Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:18:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804967 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16450 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:23:30 »

Te miért utálod elvből a DAF-osokat? Cheesy Ja és a 120.000km alatt egy mikron füstöt nem láttam tőle.. Cheesy A szelepszárszimering csere nagy meló? És árban? Amúgy a füst egyértelműen kékes.

Akkor az lesz az.Melóban nem tudom mit jelent,de maga a szelep szár szimering készlet nem vészes összeg.

Viszont most én kérdezek tőletek megint.
Most jöttem be az udvarról és 1,2 dolgot megnéztem megint.
Szóval el szoktam mondani,hogy sokat nem járok az autóval ám,de szépen lassan a kiegyenlítő tartályban le szokott
csökkenni a a víz szintem.A vezérlés vízpumpával együtt tavasszal lett kicserélve,tehát akkor vízpumpa kizárva.
Akkor a kis összekötő vízcsövecske,aminek mind a két vége más átmérőjű nekem is eldurrant még kb 2 éve.
Ugyan sikerült szereznem egyet,de méretileg nem tökéletes és a 2 oldali csatlakozásnál úgy vettem észre, mintha nedves lenne.(tehát ott elmehet némi víz)
Na már most felmerült bennem,hogy esetleg hengerfejes lehet az autó a vízfogyasztás miatt.
Emiatt néztem meg 1-2 dolgot.Nevezetesen levettem az olajbetöltő sapkát,hogy látok-e minimális habosodást,"krémesedést" az olajon vagy a sapkában.Semmi ilyesmi nincsen.
Viszont mikor most beindítottam az autót,akkor figyeltem a kiegyenlítő tartályt és azt vettem észre,hogy nagyon lassan kb 10másodpercenként 1db kis buborék jött fel.Érdekes módon pár perc járás után már nem láttam buborékot.
Normális ez vagy hengerfej gyanús?:-S
Egyébként a kiegyenlítő tartályban sincs elszíneződve a rózsaszín hűtőfolyadékom vagy és nem tűnik kipufogó gáz szagúnak a tartály.
Ja még 1 dolog.Most ahogy járattam az autót egyáltalán nem volt fehér füst vagy gőzképződés,de néha előfordul csekély mértékben amikor a lámpánál a visszapillantóba nézek.
Mi a véleményetek?Ki lehet valahogy zárni 100%-osan hogy hengerfejes lenne?  
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16451 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:25:04 »

szhopás. bár sztem nem az a baj

Akkor szerinted mi? Én meg azt figyeltem meg, hogy állandó fordulaton nem füstöl, csak mondjuk dugóban és ha nagy gázzal indulok.. Vagy alapjáraton ketyeg és úgy nyomok neki egy nagy gázt.

Tonhy: Méress kompressziót.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 16:27:22 írta hayhapapi » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16452 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:32:10 »

Akkor szerinted mi? Én meg azt figyeltem meg, hogy állandó fordulaton nem füstöl, csak mondjuk dugóban és ha nagy gázzal indulok.. Vagy alapjáraton ketyeg és úgy nyomok neki egy nagy gázt.

Tonhy: Méress kompressziót.

AZ OFF Nissan-on,ami ugyan Turbos pontosan erről tudni,hogy szimeringes.Csak az enyém elég keményen füstöl és pontosan úgy,ahogyan
leírtad!Alapjárat közelében!Nem akarok okoskodni,de én így tudom.
Ősszel volt kompresszió mérve 10,5 volt egységesen mind a 4 hengerben.
Azóta kb 500-600km-t ment...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16453 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:16:34 »

AZ OFF Nissan-on,ami ugyan Turbos pontosan erről tudni,hogy szimeringes.Csak az enyém elég keményen füstöl és pontosan úgy,ahogyan
leírtad!Alapjárat közelében!Nem akarok okoskodni,de én így tudom.
Ősszel volt kompresszió mérve 10,5 volt egységesen mind a 4 hengerben.
Azóta kb 500-600km-t ment...

Értem. Most kimentem megnézni a olajat, annyi van benne amennyit én benne hagytam és annyi fogyott amennyit letöröltem a pálcáról.. Semmi nem hiányzik, max nívón van, tehát az olajfogyás eddig szinte semmi / 3500km..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16454 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:21:56 »

AZ OFF Nissan-on,ami ugyan Turbos pontosan erről tudni,hogy szimeringes.Csak az enyém elég keményen füstöl és pontosan úgy,ahogyan
leírtad!Alapjárat közelében!Nem akarok okoskodni,de én így tudom.
Ősszel volt kompresszió mérve 10,5 volt egységesen mind a 4 hengerben.
Azóta kb 500-600km-t ment...
szerintem az elég alacsony kompresszió ...  Roll Eyes
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16455 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:23:02 »

szerintem az elég alacsony kompresszió ...  Roll Eyes

Mert mennyinek kéne lennie?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16456 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:27:44 »

Mert mennyinek kéne lennie?

Nekem 14 van benne egységesen ha jól emlékszem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 17:36:48 írta hayhapapi » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16457 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:41:16 »

Nekem 14 van benne egységesen.

Máskor azt írtad,hogy 10-nél  kiakadt a mérőműszer.Akkor ez csak tipp részedről nem?
Egyébként én úgy tudom,hogy az is nagyon fontos,hogy egységes legyen a hengerekben.

Nem beszélve arról,hogy neked frissen van felújítva.
Másik dolog pedig,hogy megy a gép mint a meszes,tehát abszolút nem gyenge.Mindegy majd valamikor méretek megint,mert
kíváncsi vagyok,de nem gondolom kevésnek a 10,5-es kompressziót.
Főleg,hogy akár pontatlan is lehet a mérés,ezért a műszer kevesebbet mutathat.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16458 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:43:20 »

Máskor azt írtad,hogy 10-nél  kiakadt a mérőműszer.Akkor ez csak tipp részedről nem?
Egyébként én úgy tudom,hogy az is nagyon fontos,hogy egységes legyen a hengerekben.

Nem beszélve arról,hogy neked frissen van felújítva.
Másik dolog pedig,hogy megy a gép mint a meszes,tehát abszolút nem gyenge.Mindegy majd valamikor méretek megint,mert
kíváncsi vagyok,de nem gondolom kevésnek a 10,5-es kompressziót.
Főleg,hogy akár pontatlan is lehet a mérés,ezért a műszer kevesebbet mutathat.

Ha jól emlékszem elég rég beszéltük már, hogy mennyi volt az enyémben és akkor igen, 10-nél kiakadt, de azóta a szakim már beszerzett egy komolyabb mérőt és 1 hónapja néztük kb. Nem vagyok biztos benne, hogy 14 de akkörül. Felújítva nekem? Hozzá sem lett nyúlva.. Donorból ki, enyémbe be. Ennyi volt.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16459 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:47:31 »

Ha jól emlékszem elég rég beszéltük már, hogy mennyi volt az enyémben és akkor igen, 10-nél kiakadt, de azóta a szakim már beszerzett egy komolyabb mérőt és 1 hónapja néztük kb. Nem vagyok biztos benne, hogy 14 de akkörül. Felújítva nekem? Hozzá sem lett nyúlva.. Donorból ki, enyémbe be. Ennyi volt.

Valamiért úgy rémlett,hogy csináltál egy felújítást.:-)
Jó volna tudni,hogy mennyi a gyári kompresszió,de sehol sem találtam a neten adatot erről:-S
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16460 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:51:27 »

Valamiért úgy rémlett,hogy csináltál egy felújítást.:-)
Jó volna tudni,hogy mennyi a gyári kompresszió,de sehol sem találtam a neten adatot erről:-S

Nem, nem.. Smiley Egyáltalán nem lett hozzányúlva. Lehet összekeversz BlueLite-al, ő csináltatott nem régiben motorfelújítást. Én sem tudom pontosan mennyi. De szerintem ne izgulj, ha mindenhol egységes akkor az vagy jó, vagy nagyon nagy gáz van Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16461 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:59:52 »

Valamiért úgy rémlett,hogy csináltál egy felújítást.:-)
Jó volna tudni,hogy mennyi a gyári kompresszió,de sehol sem találtam a neten adatot erről:-S

Fölnyomtam a vidit, de nincs hang. Huh? Nézd csak meg : http://www.youtube.com/watch?v=cGKx41J4y2Q&feature=youtu.be
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16462 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:08:23 »

Fölnyomtam a vidit, de nincs hang. Huh? Nézd csak meg : http://www.youtube.com/watch?v=cGKx41J4y2Q&feature=youtu.be

Köszi!Igen,valamiért nem hallani a motor hangját,de ezt már észrevettem előtte is.Mindegy.
A lényeg,hogy én éppen csak hozzáérek a gázhoz,hogy ne álljon le és ahogy a video-n is látható
fellöki 2000 alá aztán megint ejti le.
Magyarul nem a gázadással arányosan változik a fordulat hanem ugrál szinte magától.
Ezt addig csinálja még pár perc után el nem kezd melegedni a moci.
Utána már beáll 1000-re majd 900 körülre.Aztán van amikor fennakad melegen is 1200-on pár másodpercig.
Leömlő csere lesz a következő,kipufogó sor tömítéssel.Ugyanis valahol kifúj és nem a rendszernél,mert reggel nézte át a kipufogós és nem talált hibát.
Én viszont befogtam a kipufogót.Mind a kettőt:-) és mégsem állt le az autó.Nem beszélve arról,hogy szűk utcában,ahol a hangot
visszaverik az épületek hallani,hogy kifúj elöl és "tortyog"..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16463 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:11:50 »

Köszi!Igen,valamiért nem hallani a motor hangját,de ezt már észrevettem előtte is.Mindegy.
A lényeg,hogy én éppen csak hozzáérek a gázhoz,hogy ne álljon le és ahogy a video-n is látható
fellöki 2000 alá aztán megint ejti le.
Magyarul nem a gázadással arányosan változik a fordulat hanem ugrál szinte magától.
Ezt addig csinálja még pár perc után el nem kezd melegedni a moci.
Utána már beáll 1000-re majd 900 körülre.Aztán van amikor fennakad melegen is 1200-on pár másodpercig.
Leömlő csere lesz a következő,kipufogó sor tömítéssel.Ugyanis valahol kifúj és nem a rendszernél,mert reggel nézte át a kipufogós és nem talált hibát.
Én viszont befogtam a kipufogót.Mind a kettőt:-) és mégsem állt le az autó.Nem beszélve arról,hogy szűk utcában,ahol a hangot
visszaverik az épületek hallani,hogy kifúj elöl és "tortyog"..

Igazán nincs mit. Wink
Nem lehet, hogy csak a flexibilis cső lukadt ki?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16464 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:16:00 »

Fölnyomtam a vidit, de nincs hang. Huh? Nézd csak meg : http://www.youtube.com/watch?v=cGKx41J4y2Q&feature=youtu.be

Nekem egyáltalán  nem is nyitja meg.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16465 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:20:42 »

Fölnyomtam a vidit, de nincs hang. Huh? Nézd csak meg : http://www.youtube.com/watch?v=cGKx41J4y2Q&feature=youtu.be
krómkeretet honnan szereztél?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16466 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:20:54 »

Igazán nincs mit. Wink
Nem lehet, hogy csak a flexibilis cső lukadt ki?


Lehet,de az meg mi?:-O
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16467 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:21:59 »

Mit jelent az, hogy le van ragadva az olajlehúzó gyűrű és mit kell vele csinálni? Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16468 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:22:43 »

Nekem egyáltalán  nem is nyitja meg.


Nem? Pedig nyílvános... Huh?

krómkeretet honnan szereztél?

Jah igen, azt én is akartam kérdezni... Cheesy Klassz.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16469 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:23:13 »

krómkeretet honnan szereztél?


Még kb 2 éve volt itt club-on egy akció,hogy lehet jó áron rendelni 10 szettet.Akkor összegyűltünk annyian és én is akkor rendeltem.
A következő talin már át is adták.Már nem is tudom kik intézték.Talán Fusim-ék,de nem vagyok benne biztos..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16470 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:24:18 »

Máskor azt írtad,hogy 10-nél  kiakadt a mérőműszer.Akkor ez csak tipp részedről nem?
Egyébként én úgy tudom,hogy az is nagyon fontos,hogy egységes legyen a hengerekben.

Nem beszélve arról,hogy neked frissen van felújítva.
Másik dolog pedig,hogy megy a gép mint a meszes,tehát abszolút nem gyenge.Mindegy majd valamikor méretek megint,mert
kíváncsi vagyok,de nem gondolom kevésnek a 10,5-es kompressziót.
Főleg,hogy akár pontatlan is lehet a mérés,ezért a műszer kevesebbet mutathat.
a 10,5 kevés szerintem is. inkább 16 körül kéne legyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16471 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:25:36 »


Lehet,de az meg mi?:-O

Hát ami összeköti a leömlőt a kipuffal.
Ilyen cucc :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16472 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:25:41 »

Nekem egyáltalán  nem is nyitja meg.


A múltkor nekem sem nyitott meg szinte semmit you tube-on.
Valami flash playert kellett össze-vissza telepítgetnem míg végül jó lett.Rendesen felidegelt:-S
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16473 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:26:29 »


Még kb 2 éve volt itt club-on egy akció,hogy lehet jó áron rendelni 10 szettet.Akkor összegyűltünk annyian és én is akkor rendeltem.
A következő talin már át is adták.Már nem is tudom kik intézték.Talán Fusim-ék,de nem vagyok benne biztos..

Neki is van, legalábbis a cikkeiben láttam. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16474 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:27:04 »

Mit jelent az, hogy le van ragadva az olajlehúzó gyűrű és mit kell vele csinálni? Cheesy
nekem a teherautó kompresszoránál volt ulyen, akkor azt csinálta a szerelő, hogy öntött bele fékolajat, nyitva voltak a csatlakozók, majd 1 perc múlva elindította, az éppen jó lett vele, de nem tudom mi lenne a tökéletes megoldás. Talán kideríteni mért nem jó a gyújtás, és akkor kiégne rendesen minden
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16475 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:28:38 »

a 10,5 kevés szerintem is. inkább 16 körül kéne legyen

16?Az nagyon sok.Lehet mi is keverjük a kompresszió viszonyt a végnyomással?
Most próbálok külföldi oldalakon rákeresni a gyári kompresszióra,de kizártnak tarom a 16-os értéket.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16476 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:32:32 »

Igazán nincs mit. Wink
Nem lehet, hogy csak a flexibilis cső lukadt ki?


Na hallod.Lementettem képet erről a csőről,mert én ezzel még nem találkoztam.
Majd ha eljutok a cseréjig,akkor megnézetem ezt is.
Tehát akkor közvetlen a leömlő alatt csatlakozik be ugye?
Magyarul ha leveszem azt a kis alumínium hővédőt,akkor elvileg látnom kellene?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16477 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:33:18 »

16?Az nagyon sok.Lehet mi is keverjük a kompresszió viszonyt a végnyomással?
Most próbálok külföldi oldalakon rákeresni a gyári kompresszióra,de kizártnak tarom a 16-os értéket.
H@ynes eztet írja:
Compression ratio:
1.6 litre models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.3:1
1.8 and 2.0 litre models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.0:1
Compression pressure - at starter motor speed, engine fully warmed-up . Not available
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16478 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:35:11 »

16?Az nagyon sok.Lehet mi is keverjük a kompresszió viszonyt a végnyomással?
Most próbálok külföldi oldalakon rákeresni a gyári kompresszióra,de kizártnak tarom a 16-os értéket.
mihez képest sok? dízelnek 31 újonnan, egy mk2 27-29, ha tuti jó még a motor
10 körül a sűrétési aránynak kéne lenni


na közben már érkezett adat, de nem tudom a kompresszió mért nincs benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16479 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:36:15 »

nekem a teherautó kompresszoránál volt ulyen, akkor azt csinálta a szerelő, hogy öntött bele fékolajat, nyitva voltak a csatlakozók, majd 1 perc múlva elindította, az éppen jó lett vele, de nem tudom mi lenne a tökéletes megoldás. Talán kideríteni mért nem jó a gyújtás, és akkor kiégne rendesen minden

Igazad lehet. Ráfekszem a gyújtás témára, utána megyek tovább. Mindenesetre csináltam egy videót most, mindjárt felrakom.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16480 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:40:30 »

mihez képest sok? dízelnek 31 újonnan, egy mk2 27-29, ha tuti jó még a motor
10 körül a sűrétési aránynak kéne lenni


na közben már érkezett adat, de nem tudom a kompresszió mért nincs benne
talkford-on 14-eket írnak mért adatnak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16481 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:41:59 »

mihez képest sok? dízelnek 31 újonnan, egy mk2 27-29, ha tuti jó még a motor
10 körül a sűrétési aránynak kéne lenni


na közben már érkezett adat, de nem tudom a kompresszió mért nincs benne


Igen látom az adatokat,de azt én nem tudom értelmezni.Akkor nekem valószínűleg a sűrítési arányt mérték annyinak.
Hiszen mondom,hogy nincs szétkopva a motor meg megy is.HA a gyári érték fele lenne a 10,5 akkor kb már meg sem mozdulna nem?:-)
Na mindegy én nem értek ehhez.Azt tudom,hogy megy a gép és rendesen karban van tartva,nincs a motor szétkopva,füstölni sem füstöl..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16482 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:44:36 »


Na hallod.Lementettem képet erről a csőről,mert én ezzel még nem találkoztam.
Majd ha eljutok a cseréjig,akkor megnézetem ezt is.
Tehát akkor közvetlen a leömlő alatt csatlakozik be ugye?
Magyarul ha leveszem azt a kis alumínium hővédőt,akkor elvileg látnom kellene?

Ez csak egy kép róla, nem ilyen lesz a Tiéd, ez valami más jószágé. Smiley
Elvileg igen. Leömlő+katalizátor -> flexi cső -> cső Cheesy -> középdob...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16483 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:44:55 »


Igen látom az adatokat,de azt én nem tudom értelmezni.Akkor nekem valószínűleg a sűrítési arányt mérték annyinak.
Hiszen mondom,hogy nincs szétkopva a motor meg megy is.HA a gyári érték fele lenne a 10,5 akkor kb már meg sem mozdulna nem?:-)
Na mindegy én nem értek ehhez.Azt tudom,hogy megy a gép és rendesen karban van tartva,nincs a motor szétkopva,füstölni sem füstöl..
Nem a fele, ha 14 körül van a Zetec (MK I-II sor4 benzines motorjai) kompressziója. GinJoy a dízel motorra írta, annak magasabb mindig a kompressziója, hisz fel kell hevítenie az anyagot az öngyulladáshoz.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16484 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:46:52 »

talkford-on 14-eket írnak mért adatnak

Akkor jól emlékeztem. Megcsináltam a videót, itt is látszik, hogy amikor már felpörög, ott nem füstöl, csak miután hagyom alapjáraton ketyegni kicsit majd nyomok neki egy gázfröccsöt.

http://www.youtube.com/watch?v=YND0l8SzYXs&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=1&feature=plcp

Amúgy a kocsi megy mint a mérgezett egér és a kompresszió is 14.

Látszik a videón is, hogy nem úgy füstöl mint egy mozdony, de engem ez is zavar.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 18:48:36 írta hayhapapi » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16485 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:47:38 »

Nem a fele, ha 14 körül van a Zetec (MK I-II sor4 benzines motorjai) kompressziója. GinJoy a dízel motorra írta, annak magasabb mindig a kompressziója, hisz fel kell hevítenie az anyagot az öngyulladáshoz.

Értem!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16486 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:47:45 »


Igen látom az adatokat,de azt én nem tudom értelmezni.Akkor nekem valószínűleg a sűrítési arányt mérték annyinak.
Hiszen mondom,hogy nincs szétkopva a motor meg megy is.HA a gyári érték fele lenne a 10,5 akkor kb már meg sem mozdulna nem?:-)
Na mindegy én nem értek ehhez.Azt tudom,hogy megy a gép és rendesen karban van tartva,nincs a motor szétkopva,füstölni sem füstöl..
10,5 nem a fele a 14-nek, de még a 16-nak sem
sűrítési arányt nem mérnek, csak kompressziót, tehát, ha mértek, akkor a kompressziód van az körül

a dízelnél a sűréti arány 21,5:1, a kompresszió meg 31, de a 25-tel még vígan indul

nagyon sokat számít, hogy ne legyen pl eltérés a hengerekben mért kompresszió közt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16487 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:50:01 »

Akkor jól emlékeztem. Megcsináltam a videót, itt is látszik, hogy amikor már felpörög, ott nem füstöl, csak miután hagyom alapjáraton ketyegni kicsit majd nyomok neki egy gázfröccsöt.

http://www.youtube.com/watch?v=YND0l8SzYXs&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=1&feature=plcp

Amúgy a kocsi megy mint a mérgezett egér és a kompresszió is 14.

Látszik a videón is, hogy nem úgy füstöl mint egy mozdony, de engem ez is zavar.


Hallod szerintem ennek semmi baja:-)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16488 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:50:06 »

Akkor jól emlékeztem. Megcsináltam a videót, itt is látszik, hogy amikor már felpörög, ott nem füstöl, csak miután hagyom alapjáraton ketyegni kicsit majd nyomok neki egy gázfröccsöt.

http://www.youtube.com/watch?v=YND0l8SzYXs&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=1&feature=plcp

Amúgy a kocsi megy mint a mérgezett egér és a kompresszió is 14.

Látszik a videón is, hogy nem úgy füstöl mint egy mozdony, de engem ez is zavar.
ne a féket nyomd vazze!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16489 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:51:08 »


Hallod szerintem ennek semmi baja:-)
szerintem sem. alapjáraton kicsit kihagy valahol a gyújtás, lehet, hogy az ott összeszedett lerakódást tolja ki az első nagy gázadáskor
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16490 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:52:30 »


Még kb 2 éve volt itt club-on egy akció,hogy lehet jó áron rendelni 10 szettet.Akkor összegyűltünk annyian és én is akkor rendeltem.
A következő talin már át is adták.Már nem is tudom kik intézték.Talán Fusim-ék,de nem vagyok benne biztos..
nem eladó? mennyi meló felrakni, ha tudok szerezni?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 18:55:06 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16491 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:57:55 »

10,5 nem a fele a 14-nek, de még a 16-nak sem
sűrítési arányt nem mérnek, csak kompressziót, tehát, ha mértek, akkor a kompressziód van az körül

a dízelnél a sűréti arány 21,5:1, a kompresszió meg 31, de a 25-tel még vígan indul

nagyon sokat számít, hogy ne legyen pl eltérés a hengerekben mért kompresszió közt.

Az világos,hogy 10,5 nem fele 16-nak,de nem tudtam,hogy a 20-on akár mennyi-s adatokat dízelre értetted.:-)
Akkor összegzésképpen.
10,5-es kompresszióval a mocim gyenge.  Az adat lehet gyér,de én nem érzem gyengének.
Keveset is eszik és -15-ben is minden gond nélkül indult.
Ráadásul 9colos kerékkel is úgy megy mint a szél,de mindegy.Majd méretek megint amikor már minden szuper lesz:-)
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16492 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:00:55 »

szerintem sem. alapjáraton kicsit kihagy valahol a gyújtás, lehet, hogy az ott összeszedett lerakódást tolja ki az első nagy gázadáskor

Gyújtókábelből érdemes csak gyárit venni, vagy jó az "egyedi piros" is?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16493 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:01:42 »

nem eladó? mennyi meló felrakni, ha tudok szerezni?

Megmondom őszintén,hogy idegek kellenek hozzá ls pepecs meló,de megéri,mert ad egy plusz-t a kinézet:-)
Igazából a beragasztás a nem egyszerű,ugyanis nagyon precízen kell elhelyezni a karikákat,mert csak egészen pici peremen fekszik fel körbe az órákon.
Ha szépen felhelyezted és egyenletesen felfekszik mindenhol akkor picit tartani kell aztán meg hagyni megkötni a ragasztót.
Én csak másnap szereltem vissza a cuccot.Nem pillanatragasztóval,hanem azt hiszem valami több komponensű ragaccsal csináltam...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16494 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:04:15 »

Gyújtókábelből érdemes csak gyárit venni, vagy jó az "egyedi piros" is?

http://www.gyujtokabel.hu/ford1.html Erre gondoltam. Ezt vegyem, vagy a gyárit?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16495 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:10:55 »

http://www.gyujtokabel.hu/ford1.html Erre gondoltam. Ezt vegyem, vagy a gyárit?


Én a gyárira szavazok!A többiek majd megmondják:-)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16496 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:12:53 »

http://www.gyujtokabel.hu/ford1.html Erre gondoltam. Ezt vegyem, vagy a gyárit?
inkább olyan autót kéne venned, ami ugyanazzal a nyállal megy, mint a daf. nincs ilyen probléma, és még az üzemanyag is olcsóbb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16497 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:13:42 »

10,5 nem a fele a 14-nek, de még a 16-nak sem
sűrítési arányt nem mérnek, csak kompressziót, tehát, ha mértek, akkor a kompressziód van az körül

a dízelnél a sűréti arány 21,5:1, a kompresszió meg 31, de a 25-tel még vígan indul

nagyon sokat számít, hogy ne legyen pl eltérés a hengerekben mért kompresszió közt.

@zöld könyvben (H.R.Et.zold) megtaláltam a kompresszióvizsgálatot. Azt írja: "névleges irányértéknek vehető benzinmotoroknál 11-13 bar, dízelmotoroknál 20-25bar kompressziónyomás. A minősítés alapjául szolgálhat az egyes hengerek közötti nyomáskülönbség. A kompresszió vizsgálathoz a motornak kézmelegnek (min. 30°C motorolaj hőmérséklet) kell lennie."
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16498 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:16:56 »

inkább olyan autót kéne venned, ami ugyanazzal a nyállal megy, mint a daf. nincs ilyen probléma, és még az üzemanyag is olcsóbb

Azzal meg van más probléma..
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16499 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:21:17 »

@zöld könyvben (H.R.Et.zold) megtaláltam a kompresszióvizsgálatot. Azt írja: "névleges irányértéknek vehető benzinmotoroknál 11-13 bar, dízelmotoroknál 20-25bar kompressziónyomás. A minősítés alapjául szolgálhat az egyes hengerek közötti nyomáskülönbség. A kompresszió vizsgálathoz a motornak kézmelegnek (min. 30°C motorolaj hőmérséklet) kell lennie."

Köszönjük!:-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.