Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 12:47:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
718
719
720
721
722
723
724
[
725
]
726
727
728
729
730
731
732
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10860049 alkalommal)
kevike576
és 9 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36200 Dátum:
2018.01.10 szerda, 14:00:00 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.01.10 szerda, 12:38:52
Jobb első lámpát kiszedtem, és a tartályról leszedtem a kimenő + visszafolyó tömlőket.
Tartályt átmostam, amennyire tudtam, aztán a visszafolyó ágat egy PET palackba vezettem.
Utána a tartályra csak a kimenő ágat csatlakoztattam, a másik nyílást egy 6,5-ös fúrószárral ledugóztam, és akkor adagoltam neki a friss olajat.
Mindig jobbra + balra ütközésig tekertem a kormányt, meg be is indítottam párszor, ameddig elfogyasztotta az új olaj nagy részét.
Amikor tiszta olaj jött ki a palackba, akkor mindent visszaraktam az eredeti pozícióba, feltöltöttem a tartályt, és kész.
csináljatok belőle fákkot vagy mit...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36201 Dátum:
2018.01.10 szerda, 15:07:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.01.10 szerda, 14:00:00
csináljatok belőle fákkot vagy mit...
jó ötlet. Ezért cseréltem én is csak részlegesen tavaly, mert nem láttam alul 1 leengedő csavart, se könnyen bontható szervócsövet ..igaz, a lámpát nem vettem ki
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36202 Dátum:
2018.01.10 szerda, 15:52:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.01.10 szerda, 15:07:56
jó ötlet. Ezért cseréltem én is csak részlegesen tavaly, mert nem láttam alul 1 leengedő csavart, se könnyen bontható szervócsövet ..igaz, a lámpát nem vettem ki
Képet elfelejtettem csinálni, majd ha lesz időm lehet lebontom megint.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36203 Dátum:
2018.01.10 szerda, 16:33:17 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.01.10 szerda, 15:52:08
Képet elfelejtettem csinálni, majd ha lesz időm lehet lebontom megint.
Csináld meg másnak az autóján és a tulaj majd fotóz téged.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36204 Dátum:
2018.01.10 szerda, 17:09:00 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.01.10 szerda, 16:33:17
Csináld meg másnak az autóján és a tulaj majd fotóz téged.
sanszos, hogy van aki fizet(ne) is érte
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36205 Dátum:
2018.01.10 szerda, 17:20:43 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.01.10 szerda, 17:09:00
sanszos, hogy van aki fizet(ne) is érte
Már +int átmentetek partnerkeresőbe? Hát igen, ilyen ez az mk4 topik... (emo nincs)! Na jó, van!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36206 Dátum:
2018.01.10 szerda, 17:49:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.01.10 szerda, 17:20:43
Már +int átmentetek partnerkeresőbe? Hát igen, ilyen ez az mk4 topik... (emo nincs)! Na jó, van!
hát,amióta elmentél,izé átmentél az mk5be,azóta csak a BT nek ilyen piszkos a fantáziája...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36207 Dátum:
2018.01.10 szerda, 20:28:14 »
Hi,
Tegnapelőtt munkába menet kaptam egy check engine-t. Forscan kiolvas és a p0258:11-24, p0258-c hibakódok üdvözöltek.
Az autón nem vettem észre semmi furát ezért töröltem. Azóta nem jött vissza de menet közben amikor csak tartok egy adott sebességet mintha pici rángatást lehetne érezni.
Valakinek valami ötlete? Valamit én is meg tudok nézne ezzel kapcs vagy vigyem szakihoz?
köszi
A.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36208 Dátum:
2018.01.10 szerda, 20:37:47 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.10 szerda, 20:28:14
Hi,
Tegnapelőtt munkába menet kaptam egy check engine-t. Forscan kiolvas és a p0258:11-24, p0258-c hibakódok üdvözöltek.
Az autón nem vettem észre semmi furát ezért töröltem. Azóta nem jött vissza de menet közben amikor csak tartok egy adott sebességet mintha pici rángatást lehetne érezni.
Valakinek valami ötlete? Valamit én is meg tudok nézne ezzel kapcs vagy vigyem szakihoz?
köszi
A.
üzemanyagrendszeri hiba.
okozhatja alacsony akkufesz,és vagy gázolajszűrő dugulás,és vagy nagynyomású pumpa -szabályzó szelep hiba,de ez is lehet akár kontakt hiba.
Töröld a hibát (vagy vedd le az akkusarut),tedd meg amit otthon meglehet.Akku legyen maxra töltve,cserélj go szűrőt...
Ha nem jön vissza,ennyi.Ha igen,akkor a következő lépés jön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36209 Dátum:
2018.01.10 szerda, 21:34:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.10 szerda, 20:37:47
üzemanyagrendszeri hiba.
okozhatja alacsony akkufesz,és vagy gázolajszűrő dugulás,és vagy nagynyomású pumpa -szabályzó szelep hiba,de ez is lehet akár kontakt hiba.
Töröld a hibát (vagy vedd le az akkusarut),tedd meg amit otthon meglehet.Akku legyen maxra töltve,cserélj go szűrőt...
Ha nem jön vissza,ennyi.Ha igen,akkor a következő lépés jön.
2.0 ecoboost
nincs go
benyaszürő nem tudom, h van e
2 napja töröltem a hibaküdot (ahogy írtam is) és nem jött vissza, de van ez a fura pici rángatás
Akku jó, töltés 14.4-15V között mozog
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36210 Dátum:
2018.01.10 szerda, 21:44:55 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.10 szerda, 21:34:14
2.0 ecoboost
nincs go
benyaszürő nem tudom, h van e
2 napja töröltem a hibaküdot (ahogy írtam is) és nem jött vissza, de van ez a fura pici rángatás
Akku jó, töltés 14.4-15V között mozog
B+, akkor is cseréld ki a gázoljaszűrőt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36211 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 11:52:37 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.10 szerda, 21:34:14
2.0 ecoboost
nincs go
benyaszürő nem tudom, h van e
2 napja töröltem a hibaküdot (ahogy írtam is) és nem jött vissza, de van ez a fura pici rángatás
Akku jó, töltés 14.4-15V között mozog
ok.elírás.a benzin nem egy normális anyag,csak festék higításra való.A go villan be az üzemanyagról mindig...
A többi amúgy stimmel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36212 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 14:30:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.01.10 szerda, 21:44:55
B+, akkor is cseréld ki a gázoljaszűrőt...
vagy szerelek bele 1-et, h legyen mit cserélni
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36213 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 14:31:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.11 csütörtök, 11:52:37
ok.elírás.a benzin nem egy normális anyag,csak festék higításra való.A go villan be az üzemanyagról mindig...
A többi amúgy stimmel.
ma reggel lekötöttem az akkut is fél órára. semmi változás. hibakód nem jött vissza, a pici rángatás maradt.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36214 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 14:46:45 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.01.10 szerda, 12:46:15
https://www.youtube.com/watch?v=A0fiZCHz5ew
Itt van videó is, csak nem mondeo. A lényeg ugyanaz.
Gratula!
Milyen olajjal töltötted fel (esetleg link) és mennyi olaj kellett a művelethez?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
csubek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36215 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 16:09:02 »
Sziasztok.
Egy ismerősőm árulja a 2007,júniusi Ford Mondeóját.
A motor tipusa az ETIS-ből alvázszám alapján: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS)
A motorszám első négy karaktere QXBA.
Az autó az utobbi 7 évben garantáltan keveset futott, most 120.000 km-t mutat a számláló.
Az utobbi 7 évben nem kellett semmit sem cserélni az autón.
Több cikket is elovastam már amiben problémamentesnek mondják a 4-es Mondeót.
Mi a ti tapasztalatotok? Ennél a motortipusnál mire kell odafigyelni? Milyen nagyon költséges hibák jöhetnek elő?
A mostani Mondeomra (2006-os MK3 2.0 TDCI 131 LE) már nagyon sokat költöttem, ezért kicsit félek megint Mondeot vásárolni.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36216 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 16:19:58 »
Idézetet írta: csubek - 2018.01.11 csütörtök, 16:09:02
Sziasztok.
Egy ismerősőm árulja a 2007,júniusi Ford Mondeóját.
A motor tipusa az ETIS-ből alvázszám alapján: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS)
A motorszám első négy karaktere QXBA.
Az autó az utobbi 7 évben garantáltan keveset futott, most 120.000 km-t mutat a számláló.
Az utobbi 7 évben nem kellett semmit sem cserélni az autón.
Több cikket is elovastam már amiben problémamentesnek mondják a 4-es Mondeót.
Mi a ti tapasztalatotok? Ennél a motortipusnál mire kell odafigyelni? Milyen nagyon költséges hibák jöhetnek elő?
A mostani Mondeomra (2006-os MK3 2.0 TDCI 131 LE) már nagyon sokat költöttem, ezért kicsit félek megint Mondeot vásárolni.
Nem a km, hanem a kora miatt fog kelleni egy vezérlés csere, ha jól sejtem ez még nem történt meg. Nekem az elmúlt 110ezer alatt a fék, olaj és szűrő cseréken kívül egy Pierburg vákumszelep fáradt el, cseréje kb 15E peták. Más mint a hármas volt, én is arról nyegeltem át.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36217 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 17:04:46 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.01.11 csütörtök, 14:46:45
Gratula!
Milyen olajjal töltötted fel (esetleg link) és mennyi olaj kellett a művelethez?
A gyári zöld olajat vettem bele.
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/szervoolaj/szervo-_es_automata_valtoolaj_ford_zold_1l_40780
Mivel pontos mennyiséget nem találtam sehol, így ebből vettem 2 litert, de aztán úgy voltam vele, hogy nehogy átmosásban elfogyjon az olaj, szóval vettem még egyet hozzá.
Így megmaradt 1 liter, és még kicsit túl is töltöttem, amit később kiszivattyúztam belőle. Szóval átmosással együtt 2 liter elég.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36218 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 19:42:31 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.11 csütörtök, 14:31:33
ma reggel lekötöttem az akkut is fél órára. semmi változás. hibakód nem jött vissza, a pici rángatás maradt.
Ha powershifted van, akkor a rángatás (hullámzás) az a közelgő váltóolajcsere előjele.
Van róla youtube video is + régebben írtam itt róla.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.11 csütörtök, 19:44:13 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36219 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 19:50:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.11 csütörtök, 19:42:31
Ha powershifted van, akkor a rángatás (hullámzás) az a közelgő váltóolajcsere előjele.
Van róla youtube video is + régebben írtam itt róla.
Kézi váltós.
Beszéltem egy szakival, azt mondta az elmondásom alapján, h lehet az üzemanyag ellató modul ami a nyomást szabalyozza az szokott tönkremenni ennél a típusnál. Persze ez nem azt jelenti, h nálam tuti ez...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36220 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 19:50:24 »
Idézetet írta: csubek - 2018.01.11 csütörtök, 16:09:02
Sziasztok.
Egy ismerősőm árulja a 2007,júniusi Ford Mondeóját.
A motor tipusa az ETIS-ből alvázszám alapján: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS)
A motorszám első négy karaktere QXBA.
Az autó az utobbi 7 évben garantáltan keveset futott, most 120.000 km-t mutat a számláló.
Az utobbi 7 évben nem kellett semmit sem cserélni az autón.
Több cikket is elovastam már amiben problémamentesnek mondják a 4-es Mondeót.
Mi a ti tapasztalatotok? Ennél a motortipusnál mire kell odafigyelni? Milyen nagyon költséges hibák jöhetnek elő?
A mostani Mondeomra (2006-os MK3 2.0 TDCI 131 LE) már nagyon sokat költöttem, ezért kicsit félek megint Mondeot vásárolni.
A tapasztalat az, hogy használt autót akkor adnak el, amikor költeni kell rá.
Bármit fogsz venni, költeni fogsz rá. Ha Mk4 Mondeót veszel, akkor az egyike lesz azon autóknak, amire általánosságban keveset kell költeni.
Kivéve ha az ismerősöd nem 300E-ről visszatekerve vette, mert akkor most sok km van benne.
Ugye az ismerődödéről is írod, hogy az elmúlt 7 évben nem kellett rá költeni.
Kéttömegű-kuplung lehet költséges.
Vezérléscsere-vízpumpa kb egy százas lehet.
Olajok. Fékek.
Ha ütötték-verték-zetorbóltankolták, akkor lehet turbó, nagynyomású, befecskendezők, itt sztem kb 300zal kell problémánként kalkulálni (anyagárban).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36221 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 19:51:02 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.11 csütörtök, 19:50:15
Kézi váltós.
Beszéltem egy szakival, azt mondta az elmondásom alapján, h lehet az üzemanyag ellató modul ami a nyomást szabalyozza az szokott tönkremenni ennél a típusnál. Persze ez nem azt jelenti, h nálam tuti ez...
EGR szelepet még nézzétek meg.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36222 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 20:26:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.11 csütörtök, 19:51:02
EGR szelepet még nézzétek meg.
Mit és hogyan nézzek rajta ha én is meg tudom nézni?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36223 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 20:38:34 »
Idézetet írta: csubek - 2018.01.11 csütörtök, 16:09:02
Sziasztok.
Egy ismerősőm árulja a 2007,júniusi Ford Mondeóját.
A motor tipusa az ETIS-ből alvázszám alapján: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS)
A motorszám első négy karaktere QXBA.
Az autó az utobbi 7 évben garantáltan keveset futott, most 120.000 km-t mutat a számláló.
Az utobbi 7 évben nem kellett semmit sem cserélni az autón.
Több cikket is elovastam már amiben problémamentesnek mondják a 4-es Mondeót.
Mi a ti tapasztalatotok? Ennél a motortipusnál mire kell odafigyelni? Milyen nagyon költséges hibák jöhetnek elő?
A mostani Mondeomra (2006-os MK3 2.0 TDCI 131 LE) már nagyon sokat költöttem, ezért kicsit félek megint Mondeot vásárolni.
Ha az utóbbi 7 évben semmit sem cseréltek benne (olajat sem), akkor ne vedd meg.
A viccet félretéve, az MK4 tényleg nagyon hálás és megbízható. Én úgy terveztem, hogy két évvel ezelőtt eladom, de túl jó, és nem találok helyette semmi értelmeset. Nekem is MK3 volt előtte. Ég és föld a különbség az Mk4 javára.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36224 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 20:54:19 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.11 csütörtök, 20:26:10
Mit és hogyan nézzek rajta ha én is meg tudom nézni?
Ha akárkezetisösszeolajozós fajtából való vagy, akkor keresd meg a mocin, s nézd meg, hogy tiszta-e, ha hozzáférhető, szereld le.
Ha már bütykölsz, nézz be a szívóoldalra is, hogy tiszta-e.
Ha nem,
akkor OBD-n nézz rá az EGR hiba % értékre. Ha tiszta 5-10% érték körül/alatt kell mozognia.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36225 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 22:01:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.11 csütörtök, 20:54:19
Ha akárkezetisösszeolajozós fajtából való vagy, akkor keresd meg a mocin, s nézd meg, hogy tiszta-e, ha hozzáférhető, szereld le.
Ha már bütykölsz, nézz be a szívóoldalra is, hogy tiszta-e.
Ha nem,
akkor OBD-n nézz rá az EGR hiba % értékre. Ha tiszta 5-10% érték körül/alatt kell mozognia.
Kézösszeolajozás nem gond, de ezt otort még annyira nem ismerem mivel csak 3 hónapja van meg.
Hidegben az utcán annyira nem állnék neki ilyen szerelésnek.
Forscan gondolom egr-t tudja, ezért ezzel kezdeném.
A szívósorba is benéznék ha lehet leszerelés nélkül.
Köszönöm
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36226 Dátum:
2018.01.12 péntek, 11:16:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.11 csütörtök, 20:54:19
Ha akárkezetisösszeolajozós fajtából való vagy, akkor keresd meg a mocin, s nézd meg, hogy tiszta-e, ha hozzáférhető, szereld le.
Ha már bütykölsz, nézz be a szívóoldalra is, hogy tiszta-e.
Ha nem,
akkor OBD-n nézz rá az EGR hiba % értékre. Ha tiszta 5-10% érték körül/alatt kell mozognia.
Sajnos a telefonos forscan-ban nem találtam az egr szelepet. Más progival meg nem jutott eszembe megnézni de majd megpróbálom a számítógépes verzióval is.
Viszont a robbantott ábrákon sem találom sehol az egr szelepet...
https://ford.7zap.com/en/car/39/code.dp,1.28606,2.17859,4.31555,6.20585,7.1276,9.41405,10.31868,11.15116,12.37222,13.10261,15.20849,17.38331/27/1563/
Ugyebár olyan nincsn, h nincs benne egr?
De pl. üzemanyagszűrőt sem találok...
Forscan szerint menet közben az üz. nyomás kb. 2 és 8 kpa között mozgott, gázelvételnél 2 körül, gázadásnál meg 8 körül.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.09.22 csütörtök, 13:48:58 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Valkof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36227 Dátum:
2018.01.12 péntek, 11:30:03 »
Sziasztok. Valaki tudna segíteni? Mire lehet számítani? Turbó elött olajfolyás. Mi lehhet a hiba? Mik tehendők? Mk4 2.0 tdci
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI qxba
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36228 Dátum:
2018.01.12 péntek, 12:34:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.01.11 csütörtök, 20:38:34
Ha az utóbbi 7 évben semmit sem cseréltek benne (olajat sem), akkor ne vedd meg.
A viccet félretéve, az MK4 tényleg nagyon hálás és megbízható. Én úgy terveztem, hogy két évvel ezelőtt eladom, de túl jó, és nem találok helyette semmi értelmeset. Nekem is MK3 volt előtte. Ég és föld a különbség az Mk4 javára.
Pont ebben a cipőben én is. MK4 tökéletes (199K km), semmi baja, szeretem. Nyáron vitték volna, nem adtam. Nem is bánom... Cserélném, de nincs mire.
És még ez is, érdekes cikk, bár ezek tudott, ismert dolgok már:
https://www.carthrottle.com/post/modern-cars-are-a-nightmare-that-will-soon-haunt-used-car-buyers-everywhere/
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36229 Dátum:
2018.01.12 péntek, 16:05:27 »
Meg kell nézni, hogy honnan jön pontosan az olaj. Lehet, h maga a turbónak semmi baja, csak az olajozást ellátó csövek / tömítései eresztenek...
Idézetet írta: Valkof - 2018.01.12 péntek, 11:30:03
Sziasztok. Valaki tudna segíteni? Mire lehet számítani? Turbó elött olajfolyás. Mi lehhet a hiba? Mik tehendők? Mk4 2.0 tdci
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36230 Dátum:
2018.01.12 péntek, 16:13:27 »
Néha elgondolkodok én is, hogy ha fiatalabbra cserélném, akkor az egy FL lenne. Felszereltségből és a Tournierből nem engednék ( első szélvédő-és ülésfűtés, pdc, telefon kihangosítás, xenon ), de így is mindegyik, 2.6-nál indul. hab a tortán egy tetőablak lenne.
Namost a 2.6-osra is kellene költeni, már csak az átírás miatt is, meg biztos, hogy egy gumiszett, meg vezérlés... meg a nünükém, hogy nekem hátra a gyerekek miatt rolós kárpit kellene. Ez már megvan, az ajtók is bőrösek, a műszarfal is már Tit.belsős. S konkrétan minden típushiba kijavítva, meg folyamatosan kopó alkatrészek. Ez nem két fillér volt, egy 150-200K-s autónál elölről lehetne kezdeni... Turbóhoz még nem kellett nyúlni, ezt Laci sem bántotta, lehet, h megajándékozom majd egy újjal
Mondjuk Titta autóját meg a Törleyt megvenném. Csak én nem szeretem autóban tárolni, elveszteni a pénzem
Idézetet írta: Sakos - 2018.01.11 csütörtök, 20:38:34
Ha az utóbbi 7 évben semmit sem cseréltek benne (olajat sem), akkor ne vedd meg.
A viccet félretéve, az MK4 tényleg nagyon hálás és megbízható. Én úgy terveztem, hogy két évvel ezelőtt eladom, de túl jó, és nem találok helyette semmi értelmeset. Nekem is MK3 volt előtte. Ég és föld a különbség az Mk4 javára.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36231 Dátum:
2018.01.12 péntek, 16:19:09 »
Ja, másik alternatíva, fenti felszereltség szerinti FL előtti kombi, de 150K km alatt.
Volt egy, csak elvitték az orrom előtt...Szó szerint...Egy orovosnőé volt Veszprémban, első tulajdonos. 2,3 millióért vették meg....
Idézetet írta: danidoki - 2018.01.12 péntek, 16:13:27
Néha elgondolkodok én is, hogy ha fiatalabbra cserélném, akkor az egy FL lenne. Felszereltségből és a Tournierből nem engednék ( első szélvédő-és ülésfűtés, pdc, telefon kihangosítás, xenon ), de így is mindegyik, 2.6-nál indul. hab a tortán egy tetőablak lenne.
Namost a 2.6-osra is kellene költeni, már csak az átírás miatt is, meg biztos, hogy egy gumiszett, meg vezérlés... meg a nünükém, hogy nekem hátra a gyerekek miatt rolós kárpit kellene. Ez már megvan, az ajtók is bőrösek, a műszarfal is már Tit.belsős. S konkrétan minden típushiba kijavítva, meg folyamatosan kopó alkatrészek. Ez nem két fillér volt, egy 150-200K-s autónál elölről lehetne kezdeni... Turbóhoz még nem kellett nyúlni, ezt Laci sem bántotta, lehet, h megajándékozom majd egy újjal
Mondjuk Titta autóját meg a Törleyt megvenném. Csak én nem szeretem autóban tárolni, elveszteni a pénzem
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Valkof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36232 Dátum:
2018.01.12 péntek, 19:12:33 »
valahogy így nez ki
https://drive.google.com/file/d/0B-X4sjeSKkxpNnFPR3FnMmJLWG0xM29LY2hrWEZCQTR5TFcw/view?usp=sharing
Idézetet írta: danidoki - 2018.01.12 péntek, 16:05:27
Meg kell nézni, hogy honnan jön pontosan az olaj. Lehet, h maga a turbónak semmi baja, csak az olajozást ellátó csövek / tömítései eresztenek...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.12 péntek, 19:20:45 írta Valkof
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI qxba
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36233 Dátum:
2018.01.12 péntek, 20:13:18 »
Idézetet írta: Valkof - 2018.01.12 péntek, 19:12:33
valahogy így nez ki
https://drive.google.com/file/d/0B-X4sjeSKkxpNnFPR3FnMmJLWG0xM29LY2hrWEZCQTR5TFcw/view?usp=sharing
lukas lehet a turbócsöved a gumi szakaszon.lekell szedni,és mindent lemosni,megkeresni a repedést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36234 Dátum:
2018.01.13 szombat, 20:46:12 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.12 péntek, 11:16:05
Sajnos a telefonos forscan-ban nem találtam az egr szelepet. Más progival meg nem jutott eszembe megnézni de majd megpróbálom a számítógépes verzióval is.
Viszont a robbantott ábrákon sem találom sehol az egr szelepet...
https://ford.7zap.com/en/car/39/code.dp,1.28606,2.17859,4.31555,6.20585,7.1276,9.41405,10.31868,11.15116,12.37222,13.10261,15.20849,17.38331/27/1563/?vin=wf0dxxgbbddp16375
Ugyebár olyan nincsn, h nincs benne egr?
De pl. üzemanyagszűrőt sem találok...
Forscan szerint menet közben az üz. nyomás kb. 2 és 8 kpa között mozgott, gázelvételnél 2 körül, gázadásnál meg 8 körül.
Megsúgta nekem valaki, h ebben nincs egr szelep hanem valami ami azt a funkciót látja el de nem az :-D
Szóval hiába is kerestem a Forscan-ban is meg a robbantott ábrák között is...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36235 Dátum:
2018.01.13 szombat, 21:03:01 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.13 szombat, 20:46:12
Megsúgta nekem valaki, h ebben nincs egr szelep hanem valami ami azt a funkciót látja el de nem az :-D
Szóval hiába is kerestem a Forscan-ban is meg a robbantott ábrák között is...
hmmm, tényleg úgy tűnik:
"It is likely that the new 2.0L engines use valve overlap to mix exhaust gas with the intake air. This may be done by opening the intake valve while the exhaust valve is still open."
szóval szelep-összenyitással oldják meg.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36236 Dátum:
2018.01.13 szombat, 22:01:41 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.13 szombat, 20:46:12
Megsúgta nekem valaki, h ebben nincs egr szelep hanem valami ami azt a funkciót látja el de nem az :-D
Szóval hiába is kerestem a Forscan-ban is meg a robbantott ábrák között is...
Tibcsi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36237 Dátum:
2018.01.13 szombat, 22:54:18 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.01.13 szombat, 22:01:41
Tibcsi?
Igen
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36238 Dátum:
2018.01.14 vasárnap, 08:09:45 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.13 szombat, 22:54:18
Igen
A füledbe suttogot?
de előtte beleszólt a mikrofonba?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36239 Dátum:
2018.01.14 vasárnap, 09:10:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.01.14 vasárnap, 08:09:45
A füledbe suttogot?
de előtte beleszólt a mikrofonba?
Féltékeny vagy mert neked nem?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36240 Dátum:
2018.01.14 vasárnap, 09:45:53 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2018.01.14 vasárnap, 09:10:21
Féltékeny vagy mert neked nem?
Nekem vájberen küldözget fotókat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36241 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 12:45:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.13 szombat, 21:03:01
hmmm, tényleg úgy tűnik:
"It is likely that the new 2.0L engines use valve overlap to mix exhaust gas with the intake air. This may be done by opening the intake valve while the exhaust valve is still open."
szóval szelep-összenyitással oldják meg.
Valószínű, ..... .... . Lehet... ... .... Te minden megveszel?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36242 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 20:17:28 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.01.15 hétfő, 12:45:02
Valószínű, ..... .... . Lehet... ... .... Te minden megveszel?
Jah. Öregszem már, látod..
Az se vót'meg, hogy nemvót' EGR az Ecoboostomban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36243 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 20:27:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.15 hétfő, 20:17:28
Jah. Öregszem már, látod..
Az se vót'meg, hogy nemvót' EGR az Ecoboostomban.
Willkommen in Club! Na, majd ha 50+ leszel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36244 Dátum:
2018.01.16 kedd, 00:10:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2018.01.15 hétfő, 20:17:28
Jah. Öregszem már, látod..
Az se vót'meg, hogy nemvót' EGR az Ecoboostomban.
Kizárt, hogy tudd, hiszen 4 perc 17 másodpercig volt nálad micubicsi gtdi 240 golf!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36245 Dátum:
2018.01.16 kedd, 11:02:50 »
Sziasztok!
Egy patika, leinformálható km-es (172.000, az ajtóban is benne van az összes márkaszervizes matrica) 2009-es Titanium 2.0 tdci 103kW (valós Titanium felszereltség, full bőr, Converse, 2 zónás digitklíma, stb) liftbackért mennyit lehet elkérni reálisan? Végig prémium dízel ment bele, első-hátsó tárcsák-betétek fél éve voltak cserélve márkaszervizben, mindenről számla van! A kocsi bal oldala lett újrafestve márkaszervizben mert meghúzták végig. Fotókkal dokumentálva, szintén számlával! Téli gumi 3 éves, nyári 1 éves.
Gondban vagyok mit mondjak a csajnak aki eladná. Tele a net visszatekertekkel, árban azzal kéne versenyeznie. Az alapján 2.4-2.5M mondtam egyelőre. Megfelelhet a valóságnak? Sajnos ütött-kopottak 120 ezer km-el vicc áron vannak kinnt. Találtunk 1.5 millióért is. Még várni akar márciusig, de jó lenne tudni mennyi az annyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.16 kedd, 11:08:15 írta Adam86
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36246 Dátum:
2018.01.16 kedd, 12:34:07 »
Idézetet írta: Adam86 - 2018.01.16 kedd, 11:02:50
Sziasztok!
Egy patika, leinformálható km-es (172.000, az ajtóban is benne van az összes márkaszervizes matrica) 2009-es Titanium 2.0 tdci 103kW (valós Titanium felszereltség, full bőr, Converse, 2 zónás digitklíma, stb) liftbackért mennyit lehet elkérni reálisan? Végig prémium dízel ment bele, első-hátsó tárcsák-betétek fél éve voltak cserélve márkaszervizben, mindenről számla van! A kocsi bal oldala lett újrafestve márkaszervizben mert meghúzták végig. Fotókkal dokumentálva, szintén számlával! Téli gumi 3 éves, nyári 1 éves.
Gondban vagyok mit mondjak a csajnak aki eladná. Tele a net visszatekertekkel, árban azzal kéne versenyeznie. Az alapján 2.4-2.5M mondtam egyelőre. Megfelelhet a valóságnak? Sajnos ütött-kopottak 120 ezer km-el vicc áron vannak kinnt. Találtunk 1.5 millióért is. Még várni akar márciusig, de jó lenne tudni mennyi az annyi.
Szvsz: kérdezd meg a szervizben, ahol ismerik, hogy mennyit adnának érte vagy mennyiért számítanák be. Ahhoz adjál hozzá 250-350eFT és hirdessed annyiért. Vagy nézz körül a jóautók.hu-n. Én két hónapot vártam, míg jelentkezett vki blekiért... Ha ilyen biztos vagy az autóban, nem szabd elkotyavetyélni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36247 Dátum:
2018.01.16 kedd, 13:15:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.01.16 kedd, 12:34:07
Szvsz: kérdezd meg a szervizben, ahol ismerik, hogy mennyit adnának érte vagy mennyiért számítanák be. Ahhoz adjál hozzá 250-350eFT és hirdessed annyiért. Vagy nézz körül a jóautók.hu-n. Én két hónapot vártam, míg jelentkezett vki blekiért... Ha ilyen biztos vagy az autóban, nem szabd elkotyavetyélni...
Olvasd újra, bár megtévesztő a leírás, de venné nem eladná...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36248 Dátum:
2018.01.16 kedd, 13:17:20 »
Idézetet írta: titta - 2018.01.16 kedd, 13:15:28
Olvasd újra, bár megtévesztő a leírás, de venné nem eladná...
Jaa, akkor öccá
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36249 Dátum:
2018.01.16 kedd, 13:19:04 »
Idézetet írta: titta - 2018.01.16 kedd, 13:15:28
Olvasd újra, bár megtévesztő a leírás, de venné nem eladná...
Szerintem meg egyiket se, csak tanácsot ad egy ismerősnek az árral kapcsolatban.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak:
1
...
718
719
720
721
722
723
724
[
725
]
726
727
728
729
730
731
732
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ