Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:31:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804922 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16000 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 13:41:08 »

előre-hátra-le-fel-jobbra-balra

bezony, plusz az állítható első kerekek ! Grin (az nálad hány irányban mozog? remélem 6-nál nem több Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16001 Dátum: 2012.06.05 kedd, 19:08:44 »

Sziasztok!

Az új Lambda szondám normálisan be van kötve az autó jobb is lett,de az alapjárati probléma maradt.
Villogtattunk és már csak 1 hiba kódot dobott ki. "558-Az EGR mágnesszelep áramköre"
A tűzfalon levő fekete kupakos szelep lenne ez?

Arra gondoltam még,hogy az EGR szelepem le van dugózva.Ha jól emlékszem csak akkor ajánlott dugózni ha még működik.
Jól gondolom?

Köszi!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16002 Dátum: 2012.06.06 szerda, 15:53:44 »

Sziasztok!

Az új Lambda szondám normálisan be van kötve az autó jobb is lett,de az alapjárati probléma maradt.
Villogtattunk és már csak 1 hiba kódot dobott ki. "558-Az EGR mágnesszelep áramköre"
A tűzfalon levő fekete kupakos szelep lenne ez?

Arra gondoltam még,hogy az EGR szelepem le van dugózva.Ha jól emlékszem csak akkor ajánlott dugózni ha még működik.
Jól gondolom?

Köszi!

Én úgy tudom, ill. olvasgatom, hogy inkább a rossz EGR szelepeket dugózzák le. Egyébként meg mindegy, ha jó, ha nem, ha ledugózód, rendesen a leömlőnél, akkor már nem jut kipufogógáz a szívócsonkba. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #16003 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 08:07:33 »

sziasztok, ma olyan problémám van hogy tegnap elkezdett az alapjáratom össze vissza ugrálni, 1000-2500 között mozgott össze vissza, mikor megállok a piroslámpánál akkor 1500 ALá nem ment le az alapjárat. aztán gondolt eggyet és megjavult. az elmült héten meg olyat csinált hogy olyan 40-50 es temponál felpörgött a motor és elindult mint a veszedelem. uresbe raktam és olyan 3500 környékén pörgött a motor. rárugtam eggyet a gázra és helyre állt.  köszönöm a segitséget elöre is.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16004 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 10:32:48 »

Jo napot Mindenkinek!

Tudja valaki, hogy mennyi most a vizsgadij? Vagy nincs meg bevezetve az uj dijszabas?

Udv

Csocso
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16005 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 15:03:05 »

sziasztok, ma olyan problémám van hogy tegnap elkezdett az alapjáratom össze vissza ugrálni, 1000-2500 között mozgott össze vissza, mikor megállok a piroslámpánál akkor 1500 ALá nem ment le az alapjárat. aztán gondolt eggyet és megjavult. az elmült héten meg olyat csinált hogy olyan 40-50 es temponál felpörgött a motor és elindult mint a veszedelem. uresbe raktam és olyan 3500 környékén pörgött a motor. rárugtam eggyet a gázra és helyre állt.  köszönöm a segitséget elöre is.

Szerintem nézd meg a fojtószelep jeladóját, illetve, hogy a gázbowden nem akad-e. Elvileg, ha 4X4-es az autód, kell benne lennie TCS-nek (ASR). Annak tud a fojtószelep visszazáró motorja akadni (jobb oldalon elől, a tágulási tartály előtt).  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
szilut
Vendég
« Új hozzászólás #16006 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 22:10:25 »

Sziasztok nekem 93-1.6 mondeom van és klímát szeretnék bele rakni az a kérdésem hogy lehetséges-e?És milyen alkatrészek szükségesek hozzá?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16007 Dátum: 2012.06.08 péntek, 09:44:28 »

Sziasztok nekem 93-1.6 mondeom van és klímát szeretnék bele rakni az a kérdésem hogy lehetséges-e?És milyen alkatrészek szükségesek hozzá?
Szükséges hozzá hit, akarat, tudás, és leginkább tudás, információk a kocsi rendszeréről és kábelezéséről.
Amúgy a klíma alkatrészei, kábelek - vagy komplett kábelkötegek -, kapcsolók. Meg lehet, hogy egy csomó egyéb minden, ami nem jut eszembe.

Ha nekilátsz, sok sikert hozzá, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #16008 Dátum: 2012.06.08 péntek, 11:29:51 »

Sziasztok nekem 93-1.6 mondeom van és klímát szeretnék bele rakni az a kérdésem hogy lehetséges-e?És milyen alkatrészek szükségesek hozzá?

Javasolok egy kerülő megoldást: éppen eladó sorban van a szintén '93-as 1.6-os mondeóm, jéghideg klímával, egy év műszakival szinte 0 olajfogyasztással, 6.2 benzinfogyasztással (országúton persze, normálisan közlekedve). Téligumik is vannak, mindene működik, motor-kuplung-generátor felújítva, akksi garanciális. Nem érdekel?  Wink

BluELite
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16009 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:10:57 »

Javasolok egy kerülő megoldást: éppen eladó sorban van a szintén '93-as 1.6-os mondeóm, jéghideg klímával, egy év műszakival szinte 0 olajfogyasztással, 6.2 benzinfogyasztással (országúton persze, normálisan közlekedve). Téligumik is vannak, mindene működik, motor-kuplung-generátor felújítva, akksi garanciális. Nem érdekel?  Wink

BluELite
Cseréljetek! nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16010 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:37:04 »

Cseréljetek! nyes
Egyszerűbb az 100%. Cheesy

A klímát berakni piszok nagy mutatvány, érdemes donort autót szerezni hozzá, vagy ha nem ragaszkodsz a Tiédhez úgy, mint pl. én a sajátomhoz, akkor kevésbé költséges és könnyebb megoldás az autó lecserélése egy klímás változatra.
Csak klímát berakni rengeteg pénz és idő, hozzáértés és szerelés.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szilut
Vendég
« Új hozzászólás #16011 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:39:04 »

Sajnos anyagiakban nem állok úgy hogy lecseréljem a meglévőt így marad a jól bevált ablak letekerése!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16012 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:49:32 »

Sajnos anyagiakban nem állok úgy hogy lecseréljem a meglévőt így marad a jól bevált ablak letekerése!

NDK klíma : atléta+nyitott ablak  nyes vigyor3

Nézd meg ezt : http://www.n**mondeo.hu/writing/klima_pt/klima_pt.htm (a * helyére "ds" betűk kerülnek)
Itt Peti írja, hogy ők régen, hogyan építették be a klímákat az autókba. (az oldal üzemeltetőjén keresztül (ND), talán eléred Petit is én sajnos nem ismerem)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szilut
Vendég
« Új hozzászólás #16013 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:56:32 »

És ha beszereznék egy papírok nélküli donort abból át lehetne építeni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16014 Dátum: 2012.06.08 péntek, 17:51:45 »

És ha beszereznék egy papírok nélküli donort abból át lehetne építeni?

Átlehet, persze, csak sok meló az is. Arra figyelj, hogy lehetőleg ugyanaz az évjárat/kivitel/felszereltség legyen, mint a Tiéd, akkor talán nem érnek meglepetések. (a felszereltségnél inkább csak az a lényeg, hogy rosszabb ne legyen, mint a Tied, tehát annyi extra min. legyen benne mint nálad, továbbá ne kombi legyen, biztos ami biztos)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16015 Dátum: 2012.06.15 péntek, 07:55:37 »

Sziasztok!

Tudom ez nem ide való de sajnos nincs más reményem .
Mondeom is van és abban mindig tudtatok segíteni,így abba reménykedem hogy esetleg volt valakinek hasonló problémája.
Van nekem még egy 1992-es 1.4 benzines Fordom escortom is.
A problémám a következő lenne:
Amíg hideg a motor addig megy mint az örült de ahogy bemelegszik rendesen akkor gázadásnál rángat.
Megy tovább rendesen csak egy kicsit rángat.
Ilyenkor még a km óra mutató is ugrál.
Ez pár másodpercig tart és utána minden rendben.
A lambda-szondát most cseréltük ki mert az darabokban volt de a probléma még mindig áll .
Alapjárat gyönyörű,hibátlan,de pl ha alapjáraton adsz neki egy kis gázfröccsöt akkor fullad és utána pörög fel.
Sajnos ez elég zavaró egy kigyorsításnál.
Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16016 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 13:10:23 »

Sziasztok!

EGR vákuumszelep-et kellene vennem,ami a tűzfalon van,fekete kupakos mágnes szelep.
Cegléd közelében(Bács-Kiskun,Pest megye) illetve Pesten tudnátok jó bontókat javasolni,ahol nagy valószínűséggel találok?

Én a Max-car-t és a a fordbonto.hu oldalat találtam csak alkalmasnak a neten való keresgélés során.
 
A válaszokat előre is Köszönöm!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16017 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 13:47:58 »

Sziasztok!

EGR vákuumszelep-et kellene vennem,ami a tűzfalon van,fekete kupakos mágnes szelep.
Cegléd közelében(Bács-Kiskun,Pest megye) illetve Pesten tudnátok jó bontókat javasolni,ahol nagy valószínűséggel találok?

Én a Max-car-t és a a fordbonto.hu oldalat találtam csak alkalmasnak a neten való keresgélés során.
 
A válaszokat előre is Köszönöm!
szundi, gyál
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16018 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 16:22:09 »

Sziasztok!

EGR vákuumszelep-et kellene vennem,ami a tűzfalon van,fekete kupakos mágnes szelep.
Cegléd közelében(Bács-Kiskun,Pest megye) illetve Pesten tudnátok jó bontókat javasolni,ahol nagy valószínűséggel találok?

Én a Max-car-t és a a fordbonto.hu oldalat találtam csak alkalmasnak a neten való keresgélés során.
 
A válaszokat előre is Köszönöm!

Esetleg egy telefont megér a bócsai bontó, nekik is szokott lenni Mondeojuk... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16019 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:11:25 »

szundi, gyál

Köszönöm!
Itt a Club-on is ezen a néven van fent ugye?
Találtam egy "Szundi" nevű tagot és írtam neki.
Remélem tud segíteni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16020 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:09:18 »

...
Van nekem még egy 1992-es 1.4 benzines Fordom escortom is.
A problémám a következő lenne:
Amíg hideg a motor addig megy mint az örült de ahogy bemelegszik rendesen akkor gázadásnál rángat.
Megy tovább rendesen csak egy kicsit rángat.
...
Alapjárat gyönyörű,hibátlan,de pl ha alapjáraton adsz neki egy kis gázfröccsöt akkor fullad és utána pörög fel.
...
Rángat avagy fullad?
Ugyan nem Escort, hanem Mondi, de rángatásos hibánál nekem gyertyacsere segített.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16021 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:15:59 »

Rángat avagy fullad?
Ugyan nem Escort, hanem Mondi, de rángatásos hibánál nekem gyertyacsere segített.

Üdv, HegeGabi.
Amikor alapjáraton van akkor fullad,menet közben meg rángat.
A gyertya már cserélve és a szonda is
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16022 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 11:09:59 »

Amikor alapjáraton van akkor fullad,menet közben meg rángat.
A gyertya már cserélve és a szonda is
kábelt is cseréltetek?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16023 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:12:24 »

Amikor alapjáraton van akkor fullad,menet közben meg rángat.
A gyertya már cserélve és a szonda is

Gyertyából milyen került bele? Gyertyakábelt is cseréltetek? MAF szenzor (légtömegmérő) nem koszos? Üzemanyagszűrő mikor lett cserélve?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16024 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:14:38 »

Gyertyából milyen került bele? Gyertyakábelt is cseréltetek? MAF szenzor (légtömegmérő) nem koszos? Üzemanyagszűrő mikor lett cserélve?
Gyertya ngk és szépek benne néztük.
Kábelt ,szűrőt nem cseréltünk még.
Maf szenzort hol találom?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16025 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 16:58:15 »

Gyertya ngk és szépek benne néztük.
Kábelt ,szűrőt nem cseréltünk még.
Maf szenzort hol találom?

Szia,

itt a hiba. Gyertyabol es kabelbol csak gyarit, semmi mast.
MAF szenzor a legszurohaz utan van a csovon, ket torx csavarral rogzitve, a wikin talalsz a tisztitasrol leirast, olvasgasd figyelmesen, nem bonyolult muvelet.

Udv

Csocso
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16026 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 18:23:48 »

Gyertya ngk és szépek benne néztük.
Kábelt ,szűrőt nem cseréltünk még.
Maf szenzort hol találom?

Én spec. a wiki-ben nem találtam MAF takarítást. Smiley Asszem a szerviz vagy a tuning rovatban van. De egyszerűbb, ha leírom:
(a helye a légszűrőház után egy fém "ház"-on/ban van, lényegében egy fekete téglalap, 2db torx csavarral, csatlakozóval a képen :



Kiszedve így néz ki (de erről hiányzik a tömítőgyűrű !) :



Tisztítás:
1. lehúzod a csatit, kicsavarod a két csavart, majd finoman pár milimétert oda-vissza tekergetve kihúzod, vigyázva, hogy a tömítőgyűrű rajta maradjon és nehogy beleessen a házába. (ki lehet szedni, de minek fölös munkát végezni Smiley)
2. Féktisztító spray-vel vagy karburátor tisztító spray-vel (nekem az első jobban bejön, Motip-ot használok, de jó a Prevent is, stb. a Motip ilyen: ) alaposan lefújod, hadd csöpögjön róla a cucc.
3. Nagyon puha és finom ecsettel, esetleg fültisztítóval (itt is az első a jobb) a 2db szenzort (a 2-2 lábat kötik össze) megpucolod. DE ÚGY PUCOLD MINTHA EGY NŐ SZEMÉT TAKARÍTANÁD! Smiley Nagyon érzékenyek, (relatíve) könnyen elhajolnak, letörnek.
A lényege, hogy mindkettő szenzor szinte teljesen ezüst színű legyen, ne legyen rajtuk ráégett kosz, por, egyéb dzsuva.
4. Többször is megismételheted a "fújás-csöpögés-tisztogatás" műveletsort, amíg olyan nem lesz amilyet szeretnél.
5. Az utolsó mindig a spray legyen, utána tedd ki valahova száradni. (pl. a Motip spray elpárolog kb. 1 perc alatt, de azért hagyd 5-10 percet száradni)
6. Mehet vissza. Smiley  wave

(kieg.: ugye sok féktisztítót használtunk amit a gumi nem szeret. én speciel, le szoktam húzni azt a kis "o" gumigyűrűt és adok neki szilikont, vagy valamilyen gumiápolót, aztán mikor magába szívta, picit megtörölgetem, majd visszahúzom rá és úgy teszem a helyére a komplett MAF-ot)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16027 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 18:26:23 »

Gyertya ngk és szépek benne néztük.
Kábelt ,szűrőt nem cseréltünk még.
Maf szenzort hol találom?

Gyertyát és kábelt egyszerre illik cserélni és csak gyárit vásárolni! Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16028 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 21:14:29 »

Én spec. a wiki-ben nem találtam MAF takarítást. Smiley Asszem a szerviz vagy a tuning rovatban van. De egyszerűbb, ha leírom:
(a helye a légszűrőház után egy fém "ház"-on/ban van, lényegében egy fekete téglalap, 2db torx csavarral, csatlakozóval a képen :



Kiszedve így néz ki (de erről hiányzik a tömítőgyűrű !) :



Tisztítás:
1. lehúzod a csatit, kicsavarod a két csavart, majd finoman pár milimétert oda-vissza tekergetve kihúzod, vigyázva, hogy a tömítőgyűrű rajta maradjon és nehogy beleessen a házába. (ki lehet szedni, de minek fölös munkát végezni Smiley)
2. Féktisztító spray-vel vagy karburátor tisztító spray-vel (nekem az első jobban bejön, Motip-ot használok, de jó a Prevent is, stb. a Motip ilyen: ) alaposan lefújod, hadd csöpögjön róla a cucc.
3. Nagyon puha és finom ecsettel, esetleg fültisztítóval (itt is az első a jobb) a 2db szenzort (a 2-2 lábat kötik össze) megpucolod. DE ÚGY PUCOLD MINTHA EGY NŐ SZEMÉT TAKARÍTANÁD! Smiley Nagyon érzékenyek, (relatíve) könnyen elhajolnak, letörnek.
A lényege, hogy mindkettő szenzor szinte teljesen ezüst színű legyen, ne legyen rajtuk ráégett kosz, por, egyéb dzsuva.
4. Többször is megismételheted a "fújás-csöpögés-tisztogatás" műveletsort, amíg olyan nem lesz amilyet szeretnél.
5. Az utolsó mindig a spray legyen, utána tedd ki valahova száradni. (pl. a Motip spray elpárolog kb. 1 perc alatt, de azért hagyd 5-10 percet száradni)
6. Mehet vissza. Smiley  wave

(kieg.: ugye sok féktisztítót használtunk amit a gumi nem szeret. én speciel, le szoktam húzni azt a kis "o" gumigyűrűt és adok neki szilikont, vagy valamilyen gumiápolót, aztán mikor magába szívta, picit megtörölgetem, majd visszahúzom rá és úgy teszem a helyére a komplett MAF-ot)

Köszönöm a segítséget majd írok a fejleményekről
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16029 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 21:33:40 »

Gyertyát és kábelt egyszerre illik cserélni és csak gyárit vásárolni! Smiley
jó az az ngk gyertya...az ngk kábellel spec. én is befürödtem...most gyári van helyette...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16030 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 23:11:54 »

Köszönöm a segítséget majd írok a fejleményekről

Szívesen, remélem sikerrel jársz!  integet2

jó az az ngk gyertya...az ngk kábellel spec. én is befürödtem...most gyári van helyette...

Akkor mégsem olyan jók azok az NGK cuccok... Roll Eyes Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
evaszalai
Vendég
« Új hozzászólás #16031 Dátum: 2012.06.19 kedd, 10:46:42 »

Sziasztok! Kérdezném,hogy van-e valakinek Ford emblémája eladó ? ha több van még jobb ::: help email:evaszalai@freemail.hu  köszönettel
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #16032 Dátum: 2012.06.19 kedd, 15:33:57 »

Bőr üléskárpit szakadása javítható házilag? Bőrragasztó, folyékony bőr és bőrfesték kombinációjával meg tudom csinálni esetleg?

A kesztyűtartóban ráakadtam az elektromos ülés gombjaira. Ezeket valahogy vissza lehet operálni a csonkokra? A közepéről, ami tartotta őket, az le van törve.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16033 Dátum: 2012.06.19 kedd, 15:38:45 »

Bőr üléskárpit szakadása javítható házilag? Bőrragasztó, folyékony bőr és bőrfesték kombinációjával meg tudom csinálni esetleg?

A kesztyűtartóban ráakadtam az elektromos ülés gombjaira. Ezeket valahogy vissza lehet operálni a csonkokra? A közepéről, ami tartotta őket, az le van törve.
tipp: az pont ugyanolyan, mint egy ablakemelő kapcsoló
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #16034 Dátum: 2012.06.19 kedd, 16:50:28 »

tipp: az pont ugyanolyan, mint egy ablakemelő kapcsoló

Sajnos nem. Teljesen eletromos az ülés. Döntés, emelés, deréktámasz, minden. Hat pöcök lóg ki az ülés oldalából, azokkal tudom állítani és le van törve az, ami a két kapcsolót tartotta a 3-3 pöckön és az a rész nincs is meg. Azon gondolkozom, hogy tudom visszaragasztani.  Huh?
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16035 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:18:20 »

Sajnos nem. Teljesen eletromos az ülés. Döntés, emelés, deréktámasz, minden. Hat pöcök lóg ki az ülés oldalából, azokkal tudom állítani és le van törve az, ami a két kapcsolót tartotta a 3-3 pöckön és az a rész nincs is meg. Azon gondolkozom, hogy tudom visszaragasztani.  Huh?
amennyi infót megadtál, még akár olyan is lehetett volna ...  Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16036 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:46:39 »

Bőr üléskárpit szakadása javítható házilag? Bőrragasztó, folyékony bőr és bőrfesték kombinációjával meg tudom csinálni esetleg?

A kesztyűtartóban ráakadtam az elektromos ülés gombjaira. Ezeket valahogy vissza lehet operálni a csonkokra? A közepéről, ami tartotta őket, az le van törve.

Mint autókárpitos (segéd Smiley), azt mondom nem. (legalábbis, ha szépet akarsz Wink )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16037 Dátum: 2012.06.19 kedd, 20:07:36 »

Szívesen, remélem sikerrel jársz!  integet2

Akkor mégsem olyan jók azok az NGK cuccok... Roll Eyes Grin
NEm igaz.MErt például a gyertyája a tapasztalatom szerint sokkal jobb mint a motorcraft (mondom úgy,hogy évekig arra tettem le a nagyesküt).A kábellel valószínűleg meg átqrtak és valami elfekvő xart sóztak rám ami már nem bírta a terhelést.Másrészt meg például a gyári lambda is ngk...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16038 Dátum: 2012.06.19 kedd, 20:36:34 »

NEm igaz.MErt például a gyertyája a tapasztalatom szerint sokkal jobb mint a motorcraft (mondom úgy,hogy évekig arra tettem le a nagyesküt).A kábellel valószínűleg meg átqrtak és valami elfekvő xart sóztak rám ami már nem bírta a terhelést.Másrészt meg például a gyári lambda is ngk...

Elhiszem, nekem TD-m van, nem kell gyertya. Grin (pontosabban csak izzító gyertya...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16039 Dátum: 2012.06.19 kedd, 20:53:23 »

Elhiszem, nekem TD-m van, nem kell gyertya. Grin (pontosabban csak izzító gyertya...)
hát na...abban nincs tapasztalatom....szerencsére... nyes Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16040 Dátum: 2012.06.20 szerda, 00:52:35 »

hát na...abban nincs tapasztalatom....szerencsére... nyes Wink
duhos2 vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #16041 Dátum: 2012.06.20 szerda, 19:00:11 »

NEm igaz.MErt például a gyertyája a tapasztalatom szerint sokkal jobb mint a motorcraft (mondom úgy,hogy évekig arra tettem le a nagyesküt).A kábellel valószínűleg meg átqrtak és valami elfekvő xart sóztak rám ami már nem bírta a terhelést.Másrészt meg például a gyári lambda is ngk...
Sziasztok,nekem is jobban bevalt a NGK-gyertya mint a motorcraft,valahohy a gyari jobban is kopott,de a kabel az gyari van benne ,pedig a gyari nem is ugy nez ki mint amit vedtem,mert latam a masik kocsin hogy ez az igazi ,tehat mar a motorcraft kabeleleket is masoljak.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.20 szerda, 20:06:50 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #16042 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 10:07:18 »

Sziasztok!

95-ös kombi tádém van a bal hátsó fékem valahogy felelőtlenül befog és nagyon felmelegszik és a fékpedál is csak félúttól fog és akkor is alig de másnap amikor szétszedném meg gurul rendesen nem tart vissza.Abban tudnátok segíteni,hogy ez mitől lehet én a fékkulcsra gyanakszom de hát nem vagyok autóreszelő.Ja és nem állandóan produkálja magát csak amikor úri kedve úgy kívánja!
A válaszokat előre is köszi.
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16043 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 10:48:13 »

Sziasztok!

95-ös kombi tádém van a bal hátsó fékem valahogy felelőtlenül befog és nagyon felmelegszik és a fékpedál is csak félúttól fog és akkor is alig de másnap amikor szétszedném meg gurul rendesen nem tart vissza.Abban tudnátok segíteni,hogy ez mitől lehet én a fékkulcsra gyanakszom de hát nem vagyok autóreszelő.Ja és nem állandóan produkálja magát csak amikor úri kedve úgy kívánja!
A válaszokat előre is köszi.

Talán az az oldali munkahenger kezd bedilizni... Rendesen légtelenített a rendszer?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #16044 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 11:01:06 »

Talán az az oldali munkahenger kezd bedilizni... Rendesen légtelenített a rendszer?

Nem gondolom,hogy levegős mert nem rugózik de lehet,hogy a munkahenger nem megy vissza?
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16045 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 11:10:55 »

Nem gondolom,hogy levegős mert nem rugózik de lehet,hogy a munkahenger nem megy vissza?
a csuszkát kellene bezsírozni
Naplózva
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #16046 Dátum: 2012.06.22 péntek, 07:51:53 »

a csuszkát kellene bezsírozni
Pontosan melyik csuszkára gondolsz?A fékpofák találkozásánál?A munkahengernél?
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16047 Dátum: 2012.06.22 péntek, 13:00:32 »

Pontosan melyik csuszkára gondolsz?A fékpofák találkozásánál?A munkahengernél?

A pofák és a dob belső része között is. De inkább rézpasztát használj ott.
(bár yoocoo szerintem azokra gondolt amiken a pofák mozognak)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16048 Dátum: 2012.06.22 péntek, 13:23:10 »

Pontosan melyik csuszkára gondolsz?A fékpofák találkozásánál?A munkahengernél?
a féknyereg mozog oldalirányban a tartókonzolon, annak a csapját kellene
vagy lehet még kézifék bowden hiba is
Naplózva
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #16049 Dátum: 2012.06.22 péntek, 16:47:02 »

a féknyereg mozog oldalirányban a tartókonzolon, annak a csapját kellene
vagy lehet még kézifék bowden hiba is
Oké! Köszönöm ezeket megnézem a rézpaszta is jó megoldásnak tűnik!
Köszi!
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.