Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 15:45:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
MK1 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
390
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK1 Általános kérdések (Megtekintve 4846070 alkalommal)
Hege80
és 6 vendég van a témában
lipi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8050 Dátum:
2008.05.20 kedd, 17:26:35 »
Sziasztok
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
Nemrég vettem egy 2.0-ás automata kombit, aztán kiderült, hogy csak 1,8-as mert motort cseréltek benne.
Lefoglalt autó volt borzasztó állapotban de nagyon jó áron szerintem. (243e pénz, 95-ös)
Elég sok mindent csináltam már rajta, de valahogy nem úgy megy mint ahogy kéne neki és 14-15l-t fogyaszt, pedíg mintha tojásokon járnék.
Gázadás közben egy szuszogó hangot lehet hallani ami gondolom nem normális, de még nem találtam meg az okát.
Van még egy érdekesség hátha segít az ötletekben: főleg rükiben ha nagyokat mozdítok a kormányon néha lefullad, de egyébként is érzékeny az alapjárata minden elektromos fogyasztó bekapcsolására és a korményra is főleg végállásban.
Több vákumcső is lyukas volt, azokat már cseréltem + gyertyák + szűrők + MAF tisztítás + kipufogó cserélve (katalizátor nem)
Alapjárat szép. co kibocsájtás rendben van
Légyszi aki kűzdött hasonlóval, vagy van ötlete írjon, hátha nem kell egy vagyot költenem a szervízben, hogy aztán ne találjanak semmit (A bosch szervízben nem találtak.
Ja, ki akartam olvastatni, de nem találok senkit akinek lenne Pécsett műszere hozzá. Még a márkaszervíznek és a bosch szervíznek sincs.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8051 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:24:57 »
Idézetet írta: lipi - 2008.05.20 kedd, 17:26:35
Sziasztok
...
Gázadás közben egy szuszogó hangot lehet hallani ami gondolom nem normális, de még nem találtam meg az okát.
Van még egy érdekesség hátha segít az ötletekben: főleg rükiben ha nagyokat mozdítok a kormányon néha lefullad, de egyébként is érzékeny az alapjárata minden elektromos fogyasztó bekapcsolására és a korményra is főleg végállásban.
Szuszogó hang a pillangoszele,p légszekrény csatlakozásnál nincs meg a tömítő gyűrű
A kormányszervó nyomáskapcsolója hibás vagy a csatlakozója - zőld gomba a szervócsőben
Próba üdv: fusim
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8052 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:47:56 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.20 kedd, 20:24:57
A kormányszervó nyomáskapcsolója hibás vagy a csatlakozója - zőld gomba a szervócsőben
Fusim!
Ez a kapcsoló mit csinál? Ha lehúzom a kábelét kell valami változásnak történnie?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8053 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:57:21 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.05.20 kedd, 20:47:56
Fusim!
Ez a kapcsoló mit csinál? Ha lehúzom a kábelét kell valami változásnak történnie?
Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8054 Dátum:
2008.05.20 kedd, 21:01:12 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.20 kedd, 20:57:21
Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.
Köszi!
Naplózva
lipi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8055 Dátum:
2008.05.20 kedd, 23:40:24 »
Köszönöm az eddigi ötleteket!
Holnap megnézem őket. A tömítőgyűrű megvan az biztos mert pont ma pucoltam ki a pillangószelepet.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8056 Dátum:
2008.05.21 szerda, 13:04:41 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.19 hétfő, 13:44:38
Ki lehet, de legjobb ha van kéznél oszcilloszkop azzal látni
Sajna oszcilloszkópom nincs otthon... e nélkül hogy lehet?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8057 Dátum:
2008.05.21 szerda, 13:22:18 »
Idézetet írta: lipi - 2008.05.20 kedd, 17:26:35
Ja, ki akartam olvastatni, de nem találok senkit akinek lenne Pécsett műszere hozzá. Még a márkaszervíznek és a bosch szervíznek sincs.
Ez érdekes!
Egyik (volt) klubtársunk nekem könnyedén kivillogtatta a hibakódokat egy natúr izzóval. Ha érdekel az ügy, föleleveníthetjük a kontaktot. A fölöttébb ritka pécsi minitalik egyikén lehet növelni az okosságokat!
Naplózva
MKI 2.0i
lipi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8058 Dátum:
2008.05.21 szerda, 14:22:23 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2008.05.21 szerda, 13:22:18
Ez érdekes!
Egyik (volt) klubtársunk nekem könnyedén kivillogtatta a hibakódokat egy natúr izzóval. Ha érdekel az ügy, föleleveníthetjük a kontaktot. A fölöttébb ritka pécsi minitalik egyikén lehet növelni az okosságokat!
Naná, hogy érdekel! Nagyon örülnék ha leírná hogy kell ezt csinálni.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8059 Dátum:
2008.05.21 szerda, 16:14:22 »
Idézetet írta: Levis - 2008.05.21 szerda, 13:04:41
Sajna oszcilloszkópom nincs otthon... e nélkül hogy lehet?
Lambda kiszedő crowa fejed van? Kölcsönlabdával ki kéne próbálni. Ha nincs legjobb ha elviszed szerelőhöz és beméri ( zöldkártyáshoz)
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8060 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 15:05:26 »
Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8061 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 15:15:44 »
Idézetet írta: gyengek - 2008.05.22 csütörtök, 15:05:26
Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?
Centírozás rendben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8062 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 15:31:57 »
Idézetet írta: gyengek - 2008.05.22 csütörtök, 15:05:26
Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?
Majdnem biztos, hogy centrírozás-probléma. Vagy gumihiba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8063 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 16:06:18 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.21 szerda, 16:14:22
Lambda kiszedő crowa fejed van? Kölcsönlabdával ki kéne próbálni. Ha nincs legjobb ha elviszed szerelőhöz és beméri ( zöldkártyáshoz)
Kiszedni ki tudom. De majd csak otthon, ott meg nem igen lesz kölcsön lambdám.. Azt hittem ki lehet mérni valami ellenállást, stb...
Akkor lehet majd egy zöldkártyáshoz elviszem
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8064 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 16:24:18 »
Idézetet írta: Levis - 2008.05.22 csütörtök, 16:06:18
Kiszedni ki tudom. De majd csak otthon, ott meg nem igen lesz kölcsön lambdám.. Azt hittem ki lehet mérni valami ellenállást, stb...
Akkor lehet majd egy zöldkártyáshoz elviszem
Lehet méregetni sima voltmérővel de nem elég gyorsak a műszerek, hogy lásd a lassú szondát ezért kell scope. Dunakeszin Szeles mesternek van egy Bosch gépe azzal lehet mérni lambdát - ha jársz arra hívd fel kiméri.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.22 csütörtök, 16:29:40 írta fusim
»
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8065 Dátum:
2008.05.23 péntek, 07:04:39 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.22 csütörtök, 15:15:44
Centírozás rendben?
Amikor futómű beállításon volt a kocsi azt is megcsinálták! Azóta nem lett leszedve egyik kerék sem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8066 Dátum:
2008.05.23 péntek, 07:18:20 »
Idézetet írta: gyengek - 2008.05.23 péntek, 07:04:39
Amikor futómű beállításon volt a kocsi azt is megcsinálták! Azóta nem lett leszedve egyik kerék sem.
Nem baj, valószínű nem jól csinálták meg.
Centíroztass újra és mondjad a gumisnál, hogy miért centíroztatod megint, mi a bajod vele.
Nekem is ez volt, 130 körül rázott, centír és jó lett.
Beszéljünk majd telefonon, mondok még ezzel kapcsolatban tapasztalatot.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8067 Dátum:
2008.05.23 péntek, 19:52:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.05.23 péntek, 07:18:20
Beszéljünk majd telefonon, mondok még ezzel kapcsolatban tapasztalatot.
Naplózva
lipi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8068 Dátum:
2008.05.24 szombat, 10:44:18 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.20 kedd, 20:57:21
Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.
Ez érdekes! Nekem amikor lehúzom egy pillanatra megnő aztán visszaáll, de ha rövidre zárom akkor csökken.
Mit tegyek vele?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8069 Dátum:
2008.05.24 szombat, 18:37:21 »
Idézetet írta: lipi - 2008.05.24 szombat, 10:44:18
Ez érdekes! Nekem amikor lehúzom egy pillanatra megnő aztán visszaáll, de ha rövidre zárom akkor csökken.
Mit tegyek vele?
Szerintem az rendben lesz így.
Naplózva
D.Zoli
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8070 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 14:51:34 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy benzines MK I-ben a váltó megegyezik a motor nagyságától függetlenül? Vagyis 1.8-ba jó-e az 1.6os vagy 2.0-ás váltó?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8071 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 15:15:14 »
Idézetet írta: D.Zoli - 2008.05.26 hétfő, 14:51:34
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy benzines MK I-ben a váltó megegyezik a motor nagyságától függetlenül? Vagyis 1.8-ba jó-e az 1.6os vagy 2.0-ás váltó?
Felmenni felmegy az áttételbe vannak különbséges, de nagyon nem gond az 1.8 1.6 kuplungja más mint a 2.0é
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8072 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 17:01:06 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.26 hétfő, 15:15:14
Felmenni felmegy az áttételbe vannak különbséges, de nagyon nem gond az 1.8 1.6 kuplungja más mint a 2.0é
Azért az évjárat sem mindegy ha kuplunggal együtt akarsz cserélni(hidraulikus v. nem).Nekem a váltóval együtt cserélték a motort és a hidr. kuplung miatt volt kicsi kavar,mert a pedálokat is cserélni kellett+vágni a tűzfalon.De csak maga a váltó úgy tudom,hogy jó hozzájuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8073 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 17:06:15 »
Idézetet írta: misi107 - 2008.05.26 hétfő, 17:01:06
Azért az évjárat sem mindegy ha kuplunggal együtt akarsz cserélni(hidraulikus v. nem).Nekem a váltóval együtt cserélték a motort és a hidr. kuplung miatt volt kicsi kavar,mert a pedálokat is cserélni kellett+vágni a tűzfalon.De csak maga a váltó úgy tudom,hogy jó hozzájuk.
Van nem hidr. kuplunggal is? Melyik?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cliff08
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8074 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 18:08:36 »
Idézetet írta: petif_old - 2003.02.03 hétfő, 13:20:00
Sziasztok!
94-es TD Mondeom van. Eddig még nem volt Ford-om, és úgy tűnik a motorhoz képest nagy a kerékzaj, főként hátulról. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mi okozhat nagy kerékzajt, illetve hogy egyáltalán rendellenes-e a Mondeonál. 5-ajtós Mondeom van.
A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8075 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 18:10:52 »
Idézetet írta: cliff08 - 2008.05.26 hétfő, 18:08:36
A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
2003 óta csak megoldotta
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8076 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 18:39:35 »
Idézetet írta: cliff08 - 2008.05.26 hétfő, 18:08:36
A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
fordítsd meg a listázást, mert így sokszor fogsz még erre a labdára ugrani.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8077 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 21:43:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.26 hétfő, 17:06:15
Van nem hidr. kuplunggal is? Melyik?
pöló az enyim bowdenes
303000 km van benne
a bowden is gyári
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8078 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 23:43:20 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.26 hétfő, 21:43:03
pöló az enyim bowdenes
303000 km van benne
a bowden is gyári
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8079 Dátum:
2008.05.27 kedd, 15:02:06 »
Idézetet írta: cliff08 - 2008.05.26 hétfő, 18:08:36
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
Mennyibe került neked? Nekem jobb hátul kellene cserélni!
Naplózva
cliff08
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8080 Dátum:
2008.05.28 szerda, 10:57:43 »
Idézetet írta: gyengek - 2008.05.27 kedd, 15:02:06
Mennyibe került neked? Nekem jobb hátul kellene cserélni!
Én szétszedtem és elvittem csapágyboltba és igy volt a kettő 17e-be!-de ha jól gondolom a hátsó drágább lesz olyan 22/db!
Köszi!-megfordítottam!
Naplózva
witchking24
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8081 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 18:58:48 »
gázüzemű Mondeónál mennyi hely marad a csomagtartóban, tudja valaki?
Ha nem a pótkerék helyére kerül a tartály, hanem magába a csomagtartóba...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8082 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:15:39 »
Idézetet írta: witchking24 - 2008.05.29 csütörtök, 18:58:48
gázüzemű Mondeónál mennyi hely marad a csomagtartóban, tudja valaki?
Ha nem a pótkerék helyére kerül a tartály, hanem magába a csomagtartóba...
1 gáztartálynyival kevesebb
Meg kell kérdezni egy céget, ahol szerelnek, hogy külső térfogata mennyi a tartálynak!
Miért nem jó a pótkeréktartály?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zottya
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8083 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:16:58 »
sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya
Naplózva
Zombi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8084 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:56:08 »
Idézetet írta: zottya - 2008.05.29 csütörtök, 21:16:58
sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya
Így van. Töltesd fel és a hiba megszűnik. Nekem is ilyen volt.
Naplózva
witchking24
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8085 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 22:03:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.05.29 csütörtök, 21:15:39
1 gáztartálynyival kevesebb
Meg kell kérdezni egy céget, ahol szerelnek, hogy külső térfogata mennyi a tartálynak!
Miért nem jó a pótkeréktartály?
1ébként tökéletes lenne, csakhogy ez már egy beszerelt gázüzem, de még nem sikerült elérnem a tulajdonost és az autót se láttam még.
Amúgy ilyen üzemanyagárak mellett hogy ne piszkálná a fantáziámat
Naplózva
dejko
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8086 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 08:44:53 »
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van . kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.
>:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37281
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8087 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 11:03:12 »
Idézetet írta: dejko - 2008.06.01 vasárnap, 08:44:53
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van . kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.
>:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi
Addig hord vissza, ameddig jó nem lesz! Ha sokadszorra se lesz jó, kérd vissza a pénzed, plussz fenyegetés a fogyasztóvédőkkel. Sajnos a Ford szervizekben nagyon sok a cukrász, nekem egy Ford márkaszervíz nyírta ki a régi TDDi-t, ugyan ezzel a dumával, hogy ez így jó a jó... Az is kormolt, mint az állat.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8088 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 11:06:51 »
Idézetet írta: dejko - 2008.06.01 vasárnap, 08:44:53
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van . kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.
>:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi
A szervíz nevét címét is kérjük!
Naplózva
GinJoy
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8089 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 11:45:57 »
Idézetet írta: zottya - 2008.05.29 csütörtök, 21:16:58
sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya
Akkor kapcsolgat ki-be, ha:
1 kevés a gáz(ezt már Zombi említette)
2 rosszul van beállítva a gázkar poti, (ez is tudja kikapcsolni, ha azt érzi, hogy csuta gázt nyomsz)
3 laza az ékszíj(ez tapasztalat)
egyébként hűt rendesen? Ha valóban ki-be kapcsolgat azt a ventillátorokon is látod, azok is elindulnak és leállnak lassú fokozaton.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8090 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 11:57:14 »
:kerdes:Hol találom az üzemanyagtank szellözőt :kerdes:ÉS hogyan tudom kitisztitani :kerdes:Valaki tudna segíteni
(MK1 95-ös TD)
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
zottya
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8091 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 11:59:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2008.06.01 vasárnap, 11:45:57
Akkor kapcsolgat ki-be, ha:
1 kevés a gáz(ezt már Zombi említette)
2 rosszul van beállítva a gázkar poti, (ez is tudja kikapcsolni, ha azt érzi, hogy csuta gázt nyomsz)
3 laza az ékszíj(ez tapasztalat)
egyébként hűt rendesen? Ha valóban ki-be kapcsolgat azt a ventillátorokon is látod, azok is elindulnak és leállnak lassú fokozaton.
eszembe sem jutott a ventillátorokat megnézni (ma pótolom). azért gondoltam, hogy ki-be kapcsolgat, mert kattogás után gyors reagálás után alapjáratot emel a következő kattanásnál visszaáll. a gázkar poti hibája okozhat olyant is, hogy hébe-hóba meglódul az autó azonos gázállásnál (főleg kanyarok után-nem értem miért)? ezügyben már turbómembránt megnéztem, mert arra gyanakodtunk, de az jó.
amúgy köszi a tanácsokat
Zombinak is
Naplózva
GinJoy
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8092 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 12:01:02 »
Idézetet írta: Ragasits - 2008.06.01 vasárnap, 11:57:14
:kerdes:Hol találom az üzemanyagtank szellözőt :kerdes:ÉS hogyan tudom kitisztitani :kerdes:Valaki tudna segíteni
(MK1 95-ös TD)
Minek? Sárdagonyán voltál? A szellőző cső kb 2 cm átmérőjű, csak nem koszolódott ennyire el. Egyébként ahol betöltöd a GO-t ott van egy vastag, ezen folyik le, és van az említett vékonyabb, ezen kap levegőt. Inkább a tanksapinál dugulhat el. Szerintem
Naplózva
GinJoy
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8093 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 12:03:49 »
Idézetet írta: zottya - 2008.06.01 vasárnap, 11:59:05
eszembe sem jutott a ventillátorokat megnézni (ma pótolom). azért gondoltam, hogy ki-be kapcsolgat, mert kattogás után gyors reagálás után alapjáratot emel a következő kattanásnál visszaáll. a gázkar poti hibája okozhat olyant is, hogy hébe-hóba meglódul az autó azonos gázállásnál (főleg kanyarok után-nem értem miért)? ezügyben már turbómembránt megnéztem, mert arra gyanakodtunk, de az jó.
amúgy köszi a tanácsokat
Zombinak is
A gázkar poti okozhatja azt is igen, mert nem azonos áram megy át, és a vezérlést máshogy állítja. Pl nekem olyan *** volt az akksim, hogy ha bekapcsoltak a ventillátorok, leesett a ford.szám, pedig hát ugye semmi köze nincs közvetlenül a gázkarhoz
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8094 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 12:08:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2008.06.01 vasárnap, 12:01:02
Minek? Sárdagonyán voltál? A szellőző cső kb 2 cm átmérőjű, csak nem koszolódott ennyire el. Egyébként ahol betöltöd a GO-t ott van egy vastag, ezen folyik le, és van az említett vékonyabb, ezen kap levegőt. Inkább a tanksapinál dugulhat el. Szerintem
Nem szellőzik a tankom.tankoláskor olyan mint ha vákumot nyitanák ki.A könyvemből olvastam ki hogy ilyen esetben az üzemanyagtank szellőzője van eldugulva ki kell tisztitani.CSAK azt nem irja hogy holmeg hogyan.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
zottya
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8095 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 12:10:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2008.06.01 vasárnap, 12:03:49
A gázkar poti okozhatja azt is igen, mert nem azonos áram megy át, és a vezérlést máshogy állítja. Pl nekem olyan *** volt az akksim, hogy ha bekapcsoltak a ventillátorok, leesett a ford.szám, pedig hát ugye semmi köze nincs közvetlenül a gázkarhoz
és azt ki lehet valahogyan mérni? vagy csere aztán próba. nem tudom magam elé idézni, de gondolom van csatija amit érdemes kipuceválni
Naplózva
GinJoy
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8096 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 13:00:51 »
Idézetet írta: zottya - 2008.06.01 vasárnap, 12:10:31
és azt ki lehet valahogyan mérni? vagy csere aztán próba. nem tudom magam elé idézni, de gondolom van csatija amit érdemes kipuceválni
estére megírom, nem tudom fejből
Naplózva
Zombi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8097 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 14:12:22 »
Idézetet írta: Ragasits - 2008.06.01 vasárnap, 12:08:36
Nem szellőzik a tankom.tankoláskor olyan mint ha vákumot nyitanák ki.A könyvemből olvastam ki hogy ilyen esetben az üzemanyagtank szellőzője van eldugulva ki kell tisztitani.CSAK azt nem irja hogy holmeg hogyan.
Azt már próbáltad, hogy tankolás után amikor a sapkát rátekered és a végén kattan egyet-kettőt. Utána visszaforgatod addíg amíg könnyen forog ? Mert igazából úgy szellőzik rendesen !
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8098 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 14:14:17 »
Idézetet írta: Zombi - 2008.06.01 vasárnap, 14:12:22
Azt már próbáltad, hogy tankolás után amikor a sapkát rátekered és a végén kattan egyet-kettőt. Utána visszaforgatod addíg amíg könnyen forog ? Mert igazából úgy szellőzik rendesen !
Köszi ki megyek most kiprobálom mert ezt még nem probáltam ki.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #8099 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 14:32:01 »
Kimentem.Kiprobáltam egy hanygyával jobb lett.Alakul.Csak alapjáraton probáltam ki.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
390
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ