Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:06:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804940 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16550 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:04:07 »

[/poén on]Ginjoy ma vezett életében először autót.. :DDDDD[/poén off] Kipróbáltam Joy új autóját Smiley Nem semmi, nagyon nagyon tetszett.. Smiley Az a V6 hang :$ Észrevettem egy érdekességet is, hogy mennyire furcsa az ember, mennyire hozzá tud szokni valamihez.. Amikor én indultam a TD-vel, elkapartam, amikor ő indult az enyémmel, majdnemhogy lefulladt.. Smiley

Ismerős. Smiley Nagyon más benyást vezetni dízelhez képest. 70%-ban dízel autókat vezettem (huzamossabban), vagy automata benzinest (meg dízelt) és én is úgy vezettem néha, hogy ha külső szemlélő lettem volna, biztos megjegyzem : - Nah ez sem tud vezetni... 2000-3000-en indul el? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16551 Dátum: 2012.09.29 szombat, 23:03:59 »

Ismerős. Smiley Nagyon más benyást vezetni dízelhez képest. 70%-ban dízel autókat vezettem (huzamossabban), vagy automata benzinest (meg dízelt) és én is úgy vezettem néha, hogy ha külső szemlélő lettem volna, biztos megjegyzem : - Nah ez sem tud vezetni... 2000-3000-en indul el? Grin

Szerintem 20-30km alatt meg lehet szokni, az első 2-3km olyan mintha most tanulnál vezetni.. Cheesy Nem, ő az enyémmel majdnem lefulladt.. Smiley Érted?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16552 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 07:52:17 »

Ismerős. Smiley Nagyon más benyást vezetni dízelhez képest. 70%-ban dízel autókat vezettem (huzamossabban), vagy automata benzinest (meg dízelt) és én is úgy vezettem néha, hogy ha külső szemlélő lettem volna, biztos megjegyzem : - Nah ez sem tud vezetni... 2000-3000-en indul el? Grin
mért? te 2-3 ezren indulsz a dízellel? azért fullasztottam meg majdnem a benyást, mert szokásosan éppenhogy hozzáértem a gázhoz, kuplung fel, aztán nem akart elindulni gáz nélkül.

na meg hát ezek a benyások bowdenes gázzal készültek, és olyan nehéz nyomni...  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16553 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:10:27 »

mért? te 2-3 ezren indulsz a dízellel? azért fullasztottam meg majdnem a benyást, mert szokásosan éppenhogy hozzáértem a gázhoz, kuplung fel, aztán nem akart elindulni gáz nélkül.

na meg hát ezek a benyások bowdenes gázzal készültek, és olyan nehéz nyomni...  nyes

Megbeszéltük, hogy a tiéden is bowdenes a gáz.. Cheesy De nekem nem kéne, hogy olyan legyen mint a tiéden.. Cheesy Tehát ha valahol "rossz" örülök, hogy rossz, mert így jobb mint ha jó lenne Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16554 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:16:31 »

Megbeszéltük, hogy a tiéden is bowdenes a gáz.. Cheesy De nekem nem kéne, hogy olyan legyen mint a tiéden.. Cheesy Tehát ha valahol "rossz" örülök, hogy rossz, mert így jobb mint ha jó lenne Cheesy
jól van, de te mazohista vagy. én nem szeretem, ha izomlázam lesz a gáz nyomogatásakor. meg hát te tempomatozni tudsz, ugyhogy gáz nélül is tudsz vezetni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16555 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:25:38 »

jól van, de te mazohista vagy. én nem szeretem, ha izomlázam lesz a gáz nyomogatásakor. meg hát te tempomatozni tudsz, ugyhogy gáz nélül is tudsz vezetni

Nekem sem lesz izomlázam, mert amikor elindulok, padló, aztán ha megérkeztem ahova indultam, akkor leveszem a gázról a lábam.. Cheesy
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16556 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:26:06 »

"Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja. És nem tudják, nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüstmetál, egyendísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból. De vagyunk egy páran olyan hülyék, akik nem akarunk beállni a sorba, mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők - valószínű hogy relatíve többet is - de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Hülyék vagyunk? Biztos. Sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk? Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..."
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16557 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:39:15 »

"Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja. És nem tudják, nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüstmetál, egyendísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból. De vagyunk egy páran olyan hülyék, akik nem akarunk beállni a sorba, mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők - valószínű hogy relatíve többet is - de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Hülyék vagyunk? Biztos. Sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk? Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..."
eljen
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16558 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:23:48 »

"Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja. És nem tudják, nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüstmetál, egyendísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból. De vagyunk egy páran olyan hülyék, akik nem akarunk beállni a sorba, mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők - valószínű hogy relatíve többet is - de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Hülyék vagyunk? Biztos. Sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk? Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..."
nyes Ez így igaz:  vigyor3
Naplózva
csaba 81
Vendég
« Új hozzászólás #16559 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:13:05 »

mégis csak bontom a mondeot mk1 td 1996évi,kombi,turbo-15"felni üllések,meg minden ami jó,eladó occson, a vezérműszíja szakadt,azon kívül mindene jó volt.ka esetleg érdekel valami külgy mailt, problemasgyerek81@freemail.hu vagy 06-20/80-10-600.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16560 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:13:36 »

mért? te 2-3 ezren indulsz a dízellel? azért fullasztottam meg majdnem a benyást, mert szokásosan éppenhogy hozzáértem a gázhoz, kuplung fel, aztán nem akart elindulni gáz nélkül.

na meg hát ezek a benyások bowdenes gázzal készültek, és olyan nehéz nyomni...  nyes

Neeem, mikor benzines autókat vezettem, akkor adtam kövér gázt néha, véletlenül, hogy le fulladjon... Grin Dízelt "tudok" vezetni. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16561 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:29:51 »

"Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja. És nem tudják, nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüstmetál, egyendísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból. De vagyunk egy páran olyan hülyék, akik nem akarunk beállni a sorba, mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők - valószínű hogy relatíve többet is - de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Hülyék vagyunk? Biztos. Sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk? Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..."

Bizonyára sok "agyatlan" van így... De egy karbantartott, rendesen (mindig szerelt Cheesy - bár itt a régebbi autók tulajdonosai csöndben maradhatnak, egyedüli kivétel talán a japán autó, de az meg eddigre már szétrohadt Grin ) használt Mondeo-t sokan megirigyelhetnének... Rengeteg pozitívuma van ezeknek a vasaknak, nem véletlenül lett év autója 93-ban...
Átülhettem volna már rég egy újabb/"""jobb""" autóba, de hát istenem, ilyen a szerelem. Néha fölgyújtanád, néha ágyba mennél vele. A napok 80%-ban "csak" egy autó. Másoknak mindig. Nekünk életérzés. Sokan kérdezték már, mikor izzadságból és koszból magamat kizuhanyozva, egyenes idegszálakkal beültem valahova, hogy - Banyek, miért nem cseréled le? (persze csak finoman, mert mindenki tudja - akinek érdemes rá -, hogy mennyire odáig vagyok Érte) Ilyenkor mindig elmosolyodom és csak annyit mondok (ha nem akarok vitát indítani Smiley ) : - Az öreget? Miért cserélném le?  angel

(továbbá a kötelező simogatás előtt, ha valakinek megkopogtatod pl. az ajtót, mondhatod a legnagyobb nyugalommal: - Ez még anyagból készült és célja az volt, hogy sokáig autó maradjon, ne újrahasznosítható plédoboz, mint a mostaniak...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 22:34:01 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16562 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 23:26:52 »

Bizonyára sok "agyatlan" van így... De egy karbantartott, rendesen (mindig szerelt Cheesy - bár itt a régebbi autók tulajdonosai csöndben maradhatnak, egyedüli kivétel talán a japán autó, de az meg eddigre már szétrohadt Grin ) használt Mondeo-t sokan megirigyelhetnének... Rengeteg pozitívuma van ezeknek a vasaknak, nem véletlenül lett év autója 93-ban...
Átülhettem volna már rég egy újabb/"""jobb""" autóba, de hát istenem, ilyen a szerelem. Néha fölgyújtanád, néha ágyba mennél vele. A napok 80%-ban "csak" egy autó. Másoknak mindig. Nekünk életérzés. Sokan kérdezték már, mikor izzadságból és koszból magamat kizuhanyozva, egyenes idegszálakkal beültem valahova, hogy - Banyek, miért nem cseréled le? (persze csak finoman, mert mindenki tudja - akinek érdemes rá -, hogy mennyire odáig vagyok Érte) Ilyenkor mindig elmosolyodom és csak annyit mondok (ha nem akarok vitát indítani Smiley ) : - Az öreget? Miért cserélném le?  angel

(továbbá a kötelező simogatás előtt, ha valakinek megkopogtatod pl. az ajtót, mondhatod a legnagyobb nyugalommal: - Ez még anyagból készült és célja az volt, hogy sokáig autó maradjon, ne újrahasznosítható plédoboz, mint a mostaniak...)

Én minden reggel köszönök neki és minden este jó éjszakát kívánok.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16563 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 16:54:42 »

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Hol lehet beszerezni ablakmosóhoz csövet? A két szórófej közötti cső elrepedt.
Próbáltam Cromax-nál, Láng autónál.
Szerintetek valami bontottat be lehet tenni oda?
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16564 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:12:17 »

Én minden reggel köszönök neki és minden este jó éjszakát kívánok.

Én csak rámosolygok és nézegetem. Néha hosszabb utak után szoktam megpaskolni és beszélni hozzá. (de amúgy is csöndes ember vagyok, nem beszélek sokat, tehát vicces lenne, ha az öreghez többet beszélnék, mint az emberekhez... báár... amíg a kutyáink éltek, azokkal is többet dumáltam, mint néhány emberrel... Grin )

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Hol lehet beszerezni ablakmosóhoz csövet? A két szórófej közötti cső elrepedt.
Próbáltam Cromax-nál, Láng autónál.
Szerintetek valami bontottat be lehet tenni oda?

Bontottat simán. Sőt inkább azt vegyél, ha nem találsz újat, mert "egyéb" csövek nem biztos, hogy jók lesznek. Értem ezalatt az átmérőt, a keménységet és a gumicsatlakozónak kialakított peremeket. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16565 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:43:22 »

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Hol lehet beszerezni ablakmosóhoz csövet? A két szórófej közötti cső elrepedt.
Próbáltam Cromax-nál, Láng autónál.
Szerintetek valami bontottat be lehet tenni oda?
Szerintem is bontottat vagy lehet próbálkozni Festo levegő csővel, nálam bevállt.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16566 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:09:18 »

Szerintem is bontottat vagy lehet próbálkozni Festo levegő csővel, nálam bevállt.

Hol lehet ilyen csövet beszerezni?
Na meg mekkora kell? Mert ugye az átmérő nem mindegy.

Egyébként most szedtem ki a gyárit és úgy törik mint az üveg!
Cserés az egész
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16567 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:17:43 »

Hol lehet ilyen csövet beszerezni?
Na meg mekkora kell? Mert ugye az átmérő nem mindegy.

Egyébként most szedtem ki a gyárit és úgy törik mint az üveg!
Cserés az egész
Hogy mekkora kell, azt ott tudod megmérni ahova, amire csatlakozik, akkora belső átmérőjű cső kell, amekkora a külső átmérője ahova rámegy. Légtechnikával, levegős szerzsámgépeket, teherautó alkatrészeket forgalmazó üzletekben lehet kapni.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16568 Dátum: 2012.10.02 kedd, 11:31:57 »

Na, kicseréltem a gyertyakábeleket új NGK-ra. Én úgy vettem észre, hogy szebben jár a motor, de talán még mindig megvan a kis döcögés alapjáraton. KB mennyi idő kell a kipufogónak amíg kitisztul a rendszer? Ha hagyom alapjáraton, akkor még mindig köpi egy kicsit a kék füstöt. Megcsinátattam délelőtt a kipufogót is rá és felvettük a hangját. Itt is látszik, hogy füstöl még. Nem tudom mi lehet. Remélem tényleg a kábel volt. http://www.youtube.com/watch?v=AuGoYuWO1Bc&feature=share
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 11:41:04 írta hayhapapi » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16569 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:04:00 »

Na, kicseréltem a gyertyakábeleket új NGK-ra. Én úgy vettem észre, hogy szebben jár a motor, de talán még mindig megvan a kis döcögés alapjáraton. KB mennyi idő kell a kipufogónak amíg kitisztul a rendszer? Ha hagyom alapjáraton, akkor még mindig köpi egy kicsit a kék füstöt. Megcsinátattam délelőtt a kipufogót is rá és felvettük a hangját. Itt is látszik, hogy füstöl még. Nem tudom mi lehet. Remélem tényleg a kábel volt. http://www.youtube.com/watch?v=AuGoYuWO1Bc&feature=share
Hát, ha alapjárat után füstöl, ráadásul kékes füstöt bocsájt ki, ami látszik is a felvételen azt általában az égéstérbe jutó motorolaj okozza. Oda pedig vagy a kopott dugattyú gyűrűk mellett vagy a kopott, elöregedett szelepszárszimmering miatt a szelepszáron lecsordogálva jut az olaj. Bár a felvételen a második nagyobb felpörgetésnél kibocsájtott pamacs vége felé már átmegy sok benyára utaló feketés színűbe a füst, ha jól látom.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16570 Dátum: 2012.10.02 kedd, 14:24:48 »

Bizonyára sok "agyatlan" van így... De egy karbantartott, rendesen (mindig szerelt Cheesy - bár itt a régebbi autók tulajdonosai csöndben maradhatnak, egyedüli kivétel talán a japán autó, de az meg eddigre már szétrohadt Grin ) használt Mondeo-t sokan megirigyelhetnének... Rengeteg pozitívuma van ezeknek a vasaknak, nem véletlenül lett év autója 93-ban...
Átülhettem volna már rég egy újabb/"""jobb""" autóba, de hát istenem, ilyen a szerelem. Néha fölgyújtanád, néha ágyba mennél vele. A napok 80%-ban "csak" egy autó. Másoknak mindig. Nekünk életérzés. Sokan kérdezték már, mikor izzadságból és koszból magamat kizuhanyozva, egyenes idegszálakkal beültem valahova, hogy - Banyek, miért nem cseréled le? (persze csak finoman, mert mindenki tudja - akinek érdemes rá -, hogy mennyire odáig vagyok Érte) Ilyenkor mindig elmosolyodom és csak annyit mondok (ha nem akarok vitát indítani Smiley ) : - Az öreget? Miért cserélném le?  angel

(továbbá a kötelező simogatás előtt, ha valakinek megkopogtatod pl. az ajtót, mondhatod a legnagyobb nyugalommal: - Ez még anyagból készült és célja az volt, hogy sokáig autó maradjon, ne újrahasznosítható plédoboz, mint a mostaniak...)


Ez szép beszéd volt!Nagyon egyet étek!:-)
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16571 Dátum: 2012.10.02 kedd, 14:29:53 »

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék!
Ki akartam cseréltetni a leömlőmet és most láttuk a szerelővel,hogy nem az enyémre való,amit vettem.:-(
Nincsenek meg rajta az EGR csatlakozásai.Nyilván az MK2-es 2.0-es leömlője.
Ha valaki tud mk1 2.0-es repedésmentes leömlőt számomra legyen szíves szóljon!Köszönöm!

A leömlő,amit vettem,ha kell valakinek,akkor pár ezer ft-ért eladó.Repedésmentes!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16572 Dátum: 2012.10.02 kedd, 15:02:08 »

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék!
Ki akartam cseréltetni a leömlőmet és most láttuk a szerelővel,hogy nem az enyémre való,amit vettem.:-(
Nincsenek meg rajta az EGR csatlakozásai.Nyilván az MK2-es 2.0-es leömlője.
Ha valaki tud mk1 2.0-es repedésmentes leömlőt számomra legyen szíves szóljon!Köszönöm!

A leömlő,amit vettem,ha kell valakinek,akkor pár ezer ft-ért eladó.Repedésmentes!

Örülj neki! Tedd fel, az EGR-t dobd ki, és a helyét egy darab lemezzel zárd le. Az emissziós értékek nem romlanak, viszont legalább nem eteted a kipufogógázzal a motorodat, később megy tönkre!
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16573 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:30:15 »

Hol lehet ilyen csövet beszerezni?
Na meg mekkora kell? Mert ugye az átmérő nem mindegy.

Egyébként most szedtem ki a gyárit és úgy törik mint az üveg!
Cserés az egész

Ha ennyire fáradtak, lehet, hogy érdemes lenne egészen a szivattyútól a hátsó mosóig lecserélni az összeset. Jobb, mint ha beázik a tetőkárpit. Smiley
Szerintem kompletten bontva 1-2 ezresért adnak itt a fórumon neked. (ha meglenne a donor, ingyen odaadtam volna az összeset, de sajnos a motorháztetővel együtt ment az a része, az lámpamosóval a többi, a kasztniban lévőkkel meg nem foglalkoztam... Sad )


Ez szép beszéd volt!Nagyon egyet étek!:-)
eljen Wink (folyamatosan eszembe van ám az a rohadt műanyag, de sosem jut el az agyamig, hogy kifogytam a buborékos zsacsikból, mikor olyan helyen vagyok...  falbav igyekszem ! Smiley )
Az EGR-t ahogy Janny is mondja, nyugodtan ledugózhatod. Wink (aztán majd amikor találsz "környezetbarát" leömlőt visszarakod a csövet Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16574 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:59:02 »

Ha ennyire fáradtak, lehet, hogy érdemes lenne egészen a szivattyútól a hátsó mosóig lecserélni az összeset. Jobb, mint ha beázik a tetőkárpit. Smiley
Szerintem kompletten bontva 1-2 ezresért adnak itt a fórumon neked. (ha meglenne a donor, ingyen odaadtam volna az összeset, de sajnos a motorháztetővel együtt ment az a része, az lámpamosóval a többi, a kasztniban lévőkkel meg nem foglalkoztam... Sad )
 eljen Wink (folyamatosan eszembe van ám az a rohadt műanyag, de sosem jut el az agyamig, hogy kifogytam a buborékos zsacsikból, mikor olyan helyen vagyok...  falbav igyekszem ! Smiley )
Az EGR-t ahogy Janny is mondja, nyugodtan ledugózhatod. Wink (aztán majd amikor találsz "környezetbarát" leömlőt visszarakod a csövet Grin )


Jól van!Köszi a válaszokat!Majd kiderül mi lesz..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16575 Dátum: 2012.10.02 kedd, 19:11:47 »

Hol lehet ilyen csövet beszerezni?
Na meg mekkora kell? Mert ugye az átmérő nem mindegy.

Egyébként most szedtem ki a gyárit és úgy törik mint az üveg!
Cserés az egész
Én bementem egy darab régi csővel az első autós boltba és vettem. Volt vagy 100 Ft egy méter. A visszacsapó szelep is majdnem 300 Ft volt.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16576 Dátum: 2012.10.03 szerda, 00:01:04 »

Én bementem egy darab régi csővel az első autós boltba és vettem. Volt vagy 100 Ft egy méter. A visszacsapó szelep is majdnem 300 Ft volt.

Hmm... visszacsapó szelep. Az hol helyezkedik el? Gondolom azt a célt szolgálja, hogy mikor kicsi már a nyomás, lezár. Mert nekem olyan bajom van, bár lehet normális, hogy mindig hagy a spricc után egy csíkban szélvédőmosó folyadékot a motorháztetőn és van mikor oldalra is lefolyik rajta. Egy kis por és olyan retek van a motorháztetőn, hogy jajj. Pedig a dűznik újak (1-2 évesek) és gyáriak. (fűthetőek) Nálad is ilyen?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16577 Dátum: 2012.10.03 szerda, 00:04:03 »

Hát, ha alapjárat után füstöl, ráadásul kékes füstöt bocsájt ki, ami látszik is a felvételen azt általában az égéstérbe jutó motorolaj okozza. Oda pedig vagy a kopott dugattyú gyűrűk mellett vagy a kopott, elöregedett szelepszárszimmering miatt a szelepszáron lecsordogálva jut az olaj. Bár a felvételen a második nagyobb felpörgetésnél kibocsájtott pamacs vége felé már átmegy sok benyára utaló feketés színűbe a füst, ha jól látom.

Feketén egyáltalán nem füstöl, mindig ez a halvány kék füst jön ki, többször, több ember nézte már. A dús keveréket mi okozhatja? Műszakin volt az autó 2 hónapja, a CO tokéletes volt, a lambda dobott túl sokat. Villogtatásnál lambda - túl dús keverék hibakódot dob. Emiatt is füstölhet?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16578 Dátum: 2012.10.03 szerda, 06:27:51 »

Hmm... visszacsapó szelep. Az hol helyezkedik el? Gondolom azt a célt szolgálja, hogy mikor kicsi már a nyomás, lezár. Mert nekem olyan bajom van, bár lehet normális, hogy mindig hagy a spricc után egy csíkban szélvédőmosó folyadékot a motorháztetőn és van mikor oldalra is lefolyik rajta. Egy kis por és olyan retek van a motorháztetőn, hogy jajj. Pedig a dűznik újak (1-2 évesek) és gyáriak. (fűthetőek) Nálad is ilyen?
Nem fűthetőek, nem is újak és nem is mosom a motorháztetőt sem. A visszacsapó szelep a tartálynál van és nem engedi visszafolyni a tartályba a lét. Így a spricc első pillanataiban sem törölöd szárazon az üveget.
Ilyen "utánadagolással" a 2-3 éves kocsik egy részénél találkoztam. Az ok egyszerű. A légköri nyomás kisebb mint a csőben levő nyomás, ezért a csőből kifolyik. Ez az elmélet. Azt kell kideríteni, hogy miért nagyobb a nyomás. Pl rugalmas falú a cső, így amíg össze nem húzódik, addig kinyomja a fölösleget. Vagy kellene legyen egy szelep a fúvóka végén, ami nincs, vagy ha van akkor nem zár.
Ötletelni tudok, csak kérdezz bátran!  wave
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16579 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:25:35 »

Feketén egyáltalán nem füstöl, mindig ez a halvány kék füst jön ki, többször, több ember nézte már. A dús keveréket mi okozhatja? Műszakin volt az autó 2 hónapja, a CO tokéletes volt, a lambda dobott túl sokat. Villogtatásnál lambda - túl dús keverék hibakódot dob. Emiatt is füstölhet?

?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16580 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:27:15 »

Feketén egyáltalán nem füstöl, mindig ez a halvány kék füst jön ki, többször, több ember nézte már. A dús keveréket mi okozhatja? Műszakin volt az autó 2 hónapja, a CO tokéletes volt, a lambda dobott túl sokat. Villogtatásnál lambda - túl dús keverék hibakódot dob. Emiatt is füstölhet?
A túl dús keveréktől van a "fekete" vagy sötétszürke füst, amit én a kék füstpamacs végén véltem látni a felvételen. A túl dús keverék a sok benyát jelenti.
Fogyasztásod nem lett magasabb? Végül is mindegy, mert a hibakód épp elég jel arra, hogy kicseréld a lambdaszondát, mert nem jól működik!
A kék füstöt pedig az olaj okozza.  
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16581 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:49:21 »

A túl dús keveréktől van a "fekete" vagy sötétszürke füst, amit én a kék füstpamacs végén véltem látni a felvételen. A túl dús keverék a sok benyát jelenti.
Fogyasztásod nem lett magasabb? Végül is mindegy, mert a hibakód épp elég jel arra, hogy kicseréld a lambdaszondát, mert nem jól működik!
A kék füstöt pedig az olaj okozza.  

Nem. 8 körül eljárok. Engem nem is a lambda zavar, hanem a kék füst. Összeszedek egy kis lóvét, aztán akkor majdkiderül mi lesz. Már nem merek írni semmit.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16582 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:56:15 »

Nem. 8 körül eljárok. Engem nem is a lambda zavar, hanem a kék füst. Összeszedek egy kis lóvét, aztán akkor majdkiderül mi lesz. Már nem merek írni semmit.
A fogyid elmegy az valóban nem magas. Motorolajat, milyent használsz, mennyi fogy el a 2 olajcsere között?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16583 Dátum: 2012.10.03 szerda, 15:18:51 »

Nem fűthetőek, nem is újak és nem is mosom a motorháztetőt sem. A visszacsapó szelep a tartálynál van és nem engedi visszafolyni a tartályba a lét. Így a spricc első pillanataiban sem törölöd szárazon az üveget.
Ilyen "utánadagolással" a 2-3 éves kocsik egy részénél találkoztam. Az ok egyszerű. A légköri nyomás kisebb mint a csőben levő nyomás, ezért a csőből kifolyik. Ez az elmélet. Azt kell kideríteni, hogy miért nagyobb a nyomás. Pl rugalmas falú a cső, így amíg össze nem húzódik, addig kinyomja a fölösleget. Vagy kellene legyen egy szelep a fúvóka végén, ami nincs, vagy ha van akkor nem zár.
Ötletelni tudok, csak kérdezz bátran!  wave

Ááá, értem. Vicces az egész, mert tavaly bontottam szét a lámpamosós donort és volt lehetőségem alaposan szemügyre venni mindent, mivel darabokra szedtem a mosót, eltakarítottam és úgy adtam el. Kb. ennyire alaposan néztem át... Grin
Hát, az én esetemben passzolok, mivel a csövek még a gyáriak és jók rugalmasak, a szivattyút is nem olyan nagyon régen takarítottam le. (valamiért lent volt a lökös és gondoltam akkor már oda is benézek, de nem szedtem le a tartály teljesen, csak naggyáztam... Sad )
Hmm... köszi a tippeket, majd eljátszom vele valamikor. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16584 Dátum: 2012.10.03 szerda, 20:45:15 »

Nem. 8 körül eljárok. Engem nem is a lambda zavar, hanem a kék füst. Összeszedek egy kis lóvét, aztán akkor majdkiderül mi lesz. Már nem merek írni semmit.

Nekem akkor sem füstöl ha lehúzom a lambda vezetéket.
Szerintem a szelepszár szimeringek lehetnek kopottak, vagy meg vannak keményedve.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16585 Dátum: 2012.10.03 szerda, 21:32:31 »

Nekem akkor sem füstöl ha lehúzom a lambda vezetéket.
Szerintem a szelepszár szimeringek lehetnek kopottak, vagy meg vannak keményedve.
Persze, hogy nem füstöl, mert az ECU átáll szervíz üzemmódra és nem a kapott jel szerint szabályozza a benzin-levegő elegyet.
Viszont a rossz lambda szonda, ha rossz jelet ad, akkor túl dúsíthatja  benyával és a dúsítás mértékétől függően feketéset pamacsol.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16586 Dátum: 2012.10.03 szerda, 23:50:27 »

A fogyid elmegy az valóban nem magas. Motorolajat, milyent használsz, mennyi fogy el a 2 olajcsere között?

8.000-enként cserélem és ezalatt kb felső nívóról lemegy alsó nívóra.. 4-5.000km után szoktam beleküldeni 3-4 decit, hogy mindig max nívón legyen.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16587 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 09:28:29 »

8.000-enként cserélem és ezalatt kb felső nívóról lemegy alsó nívóra.. 4-5.000km után szoktam beleküldeni 3-4 decit, hogy mindig max nívón legyen.
Ez normális, elfogadható olajfogyi, de nem írtad, hogy milyent használsz.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16588 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 09:48:54 »

Ez normális, elfogadható olajfogyi, de nem írtad, hogy milyent használsz.

Ford Formula F 5W-30. Csak a gyári olajat mindig. Wyctor-tól kapom.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16589 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 09:58:49 »

Ford Formula F 5W-30. Csak a gyári olajat mindig. Wyctor-tól kapom.
Értem, az pedig jó.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16590 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:12:19 »

látom, valaki nem tudja megunni a piros rövidnadrágját ..  hehe
http://www.youtube.com/watch?v=s-4805SulGQ
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16591 Dátum: 2012.10.05 péntek, 00:48:31 »

látom, valaki nem tudja megunni a piros rövidnadrágját ..  hehe
http://www.youtube.com/watch?v=s-4805SulGQ

Képzeld, az a piros rövidnadrág a kedvencem volt Sad( Beleakadtam a kilincsbe vele és leszakadt rólam Sad Már nincs kedvenc piros nadrágom Sad
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16592 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:20:00 »

Képzeld, az a piros rövidnadrág a kedvencem volt Sad( Beleakadtam a kilincsbe vele és leszakadt rólam Sad Már nincs kedvenc piros nadrágom Sad

Akkor itt az idő, hogy összedobjunk egy új Mondeo Klubbos piros nadrágra valót ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16593 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:35:03 »

vazze! ezért volt múltkor olyan furcsa. nem volt rajta a piros naci
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16594 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:41:35 »

vazze! ezért volt múltkor olyan furcsa. nem volt rajta a piros naci
vigyor3 taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16595 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 08:48:52 »

vazze! ezért volt múltkor olyan furcsa. nem volt rajta a piros naci

Cheesy  levele
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16596 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 12:08:56 »

Cheesy  levele
nem jössz? már elkéstél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16597 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 14:16:27 »

nem jössz? már elkéstél

El is felejtettem, barátnőztem egész délelőtt.. Majd legközelebb Smiley Ma már nem csinálsz semmit?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16598 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 15:57:15 »

El is felejtettem, barátnőztem egész délelőtt.. Majd legközelebb Smiley Ma már nem csinálsz semmit?
nem, kicseréltük a 2 lengéscsillapítót, és ennyi. punnyadás. ja, az enyémen cseréltem egy tps-t, mert a régi *** volt, most működik az alapjárat automata szabályzása is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16599 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:45:23 »

nem, kicseréltük a 2 lengéscsillapítót, és ennyi. punnyadás. ja, az enyémen cseréltem egy tps-t, mert a régi *** volt, most működik az alapjárat automata szabályzása is

Nem is árt neked a pihenés, megérdemled Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.