Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:30:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4804921 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2005.11.07 hétfő, 21:02:00 »

93-as mondeo elöl törött, bontani, alkatrésznek eladó.  
javítható ugyan, de kb 3-400E lenne az összeg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2005.11.08 kedd, 09:11:00 »

Sziasztok! Az a kérdésem, hogy mik a zöldkártya elöírások az 1995ös mondeóhoz, mely euro2es szabvány, és 2literes.  Különbözö helyeken más mást mondtak. Az enyém jelenleg: HC: 160,  CO: 0.03.  A Tietek milyen értékeket produkál?
a HC-nak (elégetlen szénhidrogén) 100 alatt kell lenni
az értéken az látszik, hogy a kocsit városban használod
a megoldás: 120-130-as tempónál, maximum négyesben, lezavarsz 15-20 km-t, attól jól kiég a katalizátorból a trutyi
nekem is 160 volt a CH, aztán elzavartak száguldozni, utána 90 körül lett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2005.11.08 kedd, 09:23:00 »

93-as mondeo elöl törött, bontani, alkatrésznek eladó.  
javítható ugyan, de kb 3-400E lenne az összeg
Te bontod szét vagy vigye el valaki egyben bontani?
Ha te bontod szét, akkor milyen a felépítés? 4-5 ajtós vagy kombi? Szine? Felszereltség? Belső kárpit szine?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2005.11.08 kedd, 17:48:00 »

a HC-nak (elégetlen szénhidrogén) 100 alatt kell lenni
az értéken az látszik, hogy a kocsit városban használod
a megoldás: 120-130-as tempónál, maximum négyesben, lezavarsz 15-20 km-t, attól jól kiég a katalizátorból a trutyi
nekem is 160 volt a CH, aztán elzavartak száguldozni, utána 90 körül lett
Akkor az enyém kihúzhatja magát a 78-cal Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2005.11.08 kedd, 19:14:00 »

Ezek szerint mindenkinek ilyen rossz a HC gázkibocsátása. Én a héten vettem új katalizátort, mert zörgött. Egy utángyártottat szereltettem be a Janó Dobnál, kértem, hogy utána mérjék is meg zöldkártyagéppel.
Erre elküldtek a partnerükhöz az Istráng utcába. Van zöld kártyám van, csak kiváncsi voltam, hogy produkál az auto.  Meleg géppel értem oda, rögtön be is raktuk, és 150-250 között mozgott a HC.  
Erre azt mondja, hogy ez az auto tökéletes, még a legszigorúbb elöírások szerint is 250ppm alatt kell lennie. "Az új autok is 160körül szoktak lenni. "
Én utánanéztem, és 100 ppm a megengedett, ahogy ti is írtátok.
Szerintem valami nagy átverés van a dologban. Nem tudom mi lett volna, ha kértem volna zöldkarit...  Amúgy szerintem nem a katalizátor a hibás, hanem a motor kopottsága.
Mi értelme, hogy szórakoznak velem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2005.11.08 kedd, 20:33:00 »

üdv! ha valakit érdekelne elöl törött 93-as mondeo, jelezze, bontani, alkatrésznek kiváló.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2005.11.09 szerda, 01:35:00 »

Szintén zenész!!Nekem is van egy törött 93-as montim.5 ajtós,jobb oldalt és alváz sérült.Tel:06706356898
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2005.11.09 szerda, 08:41:00 »

Ezek szerint mindenkinek ilyen rossz a HC gázkibocsátása. Én a héten vettem új katalizátort, mert zörgött. Egy utángyártottat szereltettem be a Janó Dobnál, kértem, hogy utána mérjék is meg zöldkártyagéppel.
Erre elküldtek a partnerükhöz az Istráng utcába. Van zöld kártyám van, csak kiváncsi voltam, hogy produkál az auto.  Meleg géppel értem oda, rögtön be is raktuk, és 150-250 között mozgott a HC.  
Erre azt mondja, hogy ez az auto tökéletes, még a legszigorúbb elöírások szerint is 250ppm alatt kell lennie. "Az új autok is 160körül szoktak lenni. "
Én utánanéztem, és 100 ppm a megengedett, ahogy ti is írtátok.
Szerintem valami nagy átverés van a dologban. Nem tudom mi lett volna, ha kértem volna zöldkarit...  Amúgy szerintem nem a katalizátor a hibás, hanem a motor kopottsága.
Mi értelme, hogy szórakoznak velem?
"meleg motorral", ahogy írod, szóval városban a katalizátor szinte sohasem melegedik fel üzemi hőfokra
ebből viszont az következik, hogy az összes katalizátor csak dísznek van, és pont városban nem működnek, országúton meg mindegy
 
a száguldozás után a műszert rákapcsolva a műszer 92-t mutatott, de ahogy hűlt a gép, úgy kezdett emelkedni, lassacskán meghaladta a 100-at is
 
az már más kérdés, hogy láttatok-e valaha zöldkártyavizsgálaton megbukott autót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2005.11.09 szerda, 10:46:00 »

"meleg motorral", ahogy írod, szóval városban a katalizátor szinte sohasem melegedik fel üzemi hőfokra
ebből viszont az következik, hogy az összes katalizátor csak dísznek van, és pont városban nem működnek, országúton meg mindegy
 
a száguldozás után a műszert rákapcsolva a műszer 92-t mutatott, de ahogy hűlt a gép, úgy kezdett emelkedni, lassacskán meghaladta a 100-at is
 
az már más kérdés, hogy láttatok-e valaha zöldkártyavizsgálaton megbukott autót?
Nnna én is megnéztem a zkártyát, nekem ki van húzva a CH ppm rovata szal má mérhetetlen mennyiség volna emelt üresjáratnál nincs CH de van zkártyám vagy ti mit néztek?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2005.11.09 szerda, 10:58:00 »

Nnna én is megnéztem a zkártyát, nekem ki van húzva a CH ppm rovata szal má mérhetetlen mennyiség volna emelt üresjáratnál nincs CH de van zkártyám vagy ti mit néztek?
Nálam is így, de Ők a mérésről beszélnek...(gép kijelzője)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:08:00 »

Nálam is így, de Ők a mérésről beszélnek...(gép kijelzője)
Ahááá, akkor az enyém akár meg is bukhat egy ellenőrzésen, mert mutatót nem láttam, bár a zkártya legális ez nem fair, mivel nem tájékoztatott róla senki, hogy legyek körültekintőbb (de lehet, hogy nem tehetek semmit, az még rosszabb volna)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:31:00 »

tényleg ki van húzva a CH-érték, viszont a CO 0,22 és 0,03, ez katalizátort is jellemez, szintén
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:48:00 »

tényleg ki van húzva a CH-érték, viszont a CO 0,22 és 0,03, ez katalizátort is jellemez, szintén
A CO-d hol 0.22 az alapjáratnál vagy az emeltnél ? :-O
Nekem alapj. : CO 0.5 / 0.03 ; CH 100 / 78
Emelt : CO 0.3 / 0.03
Érdekesek ezek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:53:00 »

alapjárat 0,22
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:02:00 »

A CO meg hozzá kapcsolódó értékeket nem lehet szabályozni ezeknél a motoroknál. Ha minden segédberendezés működik akkor HC 100 és CO 0.03 könyv szerint. Zöldkártya előtt célszerű egy szívóoldali tisztítást, légszűrőcserét, impulzuslevegő szűrő cserét beiktatni, többet nem nagyon lehet tenni. Újratanítás és egy gyors kör besegíthet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:03:00 »

A CO meg hozzá kapcsolódó értékeket nem lehet szabályozni ezeknél a motoroknál. Ha minden segédberendezés működik akkor HC 100 és CO 0.03 könyv szerint. Zöldkártya előtt célszerű egy szívóoldali tisztítást, légszűrőcserét, impulzuslevegő szűrő cserét beiktatni, többet nem nagyon lehet tenni. Újratanítás és egy gyors kör besegíthet.
+olajcsere a HC miatt.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:13:00 »

A CO meg hozzá kapcsolódó értékeket nem lehet szabályozni ezeknél a motoroknál. Ha minden segédberendezés működik akkor HC 100 és CO 0.03 könyv szerint. Zöldkártya előtt célszerű egy szívóoldali tisztítást, légszűrőcserét, impulzuslevegő szűrő cserét beiktatni, többet nem nagyon lehet tenni. Újratanítás és egy gyors kör besegíthet.
Le se merem írni, CO mindenhol 0,00 pedig a kártyám nem fekete
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:14:00 »

Le se merem írni, CO mindenhol 0,00 pedig a kártyám nem fekete
EGR dugó előtt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:50:00 »

tegnap láttam egy Audit, talán 80-as volt, koromfekete füstöt húzott, de a háta is teljesen kormos volt
na, arról azonnal levetettem volna a rendszámot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2005.11.09 szerda, 15:38:00 »

Olyat is hallottam, hogy a HC az elégö motorolajból származik. Ezen nem lepödök meg, mert az olajat eszi. Állítólag jövöre bevezetnek valami szigorubb ellenörzö berendezést, ami a központba csatlakozik, és nem lehet vele csalni. Így nem lesz több fekete zöldkártya. Amúgy nekem már volt olyan, hogy a zöldkártyát nem adták ki, és elküldtek. Segítene a 98as benzin? A gyürüzés? A lambda hibája lehet a magas HC?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2005.11.09 szerda, 15:39:00 »

Olyat is hallottam, hogy a HC az elégö motorolajból származik. Ezen nem lepödök meg, mert az olajat eszi. Állítólag jövöre bevezetnek valami szigorubb ellenörzö berendezést, ami a központba csatlakozik, és nem lehet vele csalni. Így nem lesz több fekete zöldkártya. Amúgy nekem már volt olyan, hogy a zöldkártyát nem adták ki, és elküldtek. Segítene a 98as benzin? A gyürüzés? A lambda hibája lehet a magas HC?
Az elfáradt olaj! #2199
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2005.11.09 szerda, 16:35:00 »

10ezer km-e volt olajcsere. Az olajnak elvileg nem szabadna az égéstérbe kerülni, akár új olaj, akár koszos. Talán a friss olaj jobban elég? Szintén gyanakszom a légszüröre, talán elfelejtették cserélni.(ezt olajjal együtt szokták)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2005.11.09 szerda, 18:25:00 »

Olyat is hallottam, hogy a HC az elégö motorolajból származik. Ezen nem lepödök meg, mert az olajat eszi. Állítólag jövöre bevezetnek valami szigorubb ellenörzö berendezést, ami a központba csatlakozik, és nem lehet vele csalni. Így nem lesz több fekete zöldkártya. Amúgy nekem már volt olyan, hogy a zöldkártyát nem adták ki, és elküldtek. Segítene a 98as benzin? A gyürüzés? A lambda hibája lehet a magas HC?
Kb 4 éve jártam úgy, hogy eljött a zöldkártya ideje és meg is látogattam egy szervizt.
Azt mondták : ezzel a motorral nincs rendben valami.... sajnálják...
A köv. szerviz is így nyilatkozott.
Majd egy sokadig öreg róka már kérdezni is bírt, hogy városozok sokat meg stb? Ekkor azt javasolta vegyek wins-t és menjek sokat, 100km-t, gyorsan.
Még aznap visszaértem az öreghez és gyári értéken állt minden.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 08:32:00 »

úgy látom, itt már csak a vízmeghajtású mondi lesz a megoldás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 09:11:00 »

Kb 4 éve jártam úgy, hogy eljött a zöldkártya ideje és meg is látogattam egy szervizt.
Azt mondták : ezzel a motorral nincs rendben valami.... sajnálják...
A köv. szerviz is így nyilatkozott.
Majd egy sokadig öreg róka már kérdezni is bírt, hogy városozok sokat meg stb? Ekkor azt javasolta vegyek wins-t és menjek sokat, 100km-t, gyorsan.
Még aznap visszaértem az öreghez és gyári értéken állt minden.....
Melyik winn's volt a tettes?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2005.11.11 péntek, 09:02:00 »

10ezer km-e volt olajcsere. Az olajnak elvileg nem szabadna az égéstérbe kerülni, akár új olaj, akár koszos. Talán a friss olaj jobban elég? Szintén gyanakszom a légszüröre, talán elfelejtették cserélni.(ezt olajjal együtt szokták)
Velem meg az Ford-ult elő (igaz nem az én autómmal, hanem egy Fiestával), hogy magas volt a HC, de talán 10* annyi, mint lehetett volna(?), és javalták az olajcserét. Megtörtént, és szintén gyári értékeken ment át az autó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 07:53:00 »

Sziasztok!
Hétvégén kicseréltem az üzemanyagszűrőt, tisztítottam a MAF-ot, karburátort STPCarbClean-nel, kapott WD-40-et újra a gyertyakábel mindkét vége és minden csatlakozó ami szem előtt volt és most ott tartok, hogy 4000 ford-ig szebben jár  a motor mint azelőtt, 4000 és 4500 között kihagy mint rég , ugrál össze-vissza, 4500 fölé nem sikerült pörgetni! tanácstalan vagyok, valószinűleg szervízbe kell vinnem.  
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 09:02:00 »

citromhéja: nem én bontom szét, nincs erre kapacitásom, jó volna, ha vki el tudná vinni egyben.  
4ajtós a szett, fehér, kékes szürke kárpit, alap felszereltség
üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 10:34:00 »

Sziasztok!
Hétvégén kicseréltem az üzemanyagszűrőt, tisztítottam a MAF-ot, karburátort STPCarbClean-nel, kapott WD-40-et újra a gyertyakábel mindkét vége és minden csatlakozó ami szem előtt volt és most ott tartok, hogy 4000 ford-ig szebben jár  a motor mint azelőtt, 4000 és 4500 között kihagy mint rég , ugrál össze-vissza, 4500 fölé nem sikerült pörgetni! tanácstalan vagyok, valószinűleg szervízbe kell vinnem.  
Üdv: Győző
Kérj kölcsön gyertyakábelszettet próbára ... én adom Kőbányán, ha jó keress esténként, altatás előtt :-) 30/3545-738
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 20:52:00 »

Sziasztok!
Hétvégén kicseréltem az üzemanyagszűrőt, tisztítottam a MAF-ot, karburátort STPCarbClean-nel, kapott WD-40-et újra a gyertyakábel mindkét vége és minden csatlakozó ami szem előtt volt és most ott tartok, hogy 4000 ford-ig szebben jár  a motor mint azelőtt, 4000 és 4500 között kihagy mint rég , ugrál össze-vissza, 4500 fölé nem sikerült pörgetni! tanácstalan vagyok, valószinűleg szervízbe kell vinnem.  
Üdv: Győző
gumi t elem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2005.11.15 kedd, 12:11:00 »

Kérj kölcsön gyertyakábelszettet próbára ... én adom Kőbányán, ha jó keress esténként, altatás előtt :-) 30/3545-738
Köszönöm, de sajna csak januárban megyünk Bp-re, és addig szeretném megoldani, mert karácsonykor lesz  egy 1200 km-es téli út. Ellenben, ha valaki Békéscsaba vagy környékéről tud ajánlani egy próbát azt szivesen kipróbálnám. Amúgy Zsadányban  ( félúton Bcsaba és Debrecen között) lakunk.
A T-elemet cseréltem tavasszal, de azért ellenörzöm újra, esetleg ha külsérelmi nyomot látok rajta akkor cserélem is.  
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2005.11.15 kedd, 12:17:00 »

Köszönöm, de sajna csak januárban megyünk Bp-re, és addig szeretném megoldani, mert karácsonykor lesz  egy 1200 km-es téli út. Ellenben, ha valaki Békéscsaba vagy környékéről tud ajánlani egy próbát azt szivesen kipróbálnám. Amúgy Zsadányban  ( félúton Bcsaba és Debrecen között) lakunk.
A T-elemet cseréltem tavasszal, de azért ellenörzöm újra, esetleg ha külsérelmi nyomot látok rajta akkor cserélem is.  
Üdv: Győző
Legjobbakat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2005.11.15 kedd, 13:34:00 »

Köszönöm, de sajna csak januárban megyünk Bp-re, és addig szeretném megoldani, mert karácsonykor lesz  egy 1200 km-es téli út. Ellenben, ha valaki Békéscsaba vagy környékéről tud ajánlani egy próbát azt szivesen kipróbálnám. Amúgy Zsadányban  ( félúton Bcsaba és Debrecen között) lakunk.
A T-elemet cseréltem tavasszal, de azért ellenörzöm újra, esetleg ha külsérelmi nyomot látok rajta akkor cserélem is.  
Üdv: Győző
7500 Ft a szett. De elvileg egy ügyes autóvillamosságis ki is tudja mérni, hogy hány ohm-os, és akkor kiderül csere nélkül is, hogy az-e a gond...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2005.11.15 kedd, 15:03:00 »

Köszönöm, de sajna csak januárban megyünk Bp-re, és addig szeretném megoldani, mert karácsonykor lesz  egy 1200 km-es téli út. Ellenben, ha valaki Békéscsaba vagy környékéről tud ajánlani egy próbát azt szivesen kipróbálnám. Amúgy Zsadányban  ( félúton Bcsaba és Debrecen között) lakunk.
A T-elemet cseréltem tavasszal, de azért ellenörzöm újra, esetleg ha külsérelmi nyomot látok rajta akkor cserélem is.  
Üdv: Győző
vagy töksötétben nézd meg, nagy fordulaton, hogy világít-e
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2005.11.16 szerda, 08:39:00 »

7500 Ft a szett. De elvileg egy ügyes autóvillamosságis ki is tudja mérni, hogy hány ohm-os, és akkor kiderül csere nélkül is, hogy az-e a gond...
Nemigazán lehet kimérni kivéve, ha megoldható, hogy menet közben, terhelés alatt a szerelő a motor tetején ücsörög...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2005.11.16 szerda, 08:40:00 »

Köszönöm, de sajna csak januárban megyünk Bp-re, és addig szeretném megoldani, mert karácsonykor lesz  egy 1200 km-es téli út. Ellenben, ha valaki Békéscsaba vagy környékéről tud ajánlani egy próbát azt szivesen kipróbálnám. Amúgy Zsadányban  ( félúton Bcsaba és Debrecen között) lakunk.
A T-elemet cseréltem tavasszal, de azért ellenörzöm újra, esetleg ha külsérelmi nyomot látok rajta akkor cserélem is.  
Üdv: Győző
Kb mennyi lehet a kábelekben? Mikor volt cserélve utoljára?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2005.11.16 szerda, 09:01:00 »

Nemigazán lehet kimérni kivéve, ha megoldható, hogy menet közben, terhelés alatt a szerelő a motor tetején ücsörög...
lehet a motort járani emelt fordulatszámon úgy is, hogy közben nem megy az autó:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2005.11.16 szerda, 09:14:00 »

ahhoz le kellene szerelni a gépháztetőt, meg fázna szerelő, de magára is hajthatja esetleg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2005.11.16 szerda, 13:50:00 »

Kb mennyi lehet a kábelekben? Mikor volt cserélve utoljára?
A kábelekben kb 15-16000 km van, tavasszal cseréltem. Hol 7500 Ft  szett? Én tavasszal a Ford-nál 12000 Ft-ot fizettem érte. Ha a kábel a gond akkor szivesen megveszem, de csak azért nem szeretném kicserélni, hogy új legyen, erre pedig az lenne a megoldás, hogy egy jóval egy próbára kicserélném, főleg ha nem is mérhető ki a hiba.  
Üdv:Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2005.11.16 szerda, 14:01:00 »

A kábelekben kb 15-16000 km van, tavasszal cseréltem. Hol 7500 Ft  szett? Én tavasszal a Ford-nál 12000 Ft-ot fizettem érte. Ha a kábel a gond akkor szivesen megveszem, de csak azért nem szeretném kicserélni, hogy új legyen, erre pedig az lenne a megoldás, hogy egy jóval egy próbára kicserélném, főleg ha nem is mérhető ki a hiba.  
Üdv:Győző
Debrecen felé monnyuk Turborudit keresheted, Bcsaba felé nemtom ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2005.11.16 szerda, 15:52:00 »

Most, hogy írod valóban beugrott: a Turborudi és Debrecen kapcsolatról olvastam. Irány a Debreceni szekció.
Hangosan és laikusként gondolkodom: leegyszerűsítve, a működéshez kell benzin, levegő és szikra. Ha ezekből van annyi amennyi kell és akkor amikor kell, akkor nem lehet gond. Hogy ellenőrizhetném le házilag?  
A levegő mennyiségét a MAF után mi bafolyásolhatja, (persze a MAF is jó kell legyen).Hol kaphat  a kelletnél több vagy kevesebb levegőt a motor? Gondolok itt a T-elem-hez hasonló gumicsövekre amik esetleg rosszak lehetnek.
A benzin mennyiségéért mi a felelős?  
Nekem az az érzésem, hogy valamiből kevés jut a motornak.
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2005.11.16 szerda, 17:53:00 »

Most, hogy írod valóban beugrott: a Turborudi és Debrecen kapcsolatról olvastam. Irány a Debreceni szekció.
Hangosan és laikusként gondolkodom: leegyszerűsítve, a működéshez kell benzin, levegő és szikra. Ha ezekből van annyi amennyi kell és akkor amikor kell, akkor nem lehet gond. Hogy ellenőrizhetném le házilag?  
A levegő mennyiségét a MAF után mi bafolyásolhatja, (persze a MAF is jó kell legyen).Hol kaphat  a kelletnél több vagy kevesebb levegőt a motor? Gondolok itt a T-elem-hez hasonló gumicsövekre amik esetleg rosszak lehetnek.
A benzin mennyiségéért mi a felelős?  
Nekem az az érzésem, hogy valamiből kevés jut a motornak.
 
 
MAF: Mass Air Flow sensor - legaramlas erzekelo, helytelenul forditva legtomegmero. Forró drót rendszert használ, ami egy folyamatosan változó (analóg) jelet küld az ECU-nak, a motorba bejutó levegő térfogatától függően. Mivel ez a szenzor csak a levegő térfogatát méri, szükség van a rendszerbe még egy hőmérséklet jeladóra, így az ECU meg tudja határozni a helyes üzemanyagmennyiséget, hogy az ideális levegő / üzemanyag keveréket elérje (amit tömegegységek arányában kell tartani). Ha ezen kivul (meretlen) levego jut a rendszerbe, az arany nem lesz jo.
 
Belepofazik meg a lambda szonda is meg sok egyeb, korulnezhetsz itt + fooldalan vannak linkek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 08:34:00 »

A kábelekben kb 15-16000 km van, tavasszal cseréltem. Hol 7500 Ft  szett? Én tavasszal a Ford-nál 12000 Ft-ot fizettem érte. Ha a kábel a gond akkor szivesen megveszem, de csak azért nem szeretném kicserélni, hogy új legyen, erre pedig az lenne a megoldás, hogy egy jóval egy próbára kicserélném, főleg ha nem is mérhető ki a hiba.  
Üdv:Győző
Akkor lehet, hogy elvethető a kábel ötlete. Sztem is csak egy ideiglenes cserét érne meg. Nézted már a gyertyahézagot? Azt is érdemes, hogy ha a Te vonaladat követjük. 1mm a normális hézag! Bár 1,3-ról is beszélnek, de nekem a gyáriak 1mm-re voltak állítva.
 
Mindenképpen nyálazd végig Lukit oldalát, és erre + erre nézz körül...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 17:53:00 »

Akkor lehet, hogy elvethető a kábel ötlete. Sztem is csak egy ideiglenes cserét érne meg. Nézted már a gyertyahézagot? Azt is érdemes, hogy ha a Te vonaladat követjük. 1mm a normális hézag! Bár 1,3-ról is beszélnek, de nekem a gyáriak 1mm-re voltak állítva.
 
Mindenképpen nyálazd végig Lukit oldalát, és erre + erre nézz körül...
A gyertya hézag 1.3mm, ha az elektroda hengeres kialakítású - célszerű szűkebbet is kipróbálni 1.2, 1.1 ,ha az elektroda hegyes akkor a hézag 1mm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 18:15:00 »

MAF: Mass Air Flow sensor - legaramlas erzekelo, helytelenul forditva legtomegmero. Forró drót rendszert használ, ami egy folyamatosan változó (analóg) jelet küld az ECU-nak, a motorba bejutó levegő térfogatától függően. Mivel ez a szenzor csak a levegő térfogatát méri, szükség van a rendszerbe még egy hőmérséklet jeladóra, így az ECU meg tudja határozni a helyes üzemanyagmennyiséget, hogy az ideális levegő / üzemanyag keveréket elérje (amit tömegegységek arányában kell tartani). Ha ezen kivul (meretlen) levego jut a rendszerbe, az arany nem lesz jo.
 
Belepofazik meg a lambda szonda is meg sok egyeb, korulnezhetsz itt + fooldalan vannak linkek.
A mass a tömeg, flow áramlás. Valahol a kettő között van a megoldás: légtömegáramlásmérő. LGÁM. Elég fura rövidítés. Képzeld el a Szelep Aktiváló Rendszert. Vagy Feszültség Alap Szabályzót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 20:13:00 »

Kicsi segítséget kérnék. Tegnap vettem egy 94-es 2.0 mondeo kombit. A gyujtáskapcsoló elfordításakor nem gyullad ki a műszerfalon az olajnyomás visszajelző izzó. Az izzó maga jó, azt megnéztem. Hol keressem a hibát?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 20:27:00 »

Kicsi segítséget kérnék. Tegnap vettem egy 94-es 2.0 mondeo kombit. A gyujtáskapcsoló elfordításakor nem gyullad ki a műszerfalon az olajnyomás visszajelző izzó. Az izzó maga jó, azt megnéztem. Hol keressem a hibát?
Olajnyomás jeladónál lehúzod a kábelt és odanyomod a blokkhoz, ha segítő látja a fényt cserélj jeladót - gyújtás legyen ráadva. Ha jól emléxem valahol az önindító felöli oldalon van becsavarva a blokkba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 20:51:00 »

Köszönöm, megpróbálom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 22:25:00 »

Olajnyomás jeladónál lehúzod a kábelt és odanyomod a blokkhoz, ha segítő látja a fényt cserélj jeladót - gyújtás legyen ráadva. Ha jól emléxem valahol az önindító felöli oldalon van becsavarva a blokkba.
Nekem se villan föl az olajnyomáslámpa, de oljcserénél világított, majd elaludt. Azóta se láttam világítani. Ezzel mi lehet?
Jeladó? KB mennyibe kerülhet egy ilyen kütyü? Vagy WD40 csodaszer
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 22:28:00 »

Nekem se villan föl az olajnyomáslámpa, de oljcserénél világított, majd elaludt. Azóta se láttam világítani. Ezzel mi lehet?
Jeladó? KB mennyibe kerülhet egy ilyen kütyü? Vagy WD40 csodaszer
Szűrőcserénél valami elmozdult esetleg, meg kellesz nézni. Teszt kicsit lentebb alkalmazni kőne. Gyári gomba kb 6K, de ezt igy hasra mondtam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.