Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 07:34:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
729
730
731
732
733
734
735
[
736
]
737
738
739
740
741
742
743
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10908317 alkalommal)
Soprano
és 14 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36750 Dátum:
2018.04.20 péntek, 17:57:45 »
Idézetet írta: Vapeti12 - 2018.04.20 péntek, 16:35:43
Szia!
Vettem ma egy (szerintem) jó árú mk4 kombit (2008, 2.0 tdci,140 ló, manuális)....
Amihez még szívesen fogadnék tanácsokat:
- nincs tetősín rajta, viszont szeretnék tetőcsomagtartót, mit érdemes
- nincs vonóhorog, de kellene, ezt honnan érdemes, hol szereltessem be (pest)
- Hátsó tárcsa és betét kuka, honna, milyet?
Köszi és üdv,
1 van tetőcsomagtartó ilyen autóhoz is. Kb. 40eFT pl: cromaxnál
2 vonohorog izlés kérdése 50e-120e+vizsga
3 bremboszett!, de erről fék topikban olva6sz!
Egyéb: tartalékolj kb. 300eFT KT+kupplung tárcsa cserére, ha eddig nem volt ilyen.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36751 Dátum:
2018.04.20 péntek, 19:57:38 »
Sziasztok! A vàltóolaj leerestő csavart megtalàltam, de hol a betöltö ès szintjelző csavar?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36752 Dátum:
2018.04.20 péntek, 20:52:06 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2018.04.20 péntek, 19:57:38
Sziasztok! A vàltóolaj leerestő csavart megtalàltam, de hol a betöltö ès szintjelző csavar?
lehet,hogy rosszul emlékszem,de mintha a bal oldali kerék felől a kerékjárati ívből nyitható...
,sőt egészen biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36753 Dátum:
2018.04.20 péntek, 20:58:16 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.20 péntek, 20:52:06
lehet,hogy rosszul emlékszem,de mintha a bal oldali kerék felől a kerékjárati ívből nyitható...
,sőt egészen biztos.
Köszönöm? Reggel megnèzem!
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36754 Dátum:
2018.04.30 hétfő, 02:16:22 »
Sziasztok,
Valaki megszakértené a jelenséget, mert már kifogytam az ötletekből.
Jobbra húz a mondi, ha elindulok fordul magatol a kormany jobbra. De ha nagy sebessegnel megyek akkor is.
Keszitetem videot:
https://www.youtube.com/watch?v=pCynKCitQdM
A gumik egyenletesek, a felnik tokeletesek, a futomuvet Auto-Fortnal ketszer, Ford solymarnal 3szor neztek meg , de azt mondtak hogy nem kell hozzanyulni mert teljesen megfeleloen van beallitva.
A kerdesem az hogy ekkora mennyisegu huzas egeszseges ezeken az utakon, vagy vizsgáltassam tovabb?
Előre is koszi
udv
Breaker
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.30 hétfő, 02:28:05 írta Breaker
»
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36755 Dátum:
2018.04.30 hétfő, 20:20:54 »
Idézetet írta: Breaker - 2018.04.30 hétfő, 02:16:22
Sziasztok,
Valaki megszakértené a jelenséget, mert már kifogytam az ötletekből.
Jobbra húz a mondi, ha elindulok fordul magatol a kormany jobbra. De ha nagy sebessegnel megyek akkor is.
Keszitetem videot:
https://www.youtube.com/watch?v=pCynKCitQdM
A gumik egyenletesek, a felnik tokeletesek, a futomuvet Auto-Fortnal ketszer, Ford solymarnal 3szor neztek meg , de azt mondtak hogy nem kell hozzanyulni mert teljesen megfeleloen van beallitva.
A kerdesem az hogy ekkora mennyisegu huzas egeszseges ezeken az utakon, vagy vizsgáltassam tovabb?
Előre is koszi
udv
Breaker
hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola ->
https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.30 hétfő, 20:29:09 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36756 Dátum:
2018.04.30 hétfő, 21:30:47 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.04.30 hétfő, 20:20:54
hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola ->
https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ
aha, jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36757 Dátum:
2018.04.30 hétfő, 22:57:49 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.04.30 hétfő, 20:20:54
hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola ->
https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ
Ha itt gond lenne, akkor a futóműbeállításnál kiderült volna.
Át kell inkább nézni azt a futóművet rendesen, főleg a szilenteket......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Syrius
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36758 Dátum:
2018.05.01 kedd, 17:21:47 »
Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor . Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó .
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36759 Dátum:
2018.05.01 kedd, 17:55:50 »
Idézetet írta: Syrius - 2018.05.01 kedd, 17:21:47
Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor . Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó .
Gyújtáson nyomd a 2 pedált. Tehát először ne pedálokat nyomd.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36760 Dátum:
2018.05.01 kedd, 19:03:31 »
Idézetet írta: Syrius - 2018.05.01 kedd, 17:21:47
Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor . Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó .
Kulcs nalad, pedal nem nyomkod. Gomb megnyom. Ket pedal lenyom.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Syrius
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36761 Dátum:
2018.05.01 kedd, 20:17:46 »
Köszi az infot
Azt csináltam az olaj reset-nél amit írtál gomb majd két pedál vagy 1 percig , de nem mutatott semmit a fedélzeti Ettől még nullázta vagy mi a helyzet
Naplózva
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36762 Dátum:
2018.05.01 kedd, 20:48:26 »
Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után
). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.
Naplózva
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36763 Dátum:
2018.05.01 kedd, 21:38:54 »
Sziasztok!
Ma fura sistergő(rádió sistergésre hasonlító)hangra lettem figyelmes csak belülről hallható menet közben és ha megállok,alapjáraton a fékpedált
benyomva elhallgat...találkozott valaki ilyen problémával?!
Köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.01 kedd, 21:41:36 írta Qulligensz
»
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36764 Dátum:
2018.05.02 szerda, 09:51:05 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.01 kedd, 20:48:26
Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után
). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.
A kettőstömegű csere se occo, de ott a vezérlés csere is költséges mutatvány. Annak is nézz utánna, mert a futott km alapján aktuális lesz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36765 Dátum:
2018.05.02 szerda, 11:08:50 »
Idézetet írta: Qulligensz - 2018.05.01 kedd, 21:38:54
Sziasztok!
Ma fura sistergő(rádió sistergésre hasonlító)hangra lettem figyelmes csak belülről hallható menet közben és ha megállok,alapjáraton a fékpedált
benyomva elhallgat...találkozott valaki ilyen problémával?!
Köszi.
egészen biztosan ez a sistergő fékpedál effektus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36766 Dátum:
2018.05.02 szerda, 11:31:43 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.02 szerda, 09:51:05
A kettőstömegű csere se occo, de ott a vezérlés csere is költséges mutatvány. Annak is nézz utánna, mert a futott km alapján aktuális lesz.
Elvileg azt cserélték 120e kmnél
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36767 Dátum:
2018.05.02 szerda, 11:53:12 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.01 kedd, 20:48:26
Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után
). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.
Vezérlés cserénél arra figyelj, hogy a láncot is cseréljék, ne csak a szíjat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36768 Dátum:
2018.05.02 szerda, 12:07:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.02 szerda, 11:08:50
egészen biztosan ez a sistergő fékpedál effektus.
Lehet viccesen hangzik,de tényleg zavaró és attól még hallani
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36769 Dátum:
2018.05.02 szerda, 12:41:49 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.02 szerda, 11:31:43
Elvileg azt cserélték 120e kmnél
120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36770 Dátum:
2018.05.02 szerda, 12:47:42 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.02 szerda, 12:41:49
120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Nincs megszabott csereperiódus.
Addig jó, amíg tönkre nem megy! Simán ki lehet nyírni 120e km alatt, hamarabb is.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36771 Dátum:
2018.05.02 szerda, 13:50:24 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.02 szerda, 12:41:49
120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
az egynyócé állítólag gyengébb, nekem is van már hangja
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36772 Dátum:
2018.05.02 szerda, 14:48:07 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.02 szerda, 12:41:49
120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Kérdés, hogy a vezérlésre vagy a kettőtömegűre írta-e a 120-at.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vapeti12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36773 Dátum:
2018.05.02 szerda, 16:00:04 »
Sziasztok!
Előjött nálam egy P2263 hibakód:
https://www.autocodes.com/p2263_ford.html
Viszont szervízbe csak 1 hét múlvára kaptam időpontot. Világít sárgán az ellenőzés lámpa, de nem villog, és nincs üzenet mellette. Kérédés hogy járhatok vele óvatosan azért, vagy 1 hétig parkoló?
Modeo MK4, 2008, 2.0 tdci
Szerintetek mi rosszra számíthatok ha ránéznek?
Köszi előre is!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36774 Dátum:
2018.05.02 szerda, 16:08:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.02 szerda, 14:48:07
Kérdés, hogy a vezérlésre vagy a kettőtömegűre írta-e a 120-at.
Kettőstömegű cserére 75E km-t írt, így gondolom a vezérlésre írta...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36775 Dátum:
2018.05.02 szerda, 16:08:37 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.04.30 hétfő, 20:20:54
hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola ->
https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ
Csak érdekességkép: a subframe (írják még sub frame-ként vagy sub-frame-ként is) a bölcső/kiegészítő alvázkeret/segédkeret angol megfelelője. Ha érdekelnek az angol autós szakkifejezések, akkor itt sokat megtalálsz (sajnos nem igazán kereshető, de legalább ABC sorrendben van):
https://www.scribd.com/document/60544902/Gepjarmuvekkel-kapcsolatos-m%C5%B1szaki-szavak-angolul-2005-38-oldal
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36776 Dátum:
2018.05.02 szerda, 16:14:11 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.05.02 szerda, 16:08:37
Csak érdekességkép: a subframe (írják még sub frame-ként vagy sub-frame-ként is) a bölcső/kiegészítő alvázkeret/segédkeret angol megfelelője. Ha érdekelnek az angol autós szakkifejezések, akkor itt sokat megtalálsz (sajnos nem igazán kereshető, de legalább ABC sorrendben van):
https://www.scribd.com/document/60544902/Gepjarmuvekkel-kapcsolatos-m%C5%B1szaki-szavak-angolul-2005-38-oldal
Konyvjelzozve
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36777 Dátum:
2018.05.02 szerda, 20:35:54 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.02 szerda, 12:41:49
120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Azt mondta, hogy minden használt autóján cserélt a vétel után nem sokkal. Rákérdezek majd, hogy pontosan mit (lánc, vagy csak szíj)
Naplózva
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36778 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 08:23:19 »
Részecskeszűrő van már ezekben a motorokban?
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36779 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 08:31:33 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 08:23:19
Részecskeszűrő van már ezekben a motorokban?
az 1.8-ban nincs
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36780 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:06:08 »
Idézetet írta: G_B - 2018.05.03 csütörtök, 08:31:33
az 1.8-ban nincs
Köszi, és a hasonló évjáratú 2.0-ban?
A turbó és a nagynyomású/befecskendező cseréjére mikor lehet kb. számítani?
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36781 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:20:59 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 09:06:08
Köszi, és a hasonló évjáratú 2.0-ban?
A turbó és a nagynyomású/befecskendező cseréjére mikor lehet kb. számítani?
minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36782 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:23:29 »
Idézetet írta: G_B - 2018.05.03 csütörtök, 09:20:59
minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36783 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:35:29 »
Idézetet írta: G_B - 2018.05.03 csütörtök, 09:20:59
minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.
Minden mk4 mondeóban.
Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36784 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:40:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.03 csütörtök, 09:35:29
Minden mk4 mondeóban.
Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
Köszi. Még bem volt dízel autóm, minden infó jól jön
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36785 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:44:53 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.03 csütörtök, 09:35:29
Minden
mk4 mondeóban.
Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
jah, tényleg minden mk4-ben
minden mk4 mondeoban, amiben 2.0tdci vagy 2.2 tdci motor van.
de nincs az 1.8tdci-ben és az 1.6, 2.0, 2.3 és 2.5t benzinesben
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36786 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 09:47:22 »
Idézetet írta: G_B - 2018.05.03 csütörtök, 09:44:53
jah, tényleg minden mk4-ben
minden mk4 mondeoban, amiben 2.0tdci vagy 2.2 tdci motor van.
de nincs az 1.8tdci-ben és az 1.6, 2.0, 2.3 és 2.5t benzinesben
Oké oké ezt már értettem
de mi van a turbóval?!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36787 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 10:04:45 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 09:47:22
Oké oké ezt már értettem
de mi van a turbóval?!
Az sincs minden mondeóban.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36788 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 10:38:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.03 csütörtök, 10:04:45
Az sincs minden mondeóban.
Oké
Ha van, mennyit szoktak kibírni, lehet nagyjából km-hez kötni? Esetleg tesztelni? Ugyanez a kérdés az üzemanyag befecskendezésre
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.03 csütörtök, 10:46:37 írta pepe0419
»
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36789 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 13:29:47 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 10:38:17
Oké
Ha van, mennyit szoktak kibírni, lehet nagyjából km-hez kötni? Esetleg tesztelni? Ugyanez a kérdés az üzemanyag befecskendezésre
Az én gépemben (2.0 tdci, 2008) 387.000 Km van jelenleg. Mindene gyári a fenti kérdéseid közül: kettőstömegű, nagynyomású rendszer, turbó stb... Most volt a 2. vezérlés cseréje, 20 ezrenként olaj stb... Vagyis minden használat kérdése. Ez egy márkaszervízelt céges autó volt, főleg autópálya km-el.
Naplózva
pepe0419
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36790 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 13:41:59 »
Idézetet írta: Vapeti12 - 2018.05.03 csütörtök, 13:29:47
Az én gépemben (2.0 tdci, 2008) 387.000 Km van jelenleg. Mindene gyári a fenti kérdéseid közül: kettőstömegű, nagynyomású rendszer, turbó stb... Most volt a 2. vezérlés cseréje, 20 ezrenként olaj stb... Vagyis minden használat kérdése. Ez egy márkaszervízelt céges autó volt, főleg autópálya km-el.
Köszi, ez jól esett
Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36791 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 13:43:07 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 13:41:59
Köszi, ez jól esett
Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Csak az 1.8 dízel van tudtommal kettős megoldással szerelve, vagyis lánc és szíj. A többi csak szíjas a vezérlésnél. És olcsóbb a csere is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36792 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 13:56:07 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 13:41:59
Köszi, ez jól esett
Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Mienk 2008-as 2.0 TDCI 330.000km körül van. Kettőstömegű + kuplungot már cseréltek benne 300-nál, de DPF, üzemanyagrendszer, turbó gyári, és teszi a dolgát az összes.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36793 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 15:26:24 »
Idézetet írta: pepe0419 - 2018.05.03 csütörtök, 13:41:59
Köszi, ez jól esett
Elviszem a szerelőmet és megnézzük
, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Azt hittem autót venni mész
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36794 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 16:20:21 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.03 csütörtök, 13:43:07
Csak az 1.8 dízel van tudtommal kettős megoldással szerelve, vagyis lánc és szíj. A többi csak szíjas a vezérlésnél. És olcsóbb a csere is.
2.0 olyan, hogy szíj hajtja az egyik tengelyt, az meg láncon keresztül a másikat.
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36795 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 16:48:03 »
A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36796 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 16:55:23 »
Idézetet írta: Vapeti12 - 2018.05.03 csütörtök, 16:48:03
A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Csak ahhoz képest vészes, hogy ugyanez magánrendelésen kb. 120ból megvan és lehet, hogy ugyanaz végzi.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36797 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 17:38:46 »
Idézetet írta: Vapeti12 - 2018.05.03 csütörtök, 16:48:03
A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól. Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj.
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36798 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 17:41:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2018.05.03 csütörtök, 17:38:46
Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól. Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj.
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1
ahhoz képest, hogy u.gy. alkatrészekkel a 2.2 es 100bol megállt nemszervizben munkadijjal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vapeti12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36799 Dátum:
2018.05.03 csütörtök, 18:24:20 »
Idézetet írta: Zoleex - 2018.05.03 csütörtök, 17:38:46
Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól. Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj.
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1
Hát ha magad meg tudod csinálni, akkor persze nem, de ilyenbe én biztos nem kezdenék, olyan szerelőt meg nem tudok aki hozott anyagból is dolgozna, tekintve hogy mindenki az alkatrészen is keres. Kérdés továbbá hogy a garancia és a pecsét a szervízkönyvbe kinek mint ér.
Naplózva
Oldalak:
1
...
729
730
731
732
733
734
735
[
736
]
737
738
739
740
741
742
743
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ