Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 05:40:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 594115 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2011.08.30 kedd, 08:32:43 »

Köszi Smiley
most néztem és keresgettem.... csak még reggel így kómás vagyok Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2011.08.30 kedd, 08:54:35 »

mert 2 hete nekem szétcsúszott hátul jobb oldalt és kiugrott belőle a másik..... na most nehezen vissza raktam és láthatóan nincs benne a tömités...így most csörög.... fém fémhez ér.... :S
akkor már értem, mire gondolsz
külön nem lehet a gumit kapni, így lehet vásárolni, ahogy a képen látod
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:45:58 »

akkor már értem, mire gondolsz
külön nem lehet a gumit kapni, így lehet vásárolni, ahogy a képen látod

Meg is vettem Cheesy a Cromaxnál reggel... kemény 4200.- a párat Cheesy
ezt még én is szerintem kitudom cserélni, de a lengéscsillapítót már szakira bízom Cheesy
ehhez kellene találnom valami szakit Tongue
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:37:39 »

másnak is úgy van a hátsó futóműve, hogy a híd csak a rugónál van csavarral rögzítve, az első pontnál meg hegesztve? Roll Eyes
vagy ez csak nekem jár?  eplus2
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:04:14 »

másnak is úgy van a hátsó futóműve, hogy a híd csak a rugónál van csavarral rögzítve, az első pontnál meg hegesztve? Roll Eyes
vagy ez csak nekem jár?  eplus2
  Hát
Szerintem csak neked jár!
 eplus2 eplus2 eplus2

Félre a tréfát olyat még nem láttam. Lehet már javították?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:08:09 »

  Hát
Szerintem csak neked jár!
 eplus2 eplus2 eplus2

Félre a tréfát olyat még nem láttam. Lehet már javították?
nem tudom
14-es csavar éppen lötyög benne, holnap rápróbálok egy 16-os menetfúrót meg egy csavart
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:17:20 »

nem tudom
14-es csavar éppen lötyög benne, holnap rápróbálok egy 16-os menetfúrót meg egy csavart
egyforma csavarok kellenének legyenek.
lehet, már cseréltek benne telót, csak az elsők be voltak rohadva és letépték az anyát az alvázból...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:44:46 »

egyforma csavarok kellenének legyenek.
lehet, már cseréltek benne telót, csak az elsők be voltak rohadva és letépték az anyát az alvázból...
a másik kettő 10-es vagy tizenkettes, a 14-est máshonnan próbáltam bele
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 09:28:30 »

a másik kettő 10-es vagy tizenkettes, a 14-est máshonnan próbáltam bele
M12x65-öst ír mind a 3-ra, plusz a hosszlengőkar végi tartó felcsavarozásához is ezt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:00:43 »

M12x65-öst ír mind a 3-ra, plusz a hosszlengőkar végi tartó felcsavarozásához is ezt.
most már 16x60 van benne  vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:30:22 »

Üdv Néktek!

Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki, hogy mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között? Mert külön cikkszámot ír rájuk.
Az Mk1-é ilyen, meg ilyen, és ilyen. Van esetleg itt valakinek képe vagy információja méretbeli különbségről az Mk2-éhez képest?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2011.09.06 kedd, 14:06:54 »

Üdv Néktek!

Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki, hogy mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között? Mert külön cikkszámot ír rájuk.
Az Mk1-é ilyen, meg ilyen, és ilyen. Van esetleg itt valakinek képe vagy információja méretbeli különbségről az Mk2-éhez képest?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
mi a kérdés lényege?
lengőkar egyforma, teló különbözik
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2011.09.06 kedd, 14:25:43 »

mi a kérdés lényege?
Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?

Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért (vállveregetés/kézfogás Smiley ) cserébe.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.09.06 kedd, 14:28:40 »

Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?

Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért (vállveregetés/kézfogás Smiley ) cserébe.
ki kellene inkább szedni
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:18:07 »

ki kellene inkább szedni
Miért?

Van egy csonkállványom tarcsiban, amiben van a beletört csavar. Van a kocsiban egy igencsak sz@r kerékcsapágy. Gondoltam, mivel nem akarom a menetet elqrni, így beszerzek egy másik csonkállványt, amit lefestek, majd rakok/rakatok egy jó csapágyat, egy f@szányosan új gátlót rugóval, új toronyszilenttel és csapággyal. Detto a másik oldal. Aztán kocsi megemel, és egyszerűen kicserél a teljes gólyaláb.
Vagy nem jó a gondolatmenetem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:39:53 »

Miért?

Van egy csonkállványom tarcsiban, amiben van a beletört csavar. Van a kocsiban egy igencsak sz@r kerékcsapágy. Gondoltam, mivel nem akarom a menetet elqrni, így beszerzek egy másik csonkállványt, amit lefestek, majd rakok/rakatok egy jó csapágyat, egy f@szányosan új gátlót rugóval, új toronyszilenttel és csapággyal. Detto a másik oldal. Aztán kocsi megemel, és egyszerűen kicserél a teljes gólyaláb.
Vagy nem jó a gondolatmenetem?
én kiszedném belőle, nem nehéz dolog
viszont ha te így gondolod jónak ..  wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:21:14 »

én kiszedném belőle, nem nehéz dolog
Mesélj.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:28:02 »

Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?

Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért (vállveregetés/kézfogás Smiley ) cserébe.
nekem van egy mk1 baloldali állvány.Tán még a csapágy is jó benne,ha be nem rohadt.Kell?Kokaikokoval még elküldeni is el tudom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 08:29:38 írta misi107 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:29:51 »

nekem van egy mk1 baloldali állvány.Tán még a csapágy is jó benne,ha be nem rohadt.Kell?
Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:31:12 »

Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
hát,nekem az mk2-be a jobb oldali állvány volt összerohadva a teleszkóppal.A csavarok kijöttek,a többi egy egységet képezve úgy maradt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:45:43 »

Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
drótkorong, csavarlazító/fékolaj
mennyire áll ki a csavarcsonk?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.09.07 szerda, 09:02:59 »

drótkorong, csavarlazító/fékolaj
mennyire áll ki a csavarcsonk?
-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.09.07 szerda, 09:21:50 »

-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.09.07 szerda, 09:22:19 »

-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
nekem a szívósorba szakadt bele az egr csavarja.Annak a vége fúrás lett és még így is maradt benne kb. fél centi.Nem merték átfúrni mert féltek,hogy széttörik az öntvény.Mindegy,rövid csavarral jó arra,hogy a helyén tartsa a szelepet.Ha meg lesz hengerfejezés leoperálom az egész egr-s miskulanciát.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 01:43:30 »

ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Ráhegesztés és kitekerés nem jáccik? wow1
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:04:52 »

ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Ráhegesztés és kitekerés nem jáccik? wow1
fejvakaras
Én írtam, hogy -1,5 centit lóg ki, ami - lehet, hogy csak az én meglátásomban - azt jelenti, hogy nem kilóg, hanem ennyivel bentebb van a csavar vége, ennyi tört le belőle. Így ráhegeszteni nem megoldható az én ismereteim szerint, és a nút belevágás sem kivitelezhető. Ergo, marad a fúrás. Na ez a művelet, amit nem igazán tudok és akarok kivitelezni, mert nincs állványos fúróm és menetfúróm se. Szerelőhöz elvinni nem akarom, mert az valószínűleg annyiba kerülne, mint egy másik bontott
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:13:22 »

fejvakaras
Én írtam, hogy -1,5 centit lóg ki, ami - lehet, hogy csak az én meglátásomban - azt jelenti, hogy nem kilóg, hanem ennyivel bentebb van a csavar vége, ennyi tört le belőle. Így ráhegeszteni nem megoldható az én ismereteim szerint, és a nút belevágás sem kivitelezhető. Ergo, marad a fúrás. Na ez a művelet, amit nem igazán tudok és akarok kivitelezni, mert nincs állványos fúróm és menetfúróm se. Szerelőhöz elvinni nem akarom, mert az valószínűleg annyiba kerülne, mint egy másik bontott
Köszi, Üdv, HegeGabi.
ha valamikor el tudod hozni melóhelyemre (XIV), akkor megoldjuk neked
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:01:12 »

Sziasztok!

képzeljétek, gondom van a gumikkal. Két éve, amikor a kocsit vettem, téli kerekekkel kaptam, szóval nyár közepén kapott 4 új nyárit. Gond semmi nem volt. Aztán amikor idén tavasszal feltettem őket, akkor csináltam úgy hogy ami hátul volt az ment előre, az elsők meg hátra, mert az elsők kicsit kopottabbak voltak. Aztán észrevettem hogy kezdett az autó balra húzni. Futóműbeállítás ok, guminyomás ok, mégis elhúz. Rendesen... Szerelő ismerős annyit tett, hogy a két elsőt megcserélte (a gumiknál nincs előírva a forgásirány).

Aztán eleinte nem tűnt fel hogy hangja van úgy 90-nél. Most már viszont egyre erősebb, sőt, zavaró az állandó morajlás.

Bár a gumikon kívülről nem látható, nem tapintható semmi anyaghiba, ilyenek, de ha jól sejtem cserés a történet, ugye?  wilting

Köszönettel: BluElite
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:28:01 »

Sziasztok!

képzeljétek, gondom van a gumikkal. Két éve, amikor a kocsit vettem, téli kerekekkel kaptam, szóval nyár közepén kapott 4 új nyárit. Gond semmi nem volt. Aztán amikor idén tavasszal feltettem őket, akkor csináltam úgy hogy ami hátul volt az ment előre, az elsők meg hátra, mert az elsők kicsit kopottabbak voltak. Aztán észrevettem hogy kezdett az autó balra húzni. Futóműbeállítás ok, guminyomás ok, mégis elhúz. Rendesen... Szerelő ismerős annyit tett, hogy a két elsőt megcserélte (a gumiknál nincs előírva a forgásirány).

Aztán eleinte nem tűnt fel hogy hangja van úgy 90-nél. Most már viszont egyre erősebb, sőt, zavaró az állandó morajlás.

Bár a gumikon kívülről nem látható, nem tapintható semmi anyaghiba, ilyenek, de ha jól sejtem cserés a történet, ugye?  wilting

Köszönettel: BluElite
Nekem is zúgott az egyik. Én semmit nem láttam, éreztem, de a gumis azonnal megmondta, hogy kicsit "kagylós"-ra van kopva.
Nem forgásirányos guminál sem szabad megfordítani, ha már egyszer valamelyik irányba használtad. Csak az első fölrakásnál mindegy az irány.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.09.09 péntek, 17:01:04 »

Nekem is zúgott az egyik. Én semmit nem láttam, éreztem, de a gumis azonnal megmondta, hogy kicsit "kagylós"-ra van kopva.
Nem forgásirányos guminál sem szabad megfordítani, ha már egyszer valamelyik irányba használtad. Csak az első fölrakásnál mindegy az irány.

Mondasz valamit.... Lehet hogy visszarakom bal hátulra, ott futott tavaly-tavalyelőtt.

Köszönöm.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.09.17 szombat, 13:31:27 »

Sziasztok!

Milyen tüneteket produkál az első lengőkar szilentjeinek a döglődése?

Üdv
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.09.17 szombat, 14:54:39 »

Sziasztok!

Milyen tüneteket produkál az első lengőkar szilentjeinek a döglődése?

Üdv
Üdv!

Zörgés bizonytalan úttartás nyikorgás nagy vonalakban.
 wave
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:07:55 »

Üdv!

Zörgés bizonytalan úttartás nyikorgás nagy vonalakban.
 wave

Köszi a választ.

A leírtak alapján más lesz akkor nálam a gond. 70-80 km/h-nál ill. nagyobb sebességnél gyorsításkor ráz az eleje. Néha megszűnik, de legtöbbször ráz (mintha valamilyen alkatrész kiugrana a helyéről-ráz ill. vissza nem ráz ...). Lengőkar szilentre gyanakodtam, de elbizonytalanodtam, mert a leírásokban inkább a fékezéskori rázkódáshoz rendelik hozzá a szilent problémát.

Hogy lehet megállapítani a szilentről, hogy rossz? Feszegetem, ahogy láttam, de okosabb attól nem lettem...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:09:41 »

Köszi a választ.

A leírtak alapján más lesz akkor nálam a gond. 70-80 km/h-nál ill. nagyobb sebességnél gyorsításkor ráz az eleje. Néha megszűnik, de legtöbbször ráz (mintha valamilyen alkatrész kiugrana a helyéről-ráz ill. vissza nem ráz ...). Lengőkar szilentre gyanakodtam, de elbizonytalanodtam, mert a leírásokban inkább a fékezéskori rázkódáshoz rendelik hozzá a szilent problémát.

Hogy lehet megállapítani a szilentről, hogy rossz? Feszegetem, ahogy láttam, de okosabb attól nem lettem...
állíttasd be a futóművet rendesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:11:19 »

állíttasd be a futóművet rendesen
Beállíttattam és utána is csinálja.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:16:57 »

Beállíttattam és utána is csinálja.

ha baja lenne a szilenteknek, akkor meg nem tudja beállítani, csak elkérte a pénzt. amíg nem jó a futómű, addig nem lehet rendesen beállítani. nézd meg a kormányösszekötő gömbfejeket, meg a talpas gömbfejeket
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:34:00 »

ha baja lenne a szilenteknek, akkor meg nem tudja beállítani, csak elkérte a pénzt. amíg nem jó a futómű, addig nem lehet rendesen beállítani. nézd meg a kormányösszekötő gömbfejeket, meg a talpas gömbfejeket
Talpas gömbfejek szilárdan állnak, már ha jó volt a vizsgálati módszerem, a kormányösszekötő göbfejek közül az egyik mozdíthatatlan, a másik,  az összekötő hossztengelye körül mozgatható. A futőműves munkájának minőségérő nem tudok mit mondani, először voltam ott (lehet, hogy utoljára), szabadságolás miatt nem a szokásos helyre vittem.

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:41:38 »

Talpas gömbfejek szilárdan állnak, már ha jó volt a vizsgálati módszerem, a kormányösszekötő göbfejek közül az egyik mozdíthatatlan, a másik,  az összekötő hossztengelye körül mozgatható. A futőműves munkájának minőségérő nem tudok mit mondani, először voltam ott (lehet, hogy utoljára), szabadságolás miatt nem a szokásos helyre vittem.


talpas gömbfejet csak ha kiszeded a csonkból, akkor tudod megnézni, kormányösszekötőnek forognia kell, ahogy mondod, de nem túl könnyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:49:02 »

talpas gömbfejet csak ha kiszeded a csonkból, akkor tudod megnézni, kormányösszekötőnek forognia kell, ahogy mondod, de nem túl könnyen
A gömbfejek kiszedéséhez a lengőkart is le kell szedjem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:51:13 »

A gömbfejek kiszedéséhez a lengőkart is le kell szedjem?
csak a csonkból kell kivenni a csavart, és lengőkarral együtt kitolni lefelé. utána hozzáférsz a gömbfejhez. nagyon nehezen szabadna csak mozdítani kézzel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:54:35 »

csak a csonkból kell kivenni a csavart, és lengőkarral együtt kitolni lefelé. utána hozzáférsz a gömbfejhez. nagyon nehezen szabadna csak mozdítani kézzel
Köszi a válaszokat mindenkinek, nekiugrom, hátha nem pattanok le róla mint vak ló a kerítésről.... Ha kijött, beszámolok


Nos, kijött. Sőt, kiszedtem a lengőkarokat is. A gömbfejek mozgathatóak, nem túl nehezen, de csak körkörösen. Sugárirányban nem és kotyogást nem érzékeltem. Az egyik szilenten látok felszíni töréseket, mozgathatóak, de nem kotyognak. Ezzel a tudományom megállt. Nem tudom eldönteni, hogy jók vagy cserére szorulnak.
Ha 16. kerületben vagy környékén lenne valaki akihez elvihetném , hogy megnézze, annak nagyon örülnék...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.17 szombat, 18:10:09 írta legyozo » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.09.17 szombat, 18:28:50 »

Köszi a válaszokat mindenkinek, nekiugrom, hátha nem pattanok le róla mint vak ló a kerítésről.... Ha kijött, beszámolok


Nos, kijött. Sőt, kiszedtem a lengőkarokat is. A gömbfejek mozgathatóak, nem túl nehezen, de csak körkörösen. Sugárirányban nem és kotyogást nem érzékeltem. Az egyik szilenten látok felszíni töréseket, mozgathatóak, de nem kotyognak. Ezzel a tudományom megállt. Nem tudom eldönteni, hogy jók vagy cserére szorulnak.
Ha 16. kerületben vagy környékén lenne valaki akihez elvihetném , hogy megnézze, annak nagyon örülnék...
a gömbfejek mozoghatnak, de a szilentek olyan kemény gumiból vannak, hogy azt kézzel nem kéne, hogy tudd
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.09.17 szombat, 18:33:09 »

a gömbfejek mozoghatnak, de a szilentek olyan kemény gumiból vannak, hogy azt kézzel nem kéne, hogy tudd
Beledugtam egy hosszabbítót és úgy sikerült megmozdítani.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:58:45 »

Beledugtam egy hosszabbítót és úgy sikerült megmozdítani.
Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?

Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:47:28 »

Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?

Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.

Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:50:34 »

Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Köszi a választ! Valami más tünete esetleg volt? Nálam nincs más tünet, csak ez.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:42:55 »

Köszi a választ! Valami más tünete esetleg volt? Nálam nincs más tünet, csak ez.


Nekem is ennyi volt. 10ezerért vettem kompletten a két kerékagyat és a féltengelyt itt a fórumon. Bár ez biztos nagyon alkalmi ár volt:)
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 18:07:22 »

Nekem is ennyi volt. 10ezerért vettem kompletten a két kerékagyat és a féltengelyt itt a fórumon. Bár ez biztos nagyon alkalmi ár volt:)
Biztos is, mert MK2 18-ért adja párban a bontott féltengelyeket.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:36:51 »

Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Üdv!
Örömmel olvasom , hogy jó a cuccos amit küldtem..
 wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:44:39 »

Biztos is, mert MK2 18-ért adja párban a bontott féltengelyeket.
lehet annál olcsóbban is vásárolni  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.