Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 15:45:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
MK1 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
390
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK1 Általános kérdések (Megtekintve 4846070 alkalommal)
Hege80
és 6 vendég van a témában
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2004.11.19 péntek, 23:50:00 »
Folytatás...:A könyöktámasz alatt 3 dugalj-t találtam. Az egyik a SPORT/ECO kapcsoloja, a maradék kettőből a sztélesebbnél 2-őt azonositottam.:-((.
Továbbá. A fékpofa kopottsági jelzőfény világit, de a pofá-im nincsenek bekötve (ellen.-ve).
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2004.11.19 péntek, 23:55:00 »
és kopva sem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2004.11.22 hétfő, 09:22:00 »
Idézetet írta: legyozo_old - 2004.11.19 péntek, 23:40:00
Sziasztok, újra Veletek...!
Takaritottam a motorban. A pillangoszelepről kb.3-6mm vastag koromréteget távolitottam el (aranyérem). A MAF szenzor érzékelőit valamilyen bla-bla-bla spray-jal csillogosra tisztitottam. Most minden rendben. Hideg inditáskor elsőre indul... nem részletezem, minden OK. Mikor megvettem a Mondit, azt hittem,hogy nem kell már többet bütykölni. Most jó, hogy bütykölhetek. Eddig 100 000 Ft-ot nyertem veletek. Tartozom nektek!
Szia Joe! Ingadozási problémáim is megoldodtak.Kérésem az, magyarázd el nekem azt, hogy miért nem gond a ford.szám. és seb. arány amit irtam (3500ford/min / 120km/h. Nem tudom milyen Motor váltoja van a kocsiban. A sejtésem az, hogy a fordszám és a fogyasztés között van összefüggés. Igaz most már a válaszaitokra alapozva a fogyasztásom nem nagy, (már 8,03-at is kihoztam, 2000-es benzines, kombi, 136 lovas)és ha ez alatt van akkor már gyanus.
Más kérdés! Meghalad a kapcsolási rajz amit itt találhatok. Célirányos kérdésem: Melyik az a vezeték amelyikkel a hátramenet-lámpát megoldhatom. A könyöktámasz alatt három dugaljat találtam
A legegyszerűbb válasz, hogy nem vagy egyedül ezzel a fordulattal, illetve ez váltó függő. Információ jellege van a dolognak, de semmit sem befolyásol olyan szinten, hogy érdemes legyen vele foglalkozni. SZVSZ ez nem kialakult, hanem amikor a szalagról lejött, akkor is ilyen volt(javítsatok, ha nem). Ha vki cserére adná a fejét e miatt, akkor sem garantálná senki, hogy a fordulata x/x lesz, ami az előírás!
Ennél többet nem is érdemes foglalkozni a kérdéssel.
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2004.11.30 kedd, 21:41:00 »
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2004.11.30 kedd, 21:51:00 »
Találkozott már valaki az óra kontakthibájával (nem működik)új tipúsu Mondeonál?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2004.11.30 kedd, 22:03:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Szervusz
Szerintem az itt felsorolt hibákra mindre kaptál volna segítséget, sőt még kaphatsz is. Eléggé nehezen tudom elhinni, hogy a Ford ennyire rosszul csináljon meg valamit. Hasznátan vetted a gépet, ha jól látom.
Előző tulajt ismerted? Nem valami műmájer gyerek volt, aki széjjelszedte a műszerfalat és fehér számlapokat akart beszerelni kék háttérvilágítással? Esetleg hangszórókat cserélt az ajtókban és szarul rakta vissza az ajtónyitókat?
Fogyasztásra is meg lehet a magyarázat és a megoldás annak javítására, ha __akarod__.
Biztos tudnak segíteni neked hasonló autók tulajdonosai is, ha hozzájuk fordulsz.
De látom, nem volt még motor generálod, nem kellett traileren hazavinni, nem hagyott cserben és egyéb apró pici bosszúságok, amik egyéb használt autókkal előfordulhat.
Szal, én helyedben inkább kérdeznék és megcsinálnám/megcsináltatnám...
Auto Fort? Asszem 1 pesti klubbtárs sem mer oda menni. Inkább a sarki zöldségestől kérnek segítséget, mert ugyanazt nyújtja, csak olcsóbb...
Bye
Cit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2004.11.30 kedd, 23:46:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:51:00
Találkozott már valaki az óra kontakthibájával (nem működik)új tipúsu Mondeonál?
Egy kis türelemmel, és alig ráfodítással ezeket a hibáket mind meg lehet szüntetni. Van némi igazság abban, amit citrom mondott. Itt elég sok mondeo megfordul, de ennyi baja egyiknek sincs. A pár éveseknek gyakorlatilag semmi baja, az idősebbek is szinte a kopó alkatrészeit kell cserélni. Ennyi bajom még a régi, 8 éves MKI-esemmel sem volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2004.11.30 kedd, 23:47:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Kozma Attila,
most mit mondjunk erre?
Át kellet volna nézetni az autót rendesen mielött megveszed...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2004.12.01 szerda, 04:41:00 »
Hali.
Nemtudom milyen időa a fagyálló a kocsiban, de két évnél idősebb. Lassan ideje lene lecserélnem csak nemtudom hol kell leengedni, meg ilyenek. Tudnátok segíteni merre keressem?
üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2004.12.01 szerda, 09:11:00 »
Idézetet írta: Viktr_old - 2004.12.01 szerda, 04:41:00
Hali.
Nemtudom milyen időa a fagyálló a kocsiban, de két évnél idősebb. Lassan ideje lene lecserélnem csak nemtudom hol kell leengedni, meg ilyenek. Tudnátok segíteni merre keressem?
üdv.
add nekem. én elviszem a megfelelő helyre.
Vagy az a kérdés, hogy a kocsin hol kell leengedni?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2004.12.01 szerda, 09:29:00 »
Idézetet írta: Angel - 2004.11.30 kedd, 23:46:00
Egy kis türelemmel, és alig ráfodítással ezeket a hibáket mind meg lehet szüntetni. Van némi igazság abban, amit citrom mondott. Itt elég sok mondeo megfordul, de ennyi baja egyiknek sincs. A pár éveseknek gyakorlatilag semmi baja, az idősebbek is szinte a kopó alkatrészeit kell cserélni. Ennyi bajom még a régi, 8 éves MKI-esemmel sem volt.
szvsz nem olyan sok baj ez. Valaki belepiszkálhatott a műszerfalba, meg a belsejébe. Aztán, mivel *** helyekre vitte, úgy tűnik, mintha sok baja lenne.
Nekem erről a Brigit Jones második része jut eszembe (művelt vagyok, mi?
. Ül a Brigitjones a tajföldi börtönbe, ahova véletlenül kerül. Férfiakról van szó. Nagy egyetértés a helyi nők meg őközötte, hogy minden férfi szemét... Na, ki, hogy került ide? Az első: hát, elösszőr mindegyik milyen kedves... aztán elkezdenek verni (egyetértő zúgás), aztán drogot adnak (egyetértés), aztán kiküldenek az utcasarokra... "és te, Brigit, nekem miért szemét a pasi?" válasz: hát, nem állt ki értem a kormányzó estéjén,... el kellett menni síelni, pedig nem is tudok,... stb.
Szóval: szvsz *** az autó, ha mondjuk 30.000nél váltót kell felújítani, ha eszi a motor az olajat 100.000nél, ha évente többszőr kell traileren vinni szervízelés ellenére is, nem pedig akkor, ha szarul rakják össze a műszerfalat (normális szerelőnek 1-2 óra a megjavítása), ha leesnek a fogózók (főleg, hogy ilyet még senkitől nem hallottam), és ha kisebb elektromos baja vannak (szvsz ezért is lehet a nagyobb fogyasztás. Szintén: jó eletronyos szerelő pár óra alatt rendbecsapná)
Szóval: vegyél inkább új autót:)
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2004.12.01 szerda, 09:31:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.01 szerda, 09:29:00
szvsz nem olyan sok baj ez. Valaki belepiszkálhatott a műszerfalba, meg a belsejébe. Aztán, mivel *** helyekre vitte, úgy tűnik, mintha sok baja lenne.
Nekem erről a Brigit Jones második része jut eszembe (művelt vagyok, mi?
. Ül a Brigitjones a tajföldi börtönbe, ahova véletlenül kerül. Férfiakról van szó. Nagy egyetértés a helyi nők meg őközötte, hogy minden férfi szemét... Na, ki, hogy került ide? Az első: hát, elösszőr mindegyik milyen kedves... aztán elkezdenek verni (egyetértő zúgás), aztán drogot adnak (egyetértés), aztán kiküldenek az utcasarokra... "és te, Brigit, nekem miért szemét a pasi?" válasz: hát, nem állt ki értem a kormányzó estéjén,... el kellett menni síelni, pedig nem is tudok,... stb.
Szóval: szvsz *** az autó, ha mondjuk 30.000nél váltót kell felújítani, ha eszi a motor az olajat 100.000nél, ha évente többszőr kell traileren vinni szervízelés ellenére is, nem pedig akkor, ha szarul rakják össze a műszerfalat (normális szerelőnek 1-2 óra a megjavítása), ha leesnek a fogózók (főleg, hogy ilyet még senkitől nem hallottam), és ha kisebb elektromos baja vannak (szvsz ezért is lehet a nagyobb fogyasztás. Szintén: jó eletronyos szerelő pár óra alatt rendbecsapná)
Szóval: vegyél inkább új autót:)
na, ragozni megtanulok:) Majd minden sorban elcsesztem valamit:)
(Angel: az utolsó sor nem neked, hanem Attilának szólt)
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2004.12.01 szerda, 10:01:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Szia Kozma Attila !
Nekem így az az érzésem hogy Te nagyon rátaláltál egy törötten behozott, sebtiben összerakott, és tudván a hibákat gyorsan tovább adott járgányra!( bocs ha nincs igazam)
Egy ismerősöm tavaly vett egy gépet, és azóta szerelőtől szerelőig hordja!
Mikor én az enyémet kerestem, akkor láttam egy olyant csontra szétkapva.Mintha a gyári futószalagon állna. Csak a csupasz váz. Heggesztették, köszörülték,a többi része meg halomba a sarokba. Mondanom, sem kell hogy nem meghívásra mentem hanem kicsit ráérdeklődtem az eladóra!! Hamar kikisértek a műhelyből mondván hogy ez csak az egyik haveré aki itt csinálja a kocsiját!!!!!
Gondolhatod hogy nem vártam meg az ajánlatot.
Később mintha ismerős lett volna ez az autó, de addigra már az ismerősőm örült neki.( ez egy galaxy!!!) itt a vége.....
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2004.12.01 szerda, 10:05:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Bizony több időbe telt leírnod, mint ha hozzáértő megcsinálná 1x!!! Ezek nem Mondeo problémák, nem is idevaló (MKI!!!), csak és kizárólag a Te sajnálatos eseted, kérdés mire vezethető vissza. Ha MKI lenne az órádat ND biztos átnézné :-) igaz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2004.12.01 szerda, 10:10:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Én egyet értek a bosszúsággal!:-(
Te valamibe nagyon belenyultál!
Sztem nézesd meg vkivel, és ha tényleg nem csak apróságok, hanem még várhatsz egyéb szépségekre is (pl:2viki dolgai), akkor szabadulj meg tőle!!!
Véletlenül nem úszott ez az autó vhol? A belső fényezés(potkeréknél, ajtókárpit alatt, motortérban) milyen állapotú?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Mondeo I. tipushibák
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2004.12.01 szerda, 15:02:00 »
Idézetet írta: Kozma Attila_old - 2004.11.30 kedd, 21:41:00
Vettem tavaj ősszel, egy 2001. májusi Ford Mondeo 1,8 16V TREND 4ajtós. 92KW teljesítményü autót.
MÉLTÁN KI MEREM JELENTENI, HOGY ENNYI BOSSZÚSÁGOT MÉG EGY AUTÓ SEM OKOZOTT!
Az egy év alatt kijött hibák:
A Kilóméteróra teljes egésszében kontakt hibás:
Eleinte csak felpörögve néhány másodpercre kiakadtak az órák mutatói, aztán vissza állt minden, rendesen, működött. (ezt minden indításnál eljátszotta)Később teljesen üzemképtelenné vált a kijelzőóra, az összes mutató leesett, beleértve a Km-óra, a fordulatszámmérő, sőtt, a víz hőfok és a benzin is. Ezt kb: 4-5 indításonként eljátszotta az autó! Egyszer javíttattam, az órát Az AUTÓ FORT Márkaszervízében a Bp. Váczi úton. Sújos 30-ezret miután leperkáltam, másnap visszakaptam az autómat, azzal, hogy a Kábelköteget kellet javítani. Előfordúl gondoltam. Kb: 2-3-napra rá ismét elromlott. Elvíttem a Csepeli Márkaszervízbe, ott is szétszették, és mivel nem tudták felfedezni az okot, elkűldtek egy "maszek" óraspecialistához. Tanácsként még elmondták, hogy ha az akkumlátor saruját ha eltávolítom akkor minden működni fog megint, egy darabig, amíg ismét le nem áll.
Így szórakozgattam vala kb: 2-3 hetet, hogy naponta szerelgettem az akkusarut, ment vagy 2-3 indítás erejéig, aztán kezdhettem előlről. Mostmár az áramtalanítás sem segít neki (halottnak a csók), nem jelez semmit.
Na de továbbmenve a hibákon, csakhogy megmaradjon a lelkesedés.
Az autón 3-féle képpen is nyitható a csomagtér ajtaja, egyszer belőlről, egy gomb megnyomássával, a kúlcsal úgy mehanikusan, és plussz még a slúszkulcs távirányítójával is! Persze gondolom nem véletlenűl voltak ilyen bőkezüek a lehetőségek tárházában a Ford mérnökei, mert ami elektromos, természetesen semmi nem működik a járgányon, szerencsére van egy plusz, a harmadik a mehanikus (kulcsos) megoldás.
Az autó fogyasztására is büszke lehet a Ford, városban alig eszik 13-litert! Nem is lenne ez rossz, modjuk egy 3,7-es Pontiac-tól!
Gyönyörű müanyag búrkolat tetszeleg az egész autóban, már első látásra is jó benyomás éri aki beűl, elvégre a Ford úgy hírdeti az új Mondeoját, hogy a "Luxus új kategóriája!". Persze ami műanyag, az mellett, hogy "igényes megjelenést kölcsönöz" a műanyagokra vonatkozóan olyan stabil, erőss szerkezet is! Eddíg a kezemben maradt a tetőbe épített napszeműveg tartó, persze az összes kapaszkodó, amit egymilliméteres lemezcsavarral rögzítettek fel, tegnap meg négyen feszítettük ki a kesztyütartó ajtaját, mert, hogy a műanyag nyitógomb a kezemben maradt!
Van azért jó élményem is!!!
A műszerfalon (még amikor működött egyáltalán) kijelezte az ESP hibáját jelző ikont. Gondolhatják, hogy megörültem neki, most jöttem rá, hogy az is van a járművemben! Ez aztán a luxus gondoltam, még ha azt jelzi is a műszer, hogy épp haldoklik! El is siettem a szervízbe ahol közölték, hogy bizony korai volt az öröm, mert "sajnos az Ön járműve nem is tartalmazza ezt az extrafelszerelést!" Hát, mit mondjak, biztos megbolondult a műszer, vagy az is lehet, hogy a Ford tervezői akik megalkodták ezt a csodát?!
Most ott tartok, hogy végleg megszabadulok a járgánytól, tavaj vettem potom: 3.750.000. ft-ért, mos még csak három éves, látva a piaci árakat, jól tartja az árát a Ford, ha szerencsém van kapok érte legalább: 2.5-milliót. Igaz az új ára ennek a felszereltségnek alig több a duplája: 6-millió körül mozog!
Hali Attila!
Valóban igaza van a többieknek. Ha pedig egy autó erősen törött volt az csak akkor jó ha Te csinálod, vagy csináltatod meg, időt és pénzt nem kímélve. Nekem volt egy 1.6 Zetec escortom, a kálvária hasonló volt csak nekem "csak" 11 litert evett a városban. Az átnézetés valóban jó ötlet, nem feltétlenül az általad említett szervizekben, ugyanis esetedben a szarból a fosba sétáltál át (sajnos ez van)! Ha jó szervizbe akarod vinni a verdát arról előbb érdemes infót gyűjteni. Én nem hordom a vasat márkaszervizbe de ha vinném az itt leszürt adatok alapján a Solymári Fordhoz mennék.
Üdv Shadow
Ui.: Ne add fel ilyen könnyen, hidd el egy jó Mondeo, amihez egy ilyen jó társaságot is kapsz szériafelszerelés képpen megér ennyi bosszúságot. A hibáid pedig lehet, hogy csak apróbb bosszantó dolgok amik néhány talilátogatás után emlék nélkül elmúlnak.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2004.12.01 szerda, 19:51:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.01 szerda, 09:11:00
add nekem. én elviszem a megfelelő helyre.
Vagy az a kérdés, hogy a kocsin hol kell leengedni?
Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
)
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2004.12.02 csütörtök, 09:33:00 »
Idézetet írta: Viktr_old - 2004.12.01 szerda, 19:51:00
Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
)
Viktr!
vikiviki igazi "gyűjtő" és nagyon megviseli minden környezetszennyezés, ha teheted tényleg juttasd el hozzá Ő tudja mit kell kezdenie vele!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2004.12.02 csütörtök, 14:30:00 »
Idézetet írta: Viktr_old - 2004.12.01 szerda, 19:51:00
Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
)
ha Pesti vagy, nem kell. Úgyis megyek arra..
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2004.12.04 szombat, 12:07:00 »
Kazincbarcikán lakom.......
:O
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2004.12.04 szombat, 12:15:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.02 csütörtök, 14:30:00
ha Pesti vagy, nem kell. Úgyis megyek arra..
Vikiviki! Én sem kedvelem a környezetszennyezést! Hol kell leadni a régi hűtőfolyadékot? Mi általában rendelkezünk autóval (javarész mondeo, egy-két offfff, pölö fiesta), úgyhogy simán el tudjuk vinni! Hová is?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2004.12.04 szombat, 14:58:00 »
Sziasztok.
Köszönöm a magyarázatod, megnyugodtam.
Üdvözlettel
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 12:42:00 »
a vagy-ot rossz helyre írtam be, de azért érthető:)
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 12:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2004.12.04 szombat, 12:15:00
Vikiviki! Én sem kedvelem a környezetszennyezést! Hol kell leadni a régi hűtőfolyadékot? Mi általában rendelkezünk autóval (javarész mondeo, egy-két offfff, pölö fiesta), úgyhogy simán el tudjuk vinni! Hová is?
Kérlek szépen:)
REPÉT Környezetvédelmi Kft., XI. Budapest, Brassó út 169-179. G épület
fsz. 2., tel.: 319-7564
Palota Kft., XIV. Budapest, Kacsóh Pongrác út 146., tel.: 222-0361
vagy:
A REPÉT Kft. folyékony veszélyes hulladékokra specializálódott, de nincs
nyitvatartási idejük, egyeztetni kell, hogy mikor lehet odavinni.
A Palota Kft. lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéssel
foglalkozik, (magyarul minden mással is: aksival, festékmaradékokkal, növényvédőszerrel, Brigéciollal, olajjal, stb is) nyitvatartásuk:
H-P: 8-16, Sz: 8-12. Őket is érdemes előbb
felhívni, hogy pontosan milyen hulladékot fogadnak.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 12:47:00 »
Idézetet írta: Viktr_old - 2004.12.01 szerda, 19:51:00
Igen az lenne.
Ha leengedtem feladjam postán?
)
elvileg amúgy a miskolci Avermann-nál átveszik, de szerintem inkább hozd majd el talira:) De én gyorsan befejezem a témát, mert a többiek belőlem csinálnak veszélyes hulladékot, ha tovább OFFolom a topicot:)
(asszem sikerült egy embert rábeszélnem a Mondeora. Ügyes vagyok?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 18:55:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.05 vasárnap, 12:42:00
Kérlek szépen:)
REPÉT Környezetvédelmi Kft., XI. Budapest, Brassó út 169-179. G épület
fsz. 2., tel.: 319-7564
Palota Kft., XIV. Budapest, Kacsóh Pongrác út 146., tel.: 222-0361
vagy:
A REPÉT Kft. folyékony veszélyes hulladékokra specializálódott, de nincs
nyitvatartási idejük, egyeztetni kell, hogy mikor lehet odavinni.
A Palota Kft. lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéssel
foglalkozik, (magyarul minden mással is: aksival, festékmaradékokkal, növényvédőszerrel, Brigéciollal, olajjal, stb is) nyitvatartásuk:
H-P: 8-16, Sz: 8-12. Őket is érdemes előbb
felhívni, hogy pontosan milyen hulladékot fogadnak.
vikiviki,
ingyen veszik át, vagy fizetni kell érte?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 19:59:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.05 vasárnap, 12:47:00
elvileg amúgy a miskolci Avermann-nál átveszik, de szerintem inkább hozd majd el talira:) De én gyorsan befejezem a témát, mert a többiek belőlem csinálnak veszélyes hulladékot, ha tovább OFFolom a topicot:)
(asszem sikerült egy embert rábeszélnem a Mondeora. Ügyes vagyok?
A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2004.12.05 vasárnap, 21:26:00 »
Idézetet írta: Angel - 2004.12.05 vasárnap, 19:59:00
A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 00:12:00 »
Idézetet írta: Angel - 2004.12.05 vasárnap, 19:59:00
A környezetvédelem NEM off. Lehet, hogy nyitni kéne egy topicok. Scratch, mi a véleményed? Viviviki (és viviki) beírhatná a címeket, meg azokat a dolgokat, amit tudnunk kell. Szerintem ennyi esélyt adhatnánk a természetnek...
Angel,
ha van rá igény mehet, majd figyelek, eddig vagytok ketten.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 00:14:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.05 vasárnap, 21:26:00
szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
Ja, és mikor beszélünk ICQ -n?
))
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 00:14:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.05 vasárnap, 21:26:00
szerintem meg nem nagyon látogatnák azt a topicot... inkább legyen itt.
Scratch: ha jól emlékszem, ingyen. Sima, alap hulladékudvarokban meg tuti, hogy ingyen, de ott nem vesznek át mindent. (elég elcseszett egy rendszer)
vikiviki,
én a szervízben szoktam hagyni, hogy mi lesz a sorsa az passz. De ahogy látom egyik gyűjtőhely sincs hozzám közel.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 08:45:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.12.06 hétfő, 00:14:00
Ja, és mikor beszélünk ICQ -n?
))
mikor majd egyszer nem éjfél körül szólsz:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 12:35:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.06 hétfő, 08:45:00
mikor majd egyszer nem éjfél körül szólsz:)
vikiviki,
szoktam hamarabb is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 13:10:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.12.06 hétfő, 12:35:00
vikiviki,
szoktam hamarabb is.
most pl fentvagyok:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 16:45:00 »
Idézetet írta: vikiviki_old - 2004.12.06 hétfő, 13:10:00
most pl fentvagyok:)
vikiviki,
én is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 19:12:00 »
Én meg nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 19:40:00 »
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 20:07:00 »
Ahogy elolvastam az előző kérdést,rögtön dőglődős lette
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 20:08:00 »
VEDD meg !!!10éves autó nem új autó!DE MONDEO!!! vagy ugyanennyiért egy astra???ugye nem!!!Lépj be közénk!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 20:09:00 »
ne döglődj annyit Greg-vedd meg.(MÉG rímel is....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 20:50:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is volt I-es mondeóm, 1,8i. Semmi baja nem volt. Azért adtam el, mert újat vettem helyette.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2004.12.06 hétfő, 22:48:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Szia Greg!
Nézd meg ezt is
Lehet, hogy még meg van.
Egy évvel fiatalabb és diesel.
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2004.12.07 kedd, 08:52:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is ilyen van!!!
És csak úgy döglök utánna!
Ha jössz, segítünk!:-))) És az OFF-ok is teszik vajon?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2004.12.07 kedd, 10:45:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
mé lenne döglődős? Írnának akkor ennyien ide?
Vizsgáltasd jól át, aztán vedd meg. Jó tütü:)
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2004.12.07 kedd, 17:03:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Nekem is ilyen van, és szuper a gép. persze azért nézesd át, mert vannak lestrapált példányok... de ha rendben van a gép, biztos hogy sok örömöd lesz benne!!!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2004.12.07 kedd, 17:06:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
Ja, döglődő őskövület - dettó, mint az enyém
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2004.12.07 kedd, 17:26:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2004.12.06 hétfő, 19:40:00
Hi emberek!
Bocs, hogy közbe kotyogok, de most akarok autót venni és spec. ajánlottak egy 93-as 1,8i 16V GLX mondit potom 850-ért. ABS, klíma meg amit akartok. Érdemes mondit venni, nem dőglődős? Kösz a segítséget.
A potom -SAJNOS!- nekem picit soknak tűnik, annak fényében, amit az enyémre mondtak :-( persze az nem eladó :-D
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2004.12.07 kedd, 19:46:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2004.12.06 hétfő, 22:48:00
Szia Greg!
Nézd meg ezt is
Lehet, hogy még meg van.
Egy évvel fiatalabb és diesel.
Üdv ND
9 millió 5-ért nem drága kicsit?
Greg, én ugyanennyiért vettem a '94.12. havi 2,0 16V Aut Turnier-em ugyanezzel a felszereltséggel 3 hónapja (szerelem első beülésre)...
És az az egy év azért számít ám...
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2004.12.07 kedd, 20:01:00 »
Idézetet írta: Kakukk_old - 2004.12.07 kedd, 19:46:00
9 millió 5-ért nem drága kicsit?
Greg, én ugyanennyiért vettem a '94.12. havi 2,0 16V Aut Turnier-em ugyanezzel a felszereltséggel 3 hónapja (szerelem első beülésre)...
És az az egy év azért számít ám...
Kakukk!
Tudod, hogy reszket a lelkem, ha valaki el akarja adni a Mondiját, hogy megnehezítsem oda böktem még egy nullát. Tudod egy nulla az, nulla, azaz semmi ;-))) Bár szerintem én csak ctrl+c-vel dolgoztam, mint szoktam ;-)))
Üdv ND
ui.: valaki jól elmondta itt egyszer, hogy nem a kor számít. Lehet nekem fiatalabb, de rosszabb autóm és lehet pár évvel öregebb, de megy mint a golyó ;-))) Egy Mondynak egyénisége és lelke van. Az enyémnek kulcs készletet hozott a Mikulás. A tied mit kapott?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2004.12.07 kedd, 20:10:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2004.12.07 kedd, 20:01:00
Kakukk!
Tudod, hogy reszket a lelkem, ha valaki el akarja adni a Mondiját, hogy megnehezítsem oda böktem még egy nullát. Tudod egy nulla az, nulla, azaz semmi ;-))) Bár szerintem én csak ctrl+c-vel dolgoztam, mint szoktam ;-)))
Üdv ND
ui.: valaki jól elmondta itt egyszer, hogy nem a kor számít. Lehet nekem fiatalabb, de rosszabb autóm és lehet pár évvel öregebb, de megy mint a golyó ;-))) Egy Mondynak egyénisége és lelke van. Az enyémnek kulcs készletet hozott a Mikulás. A tied mit kapott?
Az enyém kapott egy kutyarácsot (reklám: Cromax, univerzális és 2 perc alatt kiszerelhető), kapott két új prizmát és egy teleszkópos kerékanya-kulcsot.
Igazad van, nem a kor számít...
Ráköltöttem 160e-et (javítások +vizsga+zöldkártya) és még jövőre ugyanennyit biztos-ami-biztos (olajcsere, vezérműszíjcsere, aut.váltó rendbehozás)...
Viszont ha egy évvel fiatalabbat meg tud szerezni ennyiért, akkor érdemes keresgélni...
Naplózva
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
390
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ