt is inkább azért érdemes kikapni, mert jobban hozzáfér az ember, mint a két tenyérnyi lábtérburkolaton. A műszerfal kibontása tényleg hülyeség. Max akkor kell kibontani, ha tovább mélyed az ember a fűtésdoboz rejtelmeibe (pl klímát szerel bele). Lehet, hogy írtál róla egy cikket, csak arra merészeltem megjegyzést tenni, hogy a leírásból azért nem tűnik ki, hogy még rutinosan is egy jókora szívás, nem egy termosztátcsere kategóriája (pedig még bármiféle WIKI cikk előtt már volt bőven időm begyakorolni)...
A barátnőmnek 2 óra volt pici telefonos segítséggel....... /MKI/
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15666 Dátum: 2012.05.01 kedd, 09:16:54 »

A barátnőmnek 2 óra volt pici telefonos segítséggel....... /MKI/
Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek. Smiley
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15667 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:28:32 »

Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
 wave

Nézd, ha nekem problémám van valamelyik alkatrésszel nem vagyok rest szétkapni több dolgot is. Még ha "fölösleges" is. Inkább szétszedem és alaposan megnézek, kitakarítok mindent, vagy ha találok plusz hibát javítom. Nekem nem kellett még soha radiátort cserélnem, mivel komplett fűtőboxokat cserélgettem és azoknál sosem volt probléma sem a hidraulikával, sem az elektronikával, sem a hűtő-fűtő testekkel, ezért nem tudtam, hogy ki lehet úgy is cserélni... Ki így, ki úgy...  hehe
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15668 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:30:42 »

Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek. Smiley

 taps egyébként szvsz még a nők is értenek annyira a kocsikhoz, mint a márkaszervizekben dolgozó férfiak...  Roll Eyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15669 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:32:51 »

Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?

A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.

Csak, hogy ilyenről is essen szó. wave

Meg kell venni a gyári újat!  vigyor3 Az egész autóm egy optikai csalódás, hisz bontott cuccokból lett összeollózva (MK1-MK4). Nem is működik. Tongue Úgy megy hetente 1000-2000 km-t, hogy patás jószágokat fogok be elé, és ha klíma kell, akkor kiszedem a szélvédőt, hogy jobb legyen a légáramlás... Cheesy Olyan smucig voltam, hogy csak egy használt facelift-es MK3-as árát költöttem rá, miközben gyári újban megkaptam volna mindent egy 66-os sorozatos új Mondeo áráért (vagy talán kettőért). Bontósok is csak azért árulják a bontott klímát, mert tudják, hogy nem fog működni, és szegény, átvert emberek vesznek majd másikat. Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...  Undecided
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15670 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:41:39 »

Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?

A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.

Csak, hogy ilyenről is essen szó. wave

Ott a pont. Mi itt a Mondeokkal azt hisszük, hogy eltelt 10 év és már rossz!? Banyek, nézzétek meg a Nissanokat, BMW-ket, akármit. Pl. a Nissan ennyi idő alatt már nem létezik, mert szétrohadt, egy ismerős meg a régi 7 BMW-jére költött cirka 800 ezer - 1 milliót, de még most is sz*r, ezért próbálja eladni...
Higgyétek el, tapasztalatból (is) beszélek, lévén, hogy folyamatos kapcsolatban vagyok az autókkal, szerelőkkel, márkaképviseletekkel, kereskedőkkel,  stb-vel és hallom.
Persze a régi autóknál 99%-ot számít a tulaj agya is, de az újaknál már mindegy, pocsék az összes.
A Mondeo jó. A Fordok úgy általában jók, csak a sok sötét szerelő miatt húzzák le őket jobban, mint pl. az Opelt, vagy a VW-t.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15671 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:45:04 »

Meg kell venni a gyári újat!  vigyor3 Az egész autóm egy optikai csalódás, hisz bontott cuccokból lett összeollózva (MK1-MK4). Nem is működik. Tongue Úgy megy hetente 1000-2000 km-t, hogy patás jószágokat fogok be elé, és ha klíma kell, akkor kiszedem a szélvédőt, hogy jobb legyen a légáramlás... Cheesy Olyan smucig voltam, hogy csak egy használt facelift-es MK3-as árát költöttem rá, miközben gyári újban megkaptam volna mindent egy 66-os sorozatos új Mondeo áráért (vagy talán kettőért). Bontósok is csak azért árulják a bontott klímát, mert tudják, hogy nem fog működni, és szegény, átvert emberek vesznek majd másikat. Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...  Undecided
szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15672 Dátum: 2012.05.01 kedd, 11:05:46 »

Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?

A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.

Csak, hogy ilyenről is essen szó. wave
neked szerencséd van. nem ez a gyakoribb sajnos. én is veszek bontott cuccokat, de pl a klímahűtőt nem. sajnos meg kell nézni, hogy néz ki az átlag. kavicsos, a lamellák már szinte elzárják a levegő útját, stb. Plusz mivel neki mk1-hez kéne, valószínű nem 10 éves lenne a bontott sem. én nem vennék az biztos. Tádé amit vett hűtőt, fél évig sem bírta pl. De mindenki azt nem akar mégegyszer bontottat veni, amivel beszívott már.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 11:21:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15673 Dátum: 2012.05.01 kedd, 11:09:46 »

Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...  Undecided
Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven) 2funny
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15674 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:17:47 »

Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven) 2funny
Igen, adódott egy hosszú hétvége, amikor szellősebben volt munka, így tudtam lenni. Mindent én se tudhatok, de azért szégyenkeznem se kell, ha már az 5 év alatt volt részem legalább 20 autó szétbontásában, 2-3X ennyi szerelésében (sajátomban például a nyers kasznit és a motor hengerfejét + blokkját leszámítva minden cserélt) és legalább 10 hibátlanul működő automata váltó összerakásában. Átnevezésekről sajnos nem tudhatok, csak annyit látok, hogy a régi húzónevek már csak "vendégként" vannak jelen a fórum régebbi lapjain, hozzászólások egy részében pedig vagy valami elképesztő baromság van (jó, hogy az nincs bebizonyítva, hogy MK1-es szélvédőtörlő motorból 15 fajta létezett gyárilag, és nem kompatibilisek egymással, mert valaki, valahol azt hallotta), vagy az a "hagyd a francba, úgyis régi, úgyis ***, úgyse megy a dolog" szelleme lengi át.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15675 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:27:47 »

Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven) 2funny
azért Tádé hiányzik  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15676 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:28:36 »

.....vagy az a "hagyd a francba, úgyis régi, úgyis ***, úgyse megy a dolog" szelleme lengi át.
szerintem ezt nem jól látod, van itt bőven javítás, mókolás, átalakítás is.

hogy a klímánál maradjunk,én pl nem is vennék olyan autót, amiben nincs, mert pl az ára ugyanaz, és hát amilyen idők vannak...
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15677 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:29:30 »

azért Tádé hiányzik  szomoru1
aki ismeri, tudja a számát. csak már nem nagyon foglalkozik a témával. (mindenkit elhajt hozzám, akinek dízel baja van).
Új élet, új nő, új problémák, -30kg, bringa, fitness. ez az új imidzse
(egyébként itt van ő is)
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 12:31:48 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15678 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:38:40 »

aki ismeri, tudja a számát. csak már nem nagyon foglalkozik a témával. (mindenkit elhajt hozzám, akinek dízel baja van).
Új élet, új nő, új problémák, -30kg, bringa, fitness. ez az új imidzse
(egyébként itt van ő is)
még régebben ha gond volt megszoktam csörögni  Wink
de 1 jó idelye nincs műszaki hibám  Wink

tényleg ledobott 30-at  wow1  el se tudom képzelni milyen lehet  smile
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15679 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:40:19 »

Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, GinJoy-t  eplus2, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 12:42:27 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15680 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:43:21 »

Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem. Wink
jó jó igazad van 100%-ba de tudod én kevés tagal találkoztam személyesen és e kevés tag közé tartozott Tádé is aki még mindig a dízel guru  worship
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15681 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:45:03 »



tényleg ledobott 30-at  wow1  el se tudom képzelni milyen lehet  smile
ne is tudd meg nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15682 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:48:26 »

ne is tudd meg nyes
én szépen tartom a 102-104kg  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15683 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:49:34 »

Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek. Smiley

 nyes taps eljen
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15684 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:49:43 »

Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, GinJoy-t  eplus2, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem. Wink
hát ezek közül jópáran már őrült régen nincsenek, páran meg már sehol sem aktívak
Citromhéja átigazolt a franciákhoz
ND, Kakukk, Iwan, AndrasM, tudjuk hol vannak, meg miért,
Fusim már sehol sem aktív, Zombinak is már máson jár az esze nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15685 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:54:22 »

én szépen tartom a 102-104kg  Wink

Ügyes vagy....
én mondjuk ennyi voltam 16 évesen.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15686 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:54:31 »

hát ezek közül jópáran már őrült régen nincsenek, páran meg már sehol sem aktívak
Citromhéja átigazolt a franciákhoz
ND, Kakukk, Iwan, AndrasM, tudjuk hol vannak, meg miért,
Fusim már sehol sem aktív, Zombinak is már máson jár az esze nyes
Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett utánna focust vett oszt eddig tudom Fusimal is ugyan ott váltottam pár szót,ND,Iwan,AndrásM,Kakukk velük is találkoztam már élőbe Bjudapeszten  Wink
amúgy hosszú lehetne a lista Nagypele ugye aki földim illetve még sokan mások................................................
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15687 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:55:24 »

Ügyes vagy....
én mondjuk ennyi voltam 16 évesen.....
Wink de én csak 165 cm magas vagyok  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15688 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:56:10 »

jó jó igazad van 100%-ba de tudod én kevés tagal találkoztam személyesen és e kevés tag közé tartozott Tádé is aki még mindig a dízel guru  worship

én mindössze 1db taggal találkoztam kb. 5 percre eddig személyesen... ideje lenne pótólni... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15689 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:56:29 »

Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett ...
... aztán eladták, mint megkímélt állapotú hölgy tulajdonostól lévőt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15690 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:57:43 »

Wink de én csak 165 cm magas vagyok  Wink
és abból 60 a lábad..  vigyor3
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15691 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:59:24 »

... aztán eladták, mint megkímélt állapotú hölgy tulajdonostól lévőt
eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15692 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:00:24 »

Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett utánna focust vett oszt eddig tudom Fusimal is ugyan ott váltottam pár szót,ND,Iwan,AndrásM,Kakukk velük is találkoztam már élőbe Bjudapeszten  Wink
amúgy hosszú lehetne a lista Nagypele ugye aki földim illetve még sokan mások................................................

hopp, ND-vel is találkoztam, úgy, hogy 140-el mentünk egymás mellett pár kilóméteren Győr felé... integettünk, meg versenyeztünk Cheesy (azóta szmogriadó van arra...  eplus2)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15693 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:01:26 »

én mindössze 1db taggal találkoztam kb. 5 percre eddig személyesen... ideje lenne pótólni... Smiley
hát kecskemét is nagyon kiesik a Bjudapeszt vonzás körzetéből
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15694 Dátum: 2012.05.01 kedd, 16:46:02 »

neked szerencséd van.

Nekem mindig. Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15695 Dátum: 2012.05.01 kedd, 16:47:41 »

Nekem mindig. Wink
van akinek csak megszületni volt nehéz  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15696 Dátum: 2012.05.01 kedd, 17:01:03 »

van akinek csak megszületni volt nehéz  nyes
nála is inkább az anyjának voltak gondjai .... gyárilag nagyfejű  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15697 Dátum: 2012.05.01 kedd, 17:02:38 »

.... gyárilag nagyfejű  hehe
vagy csak az arcával van gond?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15698 Dátum: 2012.05.01 kedd, 17:06:20 »

vagy csak az arcával van gond?

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15699 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:49:45 »

hát kecskemét is nagyon kiesik a Bjudapeszt vonzás körzetéből

Kecskemét kisbetűvel Budapest meg naggyal?! HAH ! Föl vagyok háborodva !  eplus2 nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.